Eusko Jaurlaritzaren Egoitza Elektronikoa

Euskadi.eus

Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

58. zk., 2021eko martxoaren 23a, asteartea

N.º 58, martes 23 de marzo de 2021


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

SEGURTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD
1673
1673

EBAZPENA, 2021eko martxoaren 2koa, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendari nagusiarena, Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako ofizial kategoriara igotzeko hautaketa prozedurarako deialdia egiten duena.

RESOLUCIÓN de 2 de marzo de 2021, del Director General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, por la que se convoca procedimiento selectivo para ascenso a la Categoría de Oficial y Oficiala de la Escala de Inspección de la Ertzaintza.

Deialdi hau egiten da honako hauen arabera: Euskal Autonomia Erkidegoko Poliziari buruzko Legearen testu bategina onartzen duen uztailaren 22ko 1/2020 Legegintzako Dekretuaren, Euskadiko Segurtasun Publikoaren Sistema Antolatzeko ekainaren 28ko 15/2012 Legearen eta Euskal Autonomia Erkidegoko Poliziaren Hautaketa- eta Prestakuntza-araudia onartzen duen uztailaren 19ko 315/1994 Dekretuaren eta Dekretu hori aldatzen duten maiatzaren 21eko 111/2002 Dekretuaren eta otsailaren 17ko 36/2004 Dekretuaren arabera.

La presente convocatoria se realiza de conformidad con lo dispuesto en el Decreto Legislativo 1/2020, de 22 de julio, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Policía del País Vasco, en la Ley 15/2012, de 28 de junio, de Ordenación del Sistema de Seguridad Publica de Euskadi y en el Decreto 315/1994, de 19 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de Selección y Formación de la Policía del País Vasco, y las modificaciones efectuadas al mismo por el Decreto 111/2002, de 21 de mayo y el Decreto 36/2004, de 17 de febrero.

Era berean, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Kontseilu Errektoreak jarduera onartu du, eta Segurtasuneko sailburuordeak eskaera egin du.

Igualmente se cuenta con la aprobación de la actividad por parte del Consejo Rector de la Academia Vasca de Policía y Emergencias y es atendida la solicitud en tal sentido efectuada por el Viceconsejero de Seguridad.

Hori guztia oinarri hartuta, Zuzendaritza Nagusi honek ebatzi du Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako ofizial kategoriara igotzeko hautaketa-prozedurarako deialdia egitea, honako klausula hauen arabera:

En base a todo ello, esta Dirección General ha resuelto convocar procedimiento selectivo para ascenso a la Categoría de Oficial/a de la Escala de Inspección de la Ertzaintza, de acuerdo con las siguientes:

OINARRIAK
BASES

Lehenengoa.– Deialdiaren xedea.

Primera.– Objeto de la convocatoria.

Oposizio-lehiaketa bidezko hautaketa-prozedurarako deialdia egiten da, barne-sustapenaren bidez. Prozedura osatzeko, prestakuntza-ikastaro bat eta praktikaldi bat egingo dira, Ertzaintzako Ikuskapen Eskalako ofizial kategorian C Taldeko 50 plaza betetzeko. Lanpostu horiek Euskal Administrazio Publikoetako funtzionarioen sailkapeneko C-1 azpitaldekoak izango dira, sartzeko eskatzen den titulazioaren arabera. Horiek guztiek Ertzaintzaren 2. hizkuntza-eskakizuna dute, derrigortasun-datarik gabe.

Se convoca procedimiento selectivo mediante el sistema de concurso-oposición, por promoción interna, que se complementará como una fase más del mismo, con la realización de un curso de formación y un periodo de prácticas para la provisión de 50 plazas en la Categoría de Oficial/a de la Escala de Inspección de la Ertzaintza, correspondientes al Grupo C. Subgrupo C-1 de clasificación de los funcionarios y funcionarias de las Administraciones Públicas Vascas, en función de la titulación exigida para el ingreso, todas ellas con perfil lingüístico 2 de la Ertzaintza, sin fecha de preceptividad.

Deitutako plaza kopurua handitu ahal izango da Ertzaintzako ofizial kategoriako lanpostu hutsen arabera, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Nagusiaren Ebazpenaren bidez, Euskal Herriko Poliziaren Hautaketa eta Prestakuntzarako Araudia onartzen duen uztailaren 19ko 315/1994 Dekretuaren 40.2 artikuluan aurreikusitakoarekin bat etorriz eta Hemeretzigarren Oinarrian aurreikusitako moduan argitaratuko da.

El número de plazas convocadas será ampliable en función de las vacantes de la Categoría de Oficial/Oficiala de la Ertzaintza, mediante Resolución de la Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, de acuerdo a lo previsto en el artículo 40.2 del Decreto 315/1994, de 19 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de Selección y Formación de la Policía del País Vasco, que se hará pública en la forma prevista en la Base Decimonovena.

Handitze hori Hamaikagarren Oinarriko 3. zenbakian aurreikusitako izapidearen aurretik egin beharko da.

Tal ampliación deberá ser realizada con anterioridad al trámite previsto en la Base Undécima, n.º 3.

Bigarrena.– Parte hartzeko baldintzak.

Segunda.– Requisitos de participación.

1.– Hautaketa-prozeduran parte hartu nahi duten pertsonek, onartuak izateko, baldintza hauek bete beharko dituzte:

1.– Las personas que deseen tomar parte en el procedimiento selectivo, para ser admitidas, deberán reunir los siguientes requisitos:

a) Aurretiazko eskaera egitea.

a) Efectuar solicitud previa.

b) Oinarrizko Eskalako edo Ikuskapen Eskalako ofizialorde Kategoriako Ertzaintzako karrerako funtzionario izatea.

b) Tener la condición de funcionario o funcionaria de carrera de la Ertzaintza perteneciente a la Escala Básica o a la Escala de Inspección con Categoría de Suboficial o Suboficiala.

c) Oinarrizko Eskalakoa izanda, benetako zerbitzuetako 4 urte beteta izatea.

c) Haber completado 4 años de servicios efectivos perteneciendo a la Escala Básica.

Benetako zerbitzuak Euskal Autonomia Erkidegoko Poliziari buruzko Legearen testu bategina onartzen duen uztailaren 22ko 1/2020 Legegintzako Dekretuaren 78. artikuluan ezarritakoaren arabera zenbatuko dira.

Los servicios efectivos se computarán de acuerdo a lo establecido en el artículo 78 del Decreto Legislativo 1/2020, de 22 de julio, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Policía del País Vasco.

Jatorrizko kategorian edo eskalan benetan lan egindako denbora zenbatzeko, Ertzaintzako karrerako funtzionario gisa barne-sustapenean sartzeko aukera ematen duten administrazio-egoeretan igarotako denborari gehitu egingo zaio barne-sustapenean sartu aurreko praktikei dagokiena, betiere hautaketa-prozesua gainditu bada.

A los efectos de cómputo del tiempo de servicios efectivos en la categoría o escala de procedencia, al periodo transcurrido en las situaciones administrativas como personal funcionario de carrera de la Ertzaintza que permiten el acceso a la promoción interna se incrementará el correspondiente al de prácticas previo al ingreso en esta, siempre que el proceso selectivo hubiera sido superado.

d) Pertsona horiek falta astuna edo oso astuna egiteagatik zigorrik jaso ez izana, ezarritako zehapena baliogabetzea lortu ez bada behintzat.

d) No haber sido sancionadas dichas personas por la comisión de falta grave o muy grave, salvo que se hubiera obtenido la cancelación de la sanción impuesta.

2.– Prozeduran parte hartu nahi dutenek aurreko atalean ezarritako betekizun guztiak bete beharko dituzte eskabideak aurkezteko epea amaitu baino lehen, nahiz eta horiek egiaztatzeko prozeduraren fasea ere bete beharko duten.

2.– Quienes deseen tomar parte en el procedimiento deberán reunir todos los requisitos establecidos en el apartado anterior a la fecha de finalización del plazo de presentación de solicitudes, sin perjuicio de la fase del procedimiento en que hubieran de proceder a su acreditación.

3.– Pertsona hori hautaketa-prozeduran onartu eta parte hartu ahal izateko, nahikoa izango da eskabidean adieraztea eskatutako baldintza guzti-guztiak betetzen dituela, betiere eskabideak aurkezteko epea amaitzen den egunari dagokionez. Deialdia egin duen organoak ofizioz egiaztatuko ditu betekizun horiek, eta, horretarako, Giza Baliabideen Zuzendaritzaren dagokion ziurtagiria beharko da.

3.– Para que la persona pueda ser admitida y tomar parte en el procedimiento selectivo, bastará con que manifieste en su solicitud que reúne todos y cada uno de los requisitos exigidos, referidos siempre a la fecha de finalización del plazo de presentación de solicitudes. La comprobación de los citados requisitos se llevará a cabo de oficio por el órgano convocante, para lo que se requerirá la oportuna certificación de la Dirección de Recursos Humanos.

4.– Hala ere, aurreko paragrafoan xedatutakoak hautaketa-prozeduraren edozein unetan, prestakuntza-ikastaroan edo praktikaldian, onartutakoen eta baztertutakoen zerrenda onartzeko eskumena duen organoari jakinarazten bazaio haietako batek ez dituela deialdian parte hartzeko baldintzak betetzen, hautaketa-prozeduratik kanpo utziko du, edo, hala badagokio, prestakuntza-ikastarotik edo praktikalditik kanpo, aldez aurretik entzunda.

4.– No obstante, lo dispuesto en el apartado anterior, si en cualquier momento del procedimiento selectivo o durante el curso de formación o el periodo de prácticas, llegase a conocimiento del órgano competente para aprobar la relación de personas admitidas y excluidas que alguna de ellas carece de los requisitos exigidos para tomar parte en la convocatoria, la excluirá del procedimiento selectivo, o en su caso del curso de formación o del periodo de prácticas, previa audiencia de la misma.

5.– Hautaketa-prozedura honetan parte hartzea borondatezkoa da, eta, beraz, proba psikoteknikoak eta nortasun-probak egiteko baimena eman beharko da, eta proba horien emaitza balorazio-faktore gisa erabiltzea onartuko da, oinarri hauetan aurreikusitakoaren arabera.

5.– La participación en el presente procedimiento selectivo es voluntaria, e implicará la prestación de consentimiento a realizar pruebas psicotécnicas y de personalidad, aceptando que el resultado de esas pruebas sea utilizado como un factor más de valoración, de conformidad con lo previsto en las presentes Bases.

Hirugarrena.– Eskaerak.

Tercera.– Solicitudes.

1.– Hautaketa-prozeduran parte hartu nahi dutenek eskaera egin beharko dute Gurenet saileko intranetaren bidez, bertan eskuragarri egongo den eskaera-eredua betez.

1.– Quienes deseen tomar parte en el procedimiento selectivo, deberán formalizar solicitud a través de la intranet departamental Gurenet, cumplimentando el modelo de solicitud que se encontrará disponible en la misma.

2.– Eskaerak aurkezteko epea 20 egun baliodunekoa izango da, ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

2.– El plazo para presentar solicitudes será de 20 días hábiles, a contar desde el siguiente al de la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco.

3.– Eskaeran, oposizio-probak zein hizkuntzatan (euskaraz edo gaztelaniaz) egin nahi diren adierazi beharko da.

3.– En la solicitud, se deberá hacer constar la lengua, euskera o castellano, en que se desee realizar las pruebas de la oposición.

4.– Eskaeran adierazi beharko da eskaera aurkezteko epea amaitzen den egunean baldintza guzti-guztiak betetzen direla.

4.– En la solicitud, deberá manifestarse que a la fecha de finalización del plazo señalado para la presentación se reúnen todos y cada uno de los requisitos exigidos.

5.– Merezimenduak eskaeran alegatu beharko dira. Bertan alegatu ez diren merezimenduak ez dira baloratuko. Administrazio jarduleak ez ditu egiaztatu beharko dagoeneko jasota dauden merezimenduak, eta ofizioz egiaztatuko ditu, baloratu beharreko merezimendu guztiak prozesuan parte hartzen duten pertsonen espediente pertsonaletan jaso behar baitira.

5.– Los méritos deberán ser alegados en la solicitud. No serán valorados los méritos no alegados en la misma. No será precisa la acreditación de los méritos que ya consten a la Administración actuante, la cual procederá a su comprobación de oficio, dado que todos los méritos a valorar han de constar en los correspondientes expedientes personales de las personas participantes en el proceso.

Laugarrena.– Izangaiak onartzea.

Cuarta.– Admisión de aspirantes.

1.– Eskaerak aurkezteko epea amaituta, eta Bigarren Oinarrian ezarritako baldintzak betetzen direla ofizioz egiaztatu ondoren, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Nagusiak onartutakoen eta baztertutakoen behin-behineko zerrenda onartuko du, eta Hemeretzigarren Oinarrian aurreikusitakoarekin bat etorriz argitaratuko da.

1.– Finalizado el plazo de presentación de solicitudes, y tras la comprobación de oficio del cumplimiento de los requisitos establecidos en la Base Segunda, la Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias aprobará la relación provisional de personas admitidas y excluidas, que se hará pública de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena.

2.– Baztertutako pertsona bakoitzari dagokionez, baztertzea eragin duten arrazoiak adieraziko dira behin-behineko zerrendan, eta 10 egun balioduneko epea emango da erreklamazioak egiteko eta eskaerak dituen akatsak zuzentzeko.

2.– La relación provisional expresará, con referencia a cada una de las personas excluidas, las causas que hubieran motivado su exclusión, concediendo un plazo de 10 días hábiles para formular reclamaciones y subsanar los defectos de que adoleciera la solicitud.

3.– Aurkeztutako erreklamazioak onartu edo baztertuko dira onartutakoen eta baztertutakoen behin-behineko zerrenda behin betiko egiten duen ebazpenean, eta zerrenda hori argitara emango da lehenengo zenbakian aurreikusitako moduan.

3.– Las reclamaciones presentadas serán aceptadas o rechazadas en la Resolución por la que se eleve a definitiva la relación provisional de personas admitidas y excluidas, que se hará pública en la forma prevista en el apartado primero.

4.– Zerrenda horietan, bai eta argitaratzen diren ondorengo zerrendetan ere, pertsonaren identifikazioa jasoko da, zenbaki profesionala adierazita.

4.– Las anteriores relaciones, así como las posteriores listas que se publiquen, contendrán la identificación de la persona mediante la indicación del número profesional.

Bosgarrena.– Epaimahai kalifikatzailea.

Quinta.– El Tribunal Calificador.

1.– Oposizio-lehiaketako probak zehaztu, garatu eta ebaluatzeko eta parte-hartzaileak hautatzeko, Epaimahai kalifikatzaile bat eratuko da, Euskal Herriko Poliziari buruzko Legearen testu bategina onartzen duen uztailaren 22ko 1/2020 Legegintzako Dekretuan eta uztailaren 19ko 315/1994 Dekretuan aurreikusitakoaren arabera, Epaimahai hori mahaiburu batek, bi mahaikidek eta idazkari batek osatuko dute.

1.– Al objeto de la determinación, desarrollo y evaluación de las pruebas del concurso-oposición, y la selección de las personas participantes se constituirá un Tribunal Calificador, conforme a las previsiones del Decreto Legislativo 1/2020, de 22 de julio, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Policía del País Vasco y el Decreto 315/1994, de 19 de julio, que estará integrado por un Presidente/a, dos Vocales y un Secretario/a.

Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Nagusiaren ebazpen baten bidez jakinaraziko da Epaimahai Kalifikatzailea osatzen duten pertsonen eta haien ordezkoen izendapena, Hemeretzigarren Oinarrian aurreikusitakoaren arabera. Otsailaren 28ko 4/2005 Legean xedatutakoaren arabera, haren osaeran emakumeen eta gizonen ordezkaritza orekatua egongo da.

El nombramiento de las personas que integran el Tribunal Calificador y sus suplentes se hará público de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena, mediante Resolución de la Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias. De conformidad con lo dispuesto en la Ley 4/2005, de 28 de febrero, en su composición existirá una representación equilibrada de mujeres y hombres.

2.– Epaimahai kalifikatzailearen jarduna kide anitzeko organoen funtzionamendua arautzen duten arauen arabera arautuko da, eta, bereziki, Euskal Herriko Poliziari buruzko Legearen testu bategina onartzen duen uztailaren 22ko 1/2020 Legegintzako Dekretuaren 67. eta 68. artikuluetan ezarritakoaren arabera.

2.– La actuación del Tribunal Calificador se regirá por las normas reguladoras del funcionamiento de los órganos colegiados y en especial por lo establecido en los artículos 67 y 68 del Decreto Legislativo 1/2020, de 22 de julio, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Policía del País Vasco.

Epaimahai kalifikatzailea osatzen duten pertsonei Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen Legearen 28. eta 29. artikuluetan jasotako abstentzio- eta errekusazio-arrazoiak aplikatuko zaizkie.

A las personas que integran el Tribunal Calificador les serán de aplicación las causas de abstención y recusación recogidas en los artículos 28 y 29 de la Ley de Régimen Jurídico y del Procedimiento Administrativo Común.

Epaimahai kalifikatzaile honetan parte hartzeak aurreikusitako legezko kalte-ordainak jasotzea ekarriko du.

La participación en el presente Tribunal Calificador dará lugar a la percepción de las indemnizaciones legales previstas.

3.– Hautaketa-sistema osatzen duten probak eta merezimenduak garatzea eta ebaluatzea Epaimahai kalifikatzaileari dagozkio; autonomia funtzional osoz jardungo du, prozeduraren objektibotasunaren erantzule izango da eta deialdiaren oinarriak betetzen direla bermatuko du.

3.– El desarrollo y evaluación de las pruebas y méritos que integran el sistema selectivo corresponderá al Tribunal Calificador, que actuará con plena autonomía funcional, será responsable de la objetividad del procedimiento y garantizará el cumplimiento de las bases de la convocatoria.

4.– Epaimahai Kalifikatzaileak aholkulariak edo espezialistak jarri ahal izango ditu bere lanetan, hautaketa-sistemak jasotzen dituen proba guztietarako edo batzuetarako. Aholkulari edo espezialista horiek aholkularitza eta laguntza teknikoa ematera mugatuko dira beren espezialitateak gauzatzean.

4.– El Tribunal Calificador podrá disponer la incorporación a sus trabajos de personal asesor o especialista, para todas o alguna de las pruebas de que consta el sistema selectivo, quienes se limitarán a prestar el asesoramiento y colaboración técnica en el ejercicio de sus especialidades.

5.– Epaimahai kalifikatzaileak behar diren neurriak hartu ahal izango ditu hautaketa-sistema garatzeko, oinarri hauetan aurreikusi ez den guztian, eta sistema interpretatzeari eta aplikatzeari buruz sortzen diren arazoak ebatzi ahal izango ditu, bai eta bere eginkizunak betetzeari buruzkoak ere.

5.– El Tribunal Calificador podrá adoptar las medidas necesarias para el desarrollo del sistema selectivo en todo lo no previsto en las presentes Bases, y resolver cuantas cuestiones se susciten relativas a su interpretación y aplicación, así como para el propio ejercicio de sus funciones.

6.– Epaimahaiak ezin izango du deialdiko plazen kopurua baino hautagai gehiago hautatu, eta erabat deusezak izango dira muga hori hausten duten proposamen guztiak.

6.– El Tribunal no podrá seleccionar un número mayor de aspirantes que el de plazas convocadas, siendo nulas de pleno derecho todas las propuestas que infrinjan tal limitación.

7.– Epaimahai kalifikatzailearen Erabakiak Hemeretzigarren Oinarrian aurreikusitakoaren arabera argitaratuko dira.

7.– Los Acuerdos del Tribunal Calificador se harán públicos de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena.

8.– Epaimahai kalifikatzaileari zuzendutako idazkiak helbide elektroniko honetara bidaliko dira:

8.– Los escritos dirigidos al Tribunal Calificador se remitirán a la siguiente dirección de correo electrónico:

2021ofizialak@seg.euskadi.eus

2021ofizialak@seg.euskadi.eus

Seigarrena.– Hautaketa-prozesua.

Sexta.– El proceso selectivo.

1.– Hautaketa-prozesua oposizio-lehiaketa izango da; hau da, oposizio- eta lehiaketa-prozedurak egingo dira, parte hartzen dutenen gaitasuna eta ondoriozko lehentasun-ordena zehazteko.

1.– El proceso selectivo será el de concurso-oposición, que consistirá en la sucesiva celebración de los procedimientos de oposición y concurso para determinar la aptitud de quienes participan en el mismo y el orden de prelación resultante.

2.– Lehiaketa-fasea ez da baztertzailea izango, eta bertan lortutako puntuazioa ezin izango da kontuan hartu oposizioko ariketak gainditu direla ulertzeko edo horietan lortutako kalifikazioak aldatzeko.

2.– La fase de concurso no tendrá carácter eliminatorio y la puntuación obtenida en el mismo no podrá ser tomada en consideración para entender superados los ejercicios de la oposición o alterar las calificaciones obtenidas en los mismos.

3.– Hala ere, Euskal Herriko Poliziari buruzko Legearen testu bategina onartzen duen uztailaren 22ko 1/2020 Legegintzako Dekretuaren 79. artikuluaren arabera, ofizialaren kategoriarako barne-sustapenerako ez da eskatuko jatorrizko kategoria horretan (ofizialordea) barne-sustapenaren bidez sartzeko eskatzen diren ezagutzak egiaztatzeko probak egitea, dagokion oinarrian zehazten denaren arabera.

3.– No obstante, y en virtud de lo dispuesto en el artículo 79 del Decreto Legislativo 1/2020, de 22 de julio, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Policía del País Vasco, para la promoción interna a la categoría de Oficial / Oficiala no se exigirá la realización de las pruebas encaminadas a acreditar conocimientos ya exigidos para el ingreso por promoción interna en dicha categoría de procedencia (Suboficial/Suboficiala), según se detalla en la base correspondiente.

Zazpigarrena.– Oposizioa.

Séptima.– La oposición.

Oposizioa bata bestearen atzetik egingo diren honako probek osatuko dute:

La fase de oposición consistirá en la sucesiva celebración de las siguientes pruebas:

1.– Lehenengo proba, nahitaezkoa eta baztertzailea: ezagutzen proba bat izango da eta test erako galdetegia idatziz erantzun beharko da.

1.– Primera prueba, de carácter obligatorio y eliminatorio, prueba de conocimientos que consistirá en contestar por escrito un cuestionario tipo test.

Probaren edukia ebazpen honen eranskinean zehaztuta dago.

La determinación de los contenidos se realizará de acuerdo a lo recogido en programa que se adjunta como anexo a la presente.

Test erako galdetegiko galdera bakoitzean lau erantzun aukera izango dira. Lau aukera horietatik bat bakarrik izango da erantzun zuzena.

Cada una de las preguntas del cuestionario tipo test contará con cuatro alternativas de respuesta, de las que solo una de ellas será correcta.

Proba honetan, erantzun zuzen bakoitzak puntu bat izango du, eta erantzun okerrak erantzun zuzen baten balioaren herena kenduko du. Erantzun bat baino gehiago dituzten galderak erantzun gabekotzat joko dira. Erantzun gabeko galderek ez dute penalizatuko.

En esta prueba cada respuesta correcta sumará un punto y la respuesta no acertada restará un tercio del valor de una respuesta acertada. Las preguntas con más de una respuesta se considerarán no contestadas. Las preguntas no contestadas no penalizarán.

Proba hori gai edo ez-gai kalifikazioarekin baloratuko da, eta automatikoki baztertuko dira GAI kalifikazioa lortzen ez dutenak. Gai deklaratzeko, izangaiak probaren galderen erdiaren edo gehiagoren puntuazioa lortu beharko du.

Esta prueba se valorará de como Apto/a o No Apto/a, procediéndose automáticamente a la exclusión de quienes no obtengan una calificación de Apto/a. Para ser declarada Apta la persona aspirante habrá de alcanzar una puntuación igual o superior a la mitad de las preguntas de que conste la prueba.

