EBAZPENA, 2019ko azaroaren 13koa, Unibertsitate Politika eta Koordinazioko zuzendariarena; honen bidez, 2019ko irailaren 1etik 2020ko irailaren 30era bitarteko aldirako unibertsitateko Ikasiker lankidetza beka eskaeren ebazpen-proposamena ematen du.

Sustatzailea/Arduraduna

Erakundea:
Eusko Jaurlaritza
Saila/Erakunde Autonomoa:
Hezkuntza
Administrazio-Organoa:
Unibertsitate Politika eta Koordinazioko Zuzendaritza

Gaia / Azpigaia

Gaia:
Hezkuntza
Azpigaia:
Araubide orokorreko irakaskuntza (Haur hezkuntza, derrigorrezkoa, batxillergoa, LH, Unibertsitatea...)

Dokumentuak

Dokumentazio-aurkezpena

Formularioa(k)
Kanal electroniko bidez

Alegazioak aurkezteko eman beharreko urratsak:

  1. Eskaeraren aplikaziora sartzea, erabiltzaile eta pasa-hitzarekin edo ziurtagiri digitalarekin, eskaera tramitatzeko aukeratutako sartzeko modalitatea zein den kontuan hartuta, paperezko formatuan edo formatu elektronikoan.
  2. “Tramitatzen ari den espedientearen “ eskaera hautatu.
  3. “Espedientea ikustea “ hautatu.
  4. “Alegazioak aurkeztea “ hautatu. Ez da “espedientea aldatzea“ aukera erabili behar.
  5. Alegazioentzako formularioa bete eta gorde.
  6. “Alegazioa aurkeztea “ aukeratu. Paperezko formatuan edo formatu elektronikoan tramitatzea aukeratu beharko da.

Formatu elektronikoa aukeratuz gero: “gaineratutako agirietan “ beharreko agiriak atxiki. “Alegazioa aurkeztea“ hautatu, baldintzak onartzea, “alegazioa inprimatzea“ hautatu eta izenpetu. “Izenpetzea“ aukerak ziurtagiri elektronikoaren bidez izenpetzea eskatuko du.


Eskaerara sarbidea
Aurrez aurrekoa

Alegazioak aurkezteko eman beharreko urratsak:

  1. Eskaeraren aplikaziora sartzea, erabiltzaile eta pasa-hitzarekin edo ziurtagiri digitalarekin, eskaera tramitatzeko aukeratutako sartzeko modalitatea zein den kontuan hartuta, paperezko formatuan edo formatu elektronikoan.
  2. “Tramitatzen ari den espedientearen “ eskaera hautatu.
  3. “Espedientea ikustea “ hautatu.
  4. “Alegazioak aurkeztea “ hautatu. Ez da “espedientea aldatzea“ aukera erabili behar.
  5. Alegazioentzako formularioa bete eta gorde.
  6. “Alegazioa aurkeztea “ aukeratu. Paperezko formatuan edo formatu elektronikoan tramitatzea aukeratu beharko da.

Paperezko formatua aukeratuz gero, baldintzak onartu, alegazio agiria inprimatu, izenpetu eta zuzendu beharreko dokumentazioarekin batera aurkeztu, Zuzenean zerbitzuan ezarritako epean.