Hizkuntzak eta itzulpengintza. 2020ko martxoa/apirileko buletina
BERRIAK
ARGITALPEN BERRIAK
LEGEDIA
DEIALDIAK, JARDUNALDIAK, ETAB.
WEB ORRIAK
BERRIAK
Iruñeko haur eskoletako gurasoek epaia aplikatzeko luzamendua eskatu dute
"Emazteak kargu inportanteetan izanen dira"
Herri Urratsek badu data berria: irailaren 20a
Turismoa erakartzeko bideoetan euskara atzean utzi du Jaurlaritzak
Ni.eus jaio da, pribatutasuna eta segurtasuna zaintzen duen euskarazko e-mail zerbitzua
Baliabide teknologikoak euskararen eta kulturaren heziketa arautuan
Oroimena duten etxeak: konfinamendua, pareta-zulo ezkutuak eta paper zaharrak Izaban
Jaurlaritzak zozketa bidez erabakiko du kulturgileentzako diru-laguntzak jasotzeko ordena
Euskaldunok noiz zeharkatu ahal izango ote dugu gure barne frontera?
EAEko lehen fasea zehazten duten arauak argitaratu ditu Jaurlaritzak
Herri Haur Eskola sortu nahi du Iruñeko gurasoen plataformak, euskara bermatzeko
Euskararen erabilpena praktika feministetan
Ikastolen lau jai udazkenean izango dira eta Nafarroa Oinez ez da egingo
Gaitasun gehigarriak Itzultzailea.eus-en: ofimatikako formatuak eta beste
Hizkuntzak eta hitzen ordena: grafiko bitxiak
Irutxuloko Hitzak eta Pikarak pandemiaz informatzeko nazioarteko laguntzak jaso dituzte
Ahozkotasuna ikertzeko hainbat deialdi egin ditu Mintzolak
Euskara ardatz hartuko duen etorkizun berdinzalearen alde
Euskararen oasia ere erortzen hasia da
XXXIX. Uda Ikastaroek bizi dugun egoera argitzea dute helburu
Los XXXIX Cursos de Verano buscan arrojar luz sobre la situación que vivimos
Joko katalan bat: Zer dakizu munduko hizkuntzez?
Iruñeko haur eskoletako euskarazko langileak kezkatuta agertu dira
Egunean Behin eta euskararen erabilera erreala aztergai
Rikardo Arregi Sariak aurten ere sari bana emanen du kazetaritzan eta komunikazioan
Euskal Kultur Erakundea zuzendari berri baten bila ari da
Euskarazko irakasgai gehiago izanen da NUPeko erizaintza graduan datorren ikasturtean
Iraileko azken asteburuan egingo da Literaturia jaialdia, Zarautzen
Ondorengoaz gogoetatzeko testu eta bideoak bildu ditu 'Jakin'-ek
2019a zifratan: Literatura eta Itzulpengintza
2019 en cifras: Literatura y Traducción
Lehen lankidetza hitzarmena euskal, kataluniar, galiziar eta espainiar kultur institutuen artean
Unibertsitateetako Irakurletza eta Katedrak egoerara egokitu dira
COVID-19aren aurrean, atzerriko online euskara eskolek gora egin dute
Disney+ incorporarà films en català al catàleg
Euskararen gaineko hamabi galdera alderdiei
"Què faig si..." (Zer egingo dut...) katalanez bizitzeko gida
'Plazara!' ekimen euskaltzalearen galderak alderdiei
Kafekistan Foroa, kulturaz hausnartzeko sareen bidez
Egunean Behin eta euskararen erabilera erreala aztergai
Jardunaldia uztailean: 'Birusak, distopiak eta mundu berriak'
ARGITALPEN BERRIAK
Liburuak
ÁLVAREZ GARCÍA, Esther; Barrio Corral, María Valentina (editoras). Nuevos horizontes en la lingüística hispánica. León, Universidad de León, 2020
CASTRO MORENO, Carmen-Cayetana (Coord.). Facetas multiculturales en producción y traducción: metáforas, alegorías y otras imágenes. Granada, Comares, 2020. Ver contenido
Del texto a la traducción: estudios en homenaje a Pilar Elena. Granada, Comares, 2020. Ver contenido
De la hipótesis a la tesis en traducción e interpretación. Granada, Comares, 2020 Ver contenido
FLEMING, Kara; ANSALDO, Umberto. Revivals, nationalism, and linguistic discrimination: threatening languages. Abingdon: Routledge, 2020
GÓMEZ LÓPEZ, Ricardo; ZULAIKA HERNÁNDEZ, Josu M. El vocabulario Pomier. Edición y estudio de un diccionario manuscrito anónimo euskera-español. Bilbao, Euskal Herriko Unibertsitatea / Universidad del País Vasco, 2020
LERTXUNDI, Anjel. Gilles de Rais. Irun, Alberdania, 2020
LOUREDA, Óscar; RUDKA, Martha; PARODi, Giovanni (eds.). Marcadores del discurso y lingüística contrastiva en las lenguas románicas. Madrid, Iberoamericana Verbuert, 2020. Índice
METODOLOGÍAS innovadoras en la enseñanza-aprendizaje de lenguas extranjeras para traductores e intérpretes. Granada, Comares, 2020.
RAMÍREZ QUESADA, Estrella. La fonología funcional de la lengua española: Una aproximación historiográfica. Granada, Comares, 2020. Ver contenido
SALABERRI, Patxi. Euskaldunon hizkuntzaren hasikinak. Linguae Vasconum Primitiae euskara xumean. Booktegia. PDF
SÁNCHEZ CÁRDENAS, Beatriz; LÓPEZ RODRÍGUEZ, Clara Inés. Retos de la traducción científico-técnica profesional: teoría, metodología y recursos. Granada, Comares, 2020. Ver contenido
SÁNCHEZ RAMOS, María del Mar; RICO PÉREZ, Celia. Traducción automática: conceptos clave, procesos de evaluación y técnicas de posedición. Granada, Comares, 2020. Ver contenido
Aldizkariak
(IVAPeko Liburutegian eskuragarri)
European journal of language policy, Vol. 12, Número 1, 2020. Aurkibidea / Sumario
Uztaro, 113 zk. Aurkibidea / Sumario
(online)
Aizu, 447. zenbakia. 2020ko maiatza
Bertsozalea berripapera, 213 maiatza 2020
Egan, 3-4 zk. (2019)
ESPecialist, Vol. 40, Zenbakia 3 (2019). Gaia: Bilinguismo para surdos
ESPecialist, Vol. 41, Aparteko 1 (2020)
La Linterna del traductor, nº 20, abril 2020
Lexis: Journal in English Lexicology, 13 | 2019 - Lexique, sensations, perceptions et émotions
Lexis: Journal in English Lexicology, 14 | 2019 – Blending in English
Meta: Journal des traducteurs, Vol. 64, Número 2. (2019)
Revista de lenguas para fines específicos, Vol. 26 Núm. 1 (2020)
RLA. Revista de lingüística teórica y aplicada, vol.57 no.2, dic. 2019
Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, Vol. 31, 2. Zk. (2019)
Tradumática, No 17 (2019): Les tecnologies de la interpretació
Aldizkarien artikuluak
(IVAPeko Liburutegian)
ALDALUR AZPILLAGA, Malen. Miren Artetxe, bertsolaria [elkarrizketatua]: "Helduen kulturarekiko haustura bera da hizkuntzaren jarraikortasuna bermatzen duena" Argia astekaria, 2.687 zk., 2020ko maiatzaren 24a
BERHOKOIRIGOIN, Jenofa. Jean-Louis Davant [elkarrizketatua]: "Ezin uka euskarak leku guti zuela Enbata-n, beste euskal alderdietan bezala" Enbata aldizkariak 60 urte. Argia astekaria, 2.687 zk., 2020ko maiatzaren 24a
BLANCHET, Philippe. Sociolinguistique et luttes sociales. Langage et société, n° 170, 2020/2
ELUSTONDO, Miel Anjel. Joaquim Dolz. [elkarrizketatua] Katalana, Genevan, euskararen konprometitua: "Hemengo gizartea lasaitu egin da euskararekin, eta berraktibatu beharra dago" Argia astekaria, 2685 zk., 2020ko maiatzaren 10a
HOFF, Erika. Lessons from the study of input effects on bilingual development. International Journal of Bilingualism, Volume 24 Issue 2, April 2020
IRURETA AZKUNE, Onintza. Marie Pourquié, hizkuntza patologien ikertzailea:"Zergatik ez dugu hizkuntza kontuan hartuko hizkuntza arazoak baldin badira?"
Argia astekaria, 2686 zk., 2020ko maiatzaren 17a
IRURETA AZKUNE, Onintza. 'Aditu' teknologia. Hizketa istant batean testu bihurtzen du Argia astekaria, 2685 zk., 2020ko maiatzaren 10a
RALLO LOMBARTE, Artemi. Una nueva generación de derechos digitales. Revista de Estudios Políticos, nº 187, enero-marzo 2020
SCETTI, Fabio. «Le portugais est la 7e langue la plus utilisée au monde ! ». Promotion de la langue portugaise dans deux communautés portugaises en Amérique du Nord. Langage et société, n° 170, 2020/2
SORENSON DUNCAN, Tamara; Paradis, Johanne. How does maternal education influence the linguistic environment supporting bilingual language development in child second language learners of English? International Journal of Bilingualism, Volume 24 Issue 2, April 2020
Uraballen Otamendi, Mikel. Iruñeko euskarazko haur eskolak: Plaza publikoak ukatuta, herri eskola sortuko dute. Argia astekaria, 2688 zk., 2020ko maiatzaren 31
(online)
ALTUNA, Begoña. Análisis de estructuras temporales en euskera y creación de un corpus. Procesamiento del lenguaje natural, 2020, no. 64. pp. 131-134 Testu osoa
ANSSARI NAIM, Saida. Interpretación social y accesibilidad. Una propuesta de conexión disciplinar. MonTI: Monografías de traducción e interpretación, no. 12, 2020. Testu osoa
ARIAS BADIA, Blanca; and FERNÁNDEZ I TORNÉ, Anna. El experto en lenguaje fácil de comprender: un nuevo perfil educativo y profesional en el ámbito de la lengua española. MonTI: Monografías de traducción e interpretación, 2020, no. 12. pp. 295-312. Testu osoa
BENGOETXEA, Kepa I.; AGUIRREGOITIA MARTÍNEZ, Amaia GONZALEZ-DIOS, Itziar. AzterTest: Herramienta de Análisis Lingüístico y Estilístico de Código Abierto, 2020. Testu osoa
BOSCH BALIARDA, Marta; SOLER VILAGELIU, Olgaand ORERO CLAVERO, Pilar. Sign language interpreting on TV: a reception study of visual screen exploration in deaf signing users. MonTI: Monografías de traducción e interpretación, 2020, no. 12. pp. 108-143. Testu osoa
BRETEGNIER, Aude. Le mépris en sociolinguistique: exploration qualitative. LIDIL: Revue de Linguistique et de didactique des langues, nº 61 (2020) PDF
CÁCERES LORENZO, María Teresa. Fundamentación textual en el Corpus del español del siglo XXI (CORPES) del americanismo obsolescente. Variables de un estudio de caso. Revista signos: estudios de lingüística, 2019, vol. 52, no. 102. Pp. 144-169 Testu osoa
CAMPOS BANDRÉS, Iris Orosia. Explorando las oportunidades de la lengua minorizada en la escuela. Una investigación cuantitativa sobre actitudes hacia el aragonés. Onomázein: Revista de lingüística, filología y traducción de la Pontificia Universidad Católica de Chile, nº 47, 2020, PP. 113-157. Texto completo
CARRISCONDO ESQUIVEL, Francisco M.; CARPI, Elena. El diccionario más importante de la RAE no está impreso. Nueva Revista de filología hispánica, Tomo 68, Nº 1 (enero-junio), 2020, págs. 247-254. Texto completo
CRIADO DE DIEGO, Cecilia. Uso concordado del verbo ‘haber’ existencial en la lengua escrita de aprendices de español como lengua extranjera, Revista signos: estudios de lingüística, 2019, vol. 52, no. 101. 2019 Testu osoa
CUÉLLAR LÁZARO, Carmen. Untertitel für Gehörlose vs. subtitulado para sordos: el reto de hacer visible lo inaudible. MonTI: Monografías de traducción e interpretación, 2020, no. 12. pp. 144-179 Testu osoa
CHAGNON, Karim. Colonialisme, universalisme occidental et traduction. TTRTraduction, terminologie, rédaction, Volume 32, numéro 2, 2e semestre 2019. PDF
DÍAZ DÍAZ, Teresa. La traducción de conceptos y obras artísticas a través del tacto: un sentido olvidado en la teoría y práctica de la traducción. MonTI: Monografías de traducción e interpretación, 2020, no. 12. pp. 242-261 Testu osoa
ESTEBAN BERNABÉ, Encarna. La relación epistolar de Claudio Magris y Biagio Marin. Estudios románicos, 2019, no. 28. pp. 65-76 Testu osoa
FARIA PIRES, Loïc De. Influencia de la posedición de traducción automática en la calidad de los textos traducidos en la Dirección General de Traducción de la Comisión Europea. Revista de lenguas para fines específicos, Vol. 26 Núm. 1 (2020): pp. 26-38. pdf
GARCÍA FERNÁNDEZ, José. El superestrato románico: la huella del español, del francés y del occitano en el siciliano contemporáneo, 2019 Testu osoa
GIRONZETTI, Elisa, et al. Evaluación y rediseño curricular para la integración de lengua, cultura y literatura en programas de español como L2. Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas, 2020, vol. 14, no. 28. pp. 12-35 Testu osoa
GRASSO, Gastón; SAUX, Lina. Relaciones semánticas en adultos mayores sanos, Deterioro Cognitivo Leve y Enfermedad de Alzheimer. Revista signos: estudios de lingüística, 2019, vol. 52, no. 102. Pp. 294-318 Testu osoa
HOLGADO LAGE, Anais. Implicaciones del uso de una plataforma online como sustitución al libro de texto. Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas, 2020, vol. 14, no. 28. pp. 36-53 Testu osoa
IÑURRIETA URMENETA, Uxoa. Identificación y traducción de Expresiones Multipalabra de tipo verbo+sustantivo: análisis de castellano-euskera. Procesamiento del lenguaje natural, 2020, no. 64. pp. 123-126 Testu osoa
LACORTE, Manel; and GIRONZETTI, Elisa. Innovaciones curriculares para la enseñanza de L2 en el siglo XXI. Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas, 2020, vol. 14, no. 28. pp. 8-11 Testu osoa
LÓPEZ, Teresa. Narrativa criminal escrita por mulleres: cinco novelas galegas. Estudios románicos, 2019, no. 28. pp. 295-306 Testu osoa
MELLINGER, Christopher D.; and GASCA JIMÉNEZ, Laura. Challenges and opportunities for heritage language learners in interpreting courses in the U.S. context. Revista signos: estudios de lingüística, 2019, vol. 52, no. 101. pp. 950-974 Testu osoa
MENDÍVIL-GIRÓ, José-Luis. La adaptación de las lenguas al entorno: una aproximación crítica. Glosema: Revista Asturiana de Llingüística, Vol. 1, 2019, págs. 139-175 Texto completo
MESSINA, Luisa. Le roman épistolaire français au siècle des Lumières. Estudios románicos, 2019, no. 28. pp. 89-98 Testu osoa
OLIVIER-BONFILS, Delphine. Théorie de l’action et histoire de la traduction : de l’intention du traducteur médical au xixe siècle. Meta: Journal des traducteurs, Vol. 64, Número 2. PDF
RICHART MARSET, Mabel; and CALAMITA, Francesca. The great challenge of translation and audiovisual accessibility in the media. MonTI: Monografías de traducción e interpretación, 2020, no. 12. pp. 7-52. Testu osoa 1 2
RIZZO, María Florencia. El discurso normativo de la RAE en Twitter. Revista de Investigación Lingüística, nº 22 (2019) PDF
RODRÍGUEZ CORNER, Dolores M. La diáspora vasca a São Paulo. Asociacionismo, cultura e identidad. 1ª ed. Cabildo Insular de Gran Canaria, 2020 Testu osoa
SALGADO ROBLES, Francisco. Special issue. Advances in Spanish for specific purposes in the United States: Connecting the heritage language pedagogy and the Hispanic community. Revista signos: estudios de lingüística, 2019, vol. 52, no. 101. pp. 902-907 Testu osoa
SALGADO ROBLES, Francisco; LAMBOY, Edwin M. The learning and teaching of Spanish as a heritage language through community service-learning in New York City. Revista signos: estudios de lingüística, 2019, vol. 52, no. 101. pp. 1055-1075 Testu osoa
SARMIENTO PÉREZ, Marcos. Los intérpretes en el tráfico de esclavos (siglos XV-XVIII). Asociacionismo, cultura e identidad. 1ª ed. Cabildo Insular de Gran Canaria, 2020 Testu osoa
SERRAT ROOZEN, Iris. Accesibilidad audiovisual en la web: subtitulación en el Parlamento Europeo. MonTI: Monografías de traducción e interpretación, 2020, no. 12. pp. 313-344. Testu osoa
SUDUPE ELORZA, Pako. Camus eta Sartreren eragina zenbait euskal idazlerengan. Gogoa, 21. Zk. (2020) PDF
THE use of languages by local and regional authorities. European Journal of Language Policy, 12(1), pp. 126–128. PDF (186 KB)
VALENTÍN-RIVERA, Laura. A sociocultural case study in translation as service-learning: shaping the professional profile of Spanish heritage language learners and understanding their sense of multiculturalism. Revista signos: estudios de lingüística, 2019, vol. 52, no. 101. pp. 1033-1054 Testu osoa
Doktorego Tesiak
Voice line-ups: Testing aural-perceptual recognition on native speakers of a foreign language
Egilea: Benavent Chàfer, José Vicente
Zuzendariak: Fernández Planas, Ana María; Cerdà Massó, Ramon
Tutorea: Diéguez-Vide, Faustino
Universitat de Barcelona. Departament de Filologia Catalana i Lingüística General
Fecha de defensa: 14-02-2020
JVBC_PhD_THESIS.pdf (3.970Mb)
LEGEDIA
Euskal Autonomia Erkidekoa
41/2020 EBAZPENA, maiatzaren 6koa, Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendariarena, zeinaren bidez xedatzen baita argitara ematea Hezkuntza eta Lanbide Heziketaren Ministerioarekin sinatutako lankidetza-hitzarmena, 2020-2021 ikasturterako Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxeei elkarrizketa-laguntzaileez hornitzeko.
EBAZPENA, 2020ko maiatzaren 13koa, HABEko zuzendariarena, Helduen Euskalduntzearen Oinarrizko Curriculumak zedarritzen dituen mailak egiaztatzeko, Zuzendaritza Nagusi honen 2019ko azaroaren 13ko eta azaroaren 18ko Ebazpenen bidez, nola 2020ko otsailaren 27ko Ebazpenaren bitartez, 2020. urterako abian jarri, eta 2020ko martxoaren 16ko ebazpenez atzeratutako egiaztatze-prozedurak berrabiatzeko, eta matrikulaldia zabaltzeko epeak zedarrituz, ematen dena.
EBAZPENA, 2020ko maiatzaren 4koa, Etxepare Euskal Institutuko zuzendariarena, euskara eta euskal kulturako hiru irakurle hautatzeko presako deialdia irekitzeko dena.
EBAZPENA, 2020ko maiatzaren 21ekoa, HABEko zuzendariarena, zeinaren bidez izendatzen baitira Helduen Euskalduntzearen Oinarrizko Curriculumean zedarritutako komunikagaitasun-mailak egiaztatzeko 2020. urteko probetarako aztertzaileak, tutore bat eta lurralde-arduradun bat.
