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238. zk., 1998ko abenduaren 15a, asteartea

N.º 238, martes 15 de diciembre de 1998


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Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales

Justizia, Ekonomia, Lana eta Gizarte Segurantza
Justicia, Economía, Trabajo y Seguridad Social
5669
5669

328/1998 DEKRETUA, abenduaren 1ekoa. Dekretu honen bidez, Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundea sortu da.

DECRETO 328/1998, de 1 de diciembre, por el que se crea el Instituto Vasco de Medicina Legal.

Aginte Judizialaren uztailaren 1eko 6/1985 Lege Organikoak organo tekniko gisa eratu ditu auzitegiko medikuntzako erakundeak. Erakunde horiek auzitegiko anatomia erakundeek eta auzitegiko medikuen klinikek orain arte betetzen zituzten eginkizunak hartu dituzte beren gain, eta honako helburu hauek dituzte: alde batetik, epaitegiei, auzitegiei, fiskaltzei eta Erregistro Zibileko bulegoei medikuen peritu-probak —hala proba tanatologikoak nola proba klinikoak eta laboratoriokoak— egiten laguntzea, eta, bestetik, auzitegiko medikuntzarekin zerikusia duten irakaskuntza-lanak eta ikerketak egitea.

La promulgación de la Ley Orgánica 6/1985, de 1 de julio del Poder Judicial configura los Institutos de Medicina Legal como órganos técnicos, que asumen las funciones hasta ahora atribuidas a los Institutos Anatómico-forenses y las Clínicas médico-forenses y cuya misión es auxiliar a los Juzgados, Tribunales, Fiscalías y Oficinas del Registro Civil mediante la práctica de pruebas periciales médicas tanto tanatológicas como clínicas y de laboratorio, así como realizar actividades de docencia e investigación relacionadas con la medicina forense.

Abenduaren 30eko 390/1987 Dekretuaren bidez Justizia Administrazioaren funtzionamendurako baliabideak bere gain hartu zituenez, (Justizia Administrazioaren funtzionamendurako baliabide materialen eta ekonomikoen gaineko eginkizunak eskualdatzeari buruzkoa da dekretu hori), Euskal Autonomia Erkidegoari dagokio Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundea sortzea, honako arau hauetan ezarritakoaren arabera: Aginte Judizialaren uztailaren 1eko 6/1985 Lege Organikoaren 504. atalean, azaroaren 8ko 16/1994 Lege Organikoan, eta martxoaren 1eko 386/1996 Errege Dekretuaren 1. eta 2. ataletan (Auzitegiko Medikuntzako erakundeen erregelamendua onartu zen dekretu horren bidez).

Su creación, según lo establecido en el art. 504 de la Ley Orgánica 6/1985, de 1 de julio, del Poder Judicial, en la redacción dada por la Ley Orgánica 16/1994, de 8 de noviembre, y en los artículos 1 y 2 del Real Decreto 386/1996, de 1 de marzo, por el que se aprueba el Reglamento de los Institutos de Medicina Legal corresponde a la Comunidad Autónoma del País Vasco, en virtud de la asunción de medios para el funcionamiento de la Administración de Justicia que tuvo lugar mediante el Decreto 390/1987, de 30 de diciembre, sobre traspaso de funciones en materia de provisión de medios materiales y económicos para el funcionamiento de la Administración de Justicia.

Orobat, martxoaren 26ko 59/1996 eta 60/1996 Dekretuek (Justizia Administrazioko giza baliabideak eskualdatzeari buruzkoak dira dekretu horiek) auzitegi-mediku transferituen plantilak antolatzeko aukera ematen dute, baita plantila horiek Auzitegiko Medikuntzako erakunde sortu berriari adskribatzeko ere, horretarako behar diren legezko txostenak eginda.

Asimismo los Decretos 59/1996 y 60/1996, de 26 de marzo, sobre traspasos de los medios personales al servicios de la Administración de Justicia, posibilita la estructuración de las plantillas de los médicos forenses transferidos y su adscripción al nuevo Instituto de Medicina Legal que se crea, previos los informes legales que sean precisos.

Halaber, otsailaren 7ko 141/1995 Dekretuan (Justizi, Ekonomi, Lan eta Gizarte Segurantza atalaren egitura organikoa eta funtzionala arautzen du dekretu horrek) eta maiatzaren 14ko 107/1996 Dekretuan (141/1995 Dekretua aldatu zen dekretu horren bidez) ezarritakoaren arabera, Justizi, Ekonomi, Lan eta Gizarte Segurantza Sailari dagokio Justizia Administrazioko langileen gaineko eskuduntzak kudeatzea eta Justizia Administrazioa baliabidez hornitzea, batez ere egoitza judizialetako sistema informatikoak, plangintza, obrak, ekipamendua eta antolaketa-sistemak kontuan izanik.

A su vez, al Departamento de Justicia, Economía, Trabajo y Seguridad Social, en virtud de las funciones atribuidas por los Decretos 141/1995, de 7 de febrero, de estructura orgánica y funcional de Dicho Departamento y Decreto 107/1996 de 14 de mayo, de modificación del anterior, le corresponden las competencias sobre personal al servicio de la Administración de Justicia provisión de medios para el funcionamiento de la Administración de Justicia, con particular atención a los sistemas informáticos, planificación, obras, equipamiento e implantación de sistemas organizativos en las sedes judiciales.

Dekretu horietan auzitegiko medikuntzako erakundeen kopuruari eta kokapenari buruz ezarritakoaren arabera, Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiaren egoitza zein lurraldetan dagoen, auzitegiko medikuntzako erakunde bat sortu beharko da, nahitaez, lurralde horretako hiriburuan; beste horrenbeste egin beharko da Auzitegi Nagusiko salak hartzen dituzten hiriburuetan, eta, nahi izanez gero, beste hiri batzuetan ere horrelako erakundeak sortu ahal izango dira. EAEko egungo ezarpen judizialaren ondorioz, eta EAEko Auzitegi Nagusiaren egoitza Bilbon dagoenez, Auzitegiko Medikuntzako lurralde erakunde bat sortu beharra dago Bilbon.

En cuanto a su número y ubicación la mencionada normativa establece la obligatoriedad de la creación de un Instituto en aquella capital de provincia en la que tenga su sede el Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Autónoma y en aquellas capitales en las que tengan su sede Salas de dicho Tribunal, siendo potestativa su creación en otras ciudades. La actual demarcación judicial de la CAPV, y la radicación de la sede del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en Bilbao, hacen que resulte imprescindible la creación de un Instituto Regional de Medicina Legal con sede en dicha ciudad.

Lan kopurua eta EAEko lurraldeko biztanle-dentsitatea kontuan izanik, oraingoz nahikoa dugu EAEko lurraldean Auzitegiko Medikuntzako erakunde bakarra, EAEko jurisdikzio-organo guztiei zerbitzuak eskaintzeko. Hala eta guztiz, beharrezkotzat jotzen dugu lurralde bakoitzean azpiegiturak eratzea ere, jurisdikzio-organoek lurralde bakoitzean dituzten premiei eta eskakizunei bizkor erantzun ahal izateko; horrenbestez, hiru zuzendariordetza sortu ditugu.

El volumen de trabajo y la densidad poblacional del territorio de la CAPV, avalan la creación, por el momento, de un único Instituto de Medicina Legal que preste servicio a todos los Organos jurisdiccionales de la CAPV y cuyo ámbito territorial de actuación sea dicha Comunidad Autónoma. Sin embargo, para dar cobertura de manera ágil a las necesidades y a las demandas ordinarias de los Órganos jurisdiccionales por razón del territorio, parece necesaria igualmente la creación de infraestructuras territoriales que en este caso se articulan como Subdirecciones.

Auzitegiko Medikuntzako Erakundea da Estatuan sortu den lehenbizikoa; hortaz, behin jardunean hasten denean, baliteke, hiru urteren buruan, erakundearen eginkizunak eta egitura berraztertu eta egokitu behar izatea, eskakizun berriei erantzun ahal izateko.

Dado que la creación de este Instituto constituye una experiencia pionera a nivel del Estado y que la acomodación de las funciones que tenían encomendadas a la estructura diseñada puede necesitar de revisiones y ajustes, una vez en funcionamiento, y en el plazo de tres años, se podrá proceder a la revisión del mismo para acomodarlo a las necesidades reales demandadas.

Horiek horrela, Justizia Ministerioak eta Aginte Judizialaren Kontseilu Nagusiak aldeko txostena egin dute, eta ordezkari gehien dituzten sindikatuekin negoziatu dugu. Horrenbestez, Justizi, Ekonomi, Lan eta Gizarte Segurantza sailburuak proposatuta, eta Jaurlaritzaren Kontseiluak 1998ko abenduaren 1ean egindako bileran aztertu eta onartu zuelarik, honako hau

En su virtud, a propuesta del Consejero de Justicia, Economía, Trabajo y Seguridad Social previo informe favorable del Ministerio de Justicia, y del Consejo General del Poder Judicial, previa negociación con las organizaciones sindicales más representativas, previa deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno en su sesión celebrada el día 1 de diciembre de 1998

XEDATU DUT:

DISPONGO:

1. atala.– Sortzea.

Artículo 1.– Creación.

Dekretu honen bidez, Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundea sortu da, AMEE hemendik aurrera. Erakunde horrek Bilbon izango du egoitza, eta Euskal Autonomia Erkidegoan jardungo du.

Se crea el Instituto Vasco de Medicina Legal, –en adelante I.V.M.L.-, con sede en Bilbao y cuyo ámbito territorial de actuación es el de la Comunidad Autónoma del País Vasco. Artículo 2.– Naturaleza y funciones.

2. atala.– Izaera eta eginkizunak.

El I.V.M.L. es un Órgano técnico cuya misión es auxiliar a los Juzgados, Tribunales, Fiscalías y Registro civil de los partidos judiciales de su ámbito territorial, a través de la práctica de pruebas periciales médicas, tanto tanatológicas como clínicas y de laboratorio. Asimismo el I.V.M.L. podrá realizar actividades docentes y de investigación relacionadas con la medicina forense. En la sede del Instituto no podrá realizarse ninguna actividad tanatólogica ni pericial privada.

AMEE organo teknikoa da. Bere lurraldeko epai-barrutietako epaitegiei, auzitegiei, fiskaltzei eta Erregistro Zibilari laguntzea da erakunde horren helburua, eta, horretarako, medikuen peritu-probak –hala proba tanatologikoak nola proba klinikoak eta laboratoriokoak- egingo ditu. Horrez gain, AMEEk auzitegiko medikuntzarekin zerikusia duten irakaskuntza-lanak eta ikerketak ere egin ahal izango ditu. Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundean ezin egingo da proba tanatologiko edo perizial pribaturik.

En sus funciones técnicas tiene carácter independiente y emite sus informes de acuerdo con las reglas de investigación científica que estime adecuadas

Eginkizun teknikoei dagokienez, AMEEk autonomia dauka, eta zientzia-ikerketarako egokitzat jotzen dituen arauen ildotik egingo ditu txostenak.

El I.V.M.L. está orgánicamente adscrito al Departamento de Justicia, Economía, Trabajo y Seguridad Social y los gastos de todo tipo requeridos para su funcionamiento figurarán en los presupuestos de dicho Departamento.

AMEE Justizi, Ekonomi, Lan eta Gizarte Segurantza Sailari adskribatuta dago, eta jarduteko gastu guztiak Sailaren aurrekontuetan ageriko dira.

Artículo 3.– Estructura.

3. atala.– Egitura.

El I.V.M.L. consta de tres Subdirecciones, con sede en Bilbao, Donostia-San Sebastián y Vitoria-Gasteiz, cuyo ámbito territorial de actuación es el de los Territorios Históricos de Bizkaia, Gipuzkoa y Alava respectivamente.

AMEEk hiru zuzendariordetza ditu, zuzendariordetza horiek Bilbon, Donostian eta Gasteizen dute egoitza, eta Bizkaian, Gipuzkoan eta Araban jardungo dute, hurrenez hurren.

El I.V.M.L., tiene una estructura centralizada estando destinados todos los médicos forenses de la CAPV en el mismo, lo que conlleva la desaparición del actual régimen de destino de éstos en órganos jurisdiccionales o en agrupaciones de forensías.

AMEEk egitura zentralizatua dauka, eta EAEko auzitegi-mediku guztiek erakunde horretan dute destinoa. Hortaz, auzitegi-medikuek jurisdikzio-organoetan eta mediku bakarreko auzitegi-agrupazioetan zeukaten destinoa desagertu egin da.

No obstante su división en Subdirecciones y la autonomía en el funcionamiento ordinario de las mismas, de acuerdo con el carácter centralizado del mismo, actuará con criterios de unidad e uniformidad. Estará dotado, previa realización de los tramite legales precisos, de un Servicio de laboratorio Forense, que extiende su ámbito de actuación a toda la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Zuzendariordetzek ohiko jardunean autonomia badaukate ere, AMEEk batasunaren eta uniformetasunaren irizpideetan oinarrituta jardungo du. Legezko tramiteak eginda, AMEEn auzitegiko laboratorio-zerbitzu bat eratuko da, zeinak Euskal Autonomia Erkidegoaren lurralde osoan jardungo baitu.

En las Subdirecciones de Bizkaia y de Guipúzcoa se crean servicios de Patología Forense y de Clínica Médico-Forense. Cada una de las Subdirecciones dispondrán, asimismo, de servicios administrativos de apoyo correspondientes.

Bizkaiko eta Gipuzkoako zuzendariordetzetan auzitegiko patologia-zerbitzuak eta auzitegiko mediku-klinikak eratu dira. Gainera, laguntza emateko zerbitzu administratiboak egongo dira zuzendariordetza bakoitzean.

Artículo 4.– Servicio de Laboratorio Forense.

4. atala.– Auzitegiko Laboratorio Zerbitzua. Euskal Autonomia Erkidegoko organo judizialek eskatutako analisi biologikoak, klinikoak eta toxikologikoak egitea dagokio Auzitegiko Laboratorio Zerbitzuari. Nolanahi ere, Toxikologia Erakundeak izango du aginpidea bere espezialitatearekin zerikusia duten gaietan.

Al Servicio de Laboratorio Forense le corresponde la realización de los análisis biológicos, clínicos y de toxicología, demandados por todos los órganos judiciales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, sin perjuicio de las competencias del Instituto de Toxicología que en este sentido actuará como centro de referencia en materias de su especialidad.

Aurreko puntuan ezarritakoa alde batera, zuzendariordetza bakoitzean oinarrizko probak egiteko eta eguneroko praktikarako behar diren baliabideak eta instalazioak egongo dira. Dena den, proba horiez gainera beste batzuk ere egin ahal izango dira.

Sin perjuicio de lo establecido en el punto anterior, cada una de las tres Subdirecciones estará dotada de los medios e instalaciones necesarias para la realización de las pruebas básicas y de práctica cotidiana que se precisen sin perjuicio de la posibilidad de incorporar la realización de otras.

5. atala.– Auzitegiko Patologia Zerbitzuak.

Artículo 5.– Servicios de Patología Forense:

Auzitegiko Patologia zerbitzuek, honako eginkizun hauek bete behar dituzte, zeinek bere lurraldean:

A los Servicios de Patología Forense les corresponden, en su demarcación respectiva, las siguientes funciones:

a) Legean oinarrituta, bortxazko heriotza eta ustezko krimen guztien mediku-ikerketa egitea, epaileak hala agintzen duenean.

a) La investigación médico-legal en todos los casos de muerte violenta o sospechosa de criminalidad, cuando sea ordenada por la autoridad judicial.

b) Hilotzak eta gorpuen hondarrak identifikatzea.

b) La identificación de cadáveres y restos humanos.

Bizkaiko eta Gipuzkoako zuzendariordetzetako Auzitegiko Patologia zerbitzuetan eta Arabako Zuzendariordetzan azterketa erradiologikoak, azterketa kimikoak eta ikerketa kriminalistikoko azterketak egiten dira, eta Erradiologia- eta Fotografia-Unitateak ere eratu ahal izango dira.

En los Servicios de Patología forense de las Subdirecciones Bizkaia y de Guipúzcoa así como en la Subdirección de Alava, se realizan los análisis radiológicos, químicos y de investigación criminalística, pudiendo establecerse las correspondientes Unidades de radiología y de Fotografía.

6. atala.– Auzitegiko Mediku Klinikako zerbitzuak.

Artículo 6.– Servicios de Clínica Médico forense:

1.– Auzitegiko mediku klinikako zerbitzuek, honako eginkizun hauek bete behar dituzte, zeinek bere lurraldean:

1.– A los Servicios de Clínica Médico forense les corresponden, en su demarcación respectiva, las siguientes funciones:

a) Legean oinarritutako mediku-peritajeak egitea.

a) La realización de peritajes médico-legales. b) El control periódico de los lesionados y la valoración de daños corporales que sean objeto de prácticas procesales.

b) Lesionatuak aldizka begiratzea eta gorputzeko lesioak neurtzea, baldin eta lesio horiek auzi-prozeduretan kontuan hartzekoak badira. c) Epailearen esku dauden atxilotuei mediku-laguntza edo zaintza eskaintzea.

c) La asistencia o vigilancia facultativa a los detenidos que se encuentren a disposición judicial.

