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Boletin Oficial del País Vasco

185. zk., 2021eko irailaren 16a, osteguna

N.º 185, jueves 16 de septiembre de 2021


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
4771
4771

AGINDUA, 2021eko irailaren 7koa, Hezkuntzako sailburuarena, zeinaren bidez itunpeko ikastetxeetan eta ikastetxe espezifikoetan egiteko diren eskolatze osagarriko programetarako dirulaguntzen deialdia egiten baita 2021-2022ko ikasturterako (2. ildo estrategikoaren esparruan: eskola inklusiboa eta aniztasunari erantzutea).

ORDEN de 7 de septiembre de 2021, del Consejero de Educación, por la que se convocan subvenciones para los programas de escolarización complementaria para el curso 2021-2022 en centros docentes concertados y en centros específicos en el marco de la línea estratégica «2. Escuela Inclusiva y Atención a la Diversidad».

Euskal Eskola Publikoari buruzko otsailaren 19ko 1/1993 Legeak neurri positiboak hartzea aurreikusten du, diskriminazio-egoerak desagertzen laguntzeko eta hezkuntzarako eskubidea benetan erabil dadila bermatzeko.

La Ley 1/1993, de 19 de febrero, de la Escuela Pública Vasca, prevé la adopción de medidas positivas que contribuyan a la supresión de las situaciones de discriminación existentes, con el fin de garantizar el ejercicio efectivo del derecho a la educación.

Oinarrizko Hezkuntzaren curriculuma zehaztu eta Euskal Autonomia Erkidegoan ezartzen duen abenduaren 22ko 236/2015 Dekretuak 37. artikuluan zehazten ditu aniztasunari erantzuteko neurriak, eta 2. puntuan esaten du hezkuntza-beharrak dituzten ikasleen behar horiek landu behar dituztela ingurune normalizatu eta barne-hartzaile batean, eta edozein kasutan Oinarrizko Hezkuntzaren eta dagokien titulazioaren helburuak lortzeko bide eman behar dietela. 37.4 artikuluak zehazten du neurri horien artean eskolatze osagarriko programak sartuko direla.

El Decreto 236/2015, de 22 de diciembre, por el que se establece el currículo de la Educación Básica y se implanta en la Comunidad Autónoma del País Vasco establece en su artículo 37 las medidas de respuesta a la diversidad y dice en su punto 2 que estas deben atender a las necesidades educativas del alumnado que las precise en un entorno normalizado e inclusivo, y deberán suponer, en cualquier caso, una vía que les permita alcanzar los objetivos de la Educación Básica y la titulación correspondiente. El artículo 37.4 precisa que entre estas medidas se contemplarán los Programas de Escolarización Complementaria.

Bestalde, 236/2015 Dekretuak 41. artikuluan garatzen ditu eskolatze osagarriko programak, eta ezartzen du programa horien hartzaileak heziketa-prozesuan beharrizan espezifikoak azaltzen dituzten ikasleak izango direla, izan ezaugarri pertsonalengatik izan eskola-historiarengatik. Baina, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzak aniztasunari arreta emateko aurreikusita dituen neurri guztiek agortuta egon behar dute. 2. apartatuak adierazten du eskolatze osagarriko programen helburua dela ikasle horiek heziketa-prozesuarekiko, ikaskideekiko, irakasleekiko eta gizartearekiko jarrera baikorrak edukitzea, hartara arlo pertsonalean eta sozialean aurrera egin dezaten eta, programa amaitu ondoren, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako helburuak lortzeko prozesuari berrekin diezaioten.

Asimismo, en su artículo 41 el Decreto 236/2015 desarrolla los Programas de Escolarización Complementaria y establece que estos están destinados a alumnos y alumnas que presentan necesidades específicas de apoyo educativo por sus condiciones personales o de historia escolar, una vez agotadas todas las medidas previstas para la respuesta a la diversidad en la Educación Secundaria Obligatoria. El apartado 2 señala que el objetivo de los Programas de Escolarización Complementaria es el desarrollo de actitudes positivas hacia el proceso educativo, hacia sus compañeros y compañeras, el profesorado y su entorno social, de manera que, prioritariamente, el alumnado avance en la consecución del ajuste personal y social, y, terminado este periodo, pueda reincorporarse al proceso de desarrollo de los objetivos de la Educación Secundaria Obligatoria.

Eskolatze Osagarriko Programak Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza irakasten duten ikastetxe publikoetan egingo dira, edo, bestela, gizarteko edo hezkuntzako esku-hartzea egiten duten erakunde eta entitateetan. Azken erakunde eta entitate horiek programa osagarri horiei buruzko hitzarmen edo itun bat izenpetuko dute Hezkuntza Sailarekin, berariaz egingo diren deialdien bidez.

Los programas de Escolarización Complementaria se desarrollarán en centros sostenidos con fondos públicos que impartan Educación Secundaria Obligatoria, o en instituciones y entidades de intervención socioeducativa con los que el Departamento de Educación establezca convenios o acuerdos al respecto, según las convocatorias que realice.

Hezkuntza-premia bereziak dituzten ikasleei eman beharreko hezkuntza-erantzuna eskola muinbakar eta integratzailearen esparruan antolatzen duen ekainaren 23ko 118/1998 Dekretuak, 23.3 artikuluan, Hezkuntza Administrazioari eskumena ematen dio eskolatze osagarriko programak ezartzeko egoera berezietarako erantzun gisa. Programa horiek zuzenean ezar ditzake Hezkuntza Administrazioak edo, bestela, hezkuntzan esku hartzen duten beste erakunde eta entitateekin lankidetzan, eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako ikasleak har ditzakete aldi baterako, Hezkuntzari laguntzeko zerbitzuei jarraituz, baldin eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzaren esparru orokorrean hartutako neurriak nahikoak izan ez badira.

El Decreto 118/1998, de 23 de junio, de ordenación de la respuesta educativa al alumnado con necesidades educativas especiales, en el marco de una escuela comprensiva e integradora, en el artículo 23.3, faculta a la Administración Educativa para establecer Programas Complementarios de Escolarización como respuesta a situaciones excepcionales. Estos programas que pueden establecerse directamente por la propia administración educativa o en colaboración con otras instituciones y entidades de intervención socio-educativas, podrán acoger de manera temporal a alumnado de Educación Secundaria Obligatoria de acuerdo con los servicios de apoyo a la Educación, si no hubieran sido suficientes las medidas adoptadas en el marco general de la Educación Secundaria Obligatoria.

Aurreko mandatuak garatzeko eta zehazteko, 2002ko maiatzaren 7ko Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren agindua argitaratu da –Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren 1998ko uztailaren 30eko Agindua aldatzen duena–, eta bertan arautzen dira egoera txarragoan dauden ikasleentzat hezkuntzaren arloko hainbat ekintza, bai eta eskolara egokitzeko zailtasun larriak dituzten ikasleentzat esku hartzeko neurriak ere. 1998ko uztailaren 30eko Aginduaren V. kapituluan daude araututa programa horiek.

Para desarrollar y concretar los mandatos precedentes se ha publicado la Orden de 7 de mayo de 2002, de la Consejera de Educación, Universidades e Investigación, modificativa de la Orden de 30 de julio de 1998, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, por la que se regula la acción educativa para el alumnado que se encuentre en situaciones desfavorecidas, y las medidas de intervención educativa para el alumnado que manifieste dificultades graves de adaptación escolar. En el Capítulo V de la Orden de 30 de julio de 1998, se regulan estos programas.

Aipatu behar da eskolatze osagarriko programak Hezkuntza Sailaren 2021eko Dirulaguntzen Plan Estrategikoan jasotako dirulaguntzen ildoetako bat direla. Plan estrategiko hori Hezkuntzako sailburuaren 2021eko martxoaren 23ko Aginduaren bidez onartu zen.

Cabe hacer referencia a que los programas de escolarización complementaria es una de las líneas de subvención contempladas en el Plan Estratégico de Subvenciones del Departamento de Educación 2021, aprobado mediante Orden de 23 de marzo de 2021 del Consejero de Educación.

Horregatik, kontuan hartuta Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartu zuen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren VI. titulua eta VII. tituluaren III. kapitulua –Euskal Autonomia Erkidegoko Herri Administrazioaren eremuko dirulaguntzak erregulatzeari buruzkoa–, bai, halaber, uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuan ezarritako oinarrizko araudia –zeinaren bidez onesten baita Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren erregelamendua–, eta otsailaren 23ko 71/2021 Dekretua –zeinaren bidez ezartzen baita Hezkuntza Sailaren egitura organiko eta funtzionala–, otsailaren 11ko 1/2021 Legea, Euskal Autonomia Erkidegoko 2021eko Aurrekontu Orokorrak onartzen dituena, eta aplikatu daitezkeen gainerako xedapenak, honako hau

Por todo ello, de conformidad con lo establecido en el Título VI, y Capítulo III del Título VII del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, referente a la regulación de las subvenciones en el ámbito de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, con arreglo a la normativa básica establecida en el Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones; Decreto 71/2021, de 23 de febrero, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Educación; la Ley 1/2021, de 11 de febrero, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2021, y demás disposiciones de general aplicación.

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Xedea eta aurrekontu-zuzkidura.

Artículo 1.– Objeto y dotación presupuestaria.

1.– Agindu honen helburua da 2021-2022ko ikasturtean garatzeko eskolatze osagarriko programetarako dirulaguntzak emateko deialdia egitea.

1.– La presente Orden tiene por objeto convocar la concesión de subvenciones para los Programas de Escolarización Complementaria a desarrollar en el curso escolar 2021-2022.

2.– Deialdi honetara 1.211.250 euro bideratuko dira, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren Aurrekontu Orokorren kontura.

2.– El importe destinado a la presente convocatoria es de 1.211.250 euros con cargo a los Presupuestos Generales de la Administración de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

2. artikulua.– Diruz lagundu daitezkeen programen ezaugarriak.

Artículo 2.– Características de los programas subvencionables.

1.– Programa kopurua.

1.– Número de programas.

Deialdi honetan, eskolatze osagarriko 19 programa lagundu ahal izango dira diruz gehienez, baldin eta baldintza hauek guztiak betetzen badituzte:

En esta convocatoria, únicamente podrán subvencionarse un máximo de 19 Programas de Escolarización Complementaria que cumplan simultáneamente las siguientes condiciones:

a) Agindu honen 5. artikuluan adierazitako entitate onuradunetako batek ematea.

a) Ser impartidos por alguna de las entidades beneficiarias recogidas en el artículo 5 de la presente Orden.

b) Udalerri hauetako batean ematea:

b) Ser impartidos en alguna de las localidades siguientes:

– Donostia.

– Donostia / San Sebastián.

– Andoain.

– Andoain.

– Errenteria.

– Errenteria.

– Arrasate.

– Arrasate/Mondragón.

– Eibar.

– Eibar.

– Irun.

– Irun.

– Zumarraga.

– Zumarraga.

– Barakaldo.

– Barakaldo.

– Bilbao.

– Bilbao.

– Ortuella.

– Ortuella.

– Portugalete.

– Portugalete.

– Sopuerta.

– Sopuerta.

– Vitoria-Gasteiz.

– Vitoria-Gasteiz.

c) Ikastetxe betean eskolatze osagarriko programa bat edo bi egin ahal izango dira gehienez.

c) En un mismo centro, podrán desarrollarse uno o dos Programas de Escolarización Complementaria como máximo.

2.– Eskolatze osagarriko programaren ikasle hartzaileak.

2.– Alumnado destinatario del Programa de Escolarización Complementaria.

1) Programako ikasleek ezaugarri hauek izan behar dituzte:

1) Los alumnos y alumnas incluidas en el Programa deben reunir las siguientes características:

a) Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako ikasleak, 15 urte dituztenak gehienez, programa hasten den urteko abenduaren 31n beteta.

a) Alumnos de la Educación Secundaria Obligatoria con 15 años como máximo, cumplidos al 31 de diciembre del año de inicio del programa.

b) Ikasleak Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako ikastetxe batean matrikulatuta egotea.

b) Los alumnos y alumnas deben estar matriculados en Educación Secundaria Obligatoria en un centro docente.

c) Ezaugarri pertsonal edo eskola-historialagatik heziketa-laguntza espezifikoa behar duten ikasleak izatea, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan aniztasunari erantzuteko aurreikusita dauden neurri guztiak behin agortu direnean.

c) Deben presentar necesidades específicas de apoyo educativo por sus condiciones personales o de historia escolar, una vez agotadas todas las medidas previstas para la respuesta a la diversidad en la Educación Secundaria Obligatoria.

d) Ikaslea programan sartzeko, berariaz onartzea eta betetzea 1998ko uztailaren 30eko Aginduaren (Gizarte- edo kultura-egoera babesgabean dauden ikasleentzako hezkuntza-arloko hainbat ekintza arautzen dituena) 14. artikuluan eta eskolara egokitzeko zailtasun larriak dituzten ikasleentzako hezkuntza-arloan esku hartzeko neurriak, aurrekoa aldatzen duen 2002ko maiatzaren 7ko Aginduak emandako idazketaren arabera.

d) La incorporación del alumno o alumna al Programa requiere la aprobación expresa y el cumplimiento de las demás condiciones exigidas en el artículo 14 de la Orden de 30 de julio de 1998 por la que se regula la acción educativa para el alumnado que se encuentra en situaciones sociales o culturales desfavorecidas y las medidas de intervención educativa para el alumnado que manifiesta dificultades graves de adaptación escolares, en la redacción dada por la Orden de 7 de mayo de 2002 de modificación de la anterior.

2) Hezkuntza Administrazioak beharrezkotzat jotzen dituen ikasleak esleitu ahal izango ditu.

2) La Administración Educativa podrá asignar los alumnos y alumnas que considere necesario.

3) Programa bakoitzak gutxienez 8 ikasle izango ditu, eta gehienez 15.

3) Cada programa tendrá un mínimo de 8 y un máximo de 15 alumnos o alumnas.

3.– Giza baliabideak eta baliabide materialak.

3.– Recursos humanos y materiales.

1) Programa irakasten duten irakasleek modu koordinatuan lan egingo duen irakaskuntza-talde espezializatu bat osatuko dute. Honako hauek osatuko dute:

1) Los profesores y profesoras que impartan el Programa formarán el equipo educativo especializado que trabajará coordinadamente y estará compuesto por:

a) Lanbide Heziketako irakasle tekniko bat edo dagokion sektorean egiaztatutako pertsona espezialista bat, Oinarrizko Lanbide Teknikak blokea irakatsiko duena.

a) Un/a profesor/a técnico/a de Formación Profesional o persona especialista acreditada en el sector correspondiente, que impartirá el bloque de Técnicas Profesionales Básicas.

b) Unibertsitateko diplomaduna edo lizentziaduna den irakasle bat, Oinarrizko Prestakuntzako blokea irakatsiko duena: komunikazioaren eremua eta eremu zientifiko-teknologikoa.

b) Un/a profesor/a Diplomado/a o Licenciado/a universitaria que impartirá el bloque de Formación Básica: ámbito de comunicación y ámbito científico-tecnológico.

2) Halaber, hezkuntza-taldeko kide izan ahalko dira Programan jarraitutasunez esku hartzen duten beste profesional batzuk ere (psikologoak, gizarte-hezitzaileak, gizarte-laguntzaileak, gorputz-hezkuntzako irakasleak).

2) Asimismo, podrán formar parte del equipo educativo otros profesionales (Psicólogos y psicólogas, Educadores Sociales, Educadoras Sociales, Asistentes Sociales, Profesorado de Educación Física) que intervengan con continuidad en el Programa.

3) Ikasleekin ohiko harremana duten langileek Sexu-delitugileen Erregistro Zentralaren ezezko ziurtagiria izan behar dute, hau da, egiaztatu beharko dute ez direla kondenatuak izan epai irmoz sexu-askatasun eta -ukigabetasunaren aurkako delituengatik, ekainaren 4ko 8/2021 Lege Organikoaren azken xedapenetako 8.3 apartatuak (Haurrak eta nerabeak indarkeriatik begiratzeko babes integralarena) ezartzen duen moduan.

3) El personal que tenga contacto habitual con el alumnado deberá disponer de la acreditación, mediante certificación negativa del Registro central de delincuentes sexuales, de que no ha sido condenado en sentencia firme por algún delito contra la libertad e indemnidad sexual, tal como establece la DF 8.3 de la LO 8/2021, de 4 de junio, de protección integral a la infancia y la adolescencia frente a la violencia.

4.– Diruz lagundu daitezkeen gastuak.

4.– Gastos subvencionables.

Dirulaguntzei buruzko Lege Orokorraren 31. artikuluaren arabera, eskolatze osagarriko programa gauzatzearekin zuzenean lotutako gastu hauek lagundu daitezke diruz:

Según el artículo 31 de la Ley General de Subvenciones, se consideran subvencionables los siguientes gastos directamente relacionados con la ejecución del Programa de Escolarización Complementaria:

a) Langileen gastuak: entitate onuraduneko langileek sortutako gastuak soilik hartuko dira halakotzat, direla plantillakoak direla programa egiteko berariaz kontratatutakoak, eta nominen edo lan-kontratuen bidez justifikatuko dira.

a) Gastos de personal: solo se consideran como tales los generados por el personal de la entidad beneficiaria, bien sea de plantilla o contratado específicamente para la realización del Programa, que se justificarán mediante nóminas o contratos de trabajo.

b) Inbertsioak: halakotzat hartuko dira ekipamendu informatikoak erosteko edo beste aktibo finko higigarri batzuk erosteko gastuak.

b) Inversiones: se consideran como tales los gastos correspondientes a la compra de equipos informáticos u otras adquisiciones de activos fijos muebles.

c) Gastu orokorrak: proiektua egiteko entitatearen egiturak egiten dituen gastuak (telefonoa, elektrizitatea, posta, fotokopiak, etab.). Gastu horiek programaren kostu osoaren % 25 arte lagundu ahal izango dira diruz.

c) Gastos generales: se consideran como tales los realizados por la estructura de la entidad para la realización del proyecto (teléfono, electricidad, correo, fotocopias, etc.). Estos gastos solo serán subvencionables hasta el 25 % de coste total del Programa.

d) Beste gastu batzuk: dietei, joan-etorriei eta eskolatze-programa gauzatzearekin zuzenean lotuta egonik aurreko kategorietakoak (gastu orokorrak, langileen gastuak edo inbertsioak) ez diren gastuak.

d) Otros gastos: se considerarán como tales gastos los correspondientes a dietas, desplazamientos y aquellos gastos que estando directamente relacionados con la ejecución del programa de escolarización no pertenecen a las categorías precedentes (gastos generales, de personal o inversiones).

