Joerak eta berrikuntza merkataritzan
Joerak eta Berrikuntza
Dokumentu honetako fitxen bidez, munduan sortzen ari diren joera berriak erakutsiko ditugu, praktikan jarri dituztenak gainerakoetatik bereizten baitituzte.
Saltokiak berritzaile egingo dituzten joerak bilatzen ditugu, eta horregatik bakarrak eta erakargarriak.
- 2021ko martxoko joeren txostena: Prosumitzailea, XXI. Mendeko kontsumitzailea
- 2021eko otsaileko joeren txostena: Merkataritzarako tresna digital nagusiak
- 2021eko urtarrileko joeren txostena: Bezeroarekin lehen harremana: egiaren zero unea
- 2020ko abenduko joeren txostena: PDS2 Ordainketa Zerbitzuei buruzko Europako Zuzentarauaren ondorioak
- 2020ko azaroko joeren txostena: Automatic retail, interakziorik gabeko erosketa
- 2020ko urriko joeren txostena: Tiketa Bai. Zer den eta nola egokitu araudi berrira
- 2020ko iraileko joeren txostena: COVID-19ren eragina azken miliaren banaketan
- 2020ko abuztuko joeren txostena: QR kodearen berpiztea
- 2020ko uztaileko joeren txostena: Post-konfinamendua joko-zelai berria
- 2020ko ekaineko joeren txostena: Erantzukizun sozial korporatiboa(ESK)/jasangarritasuna eta COVID-19
- 2020ko maiatzeko joeren txostena: COVID-19aren ondorioak
- 2020ko apirileko joeren txostena: Espres-alizazioa
- 2020ko martxoko joeren txostena: No cash
- 2020ko otsaileko joeren txostena: Food culture
- 2020ko urtarrileko joeren txostena: Merkataritzaren urteurrenak
- 2019ko abenduko joeren txostena: The silver economy
- 2019ko azaroko joeren txostena: Merkataritzaren kontzeptu berriak, erosketa esperientziala
- 2019ko urriko joeren txostena: Serbitizazioa, merkatu-nitxo bat produktuaz harago