AGINDUA, 2020ko maiatzaren 25ekoa, Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburuarena, 2020ko apirilaren 7ko Agindua aldatzen duena (2020an Ingurune Digitalean euskara sustatu, garatu edota normalizatzeko dirulaguntzak emateko araubidea ezarri eta deialdia egiten duen Agindua).2093
AGINDUA, 2020ko maiatzaren 26koa, Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburuarena, 2020ko apirilaren 7ko Agindua aldatzen duena. Agindu horren bidez, 2020an gizarte-bizitzan euskara sustatzeko, garatzeko edota normalizatzeko dirulaguntzak emateko araubidea ezarri eta deialdia egin zen.2094
EBAZPENA, 2020ko maiatzaren 26koa, HABEko zuzendariarena, zeinaren bidez aldatzen baitira udal titulartasuneko euskaltegi publikoentzako 2019-2020 ikasturterako dirulaguntzak eskuratzeko baldintzak. Dirulaguntza horiek HABEko zuzendariaren 2019ko abuztuaren 29ko Ebazpenaren bidez deitu ziren.2095
EBAZPENA, 2020ko maiatzaren 26koa, HABEko zuzendariarena, zeinaren bidez aldatzen baitira euskaltegi pribatuei eta euskararen autoikaskuntzarako zentro homologatuei 2019-2020 ikasturtean emango zaizkien dirulaguntzak eskuratzeko baldintzak. Dirulaguntza horiek HABEko zuzendariaren 2019ko irailaren 10eko Ebazpenaren bidez deitu ziren.
Nafarroa
153/2020 EBAZPENA, maiatzaren 25ekoa, Hezkuntzako zuzendari nagusiak emana, zehazten duena zer neurri hartuko den COVID-19agatik Nafarroako hizkuntza eskola ofizialen ikasturtearen bukaerara begira eta ebaluazioari eta ziurtagiriei begira.
Espainia
Resolución de 20 de mayo de 2020, del Congreso de los Diputados, por la que se ordena la publicación del Acuerdo de convalidación del Real Decreto-ley 17/2020, de 5 de mayo, por el que se aprueban medidas de apoyo al sector cultural y de carácter tributario para hacer frente al impacto económico y social del COVID-2019. PDF (BOE-A-2020-5217 - 1 pág. - 210 KB)
Resolución de 14 de mayo de 2020, de la Universidad Internacional de La Rioja, por la que se publica el plan de estudios de Graduado en Traducción e Interpretación. PDF (BOE-A-2020-5306 - 3 págs. - 291 KB)
Resolución de 14 de mayo de 2020, de la Universidad Internacional de La Rioja, por la que se publica el plan de estudios de Máster en Enseñanza de Inglés como Lengua Extranjera / Master's Degree in Teaching English as a Foreign Language. PDF (BOE-A-2020-5309 - 2 págs. - 237 KB)
Resolución de 20 de abril de 2020, de la Universidad de las Illes Balears, por la que se publica la modificación del plan de estudios de Graduado en Lengua y Literatura Catalanas. PDF (BOE-A-2020-5409 - 6 págs. - 307 KB)
Resolución de 27 de mayo de 2020, del Congreso de los Diputados, por la que se ordena la publicación del Acuerdo de convalidación del Real Decreto-ley 18/2020, de 12 de mayo, de medidas sociales en defensa del empleo. PDF (BOE-A-2020-5466 - 1 pág. - 208 KB)
IKASTAROAK, JARDUNALDIAK, DEIALDIAK, ETAB.
IKASTAROAK
KONTSEILUA
Euskara ardatz hartuko duen etorkizun berdinzalearen alde, ‘Geroa euskaratik’ kanpaina
Euskara ere normalitaterantz? mahai-ingurua antolatuko dute Berriak, Martin Ugalde Foroak eta Kontseiluak datorren ekainaren 4an, Martin Ugalde Kultur Foroan.
Nor: Idurre Eskisabel, Amelia Barquin, Josu Amezaga
Noiz: Ekainaren 4an, 19:00etan
Non: Martin Ugalde Kultur Parkean, Andoain.
Etortzeko: eman izena aldez aurretik martinugalde@kulturparkea.eus helbidean (25 lagunentzako lekua egongo da. Hala ere, etxean geratu nahi duenarentzat streaming-a ere eskainiko du Berriak. Gainera, #geroaeuskaratik traola erabiliz galderak ere egiteko aukera izanen dute entzuleek)
UEU
Matematikari Euskaldunen IV. Topaketa (Matetop IV.). Eibar, uztailak 10
BERRIA multimedia: kazetaritzaren praktika berriak. Eibar, uztailak 13
Euskal Curriculumaren garapen integrala: EKI. Eibar, uztailak 13-14
Wikipedia/Wikimedia editatoia 2020. Donostia, uztailak 14
Euskal ahozkotasuna eta irudimena: ondarea, sormena eta transmisioa. Eibar, uztailak 15 - TALDEA BETE EGIN DA (2020-05-27, 12:05), itxaron zerrenda ireki da.
Orreagatik (778) Trantsiziora (1975-1982): Nafarroaren historia, memoria eta kontakizunak. Iruñea, abuztuak 31
Euskal kantu ondarearen transmisioa Baiona, irailak 4
Hizkuntzalaritza klinikoko I. jardunaldia : hizkuntza nahasmenduen azterketa eta esku-hartzea euskaldunengan, ikerketa eta arlo klinikoraen ikuspegitik. Baiona, irailak 4
EHU /UPV
Aurrez aurreko eta zuzeneko online UPV/EHUko Uda Ikastaroetarako matrikula ireki da jada.
---------------- ------------------------
Ya está abierta la matrícula para los Cursos de Verano de la UPV/EHU presenciales y online en directo.
DEIALDIAK
Etxepare Euskal Institutua
Euskara eta euskal kulturako irakurleak hautatzeko presazko deialdia
Ondorengo unibertsitateetan euskara eta euskal kulturako irakurleak hautatzeko deialdia zabaldu du Etxepate Euskal Institutuak:
– Irakurle bat Konstantzako Unibertsitaterako (Alemania)
– Irakurle bat Moskuko Lomonosov Unibertsitaterako (Errusia)
– Irakurle bat Pauko Université de Pau et des Pays de l´Adour Unibertsitaterako (Frantzia)
Eskaerak aurkezteko epea: Maiatzak 26 - Ekainak 9 (barne)
Deialdia Bertsolaritza ikertzeko: bi proiektu sari eta ikerketa kontratu bat
UPV/EHUko Mikel Laboa Katedrak eta Mintzola Ahozko Lantegiak jarri berri dituzte abian deialdiak. Ekainaren 26ra arte aurkeztu ahal izango dira lanak.
Etxepare-Laboral Kutxa Itzulpengintza Sarirako deia
Euskeratik beste hizkuntza batzuetara itzulitako liburuak aurkeztu leitekez.
JARDUNALDIAK
Udaltop, Euskal Udalen topaketak
Jardunaldien hitzaldiak:
- Jon Sarasua Maritxalar, Mondagron Unibertsitatea
Lan eremuko uhinaldiaz pdf (1.48 MB )
- Leire Cancio Orueta, Agirre Lehendakaria Center
Lan-eremuko uhinaldiari berrikuntza sozialetik so pdf (810.98 KB)
Euskararen Osasuna ehun urte eta gero pdf (810.98 KB)
Jakin Jardunaldiak
Aurten COVID-19aren ondorioz lekukak mugatuak izaki, agortu dira Birusak, distopiak eta mundu berriak Jakin Jardunaldikoak. Hala ere, itxaron zerrenda erabaki dugu, hemen.Guztira zortzi aditu eta aritu elkartuko ditugu Usurbilen 2020ko uztailaren 16an.
WEB GUNEAK
BESTELAKOAK
Kontseiluak. Hizkuntza Eskubideak Bermatzeko Protokoloa: Garapena Herriko Etxeetan. 2019ko urria
Jule Goikoetxea Mentxakaren erremintak:
- Trumoitik ekaitz perfektura? Aitor Zuberogoitia Espilla
- Ameslari sinesgogorren alde Alba Garmendia Castaños
- Izurria nola geldiarazi Harkaitz Zubiri Esnaola
- Materialismo gehiago Jokin Bergara Eguren
- Borroka eta bakea Edur Epelde Pagola
Azken aldaketako data: