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17. zk., 2023ko urtarrilaren 25a, asteazkena

N.º 17, miércoles 25 de enero de 2023


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EBAZPENA, 2023ko urtarrilaren 9koa, Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusiarena, Laneko Arriskuen Prebentzioa enpresaren kudeaketa-sisteman integratzeko jardunbide egokien sarirako deialdia egiten duena.

RESOLUCIÓN de 9 de enero de 2023, de la Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, por la que se convoca el Premio a las buenas prácticas para la integración de la Prevención de los Riesgos Laborales en el sistema de gestión de la empresa.

Laneko Arriskuen Prebentzioari buruzko azaroaren 8ko 31/1995 Legeak 5. artikuluko 3. paragrafoan xedatzen duenez, jarduerak sustatuko dituzte administrazio publikoek laneko segurtasun- eta osasun-baldintzak hobetzeko eta laneko arriskuak murrizteko, babesteko modu berriak ikertzeko edo sustatzeko eta prebentzio-egitura eraginkorrak sustatzeko. Horretarako, berariazko programak ezarri ahal izango dituzte. Programa horiek erregelamendu bidez zehazten diren pizgarriak emanez bideratu ahal izango dira, eta bereziki enpresa txiki eta ertainei zuzendutakoak izango dira.

La Ley 31/1995, de 8 de noviembre, de Prevención de Riesgos Laborales, en el párrafo 3 del artículo 5 dispone que las Administraciones Públicas fomentarán actividades en orden a la mejora de las condiciones de seguridad y salud en el trabajo y la reducción de los riesgos laborales, la investigación o fomento de nuevas formas de protección y la promoción de estructuras eficaces de prevención. Para ello podrán adoptar programas específicos que podrán instrumentarse a través de la concesión de los incentivos que reglamentariamente se determinen y que se destinarán especialmente a las pequeñas y medianas empresas.

Era berean, Lege beraren 5. artikuluan ezartzen denez, enpresen prebentzio-politikak sustatu beharko du laneko arriskuen prebentzioa enpresaren kudeaketa-sisteman eraginkortasunez integratzea.

Así mismo, en su artículo 5 la misma Ley establece que la política de prevención de las empresas deberán promover la integración efectiva de la prevención de riesgos laborales en el sistema de gestión de la empresa.

Premia hori Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Estrategian ere badago jasota. Estrategia horren helburuetako bat da laneko arriskuen prebentzioa enpresaren kudeaketa-sisteman modu eraginkorrean integratzea, enpresa txikiak bereziki aintzat hartuta.

Esta necesidad está también recogida en la Estrategia Vasca de Seguridad y Salud en el Trabajo donde se contempla entre sus objetivos impulsar una integración eficaz de la prevención de riesgos laborales en el sistema de gestión de la empresa, teniendo en especial consideración a las pequeñas empresas.

Bestalde, Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeak 2023an antolatuko duen Laneko Arriskuen Prebentzioari buruzko V. Nazioarteko Kongresua esparru ezin hobea izango da, era berean, laneko arriskuen prebentzioa beren kudeaketa-sisteman benetan integratzeko jarduera garrantzitsuak garatu dituzten enpresen ahaleginak zabaltzeko eta saritzeko.

Por otra parte, el V Congreso Internacional de Prevención de Riesgos Laborales que en el año 2023 organiza Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales se convierte así mismo en un marco ideal para divulgar y reconocer el esfuerzo en la integración de la prevención a las empresas que hayan desarrollado actividades relevantes destinadas a la efectiva integración de la prevención de riesgos laborales en su sistema de gestión.

Horregatik, Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeari dagozkion eskumenen esparruan, egokitzat jotzen da 2023. urterako enpresako kudeaketa-sisteman prebentzioa integratzeko jardunbide egokien sariaren deialdia egitea eta arautzea.

Por todo ello, en el marco de las competencias que le corresponden a Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, se considera procedente convocar y regular, para este año 2023 el premio a las buenas prácticas en la integración de la prevención en el sistema de gestión de la empresa.

Eta beraz.

Y por lo tanto.

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Ebazpen honen xedea da Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeak emango dituen sarien deialdia egitea eta arautzea enpresako kudeaketa-sisteman prebentzioa integratzeko egindako jardunbide egokiengatik.

El objeto de la presente Resolución es la convocatoria y regulación de los premios a conceder por Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, a las buenas prácticas para la integración de la prevención de riesgos laborales en el sistema de gestión de las empresas.

2. artikulua.– Sariaren ezaugarriak.

Artículo 2.– Características de los premios.

Sariak bi kategoria izango ditu. 50 langile baino gutxiago dituzten enpresak enpresa txikien kategorian lehiatuko dira, eta 50 langile edo gehiago dituzten enpresak, berriz, enpresa handien kategorian.

El premio a las buenas prácticas para la integración de la prevención de riesgos laborales en el sistema de gestión de la empresa constará de dos categorías. A tal efecto, las empresas con menos de 50 trabajadores concurrirán en la categoría de pequeñas empresas, mientras que las empresas con 50 o más trabajadores concurrirán en la categoría de grandes empresas.

Saria diploma bat eta plaka edo oroigarri bat izango da, eta ez du sari ekonomikorik izango.

El premio consistirá en un diploma acreditativo y una placa o una figura conmemorativa y no tendrá dotación económica.

3. artikulua.– Parte-hartzaileak.

Artículo 3.– Participantes.

Euskal Autonomia Erkidegoan kokatutako enpresek edo erakundeek eskuratu ahal izango dute laneko arriskuen prebentzioa enpresaren kudeaketa-sisteman txertatzeko jardunbide egokien saria.

Podrán optar al premio a las buenas prácticas para la integración de la prevención de riesgos laborales en el sistema de gestión de la empresa aquellas empresas o entidades radicadas en la Comunidad Autónoma de Euskadi.

4. artikulua.– Enpresa eta erakunde onuradunen baldintzak.

Artículo 4.– Requisitos de las empresas y entidades beneficiarias.

1.– Laneko arriskuen prebentzioaren arloan ez-betetze larria edo oso larria egiteagatik Lan Agintaritzak zehatuta ez egotea.

1.– No estar sancionadas por la Autoridad Laboral por incumplimiento grave o muy grave en materia de prevención de riesgos laborales.

2.– Sexu-diskriminazioagatik zehapen administratibo edo penalik duten enpresek ere ezin izango dute parte hartu deitutako sarian, ezta Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen indarrez debeku hori ezarrita daukatenek ere.

2.– No estar sancionadas administrativa o penalmente por incurrir en discriminación por razón de sexo, ni las sancionadas en virtud de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

3.– Zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean izatea.

3.– Estar al corriente en obligaciones tributarias y con la seguridad social.

4.– Enpresa eta erakunde eskatzaileek, halaber, bete beharko dute Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 50.4, 5. eta 6. artikuluetan ezarritakoa.

4.– Las empresas y entidades solicitantes deben cumplir también con lo establecido en el artículo 50.4, 5 y 6 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

5. artikulua.– Eskabideak aurkezteko epea.

Artículo 5.– Plazo de presentación de las solicitudes.

Laneko arriskuen prebentzioa enpresaren kudeaketa-sisteman txertatzeko jardunbide egokien sarirako eskabideak aurkezteko epea 2 hilabetekoa izango da, ebazpen honek eragina duenetik aurrera, hau da, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

El plazo de presentación de las solicitudes para el premio a las buenas prácticas para la integración de la prevención de riesgos laborales en el sistema de gestión de la empresa será de dos meses a contar desde que la presente Resolución surta efectos, que será desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

6. artikulua.– Eskabideak formalizatzea eta aurkeztea.

Artículo 6.– Formalización y presentación de las solicitudes.

1.– Honako helbide honetan daude eskuragai izapideak egiteko jarraibideei buruzko administrazio-prozeduraren informazio-fitxa, erantzukizunpeko adierazpenak eta ereduak, bai eta eskabidearen formularioa ere:

1.– La ficha informativa del procedimiento administrativo donde están disponibles las instrucciones para la tramitación, las declaraciones responsables y los modelos, y a través de la cual se accede al formulario de solicitud está accesible en la dirección:

2.– Eskabidea aurkeztu ondorengo izapideak (sarbidea, izapidea eta jarraipena) «Nire karpeta» atalaren bidez egingo dira, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan:

2.– Los trámites posteriores a la solicitud (acceso, tramitación y seguimiento) se realizarán a través de «Mi carpeta» de la Sede Electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi:

3.– Eskabidea ordezkariaren bidez ere izapidetu ahalko da elektronikoki. Horretarako, ordezkaritza Euskal Autonomia Erkidegoko administrazio publikoaren ahalordeen erregistro elektronikoan inskribatu ahal izango da, honako helbide honetan:

3.– La solicitud se podrá tramitar también electrónicamente a través de una persona representante, para lo cual la representación podrá inscribirse en el registro electrónico de apoderamientos de la administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, accesible a través de la siguiente dirección:

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan identifikaziorako eta sinadura elektronikorako onartzen diren bitartekoak honako helbide honetan daude eskuragarri:

Los medios de identificación y firma electrónica admitidos en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi están accesibles en la siguiente dirección:

4.– Izapidetze elektronikoa hemen dago araututa: 21/2012 Dekretua, otsailaren 21ekoa, Administrazio Elektronikoarena; eta 2006ko otsailaren 9ko Ebazpena, Informatika eta Telekomunikazioetako zuzendariarena, Informatika eta e-administraziorako plataforma teknologikoa –Platea– onartzen duena. Eskabidea, eransten zaion dokumentazioarekin batera, Euskal Autonomia Erkidegoko hizkuntza koofizialetako edozeinetan aurkez daiteke. Halaber, prozedura guztian zehar, erakunde eskatzaileak aukeratu duen hizkuntza erabiliko da, Euskararen Erabilera Normalizatzeko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legearen 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan xedatutako moduan.

4.– La tramitación electrónica está regulada en el Decreto 21/2012, de 21 de febrero, de Administración Electrónica y la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, que aprueba la plataforma tecnológica para la e-administración – Platea. La solicitud se puede presentar, junto con la documentación que se acompañe, en cualquiera de las lenguas cooficiales de la Comunidad Autónoma de Euskadi. Así mismo, a lo largo del procedimiento, se utilizará el idioma elegido por la entidad solicitante, tal y como establecen los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

5.– Formulario elektroniko normalizatuko eskabideak aukera hau ematen du: laguntza eskatzen duten erakundeek berariaz baimena ematea organo kudeatzaileari nortasun-agiri nazionalaren datuak (NAN) edo identifikazio fiskaleko zenbakiari (IFZ) buruzkoak eta erregistro ofizialetako datuak eskura edo egiazta ditzan, laguntzak kudeatzeko ondorioetarako bakarrik, hargatik eragotzi gabe administrazio publikoak datuok egiaztatzeko, kontrolatzeko eta ikuskatzeko duen ahalmena. Hala ere, erakunde eskatzaileak berariaz uka dezake baimen hori, eta, halakorik egiten baldin badu, dagozkion ziurtagiriak aurkeztu beharko ditu. Baimena isilbidez emantzat joko da, baimen hori berariaz ukatzen ez bada.

5.– La solicitud en el formulario electrónico normalizado incluye la posibilidad de que las entidades solicitantes consientan que los datos relativos al documento nacional de identidad (DNI) o número de identificación fiscal (NIF) y registros oficiales puedan ser obtenidos o verificados por el órgano gestor a los solos efectos de la gestión de esta convocatoria, sin perjuicio de las facultades de comprobación, control e inspección que tiene atribuidas la administración pública. No obstante, la entidad solicitante podrá denegar expresamente el consentimiento, debiendo aportar entonces la certificación exigida. Se entenderá tácitamente otorgada la autorización, salvo que expresamente se deniegue el consentimiento.

6.– Laguntza-eskabidea aurkeztuta, eskatzaileak berariazko baimena emango du Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeak zuzenean eskura dezan, ziurtagiri telematikoen bidez, azaroaren 17ko 38/2003 Legea arautzen duen Erregelamenduaren 18. eta 19. artikuluetan jasotako inguruabarren egiaztapena (uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuaren bidez onartu zen erregelamendu hori). Kasu horretan, eskatzaileak ez ditu ziurtagiri horiek aurkeztu beharko. Hala ere, eskatzaileak berariaz uka dezake baimen hori, eta, hala eginez gero, dagozkion ziurtagiriak aurkeztu beharko ditu, aipatutako erregelamenduaren artikulu horietan aurreikusitako baldintzetan.

6.– La presentación de la solicitud conllevará la autorización expresa de la entidad solicitante para que Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales pueda obtener de forma directa la acreditación de las circunstancias previstas en los artículos 18 y 19 del Reglamento de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, aprobado por el Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, a través de certificados telemáticos, en cuyo caso la entidad solicitante no deberá aportar la correspondiente certificación. No obstante, podrá denegar expresamente el consentimiento, debiendo aportar entonces la certificación en los términos previstos en los mencionados artículos del citado reglamento.

7.– Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak 50.6 artikuluan ezarritakoa aplikatuz, betebehar hauek egiaztatuko dira, eskabideari erantsitako erantzukizunpeko adierazpen baten bidez:

7.– En aplicación del artículo 50.6 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, mediante una declaración responsable, incluida en la solicitud, se acreditará que:

– Laneko arriskuen prebentzioaren arloan ez-betetze larria edo oso larria egiteagatik Lan Agintaritzak zehatuta ez egotea.

– No ha sido sancionada por la Autoridad Laboral por incumplimiento grave o muy grave en materia de prevención de riesgos laborales.

– Administrazio-zehapenik edo zehapen penalik jaso ez izana sexu-bereizkeria egiteagatik, ezta zehapenik jaso ere Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen arabera.

– No ha sido sancionada administrativa o penalmente por incurrir en discriminación por razón de sexo, ni sancionada en virtud de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

– Itzulketa- edo zehapen-prozedura guztiak amaituta izatea.

– Tiene terminado cualquier procedimiento de reintegro o sancionador.

– Indarrean dagoen araudian ezarritako betekizunak beteta izatea.

– Cumple con los requisitos establecidos en la normativa vigente.

– Erakunde eskatzaileak prebentzio-modalitate bat eskatuta izatea, Prebentzio Zerbitzuen Araudia onartzen duen urtarrilaren 17ko 39/1997 Errege Dekretuak 10. artikuluan jasotakoaren arabera; lan-arriskuen ebaluazioa eta Prebentzio Plana eginda izatea, eta prebentzio-plangintza landuta izatea.

– Ha adoptado una modalidad de organización de la prevención, de conformidad con lo establecido en el artículo 10 del Real Decreto 39/1997, de 17 de enero, por el que se aprueba el Reglamento de los Servicios de Prevención realizado la Evaluación de Riesgos Laborales y el Plan de Prevención y tiene elaborada la planificación preventiva.

– Legez nahitaezkoak diren langileen ordezkariak izendatu dituela, eta Laneko Arriskuen Prebentzioari buruzko 31/1995 Legearen 33. eta 34. artikuluetan jasotakoaren arabera jakinarazi eta kontsultatu zaizkiela ebazpen honetan balioesten diren jarduerak.

– Ha nombrado a los representantes del personal trabajador que legalmente sean preceptivos y se les ha informado y consultado conforme se recoge en el artículo 33 y 34 de la Ley 31/1995 de Prevención de Riesgos Laborales de las actuaciones que son objeto de valoración en esta resolución.

– Ez duela bere prebentzio-sistema ikuskatu beharrik, edo, halakorik izanez gero, Prebentzio Sistemaren auditoretza egin duela, urtarrilaren 17ko 39/1997 Errege Dekretuaren 29. artikuluan xedatutakoaren arabera.

– No tiene obligación de auditar su sistema de prevención o, en caso de tenerla, ha llevado a cabo la Auditoría del Sistema de Prevención en virtud de lo dispuesto en el artículo 29 del Real Decreto 39/1997, de 17 de enero.

– Egiazkoak eta osoak direla eskabide honetako datu guztiak, baita aurkezten dituen dokumentu guztiak ere; hala, dagokion erantzukizuna bere gain hartzen duela (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 28.7 artikulua).

– Son ciertos y completos todos los datos de la presente solicitud, así como toda la documentación que se presenta y asume la correspondiente responsabilidad (artículo 28.7, de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas).

8.– Eskabidearekin batera, honako dokumentazio hau erantsi beharko da:

8.– A la solicitud debe acompañar la siguiente documentación:

Erakunde eskatzaileak legez eratuta egon beharko du, eta erakundearen legezko ordezkariak ordezkaritza-ahal nahikoa justifikatu beharko du, agiri hauek erantsita:

a) La entidad solicitante deberá estar legalmente constituida y la persona representante legal de la entidad deberá justificar suficiente poder de representación, adjuntando:

– Erakundearen fundazio-eskrituren eta estatutuen kopia eskaneatua edo, bestela, erregistro-ziurtagiri ofiziala, legez eratuta edo dagokion erregistroan inskribatuta dagoela egiaztatzeko.

– Copia escaneada de la escritura fundacional y estatutos de la entidad o, en su caso, certificado del registro oficial para acreditar que la entidad está legalmente constituida o inscrita en el registro correspondiente.

– Ordezkaritza-ahal nahikoa egiaztatzeko notario bidez legitimatutako izenpea duen dokumentu publiko edo pribatuaren kopia eskaneatua. Erakundearen ziurtagiri elektroniko batekin identifikatzen bada, ez da beharrezkoa egiaztatzea ordezkaritza-ahal nahikoa duela izapideak ziurtagiriaren titular den erakundearen izenean egiteko.

– Copia escaneada del documento público o privado con firma notarialmente legitimada para acreditar suficiente poder de representación. Si se identifica con un certificado electrónico de entidad, no es necesario que acredite tener suficiente poder de representación para tramitar en nombre de la entidad titular del certificado.

b) Aurkeztutako jardunbidearen deskribapena (gehienez ere 30 orrialdekoa, DIN A-4 formatuan, lerroarte sinplean eta 11 letra-tamainan), honako puntu hauek garatzen dituena:

b) Descripción de la actividad desarrollada por la que se opta al premio a las buenas prácticas para la integración de la prevención de riesgos laborales en el sistema de gestión de la empresa en la que se desarrolle el contenido de la acción realizada (máximo 30 páginas en DIN A-4 con interlineado sencillo y tamaño de fuente 11) que desarrolle los siguientes puntos:

– Ekintzaren laburpena (gehienez 250 hitz).

– Un resumen de la/s acción/es (máximo 250 palabras).

– Ekintzaren helburuak.

– Los objetivos de la acción.

– Enpresaren kudeaketa-sisteman prebentzioa modu eraginkorrean integratzea lortzeko egindako jarduerak deskribatuta.

– Descripción de las actividades realizadas donde se desarrolle las acciones realizadas con el objetivo de conseguir una integración efectiva de la prevención en el sistema de gestión de la empresa.

– Emaitzak eta horien bilakaera.

– Resultados y evolución de los mismos.

– Ondorioak, non, besteak beste, prebentzio-kudeaketa enpresaren kudeaketa-sisteman ezarri ondoren lortutako onurak aztertuko diren.

– Conclusiones, donde, entre otras posibles, se examinen los beneficios obtenidos tras la implantación de la integración de la gestión preventiva en el sistema de gestión de la empresa.

– Abalak eta erreferentziak, hala badagokio.

– Avales y referencias, en su caso.

Komeni da deskribapen honekin batera prentsa-artikuluak, argitalpenak, argazkiak, material grafikoak, liburuxkak edo interesgarriak izan daitezkeen antzeko materialak aurkeztea.

Se recomienda acompañar esta descripción con artículos de prensa, publicaciones, fotografías, materiales gráficos, folletos o materiales similares que puedan ser de interés para la valoración de la solicitud.

7. artikulua.– Eskabideak zuzentzea.

Artículo 7.– Subsanación de las solicitudes.

1.– Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 68.1 eta 21.1 artikuluetan ezarritakoari jarraituz, aurkeztu beharreko eskabideek eta dokumentuek deialdi honetan ezarritako baldintzak betetzen ez badituzte, edo haien edukia nahikoa ez bada, 10 eguneko epean gabezia hori zuzentzeko edo eskatutako dokumentuak aurkezteko eskatuko zaio erakunde eskatzaileari, eta horrela egin ezean eskabideari uko egin diola ulertuko da, betiere Administrazioak berariazko ebazpena eman eta jakinarazi ondoren.

1.– De conformidad con lo dispuesto en los artículos 68.1 y 21.1 de la Ley 39/2015 de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, si la solicitud y los documentos que deben aportarse no reunieran todos los requisitos establecidos en la presente convocatoria, o si su contenido resultara insuficiente, se requerirá a la entidad solicitante para que, en el plazo de 10 días subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistida de su petición, previa resolución expresa de la Administración, que deberá ser dictada y notificada.

2.– Akatsak zuzentzeko jakinarazpena elektronikoki egingo da. Jakinarazpenak «Nire karpeta» atalean kontsultatu daitezke (https://www.euskadi.eus/nirekarpeta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoko egoitza elektronikoan (https://www.euskadi.eus/egoitza). Jakinarazpen hori egindakotzat joko da, interesdunak jaso izana elektronikoki izenpetzen duenean. Jakinarazpena bidali eta hamar eguneko epean interesdunak edukia eskuratu ez badu, ukatu egin duela ulertuko da, eta izapidea egindakotzat joko da prozeduraren arabera, non eta ez den egiaztatzen, ofizioz edo erakunde hartzaileak eskatuta, teknikoki edo materialki ezin izan dela jakinarazpen horren edukira sartu.

2.– La notificación de subsanación de deficiencias se efectuará electrónicamente. Las notificaciones deberán consultarse en el apartado de «Mi carpeta» (https://www.euskadi.eus/micarpeta en la Sede Electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi (https://www.euskadi.eus/sede). Dicha notificación se entenderá practicada en el momento que la persona interesada firme electrónicamente la recepción de la misma. Cuando transcurran 10 días desde el envío de la notificación sin acceder a su contenido, se entenderá que la notificación ha sido rechazada y se tendrá por efectuado el trámite siguiéndose el procedimiento, salvo que de oficio o a instancia de la entidad destinataria se compruebe la imposibilidad técnica o material del acceso.

8. artikulua.– Jarduerak.

Artículo 8.– Actividades.

1.– Laneko arriskuen prebentzioa enpresaren kudeaketa-sisteman integratzearen arloko jarduera guztiak hartuko dira kontuan, baldin eta 2017. urteaz geroztik garatu badira edo garatzen ari badira eta behar besteko garapena badute prebentzioaren arloko ondorio garrantzitsuak ezarri ahal izateko. Besteak beste, honako alderdi hauek hartuko dira kontuan:

1.– Serán consideradas todas las actividades en materia de la integración de la prevención de riesgos laborales en el sistema de gestión de la empresa que se hayan desarrollado o se estén desarrollando desde el año 2017 y cuenten con un desarrollo suficiente para poder establecer conclusiones relevantes en materia preventiva. Se considerará, entre otros aspectos:

– Prebentzioa enpresako hierarkia-maila guztietan eta haren antolamendu-unitateetan integratzea.

– La integración de la prevención en todos los niveles jerárquicos de la empresa y en sus unidades organizativas.

– Integrazio-maila baloratzeko ezarritako prozedurak.

– Los procedimientos establecidos para valorar el grado de la integración.

– Prebentzio-zerbitzuaren zeregina, integrazioari eta antolaketa-unitateekin duen lankidetzari dagokienez.

– El papel del servicio de prevención en relación con la integración y su colaboración con las distintas unidades organizativas.

– Prebentzioa baliabide propioekin integratzea.

– La integración de la prevención con recursos propios.

– Prebentzioa integratzea eta langileei kontsulta egitea.

– La integración de la prevención y la consulta al personal trabajador.

– Prebentzioa integratzea enpresaren hainbat jardueratan: instalazioak eta ekipoak mantentzea eta berrikustea, aldaketak kudeatzea, ekipoak eta produktuak erostea, langileak kontratatzea eta lanpostuak aldatzea, enpresa-jarduerak koordinatzea, langileak prestatzea, etab.

– La integración de la prevención en las distintas actividades de la empresa: mantenimiento y revisión de instalaciones y equipos, gestión de cambios, adquisición de equipos y productos, contratación de personal y cambios de puestos, coordinación de actividades empresariales, formación del personal trabajador, etc.

– Enpresan ezarritako prebentzio-jardueretan genero-ikuspegia integratzea.

– La integración de la perspectiva de género en las actividades preventivas implantadas en la empresa.

– Enpresak aukeratutako prebentzio-modalitateetan garatzen diren prebentzio-espezialitateak (segurtasuna, higienea, ergonomia eta psikosoziologia eta osasunaren zaintza) integratzea eta koordinatzea.

– La integración y la coordinación de las distintas especialidades preventivas (Seguridad, Higiene, Ergonomía y Psicosociología y Vigilancia de la Salud) que se desarrollen en la o las modalidades preventivas por las que haya optado la empresa.

9. artikulua.– Balorazio-batzordea.

Artículo 9.– Comisión de valoración.

1.– Balorazio-batzorde bat eratu da, eta hura izango da emakida-proposamena egiteko ardura duen kide anitzeko organoa. Proposamen hori Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusiari igorriko zaio.

1.– Se constituye una Comisión de Valoración como órgano colegiado encargado de elaborar la propuesta de concesión que formulará a la Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales.

2.– Honako hauek izango dira balorazio-batzordeko kide:

2.– La Comisión estará compuesta por:

Batzordeburua:

Presidente:

Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendariorde teknikoa.

– El/la Subdirectora Técnica de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales.

Bokalak:

Vocales:

– Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko Plangintzako zuzendariordea.

– El/la Subdirectora de Planificación de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales.

– Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko Laneko Osasunaren Unitateko arduraduna.

– El/la responsable de la Unidad de Salud Laboral de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales.

– Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko Arlo Teknikoaren arduraduna.

– Una persona responsable del Área Técnica de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales.

– Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko Arlo Juridikoaren arduraduna.

– La persona responsable del Área Jurídica de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales.

3.– Batzordebururik ez badago, hura kanpoan edo gaixorik baldin badago, edo legezko beste arrazoiren bat gertatzen bada, maila, antzinatasun eta adin handieneko batzordekideak ordeztuko du batzordeburua, betiere hurrenkera horretan, bat etorriz Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 19. artikuluan xedatutakoarekin.

3.– En caso de vacante, ausencia, enfermedad u otra causa legal, el Presidente o Presidenta será sustituido por la vocal o el vocal de mayor jerarquía, antigüedad y edad, por este orden, de entre los miembros de la comisión, conforme a lo dispuesto en el artículo 19 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.

4.– Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 16. artikuluan xedatutakoarekin bat etorriz, kideen arteko bat izango da balorazio-batzordeko idazkaria. Idazkaria ez badago, kanpoan bada edo gaixorik baldin badago, beste batzordekide batek hartuko du haren lekua aldi baterako.

4.– Conforme a lo dispuesto en el artículo 16 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público, una persona de entre las vocales ejercerá las funciones de Secretaría de la Comisión de Valoración. La sustitución temporal del secretario o secretaria en supuestos de vacante, ausencia o enfermedad será cubierta por otra u otro vocal de la comisión.

10. artikulua.– Balorazio-irizpideak.

Artículo 10.– Criterios de adjudicación.

Sariak emateko proposatzen diren jarduerak baloratzeko irizpideak honako hauek izango dira:

Los criterios de valoración de las actividades propuestas para conceder los premios serán:

Berrikuntza-maila, gehienez 10 puntu.

El nivel de innovación hasta 10 puntos.

Beste enpresa batzuekiko transferigarritasuna, gehienez 10 puntu.

La transferibilidad hacia otras empresas hasta 10 puntos.

Ekintza enpresaren jardueretan eta mailetan integratzea, gehienez 15 puntu.

La integración de la acción en las actividades y niveles de la empresa hasta 15 puntos.

Langileen parte-hartzea, gehienez 10 puntu.

La participación de las personas trabajadoras hasta 10 puntos.

Ekintzak argi azaltzea, gehienez 10 puntu.

La claridad en la exposición de las acciones hasta 10 puntos.

Ekintzak langileen segurtasun- eta osasun-emaitzak hobetzeko duen eraginkortasuna: 10 puntu, gehienez.

La efectividad de la acción en la mejora los resultados en la seguridad y salud del personal trabajador: hasta 10 puntos.

Genero-ikuspegia kontuan hartzea garatutako jarduera guztietan: 20 puntu, gehienez.

La toma en consideración de la perspectiva de género en todas las actividades desarrolladas: hasta 20 puntos.

Prebentzio-diziplina guztien arteko koordinazio-mekanismoak: 15 puntu, gehienez.

Los mecanismos de coordinación entre todas las disciplinas preventivas: 15 puntos.

11. artikulua.– Balorazioa eta adjudikazio-proposamena.

Artículo 11.– Valoración y propuesta de adjudicación de los premios.

1.– Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko Zuzendariordetza Teknikoari egokituko zaio, organo instrukzio-egilea den aldetik, aurkeztu diren eskabideak aztertzea eta deialdi honetako eskakizun espezifikoak betetzen diren egiaztatzea.

1.– La Subdirección Técnica de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales como órgano instructor será el encargado de examinar las solicitudes presentadas y comprobar el cumplimiento de los requisitos específicos de esta convocatoria.

2.– Ebazpen honetan ezarritako aldez aurreko administrazio-baldintzak betetzen dituzten eskabide guztiak baloratuko ditu 9. artikuluan zehaztutako balorazio-batzordeak, 10. artikuluan ezarritako irizpideen arabera.

2.– Todas las solicitudes que cumplan con los requisitos administrativos previos establecidos en esta Resolución serán evaluadas por la comisión de valoración prevista en el artículo 9 con arreglo a los criterios establecidos en el artículo 10.

3.– Eskabideak ebaluatzeko prozesuan zehar, balorazio-batzordeak, egoki baderitzo, egoki iritzitako dokumentazio osagarria eskatu ahal izango die erakunde eskatzaileei, bai eta sarirako proposatutako ekintzak lantokietan ezarri direla egiaztatzeko ere.

3.– A lo largo del proceso de evaluación de las solicitudes la comisión de valoración podrá, si así lo estima conveniente, solicitar a las entidades solicitantes la presentación de la documentación complementaria que considere oportuna, así como la comprobación de la implantación en los centros de trabajo de las acciones propuestas para el premio.

4.– Saria eman gabe utzi ahal izango da kategoria bakoitzean, baldin eta aurkeztutako proposamenetako batek ere ez badu 50 puntu lortzen. Era berean, eskabideen kalitatea ikusita, kategoria bakoitzeko 2 accesit eman ahal izango dira.

4.– El premio podrá declararse desierto en cada categoría si ninguna de las propuestas presentadas alcanza la puntuación de 50 puntos. Así mismo a la vista de la calidad de las solicitudes se podrán conceder 2 accésits por categoría.

5.– Balorazio-batzordeak eskabideen zerrenda bat ezarriko du, lortutako puntuazioan oinarrituta, eta saria esleitzeko proposamen arrazoitua helaraziko dio Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusiari, bi kategorietan puntuazio handiena lortu duten eskaerei dagokienez.

5.– La comisión de valoración establecerá una relación de solicitudes en base a la puntuación obtenida y procederá a elevar la correspondiente propuesta motivada de adjudicación del premio a la Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, de las solicitudes que hayan obtenido mayor puntuación en ambas categorías.

12. artikulua.– Sariaren esleipena ebaztea.

Artículo 12.– Resolución de concesión del premio.

1.– Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusiak bi kategorietan esleituko ditu saria eta accesitak, ebazpen bidez. Ebazpen hori saria hutsik deklaratzea izan daiteke, edozein kategoriatan.

1.– La Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales adjudicará el premio y accésits en las dos categorías mediante resolución. Esta resolución podrá consistir en la declaración de premio desierto en cualquiera de las categorías.

2.– Ebazpena eta haren aldaketak alderdi interesdunei jakinaraziko zaizkie, eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko dira gero. Era berean, Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundearen web-orrian iragarriko dira. Jakinarazpenak bide elektronikoen bidez egingo dira, Administrazio Elektronikoari buruzko Dekretuak (otsailaren 21eko 21/2012 Dekretuak) 30. artikuluan xedatutakoaren arabera.

2.– Esta resolución y sus modificaciones serán notificadas a las partes interesadas y publicada posteriormente en el Boletín Oficial del País Vasco. Así mismo será objeto de publicidad en la página web de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales. Las notificaciones se realizarán por medios electrónicos, de acuerdo con lo establecido en el artículo 30 del Decreto 21/2012, de 21 de febrero, de Administración Electrónica.

3.– Ebazpen honen babespean aurkeztutako eskabideei buruzko ebazpena emateko eta jakinarazteko gehieneko epea lau hilabetekoa izango da, ebazpenak ondorioak dituenetik aurrera. Epe horretan ez bada berariazko ebazpenik eman eta jakinarazi, ezetsitzat har daitezke eskabideak, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 25. artikuluan ezarritakoaren ondorioetarako, hargatik eragotzi gabe administrazioak berariazko ebazpena eman beharra.

3.– El plazo máximo para dictar y notificar resolución expresa sobre las solicitudes presentadas al amparo de esta resolución será de cuatro meses a contar desde que la misma surta efectos. Transcurrido dicho plazo sin que se haya dictado y notificado resolución expresa, las solicitudes se podrán entender desestimadas a los efectos de lo establecido en el artículo 25 Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, sin perjuicio de la obligación de la administración de resolver expresamente.

4.– Adjudikazio-ebazpenaren jakinarazpenak amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, ebazpen horren aurka, aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkeztu dakioke Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusiari, hilabeteko epean, jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 112. artikuluan eta hurrengoetan xedatutakoari jarraikiz; bestela, zuzenean administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzien Salan, bi hilabeteko epean, ebazpena jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera, Administrazioarekiko Auzien Jurisdikzioa arautzen duen uztailaren 13ko 29/1998 Legearen 8.3 eta 46.1 artikuluetan ezarritakoari jarraikiz. Berariazko ebazpenik ez badago, errekurtsoa jartzeko epea sei hilabetekoa izango da, ustezko egintza gertatu eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita, aurreko paragrafoan ezarritakoaren arabera.

4.– La notificación de la resolución de adjudicación pone fin a la vía administrativa y contra ella cabe interponer recurso potestativo de reposición ante la Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales en el plazo de un mes, contado a partir del día siguiente de su notificación, de conformidad con lo dispuesto en los artículos 112 y siguientes de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses, contados desde el día siguiente al de la notificación de la resolución de forma expresa, conforme a lo establecido en los artículos 8.3 y 46.1 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, Reguladora de la Jurisdicción Contencioso-Administrativa. Si no hubiera resolución expresa el plazo para interponer el recurso será de seis meses a contar desde el día siguiente a aquel en que se produce el acto presunto de acuerdo con el párrafo anterior.

5.– Jakinarazpen elektronikoak «Nire karpeta» atalaren bidez egingo dira, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan: https://www.euskadi.eus/nirekarpeta

5.– Las notificaciones electrónicas se realizarán a través de «Mi carpeta» de la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi: https://www.euskadi.eus/micarpeta

13. artikulua.– Adjudikazio-ebazpena aldatzea.

Artículo 13.– Modificación de la resolución de adjudicación.

Deialdi honetan eta aplikagarri den edozein xedapen orokorretan ezarritako edozein betebehar betetzen ez bada, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuan eta, hala badagokio, abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan xedatutakoa aplikatuko da –Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorren pentzutan ematen diren dirulaguntzen bermeei eta horiek itzultzeari buruzko erregimen orokorra arautzen du, eta horien kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileek bete beharreko baldintzak, erregimena eta eginbeharrak ezartzen ditu dekretu horrek.–

El incumplimiento de cualquier obligación establecida en la presente convocatoria así como en cualquier disposición de carácter general aplicable a la misma dará lugar a la aplicación de lo dispuesto en el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, y, en su caso, en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades Colaboradoras que participan en su gestión.

14. artikulua.– Ez-betetzeak, erantzukizunak eta dirua itzultzeko prozedura.

Artículo 14.– Incumplimientos, responsabilidades.

Dirulaguntzaren erakunde onuraduna Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorrak 37. artikuluan ezarritako egoeraren batean egonez gero, edo Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginak 53.1 artikuluan ezarritako kasuetako batean, edo Dirulaguntzei buruzko Araudi Orokorra onartzen duen uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuak 91., 92. eta 93. artikuluetan ezarritako kasuren batean, edo ebazpen honetan eta aplika daitezkeen gainerako arauetan nahiz dirulaguntza emateko ebazpenean ezarritako arauak bete ezean, Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusiak ebazpen bat emango du, eta, horren bidez, dagozkion sariak eta accesitak baliogabetuko ditu.

En el supuesto de que la entidad adjudicataria del premio y/o accésits incurriese en alguno de los supuestos contemplados en el artículo 37 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, o en el artículo 53.1 del texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco o en los artículos 91, 92 y 93 del Real Decreto 887/2006 del 21 de julio por el que se aprueba el Reglamento General de subvenciones o incumpliese cualquiera de las condiciones establecidas en la presente Resolución y demás normas aplicables, así como en la resolución de concesión, la Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, mediante la correspondiente resolución, declarará la revocación de los premios y accésits correspondientes.

15. artikulua.– Erakunde onuradunen betebeharrak.

Artículo 15.– Obligaciones y derechos de las entidades beneficiarias.

1.– Azaroaren 17ko 38/2003 Legearen 14. artikuluan jasotako eginbeharrak eta deialdi honetan zehaztutakoak bete beharko dituzte erakunde onuradunek.

1.– Las entidades beneficiarias deberán cumplir las obligaciones recogidas en el artículo 14 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre y los requisitos establecidos en esta convocatoria.

2.– Erakunde onuradunek bete egin beharko dituzte Dirulaguntzei buruzko Lege Orokorraren 14. eta 16. artikuluetan ezarritako betebeharrak, eta Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 51. artikuluko 1. atalean jasotakoak.

2.– Las entidades beneficiarias deberán cumplir con las obligaciones recogidas en los artículos 14 y 16 de la LGS y las recogidas en el artículo 51 del 1 del texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

3.– Ebazpen honek arautzen duen sariaren dibulgazio-testuinguruan sortutako argitalpen, liburuxka, dokumentu eta euskarri informatiko guztietan xedatutakoa betez: abuztuaren 31ko 318/1999 Dekretuan jasotako Eusko Jaurlaritzaren Erakunde Nortasunaren Araudia (dekretu horren bidez arautzen da Eusko Jaurlaritzaren Erakunde Nortasunaren Eskuliburua) eta Lehendakaritzako idazkari nagusiaren 2013ko uztailaren 2ko Ebazpena, zeinaren bidez sartzen baitira azken aldaketak Eusko Jaurlaritzaren Erakunde Nortasunaren Eskuliburuan (2013ko uztailaren 31ko EHAA, 145. zk.).

