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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

132. zk., 2006ko uztailaren 12a, asteazkena

N.º 132, miércoles 12 de julio de 2006


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Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Industria, Merkataritza eta Turismo Saila
Industria, Comercio y Turismo
3597
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AGINDUA, 2006ko ekainaren 15ekoa, Industria, Merkataritza eta Turismo sailburuarena, substantzia arriskutsuek esku hartzen duten istripu larrien prebentzioarekin zerikusia duten dokumentazioari, ebaluazioari eta ikuskatzeei buruzkoa.

ORDEN de 15 de junio de 2006, de la Consejera de Industria, Comercio y Turismo, sobre la documentación, evaluación e inspecciones relacionadas con la prevención de accidentes graves en los que intervienen sustancias peligrosas.

Substantzia arriskutsuek esku hartzen duten istripu larrien berezko arriskuak kontrolatzeko neurriak onartu zituen uztailaren 16ko 1254/1999 Errege Dekretuak (1999-07-20ko BOE) 1996/82/EE Zuzentarauaren transposizioa ekarri zuen, aurrez ezarritako araudia aldatuz.

El Real Decreto 1254/1999, de 16 de julio, por el que se aprobaron las medidas de control de los riesgos inherentes a los accidentes graves en los que intervienen sustancias peligrosas (BOE 20-07-1999), vino a transponer la Directiva 1996/82/CE, modificando la anterior regulación establecida.

Enpresek horrelako istripuak prebenitzeko politikei dagokienez bete beharrekoak ezarri zituen Errege Dekretu horrek. Hala, enpresek segurtasun-txostena aurkeztu beharko diote eskumeneko administrazioari, establezimenduek izan dezaketen arriskuaren araberako dokumentazioa barne.

Este Real Decreto fijó las obligaciones de las empresas en relación con las políticas de prevención de este tipo de accidentes, estableciendo la obligación de presentar ante la administración competente un informe de seguridad que incluya la correspondiente documentación en función del riesgo potencial de los establecimientos.

Otsailaren 20ko 34/2001 Dekretuak aipatutako Errege Dekretuari dagokionez Autonomia Erkidego honen eskumeneko organoak zein diren zehaztu zuen, eta Eusko Jaurlaritzaren sailek alor horretan zer eginkizun dituzten ezarri.

El Decreto 34/2001, de 20 de febrero, determinó los órganos competentes de esta Comunidad Autónoma en relación con el citado Real Decreto, e identificó las funciones de los distintos Departamentos del Gobierno Vasco en esta materia.

Irailaren 19ko 1196/2003 Errege Dekretua argitaratzearekin batera, babes zibileko oinarrizko jarraibide berria onartu zen, substantzia arriskutsuek esku hartzen duten istripu larrien arriskua kontrolatu eta planifikatzeko, eta, hori ez ezik, irizpide tekniko berriak ezarri ziren 1254/1999 Errege Dekretuaren eraginpeko establezimenduekin zerikusia duen dokumentazioari dagokionez. Orobat, otsailaren 4ko 119/2005 Errege Dekretuaren bitartez aipatutako Zuzentarauaren transposizioa aldatu izanak (2005-02-11ko BOE) eta 948/2005 Errege Dekretuaren bidezko 2003/105/EE Zuzentarauaren transposizio berriak (2005-07-30eko BOE) jarraibide berriaren alderdi batzuk zuzendu dituzte, eta jarraibidearen irizpide berriak ekarri.

La publicación del Real Decreto 1196/2003, de 19 de septiembre, por el que se aprobó la nueva Directriz básica de protección civil para el control y planificación ante el riesgo de accidentes graves en los que intervienen sustancias peligrosas, estableció nuevos criterios técnicos para la documentación relacionada con los establecimientos afectados por el Real Decreto 1254/1999. De igual forma, la reciente modificación de la transposición de la Directiva citada mediante el Real Decreto 119/2005, de 4 de febrero (BOE 11-02-2005) y la nueva transposición de la Directiva 2003/105/CE mediante el Real Decreto 948/2005 (BOE 30-07-2005), han venido a corregir algunos aspectos y a incorporar los criterios de la nueva Directriz.

Istripu larriei buruzko 886/1988 Errege Dekretuaren eraginpeko enpresek aurkeztu zuten dokumentazioa berraztertzeko epea 2006ko uztailaren 21ean amaitzen da, eta 1254/1999 Errege Dekretuaren 9. artikuluaren eraginpeko gainerako enpresetarako epea, berriz, 2007ko uztailaren 21ean. Hori aintzat hartuta, kontuan hartu beharreko irizpideak ezarri behar dira, eraginpeko industriek aurkeztu beharreko dokumentazioari dagokionez.

Teniendo en cuenta que el vencimiento del plazo de revisión de la documentación que presentaron las empresas anteriormente afectadas por el Real Decreto 886/1988 sobre accidentes mayores finaliza el 21 de julio de 2006 y que para el resto de las empresas afectadas por el artículo 9 del Real Decreto 1254/1999, finaliza el 21 de julio de 2007, se hace necesario establecer los criterios a tener en cuenta en relación con la documentación que deben presentar las industrias efectadas.

Bestetik, egin beharreko azterketen konplexutasuna kontuan hartuta, komenigarria litzateke erakunde ebaluatzaileen esku-hartzea eskatzea, goi-mailaren eraginpeko enpresek aurkeztu beharreko segurtasun-txostenen egokitasun teknikoa egiaztatzeko.

Por otra parte, dada la complejidad de los estudios que deben realizarse, se estima conveniente exigir la intervención de entidades evaluadoras para realizar la comprobación de la idoneidad técnica de los informes de seguridad que deben presentar las empresas afectadas por el nivel alto.

Orobat, instalazioen ikuskatzeekin zerikusia duten egiaztatzeak zehaztu behar dira. Hala, istripu larriei buruzko araudia zenbateraino betetzen den egiaztatuko da, baita horrelako establezimenduak eraginpean hartzen dituzten industria-segurtasuneko bestelako araudiak zenbateraino betetzen diren ere.

Deben definirse así mismo las comprobaciones relacionadas con las inspecciones de las instalaciones, para verificar el grado de cumplimiento de la reglamentación sobre accidentes graves, así como el de las otras reglamentaciones de seguridad industrial que afectan a este tipo de establecimientos.

Ondorioz, Euskal Autonomia Erkidegoaren Industriaren azaroaren 12ko 8/2004 Legearen 2. artikuluan eta azken xedapenetariko bigarrenean, eta substantzia arriskutsuek esku hartzen duten istripu larrien berezko arriskuak kontrolatzeko neurriei dagokienez Autonomia Erkidegoaren eskumeneko organoak zein diren zehazten duen otsailaren 20ko 34/2001 Dekretuaren azken xedapen lehenean ezarritakoa betez, honako hau

En su virtud, de acuerdo con lo establecido en el artículo 2 y en la Disposición Final Segunda de la Ley 8/2004, de 12 de noviembre, de Industria de la Comunidad Autónoma de Euskadi, y en la Disposición Final Primera del Decreto 34/2001, de 20 de febrero, por el que se determinan los órganos competentes de la Comunidad Autónoma en relación con las medidas de control de riesgos inherentes a los accidentes graves en los que intervengan sustancias peligrosas,

XEDATU DUT:
DISPONGO:
I. KAPITULUA
CAPÍTULO I
ALDERDI OROKORRAK
ASPECTOS GENERALES

1. artikulua.– Dokumentazioa.

Artículo 1.– Documentación.

1.– Substantzia arriskutsuek esku hartzen duten istripu larrien berezko arriskuak kontrolatzeko neurriak onartu zituen uztailaren 16ko 1254/1999 Errege Dekretuan adierazitako dokumentazioa Industria, Merkataritza eta Turismo Sailaren dagokion lurralde bulegoan aurkeztuko da, eraginpeko instalazioaren kokalekuaren arabera.

1.– La documentación indicada en el Real Decreto 1254/1999, de 16 de julio, por el que se aprobaron las medidas de control de los riesgos inherentes a los accidentes graves en los que intervienen sustancias peligrosas se presentará en la Oficina Territorial del Departamento de Industria, Comercio y Turismo que corresponda por el emplazamiento de la instalación afectada.

Dokumentazio osoaren ale bat paperean aurkeztuko da, eta beste bat artxibo informatikoan.

De toda la documentación se presentará un ejemplar en formato papel y otro en archivo informático.

2.– Eraginpeko establezimenduen titularrek segurtasuna kudeatzeko sistemari dagokion dokumentazioa eduki beharko dute eskura, istripu larriak prebenitzeko politika barne, eta dokumentazio hori egokituko dute, unean uneko aldaketen arabera.

2.– Los titulares de los establecimientos afectados deberán disponer y adecuar la documentación correspondiente al sistema de gestión de seguridad que incluya la política de prevención de accidentes graves, en función de los cambios o modificaciones que se vayan realizando.

3.– Uztailaren 16ko 1254/1999 Errege Dekretuaren 6. artikuluan adierazitako jakinarazpena agindu honen eranskinean adierazitako dokumentuan egingo da.

3.– La notificación indicada en el artículo 6 del Real Decreto 1254/1999, de 16 de julio, se realizará en el documento indicado en el anexo a la presente Orden.

4.– Aipatutako errege dekretua betetzen dela egiaztatzeko, honako dokumentazio hau aurkeztu beharko da, eragin-mailaren arabera:

4.– La documentación a presentar para acreditar el cumplimiento del citado Real Decreto, en función del grado de afectación, es la siguiente:

a) Goi-mailako eraginpeko establezimenduak (1254/1999 Errege Dekretuaren 9. artikulua):

a) Establecimientos afectados de nivel alto (artículo 9 del Real Decreto 1254/1999):

– Substantzia arriskutsuen eraginpeko instalazioaren jakinarazpena.

– Notificación de instalación con sustancias peligrosas.

– Autobabeserako plana (Barneko larrialdi-plana).

– Plan de autoprotección (Plan de Emergencia Interior).

– Segurtasun-txostena.

– Informe de seguridad.

– Arrisku-azterketa kuantitatiboa, eskatzen bada.

– Análisis cuantitativo de riesgo, cuando sea requerido.

– Baimendutako erakundeak emandako segurtasun-txostenaren aldeko ebaluazio-irizpena.

– Dictamen favorable de evaluación del Informe de seguridad emitido por una entidad autorizada.

% 1eko hilgarritasun-atalaseak establezimenduaren mugak gainditzen dituen eta elementu kaltebera bati eragin diezaiokeen establezimendu guztietan, arriskuen azterketa kuantitatiboa aurkeztu beharko da. Orobat, Lurralde Bulegoak azterketa hori eskatu ahal izango du, ingurunearen berariazko ezaugarrien, prozesuen, instalazioen edo substantzia arriskutsuen arabera, behar bezala justifikatzen bada.

Se requerirá la presentación de un análisis cuantitativo de riesgos (ACR) en todos los establecimientos para los cuales el umbral de letalidad del 1% sobrepase los límites del establecimiento y pueda afectar a algún elemento vulnerable. De igual forma, la Oficina Territorial correspondiente podrá requerirlo en función de las circunstancias específicas del entorno, de los procesos, de las instalaciones o de las sustancias peligrosas, cuando se justifique adecuadamente.

b) Behe-mailaren eraginpeko establezimenduak (aurreko "a" atalean sartu ez direnak):

b) Establecimientos afectados de nivel bajo (los establecimientos no incluidos en el anterior apartado "a"):

– Substantzia arriskutsuen eraginpeko instalazioaren jakinarazpena.

– Notificación de instalación con sustancias peligrosas.

– Autobabeserako plana (Barneko larrialdi-plana).

– Plan de autoprotección (Plan de emergencia interior).

4.– Aurkeztu beharreko dokumentazioa osatzeko, substantzia arriskutsuek esku hartzen duten istripu larrien arriskua kontrolatu eta planifikatzeko babes zibileko oinarrizko jarraibideari buruzko irailaren 19ko 1196/2003 Errege Dekretuan ezarritako irizpideak baliatuko dira.

4.– Para la confección de la documentación a presentar se utilizarán los criterios establecidos en el Real Decreto 1196/2003, de 19 de septiembre, sobre la Directriz básica de protección civil para el control y planificación ante el riesgo de accidentes graves en los que intervienen sustancias peligrosas.

2. artikulua.– Establezimendu berriak.

Artículo 2.– Nuevos establecimientos.

1.– Uztailaren 16ko 1254/1999 Errege Dekretuari jarraiki ezarri nahi diren establezimendu berriek aurreko artikuluan adierazitako dokumentazioa aurkeztu beharko dute, jarduerak hasi baino 6 hilabete lehenago.

1.– Los nuevos establecimientos que pretendan implantarse, a efectos del Real Decreto 1254/1999, de 16 de julio, deberán presentar, con una antelación de 6 meses antes del inicio de sus actividades, la documentación indicada en el artículo anterior.

2.– Jarduera hasi ondoko 6 hilabeteko epean, baimendutako kontrol-erakunde baten ikuskatze-txostena aurkeztu beharko dute, 7. artikuluan adierazitakoaren arabera.

2.– En el plazo de los 6 meses posteriores al inicio del inicio de la actividad, deberán presentar un informe de inspección de un organismo de control autorizado, de acuerdo con lo indicado en el artículo 7.

3. artikulua.– Dauden establezimenduak aldatzea.

Artículo 3.– Modificaciones de establecimientos existentes.

1.– Uztailaren 16ko 1254/1999 Errege Dekretuari dagokionez, eraginpeko establezimenduei buruz aurkeztutako datuak edo arriskua aldatzen badira, Industria, Merkataritza eta Turismo Sailaren dagokion Lurralde Bulegoari jakinaraziko zaio.

1.– Las modificaciones de los datos aportados o del riesgo existente, en relación con el Real Decreto 1254/1999, de 16 de julio, en los establecimientos afectados, deberán notificarse a la correspondiente Oficina Territorial del Departamento de Industria, Comercio y Turismo.

2.– Honako hauek jotzen dira aldaketatzat:

2.– Se considerarán modificaciones las siguientes:

a) Goi-mailaren eraginpean dauden enpresek ekarritako eta onartutako "Kanpoko larrialdi-planetan" ageri diren datuak aldatzea, honako hauei dagokienez:

a) La variación de los datos aportados por las empresas afectadas por el nivel alto y que figuran en los "Planes de emergencia exterior" aprobados, en relación con los siguientes apartados:

– Identifikazioa eta datu orokorrak (establezimenduaren izena, helbidea, jardueraren arduraduna eta harremanetan jartzeko moduak).

– Identificación y datos generales (nombre del establecimiento, dirección, responsable de la actividad y modos de contacto).

– Instalazio eta prozesuen deskribapena.

– Descripción de las instalaciones y procesos.

– Substantzia arriskutsuak biltegiratzea.

– Almacenamiento de sustancias peligrosas.

– Babesteko baliabide eta instalazioak.

– Medios e instalaciones de protección.

– Enpresaren antolaketa (segurtasun-antolaketa).

– Organización de la empresa (organización de seguridad).

– Planta-planoa (kokapen-planoa).

– Plano de planta (plano de emplazamiento).

b) Uztailaren 29ko 948/2005 Errege Dekretuaren I. eranskinean adierazitako kategorien —948/2005 Errege Dekretuaren I. eranskinaren 2. zutabearen atalase-balioa gainditzen duten substantziak— multzo bereko substantzia bat edo substantzia batzuen batuketa haztatua % 25ean handitu edo murriztea.

b) El incremento o la disminución de un 25% de las cantidades de una sustancia o de la suma ponderada de varias de ellas que pertenezcan al mismo grupo de las categorías indicadas en el anexo I del Real Decreto 948/2005, de 29 de julio, correspondientes a sustancias que superen el valor umbral de la columna 2 del anexo I del Real Decreto 948/2005.

c) Substantzia bat erabiltzerakoan, haren egoera fisikoa aldatzea, baldin eta, baldintza jakin batzuetan, substantzia horrek materia edo energia eska badezake, eta horrek istripu larriaren arriskua eragin.

c) El cambio del estado físico de utilización de una sustancia de forma que, bajo determinadas condiciones, pueda preverse la liberación de materia y/o energía que origine un riesgo de accidente grave.

3.– Honako hauek joko dira garrantzizko aldaketatzat:

3.– Se considerarán modificaciones importantes las siguientes:

a) Establezimenduaren eragin-maila aldatzea, behe-mailatik goi-mailara igarotzea, alegia.

a) El cambio del nivel de afectación del establecimiento, pasando del nivel bajo al alto.

b) Eraginpeko establezimenduetan dauden substantzien kantitateak handitzea, baldin eta:

b) El incremento de las cantidades de sustancias existentes en los establecimientos afectados, cuando:

– Handitutako kantitateak 948/2005 Errege Dekretuaren I. eranskinaren 2. zutabearen atalase-balioaren baliokideak edo handiagoak badira.

– Las cantidades incrementadas sean superiores o iguales al valor umbral de la columna 2 del anexo I del Real Decreto 948/2005.

– 2. zutabearen atalase-balioei dagokienez, uztailaren 29ko 948/2005 Errege Dekretuaren I. eranskinean adierazitako kategorien multzo bereko substantzia batzuen handitutako kantitateen batuketa haztatua 1 edo 1etik gorakoa bada.

– La suma ponderada, respecto a los valores umbrales de la columna 2, de las cantidades incrementadas de varias sustancias que pertenezcan al mismo grupo de las categorías indicadas en el anexo I del Real Decreto 948/2005, de 29 de julio, sea mayor o igual a 1.

– 948/2005 Errege Dekretuaren I. eranskinaren 3. zutabearen atalase-balioa gainditzen duten handitutako kantitateak % 25etik gorakoak badira.

– Las cantidades incrementadas de sustancias que superan el valor umbral de la columna 3 del anexo I del Real Decreto 948/2005 sea superior a un 25%.

– 3. zutabearen atalase-balioei dagokienez, 2. zutabearen atalase-balioa gainditzen duten substantzia batzuen handitutako kantitateen batuketa haztatua 0,25 edo 0,25etik gorakoa bada.

– La suma ponderada, respecto a los valores umbrales de la columna 3, de las cantidades incrementadas de varias sustancias que superen el valor umbral de la columna 2 sea mayor o igual a 0,25.

c) Erasandako establezimenduetan substantzia berriak erabiltzea, 948/2005 Errege Dekretuaren I. eranskinaren 2. zutabearen atalase-balioa gainditzen duten kantitatetan.

c) La utilización de nuevas sustancias en los establecimientos afectados en cantidades que superen el valor umbral de la columna 2 del anexo I del Real Decreto 948/2005.

d) Bakarka hartuta garrantzizkotzat jotzen ez badira ere, oro har hartuta aurreko baldintzak betetzen dituzten aldaketak.

d) La suma de modificaciones no consideradas como importantes que en su conjunto cumplan las condiciones anteriores.

4.– Honako dokumentazio hau aurkeztu beharko da:

4.– La documentación a aportar será la siguiente:

a) Aldaketak garrantzizkoak badira, "1.4.a" edo "1.4.b" artikuluan adierazitako dokumentazioa aurkeztu beharko dute, establezimenduaren eragin-mailaren arabera.

a) En caso de modificaciones importantes deberán presentar la documentación indicada en el artículo "1.4.a" o "1.4.b", en función del nivel de afectación del establecimiento.

Dokumentazioak aldatutako zatia bilduko du, eta aurrez aurkeztutako dokumentazioan zer atal aldatu diren adieraziko da.

La documentación deberá contemplar la parte modificada, con indicación de los apartados afectados de la documentación presentada con anterioridad.

Arriskuen azterketa kuantitatiboa ere aurkeztu beharko da, baldin eta aldaketaren eraginpeko tokietako baten % 1eko hilgarritasun-atalaseak establezimenduaren mugak gainditzen baditu, eta elementu kaltebera bati erasan badiezaioke.

Se requerirá la presentación de un análisis cuantitativo de riesgos (ACR) en caso de que el umbral de letalidad del 1% de alguno de los escenarios afectados por la modificación sobrepase los límites del establecimiento y pueda afectar a algún elemento vulnerable.

b) Aldaketak garrantzizkotzat jotzen ez badira, nahikoa izango da egindako aldaketaren berri ematea.

b) En caso de modificaciones no consideradas como importantes, bastará la comunicación de la modificación realizada.

5.– Hona hemen dokumentazioa aurkezteko epeak:

5.– Los plazos de presentación serán los siguientes:

a) Establezimenduak aldatzea:

a) Modificaciones de establecimientos:

– Aldaketak garrantzizkotzat jotzen badira, ezarri baino 3 hilabete lehenago.

– En caso de modificaciones importantes, 3 meses antes de su implantación.

– Aldaketak garrantzizkotzat jotzen ez badira, ezarri baino hilabete 1 lehenago.

– En caso de modificaciones no consideradas como importantes, 1 mes antes de su implantación.

b) Establezimendu bat aldi baterako edo behin betiko ixten bada, horren berri eman beharko da, gehienez hilabete bateko epean ixtea gertatzen den unetik zenbatzen hasita.

b) El cierre temporal o definitivo de un establecimiento requerirá la comunicación de dicha circunstancia en el plazo máximo de un mes desde que se haya producido.

4. artikulua.– Dokumentazioa berraztertzea.

Artículo 4.– Revisión de la documentación.

1.– Establezimenduaren titularrak aldian behin berraztertuko du dokumentazioa une oro eguneratua egon dadin. Halaber, dokumentuen edizio berriak egingo ditu, baldin eta, aurreko artikuluaren arabera, aldaketak gertatu direla aintzat hartzeko zirkunstantziak gertatzen badira.

1.– El titular del establecimiento deberá revisar periódicamente la documentación para que esté actualizada en todo momento, debiendo realizarse nuevas ediciones de los documentos si se dan las circunstancias para considerar que existe modificación de acuerdo con el artículo anterior.

2.– Gainera, Industria, Merkataritza eta Turismo Sailak dokumentazio osoa edo horren zati bat berraztertzeko agindua eman ahal izango du, baldin eta instalazioak edo ingurunearen baldintzak aldatzen badira.

2.– El Departamento de Industria, Comercio y Turismo podrá requerir además, la revisión de la documentación total o parcial en caso de modificación de las instalaciones o del cambio de las condiciones del entorno.

3.– Aurreko idatz-zatietan adierazitakoa alde batera utzita, dokumentuen berraztertzea aurkeztu beharko da, 1254/1999 Errege Dekretuak ezarritako gehienezko epeetan.

3.– Independientemente de lo indicado en los apartados anteriores, deberá presentarse una revisión de los documentos en los plazos máximos establecidos en el Real Decreto 1254/1999.

II. KAPITULUA
CAPÍTULO II
EBALUAZIOA
EVALUACIÓN

5. artikulua.– Segurtasun-txostenen ebaluazioa.

Artículo 5.– Evaluación de los informes de seguridad.

1.– 1254/1999 Errege Dekretuaren 9.4. artikuluaren arabera, Industria, Merkataritza eta Turismo Sailak baimendutako erakundeek ebaluatu beharko dituzte segurtasun-txostenak, baita, hala badagokio, arriskuen azterketa kuantitatiboak ere.

1.– Los informes de seguridad y, en su caso, los análisis cuantitativos de riesgos (ACR) deberán ser evaluados por entidades autorizadas por el Departamento de Industria, Comercio y Turismo, de acuerdo con el artículo 9.4 del Real Decreto 1254/1999.

2.– Baimendutako erakunde ebaluatzaileak irizpen bat eman beharko du establezimenduak 1254/1999 Errege Dekretuari loturik aurkeztuko dion dokumentazioaren egokitasunari buruz.

2.– La entidad evaluadora autorizada deberá emitir un dictamen sobre la idoneidad de la documentación relacionada con el Real Decreto 1254/1999 que le presente el establecimiento.

6. artikulua.– Erakunde ebaluatzaileak.

Artículo 6.– Entidades evaluadoras.

