Egoitza elektronikoa

Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

72. zk., 2003ko apirilaren 10a, osteguna


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da

Bestelako Xedapenak

Kultura Saila
2197

AGINDUA, 2003ko martxoaren 26koa, Kultura sailburuarena, kultur egitasmo edo jarduera zehatzak garatzeko diru laguntzak emateko modua arautzen duena.

Kultura Sailaren ardura diren eremuak oraingo esparru instituzionalean indarrean dagoen eskumen-banaketan daude zehaztuta. Esparru hori, funtsean, Euskal Autonomia Erkidegoko Autonomia Estatutua da (abenduaren 18ko 3/1979 Lege Organikoa). Horren arabera, Euskal Autonomia Erkidegoaren eskumen dira, oso-osorik, alor hauek: kultur fundazio eta elkarteak; liburua eta liburutegiak; zinematografia, musika eta antzerkia; gazteria eta sustapen soziokulturala; ondare historiko-artistikoa eta kirola (10. artikulua, 13, 17, 18, 19, 20, 36, 38 eta 39 paragrafoak). Gainera, oso kontuan izan behar da azaroaren 25eko 27/1983 Legea, Autonomia Erkidego Osorako Erakundeen eta bertako Lurralde Historikoetako Foruzko Jardute Erakundeen arteko harremanei buruzkoa (Lurralde Historikoen Legea) eta, bereziki, horren 7. artikulua, bertan zehazten baita zein eskumen dagozkion erakunde bati eta zein besteei.

Bestalde, Kultura Sailaren egitura organikoa ezartzen duen otsailaren 5eko 34/2002 Dekretuak aipatu saila osatzen duten sailburuordetza eta bestelako unitateetako bakoitzaren lan-eremua finkatzen du.

Ildo horretatik, eta Kultura Sailaren ardurapekoak diren arloak kontuan hartuta, berariazko deialdiak egiten dira sektore publiko zein pribatuetan garatzen diren lehenetsitako kultur jarduerak garatu ahal izateko. Hala eta guztiz ere, jasotzen diren hainbat eskariren bitartez gauzatu nahi diren jarduerak, Kultura Sailaren eskumen-eremuetan sar daitezkeen arren, indarrean dagoen araudian zehaztutako ezohiko moduetan baino ezin dira gauzatu.

Kultura Sailaren laguntza jaso dezaketen jarduerak mota askotakoak izan daitezke, gaur egungo kultura-kontzeptua oso zabala baita. Horregatik, berariazko deialdietan oinarrituz laguntzagai izan daitekeen jarduera-multzoa aldez aurretik identifikatzea erabat ezinezkoa da. Hori horrela izanda ere, ez da ahaztu behar administrazio publikoek, besteak beste, sustapen-lanak egiterakoan konkurrentzia, objektibotasun eta publizitate printzipioak gorde behar dituztela eta, ondorioz, behar-beharrezkoa dela prozedura orokor bat finkatzea, horrela Kultura Sailak, administrazio publikoetako atal bat den neurrian, bere-bereak dituen eskumen-eremuetako kultur jarduerak sustatzeko gutxieneko arau batzuk izan ditzan.

Esandako horrek guztiak ondorio nagusi bat baino ez dauka, hots, kulturgintza sustatzeko izendatutako baliabide ekonomikoak konkurrentzia, objektibotasun eta publizitate printzipioen arabera banatzeko irizpideak ezartzen dituen eta, aldi berean, indarrean dagoen araudiarekin bat datorren tresna baten beharra dagoela.

Horiek horrela,

XEDATU DUT:

1. artikulua.– Xedea.

1.– Agindu honetan nahiz aplikagarri izan daitezkeen bestelakoetan oinarrituz, kultur jarduera zehatzak burutzeko Kultura Sailari eskatzen zaizkion diru laguntzak emateko modua finkatzea da agindu honen xedea, beti ere ondorengo artikuluetan ezartzen den araubidearen arabera.

2.– Xede horretarako milioi bat ehun eta hogeita lau mila bostehun eta laurogeita hamabost (1.124.595,00) euroko gehienezko zenbatekoa jarriko da; halere, zenbateko hori handitu ahal izango da Xedapen Gehigarrian ezarritakoaren arabera.

2. artikulua.– Onuradunak.

Honako agindu honek finkatzen dituen diru laguntzak bertan aipatzen diren kultur jarduerak burutzeko asmoa duten edo burututa dituzten pertsona fisikoek eta juridikoek –publikoek nahiz pribatuek– jaso ahal izango dituzte, baldin eta, kasuan kasuko, eskabidea aurkezten den egunean bertan izaera bereko diru laguntza-esparruan hasita egon litekeen edozein diru-itzulketa edo zigor prozeduratan sartuta ez badaude.

3. artikulua.– Bazterketak.

Honako agindu honetatik kanpo geratuko dira ondoko kultur jarduerak:

1.– Beren izaeragatik edo xedeagatik Kultura Sailaren egitura organikoa ezartzen duen otsailaren 5eko 34/2002 Dekretuan sail horri esleitzen zaizkion eskumen-eremuetako baten batekin erlazio zuzenik ez dutenak.

2.– Beren izaeragatik edo xedeagatik Kultura Sailak ezarritako beste agindu espezifikoago bat(zu)en bidez bideratu behar izan zirenak, baldin eta eskabidea egitean agindu hori(ek) argitaratuta bazegoen/bazeuden eta, aldi berean, aurkezteko epea(k) itxita bazegoen/bazeuden. Horren ondorioz:

a) Eskaerak egiteko garaian onartzeko bidean dagoen aginduren batera edo, argitaratuta balego ere, aurkezteko epea itxita ez duen baten batera biltzeko modua izango duten eskabideak hobekien dagokien agindu zehatzean sartuko dira eta agindu horientzat bereziki ezarritako arauak aplikatuko zaizkie. Hori horrela, eskabide horiek beste agindu espezifikoago batera bidaltzeko ardura eta baita interesdunari jakinaraztekoa ere Zerbitzu Zuzendaritzak hartuko du bere gain.

b) Era berean, beren izaeragatik edo xedeagatik Kultura Saileko okerreko beste agindu espezifiko batera/batzuetara bildutako diru laguntza-eskabideak honako agindu honen bitartez tramitatu ahal izango dira, baldin eta honako agindu honetako deialdian eskabideak aurkezteko epea irekita badago eta ezarritako baldintzak betetzen badituzte. Horrelako kasuetan, eskabide horiek honako agindu honetara desbideratzeko ardura eta baita interesdunari jakinaraztekoa ere eskaeraren hartzailea den kasuan kasuko zuzendaritzak hartuko du bere gain.

3.– Diru laguntza-eskabidearen xedeari begira Kultura Saileko beste edozein agindu espezifikoagotara biltzeko aukera egonda ere, jo eta horietatik kanpo geratzen direnak, dela programa horietarako ezarritako baldintza berezietakoren bat ez betetzeagatik edo dela interesdunari egotzi dakiokeen bestelako arrazoiren batengatik.

4.– Balorazio batzordearen iritziz, jarraian azaltzen diren ezaugarrietako bat betetzen denean:

a) Kultur interes edo munta eskasekoa izatea.

b) Nagusiki, toki edo probintzia mailako oihartzun edo zabalkundea edukitzea.

c) Xede horretarako, aurreko ekitaldiren batean Kultura Sailaren diru laguntza jaso izana, baldin eta aurkeztutako jardueraren xedeak aurrekoarekiko eduki aldetiko funtsezko aldaketak ez badakartza.

5.– Kapitalaren gehiengoa Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrarena duten merkataritzako entitateek aurkeztutakoak.

6.– Aurrekontuari begira, nagusiki patrimonializa daitezkeen elementuetan inbertsioak edo gastuak egitea xede dutenak.

7.– Beren finantzaketa gastu-aurrekontuaren %30etik beherakoa dutenak.

8.– Euskal Autonomia Erkidegotik kanpo egiten direnak, salbu eta horien helburua euskal kulturaren edozein alderdi kanpoan zabaltzea bada.

9.– Burutzeko epea 2004ko urtarrilaren 31tik haratagokoa dutenak.

10.– Jardueraren hartzaile edo onuradun nagusi haurrak edo gazteak izanik, euskaraz edo, gutxienez, Euskal Autonomia Erkidegoko bi hizkuntza ofizialetan, garatuko ez direnak.

11.– Politika, erlijio, giza zein kultura mailako efemerideak gogorarazteko egin ohi diren herri antzezpenak edo Erdi Aroko azoken eta antzekoen errekreazioak egitea xede dutenak.

12.– Den hizkuntza dela, papera ez den beste edozein euskarritan liburuak argitaratzea xede dutenak.

13.– Begi-bistan ez badago ere, beka baterako edota bidaia poltsa baterako eskabidea egitean dautzanak.

14.– Bideodantzak, bideoklipak eta antzekoak egin, grabatu eta editatzea xede dutenak.

15.– Jarraiko xede hauetako baten bat dutenak: alde batetik, web orrien zein interneteko atarien diseinua, garapena, hobekuntza, aldaketa edo mantentzea, bestetik, datu-baseen mantentzea edota ustiakuntza eta, azkenik, aldizkarien edota egunkarien argitalpen digitalak edo on-line eran kontsultatzeko moduko produktuak egitea.

16.– Diru laguntza ematen den ekitaldi ekonomiko berean garatuko ez diren kultur jardueren edo programen aldez aurretiko prestakuntza lanak egitea xede dutenak.

4. artikulua.– Diru laguntzak emateko prozedura.

1.– Agindu honek ezartzen dituen diru laguntzak emateko prozedura lehiaketa izango da. Hori horrela izanda, diru laguntzak emateko, aurkeztutako eskabideak elkarrekin alderatuko dira hurrenkera jakin batean jartzeko baina, beti ere, 9. artikuluan ezarritako irizpideak kontuan harturik. Nolanahi ere, Balorazio batzordeak finkatutako gutxieneko puntuazioa lortu duten eskabideei baino ez zaie diru laguntza emango.

2.– Kasuan kasuko diru laguntzaren zenbatekoa finkatzeko, Balorazio batzordeak aurreko puntuan adierazitako gutxieneko puntuazioa lortu duten eskabideen artean proportzionalki banatuko du deialdiaren gehienezko kopurua. Proportzio hori zehazteko, eskabideetako bakoitzak lortutako puntuazioa erabiliko da portzentaje gisa baina, beti ere, 10. artikuluan ezarritako mugak gainditu gabe.

5. artikulua.– Eskabideen aurkezpena.

1.– Agindu honen babesean eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, aginduak ondorioak izan eta egun horretatik kontatzen hasita.

2.– Eskabideak, Kultura sailburuari zuzenduta, Donostia kaleko 1 zenbakian helbidetuta dagoen Eusko Jaurlaritzako Kultura Saileko Zerbitzu Zuzendaritzan aukeztu beharko dira, I. eranskineko ereduari jarraituz, bertan agertzen den dokumentazioarekin batera edo, bestela, Bizkaiko Lurralde Zerbitzuan (Gran Vía, 85/Bilbao) edo Gipuzkoakoan (Andia, 13/Donostia). Eskabideak zuzenean entrega daitezke edo, bestela, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legean ezarritako edozein bide erabiliz.

3.– Dena dela, I. eranskinean aipatzen den dokumentazioaz gain, Zerbitzu Zuzendaritzak edota Balorazio batzordeak informazio eta dokumentazio gehiago eskatu ahal izango die pertsona fisiko edo entitate eskatzaileei, aurkeztutako jarduerak hobeto baloratzeko.

6. artikulua.– Diru laguntzak kudeatzeko organoa.

1.– Agindu honek finkatzen dituen diru laguntzak kudeatzeko ardura Zerbitzu Zuzendaritzarena izango da.

2.– Halaber, zuzendaritza horren zeregina izango da diru laguntza jaso duten jarduerak behar bezala burutzen ari direla bermatzeko egoki iritzitako ikuskapenak edo egiaztapenak egitea, horiek egiteko Eusko Jaurlaritzako Ogasun eta Herri Administrazio Sailak eta Herri-Kontuen Euskal Epaitegiak dituzten ahalmenei kalterik eragin gabe.

7. artikulua.– Aukeztutako eskabideetan akatsen zuzenketa.

1.– Zerbitzu Zuzendaritza kasuan kasuko eskabideak akatsen bat duela edo osatugabea dela ohartuz gero, zuzendaritzak berak eskabidea egin duen pertsona fisiko edo entitate interesdunari akatsa zuzen dezala edota falta d(ir)en dokumentua(k) bidal dezala/ditzala eskatuko dio idatziz eta horretarako hamar eguneko epea emango. Horretaz gain, eskaera egin duen interesdunari igortzen zaion jakinarazpen-idazkian honako hau ere adieraziko zaio: eskatutako oro horretarako dagoen epean aurkezten ez badu, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 42.eta 71. artikuluetan ezarritakoaren arabera dagokion ebazpena eman ondoren, eskabidearen tramitazioan atzera egin duela ulertuko dela.

2.– Atzera egin izanaren berariazko ebazpena hilabeteko epean jakinaraziko zaio interesdunari, aurreko puntuan adierazitako epea bukatzen den egunaren biharamunean kontatzen hasita.

8. artikulua.– Balorazio batzordea.

1.– Aurkeztutako eskabideak aztertu eta ebaluatzeko, Balorazio batzorde bat osatuko da jarraian azaltzen de moduan.

a) Batzordeburua: Kultura Saileko Zerbitzu zuzendaria.

b) Batzordekideak:

b.1) Kultura Sortu eta Zabaltzeko zuzendaria edo, bestela, berak izendatutako zuzendaritza bereko teknikari bat.

b.2) Kultura Ondarearen zuzendaria edo, bestela, berak izendatutako zuzendaritza bereko teknikari bat.

b.3) Euskara Sustatzeko zuzendaria edo, bestela, berak izendatutako zuzendaritza bereko teknikari bat.

b.4) Kultura, Gazteria eta Kirol Sailburuordetzaren eskumen-eremu ezberdinetako bi teknikari, sailburuordeak izendatutakoak.

c) Idazkaria: Zerbitzu zuzendariak izendatutako zuzendaritza bereko teknikari bat. Teknikari honek ez du izango botoa emateko eskubiderik, bai, ordea, iritzia ematekoa.

2.– Balorazio batzordearen osaeraren berri emango da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian Zerbitzu zuzendariak propio emandako ebazpen baten bitartez.

3.– Balorazio batzordeak, beharrezko iritziz gero, aholkularitza eskatu ahal izango du sailaren barruan edo kanpoan.

4.– Eskabideak aurkezteko epea behin amaituz gero eta, hala badagokio, horietan ohartarazitako akatsak zuzendu ondoren, Balorazio batzordeak Ebazpen-Proposamena egingo dio Kultura sailburuari, gehienez ere, bi hilabeteko epean, agindu honek ezarritako diru laguntzak emateko prozedura, aurrekontuetako mugak eta irizpideak kontuan hartuz. Ebazpen horren bidez zehaztuko du zeintzuk diren diru laguntza jasoko duten jarduerak, diru laguntza hori zenbatekoa izango den eta, egoki iritziz gero, baita pertsona fisikoei edo erakunde onuradunei diru laguntza eskuratzeko berariazko baldintzak jarri behar zaizkien ere.

9. artikulua.– Diru laguntzak emateko irizpideak.

Ebazpen-proposamena egiteko, Balorazio batzordeak irizpide hauek hartuko ditu kontuan:

a) Kulturaren ikuspegitik aurkeztutako jarduerak izan dezakeen kalitate- eta interes-maila (%45).

b) Jarduera euskara hutsean garatzea edo, besterik ezean, Euskal Autonomia Erkidegoko bi hizkuntza ofizialak erabiltzea (%15).

c) Jardueraren aurrekontuarekiko autofinantzaketa-maila. Maila hori neurtzeko, norberaren ekarpen ekonomikoak eta administrazio publikoen kapital arloko partaidetzarik ez duten entitate pribatuek egindakoak hartuko dira kontuan (%10).

d) Jardueraren originaltasuna eta izaera berritzailea (%10).

e) Jardueraren balizko onuradun-kopurua (%10).

f) Jardueraren oihartzun soziala (%10).

10. artikulua.– Diru laguntzen zenbatekoa.

Agindu honetan ezarritakoaren arabera, kasuan kasu emandako diru laguntza ezingo da jarduera horretarako aurkeztutako aurrekontu osoaren %70 baino handiagoa izan.

11. artikulua.– Beste diru laguntza batzuekiko bateragarritasuna.

Agindu honetan oinarrituz emandako diru laguntzak eta aurretik helburu berberaz beste edozein erakunde publikok nahiz pribatuk esleitu ditzaketenak bateragarriak izango dira, baldin eta gainfinantzaketarik ez badago. Balizko diru laguntza horiek guztiak Kultura Sailak izendatutakoaren ondoren esleituko balira eta, aldi berean, gainfinantzaketarik balego, Kultura Sailak, justifikazio-aldian eta berariazko Kitapen-ebazpenaren bidez, emandako diru laguntzarekiko murrizketa zuzenki proportzionala egingo luke harik eta aurreko artikuluan ezarritako mugarekin bat etorri arte.

12. artikulua.– Ebazpena.

1.– Balorazio batzordeak egindako proposamenaren argitan, Kultura sailburuak agindu honetan aurrikusitako diru laguntzen gaineko ebazpena emango du hiru hilabeteko epean, diru laguntza-eskabideak aurkezteko epea bukatzen den egunaren biharamunetik kontatzen hasita.

Kultura sailburuak eskabideei buruz hartu beharreko ebazpena hitzarmen bidez ere gauzatu ahal izango da, baldin eta, Balorazio batzordearen iritziz, diru laguntza jaso nahian aurkeztutako jardueraren izaerak hala eskatzen badu. Hitzarmen horrek, indarrean dagoen berariazko legeriak ezarritako minimoak ez ezik, agindu honek finkatzen dituen arau orokorretatik haratago doazen betekizunak eta baldintzak ere jaso ahal izango ditu.

2.– Ebazpena interesdun orori jakinaraziko zaio eta, gainera, emandako diru laguntzak eta horien onuradun diren pertsona fisikoak edo entitateak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko dira, Zerbitzu zuzendariaren ebazpen baten bitartez eta jendeak horren berri izan dezan.

3.– Ebazpena emateko epea pasatu eta interesdunak horren jakinarazpen-idazkirik jaso ez badu, eskabidea ezetsi egin dela ulertu behar da, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legeak dioenaren ondorioetarako.

13. artikulua.– Onuradunen betebeharrak.

Agindu honen bitartez araututako diru laguntzen onuradun diren pertsona fisikoek edo entitateek honako hauek bete behar dituzte:

1.– Bestelako entitate pribatu zein publikoei eskatutako diru laguntzen egoeran edota zenbatekoan gertatutako edozein aldaketaren berri Zerbitzu Zuzendaritzari ematea eta baita diru laguntza-eskabidearekin batera aurkeztutako kultur jardueran edota horren aurrekontuan eragina izan dezakeen edozein aldaketa egin ahal izateko baimena eskatzea ere. Onuradunak bi kasu horietako edozeinen berri eman beharko dio Zerbitzu Zuzendaritzari, kasuan kasuko, espedientea ebatzi aurretiko tramitazio administratiboaren edozein momentutan.

2.– Emandako diru laguntza onartzea. Horren ondorioetarako, kultur jarduera(k) aurkeztutako pertsona fisikoa edo entitatea diru laguntzaren baten onuraduna dela adierazten duen jakinarazpen-idazkia jaso eta handik hamabost eguneko epean –idazkia jasotzen den egunaren biharamunetik kontatzen hasita– pertsona fisikoak edo entitateak ez badio diru laguntzari espresuki eta idatziz uko egiten, onartu egin duela ulertuko da.

3.– Diru laguntza eman den helburu jakinerako erabiltzea.

4.– Zerbitzu Zuzendaritzari, Eusko Jaurlaritzako Ogasun eta Herri Administrazio Saileko Kontrol Ekonomikoko Bulegoari eta Herri-Kontuen Euskal Epaitegiari, diru laguntzak fiskalizatzeko eskatzen duten informazio guztia ematea.

5.– Jarduera promozionatzeko testu, dokumentu eta antzeko elementuetan, Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailaren diru laguntza jaso dela adierazten duen aipamena egitea. Aipamen hori euskaraz egin beharko da edo, bestela, Euskal Autonomia Erkidegoko bi hizkuntza ofizialetan. Nolanahi ere, konpromiso hori ez dute bete beharko, ez burututzat emandako kultur jarduera aurkeztu ondoren diru laguntzaren bat jasoko duten pertsona fisikoek edo entitateek, ez eta kultur jarduera burutu ondoren diru laguntzaren baten onuradunak direla adierazten duen jakinarazpen-idazkia jasoko dutenek ere.

Era berean, onuradunek diru laguntza jaso duen jardueraren garapenak sortarazitako material ororen kopia bana –euskarri fisikoan zein magnetikoan– bidali beharko diote Kultura Sailari eta baita, hala badagokio, jardueraren inguruko berriak jasotzen dituen prentsa-txostena ere.

6.– Diruz lagundutako jarduerak edo programak ordainpeko produktu edo zerbitzuren bat eskainiz gero, pertsona fisiko edo entitate onuradunak abantailak, batez ere ekonomikoak, emango dizkio Gazte-txartelaren jabe den orori.

14. artikulua.– Diru laguntzaren ordainketa.

1.– Agindu honetan oinarrituz emandako diru laguntzen ordainketa bi zatitan egingo da:

a) Lehenengo zatian diru laguntza osoaren ehuneko hirurogeita hamabosta (%75) ordainduko da, diru laguntza jasotzea onartzen den egunetik edo, hala badagokio, hitzarmena sinatzen den egunetik kontatzen hasi eta handik hilabeteko epean.

b) Bigarren zatian, hala badagokio, gainerako kopurua ordainduko da, diru laguntza zuritzeko dokumentazioa jasotzen den egunetik kontatzen hasi eta handik hilabeteko epean.

2.– Salbuespen gisa, dirulaguntza osoa batera ordaindu ahal izango da baldin eta diruz lagundutako jarduera burututa badago eta pertsona edo entitate onuradunak jarduera behar bezala justifikatzeko dokumentazioa bidali badu.

15. artikulua.– Diru laguntzaren justifikazioa.

1.– Emandako diru laguntza justifikatzeko pertsona fisiko edo entitate onuradunak II. eranskina bete beharko du eta, bertan agertzen den dokumentazioarekin batera, Eusko Jaurlaritzako Kultura Saileko Zerbitzu Zuzendaritzara bidali. Hauxe da helbidea: Donostia kalea, 1 (01010 Vitoria-Gasteiz). Dokumentazioaren bidalketa zuzenean egin ahal izango da edo, bestela, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legean ezarritako edozein bide erabiliz.

2.– Emandako diru laguntza justifikatzeko dokumentazioa aurkezteko bi hilabeteko epea egongo da, diruz lagundutako jarduera bukatzen den egunetik kontatzen hasita. Dena dela, 2004ko martxoaren 31 baino lehen zuritu beharko da.

16. artikulua.– Diru laguntzaren kitapena.

1.– Helburua eta irizpideak.

Onartutako diru laguntza benetan egindako lanari egokitzeko asmoz, eta azken kitapena egite aldera, hasieran aurkeztutako gastu-aurrekontuan adierazitakoak baino gastu gehiago justifikatzen badira ere, horrek ez du ekarriko, inola ere, hasieran onartutako diru laguntza igotzea.

2.– Prozedura.

a) Diru laguntzaren gastuak zuritzeko bidaltzen diren agiriak aztertu ondoren, bigarren ordainketa gutxitu behar izatea edo hura bertan behera utzi beharra gertatuz gero, eta, hala badagokio, jasotakoa, osorik nahiz haren zati bat, dena delako arrazoiarengatik, Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli behar izanez gero, Kultura sailburuak Kitapen-Ebazpen indibidualizatua emango du egiaztagiriak aurkezteko epea bukatzen den egunetik hasi eta handik bi hilabeteko epean, eta, hala badagokio, bi hilabeteko epea emango du ebazpenaren jakinarazpen-idazkia jasotzen denetik, dagokion diru itzulketa egin ahal izateko.

b) II. eranskinaren 1. puntuko b idatz-zatian (ikus aurkeztu beharreko dokumentazioari buruzko argibideak) adierazitako kasuan, dagokion Kitapen-Ebazpena emateko epea idatz-zati horretan aipatutako agiriak aurkezteko epea bukatzen denetik aurrera zenbatuko da.

17. artikulua.– Baldintzak ez betetzea.

1.– Hauek dira ez-betetzeak:

a) Diru laguntza osoa edo haren zati bat agindu honetan adierazi bezala onartutako jardueretarako erabili beharrean bestelako jardueretarako erabiltzea.

b) Agindu honetan ezarritako betebeharrak edo, hala badagokio, diru laguntza ematearen aldeko egintzan ezarritakoak ez betetzea.

c) Kitapen-Ebazpenak diru laguntzaren zati bat itzuli behar izatea ekarriz gero, diru-kopuru hori horretarako dagoen epean ez itzultzea.

d) Bestelako xedapenek izaera orokorrez betetzeko ezartzen duen edozein betebehar ez betetzea.

2.– Artikulu honen aurreko zenbakian bete gabetzat jotako punturen bat gertatzen dela egiaztatuz gero, jasotako diru guztia eta horri dagozkion interes legalak itzuli beharko zaizkio Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuan eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan adierazitakoa betez eta horretarako ezartzen den prozedurari jarraituz.

XEDAPEN GEHIGARRIA

1.artikuluan izendatutako guztizko diru-zenbatekoa aldatu ahal izango da eskatutako laguntza guztien zenbatekoa kontuan izanda eta deialdi honetako eskabideak ebatzi aurretik, Kultura Sailean beste egitarau batzuk egin ondoren ahitu gabe geratutako aurrekontuko diru erabilgarriaren arabera.

AZKEN XEDAPENAK

Lehenengoa.– Administrazio-bidea amaitzen duen agindu honen aurka, interesdunek aukerako berraztertzeko errekurtsoa ezarri ahal izango diote Kultura sailburuari hilabeteko epean –Agindua argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita– edo Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietarako Sailari bi hilabeteko epean, agindua argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita.

Bigarrena.– Agindu honek EHAAn argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango du eragina.

Vitoria-Gasteiz, 2003ko martxoaren 26a.

Kultura sailburua,

MIREN AZKARATE VILLAR.

I ERANSKINA / ANEXO I

DIRULAGUNTZA-ESKABIDEA / SOLICITUD DE SUBVENCIÓN
ESKABIDEA BETETZEN HASI BAINO LEHENAGO, IRAKURRI ARRETAZ, MESEDEZ, ARGIBIDEAK / ANTES DE COMENZAR A CUMPLIMENTAR LA SOLICITUD, LEA DETENIDAMENTE, POR FAVOR, LAS INSTRUCCIONES.
KULTUR JARDUERA ZEHATZAK BURUTZEKO DIRULAGUNTZAK / SUBVENCIONES PARA LA REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES CULTURALES CONCRETAS.
PERTSONA FISIKOAREN EDO JURIDIKOAREN DATUAK / DATOS DE LA PERSONA FÍSICA O JURÍDICA

Pertsona fisikoaren edo juridikoaren izena / Denominación de la persona física o jurídica: 	

	

IFZ edo NAN / NIF o DNI: 	

Helbidea / Dirección: 	

Posta kodea / Código Postal: ..............Herria / Localidad:..........................Probintzia / Provincia:

Tel.: ……..............................…… Eskukoa / Móvil: :…………………..Faxa / Fax: .............……………….……

Posta elektronikoa / Correo electrónico (e-mail): 	

Web orrialdearen helbidea / Dirección de la página web: 	

ORDAINKETARAKO BANKETXEAREN EDO AURREZKI ENTITATEAREN DATUAK
DATOS BANCARIOS O DE LA ENTIDAD DE AHORRO PARA EL LIBRAMIENTO DE PAGOS

	

Banketxea edo aurrezki entitatea / Banco o entidad de ahorro	nnnn

Agentzia / Agencia	nnnn

K.D. / D.C.	nn

Kontu zk. / Nº cuenta	 nnnnnnnnnn

PERTSONA JURIDIKOAREN LEGEZKO ORDEZKARIAREN DATUAK
DATOS DEL/DE LA REPRESENTANTE LEGAL DE LA PERSONA JURÍDICA

Izen-deiturak / Nombre y apellidos: .

Helbidea / Dirección: 	

Posta kodea / Código Postal: ................Herria / Localidad:..........................Probintzia / Provincia: .

Tel.: :.................………………… Eskukoa / Móvil: :……………………….. Faxa / Fax: .............………...……

Posta elektronikoa / Correo electrónico (e-mail): 	

DIRULAGUNTZA JASO NAHIAN AURKEZTUTAKO KULTUR JARDUERAREN DESKRIBAPEN LABURRA
BREVE DESCRIPCIÓN DE LA ACTIVIDAD CULTURAL PRESENTADA PARA SER SUBVENCIONADA

	

	

	

	

	

	

EUSKARAREN ERABILERARI BURUZKO DATUAK / DATOS SOBRE LA UTILIZACIÓN DEL EUSKARA

Jardueraren garapenean euskarak ba al du presentziarik? / ¿Está el euskara presente en el desarrollo de la actividad?

Bai / Sí n Ez / No n

Nola gauzatzen da euskararen presentzia? / ¿Cómo se materializa la presencia del euskara? (Azaldu / Explicar):

	

	

	

	

AURKEZTU BEHARREKO DOKUMENTAZIOA	DOCUMENTACIÓN A APORTAR

	

1.–Eskatzaileari buruzko agiriak (1):	1.– Documentación relativa al/a la solicitante (1):

	

A) Pertsona fisikoak baldin badira:	A) Cuando se trate de personas físicas:

	

n NANaren fotokopia.	 n Fotocopia del DNI.

	

B) Pertsona juridikoak baldin badira:	B) Cuando se trate de personas jurídicas:

	

n Administrazio honetako erregistroan izena 	n Supuesto de Fundaciones o Asociaciones inscritas en los

emanda dauden fundazioak edo elkarteak badira: 	Registros dependientes de esta Administración: Certifi-

erregistroko ziurtagiria. Gainerako kasuetan, 	cado de inscripción; en otro caso, escritura de constitu-

eratze-agiria, entitateko estatutuak eta dagozkien 	ción y estatutos de la entidad así como acreditación de su

erregistro publikoetan inskribatuak daudela 	inscripción en los Registros Públicos correspondientes.

egiaztatzen duen ziurtagiria.

	

n Pertsona juridikoaren legezko ordezkariaren 	n Fotocopia del DNI del representante legal de la perso-

NANaren fotokopia eta lege-ahalmena duela 	na jurídica así como acreditación del poder de represen-

egiaztatzen duen ziurtagiria, ahalordetze agiriaren 	 tación que ejerza, bien mediante copia de la escritura de

bidez edo, hala badagokio, dagokion organuak 	 apoderamiento o, en su caso, bien mediante certificación

egindako egiaztagiriaren bidez.	expedida por el órgano correspondiente.

	

n IFZren fotokopia.	 n Fotocopia del NIF.

	

C) Pertsona fisiko nahiz juridikoak badira:	C) Tanto para personas físicas como jurídicas:

	

n A) eta B) puntuetan eskatutako 	n Declaración sustitutiva de la documentación exigida en

dokumentazioaren ordezko aitorpena. 		los apartados A) y B). Véase el anexo I. A. (2)

Ikus I. A eranskina. (2)

n Zerga-zorrak kitatuta dituela egiaztatzen 	n Certificación acreditativa de hallarse al corriente en las

duen ziurtagiria. (3)	obligaciones tributarias. (3)

	

2.–Garatu nahi den kultur jarduerari buruzko 	 2.–Documentación relativa a la actividad cultural a

dokumentazioa:	desarrollar:

	

n Kultur jarduera zertan datzan adierazten duen 	n Memoria detallada de la actividad cultural. Deberá

txosten zehatza. Gutxienez, honako aspektu hauek 	hacer mención, como mínimo, a los siguientes aspectos:

garatu beharko ditu:

	

• Kulturaren ikuspegitik jardueraren interes-maila. 	• Interés de la actividad desde el punto de vista cultural.

	

• Euskararen erabilera edo, bestela, Euskal 	• Utilización del euskara o, en su defecto, de las dos

Autonomia Erkidegoko bi hizkuntza ofizialena 	lenguas oficiales de la Comunidad Autónoma del País

jardueraren garapenean.	Vasco en el desarrollo de la actividad.

	

• Jardueraren originaltasuna eta izaera berritzailea.	• La originalidad y/o carácter innovador de la actividad.

	

• Jardueraren balizko onuradun-kopurua 	•Potencial número de beneficiarios de la actividad

(gutxi gorabeherakoa).	(aproximado).

	

•Jardueraren oihartzun soziala.	• Repercusión social de la actividad.

	

n Kultur jardueraren exekuzio-egutegia, posible 	n Calendario de ejecución de la actividad cultural, a ser

bada, kronograma baten bitartez adierazita.	posible mediante un cronograma.

	

n Kultur jardueraren diru-sarreren eta gastuen 	n Presupuesto desglosado y detallado de ingresos y

aurrekontu zehatza eta xehetua, I. B 	gastos de la actividad cultural, según el modelo del

eranskinaren arabera. (4)	anexo I. B. (4)

	

n Xede berberaz eskatutako beste dirulaguntzen 	n Relación y estado de otras solicitudes de subvención

zerrenda eta egoera. Ikus I. C eranskina. (5)	instadas para el mismo objeto. Véase el anexo I. C. (5)

		

n Eskaria baloratzeko aurkeztu nahi den gainerako 	n Documentación complementaria que se desee

dokumentazioa. (6)	presentar al efecto de valorar la solicitud. (6)

		

2.1.– Eskabidea aurkezten denerako jarduera 	2.1.– Documentación a presentar en el supuesto de que

jadanik burututa badago aurkeztu beharreko 	a la fecha de presentación de la solicitud la actividad ya

dokumentazioa:	hubiera sido realizada:

n Kultura sailburuaren 2003ko Aginduaren 	n La mencionada en el artículo 14 de la Orden de 2003,

15. artikuluak jakinarazitakoa.	de la Consejera de Cultura.

		

3.–Ordainketarako dokumentazioa.	3.– Documentación para el libramiento de pagos.

		

1 I. D edo I. E. eranskina (7).	1 Anexo I. D o I. E (7).

..................................(e)n, 2003ko
En ......................................, a ...... de

Izen-deiturak / Nombre y apellidos:

NAN / DNI: ...................................…….

Izenpea / Firma: (8)

OHARRA:	NOTA:

		

Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailaren Zerbitzu 	La Dirección de Servicios del Departamento de Cultura

Zuzendaritzak ondokoa adierazi nahi dizu: 	del Gobierno Vasco le informa que sus datos personales

eranskin honetan jarri dituzun datu pertsonalak, 	 obtenidos mediante la cumplimentación de este anexo van

Datu Pertsonalak Babesteko 15/1999 Lege 	a ser incorporados para su tratamiento en un fichero

Organikopean dagoen fitxategi automatizatu 	automatizado sujeto a lo dispuesto en la Ley Orgánica

batean sartuko ditugula, ondoren, erabili ahal 	15/1999, de Protección de Datos de Carácter Personal.

izateko.

		

Fitxategiko datuak ez zaizkio beste inori lagako. 	El uso de dicho fichero, cuyos datos no serán objeto de

Fitxategia Eusko Jaurlaritzaren Kultura Sailak 	cesión a terceros, se circunscribe al uso exclusivo de la

erabiliko du, bakarrik, berak sustatutako 	gestión de las ayudas promovidas por el Departamento de

dirulaguntzak kudeatzeko. 	Cultura del Gobierno Vasco.

		

Aipatutako Lege horretan jasotzen den moduan, 	Si lo desea, puede ejercitar los derechos de acceso,

datuok ikusi, zuzendu edo ezabatu nahi dituzula 	 rectificación, cancelación y oposición, previstos por la Ley,

edo ez dituzula jarri nahi adierazteko, honako 	 dirigiendo un escrito a la Dirección de Servicios, respon-

helbide honetara idatzi beharko duzu: Zerbitzu 	sable de dicho fichero, C/ Donostia-San Sebastián 1,

Zuzendaritza, Donostia-San Sebastián kalea 1, 	01010 Vitoria-Gasteiz.

01010 Vitoria-Gasteiz.

KULTURA SAILEKO ZERBITZU ZUZENDARITZA
DIRECCIÓN DE SERVICIOS DEL DEPARTAMENTO DE CULTURA

ESKABIDEA BETETZEKO ARGIBIDEAK	INSTRUCCIONES PARA CUMPLIMENTAR LA SOLICITUD

	

(1) Pertsonari edo entitateari buruzko agiriak:	(1) Documentación relativa a la persona/entidad:

	

Pertsona edo entitate berak dirulaguntza eskaera 	En el supuesto de que la persona o entidad realizara con-

bat baino gehiago egiten badu, pertsonari edo 	juntamente más de una solicitud de subvención, la docu-

entitateari buruzko dokumentazioa eskabide 	mentación relativa a la persona o entidad tan sólo deberá

batekin bakarrik aurkeztu beharko du.	presentarse acompañando a una cualquiera de las mismas.

	

(2) A) eta B) ataletan eskatutako dokumentazioaren 	(2) Declaración sustitutiva de la documentación exigida

ordezko aitorpena: Ikus I. A eranskina.	en los apartados A) y B): Véase el anexo I. A.

	

Entitate eskatzaileari buruz A) eta B) ataletan 	Cuando la documentación relativa a la persona o entidad

eskatutako dokumentazioa jadanik administrazioaren 	 solicitante exigida en los apartados A) y B) se halle en

esku baldin badago, ez da berriz ere aurkeztu behar, 	 poder de esta Administración, de conformidad al artícu-

hala ezarrita baitago Herri Administrazioen 	lo 35.f) de la Ley 30/1992, de Régimen Jurídico de las

Araubide Juridikoaren eta Administrazio 	Administraciones Públicas y del Procedimiento

Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992	 Administrativo Común, no será necesario volver a

Legearen 35.f artikuluan.	presentarla.

	

Hala izanez gero, aitorpen bidez egiaztatu behar da 	En este caso, se deberá aportar declaración en la que se

dokumentazioa indarrean dagoela, eta baita EAEko 	haga constar que dicha documentación se halla plenamen-

Administrazio Orokorreko zein organo edo 	te vigente, detallando la fecha y el órgano o dependencia

bulegotan aurkeztu zen edo zeinek egin zuen ere.	de la Administración General de la CAE en que fueron

	presentados o, en su caso, emitidos.

	

Ordezko aitorpen hori dokumentazioari dagokion 	Tan sólo podrá utilizarse esta vía cuando no hayan

jardunbidea bukatu zenetik hiru urte baino 	transcurrido más de tres años desde la finalización del

gehiago pasa ez badira baino ezingo da egin.	 procedimiento al que correspondan los documentos.

	

(3) Zerga-zorrak kitatuta dituela egiaztatzen 	3) La certificación acreditativa de hallarse al corriente de

duen ziurtagiria:	las obligaciones tributarias:

	

Gehienez, eskabidea aurkeztu baino hiru hilabete 	Deberá haber sido emitida por el organismo competente

lehenagokoa izan beharko du, eta horretarako 	con no más de tres meses de antelación a la fecha de soli-

eskumenak dituen erakundeak emana. Dena den, 	citud. No obstante el beneficiario estará obligado a pre-

dokumentazio hori dela eta jardunbideak irauten 	sentar cuantas certificaciones sobre este extremo se le exi-

duen bitartean eskatzen zaizkion ziurtagiriak 	jan durante la sustanciación de todas las fases del

aurkeztu beharko ditu onuradunak.	procedimiento.

	

Eskaera egin duen pertsona fisikoak edo entitateak 	En el supuesto que la entidad solicitante desarrolle su

lurralde bat baino gehiagotan jarduten baldin badu, 	 actividad en más de un territorio, el hecho de hallarse al

helbide fiskala duen lurraldeetako bakoitzari 	corriente de las obligaciones tributarias se acreditará

dagokion organoak egindako ziurtagiria aurkeztu 	mediante certificado expedido por el correspondiente

beharko du zerga-zorrak kitatuta dituela 	organismo competente en todos y cada uno de los

egiaztatzeko.	territorios en los que tenga domicilio fiscal.

	

(4) Aurrekontua: Ikus I. B eranskina.	(4) El presupuesto: Véase el anexo I. B.

	

Orekatua izango da, hots, gastuak berdin 	Habrá de ser equilibrado, es decir, gastos igual a

diru-sarrerak, eta diru-sarreren atalean Kultura 	 ingresos, precisando en el apartado de ingresos la canti-

Sailari eskatutako kopurua zehaztu beharko da.	dad solicitada al Departamento de Cultura.

	

(5) Xede berberaz aurkeztutako beste 	(5) Relación de otras solicitudes de subvención instadas

dirulaguntza-eskabideak:	para el mismo objeto:

	

Beste edozein erakunde pribatu nahiz publikori 	Habrá de detallarse toda subvención instada a cualquiera

xede berberaz eskatutako dirulaguntza guztiak 	otra entidad, pública o privada, para el mismo objeto,

zehaztu behar dira eta baita dirulaguntza horien 	 detallándose el estado de la misma (denegada, pendiente

egoeraren berri eman ere (ukatua, erantzunaren 	de contestación, concedida e importe).

zain ala emana dagoen eta, hala badagokio,

zenbatekoa den).

	

Beste dirulaguntzarik eskatu ez bada, zinpeko 	En caso de no haberse solicitado ninguna otra subvención,

aitorpen bidez adierazi beharko da hori. Ikus I. 	habrá de presentarse declaración jurada acreditativa de tal

C eranskina.	extremo Véase el anexo I. C.

	

Beste erakunde pribatuei zein publikoei eskatutako 	Así mismo, deberá comunicarse a la Dirección de

dirulaguntzen zenbatekoen edota egoeraren edozein 	 Servicios cualquier cambio en el estado o en el importe

aldaketaren berri eman beharko zaio dirulaguntzen 	de las ayudas solicitadas a otras entidades, tanto públicas

kudeaketaz arduratzen den Zerbitzu Zuzendaritzari 	o privadas en cualquier momento de la tramitación

kasuan kasuko espedientea ebatzi aurretiko 	 administrativa anterior a la resolución del expediente.

administrazio-izapidetzaren edozein unetan.	

	

(6) Eskabidea baloratzeko aurkeztu nahi den 	(6) Documentación complementaria que se desee

dokumentazio osagarria:	presentar al efecto de valorar la solicitud:

	

Jarduera hobeto baloratzeko, pertsona edo entitate 	 Voluntariamente podrá presentarse cualquier otra

eskatzaileak egokitzat jotzen duen beste edozein 	 documentación que se entienda por la persona/entidad

dokumentazio aurkez dezake.	solicitante sea pertinente para la mejor valoración de la

	actividad.

	

(7) Ordainketarako dokumentazioa:	(7) Documentación para el libramiento de pagos:

	

Banku-helbideratze atzerritarra duten pertsona 	En el supuesto de personas físicas o entidades con

fisikoek zein entitateek IBAN zenbakia 	domiciliación bancaria en el extranjero deberá

(International Bank Acount Number/Banku- 	presentarse certificación acreditativa del IBAN

kontuaren Nazioarteko Zenbakia) ziurtatzen duen 	 (International Bank Acount Number/Código

agiria aurkeztu beharko dute.	Internacional de la Cuenta Bancaria).

	

(8) Izenpea:	(8) Firma:

	

Eskabidea izenpetzen duenak eta eskaera egiten 	El firmante de la solicitud habrá de coincidir con el

duenak pertsona bera izan beharko du, eta 	solicitante de la misma que deberá ser en todo caso quien

entitatearen legezko ordezkaria izan.	ostente la representación legal de la entidad.

	

I. A ERANSKINA / ANEXO I. A

I ERANSKINAREN A) ETA B) ATALETAN ESKATUTAKO DOKUMENTAZIOAREN ORDEZKO AITORPENA
DECLARACIÓN SUSTITUTIVA DE LA DOCUMENTACIÓN EXIGIDA EN LOS APARTADOS A) Y B) DEL ANEXO I

…………………...…………….……Jauna/Andrea	D./Dña. ……………………....…..........……………...,

nire izenean edo ……………………………..	en mi propio nombre o en representación de la entidad

………………………………. entitatearen izenean	 …………………………………………….....………

	

eta Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta 	y de conformidad con lo establecido en el artículo 35.f)

Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 	de la Ley 30/1992, de Régimen Jurídico de las

26ko 30/1992 Legearen 35.f artikuluak dioenari 	 Administraciones Públicas y del Procedimiento

jarraituz,	Administrativo Común,

AITORTZEN DUT / DECLARO

	

Honako Agindu honen I eranskineko A) eta B) 	Que la documentación solicitada en los apartados A) y

ataletan aipatzen den dokumentazio guztiak 	B) del anexo I de la presente Orden se halla plenamente

indarrean jarraitzen duela eta Euskal Autonomia 	vigente y obra en poder de la Administración General de

Erkidegoaren administrazioaren orokorraren esku 	la Comunidad Autónoma del País Vasco.

dagoela.

	

1.–Saila: …………………………….......……....	1.– Departamento: ……………………………………

	

2– Zuzendaritza: …………………............………	2.– Dirección: ……………………………………...

	

3.– Aurkeztu zeneko dirulaguntzetarako deialdia:	3.– Convocatoria de ayudas a la que fue presentada:

	

3.1.–Dirulaguntzetarako deialdiaren idazpuruaren 	 3.1.–Texto del encabezamiento de la convocatoria de

testua:	ayudas:

			

			

			

			

			

			

			

3.2.– Dirulaguntzetarako deialdiaren 	3.2.- Fecha de publicación de la convocatoria de ayudas

EHAAko argitalpen-data (Betetzea ez da 		en el BOPV (No es obligatorio cumplimentarlo) :

beharrezkoa): ……………………………………	…………………………………..

	

3.3.– Dokumentuak dagozkion prozeduraren 	3.3.– Fecha de finalización del procedimiento al que

bukaera-data (dagokion organo eskudunak hartutako 	 correspondan los documentos (fecha de emisión de la

erabakiaren data):	Resolución por el órgano competente):

			

Horrela jasota gera dadin eta dagozkion ondorioak	Para que así conste y surta los efectos oportunos, firmo

izan ditzan, honako AITORPEN hau izenpetzen 	la presente DECLARACIÓN en ……………………….

dut ………….. ………….(e)n bi mila eta (letraz)	a (con letras) …………………………….....…………

…………………....(e)an.	(con letras) ……………………… de dos mil de tres.

	

NAN / DNI: .....................................

Izenpea / Firma: (1)

OHARRA:	NOTA:

	

(1) Izenpetzen duenak entitatearen legezko 	(1) El firmante deberá ser en todo caso quien ostente la

ordezkaria izan beharko du.	representación legal de la entidad.

	

I. B ERANSKINA / ANEXO I. B (1)
GASTUAK / GASTOS

	KONTZEPTUA / CONCEPTO	ZENBATEKOA / IMPORTE

Pertsonal gastuak / Gastos de personal

			

			

			

Funtzionamendu gastuak / Gastos de funcionamiento

			

			

			

			

Bestelako gastuak / Otros gastos

			

			

			

			

Guztira / Total	

			

DIRU-SARRERAK/INGRESOS

	KONTZEPTUA / CONCEPTO	ZENBATEKOA / IMPORTE	EGOERA / ESTADO

Eskatzailearen ekarpena / Aportación del solicitante

			 	

Ente publikoen ekarpenak / Aportaciones de entes públicos

			 	

			 	

			 	

			 	

Ente pribatuen ekarpenak / Aportaciones de entidades privadas

			 	

			 	

			 	

			 	

Bestelako sarrerak / Otros ingresos

			 	

			 	

			 	

			 	

Guztira / Total			

ESKATUTAKO DIRULAGUNTZA / SUBVENCIÓN SOLICITADA	

NAN / DNI: .....................................

Izenpea / Firma: (2)

(1) Aurrekontuak orekatua behar du izan, hots, 	(1) El presupuesto debe ser equilibrado, es decir, gastos

gastuak berdin diru-sarrerak (eskatutako dirulaguntza 	 igual a ingresos (incluida la subvención solicitada).

barne).

(2) Izenpetzen duenak entitatearen legezko ordezkaria 	 (2) El firmante deberá ser en todo caso quien ostente la

izan beharko du.	representación legal de la entidad.

	

I. C ERANSKINA / ANEXO I. C

………………………………….……Jauna/Andrea	D./Dña. …………………………………………...,

nire izenean edo ……………………….....………..	en mi propio nombre o en representación de la entidad

………………….....………. entitatearen izenean	 …………….....………………………………………

AITORTZEN DUT / DECLARO

	

Aurkeztutako kultur jarduera garatzeko Eusko 	Que para la realización de la actividad presentada

Jaurlaritzaren Kultura Sailari baino ez zaiola 	única y exclusivamente se ha solicitado ayuda al

dirulaguntza eskatu.	Departarmento de Cultura del Gobierno Vasco.

	

Horrela jasota gera dadin eta dagozkion ondorioak 	Para que así conste y surta los efectos oportunos,

izan ditzan, honako AITORPEN hau izenpetzen 	firmo la presente DECLARACIÓN en

dut …………….…….…………………………..	…………………………………………………….

……….……….(e)n bi mila eta hiruko (letraz)	a (con letras) …………………………….. de

………………..…….……..…………aren	(con letras) ……………………… de dos mil tres.

(letraz)……………………………………....(e)an.

NAN / DNI: .....................................

Izenpea / Firma: (1)

OHARRA:	NOTA:

	

(1) Izenpetzen duenak entitatearen legezko 	(1) El firmante deberá ser en todo caso quien ostente

ordezkaria izan beharko du.	la representación legal de la entidad.

	

I. D ERANSKINA / ANEXO I. D

HIRUGARRENAREN DATUEN ALTA / ALTA DE DATOS TERCERO INTERESADO (*)
HIRUGARRENA IDENTIFIKATZEKO DATUAK / DATOS IDENTIFICACIÓN DEL TERCERO

IFZ edo NAN / NIF o DNI. (1) .

Entitatearen izena edo pertsona fisikoaren izen-deiturak / Denominación de la entidad o nombre y apellidos de la persona física

HIRUGARRENAREN HELBIDERATZE-DATUAK / DATOS DE DOMICILIACIÓN DEL TERCERO

Kalea, zk., solairua

Calle, nº, piso .

Herria

Localidad .

Probintzia

Provincia ..

Udal kodea (2) Posta-kodea

Código de población....................................................... Código postal ........................................................

BANKETXEAREN EDO AURREZKI ENTITATEAREN DATUAK / DATOS BANCARIOS O DE LA ENTIDAD DE AHORRO (3)

Banketxea edo aurrezki entitatea / Banco o ent. de ahorro.	nnnn

Agentzia / Agencia.	nnnn

K.D. / D.C.	nn

Kontu zk. / Nº cuenta	 nnnnnnnnnn

Jabea / Titular....

	Bankuaren adostasuna (3)	Hirugarrenaren adostasuna	 Sailaren onespena	Kontabilitatearen onespena

	Conforme banco	Conforme tercero	Vº Bº Departamento	Vº Bº Contabilidad

	Sinadura eta zigilua	Sinadura eta zigilua	 Baimenduriko sinadura 	Baimenduriko sinadura

	Sello y firma	Sello y firma	Firma autoriziada	Firma autoriziada

(*) Eusko Jaurlaritzatik dirulaguntzarik inoiz jaso ez dutenek bete beharreko inprimakia / Impreso a rellenar por aquellos/as peticionarios/as que no hayan recibido nunca subvención alguna del Gobierno Vasco

Argibideak / Observaciones:

(1) Erantsi fitxa honi Identifikazio Fiskaleko Txartelaren fotokopia edo Nortasun Agiri Nazionalarena. / Debe adjuntarse fotocopia de laTarjeta de Identificación Fiscal o, en su caso, del Documento Nacional de Identidad.

(2) Administrazioak bete beharrekoa / A rellenar por la Administración.

(3) Banketxeak edo aurrezki entitateak bete beharrekoa / A cumplimentar por el Banco o entidad de ahorro.

OGASUN ETA HERRI ADMINISTRAZIO SAILEKO KONTROL EKONOMIKOKO BULEGOKO KONTABILITATE ZERBITZUA

SERVICIO DE CONTABILIDAD DE LA OFICINA DE CONTROL ECONÓMICO DEL DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y ADMINISTRACIÓN PÚBLICA.

I. E.ERANSKINA / ANEXO I. E
HIRUGARRENAREN DATUETAN ALDAKETA(K) SARTZEKO ESKABIDE-ORRIA (*)
SOLICITUD MODIFICACIÓN EN LOS DATOS DEL TERCERO
HIRUGARRENA IDENTIFIKATZEKO DATUAK / DATOS IDENTIFICACIÓN DEL TERCERO

IFZ edo NAN / NIF edo DNI.

…………………….…

Entitatearen izena edo pertsona fisikoaren izen-deiturak / Denominación de la entidad o nombre y apellidos de la persona física...............................................................................................................................................................

ALDAKETA / MODIFICACIÓN (2)

A.- HELBIDERATZE-DATUAK / DATOS DE DOMICILIACIÓN

Kalea, zk., solairua

Calle, nº, piso

Herria

Localidad

Probintzia

Provincia

Udal kodea Posta-kodea

Código de población

B.- BANKETXEAREN EDO AURREZKI ENTITATEAREN DATUAK / DATOS BANCARIOS O DE LA ENTIDAD DE AHORRO (3)

Banketxea edo aurrezki entitatea / Banco o ent.de ahorro	nnnn

Agentzia / Agencia.	nnnn

K.D. / D.C.	nn

Kontu zk. / Nº cuenta	 nnnnnnnnnn

Jabea / Titular.

Data / Fecha Sinadura / Firma

(*) Eusko Jaurlaritzatik inoiz dirulaguntzaren bat jaso badute ere, helbideratze edota banketxearen datuetan aldaketaren bat sartu nahi dutenek bete beharreko inprimakia / Impreso a cumplimentar por aquellos/as peticionarios/as que, habiendo recibido en alguna ocasión alguna subvención del Gobierno Vasco, deseen introducir alguna modificación en los datos de domiciliación y/o en los bancarios.

Argibideak / Observaciones:

(1) Administrazioak bete beharrekoa / A rellenar por la Administración.

(2) Aldaturiko kontzeptua(k) baino ez da(dira) adierazi behar / Tan sólo debe(n) cumplimentarse el/los concepto(s) a modificar.

(3) Kasu honetan, honako domumentazio osagarri hau erantsi beharko zaio inprimakiari / En este caso deberá adjuntarse al impreso la siguiente documentación:

	• Proposatzen den aldaketarako arrazoia / Razón que motiva el cambio.

	• Ordainketarako jakinarazitako kontu korrontea egon badagoela eta beraren titularra adierazitakoa bera dela ziurtatzen dituen banku edo aurrezki-entitate batek emandako agiria / Documento expedido por una entidad bancaria o de ahorro que certifique la existencia de cuenta y la titularidad de la misma.

OGASUN ETA HERRI ADMINISTRAZIO SAILEKO KONTROL EKONOMIKOKO BULEGOKO KONTABILITATE ZERBITZUA

SERVICIO DE CONTABILIDAD DE LA OFICINA DE CONTROL ECONÓMICO DEL DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y ADMINISTRACIÓN PÚBLICA.

II. ERANSKINA / ANEXO II
KULTUR JARDUERA ZEHATZAK BURUTZEKO DIRULAGUNTZEN JUSTIFIKAZIOA
JUSTIFICACIÓN DE SUBVENCIONES PARA LA REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES CULTURALES CONCRETAS

INPRIMAKIA BETETZEN HASI BAINO LEHENAGO, IRAKURRI ARRETAZ, MESEDEZ, ARGIBIDEAK / ANTES DE COMENZAR A CUMPLIMENTAR EL IMPRESO, LEA DETENIDAMENTE, POR FAVOR, LAS INSTRUCCIONES.

DIRULAGUNTZA JASO DUEN PERTSONA FISIKOAREN EDO JURIDIKOAREN DATUAK
DATOS DE LA PERSONA FÍSICA O JURÍDICA BENEFICIARIA DE SUBVENCIÓN

Pertsona fisikoaren edo juridikoaren izena / Denominación de la persona física o jurídica: 	

	

IFZ edo NAN / NIF o DNI: 	

PERTSONA JURIDIKOAREN LEGEZKO ORDEZKARIAREN DATUAK
DATOS DEL/DE LA REPRESENTANTE LEGAL DE LA PERSONA JURÍDICA

Izen-deiturak / Nombre y apellidos:

DNI:...........................

Esp. zk. / Exp. nº: AGO-2003/ nnnn

Dirulaguntza jaso duen kultur jarduera / Actividad cultural subvencionada: 	

	

	

	

PERTSONA EDO ENTITATE ONURADUNAK 	DOCUMENTACION APORTADA POR LA

AURKEZTUTAKO DOKUMENTAZIOA	PERSONA/ENTIDAD BENEFICIARIA

	

n Burututako kultur jardueraren gaineko txosten 	n Memoria descriptiva de la actividad cultural

deskriptiboa, ahalik eta zehatzena, eta jarduerari 	 realizada, lo más detallada posible, que incluya una

buruzko balorazioa ere jasoko duena.	valoración de la misma.

	

n Kultur jardueraren exekuzioak sortarazitako 	n Justificantes de gastos originados con motivo de la

gastuen ordainagiriak, dirulaguntza-eskabidearekin 	 realización de la actividad cultural subvencionada por

batera aurkeztutako gastu-aurrekontuaren pareko 	una cuantía equivalente al importe total del

zenbatekoari dagozkionak. Horrezaz gain, II. 	presupuesto de gastos inicialmente presentado junto con

A eranskina ere bete beharko da (1) eta (2).	la solicitud de subvención. Así mismo, deberá cumpli-

	mentarse el anexo II. A (1) y (2).

	

n Diruz lagundutako jardueraren gastu eta diru 	n Mediante declaración jurada, balance definitivo y lo

sarrerei buruzko behin betiko balantzea, ahalik eta 	más desglosado posible de gastos e ingresos de la acti-

zehatzena eta zinpeko aitorpen bidez. Bertan adierazi 	 vidad subvencionada, haciendo mención expresa de las

beharko da zer nolako dirulaguntzak jaso dituen 	ayudas recibidas tanto de instituciones públicas como

erakunde publikoen nahiz pribatuen eskutik, 	privadas e incluyendo la ayuda otorgada por el

Kultura Sailak emandakoa ere sartzen dela 	Departamento de Cultura (véase anexo II. B).

(ikus II. B eranskina).

	

Kultura Sailak emandakoaz gain bestelako 	En el caso de no haberse recibido ayuda alguna

dirulaguntzarik jaso ez baldin bada, hori egiaztatzen 	 diferente a la del Departamento de Cultura, se

duen agiria ere aurkeztu beharko da	adjuntará así mismo certificación de tal extremo (véase

(ikus II. C eranskina).	anexo II. C).

	

n Hala badagokio, diruz lagundutako kultur jarduera	n Si hubiera lugar, ejemplares de las diversas versiones

dela-eta egindako material guztietako aleak, 	 lingüísticas, en soporte físico o magnético, de cada uno

hizkuntz bertsio guztietakoak, euskarri fisiko nahiz 	de los materiales generados a partir de la actividad

magnetikoan eta baita prentsa dosierra ere. Horietan 	 cultural subvencionada, haciéndose mención en los

Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailaren dirulaguntza 	mismos al patrocinio del Departamento de Cultura del

jaso dela adierazi beharko da (3).	Gobierno Vasco así como, si hubiera lugar, dossier de

	prensa relativo a la misma (3).

	

n Onuraduna beste Administrazio Publiko bat 	n Cuando la entidad beneficiaria sea otra Administra-

baldin bada, orain arte esandakoaz gain, egiaztagiri 	 ción Pública, además de lo anterior deberá aportarse

bat ere aurkeztu beharko da, egiaztapena egiteko 	también certificación del órgano competente en la que

eskumena duen organoak egina, emandako 	conste el cumplimiento del objeto y la finalidad de la

dirulaguntzaren helburua eta xedea bete dela 	subvención concedida y los importes destinados al

egiaztatu eta horretarako erabili den diru kopurua 	 efecto.

zenbatekoa izan den adierazteko.

	

n Dirulaguntzaren bigarren zatiaren ordainketa 	n Si el segundo pago de la subvención se efectuara en el

2004. urtean egingo balitz, aurreko dokumentzioaz 	 ejercicio 2004, deberá adjuntarse además certificación

gain, zerga-zorrak kitatuta dituela egiaztatzen duen 	 acreditativa de hallarse al corriente en las obligaciones

ziurtagiria ere erantsi beharko da. (4)	tributarias. (4)

	

........................(e)n, 200…(e)ko

Izen-deiturak / Nombre y apellidos:

Izenpea / Firma: (*)

OHARRA:	NOTA:

	

(*) Izenpetzen duenak entitatearen legezko 	(*) El firmante deberá ser en todo caso quien ostente la

ordezkaria izan beharko du.	representación legal de la entidad.

KULTURA SAILEKO ZERBITZU ZUZENDARITZA
DIRECCIÓN DE SERVICIOS DEL DEPARTAMENTO DE CULTURA

AURKEZTU BEHARREKO DOKUMENTAZIOARI	NOTAS ACLARATORIAS SOBRE LA

BURUZKO ARGIBIDEAK	DOCUMENTACIÓN A APORTAR

	

(1) Gastuen ordainagiriak	(1) Justificantes de gastos

	

a) Salbuespen gisa, eta Euskal Autonomia 	a) Excepcionalmente, y cuando la financiación con car-

Erkidegoko aurrekontuen bidez egiten den 	go a los Presupuestos de la Comunidad Autónoma

finantzazioak hasiera batean dirulaguntza-	Vasca no supere el 50% sobre el presupuesto de gastos

eskabidearekin batera aurkeztutako gastu-	inicialmente presentado junto con la solicitud de sub-

aurrekontuaren %50 gainditzen ez badu, jarduera 	vención, deberán presentarse justificantes de gastos

aurrera ateratzeko gastuen ordainagiriak aurkeztu 	 originados con motivo de la realización de la actividad

beharko dira, emandako dirulaguntzaren 	subvencionada por una cuantía equivalente al importe

zenbatekoa adinakoak.	de la subvención concedida.

	

b) Dena dela, Zerbitzu Zuzendaritzak hala eskatzen 	b) No obstante, cuando la Dirección de Servicios así lo

badu, pertsona edo entitate onuradunek hitz ematen 	 requiera y dentro del plazo de tres meses contados a

dute hasiera batean dirulaguntza-eskabidearekin 	partir de la finalización del plazo de presentación

batera aurkeztutako gastu-aurrekontuaren zenbateko 	 establecido en el punto 2 del artículo 15 de la Orden de

osoari dagozkion gainontzeko gastuen ordainagiriak 	26 de marzo de 2003, de la Consejera de Cultura, tales

zuzendaritza horren esku jarriko dituztela Kultura 	 personas físicas o entidades beneficiarias asumen el

sailburuaren 2003ko martxoaren 26ko Aginduaren 	 compromiso de poner a disposición de aquélla(s) los

15. artikuluko 2. puntuan ezarritako aurkezpen-epea 	 justificantes de pago restantes que cubran el importe

amaitu eta handik hiru hilabeteko epean.	total del presupuesto de gastos inicialmente presentado

	junto con la solicitud de subvención.

	

c) Gastuen ordainagiriak aurkezteko moduari 	c) En cuanto a la forma de presentación de los

dagokionez, jatorrizkoak besterik ez dira onartuko, 	 justificantes de gastos, tan sólo se aceptarán originales

edo bestela, Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailak edo 	de los mismos o, en su defecto, fotocopia compulsada por

dagokion Lurralde Historikoko Kulturako Lurralde 	el Departamento de Cultura del Gobierno Vasco o el

Zerbitzuak konpultsatutako fotokopiak.	Servicio Territorial de Cultura del Territorio Histórico

	correspondiente.

	

(2) Gastuaren ordainagiritzat hartuko diren 	(2) Documentos que tienen la consideración de

dokumentuak	justificante de gasto

	

a) Nomina bidez justifikatzen direnak. 	a) Los justificados mediante nómina.

	

b) Gizarte Segurantzako TC-1 eta TC-2 agirien 	b) Los justificados mediante los documentos TC-1 y

bidez justifikatzen direnak.	TC-2 de la Seguridad Social.

	

c) Pertsona Fisikoen Errentaren Gaineko Zergaren 	c) Los justificados mediante los documentos 110 y 111

gaineko erretentzioa adierazten duten 110 eta 	de declaración de retenciones sobre el Impuesto sobre la

111 agirien bidez justifikatutakoak.	Renta de las Personas Físicas.

	

d) Faktura bidez justifikatutakoak. Ordainagiriak, 	d) Los justificados mediante factura. Toda factura para

baliozkoak izan daitezen, honako datu hauek izan 	ser considerada válida deberá contener los siguientes

beharko dituzte:	datos:

	

•d.1) Zenbakia eta, hala badagokio, seriea. 	• d.1) Número y, en su caso, serie.

	

• d.2) Igorlearen eta hartzailearen izena eta abizenak 	• d.2) Nombre y apellidos o denominación social,

edo baltzuaren izena, identifikazio fiskaleko zenbakia 	 número de identificación fiscal y domicilio del

eta helbidea edo, hala badagokio, bertan bizi ez 	 expedidor y del destinatario o, en su caso, localización

direnak baldin badira, ohiko bizitokia.	del establecimiento permanente si se trata de no

	residentes.

	

• d.3) Operazioaren deskribapena eta guztizko 	• d.3) Descripción de la operación y su contraprestación

kontraprestazioa. Operazioa Balio Erantsiaren 	total. Cuando la operación esté sujeta y no exenta en el

gaineko Zerga ordaintzeaz libre ez dagoenean, ordain 	 Impuesto sobre el Valor Añadido, deberán consignarse

agirian oinarri ezargarria zehaztu ahal izateko 	en la factura todos los datos necesarios para la

beharrezko diren datu guztiak adierazi beharko dira, 	 determinación de la base imponible, así como el tipo

bai eta zerga-tipoa eta erreperkutitutako kuota ere. 	 tributario y la cuota repercutida. Cuando la cuota se

Kuota prezioaren barruan erreperkutitzen denean, 	 repercuta dentro del precio, se indicará únicamente el

aplikatutako zerga-tipoa bakarrik adieraziko da edo, 	 tipo tributario aplicado, o bien la expresión "IVA

bestela "BEZ barne" esaldia jarriko, Balio 	incluido", si así está autorizado en la normativa

Erantsiaren gaineko Zerga arautzen duen araudian 	 reguladora del Impuesto sobre el Valor Añadido.

hala baimenduta baldin badago.

	

•d.4) Faktura egin zen eguna.	•d.4) Fecha de emisión de la factura.

Arauarekiko salbuespenak abenduaren 18ko 	Las excepciones a la norma –operaciones exentas de

2.402/1985 Errege Dekretuan ezarritakoak dira, 	 facturación, no obligatoriedad de consignación en la

zeinaren bidez arautzen baita enpresari eta 	factura de los datos de identificación del destinatario,

profesionalei dagokien ordain agiria egin eta emateko 	 omisión de la consignación expresa en la factura de la

betebeharra, eta aipatutako dekretu horren 	cuota tributaria repercutida y del tipo impositivo

hainbat idazati baliogabetu edo aldatzeko ondoren 	 aplicado, sustitución de las facturas por talonarios de

emandako beste Errege Dekretuetan ezarritakoak: 	vales numerados o, en su defecto, tickets expedidos por

fakturatu beharrik gabeko operazioak, ordain agirian 	 máquinas registradoras– son las recogidas en el Real

hartzailea nor den jarri behar ez izatea, 	Decreto 2.402/1985, de 18 de diciembre, por el que se

erreperkutitutako kuota eta aplikatutako zerga-tasa 	 regula el deber de expedir y entregar factura que

ordain agirian ez adieraztea, fakturen partez zenbakiz 	 incumbe a los empresarios y profesionales, y en

hornitutako talonarioak erabiltzea edo, horiek ezean, 	 posteriores Reales Decretos que modifican o derogan

makina erregistratzaileek egindako tiketak ematea.	 determinados párrafos del anteriormente mencionado.

	

e) Banketxeek egindako egiaztagiri edo zorragatiko 	e) Los justificados mediante certificación o documentos

kargu-dokumentu bidez justifikatutakoak, horietan, 	de cargo por adeudamiento bancario que, expedidos por

aurrezki entitateek egindakoak izanik, 	entidades financieras, contengan los datos propios de una

ordainagirietako datuak agertzen baitira, serie 	factura a excepción del número y serie.

zenbakia izan ezik.

	

f) Enpresari edo profesionalak ez diren pertsona 	f) En el caso de trabajos esporádicos realizados por

fisikoek egindako aldizkako lanen kasuan, horiek 	 personas físicas que no tengan la condición de

justifikatzeko autofaktura edo idazki bat aurkeztu 	 empresarios o profesionales, la justificación de los

beharko da. Idazkia edo autofaktura egin duen 	mismos se realizará mediante autofactura o escrito

pertsona juridikoaren ordezkaria den pertsona 	firmado por la persona física representante de la

fisikoak sinatu beharko du eta, bertan, gutxienez, 	 persona jurídica emisora del mismo. Dicho escrito o

honako datu hauek agertu beharko dira: 	autofactura, deberá contener, como mínimo los datos

	siguientes:

	

• f.1) Zenbakia.	• f.1) Número.

	

• f.2) Igorlearen eta hartzailearen izenak eta 	• f.2) Nombre y apellidos, número de identificación

abizenak, identifikazio fiskaleko zenbakiak eta 	fiscal y domicilio del expedidor y del destinatario.

helbideak.

	

• f.3) Operazioaren deskribapena eta bere 	•f.3) Descripción de la operación y su importe total.

zenbateko osoa.

	

•f.4) Ekintzak izaera profesionala baldin badauka, 	 •f.4) Si la actividad se considera de carácter

Pertsona Fisikoen Errentaren gaineko Zergari 	profesional, el desglose correspondiente al Impuesto

dagokion banakatzea.	sobre la Renta de las Personas Físicas.

	

• f.5) Autofaktura edo idazkia egin den eguna.	• f.5) Fecha de emisión de la autofactura o del escrito.

•f.6) "Jaso izanaren adierazpena" eta 	•f.6) "Recibí" y firma del destinatario.

hartzailearen izenpea.

	

3.–Hizkuntzak eta Kultura Sailaren 	3.– Idiomas y mención al patrocinio del

dirulaguntzaren aipamena:	Departamento de Cultura:

	

Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailaren dirulaguntza 	Dicha mención al patrocinio deberá figurar en euskera

jaso dela adierazten duen aipamena euskaraz egin 	o, en su defecto, en las dos lenguas oficiales de la

beharko da edo, besterik ezean, Euskal Autonomia 	 Comunidad Autónoma del País Vasco. Este

Erkidegoko bi hizkuntza ofizialetan. Nolanahi ere, 	 compromiso no afecta a aquellas personas físicas o

konpromiso hori ez dute bete beharko ez burututzat 	 entidades que resulten beneficiarios/as de subvención tras

emandako kultur jarduera aurkeztu ondoren 	la presentación de la actividad ya finalizada ni a

dirulaguntzaren bat jasoko duten pertsona fisikoek 	 aquéllas que recibieran la notificación de concesión de

edo entitateek ez eta kultur jarduera burutu ondoren 	 subvención con posterioridad a la realización de la

dirulaguntzaren baten onuradunak direla adierazten 	 actividad.

duen jakinarazpen-idazkia jasoko dutenek ere.

	

(4) Zerga-zorrak kitatuta dituela egiaztatzen 	(4) La certificación acreditativa de hallarse al corriente

duen ziurtagiria:	de las obligaciones tributarias:

	

Gehienez, eskabidea aurkeztu baino hiru hilabete 	Deberá haber sido emitida por el organismo

lehenagokoa izan beharko du, eta horretarako 	competente con no más de tres meses de antelación a la

eskumenak dituen erakundeak emana. Dena den, 	fecha de solicitud. No obstante el beneficiario estará

dokumentazio hori dela eta jardunbideak irauten 	obligado a presentar cuantas certificaciones sobre este

duen bitartean eskatzen zaizkion ziurtagiriak 	extremo se le exijan durante la sustanciación de todas

aurkeztu beharko ditu onuradunak.	las fases del procedimiento.

	

Eskaera egin duen pertsona fisikoak edo entitateak	En el supuesto que la entidad solicitante desarrolle su

lurralde bat baino gehiagotan jarduten baldin badu, 	 actividad en más de un territorio, el hecho de hallarse

helbide fiskala duen lurraldeetako bakoitzari 	al corriente de las obligaciones tributarias se acreditará

dagokion organoak egindako ziurtagiria aurkeztu 	mediante certificado expedido por el correspondiente

beharko du zerga-zorrak kitatuta dituela egiaztatzeko.	 organismo competente en todos y cada uno de los

	territorios en los que tenga domicilio fiscal.

II. A ERANSKINA / ANEXO II A

GASTUEN ORDAINAGIRIEN ZERRENDAKETA / LISTADO DE LOS DOCUMENTOS JUSTIFICATIVOS DE GASTO (1) eta/y (2)

A: Ordainagiriaren ondoz ondoko ordena zk. / Nº de orden correlativo (3)

B: Ordainagiri-mota / Tipo de justificante de pago (4)

C: Ordainagiria identifikatzen duen zk. / Nº identificativo del justificante de pago

D: Ordainagiriaren data / Fecha del justificante de pago

E: Ordainagiriaren igorlea / Emisor(a) del justificante de pago

F: Ordainagiriaren kontzeptua eta, hala badagokio, kontzeptuaren azalpena eta xedea ere / Concepto del justificante de pago y, si procediera, explicación y destino del mismo

G: Ordainagiriaren zenbatekoa (zergak sartuta) / Importe del justificante de pago (impuestos incluidos).

	A	B	C	D	E	F	G

			

			

			

			

			

			

			

			

			

			

			

			

			

			

			

			

			

OHARRAK / OBSERVACIONES

(1): Kasuan kasu bete itzazu, mesedez, dagozkion laukiak / Rellene, por favor, las casillas que correspondan en cada caso.

(2): Lerro gehiago behar izanez gero, jarraitu, mesedez, beste orrialde batean/batzuetan honako eredu hau gidari harturik / En el supuesto de necesitar más líneas, continúe, por favor, en otra(s) página(s) utilizando el presente modelo como guía.

(3): Jarri ezazu, mesedez, aurkeztutako gastuen ordainagirietako bakoitzari dagokion ondoz ondoko ordena zk. / Ponga, por favor, a cada uno de los documentos justificativos de gasto el correspondiente nº de orden correlativo.

(4):

• 4.a.- Nomina/Nómina

• 4.b.- Gizarte SegurantzarenTC-1 edota TC-2 agiriak/Documentos TC-1 y/o TC-2 de la Seguridad Social.

• 4.c.- Pertsona Fisikoen Errentaren Gaineko Zergaren gaineko erretentzioa adierazten duten 110 eta 111 agiriak/Documentos 110 y 111 de declaración de retenciones sobre el Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas.

• 4.d.- Banketxeek zein Aurrezki Kutxek egindako egiaztagiri edo zorragatiko kargu-dokumentuak, horietan, aurrezki entitateek egindakoak izanik, faktura baten ohiko datuak agertzen baitira, serie zenbakia izan ezik.

• 4.e.- Banketxeko zein Aurrezki Kutxako txekearen kopia (dirua kobratu dela adierazten duen Banketxeko zein Aurrezki Kutxako mugimenduaren kopia erantsi beharko da)/Copia de cheque bancario (deberá acompañarse copia del correspondiente movimiento bancario que acredite su cobro).

• 4.f.- Faktura/Factura

• 4.g.- Autofaktura (dirua kobratu dela adierazten duen Banketxeko zein Aurrezki Kutxako mugimenduaren kopia erantsi beharko da)/Autofactura (deberá acompañarse copia del correspondiente movimiento bancario que acredite su cobro)

• 4.h.- Tiketa/Ticket

• 4.i.- Dirua jaso izanaren agiria (dirua kobratu dela adierazten duen Banketxeko zein Aurrezki Kutxako mugimenduaren kopia erantsi beharko da)/Recibí (deberá acompañarse copia del correspondiente movimiento bancario que acredite su cobro)

• 4.j.- Bestelakoak (zehaztu)/Otros (especificar)

II. B ERANSKINA / ANEXO II B

DIRUZ LAGUNDUTAKO KULTUR JARDUERAREN BEHIN BETIKO BALANTZE EKONOMIKOA
BALANCE DEFINITIVO DE LA ACTIVIDAD CULTURAL SUBVENCIONADA

……………………………………..Jauna/Andrea,	D./Dña. ………………………………………………...,

nire izenean edo …………………………………..	en mi propio nombre o en representación de la

………………………………entitatearen izenean	entidad ………….........………………………………

ZIN DAGIT / DECLARO BAJO JURAMENTO

	

Eusko Jaurlaritzaren Kultura Sailak diruz 	Que el balance definitivo de la actividad subvencionada

lagundutako kultur jardueraren behin betiko 	por el Departarmento de Cultura del Gobierno Vasco es

balantze ekonomikoa honako hau dela:	el siguiente:

GASTUAK / GASTOS

	KONTZEPTUA / CONCEPTO	ZENBATEKOA / IMPORTE

			

			

			

			

			

			

			

			

			

			

Guztira / Total			

DIRU-SARRERAK / INGRESOS

	KONTZEPTUA / CONCEPTO	ZENBATEKOA / IMPORTE

			

			

			

			

			

			

			

			

			

			

Guztira / Total			

Horrela jasota gera dadin eta dagozkion ondorioak 	Para que así conste y surta los efectos oportunos, firmo

izan ditzan, honako AITORPEN hau izenpetzen 	la presente DECLARACIÓN en ………………....…….

dut …………..	a (con letras) ……………………………………….. de

…….(e)n bi mila eta hiruko (letraz)…….……aren	(con letras) …………………….............…………… de

(letraz)………………….....………………....(e)an.	dos mil ………………………………………………..

NAN / DNI: .....................................

Izenpea / Firma: (1)

(1) Izenpetzen duenak entitatearen legezko 	(1) El firmante deberá ser en todo caso quien ostente la

ordezkaria izan beharko du.	representación legal de la entidad.

II. C ERANSKINA / ANEXO II C

………………………………….……Jauna/Andrea	D./Dña. ……………………………………………...,

nire izenean edo …………………………………..	en mi propio nombre o en representación

………………………..……. entitatearen izenean	de la entidad …………………………………………

	

AITORTZEN DUT / DECLARO

	

Diruz lagundutako kultur jarduera garatzeko 	Que para la realización de la actividad subvencionada

Eusko Jaurlaritzaren Kultura Sailetik baino 	única y exclusivamente se ha recibido ayuda al

ez dela dirulaguntza jaso.	Departarmento de Cultura del Gobierno Vasco.

Horrela jasota gera dadin eta dagozkion ondorioak 	Para que así conste y surta los efectos oportunos, firmo

izan ditzan, honako AITORPEN hau 	la presente DECLARACIÓN en ....................................

izenpetzen dut ………...………………………..	a (con letras) ……………….................…………….. de

…….(e)n bi mila eta hiruko (letraz)…….……aren	(con letras) …………......……………………… de dos

(letraz)………………………………………....(e)an.	mil ………………………………...…………………..

	

NAN / DNI: .....................................

Izenpea / Firma: (1)

OHARRA:	NOTA:

	

(1) Izenpetzen duenak entitatearen legezko 	(1) El firmante deberá ser en todo caso quien ostente la

ordezkaria izan beharko du.	representación legal de la entidad.

	


Azterketa dokumentala