Eusko Jaurlaritza

Zuzenean - Herritarrei Arreta Emateko Zerbitzuaren espektatiben eta gogobetetzearen azterketa

Herritarren iritzia neurtzeko eredua metodologia ezberdineko 5 urratsetan laburbildu daiteke:

  • 1go urratsa: Ereduaren definizioa.
  • 2. urratsa: EAEko herritarrei inkesta telefonikoa.
  • 3. urratsa: Zuzenean zerbitzuaren erabiltzaileen ikesta.
  • 4. urratsa: Erabiltzaileei talde-dinamikak egin.
  • 5. urratsa: Neurketa-ereduaren berraztertzea.

Herritarren iritzia neurtzeko eredua

Herritarren ahotsa neurtzeko azterketaren helburuak herritarrekin etengabeko elkarrizketa mantentzea du helburutzat. Horrela, lortutako emaitzak kontuan hartuta, hobekuntza-ekintzak ezarriko dira. Ondoren, herritarren pertzepzio eta itxaropenen arabera neurtuko dira hartutako ekintzak.

Urteroko txostenak eta Irekitako datuak (Opendata)

Ondoren Zuzenean zerbitzuarentzat egindako Herritarrei Arreta emateko Zerbitzuaren kalitatea neurtzeko azterketen txostenak jasotzen dira.

OpenData Euskadi

Txosten honen datuak libre dira eta Open Data Euskadi atarian argitaratutak daude eta edonork erabil ditzazake.

Open Data Euskadin (leiho berri batean irekiko da) argitaratutako kontsultei buruzko txostenak ere eskura ditzakezu.


2017an ez zen gogobetetze-inkestarik egin.