1.– Erakunde ebaluatzaileek, baimenduak izateko, honako betebehar hauek bete beharko dituzte:

1.– Las entidades evaluadoras, para poder ser autorizadas, deberán cumplir los siguientes requisitos:

a) Europar Batasuneko edozein estatutan egoitza soziala izatea.

a) Disponer de sede social en cualquiera de los estados de la Unión Europea.

b) Profesionalen kopuru egokia izatea, ebaluazio-jarduera egiteko adinako gaitasun eta esperientziarekin. Horren haritik, establezimendu bati dagozkion dokumentuen ebaluazio osoa egiteko epeak hiru hilabete iraungo du gehienez, dokumentazio osoa aurkeztuko den unetik zenbatzen hasita.

b) Disponer de los servicios de un número adecuado de profesionales con la competencia y experiencia para realizar la actividad de evaluación. En este sentido, el plazo para realizar la evaluación completa de los documentos correspondientes a un establecimiento no podrá exceder de los tres meses, contados a partir del momento de la presentación completa de la documentación.

c) Baliabide material egokiak eskura izatea, baita jarduera egiteko beharrezkoak diren informatika-euskarriak ere.

c) Disponer de medios materiales adecuados, así como de los soportes informáticos necesarios para poder realizar la actividad.

d) Erakunde ebaluatzaileetako zuzendari eta langileek ezin izango dute istripu larriei buruzko azterketarik edo proiekturik egin Autonomia Erkidego honetan kokatutako establezimenduentzat, ezta horrelako instalazioak gauzatzeko lanak zuzentzea ere. Orobat, ezin izango dute interes komertzialik, finantzariorik edo bestelakorik eduki, horrek eragin negatiboa izan baitezake ebaluazio objektiboak egiteko independentziako, inpartzialtasuneko eta osotasuneko irizpideetan.

d) Los directores y el personal de las entidades evaluadoras no podrán realizar estudios o proyectos en materia de accidentes graves para establecimientos radicados en esta Comunidad Autónoma, ni dirigir la ejecución de este tipo de instalaciones. Asimismo no podrán tener intereses comerciales, financieros o de cualquier tipo que puedan afectar a los criterios de independencia, imparcialidad e integridad para hacer evaluaciones objetivas.

2.– Autonomia Erkidego honetan erakunde ebaluatzailea izateko baimena eskatzeko, honako dokumentu hauek aurkeztu beharko dizkio Kontsumo eta Industria Segurtasuneko Zuzendaritzari:

2.– Para solicitar la autorización como entidad evaluadora en esta Comunidad Autónoma deberá presentar, ante la Dirección de Consumo y Seguridad Industrial, la siguiente documentación:

a) Aurreko idatz-zatian adierazitako betebeharrak betetzen direla eta erakundeak alor horretan duen esperientzia zehaztuko duen memoria.

a) Memoria en la que se detalle el cumplimiento de los requisitos indicados en el apartado anterior y la experiencia de la entidad en este campo.

b) Profesional bakoitzaren curriculumaren berri —titulazio akademikoa, espezialitateak eta esperientzia— emango duen laburpen-fitxa.

b) Una ficha resumen con el currículum de cada profesional en la que se indique la titulación académica y sus especialidades, así como su experiencia.

c) Eskuragarri dauden baliabide materialen eta informatika-euskarrien zerrenda, horien guztien berariazko ezaugarrien berri emanez.

c) Relación de los medios materiales y de los soportes informáticos disponibles, con indicación de sus características específicas.

d) Langileek aurreko idatz-zatiaren d) puntuan adierazitako bateraezintasunak betetzen dituztelako deklarazioa.

d) Declaración del cumplimiento por parte del personal de las incompatibilidades indicadas en el punto d) del apartado anterior.

e) Istripu larrien ebaluazioei dagokienez erakundeak edo langileek duten esperientziaren edo profesionaltasunaren berri ematen duen beste edozein dokumentu.

e) Cualquier otro documento que se refiera a la experiencia o profesionalidad de la entidad o su personal en relación con las evaluaciones en materia de accidentes graves.

3.– Aurkeztutako dokumentazioa aintzat hartuta, Kontsumo eta Industria Segurtasuneko Zuzendaritzak beharrezko betebeharrak betetzeko egokitzat joko dituen egiaztatzeak egin ahal izango ditu.

3.– A la vista de la documentación presentada, la Dirección de Consumo y Seguridad Industrial podrá realizar las comprobaciones que considere necesarias para el cumplimiento de los requisitos necesarios.

4.– Emango diren baimenek 3 urteko balioa izango dute; nolanahi ere, epemugaren aurretik berritu ahal izango dira, beharrezko betebeharrak betetzen direla egiaztatuko duen dokumentazioa aurkeztu ondoren.

4.– Las autorizaciones que se concedan tendrán un plazo de validez de 3 años, pudiendo renovarse antes de su vencimiento, previa presentación de la documentación que acredite el cumplimiento de los requisitos necesarios.

5.– Aurreko 1. idatz-zatian adierazitako betebeharrak aldatzen badira, baimendutako erakunde ebaluatzaileek eman beharko dute horren berri, c) puntuan adierazitakoa alde batera utzita.

5.– Las entidades evaluadoras autorizadas deberán notificar cualquier variación de los requisitos indicados en el apartado 1 anterior, con excepción de lo relacionado en el punto c).

Erakunde ebaluatzaileak adierazitako betebeharretako bat betetzen ez badu, ezin izango da jarduera horretan aritu.

En caso de que la entidad evaluadora dejara de cumplir con alguno de los requisitos indicados, no podrá ejercer esta actividad.

III. KAPITULUA
CAPÍTULO III
IKUSKATZEAK
INSPECCIONES

7. artikulua.– Establezimenduak ikuskatzea.

Artículo 7.– Inspección de los establecimientos.

1.– Eraginpeko establezimenduek beren instalazioak ikuskatzeko eskaera egin beharko dute aldian behin, gehienez urtebeteko epean goi-mailaren eraginpean badaude, eta 3 urteko epean behe-mailaren eraginpean badaude. Egindako azken ikuskatzetik aurrera zenbatuko dira epe horiek.

1.– Los establecimientos afectados deberán hacer inspeccionar periódicamente sus instalaciones en el plazo máximo de 1 año si están afectadas por el nivel alto y de 3 años si lo están por el nivel bajo. Estos plazos se contarán desde la última inspección realizada.

Orobat, ikuskatze-txostenaren kopia aurkeztu beharko diote Industria, Merkataritza eta Turismo Sailaren dagokion Lurralde Bulegoari. Hala badagokio, detektatutako akatsak konpontzeko ezarriko diren neurri zuzentzaileak ere adieraziko dira.

