Arautegia

Inprimatu

EBAZPENA 2008ko uztailaren 15ekoa, Uniqual Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Ebaluatu eta Egiaztatzeko Agentziaren zuzendariarena, horren bidez, Euskal Herriko Unibertsitateko irakasleek 2004ko otsailaren 25eko 3/2004 Legearen (euskal unibertsitate sistemari buruzkoa) bigarren Xedapen Iragankorrean aipatzen den txosten espezifikoa eskuratu ahal izateko deialdia onartzea eta argitaratzea erabaki da.

Identifikazioa

  • Lurralde-eremua: Autonomiko
  • Arau-maila: Ebazpena
  • Organo arau-emailea: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
  • Jadanekotasuna-egoera: Indarrean

Aldizkari ofiziala

  • Aldizkari ofiziala: EHAA (Euskal Herria)
  • Aldizkari-zk.: 175
  • Hurrenkera-zk.: 5246
  • Xedapen-zk.: ---
  • Xedapen-data: 2008/07/15
  • Argitaratze-data: 2008/09/15

Gaikako eremua

  • Gaia: Administrazioaren antolamendua; Hezkuntza
  • Azpigaia: Funtzio publikoa; Sailak; Gobernua eta herri administrazioa

Testu legala

Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle eta ikertzaile kontratatuek eta doktore-titulua duten unibertsitate pribatuetako irakasleek Uniqual Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Ebaluatu eta Egiaztatzeko Agentziaren ebaluazioa eta egiaztapena lortzeko eta Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle lankideak eta elkartuak kontratatu aurreko txostena lortzeko prozedura arautzen duten 2007ko azaroaren 13ko 192/2007 Dekretuaren 2. artikuluan eta euskal unibertsitate-sistemari buruzko 2004ko otsailaren 25eko 3/2004 Legearen bigarren Xedapen Iragankorrean xedatutakoa betez, eta ebaluazio-irizpideak onartzeko 149/2008 Dekretuaren VIII. eta IX. eranskinek ezarritakoari jarraituz, Agentziaren zuzendari naizen honek

Euskal Herriko Unibertsitateko irakasleek Euskal Unibertsitate Sistemari buruzko 2004ko otsailaren 25eko 3/2004 Legearen II. Xedapen Iragankorrean aurreikusitako txosten espezifikoa eskuratu ahal izateko deialdia onartzea eta argitaratzea, honako oinarri hauei jarraiki

Deialdi honen xedea da euskal unibertsitate-sistemari buruzko 2004ko otsailaren 25eko 3/2004 Legearen Bigarren Xedapen Iragankorrean irakasle lankide edo agregatuak kontratatzeko aurreikusten den txosten espezifikoa eskuratzeko oinarriak ezartzea, 2008ko uztailaren 29ko 149/2008 Dekretuaren VIII. eta IX. eranskinetan ezarritakoari jarraituz.

Lankide eta/edo agregatu irudietarako, txosten espezifikoaren eskabidea aurkezteko epea hilabetekoa izango da, deialdi hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik hasita, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 1992ko azaroaren 26ko 32/1992 Legearen 48. artikuluan aurreikusitakoari jarraituz.

  1. – Eskabideak Uniqualen aurkeztuko dira, eta, interesdunaren curriculumarekin batera, aplikazio informatiko baten bidez sortuko dira. Aplikazio hori Agentziaren web gunean dago eskuragarri (www.uniqual.org).

    Eskabidea, halaber, deialdi honen I. eranskin gisa gaineratutako eredua bete ondoren aurkez daiteke. Hala ere, espedientearen izapideak motelagoak dira kasu horietan.

  2. – Eskabidea, halaber, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 1992ko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan ezarritako edozein baliabideren bidez aurkeztu ahal izango da.

  3. – Posta-zerbitzuak emateko araudia onartzen duen 1999ko abenduaren 3ko 1829/1999 Errege Dekretuaren 31. artikuluan ezarritakoari jarraitu behar diote eskabidea posta-bulegoetan aurkezten duten interesdunek. Artikuluak honako hau dio:

    “Herritarrek edo erakundeek posta-zerbitzu unibertsala emateko agindua jaso duen operadorearen bitartez herri-administrazioen organoetara bidaltzen dituzten eskabideak, idazkiak eta komunikazioak gutun-azal irekian aurkeztuko dira, eta bulegoaren izena eta onarpenaren lekua, ordua eta minutua jasoaraziko dira, argi eta garbi, bidali nahi den dokumentuaren lehen orriaren goiburuan. Halaber, bidali nahi den dokumentu nagusiaren kopiaren, fotokopiaren edo beste erreprodukzio mota baten lehen orrialdean bidalketaren zirkunstantziak jasoaraztea eskatu ahal izango du igorleak, identitatea jatorrizkoarekin konparatu ondoren. Dokumentua administrazio-organo eskudunari aurkeztu izana egiaztatuko duen agiri gisa aurkeztuko da.

    Adierazitako eginbideen ondoren, igorleak berak itxiko du gutun-azala, eta enplegatuak onarpenaren ordezkagiria egin eta emango du. Ordezkagiri horren jatorrizkoa bulegoan artxibatuko da.

    Artikulu honetan aurreikusitako betebeharrei jarraiki, posta-zerbitzu unibertsala emateko agindua jaso duen operadoreak onartutako bidalketak behar bezala aurkeztutzat hartuko dira, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 1992ko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38. artikuluan eta haren garapen-araudian aurreikusitako ondorioetarako”.

  1. – Eskabidean, txostena egiteko eskaera zer kontratu-motari dagokion adierazi behar da.

  2. – Txostenaren eskaerarekin batera, Agentziaren web guneko aplikazio informatikoaren bidez egindako curriculuma igorri behar da (www.uniqual.org). Curriculuma, halaber, deialdi honen II. eranskin gisa gaineratutako eredua bete ondoren aurkez daiteke. Agentziaren web gunean ere eskuratu ahal izango da.

    Halaber, eskatutako titulazioa eta interesdunaren historial akademikoa osatzen duten meritu guztiak egiaztatzen dituen dokumentazioaren kopia aurkeztu beharko da, eta, hala badagokio, baita doktore izatea egiaztatzen duen dokumentazioa ere.

  3. – Interesdunek ez dituzte, ezein kasutan, jatorrizko dokumentuak aurkeztu behar, ez baitira itzuliko.

    Aurrekoa alde batera utzi gabe, legez eskatutako baldintzak edo alegatutako merituak betetzen direla egiaztatzeko beharrezkoa den guztietan eskatu ahal izango die Uniqual agentziak eskatzaileei dokumentazioa aurkeztea.

  4. – Dagokion espedientearen aipamen zehatza eginda, ebaluazioa edo txostena egiteko beste eskabide batzuekin batera aurkeztu izanagatik Uniqual agentziak dagoeneko baduen egiaztatzeko dokumentazioaren kopiak aurkeztea salbuetsi ahal izango da.

  5. – Txosten espezifikoarekin batera, aurkeztutako dokumentuaren egiazkotasunaren deklarazioa aurkeztu behar dute interesdunek. Deklarazio horretan, aurkeztutako dokumentu guztien zerrenda sartu behar da. Deklarazio hori egiteko, Uniqual agentziaren web gunean argitaratutako formularioa erabil daiteke.

Uniqualen jasotzen den eskaera bakoitza identifikazio-kode batekin erregistratuko da, identifikazio-kodea jarriz eskatzaile eta postu-mota bakoitzeko, eta espedientea irekiko da sarrera-data adierazteko.

  1. – 2008ko uztailaren 29ko 149/2008 Dekretuaren VIII. eta IX. eranskinetan aurreikusitakoaren arabera sortuko da horretarako batzorde espezifikoa eta diziplina anitzekoa, eta hark egingo du txosten espezifikoa, euskal unibertsitate-sistemari buruzko 2004ko otsailaren 25eko 3/2004 Legearen bigarren Xedapen Iragankorraren lehen atalean aipatzen dena.

  2. – Uniqualek 2008ko uztailaren 29ko 149/2008 Dekretuaren VI eta II eranskinetan onartutako irizpideen arabera egingo dute lan batzorde espezifikoko kideek, lankide eta agregatu kontratu-irudietarako, hurrenez hurren.

  1. – Txostenak Uniqualen zuzendariaren ebazpen bidez formalizatuko dira. Eskaera bakoitzak bere ebazpena izango du. Ebazpen horren aurka berraztertzeko errekurtsoa jarri ahal izango da, nahi izanez gero, adierazitako Agentzian, hilabeteko epean, edota, zuzenean, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango da Administrazioarekiko Auzietako Epaitegi eskudunetan, bi hilabeteko epean (bi kasuetan, ebazpena jakinarazten denetik aurrera kontatzen hasita).

