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130. zk., 2016ko uztailaren 8a, ostirala

N.º 130, viernes 8 de julio de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
3059
3059

IRAGARKIA, «Lakuabizkarrako osasun-zentrorako errehabilitazio-zerbitzua gaitzeko lanak» espedientearen lizitaziorako prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a «obra habilitación servicio de rehabilitación en el Centro de Salud Lakuabizkarra».

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako Ente Publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Helbide elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia - Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General – Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea. Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava).

d) Espediente-zenbakia: G/010/20/0/0933/O101/0000/062016.

d) Número de expediente: G/010/20/0/0933/O101/0000/062016.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato:

a) Mota: obrak.

a) Tipo: obras.

b) Azalpena: Lakuabizkarrako osasun-zentrorako errehabilitazio-zerbitzua gaitzeko lanak.

b) Descripción: obra habilitación servicio de rehabilitación en el Centro de Salud Lakuabizkarra.

c) Lote eta zenbakien araberako banaketa: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Lakuabizkarrako osasun-zentroa.

d) Lugar de ejecución/entrega: centro de Salud Lakuabizkarra.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: 4 hilabete.

e) Plazo de ejecución/entrega: 4 meses.

f) Luzatzeko aukera: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 45210000.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura):45210000.

3.– Izapidetzea eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: administrazio klausula partikularren pleguko karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

c.1.– Balio–judizioetan oinarritutako irizpideak: % 48:

c.1.– Criterios basados en Juicio de Valor: 48%:

c.1.1.– Memoria deskriptiboa: 33 puntu.

c.1.1.– Memoria descriptiva: 33 puntos.

c.1.– 2.– Laneko programa: 15 puntu.

c.1.2.– Programa de trabajo: 15 puntos.

c.2.– Formulatan oinarritutako irizpideak: % 52:

c.2.– Criterios basados en Fórmulas: 52%:

c.2.1.– Eskaintza ekonomikoa: 35 puntu.

c.2.1.– Oferta económica: 35 puntos.

c.2.2.– Eskaintzaren barne-koherentzia: 10 puntu.

c.2.2.– Coherencia interna de la oferta: 10 puntos.

c.2.3.– Berme-epea: 7 puntu.

c.2.3.– Plazo de garantía: 7 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 745.000,00 euro, BEZik gabe.

4.– Valor estimado del contrato: 745.000,00 euros IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 624.147,65 euro, BEZik gabe.

5.– Presupuesto base de licitación: 624.147,65 euros IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: Lizitatzaileak honako sailkapen hau akreditatuko du:

a) Clasificación: El licitador acreditará la siguiente clasificación:

Taldea: C Azpitaldea: 4. Kategoria: 3 Taldea: J Azpitaldea: 2 Kategoria: 1, 773/2015 Errege Dekretuari jarraikiz; edo beste hau: Taldea: C Azpitaldea: 4 Kategoria: D Taldea: J Azpitaldea: 2 Kategoria: B, 773/2015 Errege Dekretuaren aurreko erregelamenduari jarraikiz.

Grupo: C Subgrupo: 4 Categoría: 3 Grupo: J Subgrupo: 2 Categoría: 1, de acuerdo con Real Decreto 773/2015 o Grupo: C Subgrupo: 4 Categoría: D, Grupo: J Subgrupo: 2 Categoría: B de acuerdo con la regulación anterior al Real Decreto 773/2015.

b) Kaudimen finantzarioa eta ekonomikoa eta kaudimen tekniko edo profesionala Europar Batasunaren kide diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat eta Europar Batasunaren kide ez diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea:

b.1.– Ekonomikoa eta finantzarioa:

b.1.– Económica y financiera:

b.1.1.– Betekizuna/k: azken hiru urteotako negozio-bolumena. Baliorik handieneko urtearen zenbatekoa kontratuaren balio zenbatetsiaren % 150ekoa izan beharko da, gutxienez.

b.1.1.– Requisito/s: el volumen de negocio de los tres últimos años. La cuantía del año de mayor volumen deberá ser al menos una vez y media el valor estimado del contrato.

b.1.2 - Agiriak edo/eta ziurtagiriak: Urteko negozio-bolumena ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan edo estatutuaren arabera dagokion erregistro ofizialean (Kooperatibak, laneko sozietateak) jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresari indibidualek beren inbentarioen eta urteko kontu legeztatuen liburuekin egiaztatuko dute beren urteko bolumena.

b.1.2 - Documentos y/o certificados: el volumen anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, o en el registro oficial en el que según su forma estatutaria estuviera obligado a depositar (Cooperativas, sociedades laborales). Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual mediante libros de inventarios y cuentas anuales legalizadas.

b.2.– Teknikoa edo profesionala:

b.2.– Técnica o profesional:

b.2.1.– Betekizuna/k: azken hamar urteotan gauzatutako obren zerrenda.

b.2.1.– Requisito/s: relación de las obras ejecutadas en el curso de los últimos diez años.

b.2.1.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: obrarik garrantzitsuenen betearazpen egokiaren ziurtagiriak. Ziurtagiri horietan, obren zenbatekoa, datak eta tokia adieraziko dira, eta lanbidearen arauak betez egin ziren ala ez eta normaltasunez bukatu ziren zehaztuko da.

b.2.1.– Documentos y/o certificados: certificados de buena ejecución para las obras más importantes. Estos certificados indicarán el importe, las fechas y el lugar de ejecución de las obras y se precisarán si se realizaron según las reglas que rige la profesión y se llevaron normalmente a buen término

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación:

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko abuztuaren 9a, 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 09 de agosto de 2016 a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: administrazio klausula partikularren pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el pliego de cláusulas Administrativas Particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikus 1.a puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1-a.

d) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzen denetik zenbatzen hasita; hamabost egun baliodun gehiagoz luzatu ahal izango da epe hori, 152.3 artikuluak aipatzen dituen izapideak egin beharra badago (balio anormal edo neurrigabeak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas:

a) Balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokionez: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko abuztuaren 16a, 11:45ak.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: entidad: dirección general, domicilio: c/ Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava), fecha: 16 de agosto de 2016 a las 11:45 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko abuztuaren 30a, 11:30ak.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: entidad: dirección general, domicilio: c/ Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava), fecha: 30 de agosto de 2016 a las 11:30 horas.

10.– Publizitate-gastuak: esleipendunaren kontura (461,52 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (461,52 euros).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (hala badagokio): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Beste argibide batzuk: pleguetan ageri direnak. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web-orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Obraren proiektuari dagokionez, planoak eta gainerako dokumentazioa lizitatzaileen eskura daude helbide honetan: https://osabox.osakidetza.net/index.php/s/fNRTwJ1UI75PHXy

En relación al proyecto de obra, los planos y demás documentación se encuentran a disposición de los licitadores en la siguiente dirección: https://osabox.osakidetza.net/index.php/s/fNRTwJ1UI75PHXy

Vitoria-Gasteiz, 2016ko ekainaren 27a.

En Vitoria-Gasteiz, a 27 de junio de 2016.

Kontratazio Mahaiko ordezko lehendakaria,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental