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247. zk., 2022ko abenduaren 28a, asteazkena

N.º 247, miércoles 28 de diciembre de 2022


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OSATEK A.B.
OSATEK, S.A.
5715
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IRAGARKIA, Osatek SAko zuzendari-gerentearen xedapenari buruzkoa. Xedapen horren bidez onartzen dira Osatekeko zentroetan destinoa duten administrazioko ofizialen kategorian lan-kontratuko langile finko izateko oposizio-lehiaketa bidezko hautaketa-prozesua arautuko duten oinarri espezifikoak.

ANUNCIO relativo a la Disposición del Director Gerente de Osatek, S.A., por la que se aprueban las bases específicas que han de regir el proceso selectivo para la adquisición de la condición de personal laboral fijo, en la categoría de oficial de administración con destino en Osatek, S.A. por concurso-oposición.

Osatekeko zuzendari-gerentearen 2022ko azaroaren 28ko Xedapenaren bidez, Osatek, S.A.-n lan-kontratu finkoko langile izateko hautaketa-prozesuak arautuko dituzten oinarri orokorrak onartu dira. Hautaketa-prozesu horiek 2022ko eskaintza publikoan deitu ziren.

Mediante Disposición del Director Gerente de Osatek, de fecha 28 de noviembre de 2022, se han aprobado las bases generales que han de regir los procesos selectivos para la adquisición de la condición de personal laboral fijo en Osatek, S.A, convocados en la oferta pública del año 2022.

Hautaketa-prozesu bakoitza gauzatzeko, kategoria bakoitzeko destinoen deialdia arautuko duten oinarri espezifikoak argitaratu behar dira.

Para la materialización de cada proceso selectivo es necesaria la publicación de las bases específicas que han de regir la convocatoria de destinos de cada categoría.

Horregatik, Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren Legearen testu bategina onartzen duen urriaren 30eko 5/2015 Legegintzako Errege Dekretuan, Osatek, S.A.-ren Estatutu Sozialak ezartzen dituen ekainaren 9ko 159/1992 Dekretuan eta aplikatzekoak diren gainerako xedapenetan ezarritakoarekin bat etorriz, zuzendari kudeatzaileak honako hau

Por ello, de conformidad con lo establecido en el RDL 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público y el Decreto 159/1992 de 9 de junio, por el que se establecen los Estatutos Sociales de Osatek, S.A. y demás disposiciones de aplicación, el Director Gerente

XEDATZEN DU:
DISPONE:

Lehenengoa.– Oinarri hauen xede diren hautaprobetarako deia egitea.

Primero.– Convocar las pruebas selectivas que son objeto de las presentes bases.

Bigarrena.– Osatek, S.A.-ko zentroetan destinoa duten administrazioko ofizialen kategorian lan-kontratuko langile finko izateko hautaketa-prozesua arautuko duten oinarri espezifikoak onartzea, I. eranskinean agertzen direnak.

Segundo.– Aprobar las bases específicas, que figuran como Anexo I, que han de regir el proceso selectivo para la adquisición de la condición de personal laboral fijo en la categoría de Oficial de Administración, con destino en los centros de Osatek, S.A.

Hirugarrena.– Eskainitako lanpostuen zerrenda onartzea. Xedapen honen II. eranskinean agertzen da zerrenda hori.

Tercero.– Aprobar la relación de puestos ofertados que aparecen en el Anexo II que acompaña a esta Disposición.

Laugarrena.– Xedapen honen III. eranskinean agertzen den merezimenduen baremoa onartzea.

Cuarto.– Aprobar el baremo de méritos que figura como Anexo III de la presente Disposición.

Bosgarrena.– Deialdi honetan parte hartzeko eskaera aurkezteko epea 2023ko ekainaren 5etik 2023ko ekainaren 13ko 24:00ak arte ezartzea, zuzendari kudeatzailearen 2022ko azaroaren 28ko Xedapenaren 7. oinarrian aurreikusitakoaren arabera. Xedapen horren bidez, oinarri orokorrak onartzen dira.

Quinto.– Establecer como plazo para presentar la solicitud de participación en la presente convocatoria desde el día 5 de junio de 2023 hasta las 24:00 horas del día 13 de junio de 2023, de acuerdo con lo previsto en la base 7 de la Disposición del Director Gerente de fecha 28 de noviembre de 2022, por la que se aprueban las bases generales.

Seigarrena.– Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legean ezarritakoaren arabera, xedapen honen aurka gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Osatek, S.A.-en Administrazio Kontseiluari, hilabeteko epean, ebazpena argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Sexto.– De acuerdo con lo establecido en la Ley 39/2015, de 1 de octubre del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Publicas, contra este Disposición podrá ser interpuesto recurso de alzada ante el Consejo de Administración de Osatek, S.A, en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de su publicación.

