
236. zk., 2025eko abenduaren 5a, ostirala
- Bestelako formatuak:
- PDF (127 KB - 2 orri.)
- EPUB (110 KB)
- Testu elebiduna
Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da
BESTELAKO XEDAPENAK
HEZKUNTZA SAILA
5217
224/2025 DEKRETUA, azaroaren 18koa, Bilbon (Bizkaia) CEIP Pio Baroja HLHI CEIP Txurdinaga HLHIn integratzen duena.
Euskal Autonomia Erkidegoko Estatutuaren arabera, Eusko Jaurlaritzari dagokio hezkuntzaren arloko eskumena, maila, gradu, modalitate eta espezialitate guztietan. Era berean, berari dagokio irakaskuntza publikoaren arloko ikastetxeak sortzea, eraldatzea eta kentzea.
Hezkuntzaren programazio orokorra eta ikastetxe publikoen eskola-programazioak hezkuntza-administrazioaren eskumenekoak dira, 2023ko abenduaren 21eko 17/2023 Legean, Euskal Hezkuntza Sistemari buruzkoan, ezarritakoaren arabera.
Euskal hezkuntza-sistemaren plangintza estrategikoaren esparruan, hezkuntza-eskaintza egokitzea demografia-bilakaerara eta komunitatearen beharrizanetara lehentasunezko helburua da. Eskola-mapak, programaziorako funtsezko tresna gisa, hezkuntza-errealitatea ikuspegi integral eta dinamiko batetik aztertzea ahalbidetzen du, baliabideen kudeaketa eraginkorragoa, bidezkoagoa eta iraunkorragoa sustatuz. Plangintza-prozesu hori bideratuta dago hezkuntzarako sarbidean berdintasuna bermatzera, baliabideen banaketa optimizatzera, gizarte-kohesioa sendotzera eta hezkuntza-komunitatearen partaidetza sustatzera.
Dekretu honen xede diren ikastetxeen berrantolaketa 2022ko apirilaren 7ko Hezkuntza-Itunetik eta 2023ko abenduaren 21eko Euskal Autonomia Erkidegoko Hezkuntzari buruzko 17/2023 Legetik eratorritako jarraibideen esparruan kokatzen da. Bi arauek eskaintza publiko nahikoa eta orekatuaren sustapena bultzatzen dute, jaiotza-tasaren bilakaerara eta hezkuntza-sistemaren inklusioaren, kalitatearen eta iraunkortasunaren printzipioetara egokituta. Testuinguru honetan, ikastetxeen integrazioak aukera ematen du sistemaren egungo erronkei hobeto erantzuteko, jarraitutasun pedagogikoa, antolaketa-eraginkortasuna eta hezkuntza-komunitatearen kohesioa bermatuz, aldi berean eskola-segregazioaren murrizketan modu positiboan eraginez.
Programazio horren esparruan, eta hezkuntza-eskaintza eskari demografikoaren bilakaerara eta baliabideen plangintzaren beharrak asetzeko egokitzeko helburuarekin, egokitzat jo da Bilbon (Bizkaia) kokatuta dauden CEIP Pio Baroja HLHI eta CEIP Txurdinaga HLHI ikastetxe publikoak integratzea.
Integrazio horren ondorioz, ikastetxe publiko horren izena mantenduko da, eta CEIP Txurdinaga HLHI izaten jarraituko du, egoitza udalerri berean izanda. Neurri horrek antolaketa-, pedagogia- eta kudeaketa-eraginkortasuna hobetzea ahalbidetuko du, eta inplikatutako hezkuntza-komunitatearen ezagutzarekin eta parte-hartzearekin hartu da.
Horrenbestez, Hezkuntza sailburuaren proposamenez, eta Gobernu Kontseiluak 2025eko azaroaren 18an egindako bilkuran gaia aztertu eta onartu ondoren, hau
XEDATZEN DUT:
1. artikulua.– Xedea.
Dekretu honen xedea da CEIP Pio Baroja HLHI eta CEIP Txurdinaga HLHI ikastetxe publikoak integratzea, ikastetxe publiko bakar batean.
Izena: CEIP Txurdinaga HLHI.
Izen espezifikoa: «Txurdinaga».
Kodea: 48002602
EAEko kodea: 014151
Herria: Bilbao.
Udalerria: Bilbao.
Lurralde Historia: Bizkaia.
Helbidea: Fernando Jiménez DYA kidea, 3, 48004, Bilbao.
2. artikulua.– Izendapena eta kokapena.
Bateratutako ikastetxearen izena CEIP Txurdinaga HLHI izango da, eta Bilbon (Bizkaia) egongo da kokatua.
3. artikulua.– Bateratzearen ondoriozko eragina.
Bateratzea eta izen berria 2025eko irailaren 1ean izango dira eraginkorrak, 2025-2026 ikasturtearen hasierarekin bat etorriz.
4. artikulua.– Ikasleen eta langileen esleipena.
Ikastetxeetan integratutako ikasleak eta langileak ikastetxe berrira esleituko dira, indarrean dagoen araudiaren arabera euren eskubide eta baldintza guztiak mantenduta.
AZKEN XEDAPEN BAKARRA
Dekretu honek 2025eko irailaren 1etik aurrera izango ditu ondorioak.
Vitoria-Gasteizen, 2025eko azaroaren 18an.
Lehendakaria,
IMANOL PRADALES GIL.
Hezkuntzako sailburua,
MARÍA BEGOÑA PEDROSA LOBATO.
RSS