2.– Auzitegiko mediku kliniketan hiruna sekzio daude: Medikuntza Orokorra, Traumatologia eta Psikiatria.

2.– Los Servicios de Clínica-Forense constan de tres Secciones: Medicina General, Traumatología y Psiquiatría.

3.– Medikuntza Orokorreko sekzioetan jasoko dira haien lurraldeko epai-barrutien eskaera guztiak, eta destinoa sekzio horietan duten auzitegi-medikuek beteko dute eskatutakoa; bestela, sekzio espezializatuetara bidaliko da eskaera, sekzioko medikuek txostena edo peritajea egin dezaten. Eskaera sekzio espezializatu batera bidaltzeko arrazoiak azaldu beharko dira, idatzita, eta, bidali ere, kontsulta jakin batzuk egiteko bidaliko da, edo sekzioko espezialistaren ardurapean utziko da eskaera behin betiko.

3.– En las Secciones de Medicina General se recibirán todas las peticiones de asistencia de los partidos judiciales de su demarcación respectiva, realizándose la actividad solicitada por los Médicos-Forenses destinados en el mismo o remitiéndose, en su caso, a las Secciones especializadas para la emisión del informe o peritaje necesario por los facultativos de dicha Sección. Dicha remisión, que deberá realizarse mediante escrito motivado, podrá tener como objetivo la realización de consultas puntuales o la derivación definitiva del expediente para su realización por el especialista.

4.– Auzitegiko mediku-klinikako espezialitate batzuetan medikurik behar ez bada, hitzarmenak egingo dira osasun-zerbitzuetako erakunde publikoekin, espezialitate horiei buruzko peritajeak eta mediku-txostenak egin ahal izateko.

4.– La realización de peritajes e informes médicos sobre aquellas otras especialidades de las que no sea precisa la existencia de facultativos en los Servicios de clínica médico forense, será concertada con las organizaciones públicas de servicios sanitarios.

Halaber, proba jakin batzuk egiteko, zerbitzu horiek ez dituzten baliabideak behar izanez gero, osasun-sare publikoaren baliabideak erabiltzeko hitzarmenak egingo dira.

Igualmente, para la realización de las pruebas en que sea necesario el concurso de medios distintos a los asignados a estos Servicios, se concertará el acceso a los pertenecientes a la red pública de salud.

Hitzarmena eginez gero, osasun-zerbitzuetako erakunde izenpetzaileari dagokion kostua ordaindu beharko zaio, tarifa eta prezio publikoei buruz indarrean dauden arauetan ezarritakoaren arabera.

Cuando se produzca esta concertación la organización de servicios sanitarios correspondientes percibirá el coste que proceda, de conformidad con las normas sobre tarifas o precios públicos vigentes.

5.– Auzitegiko klinikarik ez duten epai-barrutietan behar adina gela eta baliabide material prestatuko dira, haien demarkazioko oinarrizko azterketak egin ahal izateko.

5.– En los partidos judiciales en los que no tengan sus sedes los Servicios de Clínica Forense se habilitarán dependencias y medios materiales suficientes para la realización de las exploraciones y reconocimientos básicos de su demarcación.

6.– Auzitegiko Mediku Klinikako Medikuntza Orokorreko sekzioetan izango dute destinoa espezialistak ez diren auzitegi-mediku guztiak. 7. atala.– Zerbitzu administratiboak.

6.– En las Secciones de Medicina General de los Servicios de Clínica Médico-Forense estarán destinados todos los médicos-forenses carentes de especialidad.

Zerbitzu administratiboak betetzeko eta auzitegi-medikuei laguntzeko moduko giza baliabideen eta baliabide materialen azpiegitura izango du zuzendariordetza bakoitzak.

Artículo 7.– Servicios administrativos. Cada una de las Subdirecciones está dotada de la infraestructura personal y material adecuada que garantizará la cobertura de los servicios de carácter administrativo auxiliando a los médicos forenses en el ejercicio de sus funciones.

Zerbitzu horiek, zeinek bere lurraldean, Erregelamendu Organikoak agindutako eginkizunak bete beharko dituzte. Batez ere, honako eginkizun hauek bete behar dituzte:

A dichos servicios, en su respectivo ámbito territorial, le están encomendadas las funciones establecidas en su correspondiente Reglamento Orgánico y especialmente las siguientes:

– Auzitegi-medikuek egindako txostenak nahiz haiek agindutako agiri administratiboak transkribatu.

– Transcripción de los informes emitidos por los médicos forenses y de otros documentos de carácter administrativo que le sean encomendados por los mismos.

– Jendeari lagundu.

– Atención al público.

– Azterketak-eta egiteko aurretiko zita zerbitzuak eratu eta kontrolatu.

– Establecimiento y control de los Servicios de cita previa para el reconocimiento y demás actuaciones con los interesados.

– Auzitegi-medikuak judizioan agertzeko agenda antolatu.

– Organización de la agenda de comparecencias en juicio.

– Artxiboak eta espedienteak kontrolatu.

– Control de archivos y expedientes.

– Baliabide materialak aztertu, hornitu eta zaindu.

– Estudio, provisión y custodia de medios materiales. Artículo 8.– Organos de Dirección.

8. atala.– Zuzendaritza organoak.

En el I.V.M.L. existirá un Director y tres Subdirectores. Asimismo está dotado de un Consejo de Dirección, que, bajo la dependencia directa del Director tendrá el carácter de órgano asesor en las materias de su competencia.

AMEEk zuzendari bat eta hiru zuzendariorde izango ditu. Horiez gain, Zuzendaritza Kontseilu bat ere izango da, zeinak zuzendariaren agindupean jardungo baitu, bere eskumeneko gaietako organo aholku-emaile moduan.

Artículo 9.– El Director:

9. atala.– Zuzendaria:

Corresponden al Director del I.V.M.L. las siguientes funciones:

AMEEko zuzendariak honako eginkizun hauek izango ditu:

Ostentar la representación del I.V.M.L.

AMEE ordezkatzea.

Formular el plan anual actuación del I.V.M.L. y presentarlo al Departamento de Justicia para su aprobación.

AMEEren jarduera-plana azaltzea eta Justizi Sailari aurkeztea, hark onar dezan.

Aprobar la propuesta de distribución de trabajos a realizar en todo el ámbito del I.V.M.L..

AMEEk Euskal Autonomia Erkidego osoan egin beharreko lanen banaketari buruzko proposamena onartzea.

Velar por el exacto cumplimiento de las funciones de los médicos forenses dependientes del I.V.M.L., así como prestarles la cooperación necesaria par el correcto ejercicio de las mismas.

AMEEren menpeko auzitegi-medikuek beren eginkizunak zehatz-mehatz bete ditzatela zaintzea, baita eginkizun horiek taxuz bete ahal ditzaten beharrezko laguntza ematea ere.

En el marco de la normativa vigente, aprobar la propuesta de distribución de los Turnos de guardias presentadas por el Consejo de Dirección, tanto en los órganos jurisdiccionales que exijan la presencia continuada como las de disponibilidad del resto de los Órganos de la Administración de Justicia.

Zuzendaritza Kontseiluak guardiako txandei buruz egindako proposamena onartzea, indarrean dauden arauak betez. Proposamen horretan jaso behar da bai jurisdikzio-organoetan etengabe egon behar duten medikuen txandak, baita Justizi Administrazioaren gainerako organoetan edozein unetan lantokira joateko prest egon behar dutenenak ere.

Mantener la debida relación con el Departamento de Justicia en materia de Formación.

Prestakuntza-gaietan behar bezalako harremana izatea Justizi Sailarekin.

Cuidar en el orden administrativo y laboral del buen funcionamiento de los servicios.

Zerbitzuen jarduera administratibo eta laborala egokia dela zaintzea.

Vigilar e inspeccionar el cumplimiento del horario de trabajo de todo el personal del I.V.M.L.

AMEEko langile guztiek lan-ordutegia betetzen dutela jagotea eta ikuskatzea.

Velar por la debida atención a los interesados y al público en general, pudiendo dictar instrucciones al efecto a las respectivas Subdirecciones.

Interesdunei eta, oro har, jendeari behar bezalako laguntza ematen zaiela begiratzea. Horretarako, zuzendariordetzei jarraibideak eman ahalko dizkio.

Solicitar a las autoridades competentes la incoación de expedientes disciplinarios con relación al personal destinado en el I.V.M.L., en los términos previstos por los reglamentos orgánicos.

Erregelamendu organoetan ezarritakoa betez, AMEEn destinoa duten langileekin zerikusia duten zigor-espedienteak agintari eskudunei egiten hasteko eskatzea.

Presentar ante el Departamento de Justicia la memoria anual de los Servicios, trabajos y actuaciones del I.V.M.L.

AMEEren zerbitzuen, lanen eta jardueren urteko txostena Justizi Sailari aurkeztea.

Elaborar y presentar ante el Departamento de Justicia la propuesta del anteproyecto de presupuesto anual del I.V.M.L. para su aprobación.

AMEEren urteko aurrekontuaren aurreproiektuaren proposamena egitea eta Justizi Sailari aurkeztea, hark onar dezan.

Proponer las modificaciones de la relación de puestos de trabajo del I.V.M.L. y elevarlas al Departamento de Justicia.

AMEEko lanpostu-zerrendaren aldaketak proposatzea eta Justizi Sailari aurkeztea.

Elevar al Departamento de Justicia las propuestas de adquisición de medios materiales.

Justizi Sailari baliabide materialak eskuratzeko proposamenak aurkeztea.

Nombrar a los integrantes del al Comisión de Docencia e Investigación, a propuesta del Consejo de Dirección.

Zuzendaritza Kontseiluak proposatutako Irakaskuntza eta Ikerketa Batzordeko kideak izendatzea.

Proponer los proyectos de investigación y actividades docentes del Instituto, oída la Comisión de Docencia e Investigación.

AMEEren ikerketa- eta irakaskuntza-jarduerak proposatzea, Irakaskuntza eta Ikerketa Batzordearen iritzia jaso ondoren.

Interesar la colaboración del Instituto de Toxicología en aquellos supuestos que pudiera considerarse conveniente par los resultados de la investigación.

Ikerketaren emaitzetarako egokitzat jotzen diren kasuetan, Toxikologia Erakundearen lankidetza eskatzea.

Sustituir a los Subdirectores en caso de vacante, ausencia o enfermedad o a los Jefes de Servicio, en los mismos supuestos, cuando dichas funciones no puedan ser asumidas por áquellos, por tener asumida alguna sustitución de igual carácter.

Zuzendariordeak ordezkatzea hiru kasu hauotan: beren lanpostuak hutsik daudenean, lantokitik kanpo daudenean edo gaixo daudenean. Era berean, zerbitzuburuak ere ordezkatuko dituzte kasu horietan, baldin eta zuzendariordeek, beste ordezkapen bat egiten ari direla-eta, zerbitzuburuen eginkizunak ezin badituzte bete.

Artículo 10.– De los Subdirectores.

10. atala.– Zuzendariordeak.

Corresponden a los Subdirectores las siguientes funciones: Ostentar la representación del I.V.M.L. en su respectivo ámbito territorial.

Hona hemen zuzendariordeen eginkizunak:

Auxiliar al Director en el ejercicio de sus funciones.

AMEE Euskal Autonomia Erkidegoan ordezkatzea.

Formular y presentar al Consejo de Dirección el plan anual de actuación de la Subdirección.

Zuzendariari bere eginkizunak betetzen laguntzea.

Aprobar la distribución de los trabajos a realizar en el ámbito de su respectiva Subdirección.

Zuzendariordetzaren urteko jarduera-plana egitea eta Zuzendaritza Kontseiluari aurkeztea.

Ejercer las labores de supervisión sobre los trabajos de los médicos forenses de su respectiva Subdirección.

Beren zuzendariordetzaren lurraldean egin beharreko lanen banaketa onartzea.

Proponer los turnos de guardias a efectuar en sus respectivas Subdirecciones.

Beren zuzendariordetzako auzitegi-medikuen lanak gainbegiratzea.

Formular las necesidades de formación en le ámbito de su respectiva Subdirección.

Beren zuzendariordetzetan egin beharreko guardiako txandak proposatzea.

Vigilar e inspeccionar el cumplimiento del horario de trabajo del personal de su respectiva Subdirección, dando cuenta al Director de las disfunciones detectadas.

Beren zuzendariordetzaren lurraldean dauden prestakuntza-beharrizanak adieraztea.

Informar al Director de aquellas actuaciones del personal dependiente del al respectiva Subdirección, que pudieran ser motivo de la apertura de expediente disciplinario.

Beren zuzendariordetzako langileek lan-ordutegia betetzen dutela jagotea eta ikuskatzea, baita antzemandako disfuntzioen berri zuzendariari ematea ere.

Elaborar y presentar ante el Consejo de Dirección la memoria anual de los Servicios, trabajos y actuaciones de la respectiva Subdirección.

Balitekenez beren zuzendariordetzaren menpeko langileen jarduerak zigor-espedienteak hasteko modukoak izatea; jarduera horien berri zuzendariari ematea.

Elaborar y presentar ante el Consejo de Dirección la propuesta del anteproyecto de presupuesto anual de la respectiva Subdirección.

Beren zuzendariordetzaren zerbitzuen, lanen eta jardueren urteko lanari buruzko txostena egitea eta Zuzendaritza Kontseiluari aurkeztea. Beren zuzendariordetzaren urteko aurrekonturako aurreproiektuaren proposamena egitea eta Zuzendaritza Kontseiluari aurkeztea. Beren zuzendariordetzaren lanpostu-zerrendaren aldaketak proposatzea.

Proponer las modificaciones de la relación de puestos de trabajo de la respectiva Subdirección.

Beren zuzendariordetzan beharrezkoak diren materialak Zuzendaritza Kontseiluari eros ditzan eskatzea.

Proponer al Consejo de Dirección las adquisiciones de materiales necesarios en su respectiva Subdirección.

Egokitzat jotzen dituen ikerketa- eta irakaskuntza-jarduerak adieraztea eta zuzendariari proposatzea.

Formular y proponer la Director los proyectos de investigación y actividades docentes que se consideren oportunos.

Zuzendaria ordezkatzea hiru kasuotan: lantokitik kanpo dagoenean, lanpostua hutsik dagoenean, edo gaixo dagoenean. Eginkizun hori AMEEko urte bakoitzean zuzendariorde bati egokituko zaio, elkarren segidan.

Sustituir al Director en los Casos de ausencia, vacante o enfermedad, recayendo esa función, con carácter anual y sucesivamente en cada uno de los Subdirectores del I.V.M.L.

Zerbitzuburuak ordezkatzea hiru kasuotan: lanpostua hutsik daudenean, lantokitik kanpo daudenean edo gaixo daudenean.

Sustituir a los Jefes de Servicio en caso de vacante, ausencia o enfermedad.

11. atala.– Zerbitzuburuak.

Artículo 11.– De los Jefes de Servicio. Serán funciones de los Jefes de Servicio:

Hona hemen zerbitzuburuen eginkizunak:

Organizar el funcionamiento del servicio, tendiendo a obtener el máximo rendimiento del mismo y cuidando del cumplimiento de las obligaciones de cada uno de sus miembros.

Zerbitzuaren funzionamendua antolatzea, ahalik eta etekin handien lortzeko asmoz eta kide bakoitzaren obligazioak betetzen direla zainduz.

Coordinar y supervisar la actividad de su servicio, así como la de los facultativos y demás personal adscrito al mismo.

Bere zerbitzuaren jarduera koordinatzea eta gainbegiratzea, baita medikuena eta zerbitzuari adskribatutako langileena ere.

Transmitir a todos los miembros del servicio las directrices recibidas de la Dirección y Subdirección del Instituto.

AMEEren zuzendaritzak eta zuzendariordetzak emandako jarraibideen berri ematea zerbitzuko kide guztiei.

Las demás que le sean encomendadas por su respectiva Subdirección.

Beren zuzendariordetzak agindutako bestelakoak.

Artículo 12.– El Consejo de Dirección.

12. atala.– Zuzendaritza Kontseilua.

1.– El Consejo de Dirección del I.V.M.L. estará presidido por el Director e integrado por los Subdirectores, por los Jefes de los Servicios, así como por un médico forense que preste sus servicios en la Subdirección de Bizkaia y otro en la de Gipuzkoa. Los representantes de estos dos últimos serán elegidos por mayoría entre los médicos forenses que presten sus servicios en dichos ámbitos.

1.– Honakook izango dira AMEEko Zuzendaritza Kontseiluko kideak: zuzendaria —kontseiluko burua, alegia—, zuzendariordeak, zerbitzuburuak, eta Bizkaiko Zuzendariordetzako eta Gipuzkoako Zuzendariordetzako auzitegi-mediku bana. Bi mediku horien ordezkariak Bizkaian eta Gipuzkoan, hurrenez hurren, diharduten auzitegi-medikuen gehiengoaren botoaz aukeratu beharko dira.

