Joerak eta berrikuntza merkataritzan
Joerak eta Berrikuntza
Dokumentu honetako fitxen bidez, munduan sortzen ari diren joera berriak erakutsiko ditugu, praktikan jarri dituztenak gainerakoetatik bereizten baitituzte.
Saltokiak berritzaile egingo dituzten joerak bilatzen ditugu, eta horregatik bakarrak eta erakargarriak.
- 2022ko abenduko joeren txostena: Glokalizazioa, globalki pentsatzea, tokiko jarduna. Kontzeptu horrek globala eta tokikoa erlazionatzen ditu gure gizartea garatzeko enpresa-estrategia eta estrategia alternatibo gisa.
- 2022ko azaroko joeren txostena: Low cost aroa, gehien eta gutxien zabaldu dena. Kontsumo-ohituren aldaketa horren ondorioz, markek berehalako erantzuna eman dute, herritarren premiekin bat datozen kanpainak abiaraziz
- 2022ko urriko joeren txostena: C-Commerce, merkataritza elektronikoaren bilakaera. Elkarrizketa-merkataritza erosketen eta elkarrizketaren arteko elkargunean sortzen da, bezeroei produktu edo zerbitzu bat eskuratzeko bide ez hain zaila emateko
- 2022ko iraileko joeren txostena: Inflazioa, kausak, perspektibak eta horri aurre egiteko neurriak. Prezioen igoeraren egungo egoeraren jatorria aztertzea, baita izan dezakeen bilakaera eta tokiko merkataritza egoera hori gainditzeko garatzen ari den jarduerak ere.
- 2022ko abuztuko joeren txostena: Energia aurreztea eta eraginkortasuna merkataritzan. Abuztuan sartu ziren indarrean Espainiako Gobernuak diseinatutako energia aurrezteko plan berriaren lehen neurriak. Horien laburpen bat aurkezten dugu, baita energia aurrezteko jarraibide eta aholku batzuk ere, hilaren amaieran denda txikiek ordaintzen duten faktura energetikoarekiko alde handia eragin dezaketenak.
- 2022ko uztaileko joeren txostena: Slow Fashionen erronkak. Slow fashion modaren ikuspegi bat da. Bertan, arropa fabrikatzeko beharrezkoak diren prozesuak eta baliabideak kontuan hartzen dira, ingurunea errespetatuz, moda zirkularra, berrerabilpenaren eta birziklapenaren bidez ahalik eta denbora luzeenean erabiltzen diren jantziak, edo upcycling, produktuak, hondakinak edo hondakin-materialak aprobetxatzea, kalitate handiagoko produktu edo material berriak fabrikatzeko helburuarekin.
- 2022ko ekaineko joeren txostena: Kontsumoan aurrezteko joera
- 2022ko maiatzeko joeren txostena: Social Media retailen
- 2022ko apirileko joeren txostena: Iraultza ordainbideetan
- 2022ko martxoko joeren txostena: Big Dataren onurak retailen
- 2022ko otsaileko joeren txostena: Denda txikien digitalizazioa, orain da unea
- 2022ko urtarrileko joeren txostena: Moda sektorerako 2022ko joerak
- 2021eko abenduko joeren txostena: Bateragarriak al dira quickcommerce eta jasangarritasuna?
- 2021eko azaroko joeren txostena: Phygital retail
- 2021eko urriko joeren txostena: Etorkizuna pertsonalizazioan dago
- 2021eko iraileko joeren txostena: Gabonetako hurrengo kanpainarako joerak
- 2021eko abuztuko joeren txostena:Subscronomics, erosteko modu berria
- 2021eko uztaileko joeren txostena: Retailen CRM bat edukitzearen abantailak eta desabantailak
- 2021eko ekaineko joeren txostena: Martech, teknologiak marketin digitala hobetzen du
- 2021eko maiatzeko joeren txostena: Fidelizazioko joerak
- 2021eko apirileko joeren txostena: Errealitate Areagotuaren potentziala
- 2021eko martxoko joeren txostena: Prosumitzailea, XXI. Mendeko kontsumitzailea
- 2021eko otsaileko joeren txostena: Merkataritzarako tresna digital nagusiak
- 2021eko urtarrileko joeren txostena: Bezeroarekin lehen harremana: egiaren zero unea
- 2020ko abenduko joeren txostena: PDS2 Ordainketa Zerbitzuei buruzko Europako Zuzentarauaren ondorioak
- 2020ko azaroko joeren txostena: Automatic retail, interakziorik gabeko erosketa
- 2020ko urriko joeren txostena: Tiketa Bai. Zer den eta nola egokitu araudi berrira
- 2020ko iraileko joeren txostena: COVID-19ren eragina azken miliaren banaketan
- 2020ko abuztuko joeren txostena: QR kodearen berpiztea
- 2020ko uztaileko joeren txostena: Post-konfinamendua joko-zelai berria
- 2020ko ekaineko joeren txostena: Erantzukizun sozial korporatiboa(ESK)/jasangarritasuna eta COVID-19
- 2020ko maiatzeko joeren txostena: COVID-19aren ondorioak
- 2020ko apirileko joeren txostena: Espres-alizazioa
- 2020ko martxoko joeren txostena: No cash
- 2020ko otsaileko joeren txostena: Food culture
- 2020ko urtarrileko joeren txostena: Merkataritzaren urteurrenak
- 2019ko abenduko joeren txostena: The silver economy
- 2019ko azaroko joeren txostena: Merkataritzaren kontzeptu berriak, erosketa esperientziala
- 2019ko urriko joeren txostena: Serbitizazioa, merkatu-nitxo bat produktuaz harago