3. artikulua.– Dirulaguntzaren zenbatekoa.

Artículo 3.– Cuantía de la subvención.

1.– Dirulaguntzaren zenbatekoa 63.750 eurokoa izango da programa bakoitzeko, eta horietako bakoitzerako eskatutakoa eta aurreko artikuluan aipatutako programen gehieneko kopurua izango da muga. Programa gehiagotarako dirulaguntza eskatuz gero, balorazio-batzordeak, hala badagokio, muga hori errespetatuta puntuazio handiena lortu duten programei ematea proposatuko du soilik.

1.– La cuantía de la subvención será de 63.750 euros por Programa, con el límite de lo solicitado para cada uno de ellos y el número máximo de Programas indicado en el artículo anterior. En el supuesto de que se haya presentado solicitud de subvención para más Programas, La Comisión de Valoración únicamente propondrá, en su caso, el otorgamiento a los Programas que respetando aquel límite hayan obtenido mayor puntuación.

2.– Diruz lagundutako jardueraren azken kostu efektiboa eta justifikatua hasieran aurrekontuan adierazitako kostua baino txikiagoa izanez gero, agindu honen 17.5 artikuluan ezarritakoa hartuko da kontuan.

2.– En caso de que el coste final efectivo y justificado de la actuación subvencionada sea inferior al coste inicialmente presupuestado se atenderá a lo establecido en el artículo 17.5 de la presente Orden.

4. artikulua.– Beste dirulaguntza edo laguntza batzuekiko bateragarritasuna.

Artículo 4.– Compatibilidad con otras subvenciones o ayudas.

1.– Deialdi honetan aurreikusitako dirulaguntzak bateragarriak dira helburu berarekin beste edozein erakunde publikok edo pribatuk emandakoekin, betiere xede honetarako lortutako dirulaguntzen guztizko zenbatekoa ez bada guztizko kostua baino handiagoa.

1.– Las subvenciones previstas en la presente convocatoria son compatibles con aquellas otras que, teniendo el mismo fin, pudieran ser otorgadas por cualquier otra institución pública o privada, siempre que el importe total de las ayudas obtenidas para este fin no sea superior a su coste total.

2.– Xede honetarako lortutako dirulaguntzek guztizko kostua gainditzen badute, gehiegizko kopuru horrekin murriztuko da deialdi honen bidez esleitutako dirulaguntzaren zenbatekoa.

2.– En el caso de que las ayudas obtenidas para este fin superen su coste total, se reducirá en la cantidad correspondiente al exceso el importe de la ayuda concedida en virtud de la presente convocatoria.

5. artikulua.– Entitate onuradunak.

Artículo 5.– Entidades beneficiarias.

Deialdi honen onuradunak izango dira honako hauen titular diren pertsona edo entitateak:

Podrán ser beneficiarias de la presente convocatoria aquellas personas o entidades titulares de:

– Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako itunpeko ikastetxeak.

– Centros docentes concertados de Educación Secundaria Obligatoria.

– Gizarte- eta hezkuntza-arloan esku hartzeko erakundeak edo entitateak (behar bezala baimenduta eskolatze osagarriko programak emateko).

– Instituciones o entidades de intervención socioeducativa (debidamente autorizadas para la impartición de Programas de Escolarización Complementaria).

6. artikulua.– Onuradun izateko betekizunak.

Artículo 6.– Requisitos para obtener la condición de beneficiario.

1.– Deitutako dirulaguntzen onuradun izateko, entitateek betekizun hauek bete beharko dituzte:

1.– Para resultar beneficiaria de las subvenciones convocadas, es necesario que las entidades cumplan los siguientes requisitos:

a) Gizarte- eta hezkuntza-arloan esku hartzeko erakunde edo entitatea izatea.

a) Tratarse de una institución o entidad de intervención socioeducativa.

b) Entitate eskatzaile bakoitzeko organo eskudunaren berariazko akordioa, programa ematearen eta dirulaguntza eskatzearen aldekoa, agindu honetan ezarritako baldintzetan.

b) Acuerdo expreso del órgano competente de cada entidad solicitante favorable a la impartición del Programa y a la solicitud de la subvención, en las condiciones establecidas en la presente Orden.

c) Entitate motari dagokion erregistro ofizialean inskribatuta egotea.

c) Estar inscrita en el Registro oficial correspondiente al tipo de entidad.

d) Egoitza soziala eta fiskala Euskal Autonomia Erkidegoan izatea, eta bere jarduera bertan egitea.

d) Tener el domicilio social y fiscal, y realizar su actividad en la Comunidad Autónoma de Euskadi.

e) Egunean izatea zergen arloko betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak, bai eta dirulaguntzak itzuli beharraren ondoriozko betebeharrak ere.

e) Hallarse al corriente con el cumplimiento de las obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social, así como en el pago de obligaciones por reintegro de subvenciones.

f) Entitate eskatzailea Dirulaguntzei buruzko 28/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluaren 2. eta 3. puntuetan aurreikusitako egoeren eraginpean ez egotea, dirulaguntzen onuradun izateko baldintzei dagokienez.

f) No hallarse comprendida la entidad solicitante en ninguna de las circunstancias prevenidas en el artículo 13.2 y 3 de la Ley 28/2003, General de Subvenciones, para la obtención de la condición de beneficiario.

2.– Onartu den dirulaguntza guztiz ordaindu arte eutsi beharko zaie betekizun horiei.

2.– Estos requisitos ha de mantenerse hasta el momento de la liquidación de la subvención concedida.

7. artikulua.– Betekizunak betetzea nola egiaztatu.

Artículo 7.– Acreditación del cumplimiento de los requisitos.

1.– Eskatzaileen kasuan, gizarte- eta hezkuntza-arloan esku hartzeko erakunde edo entitatea izateko betekizuna erakundearen helburuak eta xedea finkatzen dituen fundazio- edo estatutu-dokumentuaren bidez egiaztatu beharko dute ikastetxe horien pertsona edo entitate titularrek. Entitate publikoen kasuan, beren helburu edo eskumenen artean gizarte- eta hezkuntza-arloan esku hartzea jasotzen duten agirien bidez.

1.– El requisito de tratarse de una institución o entidad de intervención socioeducativa en el caso de solicitantes, las personas o entidades titulares de dichos centros, deberán acreditarse con el documento fundacional o estatutario que fije los fines y objeto de las entidades, y en el caso de entidades públicas con aquellos que contemplen la intervención socioeducativa entre sus fines o competencias.

2.– Programa ematearen eta agindu honetan ezarritako baldintzetan dirulaguntza eskatzearen aldeko entitate bakoitzeko organo eskudunaren berariazko akordioa entitateko idazkariaren ziurtagiriaren bidez egiaztatuko da, eta hartutako erabakia erantsiko da.

2.– El Acuerdo expreso del órgano competente de cada entidad favorable a la impartición del Programa y a la solicitud de la subvención en las condiciones establecidas en la presente Orden, se acreditará mediante certificación del secretario o secretaria de la entidad al que se adjuntará el acuerdo adoptado.

3.– Aurreko artikuluko c) eta e) letretan adierazitako betekizunak dagokion erregistro- eta zerga-dokumentazioa aurkeztuta egiaztatuko dira, eskaeran organo emaileari informazio hori zuzenean erakunde eskudunetatik eskuratzeko berariazko baimena ematen zaionean izan ezik.

3.– Los requisitos señalados en las letras c) y e) del artículo anterior se acreditarán mediante la aportación documentación registral y fiscal pertinente, salvo que en la solicitud se dé el consentimiento expreso a que el órgano concedente obtenga directamente esa información de los organismos competentes.

4.– Zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak betetzen direla egiaztatzeko, organo emaileari baimena eman ahal izango zaio zerga-administrazioetatik eta Gizarte Segurantzatik egiaztapenak zuzenean egin ditzan ziurtagiri telematikoen bidez; kasu horretan, eskatzaileak ez du dagokion ziurtagiria aurkeztu beharko uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuaren (zeinaren bidez onesten baita Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren erregelamendua) 22. artikuluan ezarritako baldintzetan.

4.– El cumplimiento de las obligaciones tributarias y con la Seguridad Social podrá acreditarse autorizando al órgano concedente para que obtenga de forma directa de las Administraciones tributarias y de la Seguridad Social la acreditación a través de certificados telemáticos, en cuyo caso el solicitante no deberá aportar la correspondiente certificación en los términos previstos en el artículo 22 del Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

Horretarako, eskaera-orriak baimena emateko edo ukatzeko aukera izango du. Baimen hori ematen ez bada, ziurtagiria aurkeztu beharko da, uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuaren 22. artikuluan ezarritako baldintzetan.

