Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saila

Erregistro Elektroniko Orokorra

Erregistro Elektroniko Orokorra aplikazio korporatibo komuna eta zeharkakoa da, eta, bertan, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrean eta haren Administrazio instituzionalean jasotzen edo bidaltzen diren dokumentu, eskaera, idazki eta komunikazio guztien idazpena egiten da, bai eta haren sektore publikoko gainerako administrazioetan ere, zuzenbide publikoari lotutako prozeduretan, eta dokumentuen sarrera- eta irteera-erregistroko ohar fidagarria elektronikoki jasota uzten du.

Erregistro Elektroniko Orokorra bakarra da Administrazio orokorreko eta erakunde-administrazioko organo guztientzat, bai eta haren sektore publikoko gainerako organoentzat ere, Euskal Autonomia Erkidegoko zuzenbide publikoari lotutako prozeduretan, eta herritarrei arreta emateko eskumena duen administrazio-organoak kudeatzen du.

Erregistro Elektroniko Orokorra erabat elkarreragingarria da gainerako administrazio publikoen erregistroekin, haien bateragarritasun teknologikoa eta interkonexioa bermatzeko, bai eta edozein erregistrotan aurkezten diren erregistro-idazpenen eta dokumentuen transmisio telematikoa bermatzeko ere.

Dokumentu elektroniko formatu onargarriak:

  1. Egoitza elektronikoko zerbitzu, prozedura eta izapideen dokumentu elektroniko normalizatuak, aurrez ezarritako formatuen arabera beteta. Interesatuak administrazio-organo hartzailea adieraziko du.
  2. Izapidetze elektronikorik ez duten prozeduren eskabideak, idazkiak eta komunikazioak aurkezteko egoitza elektronikoaren helburu orokorreko formulario elektronikoak.
  3. Edozein herri-administraziori zuzendutako edozein eskaera, idazki edo komunikazio.

Zerbitzuaren etenaldia

Erregistro Elektroniko Orokorraren funtzionamendua eten egiten bada ustekabeko gorabeherengatik edo mantentze-lan tekniko edo operatiboen bidez planifikatu eta justifikatutako egoeragatik, erregistroak berak eta egoitza elektronikoak horren berri ematen dute, eta honako hau adierazten dute:

  1. Erregistroaren arloko Laguntza Bulegoetan dokumentazioa txandaka aurkez daiteke.
  2. Etetearen ondorioak administrazio-epeen zenbaketan.

Osotasuna eta segurtasuna

Erregistro Elektroniko Orokorrak ziurtatuko du dokumentazioaren osotasun-, segurtasun-, normalizazio- eta kontserbazio-baldintzak eta -bermeak betetzen direla, aurkezten diren unetik administrazio-organo eskudunari helarazten zaizkion arte.


Erregistro Elektroniko Orokorrerako sarbidea

Erregistro Elektroniko Orokorrak Administrazioaren egoitza elektronikoaren bidez du sarbidea, eta haren data eta ordu ofiziala ditu, eta eskaerak, idazkiak eta komunikazioak eguneko hogeita lau orduetan aurkeztea onartzen du, urteko egun guztietan, eteteei kalterik egin gabe, ezinbesteko denboraz, mantentze-lan teknikoak edo operatiboak egiteko arrazoi justifikatuak daudenean, eta horien berri emango da erregistroan bertan eta egoitza elektronikoan.

Egoitza elektronikoan sarbidea: Erregistro Elektroniko Orokorra

Azken aldaketako data: