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Boletin Oficial del País Vasco

85. zk., 2022ko maiatzaren 4a, asteazkena

N.º 85, miércoles 4 de mayo de 2022


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

KULTURA ETA HIZKUNTZA POLITIKA SAILA
DEPARTAMENTO DE CULTURA Y POLÍTICA LINGÜÍSTICA
1907
1907

AGINDUA, 2022ko apirilaren 12koa, Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburuarena, zeinaren bidez 2022. urterako COVID-19 laguntzak arautzen eta iragartzen baitira zinema-emanaldien arloan diharduten, zuzeneko musika-aretoak kudeatzen dituzten eta zuzeneko musika sustatzen duten profesional pribatuentzat.

ORDEN de 12 de abril de 2022, del Consejero de Cultura y Política Lingüística, por la que se regulan y convocan ayudas COVID-19, dirigidas a profesionales privados de la exhibición cinematográfica y de la gestión de salas de música en vivo y promoción musical en vivo, en el año 2022.

COVID-19aren pandemiak aurrekaririk gabeko osasun-krisia eragin du mundu osoan, baita jarduera-sektore zabalak gelditzearen eta moteltzearen ondoriozko krisi ekonomikoa ere, eta oraindik ez gara gai krisi horren behin betiko dimentsioak ezartzeko. Autobabeserako neurrien luzapenak egoera berri bat irudikatzen du, eta etorkizuna zalantzazkoa da, zeren eta zailtasun handiak izango baititugu pandemiaren aurretik ezagutzen genuen normaltasunera itzultzeko.

La pandemia COVID-19 ha generado en todo el mundo una crisis sanitaria sin precedentes, y una crisis económica derivada de la paralización y ralentización de amplios sectores de actividad, cuyas dimensiones definitivas aún no somos capaces de establecer. La prolongación en el tiempo de las medidas de autoprotección, dibujan un escenario nuevo, y un futuro incierto con grandes dificultades para volver a la normalidad que conocimos antes de la pandemia.

Osasun-alarma globalaren aurrean hartu behar izan ditugun neurrien eragin negatiboak bizitza sozial eta ekonomikoaren eremu guztiei eragiten die, baina kulturaren sektoreko ondorioak bereziki kezkagarriak dira. Kontuan harturik sektore horretako ekonomiaren hauskortasuna, lan- eta enpresa-egituren berezitasuna, jardueren aldizkakotasuna eta jarduera horiek gizartearen garapenean, dinamismoan eta nortasunean duten berebiziko garrantzia, nahitaezkoa da neurri espezifikoak eta premiazkoak hartzea, ahal den neurrian sorkuntza-ehunari eusteko eta haren jarraipena eta jarduera bermatzeko.

Si el impacto negativo de las medidas que hemos tenido que adoptar ante la alarma sanitaria global afectan a todos los ámbitos de la vida social y económica, las consecuencias en el sector de la cultura son especialmente preocupantes. La fragilidad de su economía, la singularidad de sus estructuras laborales y empresariales, la intermitencia de sus actividades y la importancia vital de su actividad en el desarrollo, el dinamismo y la identidad de una sociedad obligan a adoptar medidas específicas y urgentes para asegurar, en la medida de lo posible, el sostenimiento del tejido creativo, y garantizar su continuidad y su actividad.

Osasun-krisiaren aurrean 2021ean hartutako autobabeserako neurriek eta neurri horiek 2022ko lehen hilabeteetan luzatzeak katearen azken mailan dauden kulturako profesionalei eragin diete bereziki: alegia, emanaldietako profesionalei. Horrek esan nahi du, batez ere profesionalen talde horrek zifra negatiboak izaten jarraitzen duela. Kultura-jarduera mugatzeak diru-sarrerak galtzea ekarri du, eta horrek, aldi berean, ehun hori nabarmen galtzea, eta hori guztia nekez berreskuratuko da datozen urteetan.

Las medidas de autoprotección adoptadas en 2021 ante la crisis sanitaria, así como la prolongación de las mismas en los primeros meses de 2022, han afectado especialmente a aquellos profesionales de la cultura que se encuentran en el último eslabón de la cadena: la exhibición. Esto supone, que especialmente este grupo de profesionales, siga manteniendo cifras negativas. La pérdida de ingresos que está provocando las limitaciones a la actividad cultural conllevarán a una pérdida sustancial de este tejido, difícilmente recuperable en los próximos años.

Merkatuen lehiakortasunari dagokionez, berrekite-datari buruzko ziurgabetasunak eta publikoak galtzeak, eta horrek dakarren fakturazio-jaitsierak, kulturako pertsonek eta egitura profesionalek berrikuntza-proiektu berrietan inbertsioa mantentzeko eta handitzeko duten gaitasuna oso kolokan egotea eragin dute. Egoera horren ondorioz, kultura-eragile askok ezin izango dute Europar Batasunak sektorea berreskuratzeko sustatutako Next Generation EU funtsetara jo.

La incertidumbre sobre la fecha de reanudación en términos de competitividad de los mercados, unido a una pérdida de públicos, con el consiguiente descenso de facturación, provocan que la capacidad de las personas y estructuras profesionales de la cultura para mantener y aumentar la inversión en nuevos proyectos de innovación se vea seriamente comprometida. Esta coyuntura llevará a muchos de los y las agentes culturales a no poder acceder a los Fondos Next Generation EU promovidos por la Unión Europea para la recuperación del sector.

Eusko Jaurlaritzaren borondatea da egoera horiei arrazoizko estaldura ematea, jardueraren mugek eragindako zuzeneko galera ekonomikoaren etorkizun hori arintzen laguntzeko.

Es voluntad del Gobierno Vasco dar una cobertura razonable a estas situaciones, para contribuir a paliar este horizonte de pérdida económica directa producido por las limitaciones a la actividad.

Horretarako, Eusko Jaurlaritzak dirulaguntzen lerro bat ezartzea proposatzen du, zinema-emanaldien arloan diharduten, zuzeneko musika-aretoak kudeatzen dituzten eta zuzeneko musika sustatzen duten profesional pribatuei laguntzeko, eta, horrela, 2022an profesional horien kultura-jarduera ahalbidetzeko. Dirulaguntza-lerro horretan, aipatutako eremuetako pertsona autonomoak, enpresak eta erakunde profesional pribatuak sartuko dira, baldin eta 2021ean beren diru-sarreretan, jardueretan, egituretan eta know how-an jaitsierak izan badituzte.

Para ello, desde el Gobierno Vasco se propone establecer una línea de subvenciones que de soporte a profesionales privados de la exhibición cinematográfica y de la gestión de salas de música en vivo y promoción musical en vivo, y posibilitar así la actividad cultural de los mismos en 2022. En esta línea se incluirían personas autónomas, empresas y entidades profesionales privadas de los citados ámbitos, que hayan sufrido descensos en sus ingresos en 2021, en el mantenimiento de su actividad, de sus estructuras y su know how.

Adierazi behar da, lerro honen bidez diruz lagundu nahi diren jarduerak Kultura eta Hizkuntza Politika Sailaren 2021-2024 aldirako Dirulaguntzen Plan Estrategikoan sartuta daudela. Plan hori 2021eko otsailaren 18ko Aginduaren bidez onartu zen, eta, ondoren, Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburuaren 2022ko otsailaren 16ko Aginduaren bidez aldatu. Gainera, adierazi behar da 2022ko otsailaren 16ko agindu horretan Sailaren 2022rako Dirulaguntzen Urteko Plana onartu zela, eta bertan dirulaguntzen lerro hau sartuta dagoela: zuzeneko musikaren eta zinema-aretoen profesionalak (COVID-19).

Indicar que las actuaciones que mediante esta línea se pretenden subvencionar están incluidas en el Plan Estratégico de Subvenciones (PES) del Departamento de Cultura y Política Lingüística para el período 2021-2024, que fue aprobado por la Orden de 18 de febrero de 2021, y posteriormente modificado por la Orden de 16 de febrero de 2022 del Consejero de Cultura y Política Lingüística. Además, indicar que en esta Orden de 16 de febrero de 2022 por la que se aprueba el Plan Anual de Subvenciones (PAS) del Departamento para 2022, está incluida la línea de subvenciones: Profesionales de Música en Vivo y Exhibidores de Cine (COVID-19).

Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatzen dituen eta sail bakoitzaren egitekoak eta jardun-arloak finkatzen dituen lehendakariaren irailaren 6ko 18/2020 Dekretuari jarraikiz, Kultura eta Hizkuntza Politika Sailaren eskumenekoak dira arte- eta kultura-jarduerari eta haien zabalkundeari buruzkoak. Eskumen horiek musikaren, arte eszenikoen, ikusmen-arteen, eta sormen- eta kultura-industrien eremuetan egikaritzea Kultura Sustatzeko Zuzendaritzari esleitzen dio Kultura eta Hizkuntza Politika Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen otsailaren 23ko 73/2021 Dekretuak.

De conformidad con el Decreto 18/2020, de 6 de septiembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma de Euskadi y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos, son competencia del Departamento de Cultura y Política Lingüística las relativas a las actividades artísticas y culturales y su difusión. La ejecución de dichas competencias en los ámbitos de la música, artes escénicas, libro, audiovisual, artes visuales e industrias creativas y culturales queda atribuida a la Dirección de Promoción de la Cultura por el Decreto 73/2021, de 23 de febrero, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Cultura y Política Lingüística.

Era berean, Euskal Autonomia Erkidegoan dirulaguntzen eta laguntzen arloan indarrean dagoen araudia jasota dago Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen VI. tituluan –azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartutako testu bateginean (EAEONALTB)–, Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorrean (DLO) eta uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuan (GS Erregelamendua).

Asimismo, la normativa vigente en la Comunidad Autónoma de Euskadi en materia de subvenciones y ayudas está contenida en el Título VI de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco según el texto refundido de la misma aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre –TRLPOHGPV en la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones (LGS) y en el Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de la citada Ley (RGS).

Azaldutako horiek horrela, honako hau

Y, en su virtud

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Deialdiaren xedea.

Articulo 1.– Objeto de la convocatoria.

Agindu honen xedea da zinema-emanaldien arloan diharduten, zuzeneko musika-aretoak kudeatzen dituzten eta zuzeneko musika sustatzen duten profesional pribatuei laguntzeko dirulaguntzen oinarriak ezarri eta dirulaguntza horiek iragartzea; hartzaileak COVID-19aren pandemiak eragindako krisiarengatik diru-sarrerak murriztu zaizkien eta, ondorioz, 2022an beren jarduera profesionalarekin jarraitzeko arazoak dituzten eremu horretako profesional pribatuak izango dira.

Es objeto de la presente Orden establecer las bases y convocar las subvenciones destinadas a profesionales privados de la exhibición cinematográfica y de la gestión de salas de música en vivo y promoción musical en vivo, que debido a la reducción de ingresos derivada de la crisis provocada por la pandemia del COVID-19, hayan visto la continuidad de su actividad profesional comprometida para el año 2022.

2. artikulua.– Modalitateak eta baliabide ekonomikoak.

Articulo 2.– Modalidades y recursos económicos.

1.– Dirulaguntza horietarako, guztira, 2.000.000,00 euro erabiliko dira.

1.– El importe global destinado a estas subvenciones asciende a 2.000.000,00 euros.

2.– Zenbateko orokor hori deialdi honetako bi laguntza-modalitateen artean banatuko da, jarraian adierazten den bezala:

2.– Este importe global se distribuirá entre las dos modalidades de ayuda que comprende la presente convocatoria, como consta a continuación:

a) Zinema-emanaldien arloko autonomoentzako, enpresentzako eta erakunde profesional pribatuentzako laguntzak: 500.000,00 euro.

a) Ayudas a personas autónomas, empresas y entidades profesionales privadas de la exhibición de cinematográfica: 500.000,00 euros.

b) Zuzeneko musika-aretoak kudeatzen eta zuzeneko musika sustatzen duten autonomoentzako, enpresentzako eta erakunde profesional pribatuentzako laguntzak: 1.500.000,00 euro.

b) Ayudas a personas autónomas, empresas y entidades profesionales privadas de la gestión de salas de música en vivo y de promoción musical en vivo: 1.500.000,00 euros.

3.– Modalitate bakoitzerako adierazitako zuzkidurak alde batera utzi gabe, eskabiderik ez dagoelako, baldintzak betetzen ez direlako edo aurkeztutako eskabideak kalitaterik gabekoak direlako, modalitateetako batean ezarritako zenbatekoa agortzen ez bada, Kultura Sustatzeko Zuzendaritzak, agortu gabeko zenbateko horren bezainbesteko kopuruan, beste modalitaterako zuzkidura handitzeko proposamena egingo dio Kulturako sailburuordeari, hark dagokion ebazpena eman dezan, betiere modalitate hartzailea oraindik ebatzi gabe badago. Ebazpen hori Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da.

3.– Sin perjuicio de las dotaciones indicadas para cada modalidad, cuando por razón de falta de solicitudes, de incumplimientos de los requisitos, o de falta de calidad de las solicitudes presentadas, no se agotara la cuantía establecida en una de las modalidades; la Dirección de Promoción de la Cultura elevará una propuesta de incremento de dotación para la otra modalidad, y por esa cuantía no agotada, al Viceconsejero de Cultura para que adopte la oportuna resolución, siempre y cuando la modalidad destinataria se encuentre aún sin resolver. Esta Resolución será publicada en el Boletín Oficial del País Vasco.

3. artikulua.– Pertsona edo erakunde onuradun izateko baldintzak.

Artículo 3.– Requisitos para ser persona o entidad beneficiaria.

1.– Artikulu honetan ezarritako baldintzak betetzeaz gain, I. eta II. kapituluetan laguntza-modalitate bakoitzerako zehazten direnak betetzen dituztenek jaso ahal izango dute laguntza-deialdi hau.

1.– Podrán acceder a esta convocatoria de ayudas quienes, además de cumplir con los requisitos establecidos en este artículo, cumplan con los que se determinen para cada modalidad de ayuda en los correspondientes capítulos I y II.

2.– Deialdi honetan aurreikusitako laguntzen onuradun izango dira Euskal Autonomia Erkidegoko autonomoak, enpresak eta erakunde profesional pribatuak, baldin eta jarduera ekonomikoa edo profesionala zinema-emanaldien, zuzeneko musika-aretoen kudeaketaren edo zuzeneko musika sustapenaren eremuan garatzen badute.

2.– Serán beneficiarias de las ayudas previstas en esta convocatoria las personas autónomas, las empresas y las entidades profesionales privadas de la Comunidad Autónoma de Euskadi que desarrollen su actividad económica o profesional en el ámbito de la exhibición cinematográfica, la gestión de salas de música en vivo o de la promoción musical en vivo.

Deialdi honetan xedatutako ondorioetarako, jarduera ekonomikotzat joko da zinema-aretoetako emanaldien arloari eta zuzeneko musika-aretoak kudeatzeari edo zuzeneko musika sustatzeari lotutako zerbitzuak sortzea, izaera profesionalarekin eta irabazi-asmoarekin.

Se entenderá por actividad económica, a los efectos dispuestos en esta convocatoria, la generación de servicios vinculados a la exhibición de cinematográfica y a la gestión de salas de música en vivo o promoción musical en vivo, con carácter profesional y lucrativo.

Profesionaltasun-baldintza, deialdi honen ondorioetarako, betetzat joko da jarduera garatzen dutenek sektorean ezarritako hitzarmen edo erabileren araberako ordainsaria dutenean, eta inoiz ez lanbide arteko gutxieneko soldata baino txikiagoa.

La condición de profesionalidad, a los efectos de esta convocatoria, se producirá cuando aquellos que desarrollen la actividad tengan una remuneración acorde a los convenios o usos establecidos en el sector, y nunca inferior al salario mínimo interprofesional.

Deialdi honetatik kanpo geratuko dira izaera amateurra duten erakunde eta pertsona guztiak, baldin eta haien esku-hartzea ez bada ordaindua eta, horretarako, egindako jarduerak agiri bidez egiaztatzen badu.

Quedarán excluidas de esta convocatoria todas aquellas entidades y personas de carácter amateur, cuya intervención no sea remunerada y quede documentalmente acreditada para tal fin, por la actividad desarrollada.

Deialdi honen ondorioetarako, irabazizko edo merkataritzako izaera aitortuko zaio gutxienez 2021eko ekitaldian merkatuarekin bat datorren kontraprestazio ekonomikoa duen zerbitzu-sorkuntzari.

A los efectos de esta convocatoria, se presumirá carácter lucrativo o comercial a aquella generación de servicio que tenga una contraprestación económica acorde al mercado, al menos durante el ejercicio 2021.

3.– Nolanahi ere, deialdi honetatik kanpo geratuko dira finantza-erakundeei lotutako fundazioak edo erakundeak, enpresa publikoak eta zuzenbide publikoko entitateak, bai eta organo gorena administrazio publikoek izendatutako pertsonek osatzen dutenak edo haien jardueraren gehiena aurrekontu publikoarekin finantzatzen dutenak ere.

3.– En cualquier caso, quedarán excluidas de esta convocatoria, las fundaciones u organizaciones vinculadas a entidades financieras, las empresas públicas y entidades de derecho público, así como aquellas cuyo órgano máximo esté compuesto por personas mayoritariamente designadas por las Administraciones Públicas o su actividad se financie mayoritariamente con presupuesto público.

4.– Era berean, deialdi honetatik kanpo geratuko dira 2022ko ekitaldiko Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorretan dirulaguntza izendunen onuradun gisa agertzen diren edo 2021eko kulturako profesionalei zuzendutako COVID-19 laguntzen onuradun izan diren pertsona autonomo, enpresa edo erakunde guztiak (2021eko martxoaren 9ko Agindua).

4.– Asimismo, también quedarán excluidas de esta convocatoria, todas aquellas personas autónomas, empresas o entidades que figuren en los presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi del ejercicio 2022 como beneficiarias de subvenciones de carácter nominativo o hayan sido beneficiarias de las ayudas COVID-19 dirigidas a profesionales de la cultura 2021 (Orden de 9 marzo de 2021).

5.– Laguntza hauen onuradun diren autonomoek, enpresek edo erakunde profesional pribatuek, eskabideak aurkezteko epea ixten denean, honako baldintza hauek bete beharko dituzte:

5.– Las personas autónomas, empresas o entidades profesionales privadas beneficiarias de estas ayudas, deberán, a la fecha del cierre del plazo de presentación de solicitudes:

– EAEn establezimendu iraunkorra izatea.

– Poseer un establecimiento permanente en la CAE.

– Jarduera ekonomikoen gaineko zergaren epigrafe egokietan alta emanda egotea, eta epigrafe horiek bat etortzea zinema-emanaldien arloarekin, zuzeneko musika-aretoen kudeaketarekin edo zuzeneko musikaren sustapenarekin.