Bilbao, 2022ko azaroaren 30a.

En Bilbao, a 30 de noviembre de 2022.

Zuzendari-gerentea,

El Director Gerente,

JOSU XABIER LLANO HERNAIZ.

JOSU XABIER LLANO HERNAIZ.

I. ERANSKINA
ANEXO I
OINARRI ESPEZIFIKOAK, OSATEK, S.A.-N ADMINISTRAZIOKO OFIZIALEN KATEGORIAN LAN-LEGEPEKO LANGILE FINKO IZATEKO HAUTAKETA-PROZESUA ARAUTZEN DUTENAK. LEHIAKETA-OPOSIZIOA
BASES ESPECÍFICAS QUE REGULAN EL PROCESO SELECTIVO PARA LA ADQUISICIÓN DE LA CONDICIÓN DE PERSONAL LABORAL FIJO EN LA CATEGORÍA DE OFICIAL DE ADMINISTRACIÓN EN OSATEK S.A. POR CONCURSO OPOSICIÓN

1.– DEIALDIKO DESTINOAK.

1.– DESTINOS OBJETO DE CONVOCATORIA.

Deialdi honen xede izango dira Osatek, S.A.-ko zentroetan destinoa duten administrazioko ofizialen kategoriako destinoak, I. eranskinean bildutakoak.

Son objeto de esta convocatoria los destinos de la categoría de oficial de administración con destino en los centros de Osatek S.A. recogidos en el Anexo I.

2.– IZANGAIEK BETE BEHARREKO BALDINTZAK.

2.– REQUISITOS DE LAS PERSONAS ASPIRANTES.

Hemen arautzen den prozesuan parte hartzeko, oinarri hauek EHAAn argitaratzen diren egunean izangaiek, oinarri orokorretan eskatutako betekizunez gain, honako hauek ere bete beharko dituzte:

Para participar en el proceso que aquí se regula, las personas aspirantes habrán de reunir el día de publicación de estas bases en el BOPV, además de los requisitos exigidos en las bases generales, los siguientes requisitos:

a) Hezkuntza eta Zientzia Ministerioak emandako enpresa-adarretako Enpresa Zientzietako graduatu titulua izatea, oinarri orokorretako 5.c) idatz-zatian ezarritakoaren arabera.

a) Estar en posesión, conforme a lo dispuesto en el apartado 5.c) de las bases generales, de la Titulación de Graduado en Ciencias Empresariales, ramas empresariales, expedida por el Ministerio de Educación y Ciencia.

3.– OPOSIZIO-LEHIAKETAREN GARAPENA.

3.– DESARROLLO DEL CONCURSO OPOSICIÓN.

3.1.– Oposizio-fasea.

3.1.– Fase de oposición.

Epaimahai kalifikatzaileari dagokio probaren edukia zehaztea eta kalifikatzea, eta hautaketa-prozesua behar bezala garatzeko beharrezkotzat jotzen dituen neurri guztiak hartuko ditu, prozesuaren gardentasuna eta objektibotasuna bermatuz.

Al Tribunal calificador le corresponde la determinación del contenido de la prueba y su calificación, adoptando cuantas medidas estime necesarias para el correcto desarrollo del proceso selectivo garantizando la transparencia y objetividad del mismo.

Epaimahaiak kanpoko aholkularitza-pertsona edo -erakundeek parte hartzea eskatu ahal izango du, hautaketa-prozesuaren fase guztietan, bai proba egiten, bai lehiaketa-fasean. Epaimahaikideei eskatzen zaien titulazio-baldintza bete beharko dute pertsona horiek.

El Tribunal podrá solicitar la participación de personas o entidades externas asesoras que colaboren con sus miembros en el desarrollo del proceso selectivo en sus diferentes fases, tanto en la elaboración de la prueba, como en la fase de concurso. Dichas personas deberán reunir el requisito de titulación exigido a las personas integrantes del Tribunal.

Proban, idatziz erantzun beharko zaio, ezartzen den gehieneko epean, test motako galdera-sorta bati, IV. eranskinean jasotako programako gaiei buruzkoa.

La prueba consistirá en la contestación por escrito en el plazo máximo que se fije, de un cuestionario de preguntas tipo test que versará sobre las materias del programa que se contiene en el Anexo IV.

Era berean, aipatutako eranskinean sartuz, proba prestatzeko bibliografia emango da.

Asimismo, mediante su inclusión en el citado anexo, se facilitará la bibliografía para la preparación de la prueba.

3.2.– Lehiaketa-fasea.

3.2.– Fase de concurso.

Egiaztatutako merezimenduak III. eranskineko merezimenduen baremoaren arabera baloratuko dira, oinarri orokorretan ezarritako irizpideen arabera.

Se valorarán los méritos acreditados, según el baremo de méritos que se acompaña como Anexo III, conforme a los criterios establecidos en las bases generales.