Artikulu honetan xedatutakoaren arabera: Euskal Autonomia Erkidegoko Poliziari buruzko Legearen testu bategina onartzen duen uztailaren 22ko 1/2020 Legegintzako Dekretuaren 79. artikuluaren arabera, Ertzaintzako ofizialorde kategoriarekin Ertzaintzako karrerako funtzionario diren izangaiek ez dute proba hori egin beharrik izango, eta, automatikoki, Gai kalifikazioa emango zaie.

En virtud de lo dispuesto en el artículo 79 del Decreto Legislativo 1/2020, de 22 de julio, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Policía del País Vasco, las personas aspirantes que ya ostenten cualidad de funcionarios de carrera de la Ertzaintza con la Categoría de Suboficial o Suboficiala de la Ertzaintza estarán exentas de la realización de esta prueba, siéndoles asignada, de forma automática una calificación de Apto/a en la misma.

2.– Bigarren proba, nahitaezkoa eta baztertzailea, proba psikoteknikoa. 0tik 300era bitartean baloratuko da. Bigarren proba honetan bi ariketa izango dira, biak nahitaezkoak eta baztertzaileak:

2.– Segunda prueba, de carácter obligatorio y eliminatorio, prueba psicotécnica. Esta prueba se valorará de 0 a 300 puntos. Esta segunda prueba estará compuesta de dos ejercicios, ambos de carácter obligatorio y eliminatorio:

a) Ofizial kategoriako polizia-eginkizunak betetzeko izangaien gaitasunak ebaluatzeko proba. Idatziz ondorengo aldagarriak erantzutean datza: hitzezko gaitasunari buruzko ariketa, arrazoitze-ariketa, pertzepzioari buruzko ariketa (identifikazioa, ezberdintasuna...) eta datuak interpretatzeko gaitasunak.

a) Ejercicio dirigido a la evaluación de las aptitudes de las personas aspirantes para el desempeño de tareas policiales de la categoría de Oficial/Oficiala. Consistirá en contestar por escrito a un test psicotécnico encaminado a evaluar variables tales como: aptitudes verbales, aptitudes de razonamiento, aptitudes de percepción (identificación, diferenciación...) y aptitudes para la interpretación de datos.

Test erako galdetegi bakoitzeko galdera bakoitzak lau erantzun aukera izango ditu eta bat bakarra izango da zuzena.

Cada una de las preguntas del cuestionario contará con cuatro alternativas de respuesta, de las cuales solo una de ellas será correcta.

Proba honetan, erantzun zuzen bakoitzak puntu bat izango du, eta erantzun okerrak erantzun zuzen baten balioaren herena kenduko du. Erantzun bat baino gehiago dituzten galderak erantzun gabekotzat joko dira. Erantzun gabeko galderek ez dute penalizatuko.

Cada respuesta correcta sumará un punto y la respuesta no acertada, y la respuesta no acertada restará un tercio del valor de una respuesta acertada. Las preguntas con más de una respuesta, se considerarán no contestadas. Las preguntas no contestadas, no penalizarán.

Proba hori 0tik 150era bitartean baloratuko da eta gutxienez 75 puntu lortzen ez dutenak automatikoki bazter geratuko dira.

Este ejercicio se valorará de 0 a 150 puntos, procediéndose automáticamente a la exclusión de quienes no obtengan un mínimo de 75 puntos.

Hautaketa-sistema egokia izan dadin, Epaimahai kalifikatzaileak, eska daitekeen gutxieneko maila eta proba honetan erakutsitako ezagutza-maila kontuan hartuta, eta izangaiak nor diren jakin aurretik, ariketa hau gainditzeko behar den gutxieneko puntuazioa ezartzeko puntuazio-atalasea erabaki ahal izango du, eta erabaki hori publiko egingo du. Kasu horretan, ariketaren puntuazioa lortzeko, aurreko paragrafoan deskribatutakoaren arabera, Epaimahai kalifikatzaileak honako formula hau aplikatuko du:

En aras al buen orden del sistema selectivo, el Tribunal Calificador, teniendo en cuenta el nivel mínimo exigible, el nivel de conocimientos demostrado en esta prueba y antes de conocer la identidad de las personas aspirantes, podrá decidir el umbral de puntuación donde establecer la puntuación mínima necesaria para superar el presente ejercicio, haciendo público dicho acuerdo. En tal caso, para la obtención de la puntuación del ejercicio, conforme a lo descrito en el párrafo anterior, el Tribunal Calificador aplicará la siguiente formula:

HAP = (APgeh / 2) x (1 + (PZ - m) / (PZgeh - m)).

PCA = (PCmax / 2) x (1 + (PD - m) / (PDmax - m)).

Hau da:

Dónde:

HAP = Hautagaiak lortutako azken puntuazioa.

PCA = Puntuación convertida obtenida por la persona aspirante.

APgeh = Ariketan gehienez lor daitekeen azken puntuazioa (Deialdiaren oinarrien arabera, ariketan lor daitekeen puntuazio gehiena: 150 puntu).

PCmax = Puntuación convertida máxima del ejercicio (Puntuación máxima alcanzable en el ejercicio según las Bases de la Convocatoria: 150 puntos).

PZ = Hautagaiak lortutako zuzeneko puntuazioa:

PD = Puntuación directa obtenida por la persona aspirante:

PZ = Zuzenak – (Hutsegiteak / (n - 1)).

PD = Aciertos – (Errores / (n-1)).

«n» galdera bakoitzaren erantzun aukera kopurua da (4).

Siendo «n», el número de alternativas de respuesta de cada pregunta (4).

Erantzun gabeko galderak ez dira zigortuko eta ez dira hutsegiteak izango.

Las respuestas no contestadas no penalizan ni cuentan como error.

m = Epaimahaiak ezarritako ariketa gainditzeko behar den gutxieneko puntuazio-atalasea.

m = Umbral de puntuación mínima necesaria para superar el ejercicio establecido por el Tribunal.

PZgeh = Ariketaren zuzeneko puntuazio maximoa (ariketan lor daitekeen zuzeneko puntuazio maximoa = Azterketa baten erantzun zuzenen kopurua, galdera zuzen guztiekin).

PDmax = Puntuación directa máxima ejercicio (Puntuación directa máxima alcanzable en el ejercicio = Cifra de respuestas correctas de un examen con todas las preguntas acertadas).

b) Lanarekin zerikusia duten jarrerak neurtzeko nortasun-testa. Ariketa 0tik 150era bitartean baloratuko da eta gutxienez 75 puntu ateratzen ez dituztenak automatikoki baztertuta geratuko dira.

b) Ejercicio de test de personalidad dirigido a la medición de las conductas relacionadas con la actividad laboral. Este ejercicio se valorará de 0 a 150 puntos, procediéndose automáticamente a la exclusión de quienes no obtengan un mínimo de 75 puntos.

Ariketa hori deitutako lanpostuaren lanbide-profilaren araberakoa izango da.

Este ejercicio estará referenciado al perfil profesional del puesto convocado.

Proba hau egiteko eguna, ordua eta tokia ezartzen dituen Epaimahaiaren Erabakian, Ertzaintzako ofizialaren lanbide-profilean ezarritako jokabideak edo gaitasunak zehaztuko dira, eta baloratu egingo dira, baita horietako bakoitzari esleitutako balioa eta ariketa hau gainditu ahal izateko lortu beharreko puntuazioa ere.

En el Acuerdo del Tribunal en el que se establezca la fecha, hora y lugar de realización de esta prueba, se determinarán las conductas o competencias establecidas en el perfil profesional de Oficial/Oficiala de la Ertzaintza que serán valoradas, así como el valor asignado a cada una de ellas y la puntuación necesaria a alcanzar en las mismas para poder superar el presente ejercicio.

Zortzigarrena.– Oposizio-proben garapena.

Octava.– Desarrollo de las pruebas de la oposición.

1.– Probak ezin izango dira hasi deialdia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta bi hilabete igaro arte.

1.– Las pruebas no podrán iniciarse hasta transcurridos dos meses desde la publicación de la convocatoria en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Lehenengo ariketa egiteko eguna, ordua eta tokia Epaimahai Kalifikatzaileak iragarriko ditu, Hemeretzigarren Oinarrian aurreikusitakoaren arabera, gutxienez zazpi egun natural lehenago. Gainerako ariketak argitaratzeko iragarkiak gutxienez hirurogeita hamabi ordu lehenago argitaratuko dira, Hemeretzigarren Oinarrian aurreikusitakoaren arabera.

2.– La fecha, hora y lugar de celebración del primer ejercicio se anunciará por el Tribunal Calificador, de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena, con una antelación no inferior a siete días naturales. Los sucesivos anuncios de publicación de los restantes ejercicios, serán publicados con una antelación mínima de setenta y dos horas de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena.

3.– Aurreko zenbakian ezarritakoa gorabehera, Epaimahai Kalifikatzaileak probak eta ariketak deialdi honetan ezarritakoaz bestelako hurrenkeran egitea erabaki ahal izango du, baita egun berean hainbat proba egitea ere. Kasu horretan, proben eta/edo ariketen emaitzen argitalpenek deialdiaren oinarrietan ezarritako ordenari jarraituko diote. Proba eta/edo ariketa bakoitzaren emaitzak aurrekoak gainditu dituztenen artean bakarrik argitaratuko dira, zazpigarren oinarrian ezarritako ordenari jarraituz.

3.– No obstante lo establecido en el número anterior, el Tribunal Calificador podrá disponer la celebración de las pruebas y de los distintos ejercicios que las integren en orden diferente al establecido en esta convocatoria, así como la celebración de varias pruebas el mismo día. En este caso, las publicaciones de resultados de pruebas y/o ejercicios seguirán el orden establecido en las bases de la convocatoria. Solo se publicarán los resultados de cada prueba y/o ejercicio respecto de quienes hayan superado los anteriores siguiendo el orden establecido en la base séptima.

4.– Epaimahaiak nahitaezko probak egiteko egindako deialdira adierazitako egunean, orduan eta lekuan agertzen ez direnak hautaketa-prozeduratik kanpo geratuko dira, baita ezinbesteko arrazoiengatik ere. Arau bera aplikatuko zaie nahitaezko edozein proba eta/edo ariketa egitera behin proba eta/edo ariketa horiek egiten hasita daudenean aurkezten direnei.

4.– Se producirá la exclusión automática del procedimiento selectivo de quienes no comparezcan al llamamiento del Tribunal para el desarrollo de las pruebas obligatorias en la fecha, hora y lugar que se señale, incluso por razones de fuerza mayor. La misma regla se aplicará a quienes concurran a la realización de cualquiera de las pruebas y/o ejercicios obligatorios una vez iniciada la ejecución de las mismas.

Nahitaezko probaren batek hainbat ariketa baditu, haietako batera ez aurkeztea edo horietako edozeinetara atzeratzea ez bertaratutzat joko da.

Si alguna de las pruebas obligatorias constara de varios ejercicios, se considerará incomparecencia la ausencia o retraso a cualquiera de ellos.

5.– Parte hartzailearen nortasuna egiaztatzen duen dokumentazioa eraman beharko da probetara, eta Epaimahai Kalifikatzaileak beti eskatu ahal izango du agiri horiek aurkeztea.

5.– Se deberá comparecer a las diferentes pruebas portando documentación acreditativa de la identidad de la persona participante, cuya presentación podrá ser exigida por el Tribunal Calificador en todo momento.

6.– Proba baztertzaile bakoitza amaitzean, Epaimahai Kalifikatzailearen Erabakiaren bidez, eta Hemeretzigarren Oinarrian aurreikusitakoarekin bat etorriz, proba gainditu dutenen eta kanpoan geratu direnen zerrenda argitaratuko da, lortutako puntuazioa berariaz adierazita.

6.– Al finalizar cada prueba de carácter eliminatorio, mediante Acuerdo del Tribunal Calificador, se publicará de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena, la lista de personas que la hubieran superado y de aquellas que hayan quedado excluidas, con indicación expresa de la puntuación obtenida.

7.– Izangaiek Euskal Autonomia Erkidegoko hizkuntza ofizialetako edozeinetan egin ahal izango dituzte oposizioko ariketak.

7.– Las personas podrán realizar los ejercicios de la oposición en cualquiera de los idiomas oficiales de la Comunidad Autónoma Vasca.

Bederatzigarrena.– Lehiaketa.

Novena.– El concurso.

1.– Lehiaketa-fasearen kalifikazioa oposizio-fasea gainditu duten pertsonei bakarrik aplikatuko zaie. Ezin izango dira baloratu eskaeran alegatu ez diren merezimenduak.

1.– La calificación de la fase de concurso se aplicará solo a las personas que hayan superado la fase de oposición. No podrán ser valorados los méritos no alegados en la solicitud.

2.– Merezimenduak eskaerak aurkezteko epea amaitzen den egunaren arabera baloratuko dira.

2.– Los méritos se valorarán en referencia a la fecha de finalización del plazo de presentación de solicitudes.

3.– Euskal Autonomia Erkidegoko Poliziaren Hautaketa eta Prestakuntzarako Erregelamendua onartzen duen uztailaren 19ko 315/1994 Dekretuaren 13.3 artikuluan ezarritakoaren arabera, ezin izango dira merezimendutzat hartu deialdian parte hartzeko eskatutako betekizunak eta baldintzak.

3.– De conformidad con lo establecido en el artículo 13.3 del Decreto 315/1994, de 19 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de Selección y Formación de la Policía del País Vasco, no podrán ser considerados como méritos aquellos requisitos y condiciones que hubiesen sido exigidos para tomar parte en la convocatoria.

4.– Administrazio jarduleak ez ditu egiaztatu beharko dagoeneko jasota dauden merezimenduak, eta ofizioz egiaztatuko ditu.

4.– No será precisa la acreditación de los méritos que ya consten a la Administración actuante, la cual procederá a su comprobación de oficio.

Hori oinarri hartuta, Epaimahai Kalifikatzaileak Giza Baliabideen Zuzendaritzari eskatuko dio oposizio-aldia gainditu duten pertsonen merezimenduak egiazta ditzala, Oinarri honen 5. atalean ezarritako parametroen arabera, baloratu beharreko merezimendu guztiak Zuzendaritza horren datu-baseetan jasota baitaude.

En base a ello, el Tribunal Calificador requerirá a la Dirección de Recursos Humanos, para que certifique los méritos de las personas que hayan superado la fase de oposición, de conformidad con los parámetros establecidos en el apartado 5 de la presente Base, dado que todos los méritos a valorar constan en las bases de datos de dicha Dirección.

5.– Lehiaketa-fasean, merezimenduak baloratuko dira 90 punturaino, baremo honen arabera:

5.– La fase de concurso consistirá en la valoración de los méritos hasta un total de 90 puntos, según el siguiente baremo:

5.1.– Lanbide-historia gehienez ere 30 punturekin baloratuko da; ondorio horietarako, honako hauek hartuko dira kontuan:

5.1.– Se valorará el historial profesional hasta un máximo de 30 puntos; a estos efectos se considerarán:

a) Polizia-lanean lortutako aintzatespenak.

a) Los reconocimientos obtenidos a la labor policial.

b) Euskal Autonomia Erkidegoko Polizia-kidegoetako ofizialorde kategoriakoa eta agente lehena kategoriakoa izatea.

b) La pertenencia a la Categoría de Suboficial o Suboficiala y a la Categoría de Agente Primero o Agente Primera de los Cuerpos de Policía del País Vasco.

c) Euskal Autonomia Erkidegoko Polizia-kidegoetako Ikuskapen Eskalako lanpostuetan lanbide-jarduna edo zereginak betetzea, Euskal Autonomia Erkidegoko polizia-kidegoetako funtzionarioen lanpostuak betetzeko araudia onartzen duen 388/1998 Dekretuaren II., III. eta IV. kapituluetan aurreikusitako edozein hornidura-moduren bidez lortutakoak.

c) El desempeño profesional o de tareas en puestos de trabajo de la Escala de Inspección de los Cuerpos de Policía del País Vasco obtenidos por cualquiera de las formas de provisión previstas en los Capítulos II, III y IV del Decreto 388/1998, por el que se aprueba el reglamento de provisión de puestos de trabajo de los funcionarios y funcionarias de los Cuerpos de Policía del País Vasco.

5.1.1.– Polizia-lanean lortutako aintzatespenak 10 punturaino baloratuko dira gehienez. Ertzaintzako zerbitzu-egintzaren deklarazioa eta kondekorazioen eta ohorezko sarien erregimena arautzen dituen urriaren 16ko 202/2012 Dekretuan araututako aitorpenak ematea baloratuko da, baremo honen arabera:

5.1.1.– Los reconocimientos obtenidos a la labor policial se valorarán hasta un máximo de 10 puntos. Se valorará la concesión de los reconocimientos regulados en el Decreto 202/2012, de 16 de octubre, regulador de la declaración de acto de servicio y régimen de condecoraciones y distinciones honoríficas de la Ertzaintza, de conformidad con el siguiente baremo:

a) Polizia-lana aintzatesteko bereizgarri gorridun domina: 10 puntu.

a) Medalla al reconocimiento de la labor policial con distintivo rojo: 10 puntos.

b) Polizia-lana aintzatesteko bereizgarri berdedun domina: 7 puntu.

b) Medalla al reconocimiento de la labor policial con distintivo verde: 7 puntos.

c) Polizia-lana aintzatesteko bereizgarri zuridun domina: 5 puntu.

c) Medalla al reconocimiento de la labor policial con distintivo blanco: 5 puntos.

d) Polizia-zerbitzuko bereizgarri gorridun diploma: 3 puntu.

d) Diploma al servicio policial con distintivo rojo: 3 puntos.

e) Polizia-zerbitzuko bereizgarri zuridun diploma: 2 puntu.

e) Diploma al servicio policial con distintivo blanco: 2 puntos.

5.1.2.– Euskal Autonomia Erkidegoko Polizia-kidegoetako ofizialorde kategoriakoa eta agente lehena kategoriakoa izatea 10 punturaino baloratuko da gehienez, baremo honen arabera:

5.1.2.– La pertenencia a la Categoría de Suboficial o Suboficiala y a la Categoría de Agente Primero o Agente Primera de los Cuerpos de Policía del País Vasco se valorará hasta un máximo de 10 puntos, de conformidad con el siguiente baremo:

a) Euskal Autonomia Erkidegoko Polizia-kidegoetako ofizialorde Kategoriako karrerako funtzionario izatea, kategoria horretako urte oso bakoitzeko 2 puntu emango dira (unitatetik beherako zatikiak alde batera utzita), eta gehienez ere 10 puntu.

a) La pertenencia como funcionario o funcionaria de carrera a la Categoría de Suboficial o Suboficiala de los Cuerpos de Policía del País Vasco, se valorará a razón de 2 puntos por cada año completo de pertenencia a dicha Categoría (despreciándose las fracciones inferiores a la unidad) con un máximo de 10 puntos.

b) Euskal Autonomia Erkidegoko polizia-kidegoetako agente lehena Kategoriako Karrerako funtzionario izatea, kategoria horretako urte oso bakoitzeko puntu 1 emango da (unitatetik beherako zatikiak alde batera utzita), gehienez ere 10 punturekin.

b) La pertenencia como funcionario o funcionaria de carrera a la Categoría de Agente Primero o Primera de los Cuerpos de Policía del País Vasco, se valorará a razón de 1 punto por cada año completo de pertenencia a dicha Categoría (despreciándose las fracciones inferiores a la unidad) con un máximo de 10 puntos.

Aipatutako kategorietako kide izandako denbora zenbatzeko, kategoria horretako karrerako funtzionario izendatu zutenetik igarotako denbora baloratuko da, eta kategoria horretako praktikei dagokienarekin handituko da, betiere hautaketa-prozesua gainditu bada.

A los efectos de cómputo del tiempo de pertenencia a las Categorías mencionadas, se valorará el periodo transcurrido desde el nombramiento como funcionario o funcionaria de carrera de la misma, y se incrementará el correspondiente al de prácticas en dicha Categoría, siempre que el proceso selectivo hubiera sido superado.

Zenbaketari dagokionez, aldi bakoitzari dagozkion egunak batu egingo dira, eta batura zati 365 egingo da.

A efectos del cómputo, los días correspondientes a los diferentes periodos serán sumados y la suma resultante dividida entre 365.

5.1.3.– Euskal Autonomia Erkidegoko Polizia-kidegoetako funtzionarioen lanpostuak betetzeko araudia onartzen duen 388/1998 Dekretuaren II., III. eta IV. kapituluetan aurreikusitako lanpostuak betetzeko moduetako edozeinen bidez lortutako lanbidean aritzea edo lanpostuetan aritzea, gehienez ere 10 punturekin, baremo honen arabera:

5.1.3.– El desempeño profesional o de tareas en puestos de trabajo obtenidos por cualquiera de las formas de provisión previstas en los Capítulos II, III y IV del Decreto 388/1998, por el que se aprueba el reglamento de provisión de puestos de trabajo de los funcionarios y funcionarias de los Cuerpos de Policía del País Vasco, con un máximo de 10 puntos, de conformidad con el siguiente baremo:

– Ertzaintzako ofizial kategoriako lanpostuetan lanean edo zereginetan aritzea: 2 puntu urte oso bakoitzeko (unitatetik beherako zatiak alde batera utzita), 10 puntu gehienez.

– Desempeño profesional o de tareas en puestos de trabajo de la Categoría de Oficial u Oficiala de la Policía Vasca, se valorará a razón de 2 puntos por cada año completo (despreciándose las fracciones inferiores a la unidad) con un máximo de 10 puntos.

– Ertzaintzako ofizialorde lanpostuetan lan egitea: urte oso bakoitzeko puntu 1 emango da (unitatetik beherako zatiak alde batera utzita), eta gehienez ere 10 puntu emango dira.

– Desempeño profesional o de tareas en puestos de trabajo de la Suboficial o Suboficiala de la Policía Vasca, se valorará a razón de 1 punto por cada año completo (despreciándose las fracciones inferiores a la unidad) con un máximo de 10 puntos.

Zenbaketari dagokionez, aldi bakoitzari dagozkion egunak batu egingo dira, eta ateratzen den batura 365 zatitan banatuko da.

A efectos del cómputo, los días correspondientes a los diferentes periodos serán sumados y la suma resultante divida entre 365.

Lanpostu bakoitza lanpostuen zerrendan jasotako lanpostu-kodearen arabera identifikatuko da. Lanpostu-kode bereko hainbat dotazio ez dira hainbat lanpostutzat hartuko.

Cada puesto de trabajo será identificado por el código de puesto reflejado en la relación de puestos de trabajo. No tendrán la consideración de diferentes puestos de trabajo distintas dotaciones de un mismo código de puesto.

5.2.– Ikasketak, gaikuntza eta lanbide-hobekuntzako jarduerak baloratuko dira, gehienez ere 60 punturekin. Atal honetan sartzen dira espezializazio-ikastaroen balorazioa, titulazio eta diploma ofizialak eta ingelesa, frantsesa eta alemana jakitea.

5.2.– Se valorarán los estudios, la capacitación y las actividades de perfeccionamiento profesional hasta un máximo de 60 puntos. Este apartado comprende la valoración de los cursos de especialización, las titulaciones y diplomas oficiales y el conocimiento de los idiomas inglés, francés y alemán.

5.2.1.– Egindako espezializazio-ikastaroak.

5.2.1.– Cursos de especialización realizados.

Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiak egindako edo aitortutako espezializazio-ikastaro bakoitzeko, 10 puntu emango dira, bertako datuekin bat etorriz, eta ezingo dira inola ere 20 puntu baino gehiago lortu atal honetan.

Por cada curso de especialización realizado o reconocido por la Academia Vasca de Policía y Emergencias, y de conformidad con los datos obrantes en la misma, se otorgará 10 puntos, sin que en ningún caso puedan superarse los 20 puntos en este apartado.