2.– Serán funciones del Consejo de Dirección las siguientes:

2.– Hona hemen Zuzendaritza Kontseiluaren eginkizunak:

Asesorar al Director en le ejercicio de sus funciones.

Zuzendariari aholkuak ematea, bere eginkizunak gauza ditzan. Zuzendariordetzen jarduera-planak berrestea, eta AMEEren urteko plana egitea eta zuzendariari proposatzea.

Ratificar los planes anuales de actuación de las Subdirecciones y diseñar y proponer al Director el plan anual del I.V.M.L.

Zuzendariordetzek onartutako lan-banaketak homogeneoak izan daitezen koordinatzea, lan-banaketa horietan beharrezkoak diren aldaketa-proposamenak egitea eta zuzendariari lan-banaketen proposamena aurkeztea.

Coordinar la homogeneidad en las distribuciones de trabajo aprobadas por las Subdirecciones, realizar las propuestas de modificación necesarias y elevar la propuesta de distribución de trabajos al Director.

Zuzendariordetzek egindako guardiako txandetarako proposamenak koordinatzea, behar bezain homogeneoak izan daitezen, eta zuzendariari aurkeztea, hark onar ditzan.

Coordinar por la debida homogeneidad de las propuestas de turnos de guardias efectuadas por las Subdirecciones, elevándolas al Director par su aprobación.

Prestakuntza-beharren proposamenak behar bezain homogeneoak eta koordinatuak izan daitezen begiratzea eta proposamen horiek zuzendariari aurkeztea.

Velar por la adecuada homogeneidad y coordinación en las propuestas de necesidades de formación y elevar las mismas al Director.

AMEEko zerbitzuen, lanen eta jardueren txostena urtero egitea, zuzendariordeek aurkeztutako proposamenetan oinarrituta. Justizia Administrazioak ematen dituen zerbitzuak hobetzeko egokitzat jotzen diren beste iradokizun eta ohar bilduko ditu txosten horrek.

Elaborar anualmente, en base a las propuestas presentadas por los Subdirectores la memoria de los Servicios, trabajos y actuaciones del I.V.M.L., que recogerá cuantas observaciones y comentarios se estimen pertinentes para al mejora de los servicios prestados por la Administración de Justicia.

Beren zuzendariordetzetan urteko aurrekontuen aurreproiektuen proposamenak berrestea eta AMEEren urteko aurrekontuaren aurreproiektuaren proposamena zuzendariarekin koordinatzea.

Ratificar las propuestas de anteproyectos de presupuestos anuales de las respectivas Subdirecciones y coordinar con el Director la elaboración de la propuesta del anteproyecto de presupuesto anual del I.V.M.L..

Zuzendariordetzek proposatutako lanpostuen zerrenden aldaketak onartzea eta zuzendariari aurkeztea.

Aprobar las propuestas de modificación de las relaciones de puestos de Trabajo propuestas por las Subdirecciones y elevarlas al Director.

AMEEko materiala eskuratzeko proposamenak koordinatzea eta zuzendariari aurkeztea.

Coordinar y presentar al Director la propuesta de adquisiciones de material del I.V.M.L.

Zein zuzendariordetza hasiko den zuzendariaren ordezkapena egiten ezartzea, eta geroan beste zuzendariordetzek hura ordezteko eginbeharreko aurreikuspenak egitea.

Conferir y establecer la representación concreta inicial a una de las Subdirecciones efectuando las previsiones necesarias par la sucesión de estas.

AMEEko zuzendariari Irakaskuntza eta Ikerketa Batzordea sortzeko proposamena egitea, baita batzorde horretako hautagaiak izendatzekoa ere.

Proponer al Director del I.V.M.L. la Creación de la Comisión de Docencia e Investigación, así como realizar la propuesta de designación de candidatos que la integren.

Zuzendaritza Kontseilua nahi beste aldiz elkartuko da, eta, gutxienez, urtean bitan. Kontseiluko presidenteak egingo du kontseilua biltzeko deia; gutxienez kontseiluko erdiak eskatuta ere, deia egin ahal izango da.

El Consejo de Dirección se reunirá cuantas veces lo considere oportuno, debiendo hacerlo, como mínimo, dos veces al año. La convocatoria del mismo corresponderá a su Presidente, pudiendo realizarse la misma, igualmente, a instancia de los miembros del mismo que representen, al menos, la mitad de sus integrantes.

Azaroaren 26ko 30/1992 Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Komunaren Legean ezarritakoari jarraituko dio Zuzendaritza Kontseiluak akordioak hartzeko; hartutako akordioak lotesleak izango dira, baldin eta gutxienez kontseiluko kideen ehuneko 70 akordioaren alde agertu badira. Botoen berdinketa gertatuz gero, Zuzendaritza Kontseiluko presidenteak izango du kalitateko botoa.

Para la toma de sus acuerdos se ajustará a lo previsto en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, teniendo sus acuerdos carácter vinculante cuando estén tomados por, al menos, el 70% de sus componentes. El Presidente del Consejo de Dirección poseerá voto de calidad en caso de empate.

13. atala.– Irakaskuntza eta Ikerketa Batzordea.

Artículo 13.– Comisión de Docencia e Investigación.

AMEEn Irakaskuntza eta Ikerketa Batzorde bat osa daiteke, Zuzendaritza Kontseiluak eskatuz gero. Zuzendaritza Kontseiluak proposatu eta AMEEko zuzendariak izendatutako unibertsitateko katedradun edo irakasle bat izango da batzordeburu. Horretaz gain, honakook osatuko dute batzordea: bi auziegi-medikuk, Toxikologia Erakundeko mediku batek eta Auzitegiko Medikuntzako katedradun batek. Izendapenek bi urte iraungo dute; epe hori amaitu ondoren, batzordekide berak hautatzeko aukera egongo da.

En el I.V.M.L. podrá crearse, a propuesta del Consejo de Dirección, una Comisión de Docencia e Investigación. Dicha Comisión, presidida por un catedrático o profesor universitario, que será nombrado por el Director de I.V.M.L. a propuesta de consejo de dirección estará integrada por el propio director del I.V.M.L., 2 médicos forenses, 1 facultativo del Instituto de Toxicología y 1 catedrático de medicina legal. La duración de estas designaciones será de 2 años pudiendo procederse a la reelección de sus miembros al termino del dicho plazo.

Hona hemen Batzordearen eginkizunak:

Serán funciones de esta Comisión:

– Auzitegi-medikuen prestakuntza iraunkorra eta espezializatua hobetzeko aholkuak ematea.

– El asesoramiento en el área de perfeccionamiento de formación continuada y especializada de los médicos forenses.

– Prestakuntza-jardueretan elkarlanean aritzea Euskal Autonomia Erkidegoan prestakuntzan eskuduntza duten organoekin.

– La colaboración en las actividades de formación con los órganos competentes de la Comunidad Autónoma del País Vasco en esta área.

– Irakaskuntza- eta ikerketa-jarduerak bultzatzea.

– Impulsar las tareas docentes y de investigación

– AMEEren ikerketa-proiektuak zuzendariari proposatzea.

– Proponer al Director los proyectos de investigación del Instituto.

– Batzordea eratzen denean beren esku utz daitezkeen gainerakoak.

– Aquellas otras que les puedan ser encomendadas en el momento de su constitución.

Irakaskuntza eta Ikerketa Batzordeak ez dauka auzitegiko medikuntzari buruzko txostenak edo peritu-irizpenak emateko eskumenik.

Queda expresamente excluida de la competencia de esta Comisión la emisión de informes o dictámenes periciales en materia de medicina legal.

Irakaskuntza Batzordeak, gutxienez, urtean 2 aldiz elkartuko da. Lehenbiziko eratze-bileran, kide guztien artean presidentea eta idazkaria izendatuko dira, zeinek kargu horietan 2 urtez jardungo baitute. Presidenteak bilerak egiteko deia egingo du eta gai-zerrendak finkatuko. Gainera, deliberazioetan berdinketa gertatuz gero, kalitateko botoa izango du. Idazkariak, berriz, batzordearen deliberazioei buruzko aktak idatzi beharko ditu.

La comisión de Docencia se reunirá como mínimo 2 veces al año, designándose presidente y secretario en su primera reunión constitutiva de entre sus miembros, teniendo estas designaciones una vigencia de 2 años. Al presidente le corresponderá la convocatoria de las sesiones y la fijación del Orden del día de las mismas y ostentara, en caso de empate en las deliberaciones, voto de calidad siendo función del Secretario la de levantar actas del contenido de las deliberaciones de la Comisión.

GEHIGARRIZKO LEHEN XEDAPENA

DISPOSICIÓN ADICIONAL PRIMERA

AMEEko lanpostuen zerrenda ezarri da. Lanpostuak dekretu honetako I. eranskinean dira.

Se establece la relación de puestos de trabajo del I.V.M.L., que queda integrada por los recogidos en el Anexo I de este Decreto. DISPOSICIÓN ADICIONAL SEGUNDA

GEHIGARRIZKO BIGARREN XEDAPENA

Los médicos forenses y el resto del personal, que a la entrada en vigor del presente Decreto, estén destinados en los Institutos Anatómicos Forenses y en las Clínicas Médico-Forense de la Comunidad Autónoma del País Vasco, quedarán integrados en la respectiva Subdirección del I.V.M.L.

Dekretu hau indarrean hasten denean Euskal Autonomia Erkidegoko auzitegiko anatomia erakundeetan eta auzitegiko mediku kliniketan destinoa duten auzitegi-medikuak eta gainerako langileak AMEEko Zuzendariordetzetan integratuta geratuko dira.

DISPOSICIÓN ADICIONAL TERCERA

GEHIGARRIZKO HIRUGARREN XEDAPENA

Los puestos de trabajo incluidos en la relación de puestos del I.V.M.L. se cubrirán por los destinados en el ámbito territorial respectivo, a través del sistema de provisión establecido en el Real Decreto 296/1996, de 23 de febrero, por el que se aprueba el Reglamento Orgánico de Médicos Forenses y en el Real Decreto 249/1996, de 16 de febrero, por el que se aprueba el reglamento Orgánico de los cuerpos de Oficiales, Auxiliares y Agentes al servicio de la Administración de Justicia, así como en la normativa aplicable al personal laboral, quedando diferida su entrada en funcionamiento, que será fijada por resolución del Viceconsejero de Justicia, a la provisión reglamentaria de sus puestos de trabajo de acuerdo con lo dispuesto en el presente Decreto.

Lurralde bakoitzean destinoa duten langileek beteko dituzte AMEEko lanpostu-zerrendetako lanpostuak honako arau hauetan ezarritako prozedurari jarraiki: otsailaren 23ko 296/1996 Errege Dekretuan (auzitegi-medikuen erregelamendu organikoa onartzen du dekretu horrek), otsailaren 16ko 249/1996 Dekretuan (Justizi Administrazioaren zerbitzuan diharduten ofizialen, laguntzaileen eta agenteen kidegoen erregelamendu organikoa onartzen du) eta lan-hitzarmeneko langileei aplika dakiekeen arautegian. Honako dekretu honetan ezarritakoari jarraiki lanpostuak betetzen direnean hasiko da jarduten AMEE, Justizi sailburuordearen erabakiaz.

DISPOSICIÓN ADICIONAL CUARTA

GEHIGARRIZKO LAUGARREN XEDAPENA

En el plazo de tres años desde la entrada en vigor del I.V.M.L. se procederá a la revisión de las normas contenidas en el presente Decreto, para efectuar las modificaciones que, en su caso, fueran necesarias.

AMEE jardunean hasi eta hiru urteko epean dekretu honetan jasotako arauak berrikusi egingo dira, egin beharreko aldaketak egiteko.

DISPOSICIÓN TRANSITORIA PRIMERA

ALDIBATERAKO LEHEN XEDAPENA

En tanto en cuanto no se proceda a la adscripción de los médicos forenses y del resto del personal a los puestos de trabajo del I.V.M.L. en la forma prevista en este Decreto, continuarán realizando las funciones y percibiendo las retribuciones que actualmente les corresponden. DISPOSICIÓN TRANSITORIA SEGUNDA

Auzitegi-medikuek eta gainerako langileek gaur egun dauzkaten eginkizun berak betetzen eta soldata berak kobratzen jarraituko dute, ahalik eta AMEEren lanpostuei dekretu honetan ezarritako eran adskribatu arte.

En tanto en cuanto no se proceda a la dotación de los medios necesarios para el funcionamiento del Servicio de Laboratorio Forense y de los Servicios de Patología Forense las actividades encomendadas por este Decreto a dichos servicios, continuarán prestándose en la forma actual.

ALDIBATERAKO BIGARREN XEDAPENA

DISPOSICIÓN DEROGATORIA PRIMERA

Dekretu honek Auzitegiko Laboratorio Zerbitzuari eta Auzitegiko Patologia zerbitzuari agintzen dizkien zerbitzuak betetzeko behar dituzten baliabideez hornitu arte, zerbitzu horiek gaur egun bezala ematen jarraituko da.

A la entrada en funcionamiento del I.V.M.L. quedan suprimidas las agrupaciones de forensías

LEHENENGO INDARGABETZE XEDAPENA

DISPOSICIÓN DEROGATORIA SEGUNDA

AMEE jarduten hasten denean mediku bakarreko auzitegi-agrupazioak desagertuko dira.

Quedan derogadas cuantas disposiciones de igual o menor rango se opongan a lo dispuesto en esta normativa.

BIGARREN INDARGABETZE XEDAPENA

DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Dekretu honen kontrakoak diren xedapen guztiak indargabetuta geratzen dira, nahiz maila berekoak izan, nahiz maila txikiagokoak izan.

Se faculta al Consejero de Justicia para que, previos los trámites legales oportunos, adopte las medidas que sean necesarias para el desarrollo y ejecución del presente Decreto.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA

DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Justizi sailburuari ahalmena ematen zaio, behar adina legezko tramiteak egin ondoren, dekretu hau garatzeko eta betetzeko beharreko neurriak har ditzan.

El presente Decreto entrará en vigor al día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 1 de diciembre de 1998.

Euskal Herriko Agintaritza Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean hasiko da indarrean dekretu hau.

El Lehendakari,

Vitoria-Gasteizen, 1998ko abenduaren 1ean.

JOSÉ ANTONIO ARDANZA GARRO.

Lehendakaria,

El Consejero de Justicia, Economía, Trabajo y Seguridad Social,

JOSÉ ANTONIO ARDANZA GARRO.

SABIN INTXAURRAGA MENDIBIL.

Justizi, Ekonomi Lan eta Gizarte Segurantza sailburua,

ANEXO

SABIN INTXAURRAGA MENDIBIL.

RELACIÓN DE PUESTOS DE TRABAJO

ERANSKINA

PERSONAL FUNCIONARIO CON DESTINO EN EL INSTITUTO VASCO DE MEDICINA LEGAL

LANPOSTUEN ZERRENDA

Centro de trabajo: Instituto Vasco de Medicina Legal.

LANPOSTUA AUZITEGIKO MEDIKUNTZAKO EUSKAL ERAKUNDEAN DUTEN FUNTZIONARIOAK

Centro gestor: Instituto Vasco de Medicina Legal.

Lantokia: Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundea.

Denominación Localidad Provisión Dot. Requisitos esenciales Dedicación Sueldo C. destino

Kudeaketa-gunea: Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundea.

Adm Cuerpo Exp. PL Conoc.

AMEEko Bilbao HI 1 Just. AM 5 01

espec

zuzendaria 010

Director del & #9;Bilbao LD 1 Just. MF 5 01 Exclusiva 3 63,0532 IVML 010

013

013

014 Bete-betekoa 3 63,0532

014

Zerbitzuburua Bilbao C 1 Just. AM 4 05

Jefe de S e r v i c i o Bilbao C 1 Just. MF 4 05 Exclusiva 3 59,0532 014

014 Bete-betekoa 3 59,0532

Centro de trabajo: Subdirección de Bizkaia del Instituto Vasco de Medicina Legal.

Lantokia: Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundearen Bizkaiko Zuzendariordetza.

Centro gestor: Subdirección de Bizkaia del Instituto Vasco de Medicina Legal.

Kudeaketa-gunea: Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundearen Bizkaiko Zuzendariordetza.

Denominación Localidad Provisión Dot. Requisitos esenciales Dedicación Sueldo C. destino

Zuzendariordea Bilbao HI 1 Just. AM 5 02

Adm Cuerpo Exp. PL Conoc.

010

espec

013

S u b d i r e c t o r & #9;Bilbao LD 1 Just. MF 5 02 Exclusiva 3 61,0532 010

014 Bete-betekoa 3 61,0532

013

Espezialitate- Bilbao C 16 Just. AM 3

014

rik gabeko (3 dot.) 014 Bete-betekoa 3 53,0532

Médico-forense & # 9;Bilbao C 16 Just. MF 3 014 Exclusiva 3 53,0532 generalista (3 dot.)

auzitegi-me-

Responsable de Bilbao C 1 Just. OF 011 Exclusiva 2 18,2532 Servicios AUX 014 1,5 16,7532

dikua

Administrativos AUX-E

A d m i n i s t r a z i o - & # 9;Bilbao C 1 Just. OF 011 Bete-betekoa 2 18,2532 zerbitzuetako LAG 014 1,5 16,7532 arduraduna E-LAG

A u x i l i a r & # 9;Bilbao C 6 Just. AUX 012 Exclusiva 1,5 16,7532 014

L a g u n t z a i l e a & # 9 ; B ilbao C 6 Just. LAG 012 Bete-betekoa 1,5 16,7532 014

A g e n t e & # 9;Bilbao C 2 Just. AG 014 Exclusiva 1,25 14,7532

A g e n t e a & # 9 ; B ilbao C 2 Just. AG 014 Bete-betekoa 1,25 14,7532

Centro de trabajo: Subdirección de Bizkaia del Instituto Vasco de Medicina Legal.

Lantokia: Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundearen Bizkaiko Zuzendariordetza.

Centro gestor: Servicio de Patología forense.

Kudeaketa-gunea: Auzitegiko Patologiako Zerbitzua.

Denominación Localidad Provisión Dot. Requisitos esenciales Dedicación Sueldo C. destino

Zerbitzuburua Bilbao C 1 Just. AM 4 03

Adm Cuerpo Exp. PL Conoc.

014 Bete-betekoa 3 59,0532

espec

Lantokia: Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundearen Bizkaiko Zuzendariordetza.

Jefe de S e r v i c i o Bilbao C 1 Just. MF 4 03 Exclusiva 3 59,0532 014

Kudeaketa-gunea: Auzitegiko Mediku-Klinikako Zerbitzua.

Centro de trabajo: Subdirección de Bizkaia del Instituto Vasco de Medicina Legal.

Laguntzailea Donostia- C 2 Just. LAG 012

Centro gestor: Servicio de Clínica Médico-Forense.

San Sebastián 014 Bete-betekoa 1,5 16,2532 A g e n t e a & # 9 ; D o n o stia- C 1 Just. AG 014 Bete-betekoa 1,25 14,2352 San Sebastián

Denominación Localidad Provisión Dot. Requisitos esenciales Dedicación Sueldo C. destino

Lantokia: Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundearen Gipuzkoako Zuzendariordetza.

Adm Cuerpo Exp. PL Conoc.

Kudeaketa-gunea: Auzitegiko Patologiako Zerbitzua.

espec

I zena Herria Bet.bidea Dot. Oinarrizko betebeharrak Jar.Mod. Soldata Lan-izend.

Jefe de S e r v i c i o Bilbao C 1 Just. MF 4 04 Exclusiva 3 59,0532 014

osagarria

Centro de trabajo: Subdirección de Gipuzkoa del Instituto Vasco de Medicina Legal.

Adm Kideg. Esp. HE Berar.

Centro gestor: Subdirección de Gipuzkoa del Instituto Vasco de Medicina Legal.

Ezaup.

Denominación Localidad Provisión Dot. Requisitos esenciales Dedicación Sueldo C. destino

Lantokia: Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundearen Gipuzkoako Zuzendariordetza.

Adm Cuerpo Exp. PL Conoc.

Kudeaketa-gunea: Auzitegiko Mediku-Klinikako Zerbitzua.

espec

Lantokia: Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundearen Arabako Zuzendariordetza.

S u b d i r e c t o r & # 9 ; Donostia- LD 1 Just. MF 5 02 Exclusiva 3 60,0532 San Sebastián 010

Kudeaketa-gunea: Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundearen Arabako Zuzendariordetza.

013

Izena Herria Bet.bidea Dot. Oinarrizko betebeharrak Jar.Mod. Soldata Lan-izend.

014

osagarria

Médico-forense & # 9 ;Donostia- C 8 Just. MF 3 014 Exclusiva 3 52,0532 generalista San Sebastián (2 dot.)

Adm Kideg. Esp. HE Berar.

Responsable de & # 9 ;Donostia- C 1 Just. OF 011 Exclusiva 2 17,7532 Servicios San Sebastián AUX 014 1,5 16,2532

Ezaup.

Administrativos

i t o r i a - G asteiz HI 1 Just. AM 5 02 Bete-betekoa 3 60,0532 <P> 010

A u x i l i a r & # 9 ; D o nostia- C 2 Just. AUX 012 Exclusiva 1,5 16,2532 San Sebastián 014

013

A g e n t e & # 9 ; D onostia- C 1 Just. AG 014 Exclusiva 1,25 14,2352 San Sebastián

014

Centro de trabajo: Subdirección de Gipuzkoa del Instituto Vasco de Medicina Legal.

Espezialitaterik & # 9 ; V i t o r i a - G asteiz C 4 Just. AM 3 014 Bete-betekoa 3 52,0532 gabeko auzitegi- (1 dot)

Centro gestor: Servicio de Patología Forense.

medikua

Denominación Localidad Provisión Dot. Requisitos esenciales Dedicación Sueldo C. destino

A d m i n i s t r a z i o - & # 9 ; V i t o r i a -Gasteiz C 1 Just. OF 011 Bete-betekoa 2 17,7532 zerbitzuetako LAG 014 1,5 16,2532 arduraduna

Adm Cuerpo Exp. PL Conoc.

L a g u n t z a i l e a & # 9 ; V i t o r i a - G a steiz C 1 Just. LAG 014 Bete-betekoa 1,5 16,2532 A g e n t e a & # 9 ; V i t o r i a - G a s teiz C 1 Just. AG 012 Bete-betekoa 1,25 14,2352 014

espec

<P ALIGN="CENTER">LANPOSTUEN ZERRENDA

LANPOSTUA AUZITEGIKO MEDIKUNTZAKO EUSKAL ERAKUNDEAN DUTEN LAN-LEGEPEKO LANGILEAK

Jefe de S e r v i c i o & # 9 ;Donostia- C 1 Just. MF 4 03 Exclusiva 3 58,0532 San Sebastián 014

Lantokia: Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundearen Bizkaiko Zuzendariordetza.

Centro de trabajo: Subdirección de Gipuzkoa del Instituto Vasco de Medicina Legal.

Bizkaiko Laborategiko Bilbao C 1 A 09 Bete-betekoa 6

Centro gestor: Servicio de Clínica Médico-Forense.

Zuzendariordetza teknikaria

Denominación Localidad Provisión Dot. Requisitos esenciales Dedicación Sueldo C. destino

Bizkaiko Laborategiko Bilbao C 2 D Bete-betekoa 3

Adm Cuerpo Exp. PL Conoc.

Zuzendariordetza teknikaria

espec

Auzitegiko Histopatologiako Bilbao C 1 B Bete-betekoa 3

Jefe de S e r v i c i o & # 9 ;Donostia- C 1 Just. MF 4 04 Exclusiva 3 58,0532 San Sebastián 014

Patologiako Zerbitzua teknikaria

Centro de trabajo: Subdirección de Álava del Instituto Vasco de Medicina

Auzitegiko Erradiologiako Bilbao C 1 C Bete-betekoa 6

Centro gestor: Subdirección de Álava del Instituto Vasco de Medicina

Patologiako Zerbitzua teknikaria*

Denominación Localidad Provisión Dot. Requisitos esenciales Dedicación Sueldo C. destino

Auzitegiko Autopsietako Bilbao C 6 E Bete-betekoa 3

Adm Cuerpo Exp. PL Conoc.

Patologiako Zerbitzua laguntzailea

espec

Lantokia: Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundearen Gipuzkoako Zuzendariordetza.

S u b d i r e c t o r & # 9 ; V i t o r i a-Gasteiz LD 1 Just. MF 5 02 Exclusiva 3 60,0532 010

K u d e a k e t a - g u n e a & # 9;Izena Herria Bet. Dot. Titulazioa Berar. Jar.Mod. Taldea bidea Ezaup.

013

Auzitegiko Histopatologiako Donostia- C 1 B Bete-betekoa 3

014

Patologiako Zerbitzua teknikaria San Sebastián

Médico-forense & # 9 ; V i t o r i a-Gasteiz C 4 Just. MF 3 014 Exclusiva 3 52,0532 generalista (1 dot)

Auzitegiko Erradiologiako Donostia- C 1 C Bete-betekoa 6

Responsable de & # 9 ; V i t o r ia-Gasteiz C 1 Just. OF 011 Exclusiva 2 17,7532 Servicios AUX 014 1,5 16,2532 Administrativos

Patologiako Zerbitzua teknikaria* San Sebastián

A u x i l i a r & # 9 ; V i t o r i a -Gasteiz C 1 Just. AUX 014 Exclusiva 1,5 16,2532 A g e n t e & # 9 ; V i t o r i a -Gasteiz C 1 Just. AG 012 Exclusiva 1,25 14,2352 014

Auzitegiko Autopsietako Donostia- C 4 E Bete-betekoa 3

RELACIÓN DE PUESTOS DE TRABAJO

Patologiako Zerbitzua laguntzailea San Sebastián

PERSONAL LABORAL CON DESTINO EN EL INSTITUTO VASCO DE MEDICINA LEGAL

Lantokia: Auzitegiko Medikuntzako Euskal Erakundearen Arabako Zuzendariordetza.

