Euskadiko Fundazioen derrigorrezko liburuak legeztatzepena
- Egoera:
Deskribapena
Fundazioek, derrigorrez, honako liburuak eraman beharko dituzte: patronatuko bileren Akta-Liburua, Aurrekontu-Liburua, Inbentario Liburua eta Urteko Kontuen Liburua. Gainera, bestelako liburu osagarriak ere eraman ahal izango dituzte.
Aipatu ditugun liburuak derrigorrezkoak dira eta Fundazioen Erregistroan aurkeztu beharko dituzte legeztatuak izan daitezen ekitaldi bakoitzeko lehendabiziko hiru hilabeteak iragan baino lehen.
Legeztatzea adierazitako epetik kanpo eskatzen bada, Erregistroko arduradunak liburuaren eginbidean, eta gaitze eta legeztatzeen fitxategi-liburuan adieraziko du gorabehera hori.
Fundazioen derrigorrezko liburuak legeztatzepenaren eskaera
Fundazioek honako liburu hauek izan behar dituzte:
- Akta-liburua.
- Eguneroko liburua.
- Inbentarioen eta urteko kontuen liburua.
Akta-liburuak patronatuaren eta fundazioaren gainerako kide anitzeko organoen bileren aktak jaso behar ditu. Aktak estatutuetan zehaztutako moduan autentifikatu behar dira, eta, halakorik ez badago, idazkariaren sinadurarekin eta presidentearen oniritziarekin.
Liburuak gutxienez sei urtez gorde behar dira fundazioan. Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Babeslaritzaren esku jarri beharko dira, Babeslaritzak hala eskatzen duenean.
Liburuak Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistrora bidali behar dira legeztatzeko, ekitaldi bakoitzeko lehen sei hilabeteak igaro baino lehen.
Liburuak behin betetakoan baino ez dira legeztatuko, eta honako baldintza hauek betetzen dituztenean:
- Pdf formatua.
- Zenbakitutako orriak, zein liburu den eta zein ekitaldiari dagokion adierazita.
- Gutxienez ekitaldi ekonomiko bat
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Derrigorrezko liburuak legeztatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste batean), eskaneatu eta ordenagailuan gorde. Gomendatzen dugu legeztatu beharreko dokumentuak ahalik eta tamaina txikikoak izatea. Oro har, 10 MB baino gehiagoko fitxategiak ez erabiltzea eta 5 MB gainditzen ez dutenak erabiltzea gomendatzen dugu. Hori baino tamaina handiagoko fitxategiak erabiltzeak legeztatze-prozesua moteldu dezake.
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu beharra daukazu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu Nire karpeta-n dagoen inprimakia.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu behar duzu.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.