II. ERANSKINA
ANEXO II
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
III. ERANSKINA
ANEXO III
ADMINISTRAZIOKO OFIZIAL KATEGORIAKO MEREZIMENDUEN BAREMOA
BAREMO DE MÉRITOS DE LA CATEGORÍA DE OFICIAL DE ADMINISTRACIÓN

LAN-ESPERIENTZIA: gehienez 80 puntu.

EXPERIENCIA PROFESIONAL: máximo 80 puntos.

a) Espezifikoa erakunde deitzailean: gehienez 72 puntu.

a) Específica en organismo convocante: máximo 72 puntos.

Izangaiek lortu nahi duten kategorian, Osatek, EM.n, onartuta duten zerbitzu-denbora eskabideak aurkezteko epearen azken egunera arte zenbatuko da, kotizatutako egunen arabera, puntu 1 lan egindako hilabete bakoitzeko. Baztertu egingo dira hilabetetik beherako hondakinak. Ondorio horietarako, hilabetetzat hartuko da 30 egun naturaleko multzoa.

Se computará el tiempo de servicios que las personas aspirantes tuvieran reconocido en la categoría a la que se opta, en Osatek, RM hasta el último día del plazo de presentación de solicitudes, en base a los días cotizados a razón de 1 punto por mes trabajado. Se despreciarán los restos que resulten inferiores al mes. A estos efectos se entenderá por mes el conjunto de 30 días naturales.

Kotizatutako eguntzat hartuko dira Langileen Estatutuaren 46.3 artikuluan jasotako eszedentzia-egunak.

Se considerarán días cotizados, los días en situación de excedencia, contemplados en el artículo 46.3 del Estatuto de los Trabajadores.

b) Orokorra administrazio publikoan: gehienez 8 puntu.

b) General en Administración pública: máximo 8 puntos.

Hautagaiek lortu nahi duten kategorian aitortuta duten zerbitzu-denbora zenbatuko da, eskabideak aurkezteko epearen azken egunera arte, lan egindako hilabete bakoitzeko 0,1 puntu kotizatutako egunen arabera. Baztertu egingo dira hilabetetik beherako hondakinak. Ondorio horietarako, hilabetetzat hartuko da 30 egun naturaleko multzoa.

Se computará el tiempo de servicios que las personas aspirantes tuvieran reconocido en la categoría a la que se opta, en la Administración Pública hasta el último día del plazo de presentación de solicitudes, en base a los días cotizados a razón de 0,1 puntos por mes trabajado. Se despreciarán los restos que resulten inferiores al mes. A estos efectos se entenderá por mes el conjunto de 30 días naturales.

Kotizatutako eguntzat hartuko dira Langileen Estatutuaren 46.3 artikuluan jasotako eszedentzia-egunak.

Se considerarán días cotizados, los días en situación de excedencia, contemplados en el artículo 46.3 del Estatuto de los Trabajadores.

Emandako zerbitzu-ziurtagiriek oinarri orokorren 9. puntuan ezarritako betekizunak jaso beharko dituzte.

Los certificados de servicios emitidos deberán contener los requisitos establecidos en el punto 9 de las bases generales.

Zenbaketa osoa egiteko, esperientzia-mota bakoitzerako (Osatek eta administrazio publikoa) eskatzen diren baldintzak betetzen dituzten lan-aldiak batuko dira.

El cómputo total se efectuará realizando la suma de los periodos trabajados que cumplan los requisitos exigidos para cada uno de los tipos de experiencia (Osatek, y administración pública).

EUSKARA: gehienez 10 puntu.

EUSKERA: máximo 10 puntos.

Euskararen ezagutza baremo honen arabera baloratuko da, derrigortasun-data igarota ez izateagatik:

El conocimiento de euskera se valorará, por no tener fecha de preceptividad vencida, conforme al siguiente baremo:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

PRESTAKUNTZA ETA BESTE HIZKUNTZA BATZUK: 7,5 puntu, gehienez.

FORMACIÓN Y OTROS IDIOMAS: máximo 7,5 puntos.

Sartzeko titulazioa ez den beste unibertsitate-titulu akademiko batzuk.

Otras titulaciones académicas universitarias diferentes a la titulación de acceso:

– puntu 1 titulazio bakoitzeko.

– 1 punto por cada titulación.

Ikastaroak; eskatutako destinoarekin zerikusia duten eta eskabideak aurkezteko azken egunera arte egin diren ikastaroetara joatea. Ikastaroaren iraupena adierazten ez duten ikastaroei gutxieneko puntuazioa emango zaie (0,1). Ordu kopurua baino egun kopurua agertzen ez den ikastaroetan, eguneko sei ordu zenbatuko dira.