3.– En todas aquellas publicaciones, folletos, documentos y soportes informáticos generados en el contexto de divulgación del premio que regula esta Resolución se cumplirá lo dispuesto en la normativa de identidad corporativa del Gobierno Vasco contenida en el Decreto 318/1999, de 31 de agosto, por el que se regula el Manual de Identidad Corporativa del Gobierno Vasco y la Resolución de 2 de julio de 2013, del secretario general de la presidencia, por la que se incluyen las últimas modificaciones en el Manual de Identidad Corporativa del Gobierno Vasco (BOPV n.º 145, de 31 de julio de 2013).

4.– Erakunde onuradunek, hala badagokio, Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeari erraztasunak emango dizkiote, egindako jarduerak ikuskatzeko.

4.– Las entidades beneficiarias facilitarán a Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales la supervisión de las actividades realizadas.

5.– Erakunde sarituak sariaren eta/edo accesiten publizitatea egin ahal izango du idazpuruetan, iragarkietan eta memorietan, saria zein urtetan jaso zuen zehaztuta, bai eta edozein komunikabidetan argitaratu edo zabaldu ere.

5.– La entidad galardonada podrá hacer publicidad de la concesión del premio y/o accésit en membretes, anuncios y memorias, especificando el año en que fue premiada, así como publicar o difundir la concesión del Premio en cualquier medio de comunicación.

16. artikulua.– Datuen tratamendua.

Artículo 16.– Tratamiento de datos.

Eskabidean agertzen diren datu pertsonalak tratatuko dira, eta tratamendu-jarduera honi erantsiko zaizkio: lan-eremuan Laneko Arriskuen Prebentzioa enpresaren kudeaketa-sisteman integratzeko jardunbide egokien sariak.

Los datos de carácter personal que consten en la solicitud serán tratados e incorporados a la actividad de tratamiento denominada Premios a las buenas prácticas para la integración de la prevención de riesgos laborales en el sistema de gestión de la empresa.

1.– Arduraduna: Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundea.

1.– Responsable: Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales.

2.– Helburua: lan-eremuan Laneko Arriskuen Prebentzioa enpresaren kudeaketa-sisteman integratzeko jardunbide egokien sarien deialdia kudeatzea eta ebaztea.

2.– Finalidad: gestión y resolución de las convocatorias de premios a las buenas prácticas para la integración de la prevención de riesgos laborales en el sistema de gestión de la empresa.

3.– Legitimazioa: tratamendua beharrezkoa da, interes publikoaren aldeko eginkizunen bat betetzeko edo tratamenduaren arduradunari emandako botere publikoak betetzeko jardunean.

3.– Legitimación: tratamiento necesario para el cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos conferidos al responsable del tratamiento.

4.– Hartzaileak: ez da daturik lagatzen.

4.– Destinatarios: no se prevé comunicación de datos.

5.– Eskubideak: datuak eskuratzeko, zuzentzeko eta ezabatzeko eskubidea duzu, baita informazio gehigarrian jasotzen diren bestelako eskubide batzuk ere.

5.– Derechos: Usted tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos que se recogen en la información adicional.

6.– Informazio osagarria: gure web-orrian kontsulta dezakezu Datuen Babesari buruzko informazio gehigarri eta zehaztua.

6.– Información adicional: puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web.

7.– Araudia:

7.– Normativa:

Datuen Babeserako Erregelamendu Orokorra:

Reglamento General de Protección de Datos.

3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa.

Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales:

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Ebazpen honetan berariaz ezarrita ez dagoen guztian, arau hauetako xedapenak aplikatuko dira: 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Prozedura Erkidearena; 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoarena; 1/1997 Legegintzako Dekretua, azaroaren 11koa, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duena; 38/2003 Lege Orokorra, azaroaren 17koa, Dirulaguntzei buruzkoa eta 887/2006 Errege Dekretua, uztailaren 21ekoa, Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren Erregelamendua onartzen duena.

En todo aquello no previsto expresamente por la presente Resolución, serán de aplicación las normas contenidas en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público, en el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, en la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones y en Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Ebazpen honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta beraz, beronen aurka berraztertzeko errekurtsoa aurkez dakioke Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusiari hilabeteko epean, edo, bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzien Salan, bi hilabeteko epean; bi kasuetan, ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera hasiko da epea kontatzen. Administrazio Publikoen Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 123. eta 124. artikuluetan eta Administrazioarekiko Auzien Jurisdikzioa arautzen duen uztailaren 13ko 29/1998 Legearen 8.3 eta 46. artikuluetan ezarritakoaren arabera egingo da hori.

Contra la presente Resolución que agota la vía administrativa podrá interponerse recurso de reposición ante la Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales en el plazo de un mes o recurso contencioso-administrativo ante La Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses, a contar en ambos casos desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, conforme a lo establecido en los artículos 123 y 124 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, y en los artículos 8.3 y 46 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, reguladora de la Jurisdicción Contencioso-Administrativa.

AZKEN XEDAPENETAKO HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Ebazpen honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Resolución surtirá efectos el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Barakaldo, 2023ko urtarrilaren 9a.

En Barakaldo, a 9 de enero de 2023.

Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusia,

La Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales,

MARÍA LOURDES ISCAR REINA.

MARÍA LOURDES ISCAR REINA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental