Logo Euskadi.eus
Hizkuntza

Argitalpenak: Ingurune digitala

2022. urtea

  • Ikusiker Panela

    Gazteek egiten duten ikus-entzunezko produktuen kontsumoa eta IKTen erabilera zenbatekoa eta nolakoa den ezagutzeko helburua du Ikusiker Panelak. Esteka honetan daude eskuragarri panelkideei 2022. urtean egindako galdetegien emaitza-txostenak.

2021. urtea

  • Kultura-ohitura digitalak: joerak eta gakoak

    Azterlan honen xedea eszenatoki digitalaren ezaugarriak azaltzea da, herritarren, publikoen, kultura-ohituren ikuspegitik. Covid-19aren ustekabeko agerraldiak arreta berezi bat eskatzen du kultura-ohitura digitalen bilakaera berriena aztertzeko.

  • Ikusiker Panela

    Gazteek egiten duten ikus-entzunezko produktuen kontsumoa eta IKTen erabilera zenbatekoa eta nolakoa den ezagutzeko helburua du Ikusiker Panelak. Esteka honetan daude eskuragarri panelkideei 2021. urtean egindako galdetegien emaitza-txostenak.

2020. urtea

  • Ikusiker Panela

    Gazteek egiten duten ikus-entzunezko produktuen kontsumoa eta IKTen erabilera zenbatekoa eta nolakoa den ezagutzeko helburua du Ikusiker Panelak. Esteka honetan daude eskuragarri panelkideei 2020. urtean egindako galdetegien emaitza-txostenak.

2019. urtea

  • Ikusiker Panela

    Gazteek egiten duten ikus-entzunezko produktuen kontsumoa eta IKTen erabilera zenbatekoa eta nolakoa den ezagutzeko helburua du Ikusiker Panelak. Esteka honetan daude eskuragarri panelkideei 2019. urtean egindako galdetegien emaitza-txostenak.

2015. urtea

2011. urtea

2005. urtea