Egoitza elektronikoa

Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

205. zk., 2022ko urriaren 26a, asteazkena


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da

BESTELAKO XEDAPENAK

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
4601

89/2022 EBAZPENA, urriaren 21ekoa, Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendariarena, zeinaren bidez xedatzen baita argitara ematea Errenteriako udalerriko 32-Esnabiden Sektoreko B-2 lurzatian babes sozialeko etxebizitzak sustatzeko Errenteriako Udalarekin sinatutako hitzarmena argitaratzeko dena.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak sinatu du hitzarmena hori, eta dagokion publizitatea emateko asmoz, honako hau

EBAZTEN DUT:

Artikulu bakarra.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea Errenteriako udalerriko 32-Esnabiden Sektoreko B-2 lurzatian babes sozialeko etxebizitzak sustatzeko Errenteriako Udalarekin sinatutako hitzarmena. Hitzarmena ebazpen honen eranskin gisa agertzen da.

Vitoria-Gasteiz, 2022ko urriaren 21a.

Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendaria,

JON IÑAKI URBINA GARCÍA DE VICUÑA.

ERANSKINA, JAURLARITZAREN IDAZKARITZAKO ETA LEGEBILTZARRAREKIKO HARREMANETARAKO ZUZENDARIAREN URRIAREN 21EKO 89/2022 EBAZPENARENA
HITZARMENA, EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOKO ADMINISTRAZIO OROKORRA, LURRALDE PLANGINTZA, ETXEBIZITZA ETA GARRAIO SAILAREN ETA ERRENTERIAKO UDALAREN ARTEKOA, ERRENTERIAKO UDALERRIKO 32. SEKTOREAN (ESNABIDE) BABES SOZIALEKO ETXEBIZITZAK SUSTATZEKO

Vitoria-Gasteiz, 2022ko urriaren 3a.

BILDU DIRA:

Alde batetik, Ignacio Maria Arriola López jauna, Eusko Jaurlaritzako Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraioetako sailburua.

Eta bestetik, Aizpea Otaegi Mitxelena andrea, Errenteriako Udaleko alkate-udalburua.

BERTARATU DIRA:

Lehenengoa, Eusko Jaurlaritzako Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraio Saileko sailburu gisa eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren ordezkari gisa, Gobernu Kontseiluak 2022ko irailaren 7an egindako bilkuran hartutako erabakiaren ondorioz egintza honetarako baimendua.

Eta bigarrena, Errenteriako Udaleko alkate-udalburu den aldetik, alkate-udalbatza horren 2022ko uztailaren 19an batzartutako Tokiko gobernu-batzarrak egintza honetarako baimena eman zion.

Agertutako bi alderdiek elkarri aitortu diote Hitzarmen hau izenpetzeko beharrezkoa den legezko gaitasun nahikoa eta, horretarako, honako hau

AZALDU DUTE:

Lehenengoa.– Euskadiren Autonomia Estatutuaren 10.31 artikuluak honako hau zehazten du: Euskal Autonomia Erkidegoak eskumen esklusiboa du lurraldearen eta itsasertzaren antolamenduaren, hirigintzaren eta etxebizitzaren arloetan.

Bigarrena.– Etxebizitzaren ekainaren 18ko 3/2015 Legearen 2. artikuluan adierazten dira Euskadiko etxebizitza-politikaren printzipio gidariak, besteak beste, honako hauek:

1.– Etxebizitza duin, egoki eta irisgarria izateko eskubidea bermatzeko, lankidetzan eta koordinatuta aritzea botere publiko guztiak, Estatuko Administrazio orokorraren mendeko organoak eta EAEko sektore publikoa barne, zeina osatzen baitute Autonomia Erkidegoko Administrazio orokorrak, foru-aldundiek, toki-erakundeek eta haien mendeko titulartasun publikoko erakunde guztiek.

2.– Etxebizitza duin eta egoki bat legez okupatzeko eskubidearen eraginkortasunaren inguruko ekimenetan jarduketa publikoak eta pribatuak koherenteak izatea.

3.– Etxebizitzei eta zuzkidura-bizitokiei buruzko politika publikoak planifikatu eta programatzea, kontuan hartuta alokairuko etxebizitza dela Konstituzioan ezarritako etxebizitza-eskubideari erantzuteko funtsezko tresna.

4.– Etxebizitza edo bizitoki babestu bat izateko eskubidea erabiltzerakoan edozein diskriminazio desagerraraztea, kolektibo ahulen aldeko ekintza positiboko neurriak ezarrita eta jokabide diskriminatzaileak zigortuta.

5.– Lurralde-kohesioa egotea sustapen- eta birgaikuntza-neurrien aurreikuspen eta aplikazioaren banaketa orekatuan, eta, aldi berean, etxebizitzen eta zuzkidura-bizitokien eskaintza zabal eta behar bestekoa lortzea.

6.– Herritarrek etxebizitzei eta zuzkidura-bizitokiei buruzko politika publikoak formulatzeko prozesuan benetan parte hartzea eta lankidetzan jardutea, baita bizitegiak sustatu, eraiki, kontserbatu, birgaitu, berroneratu eta berritzen edo horien administrazio edo kudeaketako zereginetan aritzen diren izaera sozialeko eta irabazi-asmorik gabeko entitateek ere.

7.– Etxebizitza babestu eta zuzkidura-bizitoki berrien eraikuntzako esku-hartze guztiak nahiz etxebizitza horien birgaitze- edo eraberritze-jarduketak bizigarritasun, funtzionaltasun- eta segurtasun-baldintzak hobetzera bideratzea, arreta berezia jarrita irisgarritasunean, baliabide naturalen erabilera eraginkorrean eta gizarte-, finantza- eta ingurumen-jasangarritasunean, diseinu unibertsalaren printzipioei jarraikiz.

8.– jarduera produktiboak eta pertsonen bizitza indibiduala eta familiakoa erantzunkidetasunez bateratzen lagunduko duen hiri-planifikazio bat bultzatzea, erantzunkidetasunezko gizarte-antolaketa bat erraztuz.

9.– Eraikinak, etxebizitzak eta haien ingurune urbanizatua gizarte-erantzukizunez erabil daitezen bultzatzea, duten funtzio soziala errespetatu eta betetzeko.

10.– Etxebizitzaren arloan planifikazio bat ezarri, garatu eta exekutatzea herritarren premia errealen eta haien egoera pertsonal, sozial, ekonomiko eta laboralen arabera.

Hori lurzoruaren kontrol publiko arduratsu eta eraginkor baten bidez bakarrik bermatu daiteke, eta hori lurzoru publikoa eskuratzeko eta kudeatzeko ekintza erabakigarri batekin osatu behar da. Horregatik, botere publikoek, kasu honetan Eusko Jaurlaritzako Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraio Sailak eta Errenteriako Udalak elkarrekin esku hartu behar dute, eta horretara behartuta daude, babes publikoko etxebizitzak eta zuzkidura-bizitokiak egin ahal izateko baldintzak sortzeko, espekulazioa eragotziko duen bizitegi-lurzoruaren ondare publikoa eratzeko.

Era berean, aurreko paragrafoan aipatutako alderdietan bi erakunde publikoek elkarrekin eta koordinatuta jardun behar dutela berresteko eta berresteko, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak, alde batetik, eta toki-erakundeek, bestetik, beren arteko harremanetan, beren zereginak eraginkortasunez betetzeko behar duten lankidetza eta laguntza aktiboa eskaini behar diete elkarri, nork bere esparruan.

Hirugarrena.– 2021-2023 aldirako Etxebizitza Plan Zuzentzaileak diagnostiko bat jasotzen du, eta bertan adierazten da 2020an Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraio Sailak lurzoru-ondarea duela sustapen berriko 4.000 etxebizitza alokairuan eta zuzkidura-bizitokietan eraikitzeko.

Zehazki, Etxebizitza Planaren xedea eta ikuspegia hiru (3) ardatz eta hamar (10) estrategia dira, diagnostikoan identifikatutako erronkei erantzuten saiatzen direnak, eta lehenengo ardatzak alokairuko etxebizitzen parkea bultzatzen du.

Lehenengo ardatz honen jarduera-ildoetako bat alokairu eskuragarriko erregimeneko etxebizitza berriak sustatzea da, bai eta zuzkidura-bizitokiak sustatzea ere, Plan Zuzentzailearen indarraldiko hiru urteetan. Era berean, alokairu-parkea handitzeko helburuarekin, dokumentuak aurreikusten du Eusko Jaurlaritzak udalekin lankidetzan jardungo duela zuzkidura-bizitokien eta alokairu-erregimeneko etxebizitza sozialen sustapena sustatzeko.

2. ardatzak eraikinen eta etxebizitzen parkea mantentzea eta birgaitzea sustatzen du, egungo etxebizitza-parkearen irisgarritasuna eta energia-eraginkortasuna hobetuz. Horretarako, etxebizitzak eta eraikinak birgaitzea sustatu nahi da, birgaitzearen kudeaketa integratua erraztu eta hiria berroneratzeko programak bultzatu.

Laugarrena.– Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraio Sailak, etxebizitzaren arloan dituen eskumenak baliatuz, babes publikoko etxebizitzak eraikitzeko lurzorua behar du etxebizitza-premia egiaztatuak dituzten udalerrietan, besteak beste Errenterian, etxebizitza-merkatu librera iritsi ezin diren familientzat, pertsonentzat, bizikidetza-unitateentzat edo gazteentzat.

Ildo horretan, bi administrazio publikoek Konpromiso edo Hitzarmen Akordio hauek sinatu dituzte azken urteotan:

– Lankidetza-hitzarmena, 2005eko urtarrilaren 20koa, Larzabal-Arragua 39. sektorean etxebizitza mistoak, babes ofizialekoak eta etxebizitza sozialak sustatzeko.

– Lankidetza-hitzarmena, 2008ko abenduaren 11koa, Arramendi 36. sektorean zuzkidura-bizitokiak sustatzeko.

– Lankidetza-hitzarmena, 2009ko abenduaren 15ekoa, Gaztaño Berri 13/02 EU eremuan etxebizitza babestua sustatzeko.

Bosgarrena.– Errenteriako Hiri Antolamenduko Plan Orokorraren Testu Bategina Diputatuen Kontseiluak 2004ko otsailaren 3an hartutako erabakiaren bidez onartu zen behin betiko, eta 2004ko uztailaren 27an argitaratu zen (irailaren 30eko GAO).

Haren zehaztapenen artean dago 32-Esnabide. sektorea deiturikoa, 30.676 m2-ko azalera duena, lurzoru urbanizagarri gisa sailkatua eta ZUT/3 bizitegi-kalifikazio orokorra duena. Eraikin ireki bat eta bi azalera txiki ditu, Komunikazio eta Instalazio eta Azpiegitura Sistema Orokor gisa kalifikatuak.

32-Esnabide Sektore horren Plan Partziala 2006ko otsailaren 10ean onartu zen behin betiko, eta bertan bizitegi-erabilera komunitariorako hiru partzela eraikigarri antolatu ziren (ZUR/3), A-1, A-2 eta B-2 gisa identifikatuz.

2007ko uztailaren 26an, dagokion xehetasun-azterlana behin betiko onartu zen, fatxadaren aurrealdeen lerrokadura-luzera aldatze aldera.

2007ko azaroaren 23an behin betiko onartu zen 32-Esnabide Sektorearen Birpartzelazio Proiektua.

2020ko uztailaren 20an behin betiko onartu zen 32-Esnabide sektoreko A-1, A-2 eta B-2 lurzatien xehetasun-azterlan berria, 4.292 m2-ko azalera hartzen baitute. Azterlan horrek Plan Partzialean aurreikusitako hiru bizitegi-partzelak berrantolatu besterik ez du egiten, bai lerrokadurei dagokienez, bai konfigurazio bolumetrikoari dagokionez. Horrela, lurzatiaren aurrealdeak lerrokatu egiten dira, eraikin guztien lineal bat finkatuz, eta eguzkiaren, ikus-arroaren, etxebizitzetarako irisgarritasunaren eta garajerako ibilgailuen sarbidearen alderdiak hobetuz.

2020ko uztailaren 21ean behin betiko onartu zen 32-Esnabide Sektorearen Birpartzelazio Proiektuaren aldaketa. Ondoriozko finkak honako hauek dira:

A-1 emaitzako finka:

– Azalera: 1.530 m2.

– Erabilera nagusia: etxebizitza librea (27 etxebizitza).

– Esleipenduna: Britac Proyectos S.L.

A-2 emaitzako finka:

– Azalera: 1.381 m2.

– Erabilera nagusia: babes ofizialeko etxebizitza (27 etxebizitza).

– Esleipenduna: Britac Proyectos S.L.

B-2 emaitzako finka:

– Azalera: 1.381 m2.

– Erabilera nagusia: babes ofizialeko etxebizitza (27 etxebizitza).

– Esleipenduna: Errenteriako Udala.

B-2 lurzatiaren hirigintza-fitxa, indarrean dagoen xehetasun-azterketaren arabera, honako hau da:

(Ikus .PDF)

Seigarrena.– Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak, alde batetik, eta toki-erakundeek, bestetik, herritarrei etxebizitza duina bermatzeko eginkizunak eraginkortasunez betetzeko behar duten lankidetza eta laguntza aktiboa eskaini behar diote elkarri, nork bere esparruan.

Lurzoruari eta Hirigintzari buruzko ekainaren 30eko 2/2006 Legeak 16. artikuluan ezartzen duenez, udaleko hirigintza-plangintzak babes publikoko araubideren bati lotutako etxebizitzak eraikitzeko beharrezkotzat jotzen dituen lursailak kalifikatu ahal izango ditu, eta, gutxienez, legearen 80. artikuluan aurreikusitako estandarrak eta gutxieneko zenbatekoak betetzeko lurzorua kalifikatzeko betebeharra izango du.

Etxebizitzari buruzko ekainaren 18ko 3/2015 Legeak 19. artikuluan ezartzen duenez, administrazio publikoek, bakoitzak bere eskumen-eremuaren barruan, babes publikoko etxebizitzen sustapena sustatuko dute, jarduera horien aldeko neurri ekonomikoak, fiskalak, hirigintzakoak eta bestelakoak ezarriz.

Etxebizitzari buruzko ekainaren 18ko 3/2015 Legeak Lurzoru Ondare Publikoa arautzen du, eta zehazten du Eusko Jaurlaritzan etxebizitza-arloko eskumena duen sailak kudeatuko duela, besteak beste helburu hauek betetzeko:

a) Lurzorua edo bizitegirako hirigintza-eraikigarritasuna eskuratzea, etxebizitzak, bizitokiak, lokalak eta eranskinak sustatzeko edo eraikitzeko.

b) Aipatutako eraikin babestuak eta jarduketarekin berarekin lotutako ekipamendu publikoak sustatzea edo eraikitzea.

Horregatik, interesak, konpromisoak eta ekarpenak behar bezala bideratzeko, bi alderdiek lankidetza-hitzarmen hau sinatu dute, honako klausula hauen arabera:

KLAUSULAK

Lehenengoa.– Lankidetza-hitzarmen honen xedea da 32-Esnabide. sektoreko B-2 partzelan alokairurako babes sozialeko etxebizitzen sustapen bat gauzatzea, Errenteriako Hiri Antolamenduko Plan Orokorrean jasota dagoena.

Bigarrena.– Errenteriako Udalak eta Eusko Jaurlaritzan etxebizitza-arloko eskumena duen sailak adostu dute lurzati hori aipatutako sailak alokairuko babes sozialeko etxebizitzak sustatzeko erabiltzea.

Hirugarrena.– Eusko Jaurlaritzan etxebizitza-arloko eskumena duen sailak honako jarduketa hauek egiteko konpromisoa hartzen du:

– 32-Esnabide sektoreko B-2 lursailaren doako lagapena onartzea, kargarik gabe.

– Nahitaez laga beharreko hirigintza-eskubideen % 15 doan lagatzea onartzea, komunitateak hirigintza-ekintzak sortutako gainbalioetan parte hartzeagatik.

– B-2 bizitegi-partzela eraikitzeko proiektua kontratatu eta idaztea.

– Partzela horretako babes sozialeko etxebizitzen sustapenaren eta horri lotutako urbanizazioaren eraikuntza-obrak kontratatzea eta egikaritzea, bai eta zuzendaritza fakultatiboa ere.

– Hondakinak kudeatzea, hondakinen kudeaketa arautzen duten printzipioen arabera, hondakinak ezabatzearen aurretik baloratzea lehenetsiz.

– Behar diren neurri guztiak hartzea obrak eragin dezakeen kaltea ahalik eta txikiena izan dadin eta, betiere, obrak uki ditzakeen udal-titulartasuneko ondasunak lehengo egoerara itzuliko direla bermatzeko.

– Babes sozialeko etxebizitzen sustapenean Errenteria lehentasunezko udalerritzat jotzea, udalerri horretako herritarrak izanik lehentasunezko hartzaileak. Nolanahi ere, hitzarmen honen xede diren babes publikoko etxebizitzak esleitzeko prozeduran errespetatu egin beharko dira aplikatu beharreko araudian adierazitako etxebizitza-kupoen erreserbak. Kupoak behin-behinean zehaztuko dira esleipen-prozedura hasteko aginduan, kontuan hartuta kolektibo bakoitzak ordezkatzen duen ehunekoa, sustapenaren udalerriko edo eremu funtzionaleko Etxebizitza Eskatzaileen Erregistroan inskribatutako pertsona edo bizikidetza-unitate guztiekiko.

Hala ere, Errenteriako Udalak Eusko Jaurlaritzan etxebizitza-arloko eskumena duen sailari proposatu ahal izango dio esleipen-prozedura hasteko aginduan gehienez ere 4 etxebizitza jaso ditzala, udal-hirigintzako jarduketetatik eratorritako birkokatzeetarako, baldin eta horretarako eskubidea aitortzen badute eta etxebizitza-premia espezifikoak asetzeko badira.

Jarduketa horien ondoriozko gastuak Eusko Jaurlaritzan etxebizitza-arloko eskumena duen sailak hartuko ditu bere gain.

Sail horrek lankidetza-hitzarmen honetan bere gain hartutako konpromiso guztiak aldez aurretik dagozkion aurrekontu-izendapenak izatearen eta aurrekontu-egonkortasunaren eta finantza-iraunkortasunaren printzipioak betez Euskal Autonomia Erkidegoak dituen baliabideen mende egongo dira.

Laugarrena.– Errenteriako Udalak honako jarduketa hauek egiteko konpromisoa hartu du:

32-Esnabide sektoreko B-2 lurzatia Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioari doan lagatzea.

– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioari doan lagatzea eremuko hirigintza-eskubideen % 15, hirigintza-ekintzak sortutako gainbalioetan erkidegoak parte hartzeagatik nahitaez laga beharrekoak.

– Lurzatiaren hirigintza-garapenerako beharrezkoak diren plangintza-dokumentuak izapidetzea eta onartzea.

– Etxebizitzaren arloan eskumena duen organoak obrak eskatu eta lau hilabeteko epean obrak egiteko behar diren udal-lizentziak ematea.

– Agiri honetan jasotako etxebizitzak eraikitzeko eta urbanizatzeko jarduketei dagokien tributu-kuotari % 95eko hobaria aplikatzea, Eraikuntza, Instalazio eta Obren gaineko Zerga arautzen duen Udal Ordenantza Fiskalean jasotakoa, baldin eta inguruabar sozialak direla-eta interes bereziko edo udal-onura duten eta deklarazio hori justifikatzen duten eraikuntza, instalazio edo obrak badira.

– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorra salbuestea Euskal Autonomia Erkidegoko Lurzoruari eta Hirigintzari buruzko ekainaren 30eko 2/2006 Legearen 207. artikuluan araututako udal-hirigintza-lizentzia guztiei dagozkien tasa guztiak ordaintzetik (besteak beste, hitzarmen honen xede diren etxebizitzak sustatzeko beharrezkoak diren lokalak, garajeak, erregaien biltegiratzea, galdara-gelak, tratamendu- eta komunikazio-zerbitzuak eta abar irekitzeko lizentzia).

– Eusko Jaurlaritzako Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraio Sailari, Herri Administrazio den aldetik, aplikatzekoa den araudiak eska diezazkiokeen fidantza edo abal gisa inolako finantza-bermerik emateko ez eskatzea, batez ere obren ondorioz kalteak jasan ditzaketen udal agintaritzaren titulartasuneko ondasun higigarri edo higiezinen kudeaketari edo itzulketari dagokienez.

Klausula honetan hartutako konpromisoetatik eratorritako gastuak Errenteriako Udalak hartuko ditu bere gain.

Bosgarrena.– Alderdi guztiek beharrezkotzat jotzen dute Hitzarmenaren Jarraipen Batzordea eratzea, eta batzorde horren zeregina izango da hitzartutako aurreikuspenak eta konpromisoak betetzea, zorrotz betetzeko neurriak proposatzea, erreferentziako babes publikoko etxebizitzen sustapenean sor daitezkeen gatazkak eta/edo interferentziak konpontzea, eta, oro har, etorkizunean sor daitezkeen gorabeherei erantzutea.

Jarraipen-batzorde hori lau kidek osatuko dute, alde bakoitzak proposatutako bi pertsonak.

Hitzarmen honetan planteatu ez diren gaiei dagokienez, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen Atariko Tituluaren II. kapituluko 3. atalean xedatutakoaren arabera arautuko da Jarraipen Batzordea.

Seigarrena.– Hitzarmen hau administratiboa da, eta, beraz, administrazioarekiko auzien jurisdikzioari dagokio haren interpretazioaren, aplikazioaren, betearazpenaren eta ondorioen inguruan sor daitezkeen gai guztien berri izatea, aurreko klausulan aurreikusitako bidea agortzen denean.

Sektore Publikoko Kontratuei buruzko azaroaren 8ko 9/2017 Legearen 6. artikuluarekin bat etorriz, hitzarmen hau ez dago lege horren mende, sor daitezkeen zalantzak eta hutsuneak ebazteko Lege horren printzipioak aplikatzeari kalterik egin gabe.

Zazpigarrena.– Hitzarmen honen indarraldia lau urtekoa izango da, sinatzen denetik kontatzen hasita. Aurreko paragrafoan aurreikusitako epea amaitu aurreko edozein unetan, hitzarmena sinatzen duten alderdiek berariaz erabaki ahal izango dute hitzarmena beste lau urtez luzatzea edo azkentzea.

Zortzigarrena.– Hitzarmen hau edozein unetan berrikusi eta, hala badagokio, aldatu ahal izango da, alderdi sinatzaileek aho batez hala eskatuz gero, hitzarmenari dagokion gehigarria sinatuz.

Bederatzigarrena.– Dokumentu honetan jasotako betebeharrak ez betetzea hitzarmena suntsiarazteko arrazoia izango da, eta alderdiak jatorrizko egoera juridikora itzuliko dira, eta kausatzaileak eragindako kalte eta galera guztiak ordaindu beharko dizkie, bai beste alderdiari bai fede oneko hirugarrenei.

Era berean, hitzarmen hau suntsiarazteko arrazoiak izango dira indarrean dagoen legeriak bere izaeragatik jasotzen dituen beste guztiak.

Hitzarmena suntsiarazten bada, babes sozialeko etxebizitzak sustatzeko lurzatiaren doako lagapena gauzatu ondoren suntsiarazten bada, dagokion izapidea egin ondoren, eskualdatu beharreko lurzatia Errenteriako Udalari itzultzea erabakiko da, eta ebazpen horren kausatzaileak eragiketa horri lotutako kostuak ordaindu beharko ditu (eskritura-gastuak, erregistroa, etab.).

Eta adostasuna eta fede ona adierazteko, agiri hau sinatzen dute, idazpuruan adierazitako tokian eta egunean.

Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraioetako sailburua,

IGNACIO MARÍA ARRIOLA LÓPEZ.

Errenteriako Udaleko Alkate-udalburua,

AIZPEA OTAEGI MITXELENA.


Azterketa dokumentala