17. zk., 2000eko urtarrilaren 26a, asteazkena
- Bestelako formatuak:
- Testu elebiduna
Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da
Bestelako Xedapenak
Euskal Herriko Unibertsitatea
354
EBAZPENA, 1999ko apirilaren 21ekoa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Errektoregoarena, "Psikopedagogian lizentziatua" titulaziora zuzendutako ikasketa-planaren homologazioa argitaratzeko agindua emateko dena. UPV / EHUko Filosofia eta Hezkuntza Zientzien Fakultatean irakatsiko da aipaturiko titulazioa.
Unibertsitateko Gobernu Batzarrak, 1998ko urriaren 29an, Filosofia eta Hezkuntza Zientzien Fakultatean irakatsiko den "Psikopedagogian lizentziatua" titulaziora zuzendutako ikasketa-plana onartu zuen. Ikasketa-plan hori 1999ko martxoaren 24an homologatu zuen Unibertsitateen Kontseiluko Akademi Batzordeak, apirilaren 25eko 614/1997 eta apirilaren 30eko 779/1998 errege-dekretuetara egokitzeko.
Azaroaren 27ko 1497/1987 Errege Dekretuaren 10.2. artikuluaren arabera (abenduaren 14ko "Estatuko Buletin Ofiziala"), eta 1992ko abenduaren 10eko Aginduaren 6.2. artikuluari jarraiki (abenduaren 23ko "Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria"), Universidad del PaÌs Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateari dagokio aldatutako eta homologatutako ikasketa-planak Estatuko Buletin Ofizialean eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindua ematea. Hori guztia kontuan harturik,
Errektorego honek erabaki du agindua ematea, aipaturiko ikasketa-plana argitaratua izan dadin. Ebazpenaren eranskinetan jasota dagoen moduan egituratuko da ikasketa-plana.
Leioa, 1999ko apirilaren 21a.
Errektorea,
PELLO SALABURU ETXEBERRIA.
2-A ERANSKINA. Ikasketa-Planaren Edukia.
UNIBERTSITATEA: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
HONAKO TITULU HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA
PSICOPEDAGOGIAKO LIZENTZIATUA / Filosofiaren eta Hezkuntza-Zientzien Fakultatea
1. ENBORREKO IRAKASGAIAK
Zikloa Ikastaroa Izena Unibertsitateak, hala iritziz gero, Kredituak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura
enborreko irakasgaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak
antolatzeko osatu dituen irakasgaiak /Klinikoak
2.a 1.a Hezkuntzarako Hezkuntzarako Diagnosia I 6T 4 2 Hezkuntzarako diagnosiaren "Hezkuntzarako
Diagnosia printzipioak. Hezkuntzarako Ikerkuntza eta Diagnosi-
diagnosiaren aldagaiak. Metodoak"
Hezkuntzarako diagnosiaren "Bilakaeraren eta
teknikak eta baliabideak. Hezkuntzaren Psikologia"
2.a 2.a Curriculumaren Curriculumaren Diseinu, 6T 4 2 Curricula laboratzeko prozesuak. "Didaktika eta
Diseinu, garapen eta Garapen eta Berritzea Hezkuntzarako metodo, estrategia Eskola-Antolakuntza"
berritzea eta bitartekoak. Curriculuma gizarte-
egoera eta egoera pertsonaletan
egokitzeko estrategiak.
2.a 1.a Hezkuntza Berezia Hezkuntza Berezia 6T 3 3 Premia diferentzialen hezkuntza- "Didaktika eta Eskola-
tratamendua. Integrazio-estrategia Antolakuntza"
eta prozesuak. Eskuhartzeko arlo "Hezkuntzarako
espezifikoak. Integrazio eskolarra, Ikerkuntza
gizarte-integrazioa. Integrazio- eta Diagnosi-
sistema eta esperientziak. Metodoak"
Berreskurapen eskolarra. "Bilakaeraren eta
Hezkuntzaren Psikologia"
2.a 1. eta 2.a Ikasketaren 6T+3A 6 3 Ikasketaren zailtasunaren kontzeptua. "Didaktika eta Eskola-
Zailtasunak eta Ikasketaren zailtasun nagusien Antolakuntza"
Psikopedagogi ezaugarriak eta etiologia. "Hezkuntzarako
Eskuhartzea Eskuhartze espezifikoa ikasketa- Ikerkuntza eta
zailtasun ezberdinetan. Diagnosi-Metodoak"
"Nortasuna, Psikologi
Balioespena eta
Tratamendua"
"Bilakaeraren eta
Hezkuntzaren Psikologia"
1. ENBORREKO IRAKASGAIAK
Zikloa Ikastaroa Izena Unibertsitateak, hala iritziz gero, Kredituak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura
enborreko irakasgaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak
antolatzeko osatu dituen irakasgaiak /Klinikoak
Ikasketaren Zailtasunak eta 3T+ 3 1, 5 Ikasketaren zailtasun nagusien
Psikopedagogi Eskuhartzea I (1.a) 1,5A ezaugarriak eta etiologia.
Eskuhartze espezifikoa ikasketa-
zailtasun ezberdinetan.
Ikasketaren Zailtasunak eta 3T+ 3 1, 5 Ikasketaren zailtasunaren kontzeptua.
Psikopedagogi Eskuhartzea 1,5A Dimentsio anitzeko hurbilketa
II (2.a) zailtasunen azaltzeko. Eskuhartze
psikopedagogikoa ikasketa-zailtasun
ezberdinetan.
2.a 2.a Eskuhartze Eskuhartze Psikopedagogikoa 6T 4 2 Akats fisiko, psikiko eta zentzuzkoak "Bilakaeraren eta
Psikopedagogikoa Garapenaren Akatsetan dituzten pertsonen garapena. Hezkuntzaren
Garapenaren Garapenaren nahasteak eta Psikologia"
Akatsetan hezkuntza-premiak. Ikasketa
eskolarra eta desegokitzapenak.
2.a 1.a Hezkuntzaren Hezkuntzaren Ikerkuntzarako 6T+ 5 2,5 Hezkuntza-ikerkuntzaren "Hezkuntzarako
Ikerkuntzarako Metodoak 1,5A paradigmak. Hezkuntza- Ikerkuntza eta
Metodoak ikerkuntzaren diseinua. Diagnosi-Metodoak"
Ikerkuntza eta hezkuntzaren
teknika eta tresnak.
2.a 1.a Orientazio-Ereduak Orientazio-Ereduak eta 6T 4 2 Psikohezkuntza-eskuhartzearen "Didaktika eta Eskola-
eta Psikopedagogi Psikopedagogi Eskuhartzea definizio epistemologiko eta Antolakuntza"
Eskuhartzea metodologikoa. Psikohezkuntza- "Hezkuntzarako
eskuhartzearen eredu nagusiak. Ikerkuntza eta
Psikopedagogi zerbitzuak emateko Diagnosi-Metodoak"
kontzeptu-eredua. "Bilakaeraren eta
Hezkuntzaren Psikologia"
1. ENBORREKO IRAKASGAIAK
Zikloa Ikastaroa Izena Unibertsitateak, hala iritziz gero, Kredituak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura
enborreko irakasgaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak
antolatzeko osatu dituen irakasgaiak /Klinikoak
2.a 1.a Lanbide-Orientazioa Lanbide-Orientazioa I 4T+2A 4 2 Lanbide-orientazioaren printzipioak, "Didaktika eta Eskola-
oinarriak eta beharra. Lanbide- Antolakuntza"
orientazioaren programa eta "Hezkuntzarako
sistemak psikopedagogi Ikerkuntza
diferentzialaren arabera. Gizarte eta eta Diagnosi-Metodoak"
lan-problematika eskolatik lanerako "Bilakaeraren eta
trantsiziorako. Eskuhartzearen Hezkuntzaren Psikologia"
ikuspegi eta programak jakitea eta
egungo proposamenen analisia.
2.a 1.a Eskolatzearen 6T+3A 6 3 Hezkuntza, garapena eta ikasketa "Didaktika eta Eskola-
Psikologia eskolarra. Ikasketa eskolarraren Antolakuntza"
pertsonabarruko eta pertsonarteko "Bilakaeraren eta
baldintzapenak. Norbanakoaren Hezkuntzaren Psikologia"
desberdintasunak eta ikasketaren
gaitasuna. Ikasketaren prozesuak eta
irakaskuntzaren edukinen egitura.
Eskolatzearen Psikologia I 3T+1,5A 3 1, 5 Hezkuntza, garapena eta ikasketa
eskolarrerako sarrera. Ikasketa
eskolarraren pertsonabarruko eta
pertsonarteko baldintzapenak.
Norbanakoaren desberdintasunak
eta ikasketaren gaitasuna. Ikasketaren
prozesuak eta irakaskuntzaren
edukinen egitura. Kognizio-aldagai
pertsonalak eta ingurukoak bereiztea,
irakaskuntza-ikasketaren prozesuan.
Eskolatzearen Psikologia II 3T+1,5A 3 1, 5 Hezkuntza, garapena eta ikasketa
eskolarraren sakontzea. Ikasketa
eskolarraren pertsonabarruko eta
pertsonarteko baldintzapenak.
Norbanakoaren desberdintasunak eta
ikasketaren gaitasuna. Ikasketaren
prozesuak eta irakaskuntzaren
edukinen egitura.
1. ENBORREKO IRAKASGAIAK
Zikloa Ikastaroa Izena Unibertsitateak, hala iritziz gero, Kredituak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura
enborreko irakasgaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak
antolatzeko osatu dituen irakasgaiak /Klinikoak
2.a 2.a Practicuma Practicuma 12T - 12 Psikopedagogi eskuhartzearen "Didaktika eta Eskola-
zenbait alderdiren inguruan zuzeneko Antolakuntza"
esperientzia eskaintzen duten "Hezkuntzarako
praktiken multzo integratua. Ikerkuntza
eta Diagnosi-Metodoak"
"Bilakaeraren eta
Hezkuntzaren Psikologia"
"Hezkuntzaren Teoria
eta Historia"
2-B ERANSKINA. Ikasketa-Planaren Edukia.
UNIBERTSITATEA: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
HONAKO TITULU HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA
PSIKOPEDAGOGIAKO LIZENTZIATUA / Filosofiaren eta Hezkuntza-Zientzien Fakultatea
2. UNIBERTSITATEKO IRAKASGAI DERRIGORREZKOAK (halakorik balego) (1)
Zikloa Ikastaroa(2) Izena Urteko Kredituak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)
Guztira Teorikoak Praktikoak
/Klinikoak
2.a 2.a Hezkuntza-Balioespena 6 4 2 Balioespen-ikerkuntzaren paradigmak. "Hezkuntzarako Ikerkuntza
Balioespen-ikerkuntzari aplikaturiko eta Diagnosi-Metodoak"
metodologiak. Balioespen-ereduak. Balioespen-
ikerkuntzarako datuen bilketa eta analisirako
teknika eta metodoak.
2.a 2.a Haurtzaroaren garaiko 4,5 3 1,5 Haurtzaroaren histori kontzeptu eta bilakaera. "Hezkuntzaren Teoria eta
Historia Famili ereduak eta haurtzaroa. Hezkuntza-ereduak Historia"
eta haurtzaroaren historia. Haurtzaroari buruzko
babes-politika. Egungo problemak.
2.a 2.a Hizkuntzaren Psikopedagogia 6 4 2 Hizkuntzaren ikasketaren psikologi alderdiak. "Hezkuntzarako Ikerkuntza
Hizkuntzaren aprendizaiaren gizarte eta kultur eta Diagnosi-Metodoak"
eta testuinguru alderdiak. Hizkuntzaren ikasketa
eta gizarte-elkarrekintza. Ikasketa eta gizarte-
elkarrekintza. Hizkuntza-alderdiak eta
hizkuntzaren ikasketa. Hizkuntza-inputa.
(1) Unibertsitateak ikasketa-planean libreki sarturiko irakasgaiak, ikaslearentzat derrigorrezkoak.
(2) Ikastaroka zehaztea Unibertsitatearen aukerakoa da.
(3) Unibertsitateak libreki erabakitakoa.
2-C ERANSKINA. Ikasketa-Planaren Edukia.
UNIBERTSITATEA: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
HONAKO TITULU HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA
PSIKOPEDAGOGIAKO LIZENTZIATUA / Filosofiaren eta Hezkuntza-Zientzien Fakultatea
3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego) Hautazko kredituak, guztira (1) 45
– zikloko 1.a=--
2.a=45 –ikastaroko Mugatugabea
1. zikloa=--
Mugatugabea
2. zikloa=45
Izena Kredituak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)
Guztira Teorikoak Praktikoak
/Klinikoak
BIGARREN ZIKLOA. Ikastaro Mugatugabea
Ekintza Psikopedagogikoa 6 3 3 Desegokitze-egoerak hezkuntza eskolar eta gizarte- "Didaktika eta Eskola-Antolakuntza"
eta Gizarte-Desegokitzearen hezkuntzan. Psikopedagogi ulerpen eta ekintzaren ereduak.
Egoerak Gizarte-desegokitzapenaren zenbait problemaren aurkako
psikopedagogi eskuhartzea.
Datuen Analisia 6 4 2 Estatistika eta datuen analisien kontzeptu orokorrak. "Hezkuntzarako Ikerkuntza eta
Aldagai bakar eta anitzeko deskribapen estatistikoa. Diagnosi-Metodoak"
Datuak aztertzeko analisia. Probabilitateen teoria.
Inferentzia estatistikorako sarrera.
Heziketa-Premia Berezidun 6 3 3 Bitarteko eta materialen irizpideak. Hezkuntza-premia "Didaktika eta Eskola-Antolakuntza"
Populazioekiko Hezkuntzaren bereziak. Egokitzeko prozesua. Material eta bitarteko
Bitarteko eta Materialen espezifikoak.
Analisia
Analisi aldagaianitzak 6 4 2 Analisi aldagaianitzen jakintza eta tekniketan sakontzea "Portaera-Zientzien Metodologia"
da ikastaroaren helburua, psikologiaren ikerkuntza
xede harturik.
3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego) Hautazko kredituak, guztira (1) 45
– zikloko 1.a=--
2.a=45 –ikastaroko Mugatugabea
1. zikloa=--
Mugatugabea
2. zikloa=45
Izena Kredituak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)
Guztira Teorikoak Praktikoak
/Klinikoak
Ikasketa-Eskasien Biologi 4,5 3 1,5 Ikasketaren eskasien kausa biologiko, genetiko eta "Didaktika eta Eskola-Antolakuntza"
Baldintzapenak harturikoak. Zentzu-somatzearen sistemaren anatomia "Hezkuntzaren Teoria eta Historia"
eta fisiologia. Akatsik ohikoenak. Somaketa eta sistema
efektoreen integratzeko mekanismo neurologikoak.
Ikasketa-prozesuetan sorturiko akatsen analisia.
Europar eraikuntza eta 4,5 3 1,5 Hezkuntza mundu aldakorrean. Lanbidetze-prozesua, "Hezkuntzaren Teoria eta Historia"
Hezkuntza europar eraiketa eta integrazioa eta curriculum-aldaketa.
Hezkuntza-premia berriak.
Curriculuma eta Diziplina-Arloak 6 3 3 Arlo espezifikoen curriculuma. Arlo bakoitzak "Didaktika eta Eskola-Antolakuntza"
curriculum osoarekiko eginiko emaria. Diziplina-arloen
didaktika.
Hezkuntzaren historiari 6 4 2 Hezkuntzaren historiari buruzko gai bat aztertuko duen "Hezkuntzaren Teoria eta Historia"
buruzko gaibakarreko gaibakarreko ikastaroa: curriculumaren historia, hezkuntza
ikastaroa diferentzialaren historia, egungo hezkuntza-historiografia,
heziketa fisikoaren historia, alfabetizazioaren historia, herri-
hezkuntzaren historia, hezkuntza-korronte edo pedagogoei
buruzko gaibakarrekoak.
Gizarte-jakintzaren Garapena 4,5 3 1,5 Gizarte eta sentiberatasun-garapenean dautzan kognizio- "Bilakaeraren eta Hezkuntzaren
prozesuen analisia. Gizarte-fenomenoen haur-ulerpena. Psikologia"
Gizarte-elkarrekintza ezagutzaren garapenean.
Sentiberatasun eta Hunkipen- 6 4 2 Sentiberatasun eta hunkipen-nahasteak adinarekiko "Nortasuna, Psikologi Balioespena
Zailtasunen Diagnosia erlazioan. Diagnosi-irizpideak. Diagnosi-balioespena eta eta Tratamendua"
Psikopedagogi Eskuhartzean baliabideak. Eskuhartzeko proposamenak. Hezkuntza,
gizarte eta osasun-zereginak sentiberatasun eta
hunkipen-nahasteen tratamenduetan.
3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego) Hautazko kredituak, guztira (1) 45
– zikloko 1.a=--
2.a=45 –ikastaroko Mugatugabea
1. zikloa=--
Mugatugabea
2. zikloa=45
Izena Kredituak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)
Guztira Teorikoak Praktikoak
/Klinikoak
hezkuntzarako diagnosia II 7,5 5 2,5 Testuinguruak balioesteko metodologiak eta "Hezkuntzarako Ikerkuntza eta
teknikak. Erakunde, famili eta gizarte-inguruaren Diagnosi-Metodoak"
diagnosi-balioespena. Hezkuntza-inguruetarako eskuhartze
psikopedagogikoaren kontzeptua, prozesua eta programak.
LAGUNTZA-ZERBITZUEN DISEINUA 6 4 2 Zerbitzu profesionalen bilakaera. Funtzio eta soslai "Didaktika eta Eskola-Antolakuntza"
ETA ANTOLAKETA profesionalak. Antolakuntza-ereduak eta zereginak.
Aholkularitza eskuhartzeko estrategia gisa. Hezkuntza-
premia bereziak eta laguntza-zerbitzua.
Psikologiari Aplikaturiko 6 4 2 Psikologiari aplikaturiko diseinua. Sasiesperimentazio- "Portaera-Zientzien Metodologia"
IKERKUNTZA-Diseinua diseinuak. Denborazko serien diseinurako datuen analisia.
Subjektu barrukoaren ihardespen-diseinuak.
Diseinuen aplikazioak.
Hezkuntza Goiztiarra 6 3 3 Hezkuntza goiztiarra versus goiz-hezkuntza. "Didaktika eta Eskola-Antolakuntza"
Gizarte eta kultur giroa eta garapena. Ohitura
familiarrak eta garapena. Lehendabiziko urteetako
konstruktibismoa eta hezkuntza-eskuhartzea. Banakoaren
garapena eta taldeko garapena. Lehendabiziko urteetako
adimen eta gizarte-garapena. Ereduak.
Hezkuntza eta Portaera 6 4 2 Portaeraren sustraiak: ontogenia eta filogenia. "Hezkuntzaren Teoria eta Historia"
Portaeraren biologi oinarriak: genetika eta neurofisiologia.
Gizarte-portaera eta oldarkortasuna, sexu-portaera
eta hezkidetza.
3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego) Hautazko kredituak, guztira (1) 45
– zikloko 1.a=--
2.a=45 –ikastaroko Mugatugabea
1. zikloa=--
Mugatugabea
2. zikloa=45
Izena Kredituak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)
Guztira Teorikoak Praktikoak
/Klinikoak
Euskara Teknikoa 6 4 2 Kontzeptu eta ezagutza teknikoak egokiro "Euskal Filologia"
transmititzeko behar diren hitz, adierazpen eta
gainerako lexiko-elementuak osatu, bereganatu eta
ongi erabiltzeko, hizkuntzak dituen bitartekoen ikastea;
bereziki, ohizko euskarak ezagutu berri dituenak,
hauetarako adierazpen finko eta kontsakraturik ez duelarik.
Lanbide-Heziketa 6 4 2 Lanbideen egungo egituraren eta egungo erakundetzearen "Hezkuntzarako Ikerkuntza eta
berri izatea. Diagnosi-Metodoak"
Akademi eta Lanbide- 4,5 3 1,5 Orientazio eta informazioa. Akademi eta lanbide-orientazio "Hezkuntzarako Ikerkuntza eta
Informazioa eta informazioaren ikuspegi desberdinak. Informazioaren arlo Diagnosi-Metodoak"
nagusiak. Ikasketen eta lanbideen mundua. Akademi eta
lanbide-informaziorako programen diseinurako funtsezko
arloak. Informazio-teknologia berriak.
Psikohezkuntza-Eskuhartzea 6 4 2 Psikopedagogoaren zeregina. Psikohezkuntza-eskuhartzerako "Bilakaeraren eta Hezkuntzaren
programak. Psikohezkuntza-eskuhartzearen prozesua. Psikologia"
euskal herriaren garaiko 6 4 2 Hezkuntza-politika eta sistemak. Hizkuntza, kultura eta "Hezkuntzaren Teoria eta Historia"
hezkuntza eskola. Alfabetizazio-prozesuak. Haurtzaroarekiko tratamendua.
Orientazioa europan 4,5 3 1,5 Orientazioa Europar eremuan. Zerbitzuak, esperientziak, "Hezkuntzarako Ikerkuntza eta
estrategiak eta programak. Diagnosi-Metodoak"
Ikerketarako Metodo eta 6 4 2 Behaketa-ikerkuntza. Sasiesperimentazio-ikerkuntza. "Hezkuntzarako Ikerkuntza eta
Teknika Espezifikoak Ikerkuntza etnometodologikoa. Elkarrekintza sinbolikoa. Diagnosi-Metodoak"
Ikerkuntza etnografikoa. Ikerkuntza-ekintza.
3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego) Hautazko kredituak, guztira (1) 45
– zikloko 1.a=--
2.a=45 –ikastaroko Mugatugabea
1. zikloa=--
Mugatugabea
2. zikloa=45
Izena Kredituak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)
Guztira Teorikoak Praktikoak
/Klinikoak
Datuen Biltzerako Metodo 6 4 2 Behaketa, elkarrizketak, galdetegiak, eskalak... "Hezkuntzarako Ikerkuntza eta
eta Teknika Espezifikoak Posibilitateak eta mugaketak. Alderdi kritiko eta teknikoak. Diagnosi-Metodoak"
Benetako erabileren analisia.
Hezkuntza Elebidunen Ereduak 6 4 2 Gizartearen dimentsio hizkuntzanitz eta kulturanitza. "Hezkuntzarako Ikerkuntza eta
Elebitasunaren , eleaniztasunaren eta kulturarteko Diagnosi-Metodoak"
hezkuntzaren ikuspegi gehikorra. Hezkuntza elebidunen
ereduen aniztasuna. Programa-moetak. Esku hartzen duten
alderdiak: motibazioa eta testuinguruak.
LANBIDE-ORIENTAZIOA II 9 6 3 Kontzeptuak eta funtzioak argitzea. Eskuhartzeko eredu "Hezkuntzarako Ikerkuntza eta
eta estrategiak hezkuntza-mailen arabera ezartzea. Diagnosi-Metodoak"
Orientazioa kidego ezberdinetarako. Ikerkuntza
orientazioaren arloan.
Psikopedagogi Orientazio 6 4 2 Kontzeptualizazioa. Familiaren ikuspegi teorikoak ikasteko "Hezkuntzarako Ikerkuntza eta
Familiarra eta gizarteratzeko inguru gisa. Hezkuntzaren ereduak eta Diagnosi-Metodoak"
gurasoek irakaskuntza-ikasketa prozesuan burutu beharreko
lana. Aholkularitza psikopedagogikoa eta familia.
Orientazioa eta Tutoretza 6 4 2 Tutoretza, proposamen ezberdinetatik begiraturik. "Hezkuntzarako Ikerkuntza eta
Tutorearen zeregin eta funtzioak hezkuntza-sistemaren Diagnosi-Metodoak"
erreformaren ildotik. Tutorearen heziketa
CurriculumA ESKASIA FISIKO 6 3 3 Eskasia fisiko eta sentsorialen inplikazio funtzionalak. "Didaktika eta Eskola-Antolakuntza"
ETA SENTSORIALEK ERAGINIKO Premien analisia. Egokitze-mailak eta eremuak.
PREMIETARA EgokitzeKO Prozesua Eskuhartzeko estrategiak. ACIS.
3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego) Hautazko kredituak, guztira (1) 45
– zikloko 1.a=--
2.a=45 –ikastaroko Mugatugabea
1. zikloa=--
Mugatugabea
2. zikloa=45
Izena Kredituak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)
Guztira Teorikoak Praktikoak
/Klinikoak
Eskuhartze-Programak 6 4 2 Orientazioaren zeregina gizarte eta pertsona-hezkuntzan. "Hezkuntzarako Ikerkuntza eta
Gizarte eta Pertsona- Gizarte eta pertsona-hezkuntzarako orientazio eta Diagnosi-Metodoak"
Hezkuntzan eskuhartzearen ikuspegi nagusiak: bizitzako trebetasunen
programak; sentiberatasun eta balioetarako hezkuntzarenak;
gizarte-partaidetza eta erantzunkizunarenak. Gizarte eta
pertsona-hezkuntzarako pakete integratuak.
Gizarte eta Pertsona- 4,5 3 1,5 Hezkuntza-eskuhartzea eskolaz kanpoko inguruetan. "Bilakaeraren eta Hezkuntzaren
Garapenaren Sustapena Psikologi garapenaren prozesuen optimizazioa. Psikologia"
Inguru familiarra. Haurtzaindegia. Gizartearekiko
portaeraren garapena. Balioen promozioa. Ikasgelako
gatazken ebazpena. Sexu-garapen eta hezkuntza.
OSASUNAREN SUSTAPENA eta 4,5 3 1,5 Hezkuntza-premia bereziak eta osasunaren sustapena. "Didaktika eta Eskola-Antolakuntza"
Hezkuntza-Premia Bereziak Hezkuntzarako eskuhartzearen ereduak, estrategiak
eta teknikak aurreikusteko xedeaz.
Gizarte eta Pertsona- 6 4 2 Gizarte eta pertsona-hezkuntza eta garapenaren "Bilakaeraren eta Hezkuntzaren
Hezkuntzaren Psikologia dimentsioak. Psikologi hausnarketa: autoestimua, Psikologia"
motibazioa, atxikidura, altruismoa, gizarte-trebeziak,
portaera-irizpideak, balioak, jarrerak. Hezkuntza-testuinguru
eskolarra: elkarrekintzak eta talde-prozesuak.
Haurtzaro eta Nerabezaroaren 6 4 2 Normaltasun eta patologiaren artean bereizteko irizpideak. "Nortasuna, Psikologi
Psikopatologia Taxonomia haurtzaro eta nerabezaroaren psikopatologian. Balioespena eta Tratamendua"
Bilakaeraren psikopatologia. Arrisku-alderdiak, arreta eta
zirraragarritasun-eskasiagatik sorturiko hezkuntza-ziklo,
ahozko, psikomotrizitate eta gizarte-portaeraren nahasteen
arabera. Antsia.
3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego) Hautazko kredituak, guztira (1) 45
– zikloko 1.a=--
2.a=45 –ikastaroko Mugatugabea
1. zikloa=--
Mugatugabea
2. zikloa=45
Izena Kredituak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)
Guztira Teorikoak Praktikoak
/Klinikoak
Hizkuntzaren Psikopatologia 6 4 2 Etiologia. Hizkuntzaren nahasteen diagnosi eta "Nortasuna, Psikologi Balioespena
tratamendu logopedikoa. Mintzamen eta boz sarrienak eta Tratamendua"
eskolaren eremuan. Ahozko eta idatzizko hizkuntza-
eskasiarengatiko ikasketaren zailtasunak.
PSIKOPEDAGOGIA ETA HIZKUNTZ 6 4 2 Aprendizazia nola gertatzen den azaltzeko ikuspegi teoriko "Hezkuntzarako Ikerkuntza eta
JABETZEA ezberdinak. Inguruaren inportantzia hizkuntzen Diagnosi-Metodoak"
jabetze/ikasketan. Irakaskuntza ikasteko estiloetara
egokitzeko estrategiak.
Psikopedagogia eta Hezkuntza- 6 4 2 Integrazioa. Premia diferentzialen hezkuntza-tratamendua. "Didaktika eta Eskola-Antolakuntza"
Premia Bereziak: Adimen- Adimen-eskasia. Irakaskuntza-ekintza.
Gutxitasuna
Genero eta Hezkuntzaren 4,5 3 1,5 Generoa, hezkuntzarako analisiaren kategoria gisa. "Hezkuntzaren Teoria eta Historia"
Teoriak Emakumearen egoera hezkuntza-sisteman. Sexu-estereotipoen
transmisioa. Emakumeak eta gizonak gizarte aldakorrean.
Informazio ETA DOKUMENTAZIO- 6 4 2 Dokumentu-informatikaren tekniketarako sarrera. "Hezkuntzarako Ikerkuntza eta
SISTEMAK HEZKUNTZAN Mintzaira dokumentala. Thesaurus. Datu-baseak. Diagnosi-Metodoak"
Informazioaren berreskurapena. Sareak eta sistemak.
EGUNGO HEZKUNTZA-SISTEMAK 6 4 2 Hezkuntza-sistemen osaketa 1945.etik. Hezkuntza-sistemei "Hezkuntzaren Teoria eta Historia"
buruzko informazio-iturriak. Hezkuntza Europan eta
Latinoamerikan.
3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego) Hautazko kredituak, guztira (1) 45
– zikloko 1.a=--
2.a=45 –ikastaroko Mugatugabea
1. zikloa=--
Mugatugabea
2. zikloa=45
Izena Kredituak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)
Guztira Teorikoak Praktikoak
/Klinikoak
Haurtzaro eta Nerabezaroko 6 4 2 Psikologi eskuhartzearen ereduak haur eta nerabeengan. "Nortasuna, Psikologi Balioespena
Eskuhartzeko Teknikak Hauetako bakoitzari dagokion eskuhartze-prozesu eta eta Tratamendua"
tekniken faseak. Adinaren araberako teknika eta estrategia
terapeutiko ezberdinen ikasketa. Prozesu terapeutikoaren
eragile artekarien garrantzia.
HEZKUNTZARAKO NEURTZEKO 6 4 2 Kontzeptu orokorren sakontzea. Neurtzeko eskalak. "Hezkuntzarako Ikerkuntza
TRESNAK EGITEKO TEORIA ETA Laborazio-prozesuaren sistematizazioa. Itemen eta Diagnosi-Metodoak"
PRAKTIKA sailkapen eta laborazioa. Aplikazioa eta zuzenketa.
Itemen analisia. Fidagarritasuna eta balioa.
Eskuliburu teknikoak.
hezkuntza-premia berezidun 6 4 2 Iragateko prozesuak eta helduaren izaera. Hezkuntza- "Didaktika eta Eskola-Antolakuntza"
gazteen bizitza heldurako premia bereziak dituzten gazteen bizitza heldurako
IRAGATEA iragatea. Iragateko prozesuen plangintza. Bigarren
mailako hezkuntza iragateko prozesuan. Banakako
iragate-planak.
BALIO OKUPAZIONALAK 4,5 3 1,5 Balio okupazionalen azterketa, bokazioa garatzeko "Hezkuntzarako Ikerkuntza eta
eremu gisa eta ikuspuntu ezberdinetatik abiaturik, Diagnosi-Metodoak"
datazioa eta ikerkuntza bereziki azpimarratuz.
(1) Hautazkoetan esleituriko kredituak, guztira, adieraziko dira eta, hala behar izanez gero, ziklo edo ikastaroka ere bai.
(2) Parentesien artean eta hautazkoaren izenaren ondoan, beroni legokiokeen ikastaro edo zikloa aipatuko da, ikasketa-planak ziklo edo ikastaroko hautazko gisa definitzen badu.
(3) Unibertsitateak libreki erabakitakoa.
1. orrialdea 3 eranskina
3. ERANSKINA: IKASKETA-PLANAREN EGITURA OROKORRA ETA ANTOLAKETA
UNIBERTSITATEA: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
1. IKASKETA-PLANAREN EGITURA OROKORRA
1. ONDOKO TITULU OFIZIAL HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA
(1) PKIKOPEDAGOGIAKO LIZENTZIATUA
2. BIGARREN ZIKLOKO IRAKASKUNTZAK (2)
3. IKASKETA-PLANAREN ANTOLAKETAREN ARDURA DUEN UNIBERTSITATE-IKASTEGIA
(3) FILOSOFIAREN ETA HEZKUNTZA-ZIENTZIEN FAKULTATEA, maiatzaren 28ko 1149/82 (82.06.04ko E.B.O.)
4. IRAKASKUNTZA-ZAMA OSOA: 150 KREDITU (4)
KREDITUEN BANAKETA
ZIKLOA IKASTAROA ENBORREKO DERRIGORREZKO HAUTAZKO OSAKETA KARRERA- GUZTIRA
GAIAK GAIAK GAIAK ASKEKO AMAIERAKO
KREDITUAK (5) LANA
I ZIKLOA 1.a - - - - -
2.a - - - - -
Ikastaro - - - - -
Mugatugabea
II ZIKLOA 1.a 37T+8A - - - 45
2.a 27T+1,5A 16,5 - - 45
Ikastaro - - 45 15 60
Mugatugabea
TOTAL 73,5 16,5 45 15 150
(1) Kasuan kasukoa aipatuko da.
(2) Legokiokeena adieraziko da 1497/87 E.D.aren 4. artikuluaren arabera (1. ziklokoak; 1. eta 2. ziklokoak; 2. ziklokoak besterik ez diren) eta kasuan kasuko tituluaren berezko jarraibide orokorrei buruzko E.D.aren aurreikuspenak.
(3) Unibertsitate-ikastegia adieraziko da, berori sortzeko araua edo legokiokeen Administrazioak Ikastegi horretan irakaskuntzak emateko baimena daukan erabakia zehaztuz.
(4) Kasuan kasuko tituluaren berezko ikasketa-planari dagozkion jarraibide orokorrei buruzko E.D.ak ezarritako mugen barruan.
(5) Irakaskuntza-zama "osoaren" %10, gutxienez.
PSIKOPEDAGOGIAKO LIZENTZIATUA
Filosofiaren eta Hezkuntza-Zientzien Fakultatea 2. orrialdea 3. eranskina
5. KARRERA-AMAIERAKO LAN EDO PROIEKTUA, EDO TITULUA JASOTZEKO GAINDITU
BEHARREKO EXAMINA EDO PROBA OROKORRA ESKATZEN DA EZ (6)
6. EZ BALIOKIDETZAZ KREDITUAK EMATEN DIRA HONELAKOETAN: (7)
a) EZ PRAKTIKAK ENPRESA, ERAKUNDE PUBLIKO EDO PRIBATU ETABARRETAN.
b) EZ AKADEMIKOKI ZUZENDU ETA IKASKETA-PLANEAN INTEGRATURIKO LANAK.
c) EZ UNIBERTSITATEAK SINATURIKO NAZIOARTEKO KOMENIOEN BARRUAN EGINIKO IKASKETAK
d) EZ BESTELAKO JARDUERAK
– ADIERAZI, HALA BEHAR BADA, EMANIKO KREDITUAK: kreditu.
– ADIERAZI BALIOKIDETZAREN ERREFERENTEA (8)
7. PLANAREN EGITURAK HARTZEN DUEN URTE-KOPURUA, ZIKLOKA: (9)
– 1. ZIKLOA - URTE
– 2. ZIKLOA 2 URTE
8. IRAKASKUNTZA-ZAMA OSOAREN BANAKETA, IKASTURTEKA.
AKADEMI IKASTURTEA GUZTIRA TEORIKOAK PRAKTIKOAK/
KLINIKOAK
1.a 67,5 43,5 24
2.a 67,5 36,5 31
3.a - - -
4.a - - -
Osaketa Askeko 15
Diziplinak
GUZTIRA 150
(6) Bai ala ez. Unibertsitateak aske har dezakeen erabakia da. Baiezkoan, irakaskuntza-zama osoko kredituen banaketa-koadroan zehaztu behar dira.
(7) Bai ala ez. Unibertsitateak aske har dezakeen erabakia da. Baiezkoan, baliokidetza-kredituak jasoko dituen jarduera zehaztu beharko da.
(8) Hala behar bada, "enborreko gaiak", derrigorrezkoak", "hautazkoak", "karrera-amaierako lana" etabar aipatuko dira, bai eta kreditu bakoitzari baliokidetzaz emaniko ordu-kopurua eta beronen izaera teoriko edo praktikoa adieraziko ere.
(9) Kasuan kasuko tituluari berari dagokion E.D.aren bigarren jarraibideak ezarritakoaren arabera legokiokieena adierazko da.
PSIKOPEDAGOGIAKO LIZENTZIATUA
Filosofiaren eta Hezkuntza-Zientzien Fakultatea 3. orrialdea 3. eranskina
II. IKASKETA-PLANAREN ANTOLAKETA
1. Unibertsitateak nahitaez aipatu beharko ditu honako atal hauek:
a) 2. ziklora sartzeko erregimena. 2. zikloa besterik ez duten irakaskuntzen kasuan edo 1. eta 2. zikloak dituzten 2. zikloaren kasuan aplikatzen da, 1497/87 E.D.aren 5. eta 8.2 artikuluetan ezarritakoa kontutan harturik.
b) Ikasketaren denborazko ordenaketaren zehaztapena, hala behar bada, gai edo irakasgaien artean edo hauen multzoen artean sekuentziak finkaturik (1497/87 E.D., 9.1. artikulua).
c) Gutxienezko eskolaldia, hala balegokio (1497/87 E.D., 9, 2, 4. artikuluak).
d) Halakorik balego. baliokidetzeko edo/eta egokitzeko mekanismoak, ikasketa-plan zaharrean ari diren ikasleak ikasketa-plan berrira iragateko (1497/87 E.D., 11. artikulua).
2. Enborreko gaien irakaskuntza jakintza-arloei esleitzeko koadroa. Berori eginen da 2-A Eranskinaren (5) oharraren (a) suposamentuaren kasuan.
3. Unibertsitateak egoki leritzokeen azalpen guztiak gehitu ahal izango du, ikasketa-plana kasuan kasuko tituluaren jarraibide orokorrei buruzko E.D.aren aurreikuspenekiko doiketa frogatzeko (bereziki, enborreko edukiak, kredituak eta dagozkion jakintza-arloak bertara ekartzeko arrazoiak, E.D. honetan aipaturikoaren arabera), bai eta ikasketa-planaren antolaketan adierazgarri deritzon beste edozein erabaki edo jarraibide ere. Dena delarik, espezifikazio hauek ez dira Unibertsitateen Kontseiluak homologatu beharrekoak.
1.a) 2. ZIKLORA SARTZEKO ERREGIMENA
Irakaskuntza hauen Bigarren Ziklora sartu ahal izateko, 1992.eko abenduaren 22ko Ministerio-Erabakian (93/01/13ko E.B.O.) ezarritako aplikatuko da, haren bidez egin beharreko titulazioak eta lehenengo zikloko ikasketak eta heziketa-osagarriak.
…/…
PSIKOPEDAGOGIAKO LIZENTZIATUA
Filosofiaren eta Hezkuntza-Zientzien Fakultatea 4. orrialdea 3. eranskina
…/…
1.b) IKASKETAREN DENBORAZKO ORDENAKETA, IKASKETA-PLANEAN EZARRITAKO IKASTAROKAKO ORDENAKETARI JARRAITUZ
1.b)1 Ikasketaren denborazko ordenaketa
Lehenengo Ikastaroa. 1. lauhilabetea Lehenengo Ikastaroa. 2. lauhilabetea
Lehenengo Ikastaroa. Lauhilabete mugatugabea
– Hezkuntzarako Diagnosia I
– Hezkuntza Berezia
– Ikasketaren Zailtasunak eta Psikopedagogi Eskuhartzea I
– Hezkuntzaren Ikerkuntzarako Metodoak
– Orientazio-Ereduak eta Psikopedagogi Eskuhartzea
– Lanbide-Orientazioa I
– Eskolatzearen Psikologia I
– Eskolatzearen Psikologia II
Bigarren Ikastaroa. 1. lauhilabetea Bigarren Ikastaroa. 2. lauhilabetea
– Practicuma
Bigarren Ikastaroa. Lauhilabete mugatugabea
– Curriculumaren Diseinu, Garapen eta Berritzea
– Eskuhartze Psikopedagogikoa Garapenaren Akatsetan
– Haurtzaroaren Garaiko Historia
– Hezkuntza-Balioespena
– Hizkuntzaren Psikopedagogia
– Ikasketaren Zailtasunak eta Psikopedagogi Eskuhartzea II
Ikasleak, lehenengo eta bigarren ikastaroen artean, zazpi eta bederatzi bitarteko irakasgai hautazko egin beharko ditu, hauen kredituen arabera.
1.c) GUTXIENEZKO ESKOLALDIA
Bi akademi ikasturtetako gutxienezko eskolaldia ezarri da.
PLAN ZAHARRA PLAN BERRIA
PSIKOPEDAGOGIAKO LIZENTZIATUA PSIKOPEDAGOGIKO LIZENTZIATURA
(1996.eko plana) (1996.eko plana, 98/04/30eko 779/98 E.D.ari egokitua)
BIGARREN ZIKLOA
LEHENENGO IKASTAROA
Hezkuntzarako Diagnosia (1.a) Hezkuntzarako Diagnosia I
Aprendizaiaren Zailtasunak eta Psikopedagogi ) Ikasketaren Zailtasunak eta Psikopedagogi Eskuhartzea I
Eskuhartzea I (1.a
Hezkuntza Berezia (1.a) Hezkuntza Berezia
Hezkuntzaren Ikerkuntzarako Metodoak (1.a) Hezkuntzaren Ikerkuntzarako Metodoak
Psikopedagogi Orientaziorako Eskuhartze-Ereduak (1.a) Orientazio-Ereduak eta Psikopedagogi Eskuhartzea
Lanbide-Orientazioa (1.a) Lanbide-Orientazioa I
Eskolatzearen Psikologia I (1.a) Eskolatzearen Psikologia I
Eskolatzearen Psikologia II (1.a) Eskolatzearen Psikologia II
…/…
PSIKOPEDAGOGIAKO LIZENTZIATUA
Filosofiaren eta Hezkuntza-Zientzien Fakultatea 5. orrialdea 3. eranskina
…/…
PLAN ZAHARRA PLAN BERRIA
PSIKOPEDAGOGIAKO LIZENTZIATUA PSIKOPEDAGOGIKO LIZENTZIATURA
(1996.eko plana) (1996.eko plana, 98/04/30eko 779/98 E.D.ari egokitua)
BIGARREN IKASTAROA
Aprendizaiaren Zailtasunak eta Psikopedagogi
Eskuhartzea II (2.a) Ikasketaren Zailtasunak eta Psikopedagogi Eskuhartzea II
Curriculumaren Diseinu, Garapen eta Berritzea (2.a) Curriculumaren Diseinu, Garapen eta Berritzea
Hezkuntza-Balioespena (2.a) Hezkuntza-Balioespena
Haurtzaroaren Historia (1.a) Haurtzaroaren Garaiko Historia
Eskuhartze Psikopedagogikoak Garapenaren Akatsetan (2.a) Eskuhartze Psikopedagogikoa Garapenaren Akatsetan
Practicuma, Orientazio Psikopedagogikoa ibilbidekoa (2.a) Practicuma (Orientazio Psikopedagogikoa ibilbidekoa)
Practicuma, Hezkuntzari Aplikaturiko Psikologia
ibilbidekoa (2.a) Practicuma (Hezkuntzari Aplikaturiko Psikologia ibilbidekoa)
Practicuma, Psikopedagogia Diferentziala ibilbidekoa (2.a) Practicuma (Psikopedagogia Diferentziala ibilbidekoa)
Hizkuntzaren Psikopedagogia (2.a) Hizkuntzaren Psikopedagogia
IKASTARO MUGATUGABEA
Ekintza Psikopedagogikoa eta Gizarte-Desegokitzearen
Egoerak (Mggb.) Ekintza Psikopedagogikoa eta Gizarte-Desegokitzearen Egoerak
Psikopedagogiaren Datuen Analisia (1.a) Datuen Analisia
Heziketa-Premia Berezidun Populazioekiko Hezkuntzaren Heziketa-Premia Berezidun Populazioekiko Hezkuntzaren
Bitarteko eta Materialen Analisia (Mggb.) Bitarteko eta Materialen Analisia
Analisi Anitzaldagarriak (Mggb.) Analisi Aldagaianitzak
Aprendizaia-Eskasien Biologi Baldintzapenak (1.a) Ikasteko Eskasien Biologi Baldintzapenak
Europar Integrazioa eta Hezkuntza (Mggb.) Europar Eraikuntza eta Hezkuntza
Curriculuma eta Diziplina-Arloak (Mggb.) Curriculuma eta Diziplina-Arloak
Gizarte-Ezagupenaren Garapena (Mggb.) Gizarte-Jakintzaren Garapena
Sentiberatasun eta Hunkipen-Zailtasunen Diagnosia Sentiberatasun eta Hunkipen-Zailtasunen Diagnosia
Psikopedagogi Eskuhartzean (Mggb.) Psikopedagogi Eskuhartzean
Diagnosia eta Talde eta Elkarte-Eskuhartzea (Mggb.) Hezkuntzarako Diagnosia II
Laguntza-Zerbitzuen Antolakuntza eta
Administrazioa (Mggb.) Laguntza-Zerbitzuen Diseinua eta Antolaketa
Psikologiari Aplikaturiko Diseinua (Mggb.) Psikologiari Aplikaturiko Ikerkuntza-Diseinua
Hezkuntza Goiztiarra (Mggb.) Hezkuntza Goiztiarra
Hezkuntza eta Portaera (Mggb.) Hezkuntza eta Portaera
Euskara Teknikoa (Maila Aurreratua) (Mggb.) Euskara Teknikoa
Lanbide-Heziketa (Mggb.) Lanbide-Heziketa
Akademi eta Lanbide-Orientazio eta Informazioa (Mggb.) Akademi eta Lanbide-Informazioa
…/…
PSIKOPEDAGOGIAKO LIZENTZIATUA
Filosofiaren eta Hezkuntza-Zientzien Fakultatea 6. orrialdea 3. eranskina
…/…
PLAN ZAHARRA PLAN BERRIA
PSIKOPEDAGOGIAKO LIZENTZIATURA PSIKOPEDAGOGIKO LIZENTZIATURA
(1996ko plana) (1996ko plana, 98/04/30eko 779/98 E.D.ari egokitua)
IKASTARO MUGATUGABEA
Psikohezkuntza-Eskuhartzea II (Mggb.) Psikohezkuntza-Eskuhartzea
Ikerketarako Metodo eta Teknika Espezifikoak (Mggb.) Ikerketarako Metodo eta Teknika Espezifikoak
Datuen Analisirako Metodo eta Teknika Espezifikoak (Mggb.) Datuen Biltzeko Metodo eta Teknika Espezifikoak
Hezkuntza Elebidunen Ereduak (Mggb.) Hezkuntza Elebidunen Ereduak
Karrerarako Hezkuntza (Mggb.) Lanbide-Orientazioa II
Psikopedagogi Orientazio Familiarra (Mggb.) Psikopedagogi Orientazio Familiarra
Orientazioa eta Tutoretza (Mggb.) Orientazioa eta Tutoretza
Curriculum-Egokitzearen Prozesua (Mggb.) Curriculuma Eskasia Fisiko eta Sentsorialek Eraginiko Premietara Egokitzeko Prozesua
Orientazio eta Eskuhartze-Programak Gizarte eta Pertsona–
Hezkuntzan (Mggb.) Eskuhartze-Programak Gizarte eta Pertsona-Hezkuntzan
Gizarte eta Pertsona-Garapenaren Bultzapena (Mggb.) Gizarte eta Pertsona-Garapenaren Sustapena
Gizarte eta Pertsona-Hezkuntzaren Psikologia (Mggb.) Gizarte eta Pertsona-Hezkuntzaren Psikologia
Haurtzaro eta Nerabezaroaren Psikopatologia (Mggb.) Haurtzaro eta Nerabezaroaren Psikopatologia
Hizkuntzaren Psikopatologia (Mggb.) Hizkuntzaren Psikopatologia
Psikopedagogia eta Hezkuntza-Premia Bereziak (Mggb.) Psikopedagogia eta Hezkuntza-Premia Bereziak:
Adimen-Gutxitasuna
Genero eta Hezkuntzaren Teoriak (Mggb.) Genero eta Hezkuntzaren Teoriak
Informazio, Dokumentazio eta Analisirako Sistema
Automatizatuak (Mggb.) Informazio eta Dokumentazio-Sistemak Hezkuntzan
Haurtzaro eta Nerabezaroko Eskuhartzeko Teknikak (Mggb.) Haurtzaro eta Nerabezaroko Eskuhartzeko Teknikak
Datuen Biltzerako Metodo eta Teknika Espezifikoak (Mggb.) Hezkuntzarako Neurtzeko Tresnak Egiteko Teoria eta Praktika
3. IKASKETA-PLANARI EGIN BEHARREKO BESTELAKO ARGIBIDEAK ETA JUSTIFIKAZIOAK
IBILBIDEAK
Hautazko irakasgaien hautapenari dagokionez, ikasleak heziketa berezitua erdiesteko bidea izanen du, baldin eta ondoko ibilbide hauetako irakasgaien artean, gutxien dela, 36 kreditu baino gehiago betetzen baditu, kasuan kasuko practicuma egiteaz gain. Hala ere, bereizketarik gabe, ibilbideotako eta zerrenda orokorreko hautazko irakasgaiak egin ahal izango ditu, ikasketa-planean jarri bezala, titulazioaren hautazko kredituen kopurura iristeko.
…/…
PSIKOPEDAGOGIAKO LIZENTZIATUA
Filosofiaren eta Hezkuntza-Zientzien Fakultatea 7. orrialdea 3. eranskina
…/…
I ibilbidea: Hezkuntzari Aplikaturiko Psikologia
Analisi Aldagaianitzak
Gizarte eta Pertsona-Garapenaren Sustapena
Gizarte-Jakintzaren Garapena
Haurtzaro eta Nerabezaroaren Psikopatologia
Haurtzaro eta Nerabezaroko Eskuhartzeko Teknikak
Hizkuntzaren Psikopatologia
Psikologiari Aplikaturiko Ikerkuntza-Diseinua
Sentiberatasun eta Hunkipen-Zailtasunen Diagnosia Psikopedagogi Eskuhartzean
II ibilbidea: Psikopedagogia Diferentziala
Curriculuma Eskasia Fisiko eta Sentsorialek Eraginiko Premietara Egokitzeko Prozesua
Ekintza Psikopedagogikoa eta Gizarte-Desegokitzearen Egoerak
Heziketa-Premia Berezidun Populazioekiko Hezkuntzaren Bitarteko eta Materialen Analisia
Hezkuntza Goiztiarra
Hezkuntza-Premia Berezidun Gazteen Bizitza Heldurako Iragatea
Ikasteko Eskasien Biologi Baldintzapenak
Laguntza-Zerbitzuen Diseinua eta Antolaketa
Osasunaren Sustapena eta Hezkuntza-Premia Bereziak
Psikopedagogia eta Hezkuntza-Premia Bereziak: Adimen-Gutxitasuna
III ibilbidea: Orientazio Psikopedagogikoa
Akademi eta Lanbide-Informazioa
Balio Okupazionalak
Eskuhartze-Programak Gizarte eta Pertsona-Hezkuntzan
Hezkuntzarako Diagnosia II
Lanbide-Heziketa
Lanbide-Orientazioa II
Orientazioa eta Tutoretza
Orientazioa Europan
Psikopedagogi Orientazio Familiarra
Zerrenda Orokorra
Curriculuma eta Diziplina-Arloak
Datuen Analisia
Datuen Biltzerako Metodo eta Teknika Espezifikoak
Egungo Hezkuntza-Sistemak
Europar Eraikuntza eta Hezkuntza
Euskal Herriaren Garaiko Hezkuntza
Euskara Teknikoa
Genero eta Hezkuntzaren Teoriak
Gizarte eta Pertsona-Hezkuntzaren Psikologia
Hezkuntza Elebidunen Ereduak
Hezkuntza eta Portaera
Hezkuntzarako Neurtzeko Tresnak Egiteko Teoria eta Praktika
Hezkuntzaren Historiari Buruzko Gaibakarreko Ikastaroa
Ikerketarako Metodo eta Teknika Espezifikoak
Informazio eta Dokumentazio-Sistemak Hezkuntzan
Psikohezkuntza-Eskuhartzea
Psikopedagogia eta Hizkuntz Jabetzea
…/…
PSIKOPEDAGOGIAKO LIZENTZIATUA
Filosofiaren eta Hezkuntza-Zientzien Fakultatea 8. orrialdea 3. eranskina
.../...
Lehengo ikasketa-planarekiko irakasgai-kopurua indarreko ikasketa-plan honetan murriztu denez, enborrekotasuna halabeharrean iritsi da % 25etik gora "Ikasketaren Zailtasunak eta Psikopedagogi Eskuhartzea", "Lanbide-Orientazioa" eta "Eskolatzearen Psikologia" irakasgaietan.