A tal efecto, el impreso de solicitud establecerá la posibilidad de otorgar o denegar el consentimiento. Si no se otorga el consentimiento deberá aportarse la certificación en los términos previstos en el citado artículo 22 del real Decreto 887/2006, de 21 de julio.

5.– Erantzukizunpeko adierazpenaren bidez (eskaeran sartua) egiaztatuko dira honako betebehar hauek, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginean (azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuaren bidez onartu zen) 50.6 artikuluan aurreikusten denaren arabera:

5.– Mediante una declaración responsable, incluida en la solicitud, se acreditarán, las siguientes obligaciones de conformidad con el artículo 50.6 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco:

a) Helburu bererako beste dirulaguntza, laguntza, diru-sarrera edo beste baliabide batzuk eskatu, eta, hala badagokio, jaso direla adierazi beharko da, zeinahi dela ere haiek ematen dituen administrazioa edo erakunde publikoa zein pribatua. Hala badagokio, horien zenbatekoa adieraziko da.

a) La solicitud y, en su caso, obtención de otras subvenciones, ayudas, ingresos u otros recursos para la misma finalidad, procedentes de cualesquiera administraciones o entes tanto públicos como privados. Indicando, en su caso, la cuantía de la misma.

b) Pertsona edo entitate eskatzailea administrazio- edo zigor-arloan dirulaguntza edo laguntza publikoak lortzeko aukera galtzearekin zigortuta ez dagoela, edo dirulaguntza edo laguntza publikoak lortzeko ezgaitzen duen legezko debekuren baten eraginpean ez dagoela, ezta sexu-diskriminazioaren ondoriozko debekuren baten eraginpean ere.

b) No hallarse la persona o entidad solicitante sancionada administrativa o penalmente con la pérdida de la posibilidad de obtención de ayudas o subvenciones públicas y no está incursa en ninguna prohibición legal que la inhabilite para obtener subvenciones o ayudas públicas, con mención expresa a las que se hayan producido por discriminación de sexo.

c) Itzulketa- edo zehapen-prozeduraren batean sartuta dagoen ala ez, hau da, EAEko Administrazio Orokorrak edo haren erakunde autonomoek emandako izaera bereko laguntzen edo dirulaguntzen esparruan hasi eta oraindik izapidetzen ari den halako prozeduraren batean. Horrelako prozeduraren batean sartuta badago, zein den aipatu behar da.

c) Si se encuentra o no incursa en algún procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación y en caso afirmativo referenciar en cual.

d) Borondatezko konkurtsoaren deklarazioa ez eskatu izatea, edozein prozeduratan kaudimengabetzat ez jo izatea, konkurtsoan deklaratuta ez egotea, salbu eta horretan eraginkortasuna hartu badu hitzarmen batek, esku-hartze judizialaren pean ez egotea edo desgaitua ez izatea, Konkurtsoari buruzko uztailaren 9ko 22/2003 Legearen arabera, konkurtsoaren kalifikazio-epaian ezarritako desgaitze-aldia amaitu gabe.

d) No haber solicitado la declaración de concurso voluntario, no haber sido declarados insolventes en cualquier procedimiento, no hallarse declarados en concurso, salvo que en este haya adquirido la eficacia un convenio, no estar sujetos a intervención judicial o no haber sido inhabilitados conforme a la Ley 22/2003, de 9 de julio, Concursal, sin que haya concluido el período de inhabilitación fijado en la sentencia de calificación del concurso.

e) Kausaren batean erruduntzat jotzeagatik, Administrazioarekin egindako ezein kontraturen suntsiarazpen irmoa emanda ez egotea.

e) No haber dado lugar, por causa de la que hubiesen sido declarados culpables, a la resolución firme de cualquier contrato celebrado con la Administración.

f) Pertsona fisikoa, merkataritza-sozietateetako administratzaileak edo beste pertsona juridiko batzuen legezko ordezkaritza dutenak ez egotea honako lege hauetan jasotako kasuren batean: martxoaren 30eko 3/2015 Legea, Estatuko Administrazio Orokorreko goi-kargudunen jarduna arautzen duena, eta abenduaren 26ko 53/1984 Legea, Administrazio publikoen zerbitzura dauden langileen bateraezintasunena; edo, ez izatea Hauteskunde Erregimen Orokorraren ekainaren 19ko 5/1985 Lege Organikoan araututako hautapenezko karguak, lege horretan edo gai horiek arautzen dituen Euskal Autonomia Erkidegoko arauek ezarritako baldintzetan.

f) No estar incursa la persona física, los administradores de las sociedades mercantiles o aquellos que ostenten la representación legal de otras personas jurídicas, en alguno de los supuestos de la Ley 3/2015, de 30 de marzo, reguladora del ejercicio del alto cargo de la Administración General del Estado, de la Ley 53/1984, de 26 de diciembre, de incompatibilidades del Personal al Servicio de las Administraciones Públicas, o tratarse de cualquiera de los cargos electivos regulados en la Ley Orgánica 5/1985, de 19 de junio, del Régimen Electoral General, en los términos establecidos en la misma o en la normativa autonómica que regule estas materias.

g) Erregelamenduz zerga-paradisu gisa kalifikatutako herrialde edo lurralde batean ez izatea zerga-egoitza.

g) No tener la residencia fiscal en un país o territorio calificado reglamentariamente como paraíso fiscal.

h) Era berean, entitate eskatzaileak adieraziko du eskaeran eta dokumentazioan jasotako datuak egiazkoak direla, eta laguntza hauen onuradun izateko indarrean den araudian ezarritako betekizunak betetzen dituela.

h) Así mismo, la entidad solicitante manifiesta que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña y que cumple con los requisitos establecidos en la normativa vigente para ser beneficiario/a de estas ayudas.

6.– Eskabideek barne hartuko dute entitate eskatzaileak berariaz adieraztea baimena ematen diola organo kudeatzaileari gainerako datu edo agiri guztiak eskuratzeko edo egiaztatzeko, hargatik eragotzi gabe Administrazio Publikoak egiaztapen, kontrol eta ikuskaritzaren alorrean dituen ahalmenak.

6.– Las solicitudes incluirán la posibilidad de que la entidad solicitante consienta expresamente que el resto de los datos o documentos sean obtenidos o verificados por el órgano gestor, sin perjuicio de las facultades de comprobación, control e inspección que tiene atribuidas la Administración Pública.

7.– Ziurtagiri horiek eskaeraren batera aurkeztu beharko dira.

7.– Estas acreditaciones deberán incorporarse junto con la solicitud.

8. artikulua.– Entitate onuradunen betebeharrak.

Artículo 8.– Obligaciones de las entidades beneficiarias.

Indarrean dagoen araudiak xedatzen dituen eta ezartzekoak diren beste betebehar batzuk eragotzi gabe, eta, batez ere, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 50.2 artikuluan jasotako betebeharrak eta Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 14. eta 46. artikuluetan jasotakoak eragotzi gabe, agindu honetan ezarritako dirulaguntzen onuradun diren entitateek honako betebehar hauek dituzte:

Sin perjuicio de otras señaladas por la normativa vigentes que le resulten de aplicación, y, en particular las obligaciones establecidas en el artículo 50.2 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco y en los artículos 14 y 46 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, las entidades beneficiarias de las subvenciones previstas en esta Orden quedan obligadas a:

a) Emandako dirulaguntza onartzea. Horretarako, ematen dela jakinarazi eta 15 eguneko epean entitate onuradunek berariaz eta idatziz dirulaguntzari uko egiten ez badiote, onartu egin dutela ulertuko da.

a) Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de 15 días tras la fecha de la notificación de la concesión, las entidades beneficiarias no renuncian expresamente y por escrito a la misma, se entenderá que esta queda aceptada.

b) Dirulaguntza eman den xederako erabiltzea.

b) Utilizar la subvención para el concreto destino para el que ha sido concedida.

c) Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiorako Zuzendaritzaren aurrean justifikatzea betetzen direla eskakizunak eta baldintzak eta egin dela jarduera.

c) Justificar ante la Dirección para la Diversidad y Educación Inclusiva el cumplimiento de los requisitos y condiciones, así como la realización de la actividad.

d) Dirulaguntza eman dion administrazioari xede bererako lortu duen beste edozein laguntzaren berri ematea, hala agintzen baitu Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategineko 50.2 artikuluak (azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onetsitako testu bategina, 1998ko urtarrilaren 19ko EHAA).

d) Comunicar a la Administración concedente, la obtención de cualquiera otras subvenciones o ayudas para el mismo fin, tal como queda reflejado en el artículo 50.2 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco (BOPV de 19 de enero de 1998), aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre.

e) Entitateak eman zaion dirulaguntzaren kargura programa garatzeko erosi duen ekipamendua, bestalde, programa horretako jardueretarako soilik erabiliko da. Materiala erosi ahala, tresneriaren berariazko inbentarioan jaso beharko da. Ekipamendu hori inori lagatzeko edo, hala badagokio, besterentzeko, berriz, beharrezkoa izango da Hezkuntza Sailaren eta dagokion entitatearen adostasun adierazia eskuratzea.

e) El equipamiento que adquiera la entidad con cargo a la subvención concedida para el desarrollo del programa será para uso exclusivo de las actividades de dicho programa. A medida que se vaya adquiriendo material, este pasará a engrosar un inventario específico de equipamiento. La cesión de uso, o en su caso, enajenación deberá contar con el consentimiento expreso del Departamento de Educación y de la entidad correspondiente.

f) Dirulaguntza eman duen administrazioak egin beharreko egiaztapen-ekintzei eta Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak egin beharreko kontrol-ekintzei laguntza ematea, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 50.2 artikuluan bertan adierazten denez.

f) Facilitar las actuaciones de comprobación que efectúe la Administración concedente y las de control que realice la Oficina de Control Económico y el Tribunal Vasco de Cuentas Públicas, tal como se determina en el artículo 50.2, del mencionado Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre.

g) Entitate onuradunak honako gastu hauek hartuko ditu bere gain: programa egiteko lokalenak, lokal horiek konpontzeko eta kontserbatzeko lanenak, eta ikasleentzat aseguru bat kontratatzekoak (eskola-aseguruak jasotzen dituen prestazio guztiak eskaini beharko ditu).

g) Correrán a cargo de la entidad beneficiaria los locales donde se ubique el programa, la reparación y conservación de los mismos, así como la suscripción de un seguro para el alumnado equivalente en prestaciones al Seguro Escolar.

h) Entitate onuradunari dagokio programa antolatzea eta garatzea, eta horretarako egoki diren giza baliabideak eta materialak bermatuko ditu. Langileak Hezkuntza Sailak antolatzen dituen prestakuntza-prozesuetara joan ahal izango dira.

h) Corresponde a la entidad beneficiaria la organización y desarrollo del programa y a tal fin garantizará los recursos humanos y materiales adecuados. El personal podrá acudir a los procesos de formación que organice el Departamento de Educación.

i) Entitate onuradunak egiaztatu behar du ikasleekin ohiko harremana duten langileek Sexu-delitugileen Erregistro Zentralaren ezezko ziurtagiria dutela, hau da, ez direla kondenatuak izan epai irmoz sexu-askatasun eta -ukigabetasunaren aurkako delituengatik, ekainaren 4ko 8/2021 Lege Organikoaren azken xedapenetako 8.3 apartatuak (Haurrak eta nerabeak indarkeriatik begiratzeko babes integralarena) ezartzen duen moduan.

i) La entidad beneficiaria verificará que el personal que tenga contacto habitual con el alumnado dispone de la acreditación mediante certificación negativa del Registro central de delincuentes sexuales, de que no ha sido condenados en sentencia firme por algún delito contra la libertad e indemnidad sexual, tal como establece la DF 8.3 de la LO 8/2021, de 4 de junio, de protección integral a la infancia y la adolescencia frente a la violencia.

9. artikulua.– Izapidetze elektronikoa.

Artículo 9.– Tramitación electrónica.

1.– Entitate interesdunek bide elektronikoak erabili beharko dituzte prozedura honetan eskaera, kontsultak eta gainerako izapide guztiak egiteko. Izan ere, hala xedatu dute Administrazio Elektronikoari buruzko otsailaren 21eko 21/2012 Dekretuak eta E-Administraziorako –Platea– Plataforma Teknologikoa onartu zuen Informatika eta Telekomunikazioetako zuzendariaren 2006ko otsailaren 9ko Ebazpenak.

1.– Las entidades interesadas deberán solicitar, consultar y realizar todos los trámites utilizando medios electrónicos, de conformidad con el Decreto 21/2012, de 21 de febrero, de Administración Electrónica y la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, que aprueba la Plataforma Tecnológica para la E-Administración –Platea–.

2.– Administrazio-prozeduraren informazio-fitxa Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan dago eskuragarri, eta bertan aurki daitezke izapideak egiteko jarraibideak, erantzukizunpeko adierazpenak eta bete beharreko formularioak ere: www.euskadi.eus/servicios/0097209

2.– La ficha informativa del procedimiento administrativo con las instrucciones para la tramitación, las declaraciones responsables, modelos y formularios están disponibles en la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi: www.euskadi.eus/servicios/0097209

10. artikulua.– Eskaerak eta inprimakiak aurkeztea.

Artículo 10.– Presentación de solicitudes y formularios.

1.– Eskaerak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita, eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan aurkeztu beharko dira, bitarteko elektronikoak erabiliz: www.euskadi.eus/servicios/0097209. Entitate bakoitzak eska ditzakeen eskolatze osagarriko programa guztiak eskaera-inprimaki berean sartuko dira.

1.– Las solicitudes se presentarán por medios electrónicos en la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi: www.euskadi.eus/servicios/0097209 en el plazo de un mes a partir del día siguiente a la publicación de la presente Orden en el Boletín oficial del País Vasco. Todos los Programas de Escolarización Complementaria objeto de solicitud por una misma entidad se incluirán en el mismo formulario de solicitud.

2.– Eskaera-eredua Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan egongo da eskuragarri: www.euskadi.eus/servicios/0097209. Eskaeraren osteko izapideak bide elektronikoz egingo dira, «Nire karpeta» atalaren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoaren helbide honetan: https://www.euskadi.eus/nire-karpeta/web01-sede/eu/ Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan onartuta dauden identifikazio eta sinadura elektronikorako bitartekoak helbide elektroniko honetan daude eskuragarri: https://www.euskadi.eus/identifikazio-elektronikorako-onartutako-bitartekoak/web01-sede/eu/.

2.– El modelo de solicitud estará disponible en la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi: www.euskadi.eus/servicios/0097209. Los trámites posteriores a la solicitud, por canal electrónico, se realizarán a través de «Mi carpeta» de la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi: https://www.euskadi.eus/micarpeta Los medios de identificación y firma electrónica admitidos en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi están accesibles en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/certificados-electronicos.

3.– Entitate eskatzaileek euskaraz edo gaztelaniaz aurkeztu ahal izango dituzte eskaerak eta gainerako dokumentuak. Halaber, prozedura osoan zehar, eskatzaileak hautatzen duen hizkuntza erabiliko da, Euskararen Erabilera Normalizatzeari buruzko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legearen 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan xedatzen den moduan.

3.– Las entidades solicitantes podrán presentar la solicitud, junto con la documentación que se acompañe, en euskera o castellano, a su elección. Así mismo, a lo largo del procedimiento, se utilizará el idioma elegido por la persona solicitante, tal y como establecen los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

4.– Bitarteko elektronikoen bidez Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoan izapideak egiteko ordezkari bat izendatzen denean, pertsona horrek alta emanda egon beharko du Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoko Ahalordeen Erregistro Elektronikoan. Hain zuzen, helbide honetan eskura daiteke: https://www.euskadi.eus/ordezkarien-erregistro-elektronikoa/web01-sede/eu/

4.– Cuando se otorgue la representación a otra persona para que actúe, por medios electrónicos, ante la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi se deberá estar dado de alta en el Registro Electrónico de Apoderamientos de la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, accesible a través de la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/representantes

11. artikulua.– Eskaerarekin batera aurkeztu beharreko agiriak.

Artículo 11.– Documentación a presentar junto con la solicitud.

1.– Eskaeraren batera, eskolatze osagarriko programari buruzko agiri hauek aurkeztu beharko dira:

1.– Las solicitudes irán acompañadas de la siguiente documentación relativa al Programa de Escolarización Complementaria:

a) Oinarri pedagogikoak: helburu orokorrak, metodologia eta ebaluazio-prozedurak.

a) Presupuestos pedagógicos: objetivos generales, metodología y procedimientos de evaluación.

b) Prestakuntza-planaren eskema.

b) Esquema del plan de formación.

c) Hezkuntza Sailak Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzarako adierazitako egutegiari egokitzen zaion egutegia.

c) Calendario ajustado al indicado por el Departamento de Educación para la Educación Secundaria Obligatoria.

d) Ikasleei arreta emateko asteko ordutegia.

d) Horario semanal de atención al alumnado.

e) Ikaslea matrikulatuta dagoen ikastetxearekin koordinatzeko ordutegia.

e) Horario de coordinación con el centro docente en el que se encuentra matriculado el alumno o alumna.

f) Ikaslearen koordinazio- eta jarraipen-plana, matrikulatuta dagoen Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako ikastetxearen eta programa egiten duen ikastetxearen artean ezarritakoa, desberdina izanez gero, eta ikastetxe bakoitzeko erreferentziazko pertsonak zein diren zehaztuta.

f) Plan de coordinación y seguimiento del alumno o alumna, establecido entre el centro docente de Educación Secundaria Obligatoria en el que está matriculado y el centro en el que realiza el programa, en el caso de que sea distinto, con determinación de las personas de referencia de cada centro.

g) Orientazio-plana.

g) Plan de orientación.

h) Azpiegitura eta baliagarri izango diren giza baliabideak eta materialak.

h) Infraestructura y recursos humanos y materiales disponibles.

i) Aurrekontua.

i) Presupuesto.

j) Programarako proposatutako ikasleak, programa diruz laguntzen bada hezkuntza-administrazioak izendatutakoa gorabehera.

j) Alumnado propuesto para el Programa, sin perjuicio del que sea asignado por Administración educativa en el caso de que el programa sea subvencionado.

2.– Agiri horiekin batera jaso beharko dira 7. artikuluan jasotako ziurtagiriak.

2.– Junto con esta documentación deberán incorporarse las acreditaciones recogidas en el artículo 7.

3.– Dokumentazioa aurkezteko moduari buruzko informazioa eta inprimaki normalizatuak eskuragarri daude Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan, helbide honetan: www.euskadi.eus/servicios/0097209

3.– Las instrucciones sobre cómo aportar la documentación, así como los formularios normalizados, están disponibles en la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi www.euskadi.eus/servicios/0097209

12. artikulua.– Eskaeretako akatsak zuzentzea.

Artículo 12.– Subsanación de defectos en la solicitud presentada.

Aurkeztutako eskaeran edo dokumentazioan akatsen bat edo zehaztasunik eza dagoela ohartuz gero, eskatzaileari jakinaraziko zaio, eta 10 eguneko epea izango du akatsak zuzentzeko. Halaber, jakinaraziko zaio hori egiten ez badu, eskaeran atzera egin duela ulertuko dela; horretarako, ebazpen bat emango da, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 21. artikuluan jasotakoaren arabera.

Si se advirtiera en la solicitud o en la documentación presentada la existencia de algún defecto o inexactitud, se le comunicará a la o el solicitante, concediéndole un plazo de 10 días para que proceda a su subsanación, con indicación de que si así no lo hiciera, se le tendrá por desistido o desistida de su petición, previa resolución dictada de conformidad con lo previsto en el artículo 21 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

Eskaeraren osteko izapideak, zuzenketak barnean direla, bide elektronikoz egingo dira, «Nire karpeta» atalaren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoaren helbide honetan: https://www.euskadi.eus/nire-karpeta/web01-sede/eu/

Los trámites posteriores a la solicitud, por canal electrónico, incluidas las subsanaciones, se realizarán a través de «Mi carpeta» de la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi: https://www.euskadi.eus/micarpeta

13. artikulua.– Datuen babesari buruzko oinarrizko informazioa.

Artículo 13.– Información básica sobre protección de datos.

Datu pertsonalak tratatu egingo dira, eta tratamendu-jarduera honetan sartuko dira: Aniztasunaren eta hezkuntza-inklusioaren arloko laguntzak eta dirulaguntzak.

Sus datos de carácter personal serán tratados e incorporados a la actividad de tratamiento denominada: Ayudas y subvenciones en materia de diversidad e inclusión educativa.

– Arduraduna: Hezkuntza Sailaren Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiorako Zuzendaritza.

– Responsable: Dirección para la Diversidad e Inclusión Educativa, Departamento de Educación.

– Helburua: Aniztasunaren eta Hezkuntza Inklusioaren arloko laguntzak eta dirulaguntzak.

– Finalidad: Ayudas y subvenciones en materia de diversidad e inclusión educativa.

– Legitimazioa:

– Legitimación:

• Tratamendua beharrezkoa da interes publikoaren izenean edo tratamenduaren arduradunari esleitutako botere publikoak egikaritzean egin behar den eginkizun bat betetzeko.

•Tratamiento necesario para el cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos conferidos al responsable del tratamiento.

– Hartzaileak:

– Destinatarios:

• Autonomia Erkidegoko beste organo batzuk.

• Otros órganos de la Comunidad Autónoma.

• Ekonomia eta Ogasun Saila.

• Departamento de Economía y Hacienda.

– Eskubideak: Eskubidea duzu datuak eskuratzeko, zuzentzeko eta ezerezteko, bai eta informazio gehigarrian adierazitako beste eskubide batzuk ere.

– Derechos: Usted tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos que se recogen en la información adicional.

– Informazio gehigarria: Datuen babesari buruzko informazio gehigarri eta zehatza kontsultagai duzu helbide honetan: https://www.euskadi.eus/informazio-klausulak/web01-sedepd/eu/gardentasuna/050400-capa2-eu.shtml

– Información adicional: PUEDE consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web: www.euskadi.eus/clausulas-informativas/web01-sedepd/es/transparencia/050400-capa2-es.shtml

Araudia:

Normativa:

– Reglamento General de Protección de Datos (eur-lex.europa.eu/legal-content/ES/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=ES)

– 3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa (https://www.boe.es/buscar/doc.php?lang=eu&id=BOE-A-2018-16673)

– Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales (www.boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-A-2018-16673)

14. artikulua.– Balorazio-batzordea.

Artículo 14.– Comisión de Valoración.

1.– Balorazio-batzorde bat eratuko da, eskaera bakoitzean hurrengo artikuluan ezarritako balorazio-irizpideak aztertzeko eta aplikatzeko, eta prozeduraren ebazpen-proposamena egingo dio ebazteko eskumena duen organoari.

1.– Se constituirá una Comisión de Valoración que analizará y aplicará a cada solicitud los criterios de valoración contemplados en el artículo siguiente y elaborará la propuesta de resolución del procedimiento al órgano competente para la resolución.

2.– Balorazio-batzordea Hezkuntzako sailburuordearen ebazpen bidez izendatutako kide hauek osatuko dute:

2.– La Comisión de Valoración estará integrada por los siguientes miembros designados por resolución de la Viceconsejera de Educación:

– Batzordeburua: Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiorako zuzendaria.

– Presidente/a: la Directora para la Diversidad e Inclusión Educativa.

– Batzordeburuordea: horretarako izendatuko den pertsona.

– Vicepresidente/a: la persona que a tal efecto se designe.

– Batzordekideak: Hezkuntza Berrikuntzarako lurralde-arduradunak eta lurralde-ordezkaritza bakoitzeko Osabidezko Hezkuntzako eta Helduentzako Hezkuntzako Zerbitzuko pertsona bat.

– Vocales: Responsables Territoriales de Innovación Educativa y una persona del Servicio de Educación Compensatoria y Personas Adultas de cada una de las Delegaciones Territoriales.

– Idazkaria: idazkari-lanak egiteko izendatuko den funtzionario bat, hitzarekin baina botorik gabe.

– Secretario/a: una persona funcionaria designada al efecto que desarrollará las funciones de secretario/a, con voz y sin voto.

15. artikulua.– Baloratzeko prozedura eta irizpideak.

Artículo 15.– Procedimiento y criterios de valoración.

1.– Dirulaguntzak norgehiagokako dirulaguntzak izango dira, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartutako Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 51.4 artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz.

1.– Las subvenciones tendrán la consideración de subvenciones en concurrencia competitiva, conforme a lo establecido en el artículo 51.4 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre.

2.– Dirulaguntzak puntuazio onena lortu duten eskaerei emango zaizkie, honako balorazio-irizpide hauen arabera: Dirulaguntza lortzeko, 5 puntu lortu beharko dira gutxienez.

2.– Las subvenciones se concederán a las solicitudes que hayan obtenido mejor puntuación conforme a los siguientes criterios de valoración. Para obtener la subvención será necesario haber obtenido, al menos, 5 puntos.

3.– Balorazio-irizpide eta puntuazio-eskala hau kontuan hartuta baloratuko dira eskaerak:

3.– Se valorarán las solicitudes teniendo en cuenta los criterios de valoración y la escala de puntuación siguientes:

a) Hezkuntza Sailak Oinarrizko hezkuntzaren curriculuma ezartzen duen 236/2015 Dekretuan argitaratutako eskolatze osagarriko programei buruz ematen dituen gidalerroen betetze-maila, 3 puntu gehienez.

a) Grado de cumplimiento de las directrices del Departamento de Educación sobre los Programas de Escolarización Complementaria publicadas en el Decreto 236/2015 que establece el curriculum de educación básica, hasta 3 puntos.

b) Jarduketa-proiektuaren kalitatea eta oinarri pedagogikoek eskolatze osagarriko programen helburuekin eta planteamendu orokorrarekin duten koherentzia, 3 puntu gehienez.

b) Calidad del proyecto de actuación y coherencia de los presupuestos pedagógicos con los objetivos y planteamiento general de los Programas de Escolarización Complementaria, hasta 3 puntos.

c) Programaren esku jartzen diren giza baliabideak eta materialak, 2 puntu gehienez.

c) Recursos humanos y materiales puestos a disposición del programa, hasta 2 puntos.

d) Aurkeztutako aurrekontuaren koherentzia langileen ordainsarien eta funtzionamendu-gastuen esleipenaren arabera, 2 puntu gehienez.

d) Coherencia del presupuesto presentado de acuerdo a la asignación de retribuciones de personal, gastos de funcionamiento, hasta 2 puntos.

16. artikulua.– Kudeaketa, ebazpena, errekurtsoak, ebazpen- eta jakinarazpen-epeak, eta jakinarazteko nahiz argitaratzeko moduak.

Artículo 16.– Gestión, resolución, recursos, plazos para resolver y notificar, modo de notificación y publicidad.

1.– Aniztasunari Erantzuteko Zerbitzuari dagokio agindu honetan xedatzen den prozedura kudeatzeko lanak egitea.

1.– Corresponde al Servicio de Atención a la Diversidad la realización de las tareas de gestión del procedimiento previsto en la presente Orden.

2.– Eskaerak egiaztatu ondoren, Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiorako zuzendariak behin-behineko ebazpena emango du. Ebazpen horretan, beren-beregi adieraziko da entitate onuradun bakoitzari emandako zenbatekoa, baita, hala badagokio, laguntza ukatzeko arrazoiak ere. Behin-behineko ebazpenaren jakinarazpena Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren Egoitza Elektronikoko Iragarkien Taulan egingo da, helbide honetan: https://www.euskadi.eus/iragarki-taula-elektronikoa/. Eskatzaileek hamar egun izango dituzte, jakinarazpena jaso eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita, egokitzat jotzen dituzten erreklamazioak aurkezteko.

2.– Efectuada la verificación de las solicitudes la Directora para la Diversidad e Inclusión Educativa dictará resolución provisional con indicación del importe de las ayudas concedidas para cada entidad beneficiaria o, en su caso, los motivos de denegación. La notificación de la Resolución provisional se realizará mediante su publicación en el tablón de anuncios de la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi en la dirección https://www.euskadi.eus/tablon-electronico-anuncios. Los solicitantes contarán con diez días, a partir del día siguiente de su notificación, para presentar las reclamaciones que consideren oportunas.

3.– Behin betiko ebazpenak behin-behineko ebazpenaren datu-eremu berdinak jasoko ditu, eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoko iragarkien taulan argitaratuko da, behin-behineko ebazpena argitaratu eta gehienez ere hilabeteko epean.

3.– La resolución definitiva contará con los mismos campos de datos que la resolución provisional y se publicará en el tablón de anuncios de la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi en el plazo no superior a un mes tras la publicación de la Resolución Provisional.

4.– Behin betiko ebazpenak ez dio amaiera ematen administrazio-bideari, eta, haren aurka, gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango diote interesdunek, Hezkuntzako sailburuordeari, hilabeteko epean, jakinarazpena egin eta hurrengo egunetik aurrera, hala xedatzen baita Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 121. artikuluan.

4.– Contra la resolución definitiva podrá interponerse recurso de alzada ante la Viceconsejera de Educación, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a aquel en que tenga lugar la notificación, conforme a lo dispuesto en el artículo 121 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

5.– Horrez gain, informazio soil gisa, behin betiko ebazpena Hezkuntza Sailaren web-orrian ere argitaratuko da: www.hezkuntza.eus

5.– Adicionalmente, a efectos meramente informativos, la Resolución definitiva se publicará en la página web del Departamento de Educación: www.hezkuntza.eus

6.– Behin betiko ebazpena sei hilabeteko epean argitaratuko da gehienez, deialdia argitaratzen denetik aurrera. Epe hori bukatu eta ebazpen espresurik eman eta jakinarazten ez bada, interesdunek ezetsitzat jo beharko dituzte eskabideak, hala ezarrita baitago Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen Legearen (urriaren 1eko 39/2015 Legea) 25. artikuluan.

6.– La resolución definitiva se publicará en el plazo máximo de seis meses a partir de la publicación de la convocatoria. Transcurrido dicho plazo sin que se haya dictado y notificado resolución expresa las y los interesados podrán entender desestimada su solicitud a efectos de lo previsto en el artículo 25 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

7.– Aurreko puntuan esandakoa alde batera utzi gabe, organo kudeatzaileak interesdunei jakinarazpen-abisuak bidali ahal izango dizkie, SMSak edo mezu elektronikoak igorriz eskabideetan jarri zituzten telefono mugikorretara eta helbide elektronikoetara. Abisu horiek ez dira inoiz egindako jakinarazpentzat hartuko.

7.– Sin perjuicio de lo anterior, el órgano gestor podrá remitir a las personas interesadas avisos de las notificaciones realizadas mediante mensajes SMS o de correo electrónico, a los teléfonos móviles y cuentas de correo electrónico incluidas en el formulario de solicitud. Dichos avisos no tendrán, en ningún caso, efectos de notificación practicada.

8.– Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren (Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duena) 50.4 artikuluan ezarritako ondorioetarako, onuradunei dirulaguntzak eta laguntzak esleitzeko eta, hala behar bada, ordaintzeko, ezinbestekoa izango da amaituta egotea itzulketa- edo zehapen-prozedura oro, zehazki, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak edo haren erakunde autonomoek emandako izaera bereko laguntza edo dirulaguntzengatik hasitakoak eta artean izapidetzen ari direnak.

8.– A efectos de lo previsto en el artículo 50.4 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, la concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones y ayudas a los beneficiarios de estas quedarán condicionados a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

17. artikulua.– Dirulaguntza ordaintzea eta justifikatzea.

Artículo 17.– Pago y justificación de la subvención.

1.– Agindu honen babesean emandako dirulaguntzak honela ordainduko dira:

1.– El pago de las subvenciones concedidas al amparo de la presente Orden se efectuará del siguiente modo:

a) Lehenengo zatian, emandako dirulaguntzaren % 20 ordainduko da, behin agindu honetako 8.1.a) artikuluan aipatutako epea igaro ondoren, betiere berariaz uko egiten ez bazaio.

a) El primer pago, por un importe del 20 % de la subvención concedida una vez transcurrido el plazo señalado en el artículo 8.1.a) de esta Orden, sin haber mediado renuncia expresa.

b) Gainerakoa –esleitutako dirulaguntzaren % 80– tarteko txosten bat aurkeztutakoan ordainduko da. Txosten horretan, une horretara arte programak izandako garapena azalduko da, ikasle bakoitzaren aurrerapen banakatua barne. Txosten hori 2022ko apirilaren 1etik 30era bitartean entregatuko da, biak barne. Tarteko txostena modu elektronikoan aurkeztu beharko da, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan (www.euskadi.eus/servicios/0097209).

b) El restante, por un importe del 80 % de la subvención concedida, se hará efectivo tras la presentación de una memoria intermedia en la que se recoja el desarrollo del Programa hasta ese momento, incluyendo la marcha individualizada de cada alumno y alumna. Dicha memoria se entregará entre el 1 y el 30 de abril de 2022, inclusive. La memoria intermedia se presentará por medios electrónicos en la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi www.euskadi.eus/servicios/0097209

2.– Administrazioak laguntzak eta dirulaguntzak ordaindu ahal izateko, Eusko Jaurlaritzako Ogasun eta Ekonomia Sailaren Kontrol Ekonomikoko Bulegoaren hirugarrenen erregistroan egon behar du entitate onuradunak. Alta emateko edo hirugarren interesdunaren datuak aldatzeko, hirugarrenen erregistro telematikora jo beharko da bide elektronikoa erabiliz; bide hori Eusko Jaurlaritzaren Ogasun eta Ekonomia Sailak ematen du, helbide honetan: http://www.ogasun.ejgv.euskadi.eus/r51-341/eu/edukiak/informazioa/regtelter_infor/eu_rtt/infor_rtt.html

2.– Para que la Administración pueda realizar el pago de las ayudas y subvenciones, la entidad beneficiaria deberá constar en el registro de terceros de la Oficina de Control Económico del Departamento de Hacienda y Economía del Gobierno Vasco. Para darse de alta o modificar sus datos de tercero interesado, utilizando el canal electrónico deberá dirigirse al Registro telemático de terceros proporcionado por el Departamento de Hacienda y Economía del Gobierno Vasco en la siguiente dirección: http://www.ogasun.ejgv.euskadi.eus/r51-341/es/contenidos/informacion/regtelter_infor/es_rtt/infor_rtt.html

3.– Ez da dirulaguntzarik emango, baldin eta entitate onuradunak ez baditu ordaindu zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak, eta, orobat, itzulketa-ebazpen bat dela medio, zorduna bada.

3.– No se efectuará ningún pago en tanto la entidad beneficiaria no se halle al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social o sea deudor por resolución de procedencia de reintegro.

4.– 2022ko ekainaren 30etik abuztuaren 31ra bitartean, biak barne, entitate onuradunek honako hauek aurkeztu beharko dituzte Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan (www.euskadi.eus/servicios/0097209):

4.– A partir del 30 de junio de 2022 y hasta el 31 de agosto, inclusive, las entidades beneficiarias deberán presentar en la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi www.euskadi.eus/servicios/0097209 los siguientes documentos:

a) Programaren garapenaren laburpen-memoria, puntu hauek barne hartuz:

a) Memoria Resumen del desarrollo de programa que contenga los siguientes puntos:

– Laburpen motza eta egindako aldaketak, dirulaguntza eskatzean egindako programaren proiektuan oinarrituz.

– Breve resumen y modificaciones introducidas sobre la base del proyecto del Programa realizado para la solicitud de la subvención.

– Taldeak eta ikasle bakoitzak lortutako helburuak. Horretarako, oinarritzat hartuko dira programaren proiektuan aurreikusitako helburuak.

– Objetivos conseguidos por el grupo y por cada alumno y alumna, para lo que se tomará como referencia los objetivos previstos en el proyecto del Programa.

– Emaitzen analisia, proiektua egokia ote den zehazteko eta behar dituen aldaketak finkatzeko.

– Análisis de resultados, en orden a determinar la adecuación del proyecto y modificaciones necesarias en el mismo.

b) «Gastuen justifikazioa» inprimaki normalizatua (ikusi III. eranskina):

b) Formulario normalizado «Justificación de gastos» (ver Anexo III):

– Pertsonako eta hileko nominak, bakoitzaren zenbatekoa eta enpresak Gizarte Segurantzari ordaindutakoa zehaztuta.

– Listado de las nóminas por persona y mes con indicación de la cuantía de cada una y la correspondiente aportación de la empresa a la Seguridad Social.

– Gastuen frogagirien zerrenda, honako hauek adierazita: data, kontzeptua, guztizko zenbatekoa, zenbateko egozgarria (egoki bada) eta ordainketaren data.

– Listado de los documentos justificativos de gastos con expresión de fecha, concepto, importe total, importe imputable en su caso, así como fecha del pago.

– Dirulaguntzaren kargura eskuratutako material inbentariagarria inbentarioan sartu izana adierazten duen erantzukizunpeko adierazpena.

– Declaración responsable indicando haber incluido en el inventario de la misma el material inventariable adquirido con cargo a la subvención.

– Emandako dirulaguntzaren xedea eta helburua bete izana eta horretarako jarritako zenbatekoak adierazten dituen erantzukizunpeko adierazpena.

– Declaración responsable indicando el cumplimiento del objeto y la finalidad de la subvención concedida y los importes destinados al efecto.

c) Justifikatzeko dokumentazioa – «Gastuen justifikazioa» inprimaki normalizatuan zerrendatutako nominak.

c) Documentación justificativa – nóminas relacionadas en formulario normalizado «Justificación de gastos».

d) Justifikatzeko dokumentazioa – «Gastuen justifikazioa» inprimaki normalizatuan zerrendatutako ordainagiriak eta fakturak.

d) Documentación justificativa – recibos y facturas relacionadas en formulario normalizado «Justificación de gastos».

e) Aurrekontuaren likidazioa; bertan adieraziko dira, eta, hala badagokio, arrazoitu aurkeztutako aurrekontuarekiko desbideratzeak.

e) Liquidación del presupuesto donde se indiquen y, en su caso, se motiven las desviaciones con respecto al presupuesto presentado.

5.– Diruz lagundutako jardueraren amaierako kostu efektiboa eta justifikatua hasierako aurrekontuan adierazitako kostua baino txikiagoa bada, eragindako zenbatekoa aldatzeko ebazpena emango da. Kasu horretan, entitate onuradunak sobera jasotako zenbatekoa itzuli beharko du (III. eranskina).

5.– En caso de que el coste final efectivo y justificado de la actuación subvencionada sea inferior al coste inicialmente presupuestado se dictará resolución de modificación por la cuantía afectada, en cuyo caso, la entidad beneficiaria vendrá obligada a la devolución del importe percibido en exceso (Anexo III).

18. artikulua.– Ez-betetzea eta itzultzeko prozedura.

Artículo 18.– Incumplimiento y procedimiento de reintegro.

1.– Laguntzak jaso dituzten entitate onuradunak Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 37. artikuluan edo Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 53.1 artikuluan aurreikusitako kasuetan sartzen badira, agindu honetan eta aplikatu beharreko gainerako arauetan aipatutako baldintzak edo betebeharrak betetzen ez badituzte, edo dirulaguntza ematea arrazoitu zuten baldintzak betetzen ez badituzte, eta Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 37. artikuluan, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 53. artikuluan eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan (Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorren pentzudan ematen diren dirulaguntzen bermeei eta horiek itzultzeari buruzko erregimen orokorra arautzen du eta horien kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileek bete beharreko baldintzak, erregimena eta eginbeharrak ezartzen ditu) ezarritakoaren arabera, erakunde onuradun horiek Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli beharko dizkiote bidegabe jaso dituzten kopuruak (guztiak edo zati bat) gehi zenbateko horiei dagozkien dirulaguntzen arloko berandutze-interesak. Horrez gain, Dirulaguntzei buruzko Lege Orokorraren VI. tituluan jasotako oinarrizko arauen arabera eska daitezkeen zehapenak ere jarri ahal izango zaizkie.

1.– En el caso de que las entidades beneficiarias de las ayudas incurriesen en alguno de los supuestos del artículo 37 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones o del artículo 53.1 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, incumpliesen cualquiera de las condiciones u obligaciones mencionadas en la presente Orden y demás normas aplicables, o incumpliesen cualquiera de las condiciones que motivaron la concesión de la subvención, de conformidad y en los términos establecidos en el artículo 37 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, en el artículo 53 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades Colaboradoras que participan en su gestión, quedaran sujetas, a la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco la totalidad o parte de las cantidades indebidamente percibidas más los correspondientes intereses de demora en materia de subvenciones, independientemente de las sanciones que, en su caso, resulten exigibles, que se regirán por los preceptos básicos recogidos en el Título VI de la Ley General de Subvenciones.

2.– Baldintzak betetzen ez direnean, itzultzeko erabili beharreko prozedura lehen aipatutako hauetan xedatutakoaren araberakoa izango da: azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretua eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretua (1992ko otsailaren 7ko EHAA). Dirulaguntza edo laguntzaren kontzeptua dela-eta behar ez bezala jaso diren diru kopuruak itzultzeko, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Diru-bilketa Erregelamendua onartzen duen urtarrilaren 12ko 1/2021eko Dekretuan ezarritako modalitateei jarraituko zaie (2021-02-08ko EHAA, 27. zk.).

2.– En los supuestos de incumplimiento, el procedimiento de reintegro aplicable será conforme a lo dispuesto en los mencionados Ley General de Subvenciones, Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y Decreto 698/1991, de 17 de diciembre (BOPV de 7 de febrero de 1992). El reintegro de las cantidades percibidas indebidamente en concepto de subvención o ayuda se realizará conforme a las modalidades previstas en el Decreto 1/2021, de 12 de enero, por el que se aprueba el Reglamento de Recaudación de la Hacienda General del País Vasco (BOPV n.º 27, de 08-02-2021).

3.– Itzultzeko prozedura hasi baino lehen, uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuaren 92.1 artikuluan ezarritako baldintzen arabera –errege-dekretu horren bidez Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren erregelamendua onartzen da–, justifikazioa aurkezteko eskatuko zaie entitate onuradunei.

3.– Previamente al inicio del procedimiento de reintegro, de conformidad y en los términos establecidos en el artículo 92.1 del Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, se requerirá a las entidades beneficiarias la presentación de la justificación.

19. artikulua.– Dirulaguntzaren baldintzak aldatzea.

Artículo 19.– Alteración de las condiciones de la subvención.

Dirulaguntza emateko kontuan hartu ziren baldintzetan aldaketarik izan bada, betiere dirulaguntzaren helburua beteta, eta, hala badagokio, beste entitate publiko edo pribaturen batetik bestelako dirulaguntza edo laguntzak ere jaso badira, aldatu egin ahal izango da dirulaguntzak ematen dituen ebazpena. Horretarako, organo emaileak emandako dirulaguntza aldatzeko ebazpena emango du.

Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, siempre que se entienda cumplido el objeto de esta, y en su caso, la obtención concurrente de otras subvenciones y ayudas concedidas por cualquier otra entidad pública o privada, podrán dar lugar a la modificación de la resolución de concesión de las subvenciones. A estos efectos, se dictará por el órgano concedente la oportuna resolución de modificación de la subvención concedida.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honetan aipatutako dirulaguntzak honako hauetan xedatutakoaren mende egongo dira: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea; Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legea; azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartutako Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren VI. titulua eta VII. tituluaren III. kapitulua; Dirulaguntzei buruzko 38/2003 Lege Orokorrean adierazitako oinarrizko araudia, eta azken horren erregelamendua onartzen duen 887/2006 Errege Dekretua.

Las subvenciones a que se refiere esta Orden se sujetan a lo dispuesto en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas; la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público; el Título VI y Capítulo III del Título VII del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y a la regulación básica recogida en la Ley 38/2003, General de Subvenciones y en el Real Decreto 887/2006, por el que se aprueba el Reglamento de esta última.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honen aurka, aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkez dakioke Hezkuntzako sailburuari, hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, bi hileko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra la presente Orden cabe interponer un recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Educación en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco o un recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses a contar, igualmente, a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETAKO HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2021eko irailaren 7a.

En Vitoria-Gasteiz, a 7 de septiembre de 2021.

Hezkuntzako sailburua,

El Consejero de Educación,

JOKIN BILDARRATZ SORRON.

JOKIN BILDARRATZ SORRON.

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Azterketa dokumentala


Análisis documental

Euskadi, bien común