Kultura eta Hizkuntza Politika Saila

7 Izan edo ez izan (Uvesco Taldea)

Eremu geografikoa
Kantabria
Euskal Autonomia Erkidegoa
Nafarroa
Iharduera arloak
Marketina
Komunikazioa
Elikaduraren sektorea
Banaketa
Teknologia
Ez
Albert Soler, UVESCO taldeko supermerkatuan produktuak jartzen

Uvesco Taldeko langile guztien artean konfiantza, motibazioa eta kide-sentimendua sorrarazteko barne-komunikaziorako bideak pentsatzea/birpentsatzea.

Dagoeneko existitzen ziren tresnak (webgunea edo informaziorako barne-aldizkaria) lehenestea proposatu zen, nahiz eta ez zen baztertu komunikabide berriak erabiltzeko aukera. Proiektu hau Conexiones improbablesek egin zuen, SPRIren babesarekin.

Emaitza Efektu/Eragin mailan:

Antolakuntza- berrikuntzako esperientzia

Supermerkatu desberdinetan, antzerki-teknikak aplikatu izan dira bezeroen zein langileen premiak antzemateko; horren bidez, "Zerbitzua hobetzeko 10 jokabide behagarri" izeneko txostena idatzi zen, UVESCOn barne-gogoeta bizia eragin zuena.

Horren ondorioz, 3 urtera begirako Bikaintasun-programa bat ezarri zen, bezeroen arretan berritzeko xedearekin, hori harreman-terminoetan jorratuz eta erabiltzaileak zein langileak inplikatuz. 

Estekak