Así mismo, deberán presentar en la correspondiente Oficina Territorial del Departamento de Industria, Comercio y Turismo copia del informe de inspección con indicación, en su caso, de las medidas correctoras correspondientes que van a implantarse para subsanar las deficiencias detectadas.

2.– Abenduaren 28ko 2200/1995 Errege Dekretuaren arabera arau-alor horretan baimenduta dauden kontrol-erakundeek beren gain hartuko dute establezimenduen ikuskatzeen ardura.

2.– Las inspecciones de los establecimientos deberán ser realizadas por los Organismos de control autorizados en este campo reglamentario de acuerdo con el Real Decreto 2200/1995, de 28 de diciembre.

Aurrekoa gorabehera, Industria, Merkataritza eta Turismo Sailak aukera izango du 1254/1999 Errege Dekretua betetzen dela egiaztatzeko beharrezkotzat joko dituen ikuskatze guztiak egiteko.

No obstante lo anterior, el Departamento de Industria, Comercio y Turismo podrá realizar cuantas inspecciones considere necesarias para verificar el cumplimiento del Real Decreto 1254/1999.

8. artikulua.– Ikuskatzearen norainokoa.

Artículo 8.– Alcance de la inspección.

1.– Ikuskatzeetan egiaztatuko da 1254/1999 Errege Dekretuaren baldintzak betetzen diren, baita establezimenduari dagozkion industria-segurtasuneko araudiak betetzen diren ere.

1.– En las inspecciones se comprobará el cumplimiento de las condiciones del Real Decreto 1254/1999 y de las correspondientes reglamentaciones de seguridad industrial que le afecten al establecimiento.

Zehazkiago, honako hauek egiaztatuko dira:

En particular deberá comprobarse:

a) Istripu larriak prebenitzeko beharrezko neurriak betetzea, honako hauei dagokienez:

a) Cumplimiento de las medidas necesarias para la prevención de los accidentes graves relacionadas con:

– Istripu larriak prebenitzeko politika.

– Política de prevención de accidentes graves.

– Segurtasuna kudeatzeko sistema ezartzea.

– Implantación del Sistema de gestión de la seguridad.

– Substantzia arriskutsuak jakinaraztea.

– Notificación de sustancias peligrosas.

– Aipatutako ekipo eta segurtasun-elementuen egoera.

– Estado de los equipos y elementos de seguridad relacionados.

b) Substantzia arriskutsuen instalazioekin zerikusia duten industria-segurtasuneko arautegien dokumentu-betetzea.

b) Cumplimiento documental de los reglamentos de seguridad industrial conexos con las instalaciones de sustancias peligrosas.

2.– Ikuskatzearen ondorio gisa, kontrol-erakundeak ikuskatze-txostena emango du, eta, bertan, aurreko idatz-zatian adierazitako betebeharrak betetzen direla adieraziko da, edo, hala badagokio, detektatutako ez-betetzeak.

2.– Como resultado de la inspección, el Organismo de control emitirá un informe de inspección en el que se indique el cumplimiento de los requisitos indicados en el apartado anterior, o en su caso, los incumplimientos detectados.

Txostenean detektatutako akatsak eta akats horien kalifikazioa adieraziko dira, baita dagokion Lurralde Bulegoan akats horiek konpondu direla egiaztatzeko gehienezko epea ere. Orobat, beharrezkotzat joko diren oharrak adieraziko dira.

En el informe se indicarán las deficiencias detectadas y su calificación, así como el plazo máximo para acreditar su subsanación ante la Oficina Territorial correspondiente. De igual forma se indicarán las observaciones que se consideren necesarias.

XEDAPEN IRAGANKORRAK

DISPOSICIONES TRANSITORIAS

Lehenengoa.– Dokumentazioa 1196/2003 Errege Dekretuaren irizpideei jarraiki aurkeztuko duten eraginpeko establezimenduek 6 hilabeteko epea izango dute segurtasun-txostenaren aldeko irizpena aurkezteko.

Primera.– Los establecimientos afectados que hayan presentado la documentación atendiendo a los criterios del RD 1196/2003 dispondrán de un plazo de 6 meses para presentar el dictamen favorable del informe de seguridad.

Bigarrena.– Dokumentazioa 1196/2003 Errege Dekretuaren irizpideei jarraiki aurkeztuko ez duten eraginpeko establezimenduek honako epe hauek izango dituzte dokumentazioaren berraztertzea aurkezteko:

Segunda.– Los establecimientos afectados que no hayan presentado la documentación atendiendo a los criterios del RD 1196/2003 dispondrán de los siguientes plazos para presentar la revisión de la documentación:

a) Istripu larriei buruzko 886/1988 Errege Dekretuaren eraginpean egon ziren establezimenduek, 2007ko martxoaren 30ra arte.

a) Los establecimientos que estuvieron afectados por el Real Decreto 886/1988 sobre accidentes mayores, hasta el 30 de marzo de 2007.

b) 1254/1999 Errege Dekretuaren 9. artikuluaren eraginpeko gainerako establezimenduek, 2007ko abenduaren 31ra arte.

b) El resto de establecimientos afectados por el artículo 9 del Real Decreto 1254/1999, hasta el 31 de diciembre de 2007.

Hirugarrena.– Ikuskatzerik egin ez duten behe-mailaren eraginpeko establezimenduek 2007ko uztailaren 31 baino lehen egin beharko dute lehen ikuskatzea.

Tercera.– Los establecimientos de nivel bajo que no hubieran realizado inspecciones deberán realizar la primera antes del 31 de julio de 2007.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Kontsumo eta Industria Segurtasuneko zuzendariari eskumena ematen zaio agindu honetan aurreikusitakoa gauzatu eta aplikatzeko beharrezkotzat joko dituen jarraibide guztiak eman ditzan.

Primera.– Se faculta al Director de Consumo y Seguridad Industrial para dictar cuantas instrucciones sean necesarias para la ejecución y aplicación de lo previsto en la presente Orden.

Bigarrena.– Xedapen hau indarrean hasiko da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta 30 egun igaro ostean.

Segunda.– La presente disposición entrará en vigor a los 30 días de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2006ko ekainaren 15a.

En Vitoria-Gasteiz, a 15 de junio de 2006.

Industria, Merkataritza eta Turismo sailburua,

La Consejera de Industria, Comercio y Turismo,

ANA AGUIRRE ZURUTUZA.

ANA AGUIRRE ZURUTUZA.

SUBSTANTZIA ARRISKUTSUEN ERAGINPEKO INSTALAZIOAREN JAKINARAZPENA
NOTIFICACIÓN DE INSTALACIÓN CON SUSTANCIAS PELIGROSAS
(ISTRIPU LARRIAK - 1254/1999, 119/2005 eta 948/2005 Errege Dekretuak)
(ACCIDENTES GRAVES - RR.DD. 1254/1999, 119/2005 y 948/2005)

Establezimenduaren titularraren datuak

Datos del titular del establecimiento

Establezimenduaren izena		Erregistro Industrial. Zenbakia

Nombre del establecimiento		N.º R.I.

Kokalekua	Helbide osoa:	Tel.– zk.

Emplazamiento	Dirección completa:	Tf:

		Fax.– zk.:

		Fax:

		E-maila:

		E-mail:

Jardueraren arduraduna (1)	Izena:	Kargua:

Responsable de la actividad (1)	Nombre:	Cargo:

	Lokalizazio-helbide osoa:	Tel.– zk.:

	Dirección completa de localización:	Tf:

		Fax.-z k.:

		Fax:

		E-maila:

		E-mail:

	Lokalizazioa 24 h:

	Localización 24 h:

Helbide soziala	Helbide osoa:	Tel.– zk.:

Domicilio social	Dirección completa:	Tf:

		Fax.– zk.:

		Fax:

		E-maila:

		E-mail:

(1) Establezimenduaren arduraduna istripu edo gertakizunetan jarduteko.

(1) Persona responsable del establecimiento para actuar en caso de accidente o incidente.

Kokalekuaren datuak

Datos del emplazamiento

Jarduera		EJSN:

Actividad			CNAE:

UTM koordenatuak

Coordenadas UTM

Kokalekuaren eremua&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Industriala&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Hirikoa&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Landakoa

Zona del emplazamiento&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Industrial&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Urbana &#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n

Azalera osoa&#9;Orubeak (m2):&#9;&#9;Eraikinak (m2):

Rural

Eraikin mota&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Beste industria-eraik. ondoan dago&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Bakartua, beste eraik. &lt; 500 m-tara

Superficie total&#9;Solares (m2):&#9;&#9;Edificaciones (m2):

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Etxebizitzen ondoan dago&#9;&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Bakartua, beste eraik. &gt; 500 m-tara

Tipo edificación&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Adjunto a otros edif. industriales&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Aislada a &lt; 500 m de otros edificios

Gertuko ingurunea

<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" <P ALIGN="JUSTIFY"> &#9;n Adjunto a viviendas &#9;&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Aislada a &gt; 500 m de otros edificios

Kokalekuaren langileak&#9;– Plantilla osoa&#9;&#9;– Eraginpeko inst. lang. kop.:

Entorno inmediato

&#9;– Txandako lang. kop.: &#9;&#9;– Eraginpeko inst. txandako lang. kop.:

Personal en el emplazamiento&#9;– Total en plantilla: &#9;&#9;– Total en las inst. afectadas:

Substantzia arriskutsuak (1)

&#9;– Total por turno: &#9;&#9;– Por turno en las inst. afectadas:

Substantzia mota(2)&#9;NBE zk. eta CAS zk. (3)&#9; Substantziaren izena (4)&#9;Gehien. kant. &#9;Ratioa (6)

Sustancias peligrosas (1)

&#9;&#9;&#9;(tonak) (5)

Tipo de sustancia (2)&#9;N.º ONU o N.º CAS (3)&#9;Nombre de la sustancia (4)&#9;Cantidad máx. &#9;Ratio (6)

&#9;&#9;&#9;&#9;2. Zut&#9;3. Zut

&#9;&#9;&#9;(toneladas) (5)

<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" <P ALIGN="JUSTIFY"> n Eranskinaren

&#9;&#9;&#9;&#9;Col 2&#9;Col 3

1. zatia, edo

<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" <P ALIGN="JUSTIFY"> n Parte 1 del anexo

<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" <P ALIGN="JUSTIFY"> n Eranskinaren 2.

o

zatiaren kategoria:

<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" <P ALIGN="JUSTIFY"> n Categoría de la parte

– 1 Oso toxikoa

2 del anexo:

– 2 Toxikoa

– 1 Muy tóxica

– 3 Erregarria

– 2 Tóxica

– 4 Leherkorra (a)

– 3 Comburente

– 5 Leherkorra (b)

– 4 Explosiva (a)

– 6 Sukoia

– 5 Explosiva (b)

– 7.a Oso sukoia

– 6 Inflamable

–7.b Oso likido sukoia

– 7.a Muy inflamable

– 8 Izugarri

– 7.b Líquido muy

sukoia

inflamable

– 9i R50

– 8 Extremadamente

– 9ii R51 eta R53

inflamable

– 10i R14 edo R14/15

– 9i R50

– 10ii R29

– 9ii R51 y R53

&#9;Substantzien ratioa (7)

– 10i R14 o R14/15

Toxikoak (kategoriak: 1, 2)&#9;2. zutabeari dagokionez:&#9; 3. zutabeari dagokionez:

– 10ii R29

Ekotoxikoak (9. kategoria)&#9;2. zutabeari dagokionez:&#9;3. zutabeari dagokionez:

&#9;Ratio de sustancias (7)

Sukoiak (kategoriak. 3, 4, 5, 6, 7a, 7b, 8)&#9;2. zutabeari dagokionez:&#9;3. zutabeari dagokionez:

Tóxicas (categorías 1, 2)&#9;Respecto a columna 2:&#9; Respecto a columna 3:

(1) &#9;2. zutabearen atalase-balioen % 2 gainditzen duten substantzia guztien (lehengaiak, bitarteko edo amaitutako produktuak, azpiproduktuak, hondakinak, edo kontrola galduz gero sor daitezkeenak) zerrenda.

Ecotóxicas (categoría 9)&#9;Respecto a columna 2:&#9; Respecto a columna 3:

(2) &#9;Adierazi:"1. zatia", I. eranskinaren zati horretan badago, edo 2. zatiaren substantziaren kategoria. 1. zatian sartu ez diren substantziei dagokienez, 2. zatian egonik aplika dakizkiekeen kategoria guztien erreferentziak adierazi beharko dira.

Inflamables (categorías 3, 4, 5, 6, 7a, 7b, 8)&#9;Respecto a columna 2:&#9;Respecto a columna 3:

(3) &#9;NBE zenbakia: merkantzia arriskutsuen garraioari aplikatutako sailkapena. CAS zenbakia: "Chemical Abstract Service" zerbitzuaren erregistro-zenbakia, produktu bakoitza identifikatzeko balio duena.

(1) &#9;Relación de todas las sustancias que pueden existir (materias primas, productos intermedios o acabados, subproductos, residuos o los que puedan generarse en caso de pérdida de control) que superen el 2% de los valores umbrales de la columna 2.

(4) &#9;Substantziaren izendapen teknikoa.

(2) &#9;Indicar: "Parte 1" si está incluida en esa parte del anexo I, o la categoría de la sustancia de la parte 2. Para las sustancias no incluidas en la parte 1 deberán indicarse las referencias a todas las categorías que le sean de aplicación de la parte 2.

(5) &#9;Egoerarik okerrenean egon daitekeen gehienezko kantitatea.

(3) &#9;Número ONU: clasificación aplicada al transporte de mercancías peligrosas. Número CAS: número de registro del "Chemical Abstract Service" que identifica a cada producto.

(6) &#9;qx/Qx balio haztatua (qx = substantzia arriskutsu baten gehienezko kantitatea, eta Qx = substantzia horrek 2. edo 3. zutabean duen atalase-kantitatea).

(4)&#9;Denominación técnica de la sustancia.

(7) &#9;I. eranskinaren atalase-balioetara iristen ez diren kantitateen batuketa haztatua: q1/Q1+ q2/Q2+... (q = substantzia arriskutsuaren gehienezko kantitatea, eta Q = 2. edo 3. zutabearen atalase-kantitatea).

(5) &#9;Cantidad máxima que puede existir en la situación más desfavorable.

Prozesu teknologikoen deskribapen laburra (1)

(6) &#9;Valor ponderado qx/Qx (qx = cantidad máxima de una sustancia peligrosa y Qx = cantidad umbral de esa sustancia en la columna 2 ó 3).

(1) 1254/1999 Errege Dekretuaren eraginpeko prozesuen deskribapena

(7) &#9;Suma ponderada de las cantidades que no lleguen a los valores umbrales del anexo I: q1/Q1+ q2/Q2+... (q = cantidad máxima de sustancia peligrosa y Q = cantidad umbral de la columna 2 ó 3).

Erantsitako dokumentazioa:

Breve descripción de los procesos tecnológicos (1)

<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" <P ALIGN="JUSTIFY"> n Enpresaren edo establezimenduaren kokapen-planoa; gutxi gorabeherako eskala: 1:25.000 (1)

(1) Descripción de los procesos afectados por el RD 1254/1999

<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" <P ALIGN="JUSTIFY"> n Kokapen-planoa; gutxi gorabeherako eskala: 1:1.000 – 1:5.000 (2)

Documentación que se adjunta:

<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" <P ALIGN="JUSTIFY"> n Kokalekuaren planoa; gutxi gorabeherako eskala: 1:200

<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" <P ALIGN="JUSTIFY"> n Plano de situación de la empresa o establecimiento: a escala aproximada de 1:25000 (1)

<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" <P ALIGN="JUSTIFY"> n Bestelako dokumentuak:

<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" <P ALIGN="JUSTIFY"> n Plano de ubicación: a escala aproximada de 1:1000 – 1:5000 (2)

<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" <P ALIGN="JUSTIFY"> n Plano del emplazamiento: a escala aproximada de 1:200

<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" <P ALIGN="JUSTIFY"> n Otra documentación:

Oharra: Lauki batean edo bestean nahikoa tokirik ez badago, zenbakidun orri zuri osagarriak erabil daitezke.

(1) &#9;Kokapen planoan honako hauek zehaztu behar dira, betiere enpresa edo establezimenduaren lurren mugatik 2.000 metro baino gutxiagora badaude: establezimendurako sarbideak eta herriguneak, komunikazio-bideak, ur-korronteak eta baso-eremuak.

(2) &#9;Jarduerak eraikin bat baino gehiago biltzen baditu, establezimendu osoaren planoa ere aurkeztuko da. Hartan, biltegia eta enpresaren bestelako jarduerak zehaztuko dira, betiere jarduera nagusiaren mugetatik 500 metro baino gutxiagora badaude.

Nota: Si no hay suficiente espacio en algún recuadro utilizar hojas complementarias en blanco numeradas.

DEKLARAZIOA:

(1) &#9;En el plano de situación se identificarán los accesos al establecimiento y los núcleos de población, las vías de comunicación, las corrientes de agua y las zonas forestales, situadas a menos de 2.000 metros del límite de los terrenos de la empresa o establecimiento.

Uztailaren 16ko Errege Dekretuan eta haren ondorengo aldaketetan aurreikusitako ondorioetarako, orri hauetan adierazi diren datuak eta deskribatutako instalazioari dagozkionak berberak direla aitortzen dut.

(2) &#9;Cuando la actividad ocupe diferentes edificios se aportará un plano del conjunto del establecimiento, en el que se identifiquen el almacén y otras actividades de la Empresa situadas a menos de 500 metros de los límites de la actividad principal.

&#9;, ……..ko ………........-aren ..............-(a)

DECLARACIÓN:

Enpresaren edo establezimenduaren arduraduna

Declaro que a los efectos previstos en el RD 1254/1999, de 16 de julio, y sus posteriores modificaciones, los datos que figuran en estas hojas coinciden con los de la instalación descrita.

Sin.: &#9;

&#9;En................................................. a........de……..................de ……...

NAN: &#9;

Por el responsable de la Empresa o Establecimiento

Firmado: D. &#9;

DNI: &#9;


Azterketa dokumentala


Análisis documental