- Sailburuak BM Foroan parte hartu du Anoeta estadioan, eta bertan izan dira José Ramón Fernández de Barrena, Ángel Jareño, Ion Uranga, Eñaut Sala eta Nuria Morales
- Nekazaritzako elikagaien sektoreko 150 euskal hornitzaile baino gehiago Donostiako BM Foroan
- BM Supermerkatuek 251 milioi euroko inbertsioa egin dute Euskadi, Nafarroa, Kantabria, Errioxa eta Madril´go tokiko ekoizleei erosketak egiteko
Donostia 2025 05 21
Amaia Barredo Eusko Jaurlaritzako Elikadura, Landa Garapen, Nekazaritza eta Arrantzako sailburuak Euskadin jarduten duten supermerkatuen eta elikagaien banaketako kateei dei egin die “arreta berezia eskain diezaieten lehen sektoreko gure baserritarrei, nekazariei, arrantzaleei, mahastizainei, upategi-jabeei eta ekoizleei, euren produktuak hurbiltasunaren eta kalitate handiaren sinonimoak baitira”.
Barredok gaur goizean Realaren Anoeta estadioan egin den BM Foroan parte hartu du, eta bertan, besteak beste, José Ramón Fernández de Barrena, Ángel Jareño, Ion Uranga, Eñaut Sala eta Nuria Moralesek esku hartu dute.
“BMk harro egin behar du bertako jatorriko produktu freskoen edo 0 kilometroko produktuen aldeko apustua egiten duen negozio eredu bereiziaz. Nik uste dut arreta hor jartzen jarraitu behar dela; izan ere, elikadura osasungarri, osasuntsu eta jasangarriaren, gertuko eta alferrik galdu gabeko elikaduraren aldeko apustua egiten jarraitu behar da”, aipatu die Amaia Barredok bertaratuei.
"BMk zerbaitetaz harro egon behar badu, tokiko jatorriko edo 0 kilometroko produktu freskoen aldeko apustua egiten duen negozio-" eredu bereizi" horrengatik da. Uste dut hor jarri behar dela arreta, elikadura osasuntsu, osasungarri, jasangarri, hurbil eta alferrik galdu gabe baten aldeko apustuak markatuko baititu eremu horren jarraibideak” esan die Amaia Barredok bertaratutakoei.
Amaia Barredok zehaztu duenez "Uvesco lehiakortasuna osotasun gisa ulertzen duen enpresa eredua da: bikaintasun logistikoa, berrikuntza teknologikoa, erosketa esperientzia eta jasangarritasuna. 2024´an, bere online denda % 16 hazi zen, eta saski digitalaren edukiaren % 30 produktu freskoa da, eta horrek erakusten du teknologia ez datorrela bat benetakotasunarekin eta jatorriarekin ".
Konpromiso iraunkorra
Era berean, "eredugarritzat jo du BMk eta Uvescok jasangarritasunarekin duten konpromisoa, Estrategia Zirkularraren AENOR ziurtagiria baitauka, 28.366 tona KOBLAKARI saihestuta, % 95eko birziklatze-tasarekin beren plantetan, eta ontzi jasangarrien eta plastikoaren murrizketaren aldeko apustu argia, zeinaren % 50 birziklatzen baita".
"Horrekin guztiarekin batera, gizartean duen inplikazioak ere aitorpen berezia merezi du. Uvesco´k urtean 220 tona baino gehiago ematen dizkie Elikagai Bankuei, ekitaldi herrikoiei laguntzen die eta osasunean eta ongizatean kontzientziazio-kanpainak sustatzen ditu, hala nola minbiziari edo hipertentsioari buruzkoak. Gainera, Real Sociedad, Club Bidasoa, Super Amara Bera Bera, Hondarribia Arraun Elkartea edo Euskadi Txirrindularitza Fundazioarekin kirola babesten du" adierazi du Amaia Barredok.
“Aldaketako garaiak dira supermerkatuen sektoreko eta banaketarako sarearentzat, eta denon artean lortuko dugu hori ona izatea. Beti kudeaketa horretan bertako produktuari lehentasuna ematea”, erantsi du Barredok.
Informazio gehiago Irekia atarian (Leiho berrian irekiko da)