Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

87. zk., 2023ko maiatzaren 10a, asteazkena

N.º 87, miércoles 10 de mayo de 2023


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

URKABUSTAIZKO UDALA
AYUNTAMIENTO DE URKABUSTAIZ
2181
2181

IRAGARKIA, 2023ko Enplegu Publikoaren Eskaintzari buruzkoa.

ANUNCIO relativo a la Oferta de Empleo Público 2023.

2023ko apirilaren 26ko Tokiko Gobernu Batzordearen akordioaren bidez, 2023ko ekitaldiko Enplegu Publikoaren Eskaintza onartu da. Honako lanpostu hauek biltzen ditu:

Por acuerdo de la Junta de Gobierno Local de 26 de abril de 2023 se ha aprobado la Oferta de Empleo Público del ejercicio 2023, que incluye las siguientes plazas:

Karrerako funtzionarioak
Funcionarios de carrera

Izena: Administraria, kontularia, diruzaina.

Denominación: Administrativo/a contable tesorero.

Eskala/Azpieskala: Administrazio orokorra / Administraria.

Escala/Subescala: Administración General / Administrativa.

Taldea: C1.

Grupo: C1.

Plazak: 1.

Plazas: 1.

Sarbidea: barne-promozioa.

Forma de acceso: promoción interna.

Hautaketa-modua: lehiaketa-oposizioa.

Sistema selectivo: concurso-oposición.

Hizkuntza-eskakizuna: 3.a, nahitaezkoa. Derrigortasun data: 2023-03-29.

Perfil lingüístico: 3 preceptivo, fecha de preceptividad: 29-03-2023.

Hori guztia jendaurrean jartzen da, guztiek horren berri izan dezaten, eta interesdunei ohartarazten zaie ebazpen horrek amaiera ematen diola administrazio-bideari, eta, beraren aurka, aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkez daiteke Tokiko Gobernu Batzordean, hilabeteko epean, jakinarazpen hau jaso eta biharamunetik aurrera, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 123. eta 124. artikuluekin bat etorriz; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke, Vitoria-Gasteizko Administrazioarekiko Auzietako Epaitegietan, bi hilabeteko epean, jakinarazpen hau jaso eta biharamunetik aurrera, Administrazioarekiko Auzien Jurisdikzioa arautzen duen uztailaren 13ko 29/1998 Legearen 46. artikuluarekin bat etorriz. Aukerako berraztertze-errekurtsoa jartzea erabakitzen bada, ezin izango da administrazioarekiko auzi-errekurtsorik jarri, harik eta beren-beregi ebatzi arte edo isiltasunez ezetsi arte. Era berean, egokitzat jotzen duen beste edozein errekurtso ere aurkeztu ahal izango da.

Lo que se hace público para general conocimiento, advirtiendo a los interesados que contra dicha Resolución, que pone fin a la vía administrativa, puede interponer, alternativamente, o recurso de reposición potestativo ante la Junta de Gobierno Local, en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente a la recepción de esta notificación, de conformidad con los artículos 123 y 124 de la de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, o recurso contencioso-administrativo ante los Juzgados de lo Contencioso-Administrativo de Vitoria-Gasteiz en el plazo de dos meses a contar desde el día siguiente a la recepción de la presente notificación, de conformidad con el artículo 46 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, reguladora de la Jurisdicción Contencioso-Administrativa. Si se optara por interponer el recurso de reposición potestativo, no podrá interponer recurso contencioso-administrativo hasta que aquel sea resuelto expresamente o se haya producido su desestimación por silencio. Asimismo, podrá ejercitar cualquier otro recurso que considere pertinente.

Izarra (Urkabustaiz), 2023ko apirilaren 26a.

Alkatea,

XABIER ÁLVAREZ DE ARCAYA FERNÁNDEZ DE LANDA.


Azterketa dokumentala

En Izarra (Urkabustaiz), a 26 de abril de 2023.

El Alcalde,

XABIER ÁLVAREZ DE ARCAYA FERNÁNDEZ DE LANDA.


Análisis documental