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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

15. zk., 2023ko urtarrilaren 23a, astelehena

N.º 15, lunes 23 de enero de 2023


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
369
369

4/2023 EBAZPENA, urtarrilaren 17koa, Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendariarena, Santurtziko Antonio Alzaga kaleko 2., 4. eta 8. zenbakietako etxebizitza eta lokaletan eragindako kalte guztiak konpontzeko Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sareari egindako gomendioa bosgarrenez aldatzeko baimena ematen duen Erabakia argitaratzeko dena.

RESOLUCIÓN 4/2023, de 17 de enero, del Director de la Secretaría del Gobierno y de Relaciones con el Parlamento, por la que se dispone la publicación del Acuerdo por la que se autoriza la quinta modificación de la encomienda a Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sarea para la reparación de todos los desperfectos y daños ocasionados en las viviendas y locales de los números 2, 4 y 8 de la c/ Antonio Alzaga, de Santurtzi.

Gobernu Kontseiluak, 2022ko uztailaren 26an egindako bilkuran, Santurtziko Antonio Alzaga kaleko 2., 4. eta 8. zenbakietako etxebizitza eta lokaletan eragindako kalte guztiak konpontzeko Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sareari egindako gomendioaren bosgarren aldaketa baimentzen duen Erabakia onartu zuen, eta behar bezalako publikotasuna emateko, honako hau

Habiéndose aprobado por el Consejo de Gobierno, en su sesión celebrada el día 26 de julio de 2022, el Acuerdo por la que se autoriza la quinta modificación de la encomienda a Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sarea para la reparación de todos los desperfectos y daños ocasionados en las viviendas y locales de los números 2, 4 y 8 de la c/ Antonio Alzaga de Santurtzi, y a los efectos de darle la publicidad debida,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Artikulu bakarra.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea Santurtziko Antonio Alzaga kaleko 2., 4. eta 8. zenbakietako etxebizitza eta lokaletan eragindako kalte guztiak konpontzeko Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sareari egindako gomendioa bosgarrenez aldatzeko baimena ematen duen Erabakiaren testua. Ebazpen honen eranskinean dago jasota.

Artículo único.– Publicar en el Boletín Oficial del País Vasco el texto del Acuerdo por la que se autoriza la quinta modificación de la encomienda a Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sarea para la reparación de todos los desperfectos y daños ocasionados en las viviendas y locales de los números 2, 4 y 8 de la c/ Antonio Alzaga de Santurtzi, que figura como anexo a la presente.

Vitoria-Gasteiz, 2023ko urtarrilaren 17a.

En Vitoria-Gasteiz, a 17 de enero de 2023.

Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendaria,

El Director de la Secretaría del Gobierno y de Relaciones con el Parlamento,

JON IÑAKI URBINA GARCÍA DE VICUÑA.

JON IÑAKI URBINA GARCÍA DE VICUÑA.

ERANSKINA, URTARRILAREN 17KO 4/2023 EBAZPENARENA, JAURLARITZAREN IDAZKARITZAKO ETA LEGEBILTZARRAREKIKO HARREMANETARAKO ZUZENDARIARENA
ANEXO A LA RESOLUCIÓN 4/2023, DE 17 DE ENERO, DEL DIRECTOR DE LA SECRETARÍA DEL GOBIERNO Y DE RELACIONES CON EL PARLAMENTO
ERABAKIA, ZEINAREN BIDEZ BAIMENA EMATEN BAITA SANTURTZIKO ANTONIO ALZAGA KALEKO 2., 4. ETA 8. ZENBAKIETAKO ETXEBIZITZA ETA LOKALETAN ERAGINDAKO KALTE GUZTIAK KONPONTZEKO RED FERROVIARIA VASCA-EUSKAL TRENBIDE SAREARI EGINDAKO GOMENDIOA BOSGARRENEZ ALDATZEKO
ACUERDO POR LA QUE SE AUTORIZA LA QUINTA MODIFICACIÓN DE LA ENCOMIENDA A RED FERROVIARIA VASCA-EUSKAL TRENBIDE SAREA PARA LA REPARACIÓN DE TODOS LOS DESPERFECTOS Y DAÑOS OCASIONADOS EN LAS VIVIENDAS Y LOCALES DE LOS NÚMEROS 2, 4 Y 8 DE LA C/ ANTONIO ALZAGA DE SANTURTZI

Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatzen dituen eta sail bakoitzaren egitekoak eta jardun-arloak finkatzen dituen lehendakariaren irailaren 6ko 18/2020 Dekretuaren 11. artikuluak Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraio Sailaren esku uzten ditu trenbideen gaineko egitekoak.

El artículo 11 del Decreto 18/2020 de 6 de septiembre del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos, atribuye al Departamento de Planificación Territorial, Vivienda y Transportes las funciones correspondientes a ferrocarriles.

Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraio Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzeko urtarrilaren 19ko 11/2021 Dekretuaren 16.2.d) artikuluak Garraio Azpiegituren Zuzendaritzaren esku uzten ditu Bilboko Hiri Trenbideari dagokionez, Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioaren eskumenekoak diren proiektu, obra eta bestelako jarduerak egiteko ardura.

El artículo 16.2.d) del Decreto 11/2021, de 19 de enero, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Planificación Territorial, Vivienda y Transportes, atribuye a la Dirección de Infraestructuras del Transporte la realización de los proyectos, obras y demás actuaciones de competencia de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco relacionadas con el Ferrocarril Metropolitano de Bilbao.

Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sareari buruzko maiatzaren 21eko 6/2004 Legearen bidez, Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sarea zuzenbide pribatuko ente publikoa sortu zen, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 15. artikuluan aurreikusitakoaren arabera (1/1997 Legegintzako Dekretua, azaroaren 11koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko testu bategina onartzen duena). Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sarea ente publikoaren eskumena zabaltzen da Euskal Autonomia Erkidegoaren eskumenekoak diren eta enkargatzen zaizkion trenbide-azpiegitura guztietara (egungoak edo etorkizunean eraikiko direnak).

Por Ley 6/2004, de 21 de mayo, de Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sarea, se crea el ente público de derecho privado, Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sarea de los previstos en el artículo 15 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General y cuya competencia se extiende a todas las infraestructuras ferroviarias actuales o que en el futuro se puedan construir que sean competencia de la Comunidad Autónoma del País Vasco y que se le encomienden.

Gainera, Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sarearen maiatzaren 21eko 6/2004 Legearen 5.4 artikuluaren arabera erakundearen xedean sartzen da, halaber, Jaurlaritzak haren gain uzten duen eta, zuzenean edo zeharka, trenbide-garraioko azpiegiturak eraiki, zaindu eta administratzearekin zerikusia duen beste edozein eginkizun, eta, bereziki, hauek: azterlan eta proiektuak idaztearekin zerikusia duten eginkizunak, eta trenbide-garraioko politikari, telekomunikazio-zerbitzuei eta gune publikoen erabilerari loturik dauden azpiegituren kudeaketarekin zerikusia dutenak, zein ere den kudeaketa horretarako erabiltzen den negozio juridikoa, betiere zuzenbidean onartzen direnetakoa bada.

El artículo 5.4 de la Ley 6/2004, de 21 de mayo, de Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sarea incluye dentro del objeto social del ente cualquier función que le encomiende el Gobierno y que directa o indirectamente esté relacionada con la construcción, la conservación y la administración de infraestructuras de transporte ferroviario, y de forma especial las relativas a la redacción de estudios y proyectos y a la gestión, por medio de cualquier negocio jurídico admitido en derecho, de las infraestructuras que estén vinculadas a la política de transporte ferroviario, a los servicios de telecomunicaciones y al uso de espacios públicos.

2005eko uztailaren 19an, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioan trenbide-azpiegituren eskumena duen sailak Bilboko metropoli-trenbidearen 2. lineako Portugalete-Santurtzi tartea eraikitzeko obra-kontratua esleitu zion Santurtzi ABEEari, zeina Construcciones y Promociones Balzola SA, Nortunel SA eta Urazca Construcciones SA enpresek osatzen baitute.

En fecha 19 de julio de 2005 se adjudicó el contrato de obras de construcción del tramo Portugalete-Santurtzi de la Línea 2 del Ferrocarril Metropolitano de Bilbao por parte del Departamento competente en materia de infraestructuras ferroviarias de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco a la UTE Santurtzi constituida por las empresas Construcciones y Promociones Balzola, S.A., Nortunel, S.A. y Urazca Construcciones, S.A.

Obra horien barruan, 1.744,41 metroko tunela eraiki ziren, errail bikoitzeko linean eta 8,80 metroko zabaleran, eta bi geltoki hondeatu ziren, baita horiei dagozkien sarrera-kanoiak, larrialdietarako aireztapen-galeriak, nasa azpiko aireztapen-galeriak eta igogailua ere.

La obra consistió en la ejecución de 1.744,41 metros de túnel de línea de doble vía de 8,80 metros de anchura, la excavación de dos estaciones con sus correspondientes cañones de acceso, galerías de ventilación de emergencia, galería de ventilación bajo andén y ascensor.

2005eko azaroaren 8an sinatu zen kontratua, eta zuinketa egiaztatzeko akta, berriz, 2005eko azaroaren 11n.

El contrato se firmó el 8 de noviembre de 2005 y el acta de comprobación de replanteo el 11 de noviembre de 2005.

Zenbait kalte larri detektatu ziren Santurtziko Antonio Alzaga kaleko 2., 4. eta 8. zenbakietako higiezinetan. Horren ondorioz, hainbat erreklamazio egin ziren Santurtziko Udalean eta zenbait aditu-txosten aurkeztu zituzten alderdiek (bizilagun-erkidegoek, Santurtziko Udalak, Euskal Trenbide Sareak eta Portugalete-Santurtzi tarteko obren esleipendun zen ABEEak).

Se detectaron diversos desperfectos de consideración en los inmuebles sitos en la calle Antonio Alzaga, n.º 2, 4 y 8 de Santurtzi, lo que originó repetidas reclamaciones ante el Ayuntamiento de Santurtzi, que dieron lugar a diversos informes periciales que fueron formulados por las partes (comunidades de vecinos, Ayuntamiento de Santurtzi, Euskal Trenbide Sarea y UTE adjudicataria de las obras del tramo Portugalete-Santurtzi).

2012ko abenduaren 28an, Antonio Alzaga kaleko 2., 4. eta 8. zenbakietako jabe-erkidegoek ondare-erantzukizuneko erreklamazioa egin zioten Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrari, higiezinetan eragindako kalteengatik. Ingurumen eta Lurralde Politikako sailburuak 2014ko urriaren 9an emandako Agindu bidez ezetsi zen erreklamazio hori, eta kalkulatu zen higiezinek 75.168,67 euroko, 237.508,74 euroko eta 246.219,36 euroko kalteak zituztela, hurrenez hurren.

Con fecha de 28 de diciembre de 2012 se formuló reclamación de responsabilidad patrimonial por parte de las Comunidades de Propietarios de calle Antonio Alzaga n.º 2, 4 y 8 dirigida a la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco, como consecuencia de los desperfectos sufridos en los inmuebles, y que fue desestimada por Orden de fecha 9 de octubre de 2014 de la Consejera de Medio Ambiente y Política Territorial, estimándose los daños en 75.168,67 euros, 237.508,74 euros y 246.219,36 euros respectivamente por cada una de ellas.

2017ko otsailaren 10ean, EA-NV, EH-Bildu, Elkarrekin-Podemos, ES-SV legebiltzarreko taldeek legez besteko proposamen bat aurkeztu zioten Eusko Legebiltzarreko Mahaiari. Proposamen horretan, hau zegoen jasota: «Eusko Jaurlaritzak eskaria egiten die eskumenak dituzten administrazioei, Bizkaiko Garraio Partzuergoari, Euskal Trenbide Sareari eta Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapen eta Azpiegitura Sailari, batez ere, Santurtziko Antonio Alzaga kaleko 2., 4. eta 8. zenbakietako higiezinetako etxebizitzen eta lokalen espedientearen azterketari ekin diezaioten, eragindako kalte guztiak konpontzeko hartu beharreko neurriak har ditzaten, lan horietatik sortzen diren kostu guztiak Euskadiko Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorretan horretarako dauden partidetatik ordainduz».

Con fecha 10 de febrero de 2017, los Grupos Parlamentarios EA-NV, EH-Bildu, Elkarrekin-Podemos, ES-SV presentan a la Mesa del Parlamento Vasco una Proposición No de Ley, en el que el «Parlamento Vasco insta a las administraciones competentes, en particular al Consorcio de Transportes de Bizkaia, a Euskal Trenbide Sarea y al Departamento de Desarrollo Económico e Infraestructuras del Gobierno Vasco, a que retomen el análisis del expediente de las viviendas y locales de los números 2, 4 y 8 de la calle Antonio Alzaga, con objeto de tomar las medidas necesarias para la solución y reparación de todos los desperfectos y daños ocasionados, sufragando los costes que se deriven con la partida correspondientes de los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi».

Legez besteko proposamen hori honela justifikatu zen:

Esta Proposición No de Ley se justifica de la siguiente manera:

«Iragan abenduaren 29an, Santurtziko Udalaren Osoko Bilkurak aho batez onartu zuen mozio bat, Antonio Alzaga kaleko 2., 4. eta 8. zenbakietako etxebizitzen egoerari buruz.

«El pasado 29 de diciembre el Ayuntamiento de Santurtzi aprobó por unanimidad en sesión plenaria una moción sobre la situación de las viviendas de los números 2, 4 y 8 de la calle Antonio Alzaga.

Mozio horren zioen azalpenaren arabera, eraikinak egin zirenetik –duela 50 urte baino gehiago–, lur-mota eta eraikinen eraikuntza-mota ez dira arazo izan, erabiltzeko moduan baitzeuden metroa egiteko lanak iritsi ziren arte.

Según la exposición de motivos de la citada moción, desde que se construyeron los edificios, hace más de 50 años, el tipo de suelo y el tipo de construcción de los propios edificios no ha sido un problema, ya que estaban en buen uso hasta que llegaron las obras del metro.

Udalbatzak hiru puntu onartu zituen. Horietako bat zen Eusko Legebiltzarrari erabakia jakinaraztea, mozioaren helburua betetzeko behar diren ekimenak bultza ditzan.

El pleno municipal aprobó tres puntos, uno de los cuales era notificar el acuerdo al Parlamento Vasco a los efectos de impulsar las iniciativas que correspondan para la consecución del objetivo de la moción.

Santurtziko Udalak Ganbera honi egindako eskariaren muina da Eusko Legebiltzarrak politikoki bultzatu dezala egoera hori konpontzeko eskumena duten administrazioen esku-hartzea. Zehazki, eskatzea Bizkaiko Garraio Partzuergoari, Euskal Trenbide Sareari eta Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapen eta Azpiegitura Sailari, batez ere, Santurtziko Antonio Alzaga kaleko 2., 4. eta 8. zenbakietako higiezinetako etxebizitzen eta lokalen espedientearen azterketari ekin diezaioten, eragindako kalte guztiak konpontzeko hartu beharreko neurriak har ditzaten».

Así, la petición del Ayuntamiento de Santurtzi a esta Cámara pretende que el Parlamento Vasco impulse políticamente la intervención de las administraciones competentes en la resolución de la citada situación. En particular, que se inste al Consorcio de Transportes de Bizkaia, a Euskal Trenbide Sarea y al Departamento de Desarrollo Económico e Infraestructuras del Gobierno Vasco a retomar el análisis del expediente de las viviendas y locales de los números 2, 4 y 8 de la calle Antonio Alzaga, con objeto de tomar las medidas necesarias para la solución y reparación de todos los desperfectos y daños ocasionados.»

2017ko apirilaren 25eko bileran, Ekonomiaren Garapen eta Azpiegitura Batzordeak 51/2017 zenbakidun legez besteko proposamena onartu zuen, Santurtziko Antonio Alzaga kaleko 2., 4. eta 8. zenbakietako etxebizitzen eta lokalen egoerari buruzkoa (2017ko maiatzaren 12an argitaratu zen Eusko Legebiltzarreko Aldizkari Ofizialean, 28. zenbakian). Legez besteko proposamena Batzordean eztabaidatzeko aurkeztu zenaren baldintza beretan onartu zen.

La Comisión de Desarrollo Económico e Infraestructuras en la sesión celebrada el día 25 de abril de 2017 aprobó esta Proposición No de Ley, la n.º 51/2017 relativa a la situación de las viviendas y locales de los números 2, 4 y 8 de la calle Antonio Alzaga de Santurtzi (Publicado en el Boletín Oficial del Parlamento Vasco el 12 de mayo de 2017, número de boletín 28), en idénticos términos señalados en la Proposición No de Ley que se presentó para su debate en Comisión.

Antonio Alzaga kaleko 2., 4. eta 8. zenbakietako etxebizitzetan eta lokaletan eragindako kalteetan erantzukizunik zegoen zehazteko, Tecnaliako Azpiegiturak sailak txosten hau eman zuen 2018ko otsailean: «Santurtziko Antonio Alzaga kaleko 2., 4. eta 8. zenbakietako eraikinak: Mugimenduak eta kalteak. Egoera, kausak eta eraginak aztertzeko txostena». Bertan, honako hau adierazi zuen: «Sestao-Portugalete eta Portugalete-Santurtzi tarteetako metro-tunelen obrak egiteko hondeaketa-lanetan, hiru haustura nabarmen zulatu zituzten arrokan, Antonio Alzaga kaleko eraikinen inguruetan. Haustura horietatik, ura drainatu da lurzorura, hein txikiagoan ala handiagoan. Drainatze horrek eraikinen azpiko lurzoruaren egoera eta propietateak aldatu ditu, eta haien zimenduen oreka ahula hautsi. Halaber, asentu bereizgarriak ere eragin ditu, eta horien ondorioz, larritasun-maila desberdinetako kalteak sortu zaizkie egiturari eta itxiturei». Txostenak honako ondorio hau eman zuen: «horrenbestez, irizten zaio Sestao-Portugalete eta Portugalete-Santurtzi tarteetako metro-tunelen obrak egiteko hondeaketa-lanek badutela erantzukizuna Santurtziko Antonio Alzaga kaleko 2., 4. eta 8. zenbakietako eraikinetan eragindako kalteetan».

Con el fin de determinar la posible responsabilidad en los daños producidos en las viviendas y locales de los números 2, 4 y 8, de los edificios c/ Antonio Alzaga n.º 2, 4 y 8, Tecnalia Infraestructuras, emite un informe en febrero de 2018, titulado «Edificios c/ Antonio Alzaga n.º 2, 4 y 8 en Santurtzi: Movimientos y daños. Informe de análisis de estado, causas y efectos» que determina que «en las obras de excavación llevadas a cabo para las obras del túnel del metro en los tramos Sestao-Portugalete y Portugalete-Santurce, se han atravesado tres destacables discontinuidades en la roca en las cercanías de los edificios de Antonio Alzaga. A través de esas discontinuidades se ha producido un drenaje, en mayor o menor medida, de agua del terreno. Ese drenaje ha modificado las condiciones y propiedades del terreno bajo los edificios, modificando el frágil equilibrio de sus cimentaciones y produciendo asientos diferenciales en ellas, asientos que han generado daños de diversa consideración en la estructura y cerramientos de los edificios». Estableciendo como conclusión, que «por tanto, se considera que sí hay responsabilidad, por la ejecución de las obras del túnel del metro en los tramos Sestao-Portugalete y Portugalete-Santurce, en los daños aparecidos en los edificios de la calle Antonio Alzaga n.ºs 2, 4 y 8 de Santurtzi.»

Santurtziko Antonio Alzaga kaleko 2., 4. eta 8. zenbakietako higiezinak konpontzeko lanen egikaritzapena, jarraipena eta kontrola gauzatzeko jarduketa materialei eta teknikoei eta zerbitzu-jarduketei dagokienez, arrazoi teknikoak eta materialak zirela medio, komenigarria zen jarduera horiek Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sareari gomendatzea. Izan ere, erakunde horrek zuzendu zituen Bilboko metropoli-trenbidearen Portugalete-Santurtzi tartea eraikitzeko lanak, eta, hain zuzen ere, lan horiek eragin dute Santurtziko Antonio Alzaga kaleko higiezinetan izandako kalteen gaineko erreklamazioa. Gomendio hori 2018ko maiatzaren 15ean onartu zuen Gobernu Kontseiluak.

En relación con las actividades de carácter material, técnico o de servicios destinadas a la ejecución, seguimiento y control de obras de reparación de los inmuebles de los números 2, 4 y 8 de la calle Antonio Alzaga de Santurtzi, concurrían razones de origen técnico y material que aconsejaban la encomienda de dichas actuaciones a Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sarea, pues esta entidad fue la encargada de llevar a cabo la dirección facultativa de las obras de construcción del FMB tramo Portugalete-Santurtzi que originaron las reclamaciones por daños en inmuebles de la calle Antonio Alzaga, de Santurtzi. Dicha encomienda fue aprobada por el Consejo de Gobierno en fecha 15 de mayo de 2018.

2019ko maiatzaren 14an, Gobernu Kontseiluak gomendio hori aldatzea onartu zuen, hasieran aurreikusitako aurrekontua 1.915.000 eurora arte handitu behar zelako, eta egin beharreko lanen exekuziora egokitu behar zelako aurrekontuaren banaketa. Halaber, 2019ko azaroaren 19an, 2020ko ekainaren 30ean eta 2021eko maiatzaren 25ean, gomendioaren bigarren, hirugarren eta laugarren aldaketak egin ziren, esleitutako kredituak birbanatzeko eta indarreko aurrekontua egokitzeko.

Con fecha 14 de mayo de 2019, el Consejo de Gobierno aprueba la modificación de la citada encomienda ante la necesidad de incrementar el presupuesto inicialmente previsto hasta el importe de 1.915.000 euros y amoldar la distribución presupuestaria a la ejecución prevista de los trabajos a realizar. Asimismo, con fechas 19 de noviembre de 2019, 30 de junio de 2020 y 25 de mayo de 2021 se producen la segunda, tercera y cuarta modificación de la encomienda con el objeto de redistribuir los créditos asignados y amoldar el presupuesto vigente.

Euskal Trenbide Sarea ente publikoak planteatutako jarraibideen arabera, beharrezkoa da berriro egokitzea bere garaian aurreikusitako lanen exekuziora egokitzeko aldatu zen aurrekontu-banaketa, eta berriro egokitzea egin beharreko lanen aurrekontu zenbatetsia.

De acuerdo a las indicaciones planteadas por el Ente Público Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sarea, es necesario nuevamente amoldar la distribución presupuestaria modificada en su momento a la ejecución prevista de los trabajos y amoldar nuevamente el presupuesto estimado total de los trabajos a realizar.

Ondorioz, Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraioetako sailburuak proposatuta, 2022ko uztailaren 26an egindako bilkuran, gaia eztabaidatu ondoren, Gobernu Kontseiluak hau erabaki du:

En su virtud, a propuesta del Consejero de Planificación Territorial, Vivienda y Transportes, y previa la correspondiente deliberación, en sesión celebrada el día 26 de julio de 2022, el Consejo de Gobierno adopta el siguiente

ERABAKIA
ACUERDO

Lehenengoa.– Aldatzea Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sareari eginiko gomendioaren 6. puntua (Lanen balorazioa eta ordainketa), zeina 2018ko maiatzaren 15ean onartu baitzen, eta, ondoren, lau aldiz aldatu (2019ko maiatzaren 14an eta azaroaren 19an, 2020ko ekainaren 30ean eta 2021eko maiatzaren 25ean), Santurtziko Antonio Alzaga kaleko 2., 4. eta 8. zenbakietako etxebizitza eta lokaletan eragindako kalte guztiak konpontzeko.

Primero.– Modificar el punto 6.– Valoración y Abono de los Trabajos de la encomienda a Red Ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sarea, aprobada el 15 de mayo de 2018 y posteriormente modificada el 14 de mayo y 19 de noviembre de 2019, 30 de junio de 2020 y 25 de mayo de 2021, para la reparación de todos los desperfectos y daños ocasionados en las viviendas y locales de los números 2, 4 y 8 de la c/ Antonio Alzaga de Santurtzi.

Bigarrena.– Gomendio hau burutzeko baldintza zehatzak aipatutako erabakiaren eranskinean daude jasota.

Segundo.– Las condiciones concretas en que se llevará a cabo la citada encomienda son las que figuran como Anexo al citado Acuerdo.

Hirugarrena.– Gomendio hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea.

Tercero.– Publicar la presente encomienda de gestión en el Boletín Oficial del País Vasco.

ERANSKINA
ANEXO

6.– Lanen balorazioa eta ordainketa.

6.– Valoración y Abono de los Trabajos.

Gomendioan jasotako lanen zenbateko zenbatetsia milioi bat zazpiehun eta berrogeita hamazazpi mila seiehun eta hamaika euro eta laurogeita sei zentimo (1.757.611,86 euro) da, BEZa barne, kontzeptu hauen arabera:

Los trabajos encomendados se estiman en un millón setecientos cincuenta y siete mil seiscientos once euros con ochenta y seis céntimos (1.757.611,86) IVA incluido, en base a los siguientes conceptos:

1.– Obra egikaritzea: zenbateko zenbatetsia 1.560.999,05 euro (BEZa barne).

1.– Ejecución de Obra: importe estimado 1.560.999,05 euros (IVA incluido).

2.– Obren zuzendaritza: zenbateko zenbatetsia 196.612,81 euro (BEZa barne).

2.– Dirección de las Obras: importe estimado 196.612,81 euros (IVA incluido).

Guztira: 1.757.611,86 euro (BEZa barne).

Total: 1.757.611,86 euros (IVA incluido).

Urteko kuota hauetan banatuta:

De acuerdo a la siguiente distribución de anualidades:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Enkargu honen ondorioz egiten diren lanak hilero ordainduko dira, egindako lanak justifikatu ondoren betiere.

El abono de los trabajos objeto del presente encargo se efectuará mediante pagos mensuales, debiendo en cada caso justificar los trabajos realizados.

Horretarako, kasuan kasuko faktura aurkeztu beharko zaio Administrazioari.

Todos los pagos se realizarán previa presentación de la factura a conformidad de la Administración.


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