– Estar dadas de alta en los correspondientes epígrafes del Impuesto sobre Actividades Económicas, y que estos epígrafes sean acordes con la exhibición cinematográfica, la gestión de salas de música en vivo o de la promoción musical en vivo.

– Pertsona juridikoen kasuan, gainera, haien helburu soziala bat etorriko da zinema-emanaldien, zuzeneko musika-aretoen kudeaketaren edo zuzeneko musikaren sustapenaren esparruko jarduera profesionalen garapenarekin.

– En el caso de las personas jurídicas, además, deberán tener un objeto o fin social acorde con el desarrollo de actividades profesionales del ámbito de la exhibición cinematográfica, la gestión de salas de música en vivo o de la promoción musical en vivo.

6.– 2021eko ekitaldiko fakturazioa % 20 edo gehiago murriztu behar izan da 2019ko ekitaldikoarekin alderatuta. Jarduera 2020ko urtarrilaren 1etik abenduaren 31ra bitartean hasi duten erakundeen kasuan, 2020ko ekitaldiko fakturazioa hartuko da kontuan.

6.– La facturación del ejercicio 2021 deberá haber sufrido una reducción igual o superior al 20 % respecto a la del ejercicio 2019. En el caso de entidades que hayan iniciado su actividad entre el 1 de enero y 31 de diciembre de 2020 se considerará la facturación del ejercicio 2020.

7.– Ezin izango dituzte deialdi honetako dirulaguntzak eskuratu Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13.2 eta 13.3 artikuluetan aurreikusitako egoeraren batean daudenek, besteak beste:

7.– No podrán acceder a las subvenciones objeto de esta convocatoria quienes se encuentren en alguna de las circunstancias previstas en el artículo 13.2 y 13.3 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de subvenciones, entre las que se incluye:

– Zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean ez izatea.

– No estar al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social.

– Dirulaguntzak itzultzeko betebeharren ordainketak egunean ez izatea.

– No estar al corriente del pago de obligaciones por reintegro de subvenciones.

– Pertsonak edo erakundeak zigor penal edo administratibo irmoa ezarrita edukitzea, dirulaguntza edo laguntza publikoak lortzeko aukera kentzen diona, edo horretarako ezgaitzen dituen legezko debekuren bat izatea.

– Recaer sobre la persona o entidad sanción penal o administrativa firme con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas o se hallen incursos en prohibición legal que les inhabilite para ello.

Baldintza horiek guztiak betetzen jarraitu beharko da laguntza-eskaera aurkezten den unetik ematen den dirulaguntza likidatzen den arte.

El cumplimiento de todos estos requisitos habrá de mantenerse desde el momento de presentación de la solicitud de ayuda hasta la liquidación de la subvención que se conceda.

Administrazioak ofizioz egiaztatuko du eskatzaileak zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean dituela. Hala ere, eskatzaileak egiaztapen hori egitearen aurka egin ahal izango du, modu arrazoituan; kasu horretan, dagokion ziurtagiria aurkeztu beharko du eskabidearekin batera eta administrazioak eskatzen dionean.

Se comprobará de oficio por la Administración que se hallan al corriente en las obligaciones tributarias y con la Seguridad Social. No obstante, el solicitante podrá oponerse de manera motivada a que se lleve a cabo dicha verificación, en cuyo caso deberá aportar la certificación correspondiente junto con la solicitud y cuando le sea requerido por la administración.

Gainerako baldintzak eskabide-inprimakian jasotako erantzukizunpeko adierazpenaren bidez egiaztatuko dira.

El resto de los requisitos se acreditará mediante declaración responsable incorporada en el formulario de solicitud.

8.– Gainera, onartu berri den martxoaren 3ko 1/2022 Legearen azken xedapenetako laugarrenaren arabera (EAEONALTBren 50. artikuluaren 5. paragrafoa aldatu du), ezin izango da inolako laguntzarik edo dirulaguntzarik jaso sexuagatiko diskriminazioa eragiten duten jarduerak egiteko, eta orobat ezin izango dute laguntzarik jaso sexuagatiko diskriminazioa egiteagatik edo emakumeen eta gizonen berdintasunaren arloko araudia ez betetzeagatik zigor administratiboa edo penala ezarrita daukaten pertsona fisiko eta juridikoek; Estatuko araudiaren arabera berdintasun-plan bat indarrean izatera behartuta egon arren halakorik ez duten enpresek ezin izango dute laguntzarik edo dirulaguntzarik jaso, ezta 50 langile baino gehiago dituzten enpresek ere, baldin eta ez badute egiaztatzen neurriak ezarri dituztela sexu-jazarpena edo sexuan oinarritutako jazarpena prebenitzeko eta borrokatzeko, Estatuko legeriak emakumeen eta gizonen berdintasunaren arloan ezartzen duenaren arabera.

8.– Además, en virtud de la Disposición Final Cuarta de la recientemente aprobada Ley 1/2022, de 3 de marzo, que ha modificado el párrafo 5 del artículo 50 del TRLPOHGPV, no se podrá recibir ningún tipo de ayuda o subvención ninguna actividad que sea discriminatoria por razón de sexo, ni tampoco aquellas personas físicas y jurídicas que hayan sido sancionadas administrativa o penalmente por incurrir en discriminación por razón de sexo o por incumplimiento de la normativa en materia de igualdad de mujeres y hombres, durante el período impuesto en la correspondiente sanción. Tampoco podrán recibir ayudas o subvenciones las empresas que, debiendo tener un plan de igualdad vigente según la normativa del Estado, no lo tengan, ni aquellas empresas de más de 50 personas trabajadoras que no acrediten haber establecido medidas para prevenir y combatir el acoso sexual o acoso por razón de sexo en los términos establecidos por la legislación del Estado en materia de igualdad de mujeres y hombres.

4. artikulua.– Eskabideak: aurkezteko epea eta moduak.

Artículo 4.– Solicitudes: plazo y formas de presentación.

1.– Laguntzen eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, eta deialdia EHAAn argitaratu eta hurrengo egunean hasiko da.

1.– El plazo de presentación de las solicitudes de las ayudas será de un mes y comenzará el día siguiente al de la publicación de la convocatoria en el BOPV.

2.– Pertsona juridikoek elektronikoki aurkeztu beharko dituzte eskabideak.

2.– Las personas jurídicas deberán presentar sus solicitudes de forma electrónica.

3.– Pertsona fisikoek modu presentzialean zein elektronikoan aurkeztu ahal izango dituzte eskabideak:

3.– Las personas físicas podrán presentar sus solicitudes tanto de forma presencial como electrónica:

– Aurrez aurre: Administrazio Prozedura Erkidearen Legearen (APEL) 16.4 artikuluan ezarritakoaren arabera, inprimakia behar bezala beteta bidali ahal izango duzu, honela:

– Canal presencial: de conformidad con lo establecido en el artículo 16.4 de la LPAC, podrá remitir el impreso, debidamente cumplimentado, de las siguientes maneras:

Erregistroen arloan laguntzeko bulegoen bidez, Zuzenean Zerbitzuko herritarrentzako arreta bulegoen bidez, aldez aurretik hitzordua eskatuta esklusiboki, https://www.euskadi.eus/hitzordua-zuzenean helbidea erabilita, edo aurretiko hitzordua eskatzeko edo baliogabetzeko telefono esklusiboaren bidez: 945 01 90 00.

A través de las oficinas de asistencia en materia de registros, Oficinas de Atención a la Ciudadanía en el Servicio Zuzenean exclusivamente con cita previa accediendo a la dirección https://www.euskadi.eus/cita-previa-zuzenean o a través del teléfono exclusivo para solicitar o anular su cita previa: 945 01 90 00.

Estatuko Administrazioko, autonomia-erkidegoetako edo toki-administrazioko edozein organotako erregistroen bidez, APELen 16.4 artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz.

A través de los registros de cualquier órgano de la Administración del Estado, de las Comunidades Autónomas o de la Administración Local, de conformidad con lo establecido en el artículo 16.4 de la LPAC.

Posta-bulegoen bidez, posta ziurtatuz, gutun-azal irekian, Posta Zerbitzuak Ematea Arautzen duen Erregelamenduaren 31. artikuluan ezarritako moduan (abenduaren 3ko 1829/1999 Errege Dekretuaren bidez onartua).

A través de las oficinas de Correos, por correo certificado, en sobre abierto, en la forma establecida en el artículo 31 del Reglamento por el que se regula la prestación de los servicios postales (aprobado por Real Decreto 1829/1999, de 3 de diciembre).

– Bide elektronikoa: eskabideak euskadi.eus egoitza elektronikoan sartuta aurkeztuko dira, artikulu honetako 5. apartatuan adierazitako helbideen bidez.

– Canal electrónico: las solicitudes se presentarán accediendo a la sede electrónica de euskadi.eus a través de las direcciones indicadas en el apartado 5 del presente artículo.

4.– Pertsona fisikoen kasuan, eskabidea egiteko eta dokumentazioa aurkezteko bide presentzial edo elektroniko bat erabiltzeak ez du behartzen prozeduraren hurrengo izapideetan bide hori erabiltzera, eta edozein unetan alda daiteke.

4.– En el caso de las personas físicas, el empleo de un canal, presencial o electrónico, en el trámite de solicitud y aportación de documentación no obliga a su utilización en los sucesivos trámites del procedimiento, pudiendo modificarse en cualquier momento.

Pertsona juridikoen kasuan, eskaeraren ondorengo izapideak Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoko «nire karpeta» atalaren bidez egingo dira (https://euskadi.eus/nirekarpeta), non bide elektronikoz izapidetzeko zehaztapenak eskuragarri dauden.

Para el caso de las personas jurídicas, los trámites posteriores a la solicitud se realizarán a través del apartado «Mi carpeta» de la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi: https://euskadi.eus/micarpeta en la que están disponibles las especificaciones de cómo tramitar por canal electrónico.

5.– Eskabide-inprimakia, izapidetzeko moduari buruzko zehaztapenak, erantzukizunpeko adierazpenak eta gainerako ereduak helbide hauetan daude eskuragarri:

5.– El formulario de solicitud junto con las especificaciones sobre cómo tramitar, las declaraciones responsables y demás modelos, están disponibles en las siguientes direcciones:

– Zinema-emanaldien arloko autonomoentzako, enpresentzako eta erakunde profesional pribatuentzako laguntzak: https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1214902

– Ayudas a personas autónomas, empresas y entidades profesionales privadas de la exhibición de cinematografía: https://www.euskadi.eus/servicios/1214902

– Zuzeneko musika-aretoak kudeatzen dituzten edo zuzeneko musika sustatzen duten autonomoentzako, enpresentzako eta erakunde profesional pribatuentzako laguntzak: https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1214901

– Ayudas a personas autónomas, empresas y entidades profesionales privadas de la gestión de salas de música en vivo o de la promoción musical en vivo: https://www.euskadi.eus/servicios/1214901

6.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan identifikaziorako eta sinadura elektronikorako onartzen diren bitartekoak honako helbide honetan daude eskuragarri: https://www.euskadi.eus/identifikazio-elektronikorako-onartutako-bitartekoak/web01-sede/eu/

6.– Los medios de identificación y firma electrónica admitidos en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi se encuentran accesibles en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/medios-de-identificacion-electronica-admitidos/web01-sede/es/

7.– Izapidetze elektronikoa Eusko Jaurlaritzaren Ordezkarien Erregistroan aldez aurretik inskribatutako ordezkariaren bidez egin ahal izango da, helbide honen bidez: https://www.euskadi.eus/ordezkarien-erregistro-elektronikoa/web01-sede/eu/ eta prozeduran ordezkari gisa egiaztatuta.

7.– La tramitación electrónica podrá realizarse a través de representante ya previamente inscrito en el Registro de representantes del Gobierno Vasco a través de la dirección: https://www.euskadi.eus/registro-electronico-de-representantes/web01-sede/es/, ya acreditándose en el procedimiento como tal representante.

8.– Eskatzaileek Euskal Autonomia Erkidegoko hizkuntza ofizialetako edozeinetan aurkeztu ahal izango dituzte eskabidea eta harekin batera doazen egiaztagiriak. Era berean, eskabidearen ondoriozko jarduketetan eta prozedura osoan, eskatzaileak aukeratutako hizkuntza erabiliko da, Euskararen Erabilera Normalizatzeko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legearen 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan ezarritakoaren arabera.

8.– Las personas solicitantes podrán presentar la solicitud, junto con las acreditaciones que se acompañe, en cualquiera de los idiomas oficiales de la Comunidad Autónoma de Euskadi. Así mismo, en las actuaciones derivadas de la solicitud, y durante todo el procedimiento, se utilizará el idioma elegido por la persona solicitante, tal y como establece el artículo 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

5. artikulua.– Eskabidearekin batera aurkeztu beharreko dokumentazioa.

Artículo 5.– Documentación a presentar con la solicitud.

1.– Pertsona autonomoak, enpresak edo erakunde profesional pribatuak artikulu honetan jasotako dokumentazioa aurkeztu beharko du, baita I. eta II. kapituluetan adierazitako modalitatean jasotakoa ere.

1.– La persona autónoma, empresa o entidad profesional privada solicitante deberá presentar la documentación recogida en el presente artículo, así como la que se recoge en la modalidad correspondiente indicada en los capítulos I y II.

2.– Pertsona edo erakunde eskatzaileari buruzko dokumentazioa.

2.– Documentación relativa a la persona o entidad solicitante.

– Pertsona juridikoen kasuan:

– Cuando se trate de personas jurídicas:

Administrazio honi dagozkion erregistroetan inskribatutako erakundeek eskabidean adieraziko dute zein erregistrotan dauden inskribatuta.

Las entidades inscritas en los registros correspondientes a esta administración indicarán en la solicitud en qué registro se encuentran inscritas.

Administrazio hau ez den beste erregistro batean inskribatutako erakundeek erakundearen legezko eraketa egiaztatu beharko dute, izaera juridikoaren arabera, baita ordezkariaren nortasuna ere, eta ordezkaritza-ahalorde nahikoa justifikatu beharko dute, honako hauen bidez:

Las entidades inscritas en registros diferentes a esta administración deberán acreditar la constitución legal de la entidad según su naturaleza jurídica, la identidad de la persona representante, así como justificar poder suficiente de representación, mediante:

Eratze-eskritura eta estatutuak, bai eta erregistro publikoetan inskribatuta daudela egiaztatzen duten agiriak ere.

Escritura de constitución y estatutos, así como acreditación de su inscripción en los Registros Públicos correspondientes.

Identifikazio fiskaleko zenbakia egiaztatzen duen txartela.

Tarjeta acreditativa del número de identificación fiscal.

Pertsona juridikoaren legezko ordezkariaren nortasuna egiaztatzea, bai eta hark duen ordezkaritza-ahalordea egiaztatzea ere.

Acreditación de la identidad del representante legal de la persona jurídica, así como acreditación del poder de representación que ejerza esta.

– Bai pertsona fisikoentzat, bai juridikoentzat:

– Tanto para personas físicas como jurídicas:

Balio erantsiaren gaineko zergaren 390 eredua, 2019ko eta 2021eko ekitaldiei dagokiena.

Modelo 390 del Impuesto sobre el Valor Añadido correspondiente a los ejercicios 2019 y 2021.

2019ko eta 2021eko ekitaldiei dagokien fakturazio zehatzaren zerrenda, diruz lagundu daitekeen jarduerarekin zuzenean lotuta dagoena (zinema-emanaldiak, zuzeneko musika-aretoen kudeaketa edo zuzeneko musikaren sustapena). Jarduera 2020ko urtarrilaren 1etik abenduaren 31ra bitartean hasi duten erakundeen kasuan, 2020ko eta 2021eko ekitaldiei dagokien fakturazioa hartuko da kontuan.

Relación detallada de la facturación directamente relacionada con la actividad subvencionable (de exhibición cinematográfica o de gestión de salas de música en vivo o de la promoción musical en vivo), correspondiente a los ejercicios 2019 y 2021. En el caso de entidades que hayan iniciado su actividad entre el 1 de enero y 31 de diciembre de 2020 se considerará la facturación correspondiente a los ejercicios 2020 y 2021.

– Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 28.2 artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz, pertsona edo erakunde interesdunek eskubidea dute administrazio jardulearen esku dauden dokumentuak edo beste edozein administraziok egindako dokumentuak ez aurkezteko. Agiri horien bidez, Administrazioak dokumentu horiek kontsultatu edo eskatu ahal izango ditu, pertsona edo erakunde interesdunak horren aurka egiten ez badu.

– De acuerdo con lo establecido en el artículo 28.2 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, las personas o entidades interesadas tienen derecho a no aportar documentos que ya se encuentren en poder de la Administración actuante o hayan sido elaborados por cualquier otra Administración, por la que la Administración podrá consultar o recabar dichos documentos salvo que la persona o entidad interesada se opusiera a ello.

6. artikulua.– Erantzukizunpeko adierazpenak.

Artículo 6.– Declaraciones responsables.

1.– Eskabidean jasotako erantzukizunpeko adierazpenaren bidez egiaztatuko da honako betebehar hauek betetzen direla:

1.– Se acreditarán mediante declaración responsable incluida en la solicitud el cumplimiento de las siguientes obligaciones:

Helburu bererako beste edozein administrazio edo erakunde publiko zein pribatutatik dirulaguntzak, laguntzak, diru-sarrerak edo bestelako baliabideak eskatu eta, hala badagokio, lortu dituen.

Si ha solicitado y, en su caso, obtenido subvenciones, ayudas, ingresos u otros recursos para la misma finalidad procedentes de cualquier administración o ente tanto público como privado.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta haren erakunde autonomoek emandako izaera bereko laguntzen edo dirulaguntzen esparruan hasi eta oraindik izapidetzen ari den itzulketa- edo zehapen-prozeduraren batean sartuta dagoen edo ez.

Si está o no incurso o incursa en algún procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

Dirulaguntza edo laguntza publikoak eskuratzea eragozten dion zehapen penal edo administratiborik ez izatea, eta horretarako ezgaitzen duen legezko debekurik ez izatea.

Que no se encuentre sancionado o sancionada penal ni administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, ni incurso en prohibición legal alguna que le inhabilite para ello.

Dirulaguntzak itzultzeko betebeharrak ordainduta izatea.

Que se encuentre al corriente de pago de obligaciones por reintegro de subvenciones.

Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13.2 eta 13.3 artikuluetan ezarritako gainerako egoeretako batean ez egotea.

Que no se halle incurso o incursa en ninguna de las restantes circunstancias establecidas en el artículo 13.2 y 3 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

Eskabidean agertzen diren datuak egiazkoak izatea, eta eskabidean agertzen diren zehaztasun ezagatik sor daitezkeen erantzukizunak bere gain hartzea.

Que son ciertos los datos que figuran en la solicitud, asumiendo las responsabilidades que pudieran derivarse de las inexactitudes que consten en la misma.

Erantzukizunpeko adierazpenean jasotako alderdiak baliozkotzeko egokitzat jotzen den beste edozein dokumentazio eskatu ahal izango da.

Podrá solicitarse cualquier otra documentación que se estime oportuna para la validación de los aspectos recogidos en la declaración responsable.

2.– Eskabideak aurkezteak esan nahi du berariaz eta formalki onartzen direla deialdi honen oinarrietan zehaztutako baldintzak.

2.– La presentación de solicitudes supone la aceptación expresa y formal de las condiciones que definen las bases de la presente convocatoria.

7. artikulua.– Hutsak zuzentzea.

Artículo 7.– Subsanación de defectos.

Eskabidea izapidetzeko onartzeko eskatutako dokumenturik ez dagoela edo akats formalak daudela ikusten bada, edo alegatutako dokumentazioan akatsak daudela ikusten bada, pertsona edo erakunde interesdunari eskatuko zaio hamar egun balioduneko epean akatsa zuzentzeko edo nahitaezko dokumentuak aurkezteko, eta adieraziko zaio, hala egiten ez badu, eskabidean atzera egin duela ulertuko dela.

En el supuesto de que se apreciase la falta de documentos requeridos para la admisión a trámite de la solicitud o defectos formales en aquellos, así como en el supuesto de que se observaran defectos en la documentación alegada para su valoración, se le requerirá a la persona o entidad interesada para que, en el plazo de diez días hábiles, que subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistida de su petición o decaída en su derecho al trámite, previa resolución.

8. artikulua.– Prozeduraren kudeaketa.

Artículo 8.– Gestión del procedimiento.

1.– Kultura Sustatzeko zuzendaria arduratuko da prozedura izapidetzeaz, eta Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburua izango da ebazteko organo eskuduna.

1.– El órgano responsable para la tramitación del procedimiento será la Directora de Promoción de la Cultura, y el órgano competente para resolver será el Consejero de Cultura y Política Lingüística.

2.– Deialdi honen kontura ematen diren dirulaguntzak prozedura honen araberakoak izango dira: modalitate bakoitzean garaiz eta behar bezala egindako eskabide guztiak hartuko dira kontuan.

2.– Las subvenciones que se otorguen con cargo a la presente convocatoria lo serán conforme al siguiente procedimiento: se tomarán en cuenta todas las solicitudes formuladas en tiempo y forma en cada una de las modalidades.

Aurreikusitako baliabide guztiak modalitate bakoitzeko onartutako eskabide guztien artean banatuko dira, zuzkidura ekonomikoa agortu arte, artikuluetan jasotako mugak aplikatuta.

Se distribuirá el total de recursos previstos entre todas las solicitudes admitidas por cada una de las modalidades hasta agotar la dotación económica, aplicando los límites recogidos en el articulado.

Modalitate bakoitzean aurreikusitako zuzkidura agortzen bada eta laguntza ez bada iristen baldintzak betetzen dituzten eskabide guztietara, proportzionalki aplikatutako ehunekoa murriztuko da, eskabide guztiei erantzun arte.

En caso que se agote la dotación prevista en cada una de las modalidades sin que la ayuda alcance a todas las solicitudes que cumplen con los requisitos, se reducirá el porcentaje aplicado proporcionalmente, hasta cubrir todas las solicitudes.

Era berean, bi modalitateetarako hasieran aurreikusitako kreditua osorik exekutatzen ez bada, laguntzaren ehunekoa 2019. eta 2021. urteen arteko fakturazio-aldearen % 80ra arte handitu ahal izango da, modalitate bakoitzean ezarritako gehieneko garbia % 10era arte handituta.

Asimismo, si el crédito previsto inicialmente para ambas modalidades, no se ejecutara en su totalidad, el porcentaje de ayuda se podrá incrementar hasta el 80 % de la diferencia de facturación entre los años 2019 y 2021, con un incremento del máximo neto establecido en cada modalidad de hasta un 10 %.

3.– Ebazpena banan-banan jakinaraziko zaie pertsona edo erakunde interesdunei, gehienez ere hiru hilabeteko epean, 4.1 artikuluan eskabideak aurkezteko aurreikusitako epea amaitu eta hurrengo egunetik aurrera. Jakinarazpen horretaz gain, ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da. Ebazpena bide elektronikoz egiten denean, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoaren «nire karpeta» erabiliz jakinaraziko da: https://www.euskadi.eus/nirekarpeta

3.– La resolución se notificará individualmente a las personas o entidades interesadas en el plazo máximo de tres meses a contar desde el día siguiente al final del plazo de presentación de solicitudes previsto en el artículo 4.1. Independientemente de esta notificación, la resolución se hará pública en el Boletín Oficial del País Vasco. La notificación de la resolución, por canal electrónico, se realizará a través de «Mi carpeta» de la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi: https://www.euskadi.eus/micarpeta

4.– Epe hori igaro eta ebazpenik jakinarazi ez bada, pertsona edo erakunde interesdunek beren uziak ezetsitzat jo ahal izango dituzte, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legean ezarritakoaren ondorioetarako, hargatik eragotzi gabe Administrazioak berariaz ebazteko duen betebeharra.

4.– Transcurrido el plazo indicado sin que se haya notificado resolución alguna, las personas o entidades interesadas podrán entender desestimadas sus pretensiones, a los efectos de lo establecido en la Ley 39/2015, de 1 de octubre de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, sin perjuicio de la obligación de la Administración de resolver expresamente.

5.– Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburuaren aginduak amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, haren aurka, aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkez dakioke organo horri, hilabeteko epean, agindua jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke zuzenean, Gasteizko Administrazioarekiko Auzien Epaitegian, bi hilabeteko epean, agindua jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera.

5.– La Orden Consejero de Cultura y Política Lingüística pone fin a la vía administrativa y contra ella podrá interponerse recurso potestativo de reposición ante el mismo órgano en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su notificación o directamente recurso contencioso-administrativo ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo de Vitoria-Gasteiz en el plazo de dos meses a contar desde el día siguiente a su notificación.

9. artikulua.– Laguntzaren zenbatekoa.

Artículo 9.– Cuantía de la ayuda.

1.– Agindu honetan jasotako laguntzak itzuli beharrik gabeko dirulaguntzen bidez gauzatuko dira.

1.– Las ayudas contempladas en la presente Orden se materializarán a través de subvenciones no reintegrables.

2.– Dirulaguntza kalkulatzeko, 2019ko eta 2021eko ekitaldien arteko fakturazio-aldea hartuko da erreferentziatzat, eta soilik onartuko dira fakturazioan % 20ko edo gehiagoko murrizketa erakusten duten eskabideak. 2020ko urtarrilaren 1etik abenduaren 31ra bitartean jarduerari ekin dioten erakundeen kasuan, 2020ko eta 2021eko ekitaldien arteko fakturazioa hartuko da erreferentziatzat.

2.– Para el cálculo de la subvención, se tomará como referencia la diferencia de facturación entre los ejercicios 2019 y 2021, admitiéndose solo aquellas solicitudes que demuestren una minoración de ingresos en facturación igual o superior al 20 %. En el caso de entidades que hayan iniciado su actividad entre el 1 de enero y 31 de diciembre de 2020 se tomará como referencia la facturación entre los ejercicios 2020 y 2021.

3.– Pertsona edo erakunde onuradunari eman beharreko laguntzaren gehieneko zenbatekoa fakturazio-aldearen % 70erainokoa izango da. Halaber, ezarritako gehieneko zenbatekoaren muga garbia modalitate bakoitzari dagozkion I. eta II. kapituluetan ezartzen da.

3.– La cuantía máxima de la ayuda a conceder a la persona o entidad beneficiaria será de hasta el 70 % de la diferencia de facturación. Asimismo, el límite neto a la cuantía máxima establecida se establece en los capítulos I y II correspondientes a cada modalidad.

10. artikulua.– Dirulaguntza ordaintzeko modua.

Artículo 10.– Forma de pago de la subvención.

1.– Dirulaguntza ordainketa bakarraren bidez ordainduko zaie pertsona edo erakunde onuradunei, dirulaguntza emateko ebazpena jakinarazi ondoren hura onartzen dutenean. Dirulaguntza onartutzat joko da, halaber, jakinarazpena egin eta hamar eguneko epean pertsona edo erakunde interesdunak berariaz errefusatzen ez badu.

1.– El abono de la subvención a las personas o entidades beneficiarias se realizará mediante pago único tras la aceptación de la misma una vez notificada la resolución de concesión. Se entenderá también como aceptada la subvención si en el plazo de diez días tras la notificación la persona o entidad interesada no la rechaza expresamente.

2.– Administrazio honek laguntzak ordaindu ahal izateko, pertsona edo erakunde eskatzaileak Ekonomia eta Ogasun Saileko Kontrol Ekonomikoko Bulegoaren Hirugarrenen Erregistroan agertu beharko du.

2.– Para que esta Administración pueda realizar el pago de las ayudas, la persona o entidad solicitante deberá constar en el Registro de terceros de la Oficina de Control Económico del Departamento de Economía y Hacienda.

Pertsona edo erakundea ez badago erregistratuta edo Ekonomia eta Ogasun Saileko Hirugarrenen Erregistroan dauden banku-datuak aldatu nahi baditu, elektronikoki izapidetu ahal izango da (izapidetze elektronikoa erabiltzera behartuta dauden pertsonek horrela egin beharko dute) dagokion zerbitzuaren bidez, eta hori ere eskuragarri egongo da egoitza elektronikoan, helbide honetan: https://www.euskadi.eus/hirugarrenaren-datuen-aldaketa/web01-tramite/eu/

En caso que la persona o entidad no esté registrada o quiera modificar los datos bancarios existentes en el Registro de Terceros del Departamento de Economía y Hacienda, se puede tramitar electrónicamente (las personas obligadas a la tramitación electrónica lo deberán hacer así) a través del servicio correspondiente, disponible, también, en la sede electrónica, en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/alta-modificacion-datos-terceros/web01-tramite/es/

11. artikulua.– Laguntzaren justifikazioa.

Artículo 11.– Justificación de la ayuda.

1.– Laguntzen pertsona edo erakunde onuradunek beren jarduerarekin jarraitzen dutela egiaztatu beharko dute, laguntza hauek ebazten diren egunean. Horretarako, laguntza horiek eman direla jakinarazi ondoren, eta betiere 2022ko azaroaren 30a baino lehen, honako agiri hauek aurkeztu beharko dituzte:

1.– Las personas o entidades beneficiarias de las ayudas deberán acreditar la continuidad de su actividad, a la fecha de resolución de estas ayudas. Para ello, tras la notificación de la concesión de estas ayudas y siempre antes del 30 de noviembre de 2022, deberán presentar la siguiente documentación:

– Gizarte Segurantzak emandako ziurtagiria, 2022ko alta-egunak jasotzen dituena.

– Certificado emitido por la Seguridad Social donde consten los días de alta en 2022.

– Aldi horretan egindako kultur programazioa egiaztatzeko agiriak.

– Acreditación de la programación cultural realizada durante dicho periodo.

2.– Dirulaguntza emateko baldintzak behar bezala justifikatzen ez badira, emandako dirulaguntza itzuli beharko da, DLOren 37.1.b) artikuluan xedatutakoaren arabera.

2.– En el caso de que no se justifiquen debidamente las condiciones por las que se otorgó la subvención, procederá el reintegro de la subvención concedida, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 37.1.b) de la LGS.

3.– Laguntzaren justifikazioa, bide elektronikoz, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoaren «nire karpeta» bidez egingo da: https://www.euskadi.eus/nirekarpeta

3.– La justificación de la ayuda, por canal electrónico, se realizará a través de «Mi carpeta» de la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi: https://www.euskadi.eus/micarpeta

12. artikulua.– Betebeharrak.

Artículo 12.– Obligaciones.

Pertsona edo erakunde onuradunen betebeharrak dira, oro har, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 50.2 artikuluan –azaroaren 11ko Legegintzako Dekretuaren bidez onartua– eta Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 14.1 eta 46. artikuluetan ezarritakoak, eta, bereziki, honako hauek:

Son obligaciones de las personas o entidades beneficiarias las que, con carácter general, se establecen en el artículo 50.2 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1997, de 11 de noviembre, y en los artículos 14.1 y 46 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, y en particular las siguientes:

– Laguntza emateko eta baliatzeko betekizunak eta baldintzak betetzen direla eta jarduera egin dela justifikatzea.

– Justificar el cumplimiento de los requisitos y condiciones, así como la realización de la actividad, que determinen la concesión y disfrute de la ayuda.

– Dirulaguntza emateko kontuan hartutako edozein inguruabar objektibo zein subjektiboren aldaketa jakinaraztea.

– Comunicar la modificación de cualquier circunstancia tanto objetiva como subjetiva que hubiese sido tenida en cuenta para la concesión de la subvención.

– Diruz lagundutako jardueren xedeari edo izaerari funtsean eragiten dion edozein gorabeheraren berri ematea.

– Comunicar cualquier eventualidad que afecte sustancialmente al objeto o naturaleza de las actividades subvencionadas.

– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta haren erakunde autonomoek, zuzenbide pribatuko ente publikoek eta sozietate publikoek emandako izaera bereko laguntzen edo dirulaguntzen esparruan hasi eta oraindik izapidetzen ari diren itzulketa- edo zehapen-prozedurak jakinaraztea.

– Comunicar los procedimientos de reintegro o sancionadores que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos autónomos, Entes públicos de derecho privado y Sociedades públicas, se hallen aún en tramitación.

– Jasotako laguntzen izaera publikoa argitara ematea, Gardentasunari, informazio publikoa eskuratzeko bideari eta gobernu onari buruzko abenduaren 9ko 19/2013 Legean eta Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 18.4 artikuluan ezarritako moduan eta baldintzetan. Erakundearen dokumentazio, publizitate, irudi edo material guztiek hizkera ez-sexista erabili beharko dute, emakumeak diskriminatzen dituen edozein irudi edo estereotipo sexista saihestu beharko dute, eta berdintasunaren, presentzia orekatuaren, aniztasunaren, erantzunkidetasunaren eta genero-rol eta -identitateen aniztasunaren balioak dituen irudia sustatu beharko dute.

– Dar publicidad del carácter público de las ayudas percibidas en los términos y condiciones establecidos en la Ley 19/2013, de 9 de diciembre, de transparencia, acceso a la información pública y buen gobierno, así como en el artículo 18.4 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones. Toda la documentación, publicidad, imagen o materiales de la entidad deberán emplear un uso no sexista del lenguaje, evitar cualquier imagen discriminatoria de las mujeres o estereotipos sexistas y fomentar una imagen con valores de igualdad, presencia equilibrada, diversidad, corresponsabilidad, y pluralidad de roles e identidades de género.

13. artikulua.– Dirulaguntzaren aldaketa.

Artículo 13.– Modificación de la subvención.

Dirulaguntza emateko kontuan hartutako baldintzak aldatzen badira, emandako dirulaguntza aldatu ahal izango da, betiere dirulaguntzen onuradun izateko agindu honetan ezarritako gutxieneko baldintzak betetzen badira. Baldintzak aldatzearen ondorioz dirulaguntza osoa edo haren zati bat itzuli behar bada, itzulketa-prozedurari ekingo zaio.

Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención podrá dar lugar a la modificación de la subvención concedida, salvaguardando los requisitos mínimos establecidos en esta Orden para ser persona beneficiaria de las subvenciones. En el supuesto de que de la alteración de las condiciones pudiera derivarse la devolución de la totalidad o parte de la subvención concedida, se iniciará el correspondiente procedimiento de reintegro.

14. artikulua.– Beste laguntza edo dirulaguntza batzuekiko bateragarritasunak.

Artículo 14.– Compatibilidades con otras ayudas o subvenciones.

Deialdi honetan aurreikusitako dirulaguntzak bateragarriak izango dira edozein administraziok helburu bererako ematen dituen beste dirulaguntza, laguntza, diru-sarrera edo baliabide batzuekin, 3.4 artikuluan jasotako salbuespenak alde batera utzita.

Las subvenciones previstas en la presente convocatoria, serán compatibles con aquellas otras subvenciones, ayudas, ingresos u otros recursos que, teniendo el mismo fin procedan de cualquier administración, salvo las excepciones recogidas en el artículo 3.4.

Laguntzaren zenbatekoak, beste laguntza batzuekin batera, ezin izango du gainditu lehen instantzian aurreikusitako laguntza kalkulatzeko gehieneko oinarria. Kasu horretan, agindu honen bidez emandako laguntzaren soberakinari dagokion zenbatekoa kenduko zaio.

El importe de la ayuda no podrá, en concurrencia con otras ayudas, superar la base máxima del cálculo de la ayuda prevista en primera instancia. En tal caso, se minorará en la cantidad correspondiente al exceso de la ayuda concedida en virtud de la presente Orden.

15. artikulua.– Ez-betetzeak eta emandako dirulaguntzak itzultzea.

Artículo 15.– Incumplimiento y reintegro de subvenciones concedidas.

1.– Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 14. eta 46. artikuluetan eta 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartutako Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 50.2 artikuluan aurreikusitako betebeharren bat bete ezean, Kulturako sailburuordeak, onuradunari entzun eta dagokion prozedura bideratu ondoren, laguntza jasotzeko eskubidea galdu duela adieraziko du.

1.– En el supuesto de que la persona o entidad beneficiaria de la ayuda incumpla alguna de las obligaciones previstas en los artículos 14 y 46 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, y 50.2 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, el Viceconsejero de Cultura, previa audiencia a la beneficiaria y substanciación del correspondiente procedimiento, declarará la pérdida del derecho al abono de la ayuda concedida.

2.– Gainera, laguntza dagoeneko ordaindu bada, adieraziko du Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli behar zaiola jasotako zenbatekoa eta dirulaguntzen arloko berandutze-interesak eskatu behar direla, dirulaguntza ordaindu den egunetik itzulketa bidezkoa dela erabakitzen den egunera arte, edo zordunak itzulketa egin duen egunera arte, baldin eta itzulketa egun hori baino lehenagokoa bada, Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 37.1 artikuluan eta 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartutako Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 53.1 artikuluan jasotako kasuetan.

2.– Además, en caso de haberse efectuado el pago de la ayuda concedida, procederá declarar la obligación del reintegro a la Tesorería General del País Vasco de la cantidad percibida y la exigencia del interés de demora en materia de subvenciones, desde el momento del pago de la subvención hasta la fecha en que se acuerde la procedencia del reintegro, o la fecha en que el deudor ingrese el reintegro si es anterior a esta, en los supuestos recogidos en el artículo 37.1 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, y en el artículo 53.1 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997.

3.– Hori guztia, bidezkoak diren gainerako ekintzak alde batera utzi gabe, abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan ezarritakoarekin bat etorriz. Dekretu horren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren pentzudan ematen diren dirulaguntzen bermeei eta horiek itzultzeari buruzko araubide orokorra arautzen da, eta kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileen baldintzak, araubidea eta betebeharrak ezartzen dira.

3.– Tales medidas se aplicarán, sin perjuicio de las demás acciones que procedan, de conformidad con lo establecido en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades Colaboradoras que participan en su gestión.

4.– Itzulitako zenbatekoak diru-sarrera publikotzat hartuko dira legezko ondorioetarako, eta erantzukizunen araubidea 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartutako Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 64. artikuluan aurreikusitakoa izango da.

4.– Las cantidades reintegradas tendrán consideración de ingresos públicos a los efectos legales pertinentes, siendo el régimen de responsabilidades el previsto en el artículo 64 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997.

I. KAPITULUA
CAPÍTULO I
ZUZENEKO MUSIKA-ARETOEN KUDEATZAILEENTZAKO EDO ZUZENEKO MUSIKAREN SUSTATZAILEENTZAKO LAGUNTZAK
AYUDAS A GESTORES DE SALAS DE MÚSICA EN VIVO O PROMOTORES MUSICALES EN VIVO

16. artikulua.– Diruz lagundu daitezkeen arloak.

Artículo 16.– Áreas subvencionables.

1.– Kapitulu honetan aurreikusitako laguntzak beren jarduera Euskal Autonomia Erkidegoan arlo hauetakoren batean garatzen duten autonomoei, enpresei eta erakunde profesional pribatuei zuzenduta daude:

1.– Las ayudas previstas en este capítulo van dirigidas a las personas autónomas, empresas y entidades profesionales privadas que desarrollen su actividad en la Comunidad Autónoma de Euskadi, en alguna de estas áreas:

– Zuzeneko musika-aretoak kudeatzea.

– Gestión de salas de música en vivo.

– Zuzeneko musikaren sustatzaileak.

– Promotores de música en vivo.

2.– Kanpoan geratuko dira ekitaldi tradizionalei lotutako funtzioak, orotariko ekitaldien esparruan sartutako programak edo beste jarduera mota baten osagarri direnak.

2.– Quedarán excluidas las funciones ligadas a eventos tradicionales, programas incluidos en el marco de eventos generalistas o como complemento a otro tipo de actividad.

17. artikulua.– Berariazko baldintzak.

Artículo 17.– Requisitos específicos.

1.– Laguntza hauek eskatu ahal izango dituzte 3. artikuluan ezarritako baldintzak betetzeaz gain, eskabideak aurkezteko epea amaitzen den egunean baldintza hauek betetzen dituztenek:

1.– Podrán solicitar estas ayudas, quienes además de cumplir los requisitos establecidos en el artículo 3, acrediten los siguientes requisitos a la fecha del cierre del plazo de presentación de solicitudes:

– Zuzeneko musika-aretoen kudeatzaileak:

– Gestores de salas de música en vivo:

Aretoaren titulartasuna izatea eta/edo haren programazioa kudeatzea.

Titularidad de la sala y/o de la gestión de su programación.

Aretoaren legezko gutxieneko edukiera 120 pertsona izatea.

Aforo mínimo legal de la sala correspondiente de 120 personas.

2019an, 100.000 biztanletik gorako herrietan, gutxienez zuzeneko 20 musika-ekitaldi programatu izana, ordainpeko sarrerarekin, edo, gutxienez, zuzeneko 12 musika-ekitaldi programatu izana gainerako herrietan, sarrera ordainduarekin. Ekitaldi kopuru hori kalkulatzeko ez dira kontuan hartuko DJen saio esklusiboak edo ospakizun partikularrak.

Haber programado durante el año 2019 un mínimo de 20 eventos musicales en vivo con entrada de pago, en poblaciones de más de 100.000 habitantes, o un mínimo de 12 eventos musicales en vivo con entrada de pago en el resto de poblaciones. Para el cálculo de este número de eventos no computarán las sesiones exclusivas de DJs o las celebraciones particulares.

Musika-programaziorako ekipamendua eta teknikariak izatea.

Contar con equipamiento y personal técnico para la programación musical.

– Zuzeneko musika-sustatzaileak:

– Promotores musicales en vivo:

Gutxienez zuzeneko 10 musika-ekitaldi antolatu izana, ordainpeko sarrerarekin, 2019an.

Haber organizado al menos 10 eventos musicales en vivo con entrada de pago, durante 2019.

18. artikulua.– Aurkeztu beharreko dokumentazio espezifikoa.

Artículo 18.– Documentación específica a presentar.

Oro har 5. artikuluan jasotakoaz gain, pertsona autonomoek, enpresek eta erakunde profesional pribatu eskatzaileek honako hauek aurkeztu beharko dituzte:

Además, de lo recogido con carácter general en el artículo 5, las personas autónomas, empresas y entidades profesionales privadas solicitantes deberán presentar:

– Zuzeneko musika-aretoen kudeatzaileak:

– Gestores de salas de música en vivo:

Lokalaren jabetza-agiria edo alokairu-dokumentua.

Documento de propiedad o documento de alquiler del local.

Musika-ekitaldietarako hirigintza- edo udal-lizentzia, lokalaren edukiera adierazten duena.

Licencia urbanística o municipal para eventos musicales, donde se haga constar el aforo del local.

2019an egindako programazioaren erantzukizunpeko adierazpena.

Declaración responsable de la programación realizada durante el 2019.

Erantzukizunpeko adierazpena, ekipamenduaren eta teknikarien erabilgarritasunari buruzkoa.

Declaración responsable respecto a la disponibilidad de equipamiento y de personal técnico.

– Zuzeneko musikaren sustatzaileak:

– Promotores musicales en vivo:

2019an egindako programazioaren erantzukizunpeko adierazpena.

Declaración responsable de la programación realizada durante el 2019.

19. artikulua.– Gehieneko zenbatekoa.

Artículo 19.– Cuantía máxima.

Proiektu bakoitzerako jaso daitekeen dirulaguntzaren gehieneko zenbatekoa, eskatutako kopuruaren arabera, 8. eta 9. artikuluetan jasotako mugek zehaztuko dute. Gainera, jaso beharreko gehieneko zenbateko hori ez da inoiz 170.000 eurotik gorakoa izango zuzeneko musika-aretoen kudeatzaileen kasuan, eta 30.000 eurotik gorakoa, musika-sustatzaileen kasuan.

El importe máximo a percibir por proyecto subvencionado, en función de la cantidad solicitada, vendrá determinado por los límites recogidos en los artículos 8 y 9. Además, este importe máximo a percibir nunca será superior a 170.000 euros, en el caso de gestores de salas de música en vivo, y a 30.000 euros, para el caso de los promotores musicales.

II. KAPITULUA
CAPÍTULO II
ZINEMA-EMANALDIETARAKO LAGUNTZAK
AYUDAS A LA EXHIBICIÓN CINEMATOGRÁFICA

20. artikulua.– Diruz lagundu daitezkeen arloak.

Artículo 20.– Áreas subvencionables.

Kapitulu honetan aurreikusitako laguntzak beren jarduera Euskal Autonomia Erkidegoan garatzen duten eta Europako eta/edo Latinoamerikako zinema-emanaldien arloan diharduten autonomoei, enpresei eta erakunde profesional pribatuei zuzenduta daude.

Las ayudas previstas en este capítulo van dirigidas a las personas autónomas, empresas y entidades profesionales privadas de la exhibición cinematográfica de cine europeo y/o latinoamericano que desarrollen su actividad en la Comunidad Autónoma de Euskadi.

21. artikulua.– Berariazko baldintzak.

Artículo 21.– Requisitos específicos.

1.– Laguntza hauek eskatu ahal izango dituzte 3. artikuluan ezarritako baldintzak betetzeaz gain, eskabideak aurkezteko epea amaitzen den egunean baldintza hauek betetzen dituztenek:

1.– Podrán solicitar estas ayudas, quienes además de cumplir los requisitos establecidos en el artículo 3, acrediten los siguientes requisitos a la fecha del cierre del plazo de presentación de solicitudes:

– Euskal Autonomia Erkidegoan kokatutako zinema-aretoen edo zinema-guneen kudeatzaileak izatea, Zinemaren abenduaren 28ko 55/2007 Legearen 4. artikuluko l) eta m) letretan ezarritako definizioaren arabera, hurrenez hurren.

– Sean gestores de salas de exhibición cinematográfica o de complejos cinematográficos, ubicados en la Comunidad Autónoma de Euskadi, de acuerdo con la definición que establecen los incisos l) y m) del artículo 4 de la Ley 55/2007, de 28 de diciembre, del Cine, respectivamente.

– Erakustokiak deialdia argitaratu baino sei hilabete lehenagotik egon beharko dira jendearentzat zabalik, eta leihatila-sistema eta diru-sarreren aitorpena izango dituzte. Halaber, pertsona edo erakunde eskatzaileek Zinematografiaren eta Ikus-entzunezko Arteen Institutuaren Enpresa Zinematografikoen Administrazio Erregistroan izena emanda egon beharko dute.

– Los espacios de exhibición deberán estar abiertos al público desde al menos seis meses antes de la publicación de la convocatoria, con un sistema de taquilla y declaración de ingresos. Asimismo, las personas o entidades solicitantes deberán estar inscritas en el Registro Administrativo de Empresas Cinematográficas del Instituto de la Cinematografía y de las Artes Audiovisuales.

– 2021ean, urteko programazioaren % 40, gutxienez, Europar Batasuneko edo Iberoamerikako filmez osatuta egotea.

– Haber programado en 2021 al menos un 40 % de películas comunitarias o iberoamericanas, con respecto a la programación anual.

2.– Deialdi honen ondorioetarako, Europar Batasuneko film gisa hartuko dira MEDIA programan parte hartzen duten estatuetan kokatutako konpainia batek edo batzuek ekoitzitakoak nagusiki, eta film iberoamerikartzat joko dira Iberoamerikako estatuetan kokatutako konpainia batek edo batzuek ekoitzitakoak.

2.– A los efectos de la presente convocatoria, se consideran películas comunitarias las producidas mayoritariamente por una o varias compañías establecidas en los Estados que participan en el Programa MEDIA, y se consideran películas iberoamericanas las producidas mayoritariamente por una o varias compañías establecidas en los estados iberoamericanos.

3.– Nolanahi ere, kanpoan geratuko dira X aretoetako emanaldi-programak.

3.– En cualquier caso, quedarán excluidos los programas de exhibición de las salas X.

22. artikulua.– Aurkeztu beharreko dokumentazioa.

Artículo 22.– Documentación a presentar.

5. artikuluan oro har jasotakoaz gain, pertsona autonomoek, enpresek eta erakunde profesional pribatu eskatzaileek honako hauek aurkeztu beharko dituzte:

Además, de lo recogido con carácter general en el artículo 5, las personas autónomas, empresas y entidades profesionales privadas solicitantes deberán presentar:

– Kultura Ministerioaren Zinematografiaren eta Ikus-entzunezko Arteen Institutuaren (ICAA) zinema-emanaldietarako aretoen erregistroan inskribatuta daudela egiaztatzen duen agiria.

– Acreditación de estar inscritas en el Registro de salas de exhibición cinematográfica del Instituto de la Cinematografía y de las Artes Audiovisuales (ICAA) del Ministerio de Cultura.

– ICAAra bidalitako emanaldi-txostenaren kopia, 2021eko ekitaldiko programazioari buruzkoa.

– Copia del informe de exhibición remitido al ICAA, referente a la programación del ejercicio 2021.

23. artikulua.– Gehieneko zenbatekoa.

Artículo 23.– Cuantía máxima.

Proiektu bakoitzerako jaso daitekeen dirulaguntzaren gehieneko zenbatekoa, eskatutako kopuruaren arabera, 8. eta 9. artikuluetan jasotako mugek eta pertsona, enpresa edo erakunde eskatzaileak kudeatutako pantaila-kopuruak zehaztuko dute.

El importe máximo a percibir por proyecto subvencionado, en función de la cantidad solicitada, vendrá determinado por los límites recogidos en los artículos 8 y 9 así como por el número de pantallas gestionados por la persona, empresa o entidad solicitante.

Horrela, pantaila bat edo bi kudeatzen dituzten pertsona, enpresa edo erakundeek 10.000 euro jasoko dituzte gehienez; kantitate horri 5.000 euro gehitu ahal izango zaizkio kudeatutako pantaila gehigarri bakoitzeko. Nolanahi ere, jaso beharreko zenbatekoa ez da inoiz izango 100.000 euro baino handiagoa onuradun bakoitzeko.

Así, las personas, empresas o entidades que gestionen hasta 2 pantallas, recibirán un máximo de 10.000 euros, pudiendo ser este máximo incrementado en 5.000 euros por cada pantalla añadida gestionada. En todo caso, la cantidad a recibir nunca será superior a 100.000 euros por beneficiaria.

LEHENENGO XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL PRIMERA

Estatu-laguntzei buruzko araudia betetzeari dagokionez, hauen arabera eratzen da laguntza: Europar Batasunaren Aldi Baterako Esparrua (EBAO, C 91 I, 2020-03-20), zeina COVID-19aren egungo agerraldiaren testuinguruan ekonomia babestera bideratuta dauden estatu-laguntzako neurriei buruzkoa baita, eta haren ondorengo aldaketak; eta Europako Batzordeak apirilaren 2ko SA.56851 (2020/N) Erabakiaren bidez onartutako Aldi Baterako Esparru Nazionala, zeina COVID-19aren egungo agerraldiaren testuinguruan ekonomia babestera bideratuta dauden enpresentzako eta autonomoentzako laguntza-neurriei buruzkoa baita (zuzeneko dirulaguntzak, itzuli beharreko aurrerakinak, zerga-abantailak, mailegu-bermeak, maileguen interes-tasen hobariak), eta haren ondorengo aldaketak.

En relación con el cumplimiento de la normativa de ayudas de estado, esta ayuda se configura de conformidad al Marco Temporal de la UE (DOUE, C 91 I, 20-03-2020) relativo a las medidas de ayuda estatal destinadas a respaldar la economía en el contexto del actual brote de COVID-19 (y sus sucesivas modificaciones), así como el Marco Nacional Temporal relativo a las medidas de ayuda a empresas y autónomos consistentes en subvenciones directas, anticipos reembolsables, ventajas fiscales, garantías de préstamos y bonificaciones de tipos de interés en préstamos destinadas a respaldar la economía en el contexto del actual brote de COVID-19 aprobado por la Comisión Europea en su Decisión SA.56851(2020/N), de 2 de abril (y sus sucesivas modificaciones).

BIGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL SEGUNDA

Eman beharreko laguntzen guztizko zenbatekoak ez du gaindituko zenbateko hori edo, indarrean dagoen legeriaren arabera aurrekontu-aldaketak onartzen badira, zenbateko hori handitzearen ondoriozkoa. Kasu horretan, egoera hori publiko egingo da, betiere laguntzak ebatzi aurretik, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian, Kulturako sailburuordearen ebazpen baten bidez.

El volumen total de las ayudas a conceder no superará la citada cantidad o la que resulte de su incremento en el supuesto que se aprueben modificaciones presupuestarias de conformidad con la legislación vigente, circunstancia a la que se dará la oportuna publicidad, en todo caso con anterioridad a la resolución de estas ayudas, en el Boletín Oficial del País Vasco mediante Resolución del Viceconsejero de Cultura.

HIRUGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL TERCERA

1.– Datu pertsonalen tratamenduek honako hauek bete beharko dituzte: datu pertsonalen babesari buruzko egungo araudia; Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko (EB) 2016/679 Erregelamendua, pertsona fisikoak beren datu pertsonalen tratamenduari dagokionez babesteari eta datu horien zirkulazio askeari buruzkoa; eta abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa.

1.– Los tratamientos de datos de carácter personal se someterán a las exigencias de la normativa actual en materia de protección de datos personales, el Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016, relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de sus datos personales y a la libre circulación de estos datos y la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales.

2.– Ezarritako segurtasun-neurriak bat datoz Administrazio Elektronikoaren eremuan Segurtasun Eskema Nazionala arautzen duen urtarrilaren 8ko 3/2010 Errege Dekretuak onartutako II. eranskinean (segurtasun-neurriak) aurreikusitakoekin.

2.– Las medidas de seguridad implantadas se corresponden con las previstas en el Anexo II (Medidas de seguridad) aprobadas por el Real Decreto 3/2010, de 8 de enero, por el que se regula el Esquema Nacional de Seguridad en el ámbito de la Administración Electrónica.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Laguntza-programa honi Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorrean jasotako oinarrizko araudian eta hura garatzen duen Erregelamenduan (uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuaren bidez onartua) aurreikusitako dirulaguntzen araubide juridikoa aplikatu behar zaio, hargatik eragotzi gabe Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren VI. tituluan eta VII. tituluko III. kapituluan (azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartu zen testu bategin hori) eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan xedatutakoa (Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kontura ematen diren dirulaguntzen bermeei eta itzulketei buruzko araubide orokorra arautzen duena eta erakunde laguntzaileek bete beharreko baldintzak, kudeaketa eta betebeharrak ezartzen dituena).

A este programa de ayudas le resulta de aplicación el régimen jurídico subvencional previsto en la normativa básica contenida en la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones y en el reglamento que la desarrolla, aprobado mediante Real Decreto 887/2006, de 21 de julio. Sin perjuicio de lo dispuesto en el Título VI y en el Capítulo III del Título VII del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades colaboradoras que participan en su gestión.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beronen aurka, interesdunek aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkez diezaiokete Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburuari, hilabeteko epean, agindua argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez dezakete Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko jurisdikzio horretako salan, bi hilabeteko epean, agindua argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán las personas interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Cultura y Política Lingüística en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente a su publicación, o bien, recurso contencioso-administrativo ante la Sala de dicha Jurisdicción del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses a partir, asimismo, del día siguiente al de su publicación.

AZKEN XEDAPENETAKO HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La Presente Orden surtirá efectos al día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2022ko apirilaren 12a.

En Vitoria-Gasteiz, a 12 de abril de 2022.

Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburua,

El Consejero de Cultura y Política Lingüística,

BINGEN ZUPIRIA GOROSTIDI.

BINGEN ZUPIRIA GOROSTIDI.


Azterketa dokumentala


Análisis documental