4. zk., 2004ko urtarrilaren 8a, osteguna
- Bestelako formatuak:
- Testu elebiduna
Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da
Iragarpenak
Ogasun eta Herri Administrazio Saila
73
LEHIAKETA. Iragarkia, Osasun Sailarentzat, "difteria-tetanos-tosferina-poliomilitis eta haemophilus influenzae (B tipoa) txertoaren 80.600 dosi (DTPA-VPI-HIB)" helburu duen horniduren administrazio-kontratua eslelitzekoa (Esp.: KBN C03/24/2003)
1. Entitate esleitzailea.
a) Erakundea: Osasun Saileko Zerbitzu eta Araubide Ekonomikoko Zuzendaritza.
b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Batzorde Nagusia (Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza).
c) Espedientearen zenbakia: C03/24/2003
2. Kontratuaren ezaugarriak.
a) Helburua: Osasun Saila difteria-tetanos-tosferina-poliomilitis eta haemophilus influenzae (B tipoa) txertoaren 80.600 dosiz hornitzea (DTPA-VPI-HIB).
b) Entregatu beharreko unitate kopurua: 80.600 dosi.
c) Loteak: ez.
d) Entregatzkeo lekua: Oinarri teknikoen pleguaren 7. puntuan ezarritakoaren arabera.
e) Entregatzeko epea: berariazko klausula administratiboen pleguko karatulako 12. puntuan ezarritakoaren arabera.
3. Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.
a) Izapideak: ohikoak.
b) Prozedura: irekia.
c) Esleitzeko era: lehiaketa.
4. Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.
Guztira: 2.418.000 euro.
5. Fidantzak:
Behin-behineko fidantza: 48.360 euro.
6. Agiriak eta argibideak.
a) Erakundea: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.
b) Helbidea: Donostia kalea, 1.
c) Herria: Vitoria-Gasteiz. 01010.
d) Telefonoa: 945 01 89 27
e) Telefaxa: 945 01 89 50
f) Dokumentazioa eta informazioa jasotzeko azken eguna: 2004ko otsailaren 5a.
7. Kontratistaren betebeharrak: Lizitatzaileek ekonomia eta finantza kaudimena eta gaitasun teknikoa egiaztatu beharko dituzte B kartazalean.
Honako era hauetan egiaztatuko da ekonomia eta finantza kaudimena:
– Finantza-erakundeek emandako txostena edo, halakorik izanez gero, arrisku profesionalengatiko kalteordain-asegurua baduela egiaztatzen duen ziurtagiria.
Honako era hauetan egiaztatuko da kaudimen teknikoa:
– Azken hiru urteetan egindako zerbitzu edo lanik garrantzizkoenen zerrenda; horien zenbatekoa, egunak eta onuradunak, publikoak zein pribatuak, aipatu beharko dira.
Berariazko Klausula Administratiboen Pleguaren 7.2 puntuan eskatutako agiriez gain, honako hauek aurkeztu beharko dira: Espainikako Sendagaien Agentziaren Ebazpena, laborategi farmazeutikoaren baimena —sendagaien fabrikatzaile eta merkaturatzaile eta sendagaiak baimentzeko titular den aldetik—, eta baimendutako sendagaiak jasotzen dituzten eranskinak.
8. Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea:
a) Aurkezteko azken eguna: 2004ko otsailaren 6a, 10:00ak baino lehen.
b) Aurkeztu beharreko agiriak: A, B eta C kartazalak aurkeztu beharko dira, berariazko klausula administratiboen pleguan jasotako agiriak dituztela.
c) Aurkezteko lekua:
1.a Entitatea: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.
2.a Helbidea: Donostia kalea, 1 (beheko solairua, Lakua II eraikina).
3.a Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.
d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari (lehiaketa): hiru hilabete, proposamenak irekitzen direnetik hasita.
e) Aldaerak: ez.
f) Hala badagokio, aurreikuspenen arabera, (gehienez eta gutxienez) zenbat enpresari egingo zaien gonbita, beren eskaintzak aurkez ditzaten (prozedura murriztua): ez.
9. Eskaintzak irekitzea.
a) Erakundea: Kontratazio Batzorde Nagusia (Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza).
b) Helbidea: Donostia kalea, 1 (beheko solairua, Lakua II eraikina).
c) Herria: Vitoria-Gasteiz. 01010
d) Eguna: 2004ko otsailaren 13a.
e) Ordua: 12:00ak.
10. Beste argibide batzuk: ez.
11. Iragarkien gastuak: kontratuaren esleipendunak ordaindu beharko ditu.
12. Iragarkia Europako Erkidegoen Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: 2003ko abenduaren 15a.
13. Deialdiari buruzko argibideak edo pleguak lortzeko informatika-ataria edo web-orria: www.ej-gv.net
Vitoria-Gasteiz, 2003ko abenduaren 16a.
Ondare eta Kontratazio zuzendaria,
JAIME DOMÍNGUEZ-MACAYA LAURNAGA.