Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraio Saila

Komunitateak eta obra partikularrak birgaitzeko finantza-laguntzen eskaerak elektronikoki izapidetzeko laguntza

Gida honetan, komunitateentzako eta obra partikularrentzako birgaitze-laguntzen izapidetze elektronikoa errazteko oinarrizko jarraibideak jasotzen dira.

Eskaera berri bat hasi nahi dutenek hemendik has dezakete tramitazioa.

Izapidetze bat hasita duten pertsonentzat, honako orientabide hauek lagungarri izango zaizkie eskaeraren jarraipena egiteko.

Komunitateak birgaitzeko finantza-laguntzak eskatu ahal izateko, onartutako ziurtagiri elektronikoetako bat eduki beharko da, hala nola eNANa, B@kQ identifikazioa edo nortasun juridikorik gabeko erakundearen txartela.

eNAN

Herritarren identifikazio eta sinadura elektronikorako aukera bat NAN elektronikoa da.

NAN elektronikoak, titularraren identifikazio fisikorako gaitasunaz gain, baliabide telematikoetan identifikatzeko eta elektronikoki sinatzeko gaitasuna du, eskuzko sinadura bat balitz bezala. Horrela, sinatzailearen nortasuna ordeztuko ez dela bermatzen da. Era berean, sinadura elektronikoak bide telematiko baten bidez bidalitako informazioa babesteko aukera ematen du.

NAN elektronikoa gaur egun egiten ari diren zentroetan ematen da (bidalketa-ekipoak eta ekipo mugikorrak), eta administrazio-egintza bakar batean ematen da, hau da, bidalketa-zentrora egindako bisita bakar batean. Lehen aldiz emateko eta/edo berritzeko baldintzei dagokienez, hemen adierazitakoak dira: https://www.dnielectronico.es/PortalDNIe/

B@kQ Txartela

Erabiltzeko askoz errazagoa den beste aukera bat B@QK txartela da, itsasontzi-jokoak erabiltzaile batekin eta pasahitzarekin konbinatzen dituena, baita IZENPEren kudeaketa ere, sinaduraren konfiantzazko hirugarren gisa, erabiltzaileari autentifikatzeko eta sinadura elektroniko aurreratua egiteko aukera ematen diona.

Nola eskatu eta aktibatu B@kQ txartela

B@kQ txartela honako arreta-gune hauetan eska daiteke:

  • Osakidetzako edozein osasun-zentro
  • Zuzenean zerbitzuko bulegoak
  • Gipuzkoako udalak
  • Bizkaiko Foru Aldundia
  • Bizkaiko Foru Aldundia
  • Donostiako Udala
  • KZguneak

Txartela eskatzeko, osasun-txartela, indarrean dagoen identifikazio-agiria eta fotokopia aurkeztu beharko dira. Horrez gain, helbide elektronikoa eta harremanetarako telefonoa ere adierazi beharko dira.

Eskaera arreta-guneetako batean bete ondoren, mezu elektroniko bat bidaliko zaio eskatzaileari, koordenatuekin eta jaulkipen- eta aktibazio-prozesurako estekarekin.

Emisio- eta aktibazio-prozesua oso erraza da:

  1. SMS bat bidaltzen da pasahitz batekin, eta pasahitz berri eta erraz batekin aldatu behar da.
  2. Datu pertsonalak egiaztatzen dira eta B@kQ erabiltzeko terminoak eta baldintzak onartzen dira.
  3. Autentifikazio bat egiten da lehen aldiz, sinadura-ziurtagiria hodeian egin ahal izateko.
  4. B@kQ prest egongo da nahi den online harremanetan autentifikatzeko eta sinatzeko.

Nola erabili B@kQ 

Elektronikoki identifikatzeko edo sinadura elektroniko aurreratuak egiteko B@kQ sistema erabiltzeko, txartelaren elementu hauek eskatuko dira:

  • Erabiltzailea eta pasahitza. Erabiltzailea NAN edo identifikazio-agiriaren zenbakia izango da. B@kQ aktibatzeko prozesuan adierazten da pasahitza. Aktibatzen denean, Izenpek SMS bat bidaltzen dio eskatzaileari, adierazitako telefono mugikorrera. Pasahitz hori aldatu egin daiteke edo beste bat eskatu, Izenperen webgunetik.
  • Hiru koordenatu, eskatutako letra bakoitzeko dagokion zenbakia sartu beharko da letraren azpian. Koordenatuak ondo ikusten ez badira, inprimakiak emango dira.

Jabekideen erkidegoaren izenean eskabideak aurkezteko onartutako edozein ziurtagiri pertsonal (eDNI, B@kQ edo baliokidea) erabili ahal izateko, beharrezkoa da, gainera, ordezkaritza hori badagoela egiaztatzen duen agiri bat eranstea, non, gainera, aitortuta dituen ahalordeak agertzen diren. Nahikoa izango da, adibidez, jabekideen erkidegoko lehendakaria izendatzeko aktaren kopia digitalizatua (eskaneatua), akta-liburuan ageri dena.

Eskaera finken administratzaile batek edo jabekideen erkidegoak bere kudeaketa-lanetarako kontratatutako gestoriak (pertsona juridikoak) egin behar badu, hark ere onartutako ziurtagiri elektroniko bat izan beharko du, eta, kasu horretan, ordezkaritza hori badagoela egiaztatzen duen dokumentazioa aurkeztu beharko da, adibidez:

  • Bi aldeek (gestoriak eta jabekideen erkidegoko presidenteak) zerbitzuak emateko sinatutako kontratua, edo Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan eskuragarri dagoen borondatezko ordezkaritza emateko inprimaki normalizatua, behar bezala beteta eta sinatuta.
  • Jabeen erkidegoko lehendakaria izendatzeko aktaren kopiarekin batera (kontratuaren sinatzailea edo inprimaki normalizatua). Akta hori akta-liburuan jasota dago.

Ordezkaritza-kasu horri buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, komeni da Eusko Jaurlaritzako Ordezkarien Erregistro Elektronikoak eskaintzen dituen aukerak kontsultatzea.

Herritarren karpeta, “Nire karpeta”, herritarrentzako eremu pertsonalizatua da, Eusko Jaurlaritzarekin dituzten harremanetarako diseinatua.

“Nire Karpetak”, honako funtzionalitate hauek ditu:

  • Uneko espedienteak edo amaitutakoak kontsultatzea.
  • Jakinarazpenak eta komunikazioak jasotzea. Irakurtzeko zain dauden jakinarazpenetara joan zaitezke, baita jadanik jasotakoetara edo uko egindakoetara ere.
  • Egindako eta egin gabeko ordainketak kontsultatzea. Egin gabeko ordainketen kasuan, ordainketa-pasabidera joateko aukera dago, ordainketa online egiteko.
  • Ziurtagiriak kontsultatzea.

Funcionalidades de Mi carpeta

“Nire karpeta”-n Eusko Jaurlaritzako egoitza elektronikotik sar daiteke, www.euskadi.eus/nirekarpeta (abre en nueva ventana)

Acceso a la carpeta ciudadana "Mi carpeta" desde la sede electrónica del Gobierno Vasco

Acceso a Mi carpeta

OHARRA: “Nire karpeta”-n sartzeko, modu seguruan identifikatu behar duzu zure burua. Horretarako identifikazio elektronikorako bitarteko bat beharko duzu. Mesedez, kontsulta itzazu onartutako bitarteko elektronikoak.  

Identifikazio elektronikorako dugun bidea aukeratu, eta gure erretilura sartuko gara:

Bada sistemak konektaruki pertsona (1) nor den identifikatzen du eta, gainera, pertsona horrek Administrazio honetan eskatzaile-profil (2) bat baino gehigo duela adierazten du (eskatzaile-profilei buruzko informazioa Ordezkarien Erregistrotik eskuratzen da).

Adibidean ikusten da “IRATXE MORENO RODRIGUEZ” pertsonak, herritar gisa duen bere profilaz gain, beste bi profil berri, erakunde ordezkariarenak, ere badituela:

  • “ARABAKO FORU ALDUNDIA” entitatearen ordezkariaren profila.
  • “ERAIKIN ERAIKUNTZAK” entitatearen ordezkariaren profila.

Relación de perfiles de usuario

"ERAIKIN ERAIKUNTZAK” entitatearen ordezkariaren profila aukeratzen badugu

Espediente hauek ikus ditzakegu:

  • Entitate horren beraren espedienteak (1).
  • Ordezkari gisa ari den entitatearen espedienteak (2).

Perfil de usuario empleado o miembro de entidad

Garrantzitsua: sartzerakoan arazorik baduzu, 012 telefonoaren bidez jar zaitezke harremanetan (ireki beste leiho batean) (Zuzenean - Herritarrentzako Arreta Zerbitzua)

Jakinarazpen bat atzitzea

Administrazioak interesdun bati jakinarazpen bat egiten dionean, mezu elektroniko bat (ikus irudia) edo sms bat bidaltzen dio, jakinarazpen berri bat duela esateko:

Correo electrónico de la notificación

Jakinarazpenetara sartzeko, ezkerreko menutik "jakinarazpenak" aukera hautatuko dugu. Agertzen den zenbakiak jasotzeke dauden jakinarazpenen kopurua adierazten du

Bandeja de notificaciones

OHARRA: 10 egun naturaleko epean EZ bazara sartzen jakinarazpen elektroniko bat ikustera, ulertuko da uko egin diozula: izapidea egintzat emango da eta Administrazioak aurrera jarraituko du prozedurarekin. 

Jaso nahi dugun jakinarazpena aukeratuko dugu.

Selección de la notificación a recoger

 

Espedientearen laburpen bat agertzen da:

  • Jakinarazpenaren identifikazioa
  • Jakinarazpenaren datuak

Jakinarazpena ikusteko, “Ikusi jakinarazpena” botoia sakatu behar dugu.

Ver la notificación

Jakinarazpena ikustera sartu ondoren, jakinarazpenak erantsita dituen dokumentuak ikusten dira:

  • Jakinarazpenaren dokumentua
  • Jakinarazpena argitaratzearen egiaztagiria
  • Zuzentze-eskaera (hala badagokio)

Dokumentu horiek ikusteko, ikono hau sakatu behar dugu "hiru puntu bertikal"

OHARRA: Jakinarazpena ikustera sartu ondoren, jaso gabeko espedienteen kopurua jaitsi egiten da.

Documentos de la notificación

Sistemak ekintza hauek egiteko aukera ematen digu:

  • Deskargatu
  • Sinadura egiaztatu

Descargar documento / Verificar firma documento

Jakinarazpenetara sartzeko, ezkerreko menutik "jakinarazpenak" aukera hautatuko dugu. Agertzen den zenbakiak jasotzeke dauden jakinarazpenen kopurua adierazten du.

Erkidego baterako finantza-laguntzak eskatzeko espediente bat badu eta dokumentazioa gehitu behar badu, bai eskatu zaiolako, bai bere garaian entregatu ez zuelako, dokumentazio hori elektronikoki entregatu beharko du Nire Karpetaren bidez. 

Erkidego baterako finantza-eskaeraren espediente bat lehen aldiz hasten ari bazara, dagokion eskabidea bete beharko duzu. Gainera, "Erantsi dokumentazioa" atala arretaz irakurtzea gomendatzen dizugu.

Espediente bati eskatutako dokumentuak eranstea

Etxebizitza birgaitzeko finantza-laguntzak eskatzeko espedienteak izapidetzean, zenbait kasutan beharrezkoa izan daiteke dokumentazioa eranstea: zuzenketa; atzera egitea; laguntza onartzea eta justifikazioa. Kasu guztietan, sistemak antzeko moduan funtzionatzen du, baina hasierako botoia kasu bakoitzera egokitzen da, honako irudi hauetan ikus dezakegun bezala. 

Subsana documentos

Edonola ere, adierazitako botoia sakatu ondoren, sistemak "Dokumentuak aurkeztea" inprimakia erakutsiko du.

1. urratsak espedientearen laburpen-informazioa ematen du. Dokumentuak eransteko (2. urratsa), "Hurrengoa" botoia hautatuko dugu.

Aportación de documentos: rellenar los datos 

2. urratsean ("dokumentuak erantsi"), erantsi beharreko dokumentuen tipologia zerrendatzen da (adibidean: gidabaimena, proformako faktura, familia-liburua).

Dagokion dokumentua eransteko, "Erantsi" ikonoa hautatuko dugu.


OHARRA:
Espedienteari erantsi nahi diogun beste edozein dokumentu eransteko, "Gehitu dokumentua" botoia hautatu behar dugu.

Aportación de documentos: adjuntar los documentos

Eskatutako dokumentuak erantsi ondoren, "Hurrengoa" botoia hautatuko dugu.

Aportación de documentos: adjuntar los documentos

Dokumentuak aurkezteko formularioak emandako informazioaren laburpena erakusten du.

Aportación de documentos: enviar la solicitud

"Bidali" botoia hautatuko dugu.

Aportación de documentos: enviar la solicitud

 

Dokumentuak aurkezteko inprimakiak sarrera-erregistro elektronikoaren (1) egiaztagiriaren datuak erakusten ditu.

"Dokumentuak aurkeztea" leihoa itxiko dugu (2).

Justificante del registro electrónico

Orain Nire karpetara sartzen bagara, aurkeztutako azken dokumentuak erakutsiko dizkigu dagokion espedienteak.

Mi carpeta: Documentos aportados

"Dokumentuak" ataletik espedienteko dokumentu guztiak eskura daitezke, honako tipologia hauek zabalduz:

  • Entregatu dituzun dokumentuak
  • Administrazioak emandakoak
  • Administrazioak lortutakoak

Mi carpeta: documentos del expediente

Espediente baten izapideen sekuentzia ikusteko, dagokion espedientean sartuko gara, eta "Izapidearen xehetasunak" aukera zabalduko dugu.

Detalles de la tramitación del expediente en Mi carpeta

Sistemak dagokion espedientearen izapideen sekuentzia erakusten du.

Secuencia de trámites del expediente en Mi carpeta

Abisuak eta jakinarazpenak jasotzeko datuak aldatzeko, dagozkion botoiak aukeratuko ditugu:

  • Jakinarazpenak jasotzeko datuak
  • Abisuak jasotzeko datuak

Modificar datos para recibir avisos y notificaciones

OHARRA: Aldaketa horiek espediente partikular honi bakarrik eragiten diote.

Nahi baduzu, Nire profila aukeraren bidez, Eusko Jaurlaritzan izapidetzen ari zaren administrazio-prozeduretan aldez aurretik zehaztutako moduan erabili nahi dituzun komunikazio- eta abisu-datuak adieraz ditzakezu.

  • Hautatu "nire profila" aukera (1)
  • Hautatu "gehitu harremanetarako datuak" botoia (2)

Cómo añadir datos de contacto a Mi perfil

Hautatu honako eremu hauek:

  • Harremanetarako hizkuntza
  • Sexua
  • Jakinarazpen- eta komunikazio-kanala

Adieraz itzazu abisuak jasotzeko datuak (sistemak abisu bat bidaliko dizu posta elektronikora eta telefono mugikorrera egoitza elektronikoan jakinarazpen, komunikazio edo ziurtagiriren bat duzunean):

  • Posta elektronikoa
  • Telefono mugikorra

Eman baimena zure profilean emandako datuak lehentasunez erabil daitezen Eusko Jaurlaritzako sailekiko eta erakundeekiko harremanetan.

Hautatu "Gorde" botoia.

 

Ortorgar consentimiento para la reutilización de datos de contacto en Mi perfil

 

Nire profileko aukera guztiak eguneratu dira.

Mi perfil con consentimiento

Auzo-erkidego baten edo partikular baten ordezkari gisa errehabilitazio-espedienteak elektronikoki izapidetu ahal izateko, honako hauek hartu behar dira kontuan:

Auzo-komunitate bateko lehendakaria naiz. Nola egiaztatzen dut ordezkaritza?

Auzo-erkidegoko lehendakariak bere erkidegoa ordezka dezake. Horretarako, ordezkari gisa diharduen eskabide elektronikoan markatu, komunitatearen datuak eta eskabidea bete eta ordezkari dela egiaztatzen duen dokumentazioa aurkeztu besterik ez du egin behar.

Ordezkaria dela egiaztatzeko, honako dokumentu hauetako edozein da baliozkoa:

  • Akta-liburuan jasotako izendapen-aktaren kopia digitalizatua (eskaneatua).
  • Borondatezko Ordezkaritza emateko inprimaki normaldua, Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan eskuragarri, behar bezala beteta eta sinatuta.
  • Zuzenbidean baliozkoa den beste edozein bide.

Ordezkaritza alta eman bada Ahalordeen Erregistro Elektronikoan, Erregistroaren aplikazioak automatikoki erakutsiko ditu ordezkatuaren datuak (titularra espedientean), ordezkariak (konektatutako pertsona) ordezkaritzan diharduela adierazten duenean. Beraz, kasu horretan, ez da beharrezkoa izango ordezkaritza egiaztatzeko agiririk aurkeztea.

Ahalordetzeen Erregistro Elektronikoan inskribatzea ez da beharrezkoa espediente batean ordezkari gisa jarduteko, baina komenigarria da modu jarraituan jarduten bada.

Finken administratzailea naiz, auzo-erkidego batentzat lan egiten dut. Nola egiaztatzen dut ordezkaritza?

Kasu horretan, finken administratzailea identifikazio elektronikorako onartutako bitartekoetako baten bidez identifikatuko da, ordezkari gisa ari dela markatuko du, eskaeraren datuak beteko ditu eta ordezkari dela egiaztatzen duen dokumentazioa aurkeztuko du.

Komenigarriena da entitatearen ordezkariaren ziurtagiria erabiltzea. Ez da beharrezkoa erkidego bakoitzak IZENPE txartela izatea; izan ere, erakundearen ordezkariaren ziurtagiriak dagoeneko badu eskatu duen legezko ordezkariaren NANa eta erakundearen IFK; beraz, IFK hori izango du ordezkari.

Finken administratzaileak bere izenean jarduten duten langileak baditu, biziki gomendatzen da enplegatu gisa alta ematea Ahalordetzeen Erregistroan. Horrela, beren ziurtagiri pertsonalak erabili ahal izango dituzte, eta finken administrazioko enplegatu gisa aitortuak izan. Horrela, eskaeretan finken kudeaketa edo administrazioa ordezkari gisa agertzea ziurtatzen da. Ahalordetzeen Erregistro Elektronikoan erakunde gisa erregistratuta badago, ez da beharrezkoa izango "frogatzea" langile hori finken kudeatzailearen/administratzailearen izenean ari dela, dagoeneko sartuta baitago enplegatuak dituen erakunde gisa egindako inskripzioan.

Finken administrazioak ordezkaritza egiaztatu behar du, honako agiri hauetako edozein aurkeztuta:

  • Zerbitzuak emateko kontratua, bi aldeek sinatua (gestoria eta bizilagunen komunitateko presidentea).
  • Borondatezko Ordezkaritza emateko inprimaki normaldua, Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan eskuragarri, behar bezala beteta eta sinatuta.
  • Aurreko edozein kasutan, akta-liburuan agertzen den jabekideen erkidegoko lehendakariaren izendapen-aktaren (kontratuaren sinatzailea edo inprimaki normalizatua) kopiarekin batera.
  • Zuzenbidean baliozkoa den beste edozein bide.

Hala ere, bizilagunen komunitatearen ordezkaritzari alta eman bazaio Ahalordetzeen Erregistro Elektronikoan, Erregistroaren aplikazioak automatikoki erakutsiko ditu ordezkatuaren datuak (titularra espedientean), ordezkariak (konektatutako pertsona) ordezkaritzan jarduten duela adierazten duenean. Beraz, kasu honetan, ez du inolako dokumenturik aurkeztu beharrik izango.

Ordezkarien Erregistro Elektronikoan inskribatzea ez da beharrezkoa espediente batean ordezkari gisa jarduteko, baina komenigarria da etengabe jarduten bada.

Finken administratzailea naiz. Zer gertatzen da bizilagunen eskaerak (eranskina) bakoitzaren izenean aurkeztu behar baditut?

Bizilagunen komunitatearentzako laguntza-eskabidea aurkeztu ondoren, finken administratzaileak bizilagun bakoitzaren laguntza-eskaerak aurkeztu behar baditu, telematikoki egin beharko du, identifikazio elektronikorako onartutako bitartekoetako batekin identifikatuta, eskaeran bizilagun bakoitzaren ordezkari gisa diharduela adierazita eta ordezkari dela egiaztatzen duen dokumentazioa aurkeztuta.

Ordezkaritza egiaztatzeko agiri horiek honako hauek izan daitezke:

  • Zerbitzuak emateko kontratua, bi aldeek sinatua (gestoria eta bizilagunen komunitateko presidentea). Jabekideen erkidegoko lehendakariaren izendapen-aktaren kopiarekin batera (kontratuaren sinatzailea edo inprimaki normalizatua), akta-liburuan jasota dagoena.
  • Borondatezko Ordezkaritza emateko inprimaki normaldua, Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan eskuragarri, behar bezala beteta eta sinatuta.

Komunitatearen ordezkariak ez daki nola egin online izapidea. Partikular gisa lagundu zaitzaket?

Bai, eskabidea aurkezteko, onartutako edozein bide erabil dezakezu, eta ordezkari gisa parte hartu duzula egiaztatu. Horretarako, borondatezko ordezkaritza emateko inprimaki normalizatua aurkeztu behar duzu, Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan eskuragarri, behar bezala beteta eta sinatuta.

Dokumentu honek izapide zehatz horretarako soilik egiaztatzen zaitu ordezkari gisa. Hala ere, gogoratu espediente horri lotutako komunikazioak eta jakinarazpenak Nire Karpetan jasoko dituzula. Beraz, erkidegoko presidentearekin harremanetan jarri beharko duzu espedientearen bilakaeraren berri emateko, eta, bestalde, izapideak egin bitartean eskatutako dokumentazioa aurkeztu beharko duzu.

Nola ikusten ditut espedienteak nire karpetan?

Nire karpetak herritar partikularraren profil gisa sartu den erabiltzaile-profilari dagozkion espedienteen zerrenda erakusten du. Erabiltzaile-profilaren aukera zabaltzen badugu, identifikatu den pertsonak izan ditzakeen profilak ikusi ahal izango ditugu.

Relación de perfiles de usuario

Irudian ikusten da konektatutako pertsona identifikatzen dela (1), eta, gainera, zabaltzen badugu, beste bi profil dituela (2), ordezkari gisa. "ERAIKIN" ERAIKUNTZA-ERAKUNDEAREN ordezkariaren profila hautatzen badugu, konektatutako pertsonak erakunde horren berezko espedienteak ikusi ahal izango ditu, non konektatutako pertsonak ordezkari gisa jarduten duen:

Perfil de usuario empleado o miembro de entidad

Elektronikoki izapidetzen hasi aurretik espediente bat hasi dut. Nola funtzionatzen du hemendik aurrera?

Birgaitzeari laguntzeko espedienteak, izapidetze elektronikoaren aurretik aurkeztuta zeudenak eta kudeaketa-prozesuan zeudenak, inolako aldaketarik gabe kudeatuko dira laguntza mota horiek arautzen dituen araudiari dagokionez.

Erakundeak eta/edo haren ordezkariak nire karpetan ikusiko dute espedientea, eta, une horretatik aurrera, egoitza elektronikoaren atal honetan jasoko da edozein jakinarazpen eta komunikazio, eta, beraz, ez dago lekurik posta bidezko jakinarazpen/komunikaziorako. Hala ere, "Kortesiazko" abisuak bidali ahal izango dira SMS edo posta elektroniko bidez, datu horiek eman badira edo lurralde-ordezkaritzetan ematen badira. Abisu horiei esker, nire karpetan jaso gabe dagoen jakinarazpen edo komunikazio baten berri eman dakioke erakunde eskatzaileari.

Laguntza horiei dagokienez, Administrazioarekiko edozein interakzio modu elektronikoan egin beharko da, Nire Karpetaren eta eskabideak aurkezteko gaitutako eskabide-inprimaki elektronikoen bidez.

Hirigintza Sozietate bat naiz, nola antzezten dut?

Hirigintza-sozietate batek online eskaera bat aurkezten badu erkidego edo bizilagun baten izenean, ordezkari gisa egin beharko du, eta borondatezko ordezkaritza emateko inprimaki normalizatua aurkeztu beharko du. Inprimaki hori Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan dago eskuragarri, behar bezala beteta eta sinatuta. Behin eskaera aurkeztuta, ordezkaritzan jarraitu nahi ez badu, dagokion lurralde-ordezkaritzarekin jarri beharko du harremanetan, aldaketa egin dadin.

Non argituko ditut antzezpenari buruzko zalantzak?

Eusko Jaurlaritzaren Egoitza Elektronikoan sar zaitezke Ahalordetzeen Erregistro Elektronikoaren Zerbitzuan. Bertan duzu horri buruzko informazio garrantzitsu guztia, bai eta espedienteen izapidetzean egiten diren ordezkaritza-jardueren izaerari buruzko edozein kontsultari erantzuteko harremanetarako bitartekoak ere.

Komunitateko obrak birgaitzeko laguntza-eskaera aurkeztean, beharrezkoa da auzotarren komunitateak, auzotar bakoitzak, honako dokumentu hauek aurkeztea:

Jabekideen komunitateak aurkextu beharreko dokumentazioa

  • Obrak egiteko udal baimena/eskaera eta ordaindutako tasak, halakorik izanez gero.
  • Eskaerako obrarako partaidetza-kuoten zerrenda. Guztira, kuotak batuta, partaidetzaren % 100 izan behar dira.
  • Obren aurrekontua (kontratuko gremioei dagokiena) partiden arabera banakatuta, partida bakoitzaren neurketa eta precio unitarioa adierazita. Gainera, 1, 2 eta 3 motetako obrak ere sartu
    beharko dira; horiek EITaren amaierako irizpenean jasotzen dira, halakorik egonez gero. Konponketa horiek ordurako eginda egongo balira, EITaren akatsak zuzendu izanaren ziurtagiria urkeztu
    beharko da.
  • Obrak hala behar izanez gero, teknikari eskudunaren proiektuaren kopia eta proiektua egin duen teknikariaren ordainsarien kopia.
  • Inguratzaile termikoa hobetzeko obretarako:
    • Teknikari eskudunaren proiektua, dagokion profesionalen elkargoak oniritzia emanda.
    • Hobekuntza energetikoari buruzko I.eranskinaren 1.taula (2011ko azaroren 23ko Agindua).
  • Jabekideen komunitatearen akta, egingo diren obrak onartzen dituena.
  • Birgaitu beharreko eraikineko aldearen argazkia.
  • Administratzailearen NANaren fotokopia.
  • Eraikineko jabekideen komunitateak duen IFZren fotokopia.
  • Eraikineko jabekideen komunitateak duen kontu-zenbakia ziurtatzeko banku-agiria.
  • Eskabidea ebazteko Lurralde Ordezkaritzak beharrezkotzat jotzen duen beste edozein agiri.
  • Erantzukizunpeko adierzapena.
  • Eskabide-orria (PDF, 905 KB) (abre en nueva ventana) behar bezala beteta, eskaneatuta eta sinatuta.
  • Ordezkaritza modu fidagarrian jasotzen duen egiaztagiria, aitortuta dituen ahalordeak jasotzen dituena:
    • Eskaera jabeen erkidegoko lehendakariak aurkezten badu, baliozkoak izango dira:
    • Eskaera jabekideen erkidegoak bere kudeaketa-lanetarako kontratatutako finken administratzaile edo gestoria (pertsona juridikoa) batek aurkezten badu, baliozkoak izango dira:
      • Bi aldeek (gestoriak eta jabekideen erkidegoko presidenteak) zerbitzuak emateko sinatutako kontratua.
      • Borondatezko ordezkaritza emateko inprimaki normalizatua, Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan eskuragarri dagoena, behar bezala beteta eta sinatuta.
      • Aurreko kasu guztietan, jabekideen erkidegoko lehendakariaren (kontratuaren sinatzailea edo inprimaki normalizatua) izendapen-aktaren kopiarekin batera. Akta hori akta-liburuan jasota dago.
      • Zuzenbidean baliozkoa den beste edozein bide.

Dagokion laguntza eskatu baino lehen egin beharko zaie EIT eraikinei, haien titularrek Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoko dirulaguntza publikoak eskuratu nahi badituzte, kontserbazioa, guztien irisgarritasuna edo eraginkortasun energetikoa xede dituzten obrak egiteko, eraikina zaharra ala berria izan. Higiezina kokatuta dagoen udaleko sarrea-erresgistroko zigilua
eduki behar du EIT txostenak. Gainera, EITa paperean eta PDF formatuan aurkeztu behar da.

EATn, 1., 2. eta 3. mailetako esku-hartzeetan antzemandako hutsuneak konpondu izanaren ziurtagiria. Hori 80/2014 Dekretuaren III.Eranskinaren ereduarekin bat aurkeztu beharko da (EHAA 101.
zk., 2014/05/20ekoa). Gainera, teknikari eskudun batek sinatuta eta paperean zein PDF formatuan aurkeztu behar da, eta dagokion udaleko sarrera-erregistroko zigilua eduki behar du.

Auzotar bakoitzak aurkeztu beharreko dokumentazioa, komunitateak aurkeztu beharreko dokumentazioaren eranskin gisa

Honako agiri hauek aurkeztu beharko dituzu:

  • Eskatzaile guztien NANaren fotokopia.
  • Higiezinar en jabetza egiaztatzeko agiria (eskrituraren fotocopia edo Jabetzaren Erregistroaren argibide-ohar soila).
  • Ondasun Higiezinen gaineko Zer garen or dainagiriaren fotokopia eraikinar en zenbaki finkoa jasoko duena.
  • Atzerritarren kasuan:
    • Iraupen luzeko bizileku-baimena (indarrean egon behar du).
    • Europako Erkidegoko Batasunekoen kasuan, atzerritarren identifikazio zenbakia jasotzen duena (NIE). Pasaportea ez da baliozkoa izango.

Mailegua eta/edo diru-laguntza ere eskatzen badu:

  • Erroldako udal ziurtagiria eguneratua, birgaituko den etxebizitzan elkarrekin bizi diren pertsona guztiak adierazten dituena, edo bestela, obra- amaiera egiaztatzen den egunetik hiru hilabeteko
    epean udal ziurtagiri hori aurkezteko konpromisoa.
  • Birgaitze jarduketen titularren diru-sarreren ziurtagiriak:
  • PFEZ aitortu beharra baduzu edo aitortu baduzu, honako agiri hauek aurkeztu beharko dituzu,
    • Etxebizitza-eskaera hau aurkezten denean mugaeguneratuta dagoen azken zergaldiko Pertsona Fisikoen Errentaren gaineko Zergaren aitorpen(ar)en fotokopia/k. Aitorpenak/ek Foru Ogasunean, Kutxan edo Banketxean aurkeztua izanaren zigilua eraman behar du/te.
    • Kotizazio gabeko prestaziorik jasoz gero, dagokion ziurtagiria.
  • PFEZ aitortu beharrik ez baldin baduzu (eta ez duzu egin), jarraian adierazten diren agiriak aurkeztu beharko dituzu:
  • Kasu guztietan: a) .Foru Ogasunaren ziurtagiria, zergaldi horretan (eskaera hau aurkezten denean amaituta dagoen azken ekitaldian) PFEZ aitortu beharrik ez duzula egiaztatzen duena. b) Lan-bizitzaren ziurtagiria, Gizarte Segurantzako Diruzaintza Orokorrak egina. (901 502050 www.seg-social.es).
  • Besteren konturako langilea bazara: zergaldi horretan kontzeptu guztiak direla-eta jaso dituzun sarrera gordinak adierazten dituen agiria, enpresak edo enplegu-emaileak egina.
  • Pentsioduna bazara edo bestelako beka, prestazio edo sorospenik (gizarte ongizatekoak barne) jasotzen badituzu, dagokion egiaztagiria, ekitaldi horretakoa.
  • Irisgarritasunerako dirulaguntza berezia eskatuz gero, 65 urte baino gehiago dituela egiaztatu beharko du, edo mugikortasun urriko desgaitasunaren edo desgaitasun sentsorialaren ziurtagiria.

Obra partikularrak birgaitzeko laguntza-eskaera bat aurkeztean, zenbait dokumentu aurkeztu behar dira, jarraian zehaztuko ditugunak:

Honako agiri hauek aurkeztu beharko dituzu:

  • Eskatzaile guztien NANaren fotokopia.
  • Higiezinar en jabetza egiaztatzeko agiria (eskrituraren fotocopia edo Jabetzaren Erregistroaren argibide-ohar soila).
  • Ondasun Higiezinen gaineko Zer garen or dainagiriaren fotokopia eraikinar en zenbaki finkoa jasoko duena.
  • Eskabide-orria (PDF, 924 KB) (abre en nueva ventana), behar bezala beteta, eskaneatuta eta sinatuta.
  • Atzerritarren kasuan:
    • Iraupen luzeko bizileku-baimena (indarrean egon behar du).
    • Europako Erkidegoko Batasunekoen kasuan, atzerritarren identifikazio zenbakia jasotzen duena (NIE). Pasaportea ez da baliozkoa izango.

Mailegua eta/edo diru-laguntza ere eskatzen badu:

  • Erroldako udal ziurtagiria eguneratua, birgaituko den etxebizitzan elkarrekin bizi diren pertsona guztiak adierazten dituena, edo bestela, obra- amaiera egiaztatzen den egunetik hiru hilabeteko
    epean udal ziurtagiri hori aurkezteko konpromisoa.
  • Birgaitze jarduketen titularren diru-sarreren ziurtagiriak:
  • PFEZ aitortu beharra baduzu edo aitortu baduzu, honako agiri hauek aurkeztu beharko dituzu,Etxebizitza-eskaera hau aurkezten denean mugaeguneratuta dagoen azken zergaldiko Pertsona Fisikoen Errentaren gaineko Zergaren aitorpen(ar)en fotokopia/k. Aitorpenak/ek Foru Ogasunean, Kutxan edo Banketxean aurkeztua izanaren zigilua eraman behar du/te.
    Kotizazio gabeko prestaziorik jasoz gero, dagokion ziurtagiria.
  • PFEZ aitortu beharrik ez baldin baduzu (eta ez duzu egin), jarraian adierazten diren agiriak aurkeztu beharko dituzu:
  • Kasu guztietan: a) Foru Ogasunaren ziurtagiria, zergaldi horretan (eskaera hau aurkezten denean amaituta dagoen azken ekitaldian) PFEZ aitortu beharrik ez duzula egiaztatzen duena. b) Lan-bizitzaren ziurtagiria, Gizarte Segurantzako Diruzaintza Orokorrak egina. (901 502050 www.seg-social.es).
  • Besteren konturako langilea bazara: zergaldi horretan kontzeptu guztiak direla-eta jaso dituzun sarrera gordinak adierazten dituen agiria, enpresak edo enplegu-emaileak egina.
  • Pentsioduna bazara edo bestelako beka, prestazio edo sorospenik (gizarte ongizatekoak barne) jasotzen badituzu, dagokion egiaztagiria, ekitaldi horretakoa.
  • Irisgarritasunerako dirulaguntza berezia eskatuz gero, 65 urte baino gehiago dituela egiaztatu beharko du, edo mugikortasun urriko desgaitasunaren edo desgaitasun sentsorialaren ziurtagiria.

Eskabidea aurkezten duena eskaeraren titularraren ordezkari gisa ari bada:

  • Bere existentzia modu fidagarrian jasota uzten duen egiaztagiria, aitortuta dituen ahalak jasotzen dituena, hala nola, bi aldeek sinatutako zerbitzuak emateko kontratua, edo Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan eskuragarri dagoen Borondatezko Ordezkaritza Emateko Inprimaki normalizatua, behar bezala beteta eta sinatuta, edo Zuzenbidean baliozkoa den beste edozein bide.

Dokumentazioa eskaneatzea

Posible da paperezko dokumentu bat digitalizatzea eta pdf testua lortzea, dokumentuak digitalizatzea ahalbidetzen duen eskaner eta programa bat erabiliz. Horretarako:

  1. Egiaztatu eskanerra eta inprimagailua piztuta daudela.
  2. Jarri elementuak eskanerraren edo inprimagailuaren platinaren gainean.
  3. Hasi zure ekipoan konfiguratuta daukazun eskaneatzeko aplikazioa. Gogoratu testu formatuan digitalizatu nahi dela, hau da, ez irudi gisa.
  4. Eskaneatzeko prozesua hasiko da, eta dokumentu bat sortuko da, nahi duen lekuan gorde ahal izango duena, ondoren erantsi, inprimatu edo dagokion ekintza egiteko.

Dokumentazioa eskabide-inprimakien bidez erantsiko da, inprimakiaren beraren jarraibideei jarraituz, auzotar bakoitzari dagokion dokumentazioa izan ezik; izan ere, auzotar bakoitzarentzat fitxategi konprimitu batean (.zip formatuarekin) elkartu beharko da, izen honekin: "Titularraren identifikatzailea + dokumentuaren izena. ZIP" (adibidez: titularraren NAN 123456NA duen bizilagunaren dokumentazioa).

OHARRA: Oso garrantzitsua da .zip fitxategiaren izenaren adierazpenak betetzea bizilagun bakoitzarentzat, formatu honekin: "Titularraren identifikatzailea + dokumentuaren izena.ZIP".

ZIP fitxategia sortzea aurkeztu beharreko dokumentazioarekin Windows 10 erabiliz

Zip formatua da konpresio formaturik ezagunena. Zip artxiboek datuak eta fitxategiak konprimatzen dituzte, denbora eta espazioa aurreztuz. Gainera, fitxategi bat baino gehiago fitxategi bakar batean biltzeko aukera ematen dute, arinagoa eta erabilgarriagoa.

Zure ordenagailuak Windows 10 badu sistema eragile gisa, honako bideo hau ikus dezakezu, argiago izateko nola egin fitxategi konprimitu bat zip formatuan, tresna gehigarririk instalatu behar izan gabe.

Zip fitxategia sortzea aurkeztu beharreko dokumentazioarekin, 7zip tresna erabiliz

Nahiago baduzu, eskura duzun tresnaren bat erabil dezakezu Zip fitxategia sortzeko. Ospetsuenetako bat, eta gainera doakoa dena, 7zip da. Tresna hau erabili nahi baduzu, jarraian adierazitako urratsak jarraitu beharko dituzu.

.zip fitxategi bat sortzeko, Windows-eko arakatzailera joango gara, eta, ondoren, konprimatu beharreko fitxategiak dauzkagun kokapenera edo karpetara joango gara. Lehen aipatu ditugun dokumentuak izango dira, eta denak batera hautatuko ditugu, "Ctrl" botoia sakatuz eta fitxategi bakoitzean klik eginez.

Jarraian, saguaren eskuineko botoiarekin, “7zip/Añadir al archivo” aukera agertzen den aukeren menutik aukeratuko dugu:

Leiho bat irekiko da, eta hortik izen bat eman ahal izango diogu sortuko den .zip fitxategiari.

Jarraian zuzenean "Aceptar" botoia sakatzen badugu, fitxategia dokumentuak ditugun karpeta berean gordeko da. Aitzitik, beste leku batean gorde nahi badugu, behin izen bat eman diogunean, hiru puntu jarraian dituen botoia sakatuko dugu, Windowsen arakatzailearen leihoa irekiko diguna, gordetzea nahi dugun karpeta aukeratzeko:

Hala badagokio, .zip fitxategia non utzi nahi dugun adierazi ondoren, "Aceptar" botoia ere sakatuko dugu.:

Nola ireki .zip fitxategi bat

.zip fitxategi bat irekitzeko, saguaren eskuineko botoiaren gainean jarri eta "Abrir" sakatuko dugu, testuinguru-menuko aukeretan:

Horrela, honako leiho hau irekiko da:

Hemendik, fitxategi bat irekitzeko, haren gainean bi klik egin ditzakegu. Era berean, hautatu eta "extraer" aukera sakatu dezakegu, beste karpeta batean kopiatzeko:

Adibide simulatu baten bidez, komunitate bati etxebizitza birgaitzeko laguntza eskatzeko prozesu osoa jasotzen duen gida bisual bat eskaintzen dizugu hemen.

Hemen, adibide simulatu baten bidez, eranskinetarako etxebizitza birgaitzeko laguntza eskatzeko prozesu osoa jasotzen duen gida bisual bat eskaintzen dizugu.

Adibide simulatu baten bidez, partikular bati etxebizitza birgaitzeko laguntza eskatzeko prozesu osoa jasotzen duen gida bisual bat eskaintzen dizugu hemen.

Azken aldaketako data: