Enfokamer: Euskadiko merkataritzaren behatokia

Azken joerak merkataritzan

Azken joerak merkataritzan

Dokumentu honetako txostenen bidez, munduan sortzen ari diren joera berriak erakutsiko ditugu, praktikan jarri dituztenak gainerakoetatik bereizten baitituzte. Saltokiak berritzaile egingo dituzten joerak bilatzen ditugu, eta horregatik bakarrak eta erakargarriak.

Joeren txostena

Martxoa 2024: Foodtech, etorkizuna duen sektore berria

Kontsumo-ohiturak aldatzen ari dira, eta elikagaiak ekoizteko metodo tradizionalak gero eta eskasagoak dira eta kontsumitzaile garaikidearen eskakizun eta itxaropenetatik urruntzen ari dira. Foodtech produktuak elikadura-sektorean nagusitzen diren behar berriei eta kontsumo-joerei erantzuteko sortu ziren

Ikus Martxoko txostena

Joeren txostena

Otsaila 2024: Threats, sare sozial berria

Proiektu berri hau X sarearen alternatiba gisa aurkezten da, lehen Twitter bezala ezagutzen zena. Munduan hilean 130 milioi erabiltzaile aktibo baino gehiago ditu eta 1.000 milioira iristea espero du. Metak, Facebooken enpresa arduradunak, WhatsAppek eta Instagramek sortutako sare soziala da, eta Instagrameko taldeak garatu du. Ezagutu nola sortu zure lehen haria!

Ikus Otsailako txostena

Joeren txostena

Urtarrila 2024: Elikadura alferrik galtzea, mehatxu isila

Ordainketa-eredu honen ezaugarria da bezeroak produktua behar duen denboran erabiltzen duela, erosi beharrean. Modaren, etxetresna elektrikoen, elektronikaren, altzarien edo automobilgintzaren sektoreetan izango du eragina, era batera edo bestera, joera horrek.

Ikus Urtarrilako txostena

Joeren txostena

Abendua 2023: Textile exodus, jasangarritasunerako eta zirkulartasunerako itzulerarik gabeko bidaia

Erabili eta baztertzeko pentsamoldea dela eta, kontsumitzaileek arropa-ziklo jarraitu baten aldeko apustua egiten dute, arropak ahalik eta gehien aprobetxatzeko, baztertu baino lehen. Horrela, bigarren eskuaren ospeak eta zenbaitetan alokatzeak erosketa- eta janzkera-kodeak eraldatzen ari dira.

Ikus Abenduko txostena

Joeren txostena

Azaroa 2023: Erabileragatiko ordainketa, jabetzaren kontzeptua lausotu egiten da

Ordainketa-eredu honen ezaugarria da bezeroak produktua behar duen denboran erabiltzen duela, erosi beharrean. Modaren, etxetresna elektrikoen, elektronikaren, altzarien edo automobilgintzaren sektoreetan izango du eragina, era batera edo bestera, joera horrek.

Ikus Azaroko txostena

Joeren txostena

Urria 2023: 2023ko Gabonetako kontsumo-joerak

Ezagutu Gabonetako kanpainari begira sendotzen ari diren hiru joerak: teknologiaren ikuspegitik sakonagoak diren erosketa-esperientziak hobestea, luxu txikiak bilatzea eta produktuei buruzko aipamenek, iruzkinek eta edukiek gero eta garrantzi handiagoa izatea erosteko erabakia hartzerakoan.

Ikus Urriko txostena

Joeren txostena

Iraila 2023: Maskotak, gero eta kontsumo handiagoa

Pandemiarekin gelditu ez zen kontsumo globalaren joera handienetako bat honako hau da: gero eta maskota gehiago daude, eta gero eta seme-alaba gehiago, etxeetan, eta horien gastua handitu egin da. Txostenean, pet-friendly pertsonen sektorea sortzen ari den negozio-aukerak ikusiko ditugu.

Ikus Irailako txostena

Joeren txostena

Abuztua 2023: Nire negozio inklusiboa da?

Desgaitasunen bat duten pertsonek ahalmen handia dute kontsumitzaile gisa, Espainian 4 milioi baino gehiago baitira. Txostenean, txikizkako merkataritzak inklusiboa izateko kontuan hartu behar dituen alderdiak errepasatu ditugu, baita joan den martxoan argitaratutako Errege Dekretua ere, desgaitasuna duten pertsonen irisgarritasunaren eta diskriminaziorik ezaren oinarrizko baldintzak arautzen dituena.

Ikus Abuztuko txostena

Joeren txostena

Uztaila 2023: Cinco tendencias clave en alimentación fresca

La inflación, la sostenibilidad y la alimentación saludable, la recuperación de la tienda física respecto a la venta online y el auge de la marca blanca se consolidan como tendencias que alteran los hábitos de consumo en el sector de alimentación.

Ikus Uztailako txostena

Joeren txostena

Ekaina 2023: Kanal bakarra, etorkizuna fusioan dago

Denda fisikoan balio erantsia emateko mundu birtualetik onena hartzeko esperientzia hibridoa da bezeroari nahi duen erosketa fisikoaren esperientzia emateko gakoa.

Ikus Ekainako txostena

Joeren txostena

Maiatza 2023: Web3, beste urrats bat Interneten bilakaeran

Kontsumitzaile digitalak dagoeneko erosten ari dira Web3ren bidez, eta bertan plataforma kosortzaile berriak eta jabetza digitala retail-sektorea eraldatzen ari dira, txikizkako hurrengo negozio-belaunaldiari forma ematen hasi baita.

Ikus Maiatzako txostena

Joeren txostena

Apirila 2023: Generación Z, etorkizuneko eroslea

Ezagutu nola diren 1996 eta 2010 urteen artean jaiotako kontsumitzaileen ohiturak, zer jarrerek mugiarazten dituzten, nola hautematen duten erosketa denda fisikoan edo online, eta zer harreman duten tokiko saltoki txikiekin.

Ikus Apirilako txostena

Joeren txostena

Martxoa 2023: Prezio dinamikoak, e-Commerceren bultzada berria?

Prezioen estrategia hori ezartzen duten negozioek produktuen prezioa aldatzen dute, eskaintza, eskaria, erosteko data eta ordua, bezeroen segmentuak eta merkatuari eragiten dioten beste faktore batzuk kontuan hartuta, errentagarritasun handiena bermatzeko.

Ikus Martxoko txostena

Joeren txostena

Otsaila 2023: Buy now, pay later, ordainketa geroratuaren joera berria

Gastu gehigarririk eta kanpoko finantza-erakunde baten onespenik gabeko erosketak atzeratzea ahalbidetzen duen ordainketa-sistema berritzaile bat, kontsumitzaile gazteenen onarpen handiarekin iritsi da merkatura.

Ikus Otsailako txostena

Joeren txostena

Urtarrila 2023: IA generatiboa, edukiak sortzeko modu berria

Arlo honetan egin berri diren aurrerapenek aldatu egingo dute beren marken web eta sare sozialetarako edukiak sortzeko modua, originalak eta pertsonalizatuak, azkar, sinesgarri eta denbora eta diru asko aurreztuta.

Ikus Urtarrilako txostena

Joeren txostena

Abendua 2022: Glokalizazioa, globalki pentsatzea, tokiko jarduna

Kontzeptu horrek globala eta tokikoa erlazionatzen ditu gure gizartea garatzeko enpresa-estrategia eta estrategia alternatibo gisa.

Ikus Abenduko txostena

Joeren txostena

Azaroa 2022: Low cost aroa, gehien eta gutxien zabaldu dena

Kontsumo-ohituren aldaketa horren ondorioz, markek berehalako erantzuna eman dute, herritarren premiekin bat datozen kanpainak abiaraziz.

Ikus Azaroko txostena

Joeren txostena

Urria 2022: C-Commerce, merkataritza elektronikoaren bilakaera

Elkarrizketa-merkataritza erosketen eta elkarrizketaren arteko elkargunean sortzen da, bezeroei produktu edo zerbitzu bat eskuratzeko bide ez hain zaila emateko.

Ikus Urriko txostena

Joeren txostena

Iraila 2022: Inflazioa, kausak, perspektibak eta horri aurre egiteko neurriak

Prezioen igoeraren egungo egoeraren jatorria aztertzea, baita izan dezakeen bilakaera eta tokiko merkataritza egoera hori gainditzeko garatzen ari den jarduerak ere.

Ikus Irailako txostena

Joeren txostena

Abuztua 2022: Energia aurreztea eta eraginkortasuna merkataritzan

Abuztuan sartu ziren indarrean Espainiako Gobernuak diseinatutako energia aurrezteko plan berriaren lehen neurriak. Horien laburpen bat aurkezten dugu, baita energia aurrezteko jarraibide eta aholku batzuk ere, hilaren amaieran denda txikiek ordaintzen duten faktura energetikoarekiko alde handia eragin dezaketenak.

Ikus Abuztuko txostena

Joeren txostena

Uztaila 2022: Slow Fashionen erronkak

Slow fashion modaren ikuspegi bat da. Bertan, arropa fabrikatzeko beharrezkoak diren prozesuak eta baliabideak kontuan hartzen dira, ingurunea errespetatuz, moda zirkularra, berrerabilpenaren eta birziklapenaren bidez ahalik eta denbora luzeenean erabiltzen diren jantziak, edo upcycling, produktuak, hondakinak edo hondakin-materialak aprobetxatzea, kalitate handiagoko produktu edo material berriak fabrikatzeko helburuarekin.

Ikus Uztailako txostena

Merkataritzaren behatokia logotipoa

Kontaktua

Helbidea

Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Saila Donostia-San Sebastián, 1 - 01010 Vitoria-Gasteiz

Facebook X Instagram Pinterest Linkedin