Kontsumoko arbitrajeari enpresak atxikitzea
Deskribapena
Enpresek, merkataritza-establezimenduek eta profesionalek Kontsumoko Arbitraje Sistemako kide egiteko eska dezakete. Horrela, kontsumitzaile edo erabiltzaileekin sortu daitezkeen gatazkak kontsumoko arbitraje-prozeduraren bidez konponduko direla onartzuen dute.
Printzipioz, besterik adierazi ezean, atxikitzeak esan nahi du onartzen dutela:
- Arbitrajea ekitatez konpontzea.
- Arbitrajea egin aurretik, bitartekaritzaren bidez konpontzen saiatzea.
- Eskaintzak izaera mugagabea izatea, denuntzia salbu.
Kontsumoko arbitrajeari atxikitzeko konpromisoa
Enpresek, merkataritza-establezimenduek eta profesionalek Kontsumoko Arbitraje Sistemako kide egiteko aukera daukate, hau da, izena eman dezakete kide egiteko konpromisoa betez.
- Eskaera legezko ordezkariak egin behar du.
- Printzipioz, aitxikitze-bakarra izan behar du eta Kontsumoko Arbitraje Sistema guztiari egin zaiola ulertuko da.
Behin eskaera aurkeztuta, Kontsumoko Arbitraje Batzordeak eskaera onartzeko ebazpen bat emango du eta bereizgarri ofiziala erakusten duen pegatina bat bidaliko dio enpresari. Web-orrian eta merkataritza-komunikazio guztietan erabili ahalko du bereizgarri hori enpresak.
Nori dago zuzenduta
Enpresei, merkataritza-establezimenduei eta profesionalei, kontsumitzaile edo erabiltzaileekin izan ditzaketen gatazkak konpontzeko.
Aplikatu beharreko araudia
Erakundeak
Kudeatzen duen erakundea
Euskadiko Kontsumoko Euskal Arbitraje Batzordea
Kontsumoko arbitrajea kudeatzeko administrazio-organoak dira kontsumoko arbitraje batzordeak. Zeregin nagusia arbitraje-prozedura zuzentzea da, Kontsumoko Arbitraje Sistemak behar bezala funtziona dezan.
Kontsumoko arbitraje batzordeak honela daude osatuta: lehendakari bat, idazkari bat (kargu horiek dena delako arbitraje batzordea sortu duen administrazioak izendatzen ditu) eta erakunde horretara atxikitako laguntzaileak.
Kontsumoko Institutu Nazionalarekin izenpetutako hitzarmenaren bidez 1994. urtean sortu zen Euskadiko Kontsumoko Arbitraje Batzordea. Gaur egun, Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutuari atxikita dago.
- Euskadiko Kontsumoko Arbitraje Batzordea
Santiago etorbidea, 11 - 01002 Vitoria-Gasteiz
Telefonoa: 945 062 170 eta 945 062 171
Faxa: 945 062 143
Posta elektronikoa: junta-arbitral@kontsumobide.eus
Ebazten duen erakundea
Euskadiko Kontsumoko Euskal Arbitraje Batzordea
Kontsumoko arbitrajea kudeatzeko administrazio-organoak dira kontsumoko arbitraje batzordeak. Zeregin nagusia arbitraje-prozedura zuzentzea da, Kontsumoko Arbitraje Sistemak behar bezala funtziona dezan.
Kontsumoko arbitraje batzordeak honela daude osatuta: lehendakari bat, idazkari bat (kargu horiek dena delako arbitraje batzordea sortu duen administrazioak izendatzen ditu) eta erakunde horretara atxikitako laguntzaileak.
Kontsumoko Institutu Nazionalarekin izenpetutako hitzarmenaren bidez 1994. urtean sortu zen Euskadiko Kontsumoko Arbitraje Batzordea. Gaur egun, Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutuari atxikita dago.
- Euskadiko Kontsumoko Arbitraje Batzordea
Santiago etorbidea, 11 - 01002 Vitoria-Gasteiz
Telefonoa: 945 062 170 eta 945 062 171
Faxa: 945 062 143
Posta elektronikoa: junta-arbitral@kontsumobide.eus
Kontaktu-informazioa
Harremanetarako datuak
Euskadiko Kontsumoko Arbitraje Batzordea
- Santiago hiribidea, 11 - 01002 Vitoria-Gasteiz
- Telefonoak: 945 06 21 70 y 945 06 21 71
- Faxa: 945 06 21 43
- Posta elektronikoa: junta-arbitral@kontsumobide.eus
- Arbitrajeari atxikitzeko informazio gehiago Kontsumobideren web-ean
Kodea(k)
- Kontsumoko arbitrajeari atxikitzeko konpromisoa: 0154101
- Atxikitako enpresen datuak aldatzea: 0154102
- Kontsumoko arbitrajean baja ematea : 0154103
Erakunde bilaketa
Arbitrajeari atxikitzeko eskaera
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
Euskadiko Kontsumoko Arbitraje Batzordea
- Santiago hiribidea, 11 - 01002 Vitoria-Gasteiz
- Telefonoak: 945 06 21 70 y 945 06 21 71
- Faxa: 945 06 21 43
- Posta elektronikoa: junta-arbitral@kontsumobide.eus
- Arbitrajeari buruzko informazio gehiago: Kontsumobideren webean.
Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutua
Arabako Lurralde-Zerbitzua
- Santiago hiribidea, 11. 01002 Vitoria-Gasteiz.
- Telefonoa: 945 06 21 61
- Faxa: 945 06 21 42
- Posta elektronikoa: kb-araba@kontsumobide.eus
Bizkaiko Lurralde-Zerbitzua
- Recalde zumarkalea, 39 a - Behea. 48008 Bilbao
- Telefonoa: 94 403 15 00
- Faxa: 94-403 19 67
- Posta elektronikoa: kb-bizkaia@kontsumobide.eus
Gipuzkoako Lurralde-Zerbitzua
- Easo, 10 5.a. 20006 Donostia / San Sebastián
- Telefonoa: 943 02 25 47
- Faxa: 943 02 25 72
- Posta elektronikoa: kb-gipuzkoa@kontsumobide.eus
Ordutegia
- Astelehenetik ostiralera, de las 8.30 horas a las 14.00 horas.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Enpresaren datuak aldatzeko eskaera
Kontsumoko arbitrajeari atxikita bazaude, datuen aldaketa jakinarazteko bi aukera dauzkazu:
- Identifikazio Fiskalaren Zenbakia (IFZ), sozietatearen izena edo jardueraren helbidea aldatu baduzu, baja-eskaera eta alta-eskaera berri bat aurkeztu beharko dituzu. Informazio hori ez da aldaketa jotzen.
- Beste datu batzuk aldatu badituzu, adibidez, telefonoa, web-orriaren helbidea, posta elektronikoa, legezko ordezkariaren izena edo halako zerbait, aldatutako datuak jakinarazteko idazki bat bidal dezakezu.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Euskadiko Kontsumoko Arbitraje Batzordea
- Santiago hiribidea, 11 - 01002 Vitoria-Gasteiz
- Telefonoak: 945 06 21 70 y 945 06 21 71
- Faxa: 945 06 21 43
- Posta elektronikoa: junta-arbitral@kontsumobide.eus
- Arbitrajeari buruzko informazio gehiago: Kontsumobideren webean.
Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutua
Arabako Lurralde-Zerbitzua
- Santiago hiribidea, 11. 01002 Vitoria-Gasteiz.
- Telefonoa: 945 06 21 61
- Faxa: 945 06 21 42
- Posta elektronikoa: kb-araba@kontsumobide.eus
Bizkaiko Lurralde-Zerbitzua
- Recalde zumarkalea, 39 a - Behea. 48008 Bilbao
- Telefonoa: 94 403 15 00
- Faxa: 94-403 19 67
- Posta elektronikoa: kb-bizkaia@kontsumobide.eus
Gipuzkoako Lurralde-Zerbitzua
- Easo, 10 5.a. 20006 Donostia / San Sebastián
- Telefonoa: 943 02 25 47
- Faxa: 943 02 25 72
- Posta elektronikoa: kb-gipuzkoa@kontsumobide.eus
Ordutegia
- Astelehenetik ostiralera, de las 8.30 horas a las 14.00 horas.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Arbitrajean baja emateko eskaera
Kontsumoko Arbitraje-Sisteman baja emateko, hau egin behar duzu:
- Baja idatziz eskatzea.
- Arrazoia adieraztea.
Behin eskaera jasota, baja hilabete bat pasatu ondoren automatikoki gertatzen da, ebazpen bat eman beharrik gabe. Denbora horretan, kontsumoko arbitrajeari atxikita jarraituko duzu.
Zure enpresa itxi baduzu edo jarduera egiteari utzi badiozu, Kontsumoko Arbitraje-Sisteman baja eskatu behar duzu. Kasu horretan, baja automatikoa da, hilabete bat itxaron beharrik gabe.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Euskadiko Kontsumoko Arbitraje Batzordea
- Santiago hiribidea, 11 - 01002 Vitoria-Gasteiz
- Telefonoak: 945 06 21 70 y 945 06 21 71
- Faxa: 945 06 21 43
- Posta elektronikoa: junta-arbitral@kontsumobide.eus
- Arbitrajeari buruzko informazio gehiago: Kontsumobideren webean.
Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutua
Arabako Lurralde-Zerbitzua
- Santiago hiribidea, 11. 01002 Vitoria-Gasteiz.
- Telefonoa: 945 06 21 61
- Faxa: 945 06 21 42
- Posta elektronikoa: kb-araba@kontsumobide.eus
Bizkaiko Lurralde-Zerbitzua
- Recalde zumarkalea, 39 a - Behea. 48008 Bilbao
- Telefonoa: 94 403 15 00
- Faxa: 94-403 19 67
- Posta elektronikoa: kb-bizkaia@kontsumobide.eus
Gipuzkoako Lurralde-Zerbitzua
- Easo, 10 5.a. 20006 Donostia / San Sebastián
- Telefonoa: 943 02 25 47
- Faxa: 943 02 25 72
- Posta elektronikoa: kb-gipuzkoa@kontsumobide.eus
Ordutegia
- Astelehenetik ostiralera, de las 8.30 horas a las 14.00 horas.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.