Atal honetan aipatzen den espezializazio-ikastaroen katalogoa honako hauetara mugatzen da:

El catálogo de cursos de especialización a que se refiere este apartado se circunscribe a los siguientes:

a) Ikerketa Kriminalari buruzko ikastaroa (edozein izenetan) eta/edo Atestatuei buruzkoa.

a) Curso de Investigación Criminal (en cualquiera de sus denominaciones) y/o curso de Atestados.

b) Trafikoari buruzko ikastaroa eta/edo Trafiko eta Bide-segurtasunari buruzko ikastaroa.

b) Curso de Tráfico y/o Curso de Especialización de Tráfico y Seguridad Vial.

c) Txakur-gidaria.

c) Curso de Guía Canino.

d) Eskolten gaikuntza ikastaroa.

d) Curso de capacitación de Escoltas.

e) Esku-hartzeko gaikuntza ikastaroa.

e) Curso de Capacitación de Intervención.

f) Brigada Mugikorreko ikastaroa.

f) Curso de Brigada Móvil.

g) Helikopteroetako pilotuen ikastaroa osoa.

g) Curso integrado de Pilotos de Helicópteros.

h) LIUrako gaikuntza ikastaroa.

h) Curso de capacitación a UEDE.

Atal hau baloratzeko, trafikoko espezializazio-ikastaroa eta trafikoko eta bide-segurtasuneko espezializazio-ikastaroa egin eta gainditu izana 10 punturekin baloratuko da, eta espezializazio-ikastaro bakartzat hartuko da.

A los efectos de la valoración del presente apartado, el hecho de haber realizado y superado el curso de especialización de Tráfico y además el curso de especialización de Tráfico y Seguridad Vial, se valorará con 10 puntos considerándose un único curso de especialización.

Era berean, atestatuen espezializazio-ikastaroa eta Ikerketa Kriminaleko espezializazio-ikastaroa egin eta gainditu izana 10 punturekin baloratuko da, eta espezializazio-ikastaro bakartzat hartuko da.

De la misma manera, el hecho de haber realizado y superado el curso de especialización de atestados y además el curso de especialización de Investigación Criminal, se valorará con 10 puntos considerándose un único curso de especialización.

5.2.2.– Titulazio eta diploma ofizialak baloratuko dira.

5.2.2.– Se valorarán las titulaciones y diplomas oficiales.

Titulazio eta diploma ofizialtzat hartuko dira soilik Hezkuntza eta Lanbide Heziketako Ministerioak horrela aitortutakoak. Gehienez ere 30 puntu emango zaizkie, baremo honen arabera:

Se considerará titulaciones y diplomas oficiales únicamente los así reconocidos por el Ministerio de Educación y Formación Profesional. Se les otorgará hasta un máximo de 30 puntos según el siguiente baremo:

a) Goi-mailako Hezkuntzako Kualifikazioen Espainiako Esparruko 2. Mailan (Kualifikazioen Europako Esparruko 6. maila) kokatutako titulazio bakoitza 10 punturekin baloratuko da.

a) Cada una de las titulaciones, encuadradas en el Nivel 2 del Marco Español de Cualificaciones para la Educación Superior (nivel 6 del Marco Europeo de Cualificaciones); se valorará a razón de 10 puntos.

b) Goi-mailako Hezkuntzako Kualifikazioen Espainiako Esparruko 3. Mailan edo goragoan (Kualifikazioen Europako Esparruko 7. maila edo goragokoa) kokatutako titulazio bakoitza 20 punturekin baloratuko da.

b) Cada una de las titulaciones encuadradas en el Nivel 3 o superior del Marco Español de Cualificaciones para la Educación Superior (nivel 7 o superior del Marco Europeo de Cualificaciones); se valorará a razón de 20 puntos.

Unibertsitateen berezko tituluak ez dira baloratuko.

No serán valorados los títulos propios de las universidades.

5.2.3.– Ingelesa, frantsesa eta alemana jakitea. Balio akademikoa duten tituluak emateko legez gaitutako ikastetxeek emandako ziurtagiri ofizialaren bidez hizkuntza horien ezagutza agiri bidez egiaztatzea baloratuko da. Atal hau 10 punturekin baloratuko da gehienez, honako xehetasun eta maila hauen arabera:

5.2.3.– Conocimiento de los idiomas inglés, francés y alemán. Se valorará la acreditación documental del conocimiento de tales lenguas mediante certificado oficial expedido por centros educativos habilitados legalmente para la expedición de títulos con validez académica. Este apartado se valorará hasta un máximo de 10 puntos según el siguiente detalle y niveles:

a) Tarteko maila (Europako Hizkuntzen Erreferentzia Marko Bateratuko B2 edo baliokidea): 3 puntu hizkuntza bakoitzeko.

a) Nivel intermedio (B2 del Marco Común de referencia de Lenguas Europeas o equivalente): 3 puntos por cada idioma.

b) Maila aurreratua (C1 edo handiagoa, Europako Hizkuntzen Erreferentzia Marko Bateratuan edo baliokidean): 5 puntu hizkuntza bakoitzeko.

b) Nivel avanzado (C1 o superior del Marco Común de referencia de Lenguas Europeas o equivalente): 5 puntos por cada idioma.

Hizkuntza berak ezin izango du balorazio bat baino gehiago eragin; beraz, mailarik altuena duena bakarrik hartuko da kontuan.

El mismo idioma no podrá dar lugar a más de una valoración, por lo que únicamente se tendrá en cuenta el de mayor nivel.

6.– Lehiaketa-fasearen emaitzak Epaimahai kalifikatzailearen erabaki bidez argitaratuko dira, Hemeretzigarren Oinarriaren hirugarren atalean aurreikusitako moduan.

6.– Los resultados de la fase de concurso se harán públicos mediante Acuerdo del Tribunal Calificador en la forma prevista en el tercer apartado de la Base Decimonovena.

Hamargarrena.– Euskararen ezagutzaren balorazioa.

Décima.– Valoración del conocimiento de Euskera.

Euskara jakitea merezimendu gisa baloratuko da, gehienez ere 37 puntu, eta 37 puntu emango zaizkie egiaztatuta dutenei edo Euskararen jakite-maila egiaztatzen duten tituluak eta ziurtagiriak, Hizkuntzen Europako Erreferentzia Marko Bateratuko mailekin baliozkotzeari eta parekatzeari buruzko azaroaren 9ko 297/2010 Dekretuan (2010eko azaroaren 15eko EHAA, 219. zk.) ezarritakoaren arabera aintzatetsi edo parekatu direnei, eskabideak aurkezteko epearen amaiera-datan, honako baremoarekin bat etorriz:

El conocimiento de Euskera se valorará como mérito, hasta un máximo de 37 puntos otorgando 37 puntos a quienes lo tengan acreditado, o se les haya reconocido o equiparado de conformidad con lo establecido en el Decreto 297/2010, de 9 de noviembre, de convalidación de títulos y certificados acreditativos de conocimientos de euskera, y equiparación con los niveles del Marco Común Europeo de Referencia para las Lenguas (BOPV n.º 219, de 15 noviembre de 2010), en la fecha de finalización del plazo de presentación de solicitudes, de conformidad con el siguiente baremo:

Ertzaintzaren 1. Hizkuntza-eskakizuna: 10 puntu.

Perfil lingüístico 1 de la Ertzaintza: 10 puntos.

Ertzaintzaren 2. Hizkuntza-eskakizuna: 37 puntu.

Perfil lingüístico 2 de la Ertzaintza: 37 puntos.

Hautaketa-prozesuan ez da euskararen ezagutza egiaztatzeko probarik egingo.

No se realizará prueba alguna destinada a la acreditación del conocimiento del euskera en el desarrollo del proceso selectivo.

Ez da beharrezkoa izango administrazio jarduleak dagoeneko egiaztatuta dituen hizkuntza-eskakizunak egiaztatzea, eta administrazioak ofizioz egiaztatuko ditu.

No será precisa la acreditación de los perfiles acreditados que ya consten a la Administración actuante, la cual procederá a su comprobación de oficio.

Hori oinarri hartuta, Epaimahai Kalifikatzaileak Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Nagusiari eskatuko dio oposizio-fasea gainditu duten pertsonen hizkuntza-eskakizun egiaztatuak egiazta ditzala, oinarri honetan ezarritako parametroen arabera, baloratu beharreko hizkuntza-eskakizun guztiak Zuzendaritza horretako Ertzaintzaren Hizkuntza Eskakizunen Erregistro Ofizialean jasota baitaude.

En base a ello, el Tribunal Calificador requerirá a la Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, para que certifique los perfiles lingüísticos acreditados de las personas que hayan superado la fase de oposición, de conformidad con los parámetros establecidos en la presente Base, dado que todos los perfiles lingüísticos a valorar constan en el registro Oficial de Perfiles Lingüísticos de la Ertzaintza de dicha Dirección.

Euskararen ezagutzaren balorazioaren emaitzak epaimahai kalifikatzailearen erabaki baten bidez argitaratuko dira, Hemeretzigarren Oinarriko hirugarren atalean aurreikusitako moduan.

Los resultados de la valoración del conocimiento del euskera se harán públicos mediante Acuerdo del Tribunal Calificador en la forma prevista en el tercer apartado de la Base Decimonovena.

Hamaikagarrena.– Oposizio-lehiaketaren azken kalifikazioa.

Undécima.– Calificación final del concurso-oposición.

1.– Oposizio-lehiaketaren azken puntuazioa bi faseetan lortutakoen batura izango da, euskararen ezagutza merezimendu gisa ebaluatzetik ateratzen dena gehituta, eta hautaketa-prozesuan parte hartzen duten pertsonen lehentasun-ordena zehaztuko du.

1.– La puntuación final del concurso-oposición será la suma de las obtenidas en sus dos fases, incrementada con la que resulte de la evaluación como mérito del conocimiento del euskera y determinará el orden de prelación de las personas participantes en el proceso selectivo.

2.– Sailkapenaren ordenako puntuazio-berdinketak honako irizpide hauen arabera ebatziko dira, ezartzen den ordenaren arabera:

2.– Los empates a puntuación en el orden de clasificación se dirimirán conforme con los siguientes criterios en el orden que se establecen:

a) Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legea.

a) La Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la igualdad de mujeres y hombres.

b) Kategoria handiagoa eduki izana Ertzaintzako karrerako funtzionario gisa.

b) Mayor Categoría ostentada como funcionario o funcionaria de carrera en la Ertzaintza.

c) Oposizioko lehen proban puntuazio hobea lortu izana.

c) Mejor puntuación obtenida en la primera prueba de la oposición.

3.– Hautaketa-sistema osatzen duten proben eta merezimenduen sailkapena amaitutakoan, Bosgarren Oinarrian aurreikusitako Epaimahai kalifikatzaileak, Hemeretzigarren Oinarrian aurreikusitakoarekin bat etorriz, honako hauek onartu, argitaratu eta Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendari nagusiari bidaliko dizkio:

3.– Concluida la clasificación de las pruebas y méritos que integran el sistema selectivo, el Tribunal Calificador previsto en la Base Quinta, aprobará, publicará de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena y remitirá al Director General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias:

a) Oposizio-lehiaketa puntuazio handienetik txikienera gainditu dutenen zerrenda.

a) La relación de quienes hayan superado el concurso-oposición en orden de mayor a menor puntuación obtenida.

b) Hautatutako pertsonen zerrenda, hautaketa-prozedura sailkapen-hurrenkeraren arabera gainditu dutenek eta deitutako plaza-kopuruan lekua dutenek osatua.

b) La relación de personas seleccionadas, integrada por quienes hubieran superado el procedimiento selectivo siguiendo la prelación del orden de clasificación y tuvieran cabida en el número de plazas convocadas.

c) Hautatu ez diren pertsonen zerrenda, sailkapen-hurrenkeraren arabera hautaketa-sistema gainditu duten eta deitutako plaza-kopuruan lekurik izan ez duten pertsonek osatua.

c) La relación de las personas no seleccionadas, integrada por quienes hayan superado el sistema de selección siguiendo la prelación del orden de clasificación y no hubieran tenido cabida en el número de plazas convocadas.

4.– Efikazia- eta efizientzia-printzipioak aplikatuz, hautatutako izangaien zerrendan edozein arrazoirengatik sor daitezkeen lanpostu hutsak Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Batzordearen bidez bete ahal izango dira hurrengo izangaiekin, aurreko puntuko c atalean ezarritako sailkapen-ordenari jarraituz, deitutako plaza guztiak bete arte. Ebazpen horiek Hemeretzigarren Oinarrian aurreikusitako gisa ikertuko dira.

4.– En aplicación de los principios de eficacia y eficiencia, las vacantes que, por cualquier motivo se puedan generar en la relación de personas aspirantes seleccionadas, podrán ser cubiertas mediante Resolución de la Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, por las personas aspirantes subsiguientes siguiendo el orden de clasificación establecido en el apartado c del punto anterior, hasta completar el total de plazas convocadas. Tales Resoluciones se publicarán en la forma prevista en la Base Decimonovena.

Hamabigarrena.– Betekizunak egiaztatzea eta praktiketako Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako ofizialak izendatzea.

Duodécima.– Acreditación de los requisitos y nombramiento de los y las Oficiales de la Escala de Inspección de la Ertzaintza en prácticas.

1.– Hautatutako pertsonak, deialdian parte hartzeko eskatzen diren baldintzak betetzen dituztela behar bezala egiaztatu dutenak, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Nagusiak izendatuko ditu, praktiketako Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako ofizial, Hemeretzigarren Oinarrian aurreikusitakoaren arabera argitaratuko den ebazpen baten bidez, Prestakuntza-ikastaroaren hasiera-datarekin batera.

1.– Las personas seleccionadas que hayan acreditado debidamente el cumplimiento de los requisitos exigidos para tomar parte en la convocatoria, serán nombradas por la Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, Oficiales u Oficialas de la Escala de Inspección de la Ertzaintza en prácticas mediante Resolución que se publicará de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena, junto con la fecha de inicio del Curso de Formación.

2.– Baldintzak ez betetzeagatik uko-egiterik edo bazterketarik gertatzen bada, aurreko paragrafoan adierazitako Ebazpena argitaratu baino lehen, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Nagusiak erabakiko du hautaketa-prozeduratik kanpo utziko diren eta ordeztuko diren, betiere ezarritako sailkapen-ordenaren lehentasun-ordenari jarraituz, uko-egite edo baztertze horien ondorioz deialdiko lanpostu-kopuruan sartzen diren pertsonak, betiere eskatutako baldintzak betetzen dituztela egiaztatu ondoren.

2.– Si se produjeren renuncias, o exclusiones por incumplimiento de requisitos, y con antelación a la publicación de la Resolución señalada en el apartado anterior, la Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias decidirá su exclusión del procedimiento selectivo y su sustitución, siguiendo el orden de prelación del orden de clasificación establecido, por aquellas personas que, como consecuencia de las referidas renuncias o exclusiones, y previa acreditación del cumplimiento de los requisitos exigidos tuvieran cabida en el número de plazas convocadas.

Hamahirugarrena.– Prestakuntza-ikastaroa.

Decimotercera.– Curso de formación.

1.– Prestakuntza-ikastaroan sartzeko eskubidea duten Ertzaintzako Ikuskapen Eskalako ofizialak hainbat txandatan banatu ahal izango dira ikastaroa egiteko.

1.– Los Oficiales y las Oficialas de la Escala de Inspección de la Ertzaintza en prácticas con derecho a incorporación al Curso de Formación podrán ser distribuidos en diversas tandas para el desarrollo del mismo.

Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Nagusiak atxikiko ditu txandak.

La adscripción a las distintas tandas se efectuará por la Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias.

Txandetara atxikitzeko, irizpide hauek hartuko dira kontuan:

De cara a la adscripción a las distintas tandas se tendrán en cuenta los siguientes criterios:

a) Lan- eta familia-bizitza uztartzeari buruzko Legea aplikatzearen ondoriozko inguruabarrak; ezkontza eta erditzeak, prestaketak edo erditze ondokoak eragindako egoerak. Inguruabar horiek aintzat hartu ahal izateko, ukitutako pertsonek Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendari nagusiaren aurrean alegatu beharko dituzte, Hamabigarren Oinarriaren lehenengo atalean adierazitako ebazpena argitaratu aurretik.

a) Circunstancias derivadas de la aplicación de la Ley de Conciliación de la Vida Laboral y Familiar; matrimonio y situaciones derivadas de parto, preparto o postparto. Para que tales circunstancias puedan ser apreciadas, las mismas habrán de ser alegadas por las posibles personas afectadas ante el Director General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, con anterioridad a la publicación de la Resolución señalada en el apartado primero de la Base Decimosegunda.

b) 10.3.a) oinarrian ezarritako lehentasun-hurrenkera.

b) Orden de prelación establecido en la Base 10.3.a).

2.– Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Nagusiak izapidetuko du interesdunei ikastaroan sartzeko jakinarazpena, Giza Baliabideen Zuzendaritzaren bidez.

2.– La comunicación a las personas interesadas para su incorporación al Curso se tramitará por la Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, a través de la Dirección de Recursos Humanos.

3.– Prestakuntza-ikastaroa haren Ikasketa-planaren arabera egingo da.

3.– El Curso de Formación se desarrollará de conformidad con el Plan de Estudios del mismo.

4.– Prestakuntza-ikastaroa Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademian edo haren Zuzendaritza Nagusiak izendatzen dituen zentro edo bulegoetan egingo da.

4.– El Curso de Formación se desarrollará en la Academia Vasca de Policía y Emergencias o en aquellos centros o dependencias que la Dirección General de la misma designe

5.– Prestakuntza-ikastaroaren azken kalifikazioa Hemeretzigarren Oinarrian aurreikusitakoaren arabera argitaratuko da.

5.– La calificación final del Curso de Formación se hará pública de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena.

Lan- eta familia-bizitza uztartzeari buruzko Legea aplikatzearen ondoriozko inguruabarrak aplikatuz txanda bati atxikitako prestakuntza-ikastaroa egiten duten pertsonei dagokienez, ezkontzari eta erditzeak, prestakuntzak edo erditze osteak eragindako egoerei dagokienez, kalifikazio hori ez da argitaratuko eta etenda mantenduko da 10.3.a) Oinarrian ezarritako lehentasun-ordenaren arabera 10.3.a) postuan dagoen pertsonaren prestakuntza-ikastaroaren kalifikazioa argitaratu arte.

Respecto de la persona o personas que realicen el curso de formación adscritas a una tanda en aplicación de circunstancias derivadas de la aplicación de la Ley de Conciliación de la Vida Laboral y Familiar; matrimonio y situaciones derivadas de parto, preparto o postparto, la calificación del mismo no será publicada y se mantendrá en suspenso hasta que se publique la calificación del curso de formación de la persona que, según el orden de prelación establecido en la Base 10.3.a), se encuentre clasificada en el puesto inmediatamente anterior.

6.– Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Nagusiak baztertutzat joko ditu prestakuntza-ikastaroa gainditzen ez dutenak.

6.– La Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias declarará la exclusión de quienes no superen el curso de formación.

7.– Prestakuntza-ikastaroa egiten ari den edozein unetan, ikaslearen espedientetik ondorioztatzen bada ezin duela gainditu, prozesutik kanpo utzi ahal izango da, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Nagusiaren Ebazpen baten bidez, interesdunari entzun ondoren.

7.– Si en cualquier momento del desarrollo del curso de formación, del expediente del alumno o alumna se desprendiera la imposibilidad de superarlo, podrá procederse a su exclusión del proceso mediante Resolución de la Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, previa audiencia de la persona interesada.

Hamalaugarrena.– Praktikaldia.

Decimocuarta.– Periodo de prácticas.

1.– Praktikaldia prestakuntza-ikastaroa gainditu duten pertsonek egingo dute, beren jarduera-arloen arabera Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako ofizialen prestakuntza integrala eta Ertzaintzaren polizia-zerbitzuen egitura eta funtzionamendua lanbide-kategoria horri dagokionez bereziki ezagutzen saiatzeko egokienak diren zentro edo bulegoetan.

1.– El periodo de prácticas se realizará por aquellas personas que hayan superado el Curso de Formación, en los centros o dependencias que, en razón de sus áreas de actividad resulten más adecuados para procurar la formación integral de los Oficiales y las Oficialas de la Escala de Inspección de la Ertzaintza en prácticas y el particular conocimiento de la estructura y funcionamiento de los servicios policiales de la Ertzaintza en lo que se refiere a esa categoría profesional.

2.– Praktikaldia hasi aurretik, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Nagusiak Ebazpena emango du, praktikaldia baloratzeko eta gainditzeko prozedurak, sistemak eta iraupena ezartzeko eta praktikaldiko destinoak esleitzeko. Ebazpen hori Hemeretzigarren Oinarrian aurreikusitakoaren arabera argitaratuko da.

2.– Con anterioridad al inicio del periodo de prácticas, la Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias dictará Resolución por la que se establezcan la duración, los sistemas y procedimientos de valoración y superación del periodo de prácticas y se asignen los destinos en prácticas. Dicha Resolución se publicará de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena.

Giza Baliabideen Zuzendaritzak zehaztu eta esleituko ditu praktiketako destinoak, zuzendaritza horrek ezarritako irizpideen arabera, eta une oro errespetatuko dira publikotasunaren, merezimenduaren eta gaitasunaren printzipioak.

Los destinos en prácticas serán determinados y asignados por la Dirección de Recursos Humanos de acuerdo con los criterios establecidos por dicha Dirección, respetándose en todo momento los principios de publicidad mérito y capacidad.

Lan- eta familia-bizitza uztartzeari buruzko Legea aplikatzearen ondoriozko inguruabarrak aplikatuz txanda bati atxikitako prestakuntza-ikastaroa egin duten pertsonei, ezkontzei eta erditze, prestatze edo erditze ondoko egoerei dagokienez, 10.3.a) Oinarrian ezarritako lehentasun-ordenaren arabera aurreko lanpostuan sailkatuta dagoen pertsona hasten den egunean hasiko da praktikaldi ebaluagarria.

Respecto de la persona o personas que hayan realizado el curso de formación adscritas a una tanda en aplicación de circunstancias derivadas de la aplicación de la Ley de Conciliación de la Vida Laboral y Familiar; matrimonio y situaciones derivadas de parto, preparto o postparto, el periodo de prácticas evaluable comenzará en la fecha en que lo inicie la persona que, según el orden de prelación establecido en la Base 10.3.a), se encuentre clasificada en el puesto inmediatamente anterior.

3.– Praktikaldian, Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako ofizial kategoriari dagozkion zereginak gauzatzearekin lotutako eraginkortasun profesionala ebaluatuko da. Ebaluazioa praktikaldiak irauten duen bitartean gertatzen diren gertakariei buruzkoa baino ez da izango.

3.– Durante el periodo de prácticas, se evaluará la eficacia profesional vinculada con la ejecución de tareas propias de la Categoría de Oficial u Oficiala de la Escala Inspección de la Ertzaintza. La evaluación recaerá únicamente sobre los hechos que acontezcan durante el tiempo establecido de duración del periodo de prácticas.

4.– Praktikak Gai edo Ez-gai gisa kalifikatuko dira, eta kalifikazioak hemeretzigarren oinarrian aurreikusitakoaren arabera argitaratuko dira.

4.– Las practicas serán calificadas como Apto/a o No Apto/a, y las calificaciones se harán públicas de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena.

5.– Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendari nagusiak hautaketa-prozeduratik kanpo utziko ditu praktikaldia gainditzen ez duten pertsonak.

5.– El Director General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, declarará la exclusión del procedimiento selectivo, de aquellas personas que no superen el periodo de prácticas.

6.– Ertzaintzako Ikuskapen Eskalako karrerako funtzionario ofizialordeak praktikaldia egitetik salbuetsita egongo dira.

6.– Los Suboficiales y Suboficialas funcionarios y funcionarias de carrera de la Escala de Inspección de la Ertzaintza estarán exentos de la realización del periodo de prácticas.

7.– Praktikaldia gainditzen ez duten pertsonak hautaketa-prozeduratik kanpo uztea proposatuko du Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Nagusiak.

7.– La Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, propondrá la exclusión del procedimiento selectivo, de aquellas personas que no superen el periodo de prácticas.

Hamabosgarrena.– Praktiketako ofizialen Araubide Juridikoa.

Decimoquinta.– Régimen jurídico de los y las Oficiales en prácticas.

1.– Praktiketako ofizialek Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiaren Barne Araubidean ezarritako diziplina-araubideko arauak bete beharko dituzte, eta, ordezko gisa, Euskal Autonomia Erkidegoko polizia-kidegoetako diziplina-araubideko arauak, irakaskuntzako diziplina-falta soila ez den kasuetan. Euskal Herriko Poliziari buruzko uztailaren 17ko 4/1992 Legearen 54.2 artikuluan aurreikusitako ordainsariak aplikatuko zaizkie

1.– Los y las Oficiales en prácticas se someterán a las normas de régimen disciplinario establecidas en el Reglamento de Régimen Interior de la Academia Vasca de Policía y Emergencias y, con carácter supletorio para aquellos supuestos en que el hecho no constituya simple falta disciplinaria docente, a las normas de régimen disciplinario de los Cuerpos de Policía del País Vasco. Les aplicarán las retribuciones previstas en el artículo 54.2 de la Ley 4/1992, de 17 de julio, de Policía del País Vasco.

2.– Praktiketako ofizialei lizentzia bat emango zaie ofizialorde edo agente lehena kategorian betetzen zuten lanpostuari dagokionez. Lizentzia hori ordaindua izango da, salbu eta Euskal Autonomia Erkidegoko Poliziari buruzko Legearen testu bategina onartzen duen uztailaren 22ko 1/2020 Legegintzako Dekretuaren 74. artikuluan aurreikusitako ordainsariak jasotzea aukeratzen badute.

2.– A los y las Oficiales en prácticas se les concederá una licencia respecto del puesto de trabajo que vinieran desempeñando en la categoría de Suboficial/Suboficiala o Agente Primero/Agente Primera o Agente. La referida licencia será retribuida, salvo que opten por el percibo de las retribuciones previstas en el artículo 74 del Decreto Legislativo 1/2020, de 22 de julio, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Policía del País Vasco

3.– Praktiketako ofizialek izaera horri eutsiko diote kategoria horretan karrerako funtzionario izendatu arte, edo hautaketa-prozesutik kanpo geratu arte.

3.– Los y las Oficiales en prácticas se mantendrán en tal condición en tanto se produzca su nombramiento como funcionarios o funcionarias de carrera en dicha Categoría, o su exclusión del proceso selectivo.

4.– Prestakuntza-ikastaroa eta praktikaldia nahitaezkoak eta baztertzaileak izango dira, banaka kontuan hartuta, eta ez sartzeak edo ez gainditzeak pertsona hautaketa-prozesutik kanpo uztea ekarriko du automatikoki, eta Ikuskapen Eskalako ofizial kategorian sartzeko izan ditzakeen eskubide guztiak galduko ditu. Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Nagusiak deklaratuko du kanporatzea.

4.– El Curso de Formación y el periodo de prácticas tendrán carácter obligatorio y eliminatorio individualmente considerados, y la no incorporación o su no superación determinará la automática exclusión de la persona del proceso selectivo y la pérdida de cuantos derechos pudieran asistirle para su ingreso en la Categoría de Oficial/Oficiala de la Escala de Inspección. La declaración de la exclusión se efectuará por la Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias.

Hala ere, aurreko paragrafoan xedatutakoa gorabehera, ezinbesteko kausak tarteko, ikastaro edo praktikaldian sartzen ez diren edo praktikaldi horiek betetzen ez dituzten pertsonek, egoera eragozleak desagertu ondoren egiten diren hurrengoetan parte hartu ahal izango dute, praktikaldia amaitu baino lehen. Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Nagusiak aztertuko du kausa, eta dagokion ebazpena eman beharko du.

No obstante, lo dispuesto en el párrafo anterior, aquellas personas que, concurriendo causa de fuerza mayor, no se incorporen al curso o periodo de prácticas o no lleguen a completar los mismos, podrán hacerlo en los siguientes que se celebren una vez desaparecidas las circunstancias impeditivas, previa solicitud de la misma. La apreciación de la causa corresponderá a la Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, a la que competerá adoptar la resolución que proceda.

Hamaseigarrena.– Karrerako funtzionarioak hautatzeko eta izendatzeko prozeduraren behin betiko sailkapena.

Decimosexta.– Clasificación definitiva del Procedimiento de Selección y nombramiento de los funcionarios o funcionarias de carrera.

1.– Hautaketa-prozeduraren behin betiko sailkapen-ordena egiteko, oposizio-lehiaketan, prestakuntza-ikastaroan eta praktikaldian lortutako kalifikazioak batuko dira.

1.– El orden de clasificación definitiva del procedimiento de selección se realizará sumando las calificaciones obtenidas en el concurso-oposición, las del Curso de Formación y periodo de prácticas.

2.– Praktikaldiko azken txanda amaitu eta hurrengo bi hilabeteen barruan, eta Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendari nagusiak proposatuta, Administrazio eta Zerbitzuen sailburuordeak karrerako funtzionario izendatuko ditu hautaketa-prozedura gainditu duten pertsonak; izendapena Hemeretzigarren Oinarrian aurreikusitakoaren arabera argitaratuko da.

2.– Dentro de los dos meses siguientes al de la finalización de la última tanda del periodo de prácticas, y a propuesta del Director General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, la Viceconsejera de Administración y Servicios procederá a efectuar el nombramiento como funcionario o funcionaria de carrera de las personas que hubieran superado el procedimiento de selección; el nombramiento se publicará de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena.

Izendapena Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako ofizial gisa egingo da.

El nombramiento se efectuará como Oficial/Oficiala de la Escala de Inspección de la Ertzaintza.

3.– Izendatutako pertsonek 10 eguneko epea izango dute, gehienez, lanpostuaz jabetzeko, izendapena argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera. Horrela egiten ez badute, ezinbesteko kasuetan izan ezik, haien jardun guztiak ondoriorik gabe geratuko dira, eta karrerako funtzionario izateko dituzten eskubide guztiak galduko dituzte.

3.– Las personas nombradas deberán tomar posesión en el plazo máximo de 10 días a partir del siguiente al de la publicación del nombramiento. Si no lo hicieran así, salvo que concurra causa de fuerza mayor, quedarán sin efecto todas sus actuaciones con la pérdida de cuantos derechos pudieran asistirles para su acceso a la condición de funcionario o funcionaria de carrera.

Hamazazpigarrena.– Zehapenak ezartzea falta astunengatik edo oso astunengatik.

Decimoséptima.– Imposición de sanciones por faltas graves o muy graves.

Ofizial kategorian sartzeko izangaiek diziplina-espedientea hasita dutenean edo geroago hasten zaienean, hautaketa-prozesuan onartzeko, prozesuan jarraitzeko eta ofizial kategorian sartzeko, ezinbestekoa izango da diziplina-espediente horietan falta astunengatik edo oso astunengatik zehapenik ez ezartzea.

Cuando las personas aspirantes a ingreso a la categoría de Oficial/Oficiala tengan incoado o se les incoe con posterioridad expediente disciplinario, la admisión al proceso selectivo, la permanencia en el mismo y el ingreso en la categoría de Oficial/Oficiala quedarán condicionadas al hecho de que, en los indicados expedientes disciplinarios, no se produzca la imposición a las mismas de sanciones por faltas graves o muy graves.

Hemezortzigarrena.– Hautaketa-prozeduran pertsonak identifikatzea.

Decimoctava.– Identificación de las personas en el procedimiento selectivo.

Hautaketa-prozedura honetan parte hartzen duten pertsonak (hautaketa-prozesua, prestakuntza-ikastaroa eta praktikaldia) eskaeran erabilitako identifikazio profesionaleko zenbakiaren bidez identifikatuko dira. Era berean, identifikazio profesionaleko zenbaki hori bera erabiliko da Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako ofizial izendatzeko.

Aquellas personas que tomen parte en el presente procedimiento selectivo, a lo largo del mismo (proceso selectivo, curso de formación y periodo de prácticas) serán identificadas mediante número de identificación profesional empleado en la solicitud. Igualmente, ese mismo número de identificación profesional será el empleado en el nombramiento como Oficial/Oficiala de la Escala de Inspección de la Ertzaintza.

Hemeretzigarrena.– Argitalpenak.

Decimonovena.– Publicaciones.

Berariaz bestelakorik xedatu ezean, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Iragarki-oholean argitaratuko dira argitalpenak, hargatik eragotzi gabe Gurenet saileko intranetean kontsultatu ahal izatea. Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako iragarki-oholean noiz argitaratuko den erabakigarria izango da epeak zenbatzeko.

Salvo disposición expresa en contrario, las publicaciones se realizarán en el en el Tablón de Anuncios de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, sin perjuicio de que puedan ser consultadas en la intranet departamental Gurenet. La fecha de publicación en el Tablón de Anuncios de la Academia Vasca de Policía y Emergencias será determinante a efectos de cómputo de plazos.

Hogeigarrena.– Kalte-ordainak.

Vigésima.– Indemnizaciones.

Pertsonak barneko edozein hautaketa-prozesutara aurkeztea borondatezkoa denez, hautaketa-fasean, prestakuntza-ikastaroan edo praktikaldian bidaiek edo bestelako gastuek ez dute inolako eskubiderik sortuko, eta, beraz, Administrazioak ez du gastu horiek ordaindu beharrik izango.

Debido al carácter voluntario que ostenta la presentación por parte de las personas a cualquier proceso selectivo interno, los gastos por viajes u otros que se puedan producir durante la Fase de Selección, Curso de Formación o periodo de prácticas, no devengará derecho alguno a las mismas y, por lo tanto, la Administración no estará obligada al pago de dichos gastos.

Hogeita batgarrena.– Errekurtsoak.

Vigesimoprimera.– Recursos.

Ebazpen honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beronen aurka, aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkez diezaiokete interesdunek Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritza Nagusiari, hilabeteko epean, ebazpena argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera; bestela, zuzenean aurkara dezakete administrazioarekiko auzien jurisdikzioan, bi hilabeteko epean, ebazpena argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera. Azken kasu horretan, Administrazioarekiko Auzien Epaitegien lurralde-eskumeneko arauak errespetatu beharko dira, Administrazioarekiko Auzien Jurisdikzioari buruzko uztailaren 13ko 29/1998 Legearen 14. artikuluan jasotakoak.

Contra la presente Resolución, que pone fin a la vía administrativa, podrán las personas interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante la Dirección General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente al de su publicación, o bien podrán impugnarla directamente ante el orden jurisdiccional Contencioso-Administrativo en el plazo de dos meses a contar desde el día siguiente a su publicación. En este último caso, deberán respetarse las reglas de competencia territorial de los Juzgados de lo Contencioso-Administrativo, contenidas en el artículo 14 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, de la jurisdicción Contencioso-Administrativa.

Interesdunek aurkaratu ahal izango dituzte deialdi honetatik, Epaimahai kalifikatzailearen jardunetik edo Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiaren organoetatik eratorritako administrazio-egintzak, administrazio-prozedura erkidea arautzen duen araudian aurreikusitako kasuetan eta moduan.

Los actos administrativos que deriven de la presente convocatoria, de la actuación del Tribunal Calificador o de los órganos de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, podrán ser impugnados por las personas interesadas en los casos y en las formas previstas en la normativa reguladora del procedimiento administrativo común.

Arkauti, 2021eko martxoaren 2a.

En Arkaute, a 2 de marzo de 2021.

Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendari nagusia,

El Director General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias,

ANDRES ZEARRETA OTAZUA.

ANDRES ZEARRETA OTAZUA.

ERANSKINA
ANEXO
GAI-ZERRENDA
TEMARIO
IKUSKAPEN ESKALAKO OFIZIALA
OFICIAL/A DE LA ESCALA DE INSPECCIÓN
ZUZENBIDE PENALA:
DERECHO PENAL:

1.– Delituak: zk-ko 10. artikulutik 18ra.

1.– De los delitos: artículo 10 a 18 CP.

2.– Erantzukizun kriminaletik salbuesten duten kausak: zk-ko 19. artikulutik 20ra.

2.– De las causas que eximen de la responsabilidad criminal: artículo 19 y 20 CP.

3.– Erantzukizun kriminala arintzen duten inguruabarrak: zk-ko 21. artikulua.

3.– De las circunstancias que atenúan la responsabilidad criminal: artículo 21 CP.

4.– Erantzukizun kriminala astuntzen duten inguruabarrak: zk-ko 22. artikulua.

4.– De las circunstancias que agravan la responsabilidad criminal: artículo 22 CP.

5.– Ahaidetasun inguruabar mistoa. Zk-ko 23. artikulua.

5.– De la circunstancia mixta de parentesco. Artículo 23 CP.

6.– Delituen erantzukizun kriminala duten pertsonak. Zk-ko 27. artikulutik 30era.

6.– De las personas criminalmente responsables de los delitos. Artículo 27 a 30 CP.

7.– Giza hilketa eta bere formak. ZK-ko 138. artikulutik 143ra.

7.– Del homicidio y sus formas. Artículo 138 a 143 CP.

8.– Lesioak. 147. artikulutik 156 ter-era.

8.– De las lesiones. Artículo 147 a 156 ter.

9.– Askatasunaren aurkako delituak. 163. artikulutik 172 ter-era.

9.– De los delitos contra la libertad. Artículo 163 a 172 ter.

10.– Sorospen eginbeharra ez betetzea. ZK-ko 195. artikulutik 196ra.

10.– De la omisión del deber de socorro. Artículo 195 y 196 CP.

11.– Intimitatearen, norberaren irudirako eskubidearen eta egoitzaren bortxaezintasunaren aurkako delituak. ZK-ko 197. artikulutik 204ra.

11.– De los delitos contra la intimidad, el derecho a la propia imagen y la inviolabilidad del domicilio. Artículo 197 a 204 CP.

12.– Ohorearen aurkako delituak. ZK-ko 205. artikulutik 216ra.

12.– Delitos contra el honor. Artículo 205 a 216 CP.

PROZESAL PENALA:
PROCESAL PENAL:

13.– Epaile eta auzitegien lurralde-eskumena. Prozedura Kriminalaren Legeko 15 eta 15 bis artikuluak.

13.– Competencia territorial de los Jueces y Tribunales. Artículo 15 y 15 bis LECr.

14.– Sarrera eta erregistroa leku itxian. Prozedura Kriminalaren Legeko 545. artikulutik 574ra.

14.– Entrada y Registro en lugar cerrado. Artículo 545 a 574 LECr.

15.– Jurisdikzio-organoen eskumenak. Botere Judizialari buruzko 6/1985 Lege Organikoa.

15.– Atribuciones de los órganos jurisdiccionales. Ley Orgánica 6/1985, del Poder Judicial.

EMAKUMEEN ETA GIZONEN BERDINTASUNERAKO OTSAILAREN 18KO 4/2005 LEGEA:
LEY 4/2005, DE 18 DE FEBRERO, PARA LA IGUALDAD DE HOMBRES Y MUJERES:

16.– Atariko titulua.

16.– Título Preliminar.

17.– I. Titulua: Eskumenak, funtzioak, antolaketa eta finantzaketa.

17.– Título I: competencias, funciones, organización y financiación.

18.– II. Titulua: Euskal herri-aginteen eta -administrazioen jardunean genero-ikuspegia txertatzeko neurriak.

18.– Título II: medidas para la integración de la perspectiva de género en la actuación de los poderes y las administraciones públicas vascas.

19.– III. Titulua: Hainbat esku-hartze arlotan berdintasuna sustatzeko neurriak.

19.– Título III: medidas para promover la igualdad en diferentes áreas de intervención.

POLIZIA ZIENTIFIKOA:
POLÍTICA CIENTÍFICA:

20.– Kriminalistika:

20.– Criminalística:

– Gogoeta orokorrak.

– Consideraciones generales.

– Begizko ikuskapen tekniko-poliziala.

– La Inspección Ocular técnico-policial.

21.– Lofoskopia:

21.– Lofoscopia:

– Lofoskopia hatzak.

– Huellas lofoscópicas.

– Kiroskopia.

– Quiroscópia.

– Daktiloskopia.

– Dactiloscopia.

– Aditu txosten daktiloskopikoa.

– Informe Pericial – Dactiloscópico.

– A.F.I.S.– METAMORPHO.

– AFIS – METAMORPHO.

22.– Lofoskopia-hatzak errebelatzea:

22.– Revelado de Huellas Lofoscópicas:

– Hatz-marka uztearen osagaiak eta eragina tratamenduan

– Constituyentes del depósito de una huella dactilar y cómo influyen en el tratamiento.

– Hasi aurretik.

– Antes de empezar.

– Ikusten diren lofoskopia-hatzak.

– Huellas lofoscópicas visibles.

– Lofoskopia-hatz ikusezinak.

– Huellas lofoscópicas invisibles.

– Lofoskopia-hatzak bilatzea eta aurkitzea.

– Búsqueda y localización de huellas lofoscópicas.

– Objektuak manipulatzea.

– Manipulación de Objetos.

– Pintzelak.

– Pinceles.

– Hatzak transplantatzea.

– Transplante de Huellas.

– Lofoskopia-hatzak errebelatzea.

– Revelado de Huellas lofoscópicas.

– Lofoskopia-hatz bat altxatzeko jarraitu beharreko pausuak.

– Pasos a seguir para realizar el levantamiento de una huella lofoscópica.

– Etiketatzea.

– Etiquetado.

23.– Identifikazio pertsonala:

23.– Identificación Personal:

– Aurrekari historikoak.

– Antecedentes Históricos.

– Gogoeta orokorrak.

– Consideraciones Generales.

– SIGMA polizia-fitxa.

– La ficha Policial – SIGMA.

– Argazki robota.

– El retrato robot.

24.– Dokumentoskopia eta Grafistika:

24.– Documentoscopia y Grafística:

– Definizioa.

– Definición.

– Jarduteko esparruak.

– Campos de actuación.

– Dokumentu-motak.

– Tipos de documentos.

– Lortu beharreko emaitzak

– Resultados a obtener.

– Bilketa eta enbalaketa.

– Recogida y embalaje.

– Dokumentoskopiari buruzko nozio laburtxoak.

– Breves nociones sobre documentoscopia.

– Indarrean dauden agiri berriak.

– Nuevos documentos en vigor.

25.– Pertsonen identifikazioan argazkien bidez alderatzeko teknikak. Azterketa fisonomikoak.

25.– Técnicas de comparación fotográfica en la identificación de personas. Estudios fisonómicos.

– Sarrera.

– Introducción.

– Irudiak alderatzeko teknikak.

– Técnicas de comparación de imágenes.

– Irudiak hautatzeko irizpideak.

– Criterios de selección de las imágenes.

– Lortu beharreko emaitzak.

– Resultados a obtener.

26.– Antropologia forentsea:

26.– Antropología Forense:

– Hezur hondarrak.

– Restos Oseos.

27.– Armak:

27.– Armas:

– Balistika forentsea.

– Balística forense.

– Kalibreak.

– Calibres.

– Arma zuriak.

– Armas blancas.

– Arma laburrak.

– Armas cortas.

– Arma luzeak.

– Armas largas.

– Kartutxoak.

– Cartuchos.

28.– Kristalak:

28.– Cristales:

– Gogoeta orokorrak.

– Consideraciones generales.

– Altxaketa.

– Levantamiento.

– Enbalaketa.

– Embalaje.

– Lortu beharreko emaitzak.

– Resultados a obtener.

29.– Oinetakoen eta pneumatikoen hatzak.

29.– Huellas de calzado y neumático.

– Oinetakoen hatzak.

– Huellas de calzado.

– Pneumatikoen hatzak.

– Huellas de neumático.

30.– Hainbat motatako ebidentziak:

30.– Evidencias diversas:

– Gogoeta orokorrak.

– Consideraciones generales.

– Metalari buruzko aldaketak.

– Alteraciones sobre metal.

– Ebidentziak berreraikitzea.

– Reconstrucción de evidencias.

– Korapiloak eta lokarriak.

– Nudos y ataduras.

– Tresnen markak.

– Marcas de herramientas.

31.– Ebidentzia biologikoak:

31.– Evidencias biológicas:

– Laginak batzean eta laborategira bidaltzean hartu beharreko neurriak.

– Precauciones durante el proceso de recogida y envío de muestras al laboratorio.

– Odola.

– Sangre.

– Ileak.

– Pelos.

– Semena.

– Semen.

– Zelula hondarrak.

– Restos Celulares.

– Genetika forentsea aplikatzea.

– Aplicación a la genética forense.

– Erreferentziako lagina hartzea.

– Toma de muestra de referencia.

32.– Ebidentzia kimikoak:

32.– Evidencias Químicas:

– Sute-hondarrak.

– Restos de incendios.

– Likidoak.

– Líquidos.

– Pinturak.

– Pinturas.

– Zuntzak.

– Fibras.

– Abusuzko drogak-Substantzia estupefazienteak.

– Drogas de abuso-Sustancias estupefacientes.

– Tiro-hondarrak.

– Residuos de disparo.

33.– Informazio-teknologiak:

33.– Tecnologías de la información:

– Oinarri orokorrak.

– Fundamentos generales.

– Atalaren funtzioak.

– Funciones de la Sección.

– Ebidentzia informatikoak.

– Evidencias informáticas.

34.– Irudia:

34.– Imagen:

– Sarrera.

– Introducción.

– Irudien tratamendu digitala.

– Tratamiento digital de imágenes.

35.– Ebidentzien tratamendua esparruan:

35.– Tratamiento de evidencias en campo:

– Ertzaintzako Polizia Zientifikoko Unitateari ebidentziak bidaltzeko jarraitu beharreko metodoa.

– Método a seguir para la remisión de evidencias a la Unidad de Policía Científica de la Ertzaintza.

– Ibilgailuak bidaltzeko prozedura, tratamendu integrala emateko.

– Procedimiento de remisión de vehículos para su tratamiento integral.

– Ebidentziak bidaltzea (49 Aplikazioa).

– Remisión de evidencias (Aplicación 49).

– Esparruan ebidentziak tratatzeko jarraitu beharreko metodologiaren laburpena eta laginen kalitatearen irizpidea.

– Resumen de la metodología a seguir para el tratamiento de evidencias en campo y criterio de calidad de las muestras.

36.– Argazkilaritza Begizko Ikuskapen Tekniko-polizialean.

36.– La fotografía en la Inspección Ocular Técnico Policial.

– Argazki motak.

– Tipos de fotografía.

– Egintza-tokiaren argazkia argazki-kasu batzuetan.

– La fotografía del LH en algunos supuestos de fotos.

– Ebidentzien argazkia.

– La fotografía de evidencias.

– Argazki digitala.

– La fotografía digital.

EAE-KO POLIZIARI BURUZKO ARAUDIA:
NORMATIVA DE LA POLICÍA DEL PAÍS VASCO:

37.– Euskal Autonomia Erkidegoko Poliziaren Legearen testu bategina onartzen duen uztailaren 22ko 1/2020 Legegintzako Dekretua.

37.– El Decreto Legislativo 1/2020, de 22 de julio, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Policía del País Vasco.

38.– Euskadiko Segurtasun Publikoaren Sistema Antolatzeko ekainaren 28ko 15/2012 Legea.

38.– La Ley 15/2012, de 28 de junio, de Ordenación del Sistema de Seguridad Pública de Euskadi.

39.– Ertzaintzaren egitura.

39.– La estructura de la Ertzaintza.

ZUZENDARITZARAKO ESKUMENAK:
COMPETENCIAS DIRECTIVAS:

40.– Kalitatearen kudeaketa. Egungo ereduak. Kudeaketa aurreratuaren sistema.

40.– Gestión de Calidad. Modelos actuales. El sistema de gestión avanzado.


Azterketa dokumentala


Análisis documental

Euskadi, auzolana