Centro de trabajo: Subdirección de Bizkaia del Instituto Vasco de Medicina Legal.

K u d e a k e t a - g u n e a & # 9;Izena Herria Bet. Dot. Titulazioa Berar. Jar.Mod. Taldea bidea Ezaup.

Centro g e s t o r & # 9 ; D enominación Localidad Provi- Dot. Titulación Conoc. Dedicación Grupo

Auzitegiko Medikuntzako Histopatologiako Vitoria-Gasteiz C 1 B Bete-betekoa 3

sión espec.

Euskal Erakundearen teknikaria

Subdirección de Bizkaia Técnico de Laboratorio Bilbao C 1 A 09 Exclusiva 6

Arabako Zuzendariordetza

Subdirección de Bizkaia Auxiliar de Laboratorio Bilbao C 2 D Exclusiva 3

Auzitegiko Medikuntzako Erradiologiako Vitoria-Gasteiz C 1 C Bete-betekoa 6

Servicio de Patología Técnico de Bilbao C 1 B Exclusiva 3

Euskal Erakundearen teknikaria*

Forense Histopatología

Arabako Zuzendariordetza

Servicio de Patología Técnico de Bilbao C 1 C Exclusiva 6

Auzitegiko Medikuntzako Autopsietako Vitoria-Gasteiz C 2 E Bete-betekoa 3

Forense Radiología*

Euskal Erakundearen laguntzailea

Servicio de Patología Auxiliar de autopsias Bilbao C 6 E Exclusiva 3

Arabako Zuzendariordetza

Forense

* Erradiologiako jarduera partziala.

Centro de trabajo: Subdirección de Gipuzkoa del Instituto Vasco de Medicina Legal.

ERABILITAKO LABURDURAK ETA KODEAK

Centro g e s t o r & # 9 ; Denominación Localidad Provi Dot. Titulación Conoc. Dedicación Grupo

Kidegoak:

sión espec.

AM = Auzitegi-Medikuen kidegoa.

Servicio de Patología Técnico de Donostia- C 1 B Exclusiva 3

OF = Justizi Administrazioko Ofizialen kidegoa.

Forense Histopatología San Sebastián

LAG = Justizi Administrazioko Laguntzaileen kidegoa.

Servicio de Patología Técnico de Donostia- C 1 C Exclusiva 6

E-LAG = Justizi Administraziotik aparteko Eskala-Laguntzaileen kidegoa.

Forense Radiología* San Sebastián

AG = Justizi Administrazioko Agenteen kidegoa.

Servicio de Patología Auxiliar de Donostia- C 4 E Exclusiva 3

Ezaupide bereziak:

Forense autopsias San Sebastián

01 = Auzitegiko Medikuntzaren berariazko jarduera-eremuetako prestakuntza berezitua.

Centro de trabajo: Subdirección de Álava del Instituto Vasco de Medicina Legal.

02 = Auzitegiko Medikuntzaren berariazko jarduera-eremuren bateko prestakuntza berezitua: Patologia, Psikiatria edo Traumatologia.

Centro g e s t o r & # 9 ; Denominación Localidad Provi Dot. Titulación Conoc. Dedicación Grupo

03 = Auzitegiko patologiako ezaupideak eta esperientzia.

sión espec.

04 = Traumatologiako eta/edo Psikiatriako ezaupideak eta esperientzia.

Subdirección de Álava del Técnico de Vitoria-Gasteiz C 1 B Exclusiva 3

05 = Patologiako eta/edo Biologiako ezaupideak eta esperientzia.

Instituto Vasco Histopatología

06 = Patologiako prestakuntza berezitua.

de Medicina legal

07 = Traumatologiako prestakuntza berezitua.

Subdirección de Álava del Técnico de Vitoria-Gasteiz C 1 C Exclusiva 6

08 = Psikiatriako prestakuntza berezitua.

Instituto Vasco Radiología*

09 = Titulazioaren berariazko jardueretako prestakuntza berezitua eta esperientzia.

de Medicina legal

010 = Pertsonalaren kudeaketa eta lan-antolaketa inguruko ezaupideak.

Subdirección de Álava del Auxiliar de autopsias Vitoria-Gasteiz C 2 E Exclusiva 3

011 = Lanaren antolaketa-sistemetako eta -tekniketako prestakuntza berezitua.

Instituto Vasco

012 = Espedienteen izapidetze, administrazio-kudeaketa eta artxiboaren inguruko ezaupideak eta esperientzia.

de Medicina legal

013 = EHAEko egitura administratiboaren ezagutza.

* Con dedicación parcial a la radiología.

014 = Informatika-prestakuntza.

ABREVIATURAS Y CÓDIGOS UTILIZADOS

015 = Kriminologiako prestakuntza berezitua.

Cuerpos:

016 = Farmakologiako ezaupideak eta esperientzia.

MF= Cuerpo de Médicos Forenses.

Titulazioak:

OF= Cuerpo de Oficiales de la Administración de Justicia.

A.– Goi-mailako lanbide-heziketako prestakuntza-zikloa – Klinika-diagnostikoko goi-mailako teknikaria edo baliokidea.

AUX= Cuerpo de Auxiliares de la Administración de Justicia.

B.– Goi-mailako lanbide-heziketako prestakuntza-zikloa – Anatomia Patologikoko eta Zitologiako teknikari espezializatua edo baliokidea. C.– Goi-mailako lanbide-heziketako prestakuntza-zikloa – Erradioterapiako teknikaria edo baliokidea.

AUX-E= Cuerpo de Auxiliares de Escala independiente de la Administración de Justicia.

D.– Erdi-mailako lanbide-heziketako prestakuntza-zikloa – Laborategi-arloa edo baliokidea.

AG= Cuerpo de Agentes de la Administración Justicia.

E.– Osasunaren alorreko lanbideko erdi-mailako lanbide-heziketako prestakuntza-zikloa edo baliokidea.

CONOCIMIENTOS ESPECIALES:

Bestelako Laburdurak:

01= Formación especializada en las áreas de actuación propias de la Medicina Forense.

Esp.– Kidego bakoitzaren berariazko eginkizunetako zerbitzuak betetzen aritu izana. HE.– Euskal Herriko Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko hizkuntza eskakizuna.

02= Formación especializada en alguna/s de las áreas de actuación propias de la Medicina Forense: Patología, Psiquiatría o Traumatología.

HI.– Hautapenezko izendapena.

03= Conocimientos y experiencia en patología forense. 04= Conocimientos y experiencia en traumatología y/o psiquiatría.

L.– Lehiaketa.

05= Conocimientos y experiencia en patología y/o Biología.

Funtzionarioen kasuan soldata indize biderkatzaile gisa ageri da, eta lan-izendapeneko osagarria Justizi Administrazioko puntuen bidez adierazten da.

06= Formación especializada en Patología.

07= Formación especializada en Traumatología. 08= Formación especializada en Psiquiatría.

09= Formación especializada y experiencia en el desempeño de funciones propias de la titulación.

010= Conocimientos en materia de organización del trabajo y gestión de personal.

011= Formación especializada en técnicas y sistemas de organización de trabajo.

012= Conocimientos y experiencia en materia de tramitación de expedientes, gestión administrativa y archivo.

013= Conocimiento del entramado administrativo propio de la CAPV.

014= Formación informática.

015= Formación especializada en criminología 016= Conocimientos y experiencia en farmacología.

Titulaciones:

A.– Ciclo formativo de formación profesional de grado superior-Técnico superior en laboratorio de diagnóstico clínico o equivalente.

B.– Ciclo formativo de formación profesional de grado superior-Técnico especialista en Anatomía Patológica y Citología o equivalente.

C.– Ciclo formativo de formación profesional de grado superior-Técnico en Radioterapia o equivalente.

D.– Ciclo formativo de formación profesional de grado medio-Laboratorio o equivalente.

E.– Ciclo formativo de formación profesional de grado medio de la familia profesional de Sanidad o equivalente.

Otras abreviaturas:

Exp.– Experiencia en el desempeño y dedicación en servicios efectivos de labores propias del cuerpo.

PL.– Perfil lingüístico del sistema de la Administración General de la Comunidad Autónoma.

LD.– Libre designación.

C.– Concurso.

En el personal funcionario el sueldo aparece como índice multiplicador y el complemento de destino en puntos de la Administración de Justicia.


Azterketa dokumentala


Análisis documental