  2. – Ebazpenetan, ebaluazioa zer kontratu-irudirako egin den, ebaluazioa positiboa edo negatiboa izan den, eta txostena aldekoa edo kontrakoa izan den adierazi beharko da.

  3. – Eskatzaileek, irakasle lankide eta agregatu irudietarako ebaluazio positiboa lor dezakete, beti ere aurkeztutako merituekin hurrengo puntuazio minimoak lortzen dituztenean:

    • Irakasle lankidea: guztira 55 puntu baino gehiago lortzea eta, horrez gain, Prestakuntza akademikoa eta irakaskuntzako esperientzia eta Jarduera profesionala eta ikerketa-jarduera atalen artean gutxienez 50 puntu lortzea.

    • Irakasle agregatua: guztira 65 puntu baino gehiago lortzea eta, horrez gain, Ikerketa-jarduerak eta ezagutza transferitzea atalean gutxienez 30 puntu lortzea eta Irakaskuntza-jarduera eta esperientzia profesionala atalean gutxienez 20 puntu lortzea.

  4. – Ebaluazioaren ebazpenak deialdi honetan eskabideak aurkezteko ezarritako epea amaitu eta hurrengo sei hilabeteen barruan jakinarazi beharko zaizkie interesdunei, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 1992ko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 42.5 artikuluan xedatutakoa aparte utzi gabe.

  5. – Aurreko atalean adierazitako epearen barruan ebazpenik izan ezean, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 1992ko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44.1 artikuluan aurreikusitako ondorioak sortuko dira.

  1. – Datu pertsonalak babesteari buruzko 1999ko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoari jarraiki, interesdunek emandako datuak Uniqual agentziaren titulartasunpeko fitxategi automatizatu pertsonal batean sartuta geratu ahal izango dira Agentziak deitutako beste prozesu batzuk garatzeko, betiere interesdunak prozesu horietan parte hartzen badu.

  2. – Fitxategi pertsonala Uniqual agentziaren Zuzendaritzaren erantzukizunpean geratuko da (San Prudentzio kalea, 8, 01005 Gasteiz).

  3. – Datu pertsonalak babesteari buruzko 1999ko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoa garatzeko Araudia onartzen duen 2007ko abenduaren 21eko 1720/2007 Errege Dekretuan ezarritakoari jarraiki tratatuko dira datu pertsonalak, eta informazioaren konfidentzialtasuna eta osotasuna bermatzeko beharrezkoak diren segurtasun-neurriak hartuko dira.

    Gainera, tratamendu egokia jasoko dute datu horiek, Datu Pertsonaletarako Jabetza Publikoko Fitxategiei eta Datuak Babesteko Euskal Bulegoa Sortzeari buruzko 2004ko otsailaren 25eko 2/2004 Legean eta Lege hori garatzen duen 2005eko urriaren 18ko 308/2005 Dekretuan xedatutakoaren arabera.

  4. – Interesdunek eskuratzeko, zuzentzeko, deuseztatzeko eta aurka egiteko eskubideak baliatu ahal izango dituzte Uniqual agentziaren bulegoetan, Datu Pertsonalak Babesteari buruzko Lege Organikoan ezarritakoa betez.

Deialdi hau eta haren oinarriak behin betikoak dira administrazio-bidean, eta horien aurka administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango diete interesdunek Euskal Autonomia Erkidegoko administrazioarekiko auzietako jurisdikzio-organoei bi hilabeteko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera kontatzen hasita, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 1992ko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 109. artikuluan eta Administrazioarekiko Auzietarako Jurisdikzioa arautzen duen 1998ko uztailaren 13ko 29/1998 Legearen 14. eta 46. artikuluetan ezarritakoari jarraiki. Halaber, nahi izanez gero, berraztertzeko errekurtsoa jarri ahal izango diote Agentziari hilabeteko epean, adierazitako 30/1992 Legearen 116. eta 117. artikuluei jarraiki.

Ebazpen hau indarrean jarriko da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean.

Vitoria-Gasteiz, 2008ko uztailaren 15a.

Uniqual Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Ebaluatu eta Egiaztatzeko Agentziaren zuzendaria,

ANA ISABEL FERNÁNDEZ SAINZ.

DEIALDIAREN DATA:

CONVOCATORIA DE FECHA:

CURRICULUM ESKAERA / INSTANCIA CURRÍCULUM

I.– ESKATZAILEAREN DATUAK / DATOS DEL SOLICITANTE

Lehen deitura / Primer apellido

Bigarren deitura / Segundo apellido

Izena / Nombre

NAN / DNI

Helbidea / Domicilio

Telefonoa / Teléfono

PK / CP

Udalerria / Municipio

Probintzia / Provincia

Jaiotze eguna / Fecha de nacimiento

Jaiotze tokia (herria eta probintzia) / lugar de nacimiento (municipio y provincia)

Sexua/ Sexo

Gizonezkoa/ Hombre n

Emakumezkoa/ Mujer n

Herrialdea / País

Posta elektronikoa / Correo electrónico

II.– BETEBEHARRAK / REQUISITOS ( Adierazi x batez dagokiona / Marcar con una x lo que proceda)

Tituluak./ Titulación

Hezkuntza eta Zientzia Ministerioak homologatuak / Homologados por el Ministerio de Educación y Ciencia)

Doktorea/ Doctor n

Lizentziatua, ingeniaria, arkitektoa

Licenciado, Ingeniero o Arquitecto n

Diplomatua, ingeniari teknikoa, arkitekto teknikoa

Diplomado,Ingeniero Técnico o Arquitecto Técnico n

Doktore gradua eskuratzeko eskatutako ikasketak

Estudios exigidos para obtención del grado de doctor #9; n

Egungo lanbidea/

Actividad profesional actual #9; n

Hurrengo Unibertsitate edo Unibertsitateetan lan egiten dut edo lan egin dut

Presto o he prestado servicios en la/las Universidad de #9; n

Ezagutza-arloa/ Campo de Conocimiento (Adierazi x batez dagokiona / Marcar con una x lo que proceda)

n Medikuntza eta Osasun Zientziak/ Ciencias Médicas y de la Salud

n Zientzia Esperimentalak/ Ciencias Experimentales

n Gizarte Zientziak, Zientzia Juridikoak eta Ekonomia Zientziak/ Ciencias sociales, Jurídicas y Económicas

n Irakaskuntza Teknikoak/ Enseñanzas Técnicas

n Giza Zientziak/ Humanidades

Egiaztapen figura/ Figura de acreditación (Adierazi x batez dagokiona / Marcar con una x lo que proceda)

n Irarkasle lankidea/ Profesor colaborador permanente

n Irakasle agregatua/ Profesor agregado

Behean sinatzen duenak adierazten du eskaera honetan aipatutako datu guztiak zuzenak direla, eta horrela ager dadin eskaera sinatzen du .................................(e)n, 200.....(e)ko .............aren .....(e)an.

El abajo firmante declara ser ciertos todos los datos que incluye en esta solicitud , y para que asi conste lo firma en ................................. a ...... de ..................... de 200......

Sinadura/ Firma

OHARRA: Eskaera honetan aipaturiko merituak baino ez dira hartuko kontuan. Orri hauen behar beste kopia aurkeztu ahal izango dira. Eskaeran aipaturiko merituen egiaztagirien kopiak besterik ez dira aurkeztuko instantzia bakoitzarekin batera.

NOTA: Sólo serán considerados los méritos consignados en este formulario, de cuyas páginas se podrán incluir cuantas copias sean necesarias. Con cada instancia deberán presentarse únicamente las copias de los documentos acreditativos de los méritos alegados.

1.– PRESTAKUNTZA AKADEMIKOA ETA IRAKASKUNTZAKO ESPERIENTZIA

FORMACIÓN ACADÉMICA Y EXPERIENCIA DOCENTE

1.1.– Prestakuntza akademikoa

Formación académica

1.2.– Unibertsitate-irakaskuntzako jardunbidea

Trayectoria Docente Universitaria

1.3.– Irakaskuntzako eta prestakuntzako beste meritu batzuk

&#Otros méritos docentes y formativos

2.– JARDUERA PROFESIONALA ETA IKERKETA-JARDUERA

&#ACTIVIDAD PROFESIONAL E INVESTIGADORA

2.1.– Esperientzia profesionala

&#Experiencia Profesional

2.2.– Argitalpenak

&#Publicaciones

2.3.–
Ikerketako proiektuak eta kontratuak/Bere esparruarekin zerikusia duen ezagutza transferitzea (unibertsitateari lotuta edo OTRI / DEIKER edo antzeko zentroen bitartez) /Adituek baloratutako erakusketak edo esku-hartze arkeologikoak

&#
Proyectos y Contratos de Investigación/Transferencia de conocimiento (relacionada con el área y vinculada con la Universidad a través de la OTRI / DEIKER o centros similares)/Exposiciones valoradas por expertos o expertas o Intervenciones arqueológicas

2.4.– Biltzarrak

&#Congresos

2.5.– Beste meritu profesional batzuk eta ikerketako beste meritu batzuk

&#Otros méritos profesionales y de investigación

3.–

BESTE MERITU BATZUK

OTROS MÉRITOS

3.1.–
Unibertsitateetako estatutuetan jasota dauden (edo haiekin parekatu diren) unibertsitate-kudeaketako pertsona bakarreko erantzukizun-karguak betetzea.

&#
Desempeño de cargos unipersonales de responsabilidad en gestión universitaria recogidos en los Estatutos de las universidades, o que hayan sido asimilados.

3.2.– Kudeaketa- eta zuzendaritza-karguak betetzea, hezkuntzaren alorrean edo norberaren esparruan ikertzaile gisa.

Desempeño de cargos gestión y dirección en el campo educativo o investigador propio de su área.

3.3.– Beste meritu batzuk

&#Otros méritos

4.– EUSKARA

1.– IKERKETA-JARDUERAK ETA EZAGUTZA TRANSFERITZEA

ACTIVIDAD INVESTIGADORA Y TRANSFERENCIA DE CONOCIMIENTO

1.1.– Argitalpenak

Publicaciones

1.2.–
Ikerketako proiektuak eta kontratuak/Bere esparruarekin zerikusia duen ezagutza transferitzea (unibertsitateari lotuta edo OTRI/DEIKER edo antzeko zentroen bitartez)/Adituek baloratutako erakusketak edo esku-hartze arkeologikoak


Proyectos y Contratos de Investigación/Transferencia de conocimiento (relacionada con el área y vinculada con la Universidad a través de la OTRI/DEIKER o centros similares)/Exposiciones valoradas por expertos o expertas o Intervenciones arqueológicas

1.3.– Biltzarrak

Congresos

1.4.– Hirugarren zikloko jarduerak

Actividades de Tercer Ciclo

1.5.– Ikerketako beste meritu batzuk

Otros méritos de investigación

2.– IRAKASKUNTZA-JARDUERA ETA ESPERIENTZIA PROFESIONALA

ACTIVIDAD DOCENTE Y EXPERIENCIA PROFESIONAL

2.1.– Unibertsitate-irakaskuntzako jardunbidea

Trayectoria Docente Universitaria

2.2.– Irakaskuntzako argitalpenak

Publicaciones docentes

2.3.– Irakaskuntzako berrikuntza eta irakaskuntzako beste meritu batzuk

Innovación docente y otros méritos docentes

2.4.– Esperientzia profesionala

Experiencia Profesional

3.– KUDEAKETA ETA ADMINISTRAZIOA

&#GESTIÓN Y ADMINISTRACIÓN

3.1.–
Unibertsitateetako estatutuetan jasota dauden (edo haiekin parekatu diren) unibertsitate-kudeaketako pertsona bakarreko erantzukizun-karguak betetzea, Unibertsitate-irakaskuntzako jardunbidea


Desempeño de cargos unipersonales de responsabilidad en gestión universitaria recogidos en los Estatutos de las universidades, o que hayan sido asimilados, Trayectoria Docente Universitaria

3.2.– Administrazioan lanpostuak betetzea, hezkuntzaren alorrean edo norberaren esparruan ikertzaile gisa

Desempeño de puestos en la Administración en el campo educativo o investigador propio de su área

3.3.– Kudeaketako beste meritu batzuk

Otros méritos de gestión

4.– GEHIGARRIZKO PRESTAKUNTZA AKADEMIKOA

FORMACIÓN ACADÉMICA ADICIONAL

4.1.– Unibertsitate-irakaskuntzako prestakuntza

Formación docente universitaria

4.2.– Ikerketako egonaldiak

Estancias de Investigación

4.3.– Doktoretza aurreko eta ondoko bekak eta ikerketako kontratuak

Becas Pre- y Post-doctorales y Contratos de Investigación

5.– EUSKARA