Cursos; asistencia a cursos relacionados con el destino solicitado que se hayan realizado hasta el último día del plazo de presentación de solicitudes. Aquellos cursos en los que no conste la duración del curso se puntuarán con el mínimo de puntos (0,1). Los cursos en los que no conste el número de horas sino el de días, se computarán seis horas por día.

Orduen eta puntuen arteko baliokidetasun-taula honako hau izango da:

La tabla de equivalencia entre horas y puntos será la siguiente:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Ikastaroen ziurtagirietan kreditu-kopurua bakarrik agertzen denean, puntuazioa esleitzeko, baliokidetasun hau aplikatuko da:

Cuando en las certificaciones de los cursos conste únicamente el número de créditos, para la asignación de la puntuación se efectuará la siguiente equivalencia:

– Kredituen Europako Sistemako (ECTS) kreditu 1:25 ordu.

– 1 crédito del Sistema Europeo de Créditos (ECTS): 25 horas.

– Etengabeko Prestakuntzako Batzordearen kreditu 1:10 ordu.

– 1 crédito de la Comisión de Formación Continuada: 10 horas.

Ikastaroak kreditu-kopuru jakin bat ezartzen badu, Europako kreditu-sistemaren kreditu bakoitzeko 0,4 puntu emango dira, eta kreditua etengabeko prestakuntzako batzordearena bada, 0,2 puntu. Ziurtagiria bai ordu kopurua bai kreditu kopurua agertzen badira, kreditu kopurua gailenduko da.

Si el curso establece un determinado número de créditos, cada crédito des sistema europeo de créditos puntuara como 0,4 puntos y si el crédito es de la comisión de formación continuada puntuará 0,2 puntos. Si el certificado aparece tanto el número de horas como el de créditos, prevalecerá el número de créditos.

Ikastaroak zenbat ordu irauten duen eta krediturik esleitzen ez den ziurtagirietan, kredituak aurreko paragrafoan zehaztutakoak ez bezalakoak direnean, edo kredituen ordukako beste baliokidetza bat ezartzen denean, epaimahaiak, aurkeztutako ziurtagiria eta ikastaroaren edukia kontuan hartuta, dagokion puntuazioa emango du, baina ezin izango du 0,50 puntutik beherako puntuaziorik eman.

En aquellas certificaciones en las que no conste el número de horas de duración del curso ni se asignen créditos, o disponiendo de créditos, estos sean diferentes a los especificados en el párrafo anterior, o se establezca otra equivalencia de los créditos en horas, el tribunal, a la vista de la certificación aportada y del contenido del curso, asignará la puntuación correspondiente sin que en ningún caso pueda otorgar una puntuación inferior a 0,50 puntos.

Eduki bera duten ikastaroen aurkezpenean, ordu edo kreditu kopuru handiena zehazten duena bakarrik puntuatuko da.

En la presentación de cursos que tengan el mismo contenido solo se puntuará el que especifique mayor número de horas o créditos.

Hizkuntzak: Merezimendu gisa baloratuko da aurreikusitako epearen barruan behar bezala egiaztatutako hizkuntza-eskakizuna, Europako araudiaren arabera, honako puntuazio honekin:

Idiomas: se valorará como mérito el perfil lingüístico que haya sido debidamente acreditado dentro del plazo previsto, de acuerdo a la normativa europea con la siguiente puntuación:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek eta, hala badagokio, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako eta egiaztatutako ikastaroak baloratuko dira, bai eta edozein administrazio publikok sinatutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako ikastaroak ere, betiere titulazio ofiziala lortzeko ikasketa-plan baten parte ez badira.

Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidad, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.

Ez dira baloratuko atal honetan zehaztu ez diren beste merezimendu batzuk.

No se valorarán otros méritos no especificados en este apartado.

EZAGUTZAREN HEDAPENA: 2,5 puntu, gehienez.

DIFUSIÓN DEL CONOCIMIENTO: máximo 2,5 puntos.

Eskatutako destino-kategoriarekin zerikusia duten komunikazioak, hitzaldiak eta abar argitaratzeagatik, jarraian adierazten den moduan:

Por la publicación de comunicaciones, conferencias etc., relacionados con la categoría de destino solicitada conforme a continuación se indica:

Irakasle gonbidatu nazionala: puntu 1.

Docente invitado nacional: 1 punto.

Nazioarteko irakasle gonbidatua: 2 puntu.

Docente invitado internacional: 2 puntos.

Komunikazioa edo posterra kongresu nazionalean (1. egilea): 0,5 puntu.

Comunicación o póster en congreso nacional (1er autor): 0,5 puntos.

Komunikazioa edo posterra nazioarteko biltzarrean (1. egilea): puntu 1.

Comunicación o póster en congreso internacional (1er autor): 1 punto.

Argitalpen nazionala (1. egilea): 1,5 puntu.

Publicación nacional (1er autor): 1,5 puntos.

Nazioarteko argitalpena (1. egilea): 3 puntu.

Publicación internacional (1er autor): 3 puntos.

Argitalpen nazionala (beste egile batzuk): puntu 1.

Publicación nacional (otros autores): 1 punto.

Nazioarteko argitalpena (beste egile batzuk): 2 puntu.

Publicación internacional (otros autores): 2 puntos.

IV. ERANSKINA
ANEXO IV

GAI-ZERRENDA

TEMARIO

1.– Espainiako Konstituzioa. Politika sozial eta ekonomikoaren printzipio gidariak.

1.– Constitución española. Principios rectores de la política social y económica.

2.– Autonomia Estatutua. Atariko titulua. Estatuko oinarrizko legeria lege bidez garatzeko eta betearazteko eskumenak.

2.– Estatuto de Autonomía. Título Preliminar. Competencias en desarrollo legislativo y ejecución de legislación básica del estado.

3.– Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren Legea. Euskadiko osasun-sistemaren konfigurazioa. Printzipio informatzaileak eta printzipio programatikoak, antolaketa eta funtzionamendua. Herritarren eskubideak eta betebeharrak.

3.– La Ley de Ordenación Sanitaria de Euskadi. Configuración del sistema sanitario de Euskadi. Principios informadores y principios programáticos, organización y funcionamiento. Derechos y deberes de los ciudadanos.

4.– Osatek, S.A. Sortzea. Atxikipena. Aplikatu beharreko araudia. Xedea. Eginkizunak. Kapital soziala.

4.– Osatek, S.A. Creación. Adscripción. Normativa de aplicación. Objeto. Funciones. Capital social.

5.– Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zerbitzu-erakundeak: lege-aitorpena. Ahalmenak. Araubide organikoa eta funtzionala. Zerbitzu sanitarioetako erakundeen zerrenda.

5.– Organizaciones de servicios de Osakidetza-Servicio vasco de salud: reconocimiento legal. Facultades. Régimen orgánico y funcional. Relación de organizaciones de servicios sanitarias.

6.– Historia klinikoa eta osasun-arloko paziente eta profesionalek dokumentazio klinikoaren arloan dituzten eskubide eta betebeharrak. Xedea. Aplikazio-eremua. Printzipio eta arau orokorrak. Sartzeko prozedura. Baimen informatua. Pazienteen betebeharrak.

6.– Historia clínica y derechos y obligaciones de pacientes y profesionales de la salud en materia de documentación clínica. Objeto. Ámbito de aplicación. Principios y normas generales. Procedimiento de acceso. Consentimiento informado. Obligaciones de los pacientes.

7.– Osateken hitzarmen kolektiboa. Lanaldia. Ordainsaria.

7.– Convenio colectivo de Osatek. Jornada laboral. Retribución.

8.– Pertsonen eskubideak eta betebeharrak Euskadiko osasun-sisteman. Xedea. Eremua. Printzipioak. Laguntza-harremanetako eskubideak. Pertsonen betebeharrak Euskadiko osasun-sistemaren antolaketari eta kudeaketari dagokienez. Pertsonen betebeharrak Euskadiko osasun-sistemako asistentzia-harremanetan.

8.– Derechos y deberes de las personas en el sistema sanitario de Euskadi. Objeto. Ámbito. Principios. Derechos en las relaciones asistenciales. Deberes de las personas en relación con la organización y gestión del sistema sanitario de Euskadi. Deberes de las personas en las relaciones asistenciales en el sistema sanitario de Euskadi.

9.– Datu pertsonalen babesa eta eskubide digitalen bermea: datuen zehaztasuna. Konfidentzialtasun-betebeharra. Ukituaren adostasunean oinarritutako tratamendua. Adingabeen baimena.

9.– Protección de datos de carácter personal y garantía de derechos digitales: exactitud de datos. Deber de confidencialidad. Tratamiento basado en el consentimiento del afectado. Consentimiento de los menores de edad.

10.– Laneko segurtasuna eta osasuna. Xedea. Enpresaburuen eta langileen parte-hartzea. Lan-arriskuen aurrean babesa izateko eskubidea. Langileen betebeharrak arriskuen prebentzioaren arloan.

10.– Seguridad y salud laboral. Objeto. Participación de empresarios y trabajadores. Derecho a la protección frente a los riesgos laborales. Obligaciones de los trabajadores en materia de prevención de riesgos.

11.– Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako Legearen xedea. Printzipio orokorrak.

11.– Objeto de la Ley de Igualdad de mujeres y hombres. Principios generales.

12.– Osakidetzako pazientearen segurtasun-estrategia 2020. Helburu orokorra eta espezifikoak. Linea korporatiboak. L1: Segurtasun-intzidenteak, helburua eta ekintzak kudeatzea. L2: Pazienteak zalantzarik gabe identifikatzea. Helburua eta ekintzak.

12.– Estrategia de seguridad del paciente de Osakidetza 2020. Objetivo general y específicos. Líneas corporativas. L1: gestión de incidentes de seguridad, objetivo y acciones. L2: identificación inequívoca de los pacientes. Objetivo y acciones.

13.– Osateken Euskara Plana. Printzipioak. Helburua. Helburu nagusia. Urteko Kudeaketa Plana. Plan honetan parte hartzen duten langileak. Baliabideak.

13.– Plan de Euskera de Osatek. Principios. Finalidad. Objetivo principal. Plan de Gestión anual. Trabajadores y trabajadoras que participan en este plan. Recursos.

14.– Herri Kontuen Euskal Epaitegia.

14.– El Tribunal Vasco de Cuentas Públicas.

15.– Osasun Saila: egitura organikoa eta funtzionala.

15.– El Departamento de Salud: estructura orgánica y funcional.

16.– 9/2017 Legea, azaroaren 8koa, Sektore Publikoko Kontratuena: Atariko titulua. Xedapen orokorrak.

16.– Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público: Título preliminar. Disposiciones generales.

17.– 9/2017 Legea, azaroaren 8koa, Sektore Publikoko Kontratuena: Lehenengo liburua. Sektore publikoko kontratazioaren konfigurazio orokorra eta kontratuen egiturazko elementuak.

17.– Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público: libro primero. Configuración general de la contratación del sector público y elementos estructurales de los contratos.

18.– 9/2017 Legea, azaroaren 8koa, Sektore Publikoko Kontratuena: Hirugarren liburua: sektore publikoko beste enpresa batzuen kontratuak. Laugarren liburua. Kontratazioa kudeatzeko administrazio-antolamendua.

18.– Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público: libro tercero: de los contratos de otros entres del sector público. Libro cuarto. Organización administrativa para la gestión de la contratación.

19.– 19/2013 Legea, abenduaren 9koa, gardentasunari, informazio publikoa eskuratzeko bideari eta gobernu onari buruzkoa. Xedea. Aplikazio-eremu subjektiboa. Publizitate aktiboa.

19.– Ley 19/2013, de 9 de diciembre, de transparencia, acceso a la información pública y buen gobierno. Objeto. Ámbito subjetivo de aplicación. Publicidad activa.

20.– Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren printzipio arautzaileak. Erakunde-antolaketa. Eskumen-araubidea. Eskubideak eta betebeharrak.

20.– Principios ordenadores de la hacienda general del País Vasco. Organización institucional. Régimen competencial. Derechos y obligaciones.

21.– 1/1997 Legegintzako Dekretua, azaroaren 11koa, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duena: Euskadiko aurrekontu orokorrak eta horien legeak. Sozietate publikoak.

21.– Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco: los presupuestos generales de Euskadi y sus leyes. Las sociedades Públicas.

22.– 1/2011 Legegintzako Dekretua, maiatzaren 24koa, Euskadiko aurrekontu-araubidearen arloan indarrean diren lege-xedapenen testu bategina onartzen duena eta Euskal Autonomia Erkidegoko sektore publikoko fundazio eta partzuergoei aplikatu beharreko aurrekontu-araubidea arautzen duena. Xedapen orokorrak. Aurrekontuen edukia. Diru-sarreren eta gastuen egoera-orria.

22.– Decreto Legislativo 1/2011, de 24 de mayo, por el que se aprueba el Texto Refundido de las disposiciones legales vigentes en materia de régimen presupuestario de Euskadi y se regula el régimen presupuestario aplicable a las Fundaciones y Consorcios del sector público de la Comunidad Autónoma de Euskadi. Disposiciones generales. Contenido de los presupuestos. Estado de ingresos y de gastos.

23.– Kontabilitate orokorra. «Funtzioa» eta «helburua» kontzeptuak. Kontzeptu-esparrua. Erregistratzeko eta baloratzeko arauak. Urteko kontuak. Balantzea. Galdu-irabazien kontua. KBP osasun-laguntzako enpresetara egokitzea.

23.– Contabilidad general. Concepto función y objetivo. Marco conceptual. Normas de registro y valoración. Cuentas Anuales. Balance. Cuenta de Pérdidas y Ganancias. Adaptación del PGC a las empresas de asistencia sanitaria.

24.– Kontabilitateko egoera-orrien analisia. Kontabilitate-informazioa. Egoera-balantzea. Galdu-irabazien kontua. Analisirako kontabilitateko egoera-orriak prestatzea. Likideziaren analisia. Kaudimenaren azterketa. Emaitza aztertzea. Ratio ohikoenak.

24.– Análisis de estados contables. La información contable. El balance de situación. La cuenta de Pérdidas y Ganancias. Preparación de los estados contables para el análisis. Análisis de liquidez. Análisis de solvencia. Análisis del resultado. Ratios más frecuentes.

25.– EAEko sektore publikoaren kontrol ekonomikoa eta kontu-ikuskaritza. Ikuskaritza eta kontrol ekonomikoa sektore publikoan. Barne- eta kanpo-auditoretza.

25.– Control económico y contabilidad. Auditoría en el sector público en la CAPV. La auditoría y el control económico en el sector público. Auditoría interna y externa.

26.– Erosketak eta biltegien kudeaketa. Hornidura-katearen plangintzarako sarrera. Biltegiak. Stockak kontrolatzea eta kudeatzea. Hornidura-katea kudeatzeko teknikak.

26.– Compras y gestión de almacenes. Introducción a la planificación de la cadena de suministro. Almacenes. Control y gestión de stocks. Técnicas para la gestión de la cadena de suministro.

27.– Euskadiko Kontratazio Publikoaren Plataforma.

27.– Plataforma de Contratación Pública de Euskadi.

BIBLIOGRAFÍA

BIBLIOGRAFÍA

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2.– Estatuto de Autonomía del País Vasco. Ley Orgánica 3/1979 de 18 de diciembre. (BOE n.º 306 de 22 de diciembre de 1979). Articulo 6 y 18.

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4.– Creación de la sociedad Alta Tecnología Sanitaria S.A. Decreto 159/1992 de 9 de junio, (BOPV n.º 114 de 16 de junio de 1992). Artículos 1, 2, 3, 4, 5, 6 y 7

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5.– Decreto 255/1997 de 11 de noviembre (BOPV n.º 219 de 14 de noviembre de 1997) Artículos 13, 14 y 15 y Anexo al Decreto 100/2018 de 3 de julio (BOPV n.º 133 de 11 de julio de 2018)

6.– 38/2012 Dekretua, martxoaren 13koa, historia klinikoari eta osasun-arloko paziente eta profesionalen eskubide eta obligazioei buruzkoa (2012ko martxoaren 29ko EHAA, 65. zk.). 1., 2., 11., 13., 25. eta 28. artikuluak.

6.– Decreto 38/2012 de 13 de marzo sobre historia clínica y derechos y obligaciones de pacientes y profesionales de la salud (BOPV n.º 65 de 29 de marzo de 2012). Artículos 1, 2, 11, 13, 25 y 28.

7.– Osateken 2007-2009ko hitzarmen kolektiboa (2008ko abuztuaren 12ko EHAA, 152. zk.). 6. eta 8. artikuluak.

7.– Convenio colectivo de Osatek 2007-2009 (BOPV n.º 152 de 12 de agosto de 2008). Artículos 6 y 8.

8.– Uztailaren 21eko 147/2015 Dekretuaren 1-21 artikuluak. (2015eko abuztuaren 4ko EHAA, 146. zk.).

8.– Artículos 1 a 21 del Decreto 147/2015, de 21 de julio. (BOPV n.º 146 de 4 de agosto de 2015).

9.– 3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babesteari eta Eskubide Digitalak Bermatzeari buruzkoa (2018ko abenduaren 6ko BOE, 294. zk.). 4., 5., 6. eta 7. artikuluak.

9.– Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre de protección de datos personales y garantía de los derechos digitales (BOE n.º 294 de 6 de diciembre de 2018) Artículos 4, 5, 6, 7.

10.– 31/1995 Legea, azaroaren 8koa, lan-arriskuen prebentzioari buruzkoa (azaroaren 10eko BOE, 269. zk.). 2., 12. eta 29. artikuluak.

10.– Ley 31/1995 de 8 de noviembre, de prevención de riesgos laborales (BOE n.º 269 de 10 de noviembre). Artículos 2, 12 y 29.

11.– 1/2022 Legea, martxoaren 3koa, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako Legearen bigarren aldaketarena (martxoaren 28ko BOE, 74. zk.). 1., 3. eta 43. artikuluak.

11.– Ley 1/2022 de 3 de marzo de segunda modificación de la Ley para la igualdad de Mujeres y Hombres Artículos (BOE n.º 74 de 28 de marzo). Artículos 1, 3 y 43.

13.– Osatek SAren Euskararen Erabilera Normalizatzeko I. Plana, 2018-2022. Administrazio Kontseiluaren 2018ko abenduaren 3ko Erabakia.

13.– I Plan de Normalización del uso del euskera de Osatek, S.A, 2018-2022. Acuerdo del Consejo de Administración de 3 de diciembre de 2018.

14.– 1/1988 Legea, otsailaren 5ekoa, Herri Kontuen Euskal Epaitegia sortzeari buruzkoa. (martxoaren 3ko EHAA, 44. zk.).

14.– Ley 1/1988, de 5 de febrero, de Creación del Tribunal Vasco de Cuentas Públicas. (BOPV n.º 44 de 3 de marzo)

15.– 1/1997 Legegintzako Dekretua, azaroaren 11koa, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duena. (EHAA, 11. zk., 1998ko urtarrilaren 19koa).

15.– Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco. (BOPV n.º 11 de 19 de enero 1998)

16.– 9/2017 Legea, azaroaren 8koa, Sektore Publikoko Kontratuena. (azaroaren 9ko BOE, 272. zk.).

16.– Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público. (BOE n.º 272 de 9 de noviembre).

17.– 19/2013 Legea, abenduaren 9koa, gardentasunari, informazio publikoa eskuratzeko bideari eta gobernu onari buruzkoa. (BOE, 295. zk., abenduaren 10ekoa).

17.– Ley 19/2013, de 9 de diciembre, de transparencia, acceso a la información pública y buen gobierno. (BOE n.º 295 de 10 de diciembre)

18.– Enpresaren Ekonomiari buruzko ikastaroa. Sarrera. (Eduardo Pérez Gorostegui-Centro de Estudios Ramón Areces, S.A.).

18.– Curso de Economía de la Empresa. Introducción. (Eduardo Pérez Gorostegui-Centro de Estudios Ramón Areces, S.A.).

19.– Aipatutako ETEen Kontabilitate Plan Orokorra eta KPO. (Jesús Omeñaca García. Edit. Deustu). Agindua, 1996ko abenduaren 23koa, Ekonomia eta Ogasun Ministerioarena, 2022ko apirilaren 6ko 69 (asteazkena) zenbakiko Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria 2022/1532 (17/15), Kontabilitate Plan Orokorra osasun-laguntzako enpresetara egokitzeko arauak onartzen dituena (1997ko urtarrilaren 6ko BOE).

19.– Plan General de Contabilidad y PGC de Pymes comentados. (Jesús Omeñaca García. Edit. Deusto). Orden del Ministerio de Economía y Hacienda de 23 de diciembre de 1996, por la N.º 69 miércoles 6 de abril de 2022 Boletín Oficial Del País Vasco 2022/1532 (15/17) que se aprueban las Normas de Adaptación del Plan General de Contabilidad a las empresas de asistencia sanitaria (BOE de 6 de enero de 1997).

20.– Kontabilitateko egoera-orrien analisia. Finantza-informazioa lantzea eta interpretatzea (Pascual Garrido Miralles, Raúl Íñiguez Sánchez. Edit. Piramidea).

20.– Análisis de estados contables. Elaboración e interpretación de la información financiera. (Pascual Garrido Miralles, Raúl Íñiguez Sánchez. Edit. Pirámide).

21.– 2/2017 Legegintzako Dekretua, urriaren 19koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Ekonomia Kontrolari eta Kontabilitateari buruzko Legearen testu bategina onartzen duena (EHAA, 216. zk., azaroaren 13koa).

21.– Decreto Legislativo 2/2017, de 19 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Control Económico y Contabilidad de la CAPV. (BOPV n.º 216 de 13 de noviembre)

22.– 464/1995 Dekretua, urriaren 31koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren barneko ekonomiaren kontrola eta kontabilitatea garatzen dituena, eta haren ondorengo aldaketak (EHAA, 220. zk., azaroaren 17koa).

22.– Decreto 464/1995, de 31 de octubre, por el que se desarrolla el ejercicio del control económico interno y la contabilidad en el ámbito de la Administración de la CAPV y sus modificaciones posteriores. (BOPV n.º 220 de 17 de noviembre)

23.– Logistikaren kudeaketa enpresan. Hornikuntza-katea planifikatzea. Egilea: Juan Velasco Sánchez. Pirámide edizioak. 2013 (Atalak: 1.1 – 1.2 – 1.3 – 1.4 – 1.5 – 1.6 – 1.7 – 1.8 – 1.9 – 3.1 – 3.3 – 3.4 – 3.5 – 3.6 – 3.7 – 3.8 – 3.9 – 3.10 – 3.11 – 4.1 – 4.2 – 4.3 – 4.4 – 4.6 – 4.7 – 7.1 – 7.2 – 7.3).

23.– Gestión de la logística en la empresa. Planificación de la cadena de suministros. Autor: Juan Velasco Sánchez. Ediciones Pirámide. 2013 (Apartados: 1.1 – 1.2 – 1.3 – 1.4 – 1.5 – 1.6 – 1.7 – 1.8 – 1.9 – 3.1 – 3.3 – 3.4 – 3.5 – 3.6 – 3.7 – 3.8 – 3.9 – 3.10 - 3.11 – 4.1 – 4.2 – 4.3 – 4.4 – 4.6 – 4.7 – 7.1 – 7.2 – 7.3).

24.– Euskadiko Kontratazio Publikoaren Plataformaren eskuliburuak.

24.– Manuales de la Plataforma de Contratación Pública de Euskadi.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental