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245. zk., 2022ko abenduaren 26a, astelehena

N.º 245, lunes 26 de diciembre de 2022


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BIOEF - BERRIKUNTZA ETA IKERKETA SANITARIOKO EUSKAL FUNDAZIOA
FUNDACIÓN VASCA DE INNOVACIÓN E INVESTIGACIÓN SANITARIAS - BIOEF
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EBAZPENA, 2022ko abenduaren 2koa, Berrikuntza + Ikerketa + Osasuna Eusko Fundazioaren (aurrerantzean, BIOEF) Patronatuko presidenteorde eta ahaldun nagusiarena, zeinaren bitartez, 2022ko maiatzaren 19an adostutako eran, onartu egiten baitira aldi baterako enplegua egonkortzeko BIOEFen Enplegu Publikoaren Eskaintzako lanpostuak betetzeko hautaketa-prozesuak zuzenduko dituzten oinarri orokorrak.

RESOLUCIÓN de 2 de diciembre de 2022, de la Vicepresidenta del Patronato y Apoderada General de la Fundación Vasca de Innovación e Investigación Sanitarias (en adelante BIOEF), por la que se aprueban las bases generales que han de regir los procesos selectivos para la cobertura de las plazas incluidas en la Oferta de Empleo Público de BIOEF para la estabilización del empleo temporal, aprobada el 19 de mayo de 2022.

Enplegu Publikoan behin-behinekotasuna murrizteko premiazko neurriak ezartzen dituen abenduaren 28ko 20/2021 Legearen 2. artikuluan eta seigarren, zazpigarren eta zortzigarren xedapen gehigarrietan xedatutakoaren arabera, Berrikuntza + Ikerketa + Osasuna Eusko Fundazioaren Patronatuak, 2022ko maiatzaren 19an, BIOEF – Berrikuntza + Ikerketa + Osasuna Eusko Fundazioaren Lan Eskaintza onartu zuen, lanpostuak egonkortzeko.

En virtud de lo dispuesto en el artículo 2 y en las disposiciones adicionales sexta, séptima y octava de la Ley 20/2021, de 28 de diciembre, de medidas urgentes para la reducción de la temporalidad en el empleo público, el Patronato de la Fundación Vasca de Innovación e Investigación Sanitarias, aprobó, el 19 de mayo de 2022, la Oferta de Empleo de BIOEF –Fundación Vasca de Innovación Sanitarias para la estabilización de plazas.

Ebazpen honen bidez onartu diren Oinarri Orokorrek, aldi baterako enplegua egonkortzeko asmoz, BIOEFen Enplegu Publikoaren Eskaintzako lanpostuak betetzeko hautaketa-prozesu guztietako deialdiei aplikatu beharreko araudia jaso dute, horiek homogeneizatuta.

Las bases generales que se aprueban por la presente Resolución contienen la regulación aplicable, como común denominador, a las convocatorias de todos los procesos selectivos para la cobertura de las plazas incluidas en la Oferta de Empleo Público de BIOEF para la estabilización de empleo temporal, homogeneizando los mismos.

Hortaz, Fundazioaren Patronatuak emandako ahalmenez baliatuta,

Por tanto, en virtud de las facultades conferidas por el Patronato de la Fundación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1.– Aldi baterako enplegua egonkortzeko asmoz, BIOEFen Enplegu Publikoko lanpostuak betetzeko hautaketa-prozesuak zuzenduko dituzten Oinarri Orokorrak, Ebazpenaren I. eranskinean jasotakoak, onartzea.

1.– Aprobar las Bases Generales que han de regir los procesos selectivos para la cobertura de las plazas incluidas en la Oferta de Empleo Público de BIOEF para la estabilización de empleo temporal que figuran como Anexo I de la presente Resolución.

Barakaldo, 2022ko abenduaren 2a.

En Barakaldo, a 2 de diciembre de 2022.

Patronatuaren presidenteordea eta ahaldun nagusia,

La Vicepresidenta del Patronato y Apoderada General,

MARÍA ÁNGELES IBARRONDO UNAMUNZAGA.

MARÍA ÁNGELES IBARRONDO UNAMUNZAGA.

I. ERANSKINA
ANEXO I

Aldi baterako enplegua egonkortzeko asmoz, Berrikuntza + Ikerketa + Osasuna Eusko Fundazioaren (BIOEF) Enplegu Publikoaren Eskaintzako lanpostuak betetzeko hautaketa-prozesuak zuzenduko dituzten oinarri orokorrak.

Bases generales que han de regir los procesos selectivos para la cobertura de las plazas incluidas en la oferta de empleo público de la Fundación Vasca de Innovación e Investigación Sanitarias (BIOEF) para la estabilización de empleo temporal.

1.– XEDEA.

1.– OBJETO.

1.1.– Oinarri orokor hauen xedea da Fundazioaren Patronatuaren 2022ko maiatzaren 19ko akordio bidez onartutako eta 2002ko maiatzaren 30ean Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian (EHAA) argitaratutako Lan Eskaintzako lanpostuak betetzeko prozedura arautzea, 30 lanpostu egonkortzeko.

1.1.– El objeto de estas bases generales es regular el procedimiento para la cobertura de las plazas incluidas en la Oferta de Empleo aprobada por acuerdo del Patronato de la Fundación el 19 de mayo de 2022, publicada en el Boletín Oficial del País Vasco (BOPV) el 30 de mayo de 2022, para la estabilización de 30 plazas.

1.2.– Lanpostu bakoitzaren zereginak eta gainerako ezaugarriak dagozkien oinarri espezifikoetan zehaztuko dira, hautagaientzat argibide izan daitezen eta hautaketa-prozesu bakoitzaren ebaluazio-irizpide izan daitezen.

1.2.– Las funciones y demás características de cada una de las plazas se especificarán en sus correspondientes bases específicas, al objeto de que sirvan de información a las personas aspirantes y como base de los criterios de evaluación de cada uno de los procesos selectivos.

1.3.– Araudi aplikagarria eta jarduteko printzipioak:

1.3.– Normativa aplicable y principios de actuación:

Hautaketa-prozesuetarako deialdiak arau hauek arautuko dituzte, hargatik eragotzi gabe lege-aldaketak onartzea:

Sin perjuicio de las posibles modificaciones legislativas que puedan aprobarse, las convocatorias de los procesos selectivos se regirán por la siguiente normativa:

– Oinarri hauek.

– Las presentes bases.

– Deialdi bakoitzaren oinarri espezifikoak.

– Las bases específicas de cada una de las convocatorias.

BIOEFen langileak hautatzeko prozesuek printzipio hauen errespetua dute oinarri:

Los procesos de selección de personal de BIOEF se fundamentan en el respeto a los siguientes principios:

– Berdintasuna.

– Igualdad.

– Merezimendua.

– Mérito.

– Gaitasuna.

– Capacidad.

– Publikotasuna.

– Publicidad.

– Norgehiagoka eta lehia.

– Concurrencia y competitividad.

– Objektibotasuna eta gardentasuna.

– Objetividad y transparencia.

– Hautaketa-organoetako kideen inpartzialtasuna eta profesionaltasuna.

– Imparcialidad y profesionalidad de los miembros de los órganos de selección.

Printzipio horiek bermatzeko, arau hauek aplikatuko dira:

Con el fin de garantizar estos principios, se aplicarán las siguientes reglas:

– Ez da bereizkeriarik dakarren baldintzarik jarriko.

– No se impondrá ninguna condición que suponga discriminación.

– Oro har, publikotasun-printzipioa betetzat hartuko da, Enplegu Publikoaren Eskaintza, hautaketa-prozesuen oinarriak eta deialdiak EHAAn argitaratzean.

– Con carácter general, el principio de publicidad se entenderá cumplido mediante la publicación de la oferta de empleo público, las bases de los procesos selectivos y las convocatorias en el BOPV.

– Nolanahi ere, enplegu-eskaintzetara aurkeztuko direnen datuen babesa bermatuko da, hautatu diren ala ez alde batera utzita.

– Se garantiza, en todo caso, la protección de los datos de las personas que se hayan presentado a las ofertas de empleo, independientemente de que hayan resultado elegidas o no.

Oinarri arautzaile horiek printzipioak bete egingo direla bermatzen dute eta printzipioak errespetatzera bideratuta jokatzea ezartzen diete BIOEFeko kontratazio-organoei.

Las presentes bases reguladoras garantizan el cumplimiento de los señalados principios e imponen a los órganos de contratación de BIOEF una actuación orientada al respeto de estos.

2.– HAUTAGAIEN BETEKIZUNAK.

2.– REQUISITOS DE LAS PERSONAS CANDIDATAS.

Hautaketa-prozesuetan parte hartzeko, hautagaiek betekizun batzuk bete beharko dituzte, jarraian adieraziko direnak eta oinarri espezifikoetan adieraziko direnak.

Para tomar parte en los correspondientes procesos selectivos las personas aspirantes deberán reunir los siguientes requisitos de participación, así como los que señalen las correspondientes bases específicas.

Betekizunak ezarrita dituzten lanpostuak ezin izango dituzte inolaz ere bete haiek garaiz eta behar bezala bete dituztela egiaztatzen ez dituztenek.

Las plazas que tengan establecidos requisitos para su provisión no podrán ser provistos, en ningún caso, por quienes no hubieran acreditado su cumplimiento en tiempo y forma.

2.1.– Betekizun orokorrak:

2.1.– Requisitos genéricos:

Hautagaiak onar daitezen eta, hala badagokio, hautagaiek hautaketa-prozesuan parte har dezaten, betekizun hauek bete beharko dituzte:

Para ser admitidas las personas aspirantes y, en su caso, tomar parte en el proceso selectivo deberán cumplir los siguientes requisitos:

a) Europar Batasuneko estaturen bateko nazionalitatea izatea. Halaber, Europar Batasuneko estatuetako herritarren ezkontideek ere parte hartu ahal izango dute, beren nazionalitatea edozein dela ere, baldin zuzenbidez bananduta ez badaude eta haren eta ezkontidearen ondoregoek ere, baldin, betiere, zuzenbidez bananduta ez badaude, hogeita bat urtetik beherakoak badira edo, hortik gorakoak izanda, inoren kontura bizi badira. Era berean, Europar Batasunak sinatutako eta Espainiako Estatuak berretsitako Nazioarteko Itunen –zeinetan langileen zirkulazio askea aplikagarri den– aplikazio-eremuaren barruko pertsonek ere parte hartu ahal izango dute.

a) Tener la nacionalidad de alguno de los Estados miembros de la Unión Europea. También podrán participar, cualquiera que sea su nacionalidad, cónyuges de nacionales de estados miembros de la Unión Europea, siempre que no haya separación de derecho y sus descendientes y los de su cónyuge, siempre que no haya separación de derecho, sean menores de veintiún años o mayores de dicha edad dependientes. Asimismo, podrán participar las personas incluidas en el ámbito de aplicación de los Tratados Internacionales celebrados por la Unión Europea y ratificados por España en los que sea de aplicación la libre circulación de trabajadores.

b) 16 urte beteta izatea eta nahitaezko erretirorako adina ez izatea.

b) Tener cumplidos 16 años y no haber alcanzado la edad de jubilación forzosa.

c) Lanpostuaren berezko egitekoak behar bezala betetzeko gaitasun funtzionala izatea.

c) Poseer la capacidad funcional para el desempeño de las tareas propias de la plaza.

d) Administrazio Publikoen zerbitzuko langileen bateraezintasunei buruzko 1984ko abenduaren 26ko 53/1984 Legean xedatutakoaren arabera, ezgaitasun edo bateraezintasunaren legezko kausarik ez izatea.

d) No estar incurso en ninguna causa legal de incapacidad e incompatibilidad, de acuerdo con lo previsto en la Ley 53/1984, de 26 de diciembre de Incompatibilidad del Personal al servicio de las Administraciones Públicas.

2.2.– Betekizun espezifikoak:

2.2.– Requisitos específicos:

Hautagaiek, betekizun orokorrak betetzeaz gain, deialdien oinarri espezifikoek hala xedatzen badute, eskatutako titulazioa eduki beharko dute.

La persona candidata, además de los requisitos generales, deberá estar, cuando así lo dispongan las bases específicas de las correspondientes convocatorias, en posesión de la titulación exigida.

Titulaziorik eskatzen bada, atzerriko titulazioak egiaztatzeko, lanbide-ondorioetarako horien homologazioa edo aintzatespena ziurtatzen duen egiaztagiria eduki beharko da. Homologazio- edo aintzatespen-prozesuaren ostean lortutako titulazioen ondoren aurkeztea onartuko da, baldin eta homologazio- edo aintzatespen-eskaera hori hautaketa-prozesuan parte hartzeko eskabideak aurkezteko epea amaitu baino lehen egin bada. Egoera horretan dauden eta gainditu duten hautagaiek kontratazioaren aurretik egiaztatu beharko dute eskatutako titulazioa, hautatuak izanez gero.

En el caso de exigirse titulación, para la acreditación de las titulaciones extranjeras, se deberá estar en posesión de la credencial que acredite su homologación o el reconocimiento del título a efectos profesionales. Será admitida, la presentación con posterioridad de las titulaciones obtenidas tras el correspondiente proceso de homologación o reconocimiento, siempre que esta solicitud de homologación o reconocimiento se hubiera efectuado antes de la finalización del plazo de presentación de solicitudes de participación en el presente proceso selectivo. Las personas aspirantes aprobadas en esta situación deberán acreditar la titulación requerida antes de la contratación en el caso de ser la persona seleccionada.

Deialdien oinarri espezifikoetan eskatzen diren beste edozein betekizun bete beharko dira.

El cumplimiento de cualesquiera otros requisitos que se exijan en las bases específicas de las convocatorias correspondientes.

3.– BETEKIZUNAK ETA MEREZIMENDUAK: ERREFERENTZIA EGUNAK ETA EGIAZTATZEKO MODUAK.

3.– REQUISITOS Y MÉRITOS: FECHAS DE REFERENCIA Y FORMAS DE ACREDITACIÓN.

3.1.– Eskabideak aurkezteko epearen muga-eguna izango da alegatuko diren betekizunak eta merezimenduak edukitzeko erreferentzia-eguna, eta horiek lan-harremana hasiko den egunera arte eduki beharko dira.

3.1.– La fecha de referencia para la posesión de los requisitos y de los méritos que se aleguen será la de finalización del plazo de presentación de solicitudes y se deberán mantener hasta la fecha de inicio de la relación laboral.

3.2.– Enpresen ziurtagirien edo zerbitzuak eman diren Administrazioaren ziurtagirien bidez egiaztatu beharko da esperientzia, eta kontratu(ar)en iraupena eta horietako bakoitzean egindako zereginak zehaztuko dira. Lan-esperientzia, halaber, Lan Bizitzaren Txostenaren bitartez egiaztatu beharko da (www.seg-social.es).

3.2.– La experiencia deberá ser acreditada mediante certificaciones de empresa o de la Administración en la que se haya prestado servicios, especificándose la duración del contrato / los contratos y las funciones desempeñadas en cada uno de ellos. La experiencia laboral deberá acreditarse, además, mediante Informe de la Vida Laboral (www.seg-social.es).

3.3.– Euskararen eta beste hizkuntza batzuen ezagutza: hizkuntza-eskakizunak egiaztatzeko, dagokion hizkuntza-eskakizunaren egiaztagiria edo maila egiaztatzen duen titulu homologatua aurkeztu beharko dira, Hizkuntzen Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren arabera. Titulu ofizialen bitartez egiaztatzen direnak bakarrik onartuko dira.

3.3.– Conocimientos de euskera y otros idiomas: A efectos de acreditación de los perfiles lingüísticos se deberán presentar las certificaciones del perfil lingüístico correspondiente o título homologado acreditativo de nivel, conforme al marco común europeo de referencia de las lenguas. Únicamente se admitirán cuando se acrediten mediante títulos oficiales.

3.4.– Ezin izango dira inola ere baloratu eskabidearekin batera behar bezala egiaztatu eta justifikatu ez diren merezimenduak, laugarren atalean adierazi den bezala, eta eskabideak aurkezteko epearen muga-egunean hautagaiek dituzten merezimenduak bakarrik hartuko dira kontuan. Hautagaiek ez badute garaiz eta behar bezala aurkezten oinarrietan adierazitako dokumentazioa, alegatu dituzten betekizun edo merezimenduei buruzkoa eta agiri bidez egiaztatu behar izan direnei buruzkoa, ez dira kontuan hartuko hautaketa-prozesuan.

3.4.– En ningún caso podrán ser valorados aquellos méritos que no hayan sido acreditados y justificados debidamente junto con la solicitud, tal y como se indica en el apartado cuatro, y se contabilizarán únicamente los méritos que se posean a la fecha fin del plazo de presentación de solicitudes. En el caso de que las personas aspirantes no aporten en tiempo y forma la documentación indicada en las bases, de los requisitos o méritos alegados, y que hubieran debido acreditarse documentalmente, no serán consideradas en el proceso selectivo.

4.– ESKABIDEAK AURKEZTEA.

4.– PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES.

Modu telematikoan aurkeztuko dira eskabideak, hots, Fundazioaren web-atariaren bidez, eskabidea betetzean adieraziko diren jarraibideen arabera.

Las solicitudes se presentarán por vía telemática a través del Portal web de la Fundación siguiendo las instrucciones que, en su caso, se irán indicando durante su cumplimentación.

Ez da beste modu batera bidalitako eskabiderik onartuko. Hautagairen batek behar badu, Fundazioaren egoitzara joateko aukera izango du (Barakaldo, Azkue ingurabidea 1, 12. solairua), eta bertan ekipamendu informatikoa utziko zaio eskabidea bete dezan.

No se admitirán solicitudes enviadas por cualquier otro medio. En caso de que alguna persona aspirante lo necesite, podrá acudir a la sede de la Fundación en Barakaldo, Ronda de Azkue, 1 Planta 12, donde se facilitará un equipo informático para la cumplimentación de la solicitud.

Hautaketa-prozesu bakoitzaren oinarri espezifikoetan adierazitako epeen barruan aurkeztuko dira eskabideak. Oinarriak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta Fundazioaren web-orrian (www.bioef.org) argitaratuko dira.

Las solicitudes se presentarán en los plazos que se indiquen en las bases específicas de cada proceso selectivo, las cuales se publicarán en el Boletín Oficial del País Vasco y en la página web de la Fundación www.bioef.org.

Betekizun hauek bete beharko dituzte eskabideek:

Las solicitudes deberán reunir los siguientes requisitos:

– Adierazitako web-orrian argitaratuko diren eredu normalizatuen bidez egingo dira eskabideak.

– Las solicitudes se ajustarán, en su caso, a los modelos normalizados que se publiquen en la mencionada dirección electrónica.

– Hautagaiek egiaztatu beharko dute oinarri orokorretan eta oinarri espezifikoetan eskatutako betekizun guzti-guztiak betetzen dituztela, beti eskabideak aurkezteko epearen muga-egunean baino lehen, eta eskabidearekin batera «erantzukizunpeko adierazpena» (oinarri hauen Eranskina) aurkeztuko da sinatuta.

– Las personas aspirantes deberán hacer constar que reúnen todas y cada una de las condiciones exigidas en las bases generales y específicas, referidas siempre a la fecha de expiración del plazo de presentación de solicitudes, presentando junto con la solicitud, la «declaración responsable» que se incluye como Anexo en las presentes bases, firmada.

– Halaber, eskabidearekin batera, hauek egiaztatuko dituzten agiriak aurkeztuko dira:

– Además, se deberán adjuntar a la solicitud los documentos que acrediten:

1) betekizunak bete izana

1) el cumplimiento de requisitos.

2) eta eskabidean alegatutako merezimenduak bete izana, balora daitezen. Ez da baloratuko eskabidean egiaztatzen ez den merezimendurik.

2) y los méritos alegados en la solicitud, al objeto de su valoración. No serán objeto de valoración aquellos méritos que no se acrediten en la solicitud.

5.– KALIFIKAZIO EPAIMAHAIA.

5.– TRIBUNAL CALIFICADOR.

5.1.– Izendapena.

5.1.– Nombramiento.

Fundazioaren ahaldun nagusiak izendatuko ditu epaimahaikideak. Horien izenak Fundazioaren iragarki-taulan eta web-orrian (www.bioef.org) argitaratuko dira.

La designación de las personas que formen parte de los Tribunales corresponderá a la Apoderada General de la Fundación. Su designación nominal se publicará en el Tablón de Anuncios de la Fundación y página web de la Fundación (www.bioef.org).

Inpartzialtasun- eta profesionaltasun-printzipioen arabera izendatuko dira epaimahaikideak.

La designación de los tribunales se ajustará a los principios de imparcialidad y profesionalidad.

Inpartzialtasun-printzipioaren arabera, epaimahaikideek banaka jokatuko dute beti; hots, ezin izango dute inoren ordez edo kontura jokatu.

En virtud del principio de imparcialidad, las personas que conformen el tribunal actuarán siempre a título individual, no pudiendo ostentarse esta en representación o por cuenta de nadie.

5.2.– Osaera

5.2.– Composición.

Epaimahaiburu batek, bi epaimahaikidek eta epaimahaikide ez den idazkari batek eta horien ordezkoek osatuko dute epaimahaia.

El Tribunal estará compuesto por una persona que actúe como presidente, dos vocales y una persona que actúe como secretario no miembro y sus respectivos suplentes.

Epaimahaia ezin izango da osatu edo ezingo du jokatu hiru epaimahaikideak eta idazkaria ez badaude, eta postu bakoitzeko titularrak edo ordezkoak egon daitezke.

El Tribunal no podrá constituirse ni actuar sin la asistencia de las tres personas y la persona secretaria que lo componen, pudiendo asistir las personas titulares o las suplentes de cada uno de los puestos.

Non eta ez den behar bezala justifikatzen ez dela bidezkoa, epaimahaiaren osaerak orekatua izan behar du emakumeen eta gizonen artean.

Salvo que se justifique debidamente su no pertinencia, la composición del tribunal ha de ser equilibrada de mujeres y hombres.

Osaera teknikoa izango da batik bat, eta espezialitate-printzipioak zehaztuko du; beraz, epaimahaikide guztiek deialdiko lanpostuetarako eskatzen den maila akademiko bereko edo goragoko titulazioa izan beharko dute.

Su composición será predominantemente técnica y vendrá determinada por el principio de especialidad, por lo que la totalidad de sus integrantes deberán poseer titulación de igual o superior nivel académico a las exigidas para el acceso a las plazas convocadas.

5.3.– Abstentzioa.

5.3.– Abstención.

Epaimahaikideek ez dute esku hartuko Sektore Publikoaren Araubide Juridikoari buruzko urriaren 1eko 40/2015 Legearen 23. artikuluan xedatutako inguruabarretakoren bat gertatzen bada. Halaber, ezetsi ahal izango dira, Lege beraren 24. artikuluaren arabera.

Las personas que integran el Tribunal deberán abstenerse de intervenir, cuando concurra alguna de las circunstancias previstas en el artículo 23 de la Ley 40/2015 de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público. Asimismo, podrán ser objeto de recusación, conforme al artículo 24 de la misma Ley.

5.4.– Ahalmenak.

5.4.– Facultades.

Epaimahaiak erabateko autonomia funtzionala izango du, eta haren ardura izango da prozedura legezkotasunez egin dadin zaintzea, eta hura arduratuko da objektibotasuna bermatzeaz.

El tribunal actuará con plena autonomía funcional, velando por la legalidad del procedimiento siendo responsable de garantizar su objetividad.

Hautaketa-prozesua zuzentzen dituzten arauak interpretatzeko ahalmena du epaimahaiak, eta sor daitezkeen gorabeherak konponduko ditu. Oinarri orokor hauetan edo oinarri espezifikoetan aurreikusi ez den guztian hautaketa-prozesua behar bezala antolatu eta garatzeko behar diren erabakiak hartzeko ahalmena izango du, baita arauak interpretatu eta aplikatzean sortzen diren arazo guztiak ebazteko ere, eta bere eginkizunak betetzeko ere.

El Tribunal tiene capacidad para la interpretación de las normas que rigen el proceso de selección y resolverá todas las incidencias que pudieran surgir. En su caso, el Tribunal queda facultado para adoptar los acuerdos necesarios para el buen orden y desarrollo del proceso selectivo en todo lo no previsto en estas bases o en las bases Especificas y, resolver cuantas cuestiones se susciten relativas a su interpretación y aplicación, así como para el propio ejercicio de sus funciones.

Hautaketa-organoak aholkulari adituak izan ditzake, hautaketa-prozesuaren faseak burutzeko, beharrezkotzat jotzen badu, probak egitea eta horiekin loturiko hainbat kontu barne. Era berean, aholkulari horiek objektibotasun-, inpartzialtasun- eta konfidentzialtasun-printzipioen arabera jokatuko dute, hitzarekin baina botorik gabe.

El órgano de selección podrá contar con personal asesor especialista para la realización de las diferentes fases del proceso selectivo en caso de estimarlo necesario incluyendo la elaboración de pruebas y cuantas cuestiones relacionadas con las mismas puedan plantearse. La actuación de dicho personal asesor se encontrará igualmente sometida a los principios de objetividad, imparcialidad y confidencialidad, actuando con voz y sin voto.

Epaimahaikideen oinarrizko betebeharra da hautaketa-prozeduran objektibotasuna, neutraltasuna eta inpartzialtasuna errespetatu beharra.

Son deberes fundamentales de las personas que componen el tribunal la obligación de respetar la objetividad, neutralidad e imparcialidad en el procedimiento selectivo.

Epaimahaikideek epaimahaiaren bileretara bertaratu beharko dute horietara deitzen bazaie, horietan parte hartu beharko dute eta agintzen zaizkien zereginak egin, zehaztutako moduan eta epeen barruan; jasotako agiriak zintzo zaindu; abstenitzeko kausarik badago, abstenitu, edo bateraezintasunei buruzko arautegia bete, besteak beste.

Las personas integrantes deberán asistir a las reuniones del tribunal a las que sean convocadas, participar en ellas y desempeñar las tareas que les sean encomendadas en la forma y plazos determinados; custodiar fielmente la documentación recibida; abstenerse cuando incurra en causa de abstención; cumplir la normativa sobre incompatibilidades, etc.

Epaimahaiari dagokio hautaketa-prozesua oinarri orokorren eta oinarri espezifikoen arabera kudeatzea.

Es función del tribunal la gestión del proceso selectivo conforme a lo establecido en las bases generales y específicas.

Epaimahaiak dagozkion neurriak hartuko ditu ariketa idatziak eta irakurri behar ez direnak hautagaien identitatea jakin gabe zuzenduko direla bermatzeko.

El Tribunal adoptará las medidas oportunas para garantizar que los ejercicios que sean escritos y no deban ser leídos, sean corregidos sin que se conozca la identidad de las personas aspirantes.

Epaimahaikideen deliberamenduak sekretuak dira, eta konfidentzialtasuna zaindu beharra ez betetzea falta astuntzat hartuko da.

Sus deliberaciones son secretas, teniendo la consideración de falta grave el incumplimiento del deber de confidencialidad.

Epaimahaikideek datu pertsonalak babesteari buruzko arautegian (3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa, eta, 2016/679 (EB) Erregelamendua, Europako Parlamentuarena eta Kontseiluarena, apirilaren 27koa, hots, Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorra) xedatutakoa beteko dute. Horretarako, arau horiek beteko dituztelako aitorpena sinatuko dute.

Las personas integrantes del tribunal cumplirán con lo establecido en la normativa de protección de datos de carácter personal (Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales y, Reglamento (UE) 2016/679, del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril «Reglamento General de Protección de Datos» o «RGPD»). A tal efecto, firmarán una declaración de cumplimiento de la referenciada normativa.

6.– HAUTAGAIAK ONARTZEA.

6.– ADMISIÓN DE PERSONAS ASPIRANTES.

Eskabideak aurkezteko epea amaitu ondoren, hautagai onartuen eta baztertuen (arrazoia adierazita) behin-behineko zerrenda onartuko da, eta hori Fundazioaren iragarki-taulan eta web-orrian (www.bioef.org) jarriko da ikusgai. 10 egun balioduneko epea emango zaie hautagaiei, izenak argitaratzen direnetik aurrera, erreklamazioak aurkezteko eta eskabideetan egon litezkeen akatsak zuzentzeko.

Expirado el plazo de presentación de solicitudes, se aprobará la lista provisional de personas aspirantes admitidas y excluidas con indicación del motivo de la exclusión, que será expuesta en el Tablón de Anuncios y en la página web www.bioef.org, concediéndose un plazo de 10 días hábiles, contados a partir de su publicación, para la presentación de reclamaciones y subsanaciones de los errores que pudieran contener las solicitudes.

Hautagaiek BIOEF Fundazioaren Erregistroan aurkeztuko dituzte erreklamazioak eta zuzenketak, aurrez aurre, helbide honetan: BEC Dorrea (Bilbao Exhibition Centre), Azkue ingurabidea 1, 12. solairua, 48902 Barakaldo (Bizkaia). Nahi izanez gero, modu telematikoan ere, horretarako prestatuko den plataformaren bidez (www.bioef.org web-orriaren bitartez emango da horren berri).

Las reclamaciones y subsanaciones por parte de las personas aspirantes se presentarán presencialmente en el Registro de la Fundación BIOEF, Torre del BEC (Bilbao Exhibition Centre), Ronda de Azkue 1, Planta 12, 48902 Barakaldo (Bizkaia), o bien de manera telemática a través de la plataforma que pueda habilitarse para ello y de la que se daría cumplida información a través de la página web www.bioef.org.

Posta ziurtatu bidez bidaltzeko aukera ere badago, aurreko paragrafoan adierazitako helbidera, Correos-eko edozein bulegotatik. Correos-en zigiluan agertuko den data izango da aurkezpen-data.

También pueden ser enviadas por correo certificado, a la dirección indicada en el párrafo anterior, desde cualquier oficina de Correos, dando fe de la fecha de presentación la consignada en el sello de Correos.

Epe hori amaitu ondoren, erreklamazioak, baleude, onartu edo baztertuko dira, eta hautagai onartuen eta baztertuen behin betiko zerrenda argitaratuko da Fundazioaren iragarki-taulan eta web-orrian (www.bioef.org).

Transcurrido el plazo indicado, las reclamaciones, si las hubiere, serán aceptadas o rechazadas y se publicará la lista definitiva de personas aspirantes admitidas y excluidas en el Tablón de Anuncios de la Fundación y en la página web www.bioef.org.

7.– HAUTAKETA-PROZESUEN GARAPENA.

7.– DESARROLLO DE LOS PROCESOS SELECTIVOS.

Hautagai onartuen eta baztertuen behin betiko zerrendan hau ere agertuko da:

La lista definitiva de personas aspirantes admitidas y excluidas contendrá, además:

– Oposizio-lehiaketa bidezko sarbide-sistemako prozesuetan, hautagaiei deitzea oposizio-fasearen proba egin dezaten.

– En los procesos en los que el sistema de acceso sea el de concurso-oposición, el llamamiento a las personas aspirantes para la realización de la prueba de la fase de oposición.

– Lehiaketa bidezko sarbide-sistemako prozesuetan, hautagai onartuen egiaztatutako merezimenduen behin-behineko balorazioa.

– En los procesos en los que el sistema de acceso sea el de concurso, la valoración provisional de los méritos acreditados por las personas aspirantes admitidas.

Une horretatik aurrera, hautaketa-prozesuak honela garatuko dira:

A partir de ese momento, los procesos selectivos se desarrollarán:

– 7.1. puntuan aurreikusitakoaren arabera, oposizio-lehiaketa bidezko sarbide-sistemako prozesuetan,

– conforme a lo previsto en el punto 7.1 para los procesos en los que el sistema de acceso sea el de concurso-oposición,

– eta 7.2. puntuan aurreikusitakoaren arabera, lehiaketa bidezko sarbide-sistemako prozesuetan,

– y conforme a lo previsto en el punto 7.2 para los procesos en los que el sistema de acceso sea el de concurso,

Fundazioaren ahaldun nagusiaren ebazpena argitaratu arte, datu hauekin: hautagaien azken kalifikazioen eta eskainitako lanpostuen behin betiko zerrenda, eta lanpostua aukeratzeko epearen hasiera, hala balegokio.

hasta la publicación de la Resolución de la Apoderada General de la Fundación, con las relaciones definitivas de las calificaciones finales de las personas aspirantes y las plazas ofertadas, así como la apertura del plazo, en su caso, para la elección de plaza.

7.1.– Oposizio-lehiaketa bidezko sarbide-sistemako prozesuak:

7.1.– Procesos en los que el sistema de acceso sea el de concurso-oposición:

7.1.1.– Oposizio-fasea.

7.1.1.– Fase de oposición.

Hautaketa-prozesuaren oinarri espezifikoetan argitaratuko den gai-zerrendari buruzko galdera-sorta izango da proba: hainbat erantzunen artean zuzena aukeratuko da.

La prueba consistirá en un cuestionario de preguntas con varias alternativas de respuestas sobre el temario que se publique en las bases específicas del proceso selectivo.

Probak 60 puntu balio izango du gehienez. Erantzun oker bakoitzeko erantzun zuzen bakoitzaren balioaren herena kenduko da, eta 30 puntu edo gehiago lortzen ez dituztenak kanporatuko dira.

La prueba tendrá un valor máximo de 60 puntos. Por cada respuesta errónea se descontará la tercera parte del valor de una respuesta correcta, y resultarán eliminados quienes no obtengan una puntuación igual o superior a 30 puntos.

Proben garapena:

Desarrollo de las pruebas:

Hautagaiei deialdi bakarra egingo zaie. Eguna, tokia eta ordua adieraziko dira horretan.

Las personas que concurran serán convocadas en un llamamiento único. Se señalará la fecha, el lugar y la hora.

Kalifikazio-epaimahaiak, hautaprobetan aukera- eta tratu-berdintasuna bermatzeko, proben deialdiaren baldintzak egokitzea aztertuko du probara joaterik ez dutenentzat haurdunaldi, erditze, eriondo edo beste osasun-eragozpen larri batzuk direla eta. Proba egin aurretik jakinarazi beharko zaio epaimahaiari egoera, eta osasun-ziurtagiri bidez egiaztatu.

El tribunal calificador, para garantizar la igualdad de oportunidades y trato en el desarrollo de las pruebas selectivas, valorará las posibilidades de adaptar las condiciones de la convocatoria de las distintas pruebas, en caso de personas imposibilitadas de acudir a la prueba por razones de embarazo, parto, convalecencia u otros impedimentos graves de salud. Dicha circunstancia deberá ponerse en conocimiento del Tribunal con carácter previo a la celebración de la prueba y acreditarse mediante certificado médico.

Hautagai onartuen eta baztertuen behin betiko zerrendaren arabera onartutzat hartzen diren hautagaiek egin ahal izango dituzte probak.

A la realización de las pruebas podrán asistir las personas aspirantes que figuren como admitidas al proceso en virtud del listado definitivo de personas admitidas y excluidas.

Nortasun Agiri Nazionala, Pasaportea edo Gidabaimena eramango dituzte hautagaiek probetara, beren nortasuna egiaztatzeko.

A efectos de identificación, acudirán a las pruebas provistas de Documento Nacional de Identidad, Pasaporte o Permiso de conducir.

Oposizio-faseko proba amaitu ondoren, Fundazioaren iragarki-taulan eta web-orrian (www.bioef.org) argitaratuko dira probaren behin-behineko emaitzak, eta 10 egun balioduneko epea emango zaie hautagaiei, emaitzak argitaratzen direnetik aurrera, egokitzat jotzen dituzten erreklamazioak egin ditzaten.

Finalizada la prueba de la fase de oposición, se procederá a publicar, en el Tablón de Anuncios y en la página web de la Fundación www.bioef.org), los resultados provisionales de la misma, estableciendo un plazo de 10 días hábiles, contados a partir de su publicación, para formular las oportunas reclamaciones.

Hautagaiek BIOEF Fundazioaren Erregistroan aurkeztuko dituzte erreklamazioak eta zuzenketak, aurrez aurre, helbide honetan: BEC Dorrea (Bilbao Exhibition Centre), Azkue ingurabidea 1, 12. solairua, 48902 Barakaldo (Bizkaia). Nahi izanez gero, modu telematikoan ere, horretarako prestatuko den plataformaren bidez (www.bioef.org web-orriaren bitartez emango da horren berri).

Las reclamaciones se presentarán presencialmente en el Registro de la Fundación BIOEF, Torre del BEC (Bilbao Exhibition Centre), Ronda de Azkue 1, Planta 12, 48902 Barakaldo (Bizkaia), o bien de manera telemática a través de la plataforma que pueda habilitarse para ello y de la que se daría cumplida información a través de la página web www.bioef.org.

Posta ziurtatu bidez bidaltzeko aukera ere badago, aurreko paragrafoan adierazitako helbidera, Correos-eko edozein bulegotatik. Correos-en zigiluan agertuko den data izango da aurkezpen-data.

También pueden ser enviadas por correo certificado, a la dirección indicada en el párrafo anterior, desde cualquier oficina de Correos, dando fe de la fecha de presentación la consignada en el sello de Correos.

Epe hori amaitu ondoren, eta erreklamazioak, baleude, aztertu ondoren, epaimahaiak oposizio-faseko probaren behin betiko emaitzak argitaratuko ditu Fundazioaren iragarki-taulan eta web-orrian (www.bioef.org).

Finalizado este plazo, y valoradas las reclamaciones que, en su caso, se hubieran presentado, el Tribunal hará públicos, en el Tablón de Anuncios y en la página web de la Fundación (www.bioef.org), los resultados definitivos de la prueba de la fase de oposición.

7.1.2.– Lehiaketa-fasea.

7.1.2.– Fase de concurso.

Oposizio-fasea gainditu dutenen merezimenduak aztertu eta baloratu egingo dira lehiaketa-fasean. 40 puntu balio izango du.

La fase de concurso consistirá en el análisis y valoración de los méritos de quienes hayan superado la fase de oposición y tendrá una valoración de 40 puntos.

Merezimendu baloragarriak eta baremoa hautaketa-prozesu bakoitzaren oinarri espezifikoetan zehaztuko dira.

Los méritos valorables y el baremo se concretarán en las bases específicas de cada proceso selectivo.

Fase hori ez da baztertzailea izango.

Esta fase no tendrá carácter eliminatorio.

Oposizio-fasearen behin betiko emaitzekin batera, alegatutako merezimenduen behin-behineko balorazioa argitaratuko da, prozesu bakoitzaren oinarri espezifikoetan ezarritako baremoaren arabera, guztizko kalifikazioak barne (oposizio-fasearen eta lehiaketa-fasearen batura), eta oposizio-fasea gainditu dutenen behin-behineko lehentasun-ordena, Fundazioaren iragarki-taulan eta web-orrian (www.bioef.org). 10 egun balioduneko epea emango da egokitzat jotzen diren erreklamazioak egiteko.

Junto con la publicación de los resultados definitivos de la fase de oposición, se publicará la valoración provisional de los méritos alegados, de conformidad con el baremo establecido en las bases específicas de cada proceso selectivo, incluyendo las calificaciones totales (suma de la fase de oposición más la fase de concurso) con el orden de prelación provisionales de las personas que hayan superado la fase de oposición en el Tablón de Anuncios y en la página web de la Fundación (www.bioef.org), estableciendo un plazo de 10 días hábiles para formular las oportunas reclamaciones.

Hautagaiek BIOEF Fundazioaren Erregistroan aurkeztuko dituzte erreklamazioak eta zuzenketak, aurrez aurre, helbide honetan: BEC Dorrea (Bilbao Exhibition Centre), Azkue ingurabidea 1, 12. solairua, 48902 Barakaldo (Bizkaia). Nahi izanez gero, modu telematikoan ere, horretarako prestatuko den plataformaren bidez (www.bioef.org web-orriaren bitartez emango da horren berri).

Las reclamaciones se presentarán presencialmente en el Registro de la Fundación BIOEF, Torre del BEC (Bilbao Exhibition Centre), Ronda de Azkue 1, Planta 12, 48902 Barakaldo (Bizkaia), o bien de manera telemática a través de la plataforma que pueda habilitarse para ello y de la que se daría cumplida información a través de la página web www.bioef.org.

Posta ziurtatu bidez bidaltzeko aukera ere badago, aurreko paragrafoan adierazitako helbidera, Correos-eko edozein bulegotatik. Correos-en zigiluan agertuko den data izango da aurkezpen-data.

También pueden ser enviadas por correo certificado, a la dirección indicada en el párrafo anterior, desde cualquier oficina de Correos, dando fe de la fecha de presentación la consignada en el sello de Correos.

Epe hori amaitu ondoren, eta erreklamazioak, baleude, aztertu ondoren, epaimahaiak oposizio-fasea gainditu dutenen kalifikazioen behin betiko zerrenda eta lehentasun-ordena argitaratuko ditu Fundazioaren iragarki-taulan eta web-orrian (www.bioef.org).

Finalizado este plazo, y valoradas las reclamaciones que, en su caso, se hubieran presentado, el Tribunal hará públicos, en el Tablón de Anuncios y en la página web de la Fundación (www.bioef.org), la relación definitiva de las calificaciones y orden de prelación finales de las personas que hayan superado la fase de oposición.

7.1.3.– Berdinketa hausteko irizpideak.

7.1.3.– Criterios de desempate.

Berdinketarik badago, irizpide hauek bata bestearen ondoren kontuan hartuta ezarriko da lehentasun-ordena:

En caso de empate, el orden de prelación se establecerá atendiendo, sucesivamente, a los siguientes criterios:

– «Esperientzia espezifikoa» merezimenduaren baremazioan puntuaziorik handiena lortu duenaren alde.

– A favor de quien hubiera obtenido mayor puntuación en la baremación del mérito de «Experiencia específica».

– Oposizio-fasean puntuaziorik handiena lortu duenaren alde.

– A favor de quien hubiera obtenido mayor puntuación en la fase de oposición.

– «Esperientzia orokorra» merezimenduaren baremazioan puntuaziorik handiena lortu duenaren alde.

– A favor de quien hubiera obtenido mayor puntuación en la baremación del mérito de «Experiencia general».

– Lehiaketa-fasean puntuaziorik handiena lortu duenaren alde.

– A favor de quien hubiera obtenido mayor puntuación en la fase de concurso.

– Hautagai adinduenaren alde.

– A favor de la persona aspirante de mayor edad.

7.2.– Lehiaketa bidezko sarbide-sistemako prozesuetan:

7.2.– Procesos en los que el sistema de acceso sea el de concurso:

7.2.1.– Hautaketa-prozesua.

7.2.1.– Proceso selectivo.

Lehiaketa sistema bidez izango da hautaketa-prozesua: onartuek eskabidean alegatutako merezimenduak aztertu eta baloratuko dira.

El proceso selectivo se desarrollará por el sistema de concurso que consiste en el análisis y valoración de los méritos alegados en su solicitud por las personas que hayan resultado admitidas.

Merezimendu baloragarriak eta baremoa hautaketa-prozesu bakoitzaren oinarri espezifikoetan zehaztuko dira.

Los méritos valorables y el baremo se concretarán en las bases específicas de cada proceso selectivo.

Lehiaketa ez da baztertzailea izango.

El concurso no tendrá carácter eliminatorio.

Hautagai onartuen eta baztertuen behin betiko ebazpenarekin batera, hautagai onartuen kalifikazioen behin-behineko zerrenda eta lehentasun-ordena argitaratuko dira, Fundazioaren iragarki-taulan eta web-orrian (www.bioef.org), eta 10 egun balioduneko epea emango da egokitzat jotzen diren erreklamazioak egiteko.

Junto con la resolución final de las personas aspirantes admitidas y excluidas, se publicará la relación provisional de las calificaciones y orden de prelación de las personas aspirantes admitidas, en el Tablón de Anuncios y en la página web de la Fundación (www.bioef.org), estableciendo un plazo de 10 días hábiles para formular las oportunas reclamaciones.

Hautagaiek BIOEF Fundazioaren Erregistroan aurkeztuko dituzte erreklamazioak eta zuzenketak, aurrez aurre, helbide honetan: BEC Dorrea (Bilbao Exhibition Centre), Azkue ingurabidea 1, 12. solairua, 48902 Barakaldo (Bizkaia). Nahi izanez gero, modu telematikoan ere, horretarako prestatuko den plataformaren bidez (www.bioef.org web-orriaren bitartez emango da horren berri).

Las reclamaciones se presentarán presencialmente en el Registro de la Fundación, Torre del BEC (Bilbao Exhibition Centre), Ronda de Azkue 1, Planta 12, 48902 Barakaldo (Bizkaia), o bien de manera telemática a través de la plataforma que pueda habilitarse para ello y de la que se daría cumplida información a través de la página web www.bioef.org

Posta ziurtatu bidez bidaltzeko aukera ere badago, aurreko paragrafoan adierazitako helbidera, Correos-eko edozein bulegotatik. Correos-en zigiluan agertuko den data izango da aurkezpen-data.

También pueden ser enviadas por correo certificado, a la dirección indicada en el párrafo anterior, desde cualquier oficina de Correos, dando fe de la fecha de presentación la consignada en el sello de Correos.

Epe hori amaitu ondoren, eta erreklamazioak, baleude, aztertu ondoren, epaimahaiak kalifikazioen behin betiko zerrenda eta lehentasun-ordena argitaratuko ditu Fundazioaren iragarki-taulan eta web-orrian (www.bioef.org).

Finalizado este plazo, y valoradas las reclamaciones que, en su caso, se hubieran presentado, el Tribunal hará públicos, en el Tablón de Anuncios y en la página web de la Fundación (www.bioef.org), la relación definitiva de las calificaciones y orden de prelación finales.

7.2.2.– Berdinketa hausteko irizpideak.

7.2.2.– Criterios de desempate.

Berdinketarik badago, irizpide hauek bata bestearen ondoren kontuan hartuta ezarriko da lehentasun-ordena:

En caso de empate, el orden de prelación se establecerá atendiendo, sucesivamente, a los siguientes criterios:

– «Esperientzia espezifikoa» merezimenduaren baremazioan puntuaziorik handiena lortu duenaren alde.

– A favor de quien hubiera obtenido mayor puntuación en la baremación del mérito de «Experiencia específica».

– «Esperientzia orokorra» merezimenduaren baremazioan puntuaziorik handiena lortu duenaren alde.

– A favor de quien hubiera obtenido mayor puntuación en la baremación del mérito de «Experiencia general».

– Hautagai adinduenaren alde.

– A favor de la persona aspirante de mayor edad.

8.– LANPOSTUAK AUKERATZEA.

8.– ELECCIÓN DE PLAZAS.

Lanpostu bat baino gehiago eskaintzen diren eta lanpostu guztiak lantoki berekoak ez diren hautaketa-prozesuetan bakarrik aplikatuko da puntu hori.

Este punto únicamente aplicará en aquellos procesos selectivos en los que se ofrezcan varias plazas y no todas las plazas se correspondan con el mismo lugar de trabajo.

Horrelakoetan, behin betiko kalifikazioekin eta lehentasun-ordenarekin batera, prozesu horretan parte hartzera deitutako pertsonen izenen zerrenda argitaratuko da, eta horretan 10 egun balioduneko epea ezarriko da, zerrenda argitaratzen den egunetik aurrera, lanpostuak aukeratzeko.

En estos casos, la publicación de las calificaciones y orden de prelación definitivos incluirá la relación nominal de las personas llamadas a participar en este proceso, estableciéndose en la misma un plazo de 10 días hábiles, a partir del día de la publicación, para la elección de plazas.

8.1.– Partaideak:

8.1.– Participantes:

Hautaketa-prozesu bakoitzean epaimahaiak zehaztuko duen zenbakiaren berdina edo txikiagoa duten lehentasun-ordenadun pertsonei deituko zaie lanpostua aukeratzeko prozesuan parte hartzera. Zenbaki horrek bermatu beharko du aukeratu beharreko lanpostu guztiak esleituko direla.

Las personas llamadas a participar en este proceso de elección serán aquellas cuyo orden de prelación sea igual o inferior al número que determine el Tribunal en cada proceso selectivo. Dicho número deberá asegurar la adjudicación de todas las plazas objeto de elección.

Lanpostua dagokien denboran eta moduan aukeratzen ez dutenek hautaketa-prozesuan parte hartzearen ondorio diren eskubideak galduko dituzte.

Perderán los derechos derivados de su participación en el proceso selectivo quienes no efectúen su elección de plaza en tiempo y forma.

8.2.– Eskainitako lanpostuen zerrenda:

8.2.– Relación de plazas ofertadas:

Eskainitako lanpostuen gaineko informazioa hautaketa-prozesu bakoitzaren oinarri espezifikoetan adieraziko da.

La información de las plazas ofertadas se indicará en las bases específicas de cada proceso selectivo.

8.3.– Lanpostuak aukeratzeko eskabideak:

8.3.– Solicitudes de elección de plazas:

BIOEF Fundazioaren Erregistroan aurkeztuko dira lanpostuak aukeratzeko eskabideak, aurrez aurre, helbide honetan: BEC Dorrea (Bilbao Exhibition Centre), Azkue ingurabidea 1, 12. solairua, 48902 Barakaldo (Bizkaia). Nahi izanez gero, modu telematikoan ere, horretarako prestatuko den plataformaren bidez (www.bioef.org web-orriaren bitartez emango da horren berri).

Las solicitudes de elección de plazas se presentarán presencialmente en el Registro de la Fundación BIOEF, Torre del BEC (Bilbao Exhibition Centre), Ronda de Azkue 1, Planta 12, 48902 Barakaldo (Bizkaia), o bien de manera telemática a través de la plataforma que pueda habilitarse para ello y de la que se daría cumplida información a través de la página web www.bioef.org

Posta ziurtatu bidez bidaltzeko aukera ere badago, aurreko paragrafoan adierazitako helbidera, Correos-eko edozein bulegotatik. Correos-en zigiluan agertuko den data izango da aurkezpen-data.

También pueden ser enviadas por correo certificado, a la dirección indicada en el párrafo anterior, desde cualquier oficina de Correos, dando fe de la fecha de presentación la consignada en el sello de Correos.

Lanpostuak aukeratzeko prozeduran parte hartzera deitutako pertsonek eskainitako lanpostuen zerrenda ordenatua egin beharko dute, beren lehentasunen arabera.

Las personas llamadas a participar en el procedimiento de elección de plazas deberán realizar una relación ordenada según sus preferencias de las plazas ofertadas.

9.– LANPOSTUAK ESLEITZEA.

9.– ADJUDICACIÓN DE PLAZAS.

Lanpostuak aukeratzeko epea amaitu ondoren, lanpostuak esleitzeko behin-behineko zerrenda egingo da.

Finalizado el plazo, en su caso, de elección de plazas se confeccionará la relación provisional de adjudicación de plazas.

Zerrenda hori Fundazioaren iragarki-taulan eta web-orrian (www.bioef.org) argitaratuko da, BIOEFeko ahaldun nagusiaren ebazpenaren bidez. Hautagaiei 10 egun balioduneko epea emango zaie, zerrenda argitaratzen denetik aurrera, erreklamazioak egin ditzaten.

Esta relación se publicará, mediante resolución de la Apoderada General de BIOEF, en el Tablón de Anuncios y en la página web de la Fundación (www.bioef.org), concediéndose un plazo de 10 días hábiles desde la publicación para la realización de reclamaciones por parte de las personas aspirantes.

Hautagaiek BIOEF Fundazioaren Erregistroan aurkeztuko dituzte erreklamazioak eta zuzenketak, aurrez aurre, helbide honetan: BEC Dorrea (Bilbao Exhibition Centre), Azkue ingurabidea 1, 12. solairua, 48902 Barakaldo (Bizkaia). Nahi izanez gero, modu telematikoan ere, horretarako prestatuko den plataformaren bidez (www.bioef.org web-orriaren bitartez emango da horren berri).

Las reclamaciones se presentarán presencialmente en el Registro de la Fundación BIOEF, Torre del BEC (Bilbao Exhibition Centre), Ronda de Azkue 1, Planta 12, 48902 Barakaldo (Bizkaia), o bien de manera telemática a través de la plataforma que pueda habilitarse para ello y de la que se daría cumplida información a través de la página web www.bioef.org.

Posta ziurtatu bidez bidaltzeko aukera ere badago, aurreko paragrafoan adierazitako helbidera, Correos-eko edozein bulegotatik. Correos-en zigiluan agertuko den data izango da aurkezpen-data.

También pueden ser enviadas por correo certificado, a la dirección indicada en el párrafo anterior, desde cualquier oficina de Correos, dando fe de la fecha de presentación la consignada en el sello de Correos.

Erreklamazioak egiteko epea amaitu ondoren, eta horiek aztertu ostean, lanpostuak esleitzeko behin betiko zerrenda Fundazioaren iragarki-taulan eta web-orrian (www.bioef.org) argitaratuko da, BIOEFeko ahaldun nagusiaren ebazpenaren bidez.

Transcurrido el plazo de reclamaciones y una vez analizadas, se publicará, mediante resolución de la Apoderada General de BIOEF, en el Tablón de Anuncios y en la página web de la Fundación www.bioef.org, la relación definitiva de adjudicación de plazas.

10.– PROPOSATUTAKO HAUTAGAIEK JATORRIZKO AGIRIAK EDO KONPULTSATUAK AURKEZTEA.

10.– PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN ORIGINAL O COMPULSADA POR LA(S) PERSONA(S) CANDIDATA(S) PROPUESTA(S).

Proposatutako hautagaiek agiri hauek aurkeztu beharko dituzte, gehienez 15 egun balioduneko epean, lanpostuen behin betiko esleipenaren zerrenda argitaratzen den egunetik aurrera, edo, lanpostuak aukeratu behar ez badira, azken kalifikazioen behin betiko zerrenda eta lehentasun-ordena argitaratzen direnetik:

Las personas aspirantes propuestos deberán presentar en el plazo máximo de 15 días hábiles a partir de la publicación de la relación definitiva de adjudicación de plazas, o en los casos en los que no proceda la elección de plazas, a partir de la publicación de la relación definitiva de las calificaciones y orden de prelación finales, los siguientes documentos:

a) Eskatutako titulazioaren fotokopia konpultsatua.

a) Fotocopia compulsada de la titulación requerida.

b) Administrazio Publikoen zerbitzuko langileen bateraezintasunei buruzko 1984ko abenduaren 26ko 53/1984 Legean xedatutakoaren arabera, ezgaitasun edo bateraezintasunaren legezko kausarik ez izatearen zinpeko adierazpena.

b) Declaración jurada de no hallarse incurso en alguna de las causas legales de incapacidad e incompatibilidad previstas en la Ley 53/1984, de 26 de diciembre, de Incompatibilidad del Personal al Servicio de la Administraciones Públicas.

c) Lanpostuak esleitzeko behin betiko ebazpenean adierazten diren agiriak.

c) Cualquier otro documento que se indiquen en la mencionada resolución definitiva de adjudicación de plazas.

Agiri horiek Fundazioaren egoitzan aurkeztuko dira, helbide honetan: Barakaldo (Bizkaia), Azkue ingurabidea 1, 12. solairua.

Esta documentación se presentará en la sede de la Fundación en Barakaldo (Bizkaia), Ronda de Azkue 1 Planta 12.

Atal honetan adierazitako epean, eta ezinbesteko kasurik ezean, proposatutako hautagaiak eskatutako agiriak –guztiak edo batzuk– aurkezten ez baditu edo agiriak aztertzean ondorioztatzen bada hautagaiak betekizunen bat ez duela betetzen, ezin izango da pertsona hori kontratatu, eta horren gaineko jarduketa guztiak deuseztatu egingo dira, faltsutasunagatik izan dezakeen erantzukizunaren kalterik gabe. Hori gertatzen bada, organo eskudunak proposatuko du puntuazio-ordenaren araberako hurrengo hautagaia kontratatzea.

Si dentro del plazo señalado en este apartado, y salvo causas de fuerza mayor, la persona aspirante propuesta no presentara, en su totalidad o parcialmente, la documentación requerida o del examen de la misma se dedujera que carece de alguno de los requisitos exigidos, no podrá ser contratada y quedarán anuladas todas las actuaciones referidas al mismo, sin perjuicio de la responsabilidad en que hubiera podido incurrir por falsedad. En este caso, el órgano competente formulará propuesta de contratación a favor de la siguiente persona candidata por orden de puntuación.

11.– LAN HARREMANA FORMALIZATZEA.

11.– FORMALIZACIÓN DE LA RELACIÓN LABORAL.

Agiriak aurkezteko epea amaitu ondoren, lanpostuak esleitu zaizkien pertsonek Fundazioaren egoitzan (Barakaldo, Azkue ingurabidea 1, 12. solairua) dagokion kontratua sinatzeko eguna eta ordutegia argitaratuko dira Fundazioaren iragarki-taulan eta web-orrian (www.bioef.org).

Finalizado el plazo de presentación de documentación, se publicará en el Tablón de Anuncios y en la página web de la Fundación (www.bioef.org), la fecha y franja horaria en las que se deberá proceder a la firma del correspondiente contrato por las personas que hayan resultado adjudicatarias de plazas, en la sede de la Fundación en Barakaldo, Ronda de Azkue 1, Planta 12.

Adieraziko den sinadura-data baino 10 egun baliodun lehenago gutxienez argitaratuko dira datu horiek.

La publicación se producirá con una antelación mínima de 10 días hábiles a la fecha de firma que se indique.

Adierazitako egunean eta ordutegian, eta ezinbesteko kasurik ezean, Fundazioaren egoitzara dagokion lan-kontratua sinatzera bertaratzen ez direnek, deialdiaren ondorio diren eskubide guztiak galduko dituzte, eta organo eskudunak proposatuko du puntuazio-ordenaren araberako hurrengo hautagaia kontratatzea, baldin eta betekizun guztiak betetzen baditu.

Quienes, en el día y dentro de la franja horaria establecida y salvo casos de fuerza mayor, no acudan a la sede de la Fundación para la firma del correspondiente contrato de trabajo, perderán todos los derechos derivados de la convocatoria, y el órgano competente formulará propuesta de contratación a favor de la siguiente persona candidata por orden de puntuación, siempre y cuando esta reuniera los requisitos.

Kontratua sinatu eta hurrengo egunean hasiko da lan-harremana.

La fecha de inicio de la relación laboral será el día siguiente a la fecha de firma del contrato.

12.– PROBALDIA.

12.– PERÍODO DE PRUEBA.

Hautagaiak probaldia egingo du indarreko legerian xedatutako gehieneko denboraz, aldez aurretik zeregin berberak eginez BIOEFen zerbitzuak eman ez baditu behintzat.

La persona aspirante realizará un período de prueba durante el periodo máximo previsto en la legislación vigente, salvo que previamente hubiera prestados servicios en BIOEF desarrollando las mismas funciones.

13.– LAN-POLTSAK.

13.– BOLSAS DE TRABAJO.

Hautaketa-prozesu bakoitzean onartu diren baina hautatu ez diren hautagaiak lan-poltsa batean sartuko dira lanpostu horren absentziak betetzeko, absentzia horietan ordezkotza-kontratua egiterik badago.

Las personas aspirantes admitidas y no seleccionadas en cada proceso selectivo pasarán a formar parte de una Bolsa de Trabajo para la cobertura de ausencias en dicha plaza en los supuestos en los que dicha ausencia permita la celebración de un contrato de sustitución.

Lanpostu bera betetzeko lehiaketa bidezko eta oposizio-lehiaketa bidezko prozesuak egin badira, oposizio-lehiaketa bidezko prozesuan onartu diren baina hautatu ez diren hautagaiekin osatuko da lan-poltsa.

En el caso de que para una misma plaza se hayan desarrollado procesos mediante concurso y mediante concurso-oposición, la Bolsa de Trabajo se conformará con el personal admitido y no seleccionado en el proceso por concurso-oposición.

Lan-poltsa horien funtzionamendu-arauak Fundazioaren iragarki-taulan eta web-orrian (www.bioef.org) argitaratuko dira.

En el tablón de anuncios y en la página web de la Fundación (www.bioef.org) se publicarán las normas de funcionamiento de estas Bolsas de Trabajo.

14.– DATU PERTSONALEN BABESA.

14.– PROTECCIÓN DE DATOS DE CARÁCTER PERSONAL.

Oinarri orokor hauen eta deialdi bakoitzaren oinarri espezifikoen xede diren hautaketa-prozesuetan parte hartzeak berarekin dakar eskabidean jasotako eta eskatzaileak alegatutako datu pertsonalak tratatzea eta egiaztatzea.

La participación en cualquier proceso selectivo objeto de las presentes bases y las específicas de cada convocatoria, conlleva el tratamiento de datos de carácter personal recogidos en la solicitud y alegados por la persona solicitante, así como su verificación.

Datu pertsonalak babesteari buruzko arautegian (3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa, eta, 2016/679 (EB) Erregelamendua, Europako Parlamentuarena eta Kontseiluarena, apirilaren 27koa, hots, Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorra) xedatutakoaren arabera, hautagaiek emango dituzten datu pertsonalak:

A efectos de lo establecido en la normativa de protección de datos de carácter personal (Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales y Reglamento (UE) 2016/679, del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril «Reglamento General de Protección de Datos» o «RGPD») los datos de carácter personal que las personas aspirantes suministren:

– Berrikuntza + Ikerketa + Osasuna Eusko Fundazioak (BIOEF) tratatuko ditu, hautagaien baimenarekin, oinarri orokor hauen eta deialdi bakoitzaren oinarri espezifikoen arabera eman direlako.

– Serán tratados por la Fundación Vasca de Innovación e Investigación Sanitarias (BIOEF) con su consentimiento al ser suministrados siguiendo las presentes bases y las bases específicas de la convocatoria.

– Tratamenduaren helburua izango da deialdian ezarritako langile-hautaketa kudeatzea. Parte-hartzaileek emandako datuak oinarri hauetan eta deialdi bakoitzaren oinarri espezifikoetan aurreikusitako helburuetarako baino ez dira erabiliko.

– Serán tratados con la finalidad de gestión de la selección de personal establecida en la convocatoria. Los datos aportados por las personas participantes se utilizarán, con carácter único y exclusivo, para los fines previstos en las presentes bases y en las establecidas en la convocatoria específica.

– Langileak hautatzeko prozesuan tratatuko dira, eta, hori amaitu ondoren, BIOEFen jardueren erantzukizunen eta kontrolaren arloan legeak ezarritako epeetan. Halaber, eskatzaileak adostasuna baliogabetu ahal izango du edonoiz, oinarri hauetan ezarritakoaren arabera.

– Serán tratados durante el proceso de selección y finalizado este, durante los plazos legalmente establecidos en materia de responsabilidades y control de las actividades de BIOEF. Asimismo, la persona solicitante podrá revocar dicho consentimiento en cualquier momento conforme a lo establecido en las presentes bases.

Eskatzaileak une oro jakin ahal izango du BIOEFek berari buruzko zein datu pertsonal tratatzen duen, eta araudiak ematen dizkion eskubideak baliatu ahalko ditu helbide honetan: BEC Dorrea (Bilbao Exhibition Centre), Azkue ingurabidea 1, 48902 Barakaldo (Espainia), NANa atxikita. Eta eskubide hauek baliatu ahalko ditu:

La persona solicitante podrá conocer en todo momento los datos personales que trata BIOEF referentes a su persona, ejercitando los derechos que le otorga la normativa en la siguiente dirección: Torre del BEC (Bilbao Exhibition Centre) Ronda de Azkue, 1 48902 Barakaldo (España) incluyendo DNI, pudiendo ejercer los siguientes derechos:

– Datuak atzitzeko eskubidea: tratatuko diren datu pertsonalen gaineko informazioa ezagutu eta eskuratzea ahalbidetzen du.

– Derecho de acceso: permite conocer y obtener información sobre sus datos de carácter personal sometidos a tratamiento.

– Datuak zuzentzeko eskubidea: akatsak zuzentzea, datu okerrak edo osatu gabeak aldatzea eta tratatuko den informazioa egiazkoa dela bermatzea ahalbidetzen du.

– Derecho de rectificación: permite corregir errores, modificar los datos que resulten ser inexactos o incompletos y garantizar la certeza de la información objeto del tratamiento.

– Datuak ezabatzeko eskubidea: tratamenduaren xede diren datuak ezabatzeko eskatzea ahalbidetzen du.

– Derecho de supresión: permite solicitar la eliminación de los datos objeto de tratamiento.

– Datuei aurka egiteko eskubidea: zure datu pertsonalen tratamendua ez egiteko edo tratamendua bertan behera uzteko eskubidea, legezko arrazoirik ez badago edo erreklamazioak egin edo defendatzeko ez bada behintzat, eta, hori gertatzen bada, blokeatu egingo ditugu dagokion epean, legezko betebeharrek dirauten bitartean.

– Derecho de oposición: derecho a que no se lleve a cabo el tratamiento de sus datos de carácter personal o se cese en el mismo, salvo motivos legítimos o para el ejercicio o defensa de posibles reclamaciones, en cuyo caso los mantendremos bloqueados durante el plazo correspondiente mientras persistan las obligaciones legales.

– Datuen tratamendua mugatzea: zenbait egoeratan, interesdunek euren datuen tratamendua mugatzeko eska dezakete, eta, kasu horretan, erreklamazioak jarri edo defendatzeko baino ez dira gordeko.

– Limitación del tratamiento: en determinadas circunstancias, las personas interesadas podrán solicitar la limitación del tratamiento de sus datos, en cuyo caso únicamente se conservarán para el ejercicio o defensa de reclamaciones.

– Banakako erabaki automatizatuen (profilak egitea barne) eraginik ez jasotzeko eskubidea: norberarengan ondorioak izan ditzakeen edo nabarmen eragin dezaketen tratamendu automatizatuetan oinarritutako erabakien eraginik ez jasotzeko eskubidea.

– Derecho a no ser objeto de decisiones individuales automatizadas (incluida la elaboración de perfiles): derecho a no ser objeto de una decisión basada en el tratamiento automatizado que produzca efectos o afecte significativamente.

– Datuen eramangarritasunerako eskubidea. Legez ezarritako egoeretan eta teknikoki posible bada.

– Derecho a la portabilidad de datos. En las situaciones legalmente establecidas y si técnicamente es posible.

Datuak Babesteko ordezkaria: BIOEFek badu Datuak Babesteko ordezkari bat, indarreko araudia betetze aldera. Helbide honetara idatz dakioke: dpd@bioef.eus

Delegado de Protección de Datos: BIOEF cuenta con un delegado de Protección de Datos en cumplimiento de la normativa vigente pudiendo dirigirse a través de la siguiente dirección: dpd@bioef.eus

Kontrol Agintaritzan erreklamazioak aurkezteko aukera: BIOEFek jakinarazten dizu, halaber, Datuak Babesteko Euskal Bulegoan (www.avpd.eus edo Datuak Babesteko Espainiako Bulegoan (www.aepd.es) erreklamazioak aurkezteko eskubidea duzula, uste baduzu zure datuen tratamendua ez datorrela bat indarreko araudiarekin.

Posibilidad de reclamar ante la Autoridad de Control: BIOEF le informa igualmente del derecho que le asiste de presentar una reclamación ante la Agencia Vasca de Protección de Datos (www.avpd.eus o ante la Agencia Española de Protección de Datos (www.aepd.es) si considera que el tratamiento no se ajusta a la normativa vigente.

Oinarri hauek betetze aldera, hautagaien datuak dagokien zerrendetan argitaratu ahal izango dira, Datu Pertsonalak Babesteko eta Eskubide Digitalak Bermatzeko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren zazpigarren xedapen gehigarria eta Datuak Babesteko Espainiako Bulegoaren gomendioak betez.

En cumplimiento de las presentes bases los datos de las personas aspirantes podrán ser publicados en los listados correspondientes cumpliendo con la disposición adicional séptima de la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de protección de datos personales y garantía de los derechos digitales y las recomendaciones establecidas por la Agencia Española de Protección de Datos.

Eskabidean edo agirietan datu faltsuak idazten badira, eta deialdian aurreikusitako probak baliogabetzen dituen edozein jarduketa bidegabe egiten bada, hautagaia hautaketa-prozesutik kanpo utziko da, eta lortu dituen emaitzak baliogabetuko dira, dagozkion legezko neurrien kalterik gabe.

La consignación de datos falsos en la solicitud o en la documentación que se aporte, así como, en su caso, cualquier actuación improcedente invalidante de las pruebas previstas en la convocatoria, tendrá como resultado la exclusión de la persona aspirante del proceso selectivo y la invalidez de los resultados que hubiera podido obtener, sin perjuicio de las medidas legales que correspondan.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental