Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

57. zk., 2022ko martxoaren 21a, astelehena

N.º 57, lunes 21 de marzo de 2022


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
1319
1319

AGINDUA, 2022ko martxoaren 11koa, Hezkuntzako sailburuarena, Vitoria-Gasteizko (Araba) CPEIPS «CEU Virgen Niña» HLBHIP Haur, Lehen eta Bigarren Hezkuntzako ikastetxe pribatuaren baimena aldatzeko dena.

ORDEN, de 11 de marzo de 2022, del Consejero de Educación, por la que se modifica la autorización del Centro Privado de Educación Infantil, Primaria y Secundaria CPEIPS «CEU Virgen Niña» HLBHIP de Vitoria-Gasteiz (Álava).

Vitoria-Gasteizko (Araba) CPEIPS «CEU Virgen Niña» HLBHIP Haur, Lehen eta Bigarren Hezkuntzako ikastetxe pribatuaren entitate titularraren ordezkariak hasarazitako espedientea aztertu da, zeinaren bidez Bigarren Hezkuntzako unitate bat gehitzeko baimena eskatzen baitu.

Examinado el expediente iniciado por la representante de la entidad titular del centro privado de Educación Infantil, Primaria y Secundaria «CEU Virgen Niña» de Vitoria-Gasteiz (Álava), en solicitud de autorización para la ampliación de una unidad de Educación Secundaria en el Centro.

Espediente hori ezarritako prozeduraren arabera izapidetu da, indarrean dauden arauek eskatzen dituzten agiriak erantsi zaizkio, eta arlo horretan eskumena duten organismoek horri buruzko txostena eman dute.

Resultando que el citado expediente ha sido tramitado de conformidad con el procedimiento establecido, que se ha unido al mismo la documentación exigida por la normativa vigente y que ha sido informado por los organismos competentes en la materia.

Arau hauek izan dira kontuan: 332/1992 Errege Dekretua, apirilaren 3koa, Ikastetxe pribatuetan unibertsitateaz kanpoko araubide orokorreko irakaskuntzak emateko baimenei buruzkoa (apirilaren 9ko BOE), zeina otsailaren 12ko 131/2010 Errege Dekretuaren bidez aldatu baitzen (martxoaren 12ko BOE); otsailaren 12ko 132/2010 Errege Dekretua, Haur Hezkuntzako bigarren zikloko, Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako irakaskuntzak ematen dituzten ikastetxeek bete behar dituzten gutxieneko baldintzak ezartzen dituena (martxoaren 12ko BOE), eta gai horretan aplikatu beharreko gainerako legeak. Horiek horrela, honako hau

Vistos el Real Decreto 332/1992, de 3 de abril (BOE del 9), sobre autorizaciones de centros docentes privados para impartir enseñanzas de régimen general no universitarias, modificado por el Real Decreto 131/2010, de 12 de febrero (BOE de 12 de marzo); el Real Decreto 132/2010, de 12 de febrero (BOE de 12 de marzo), por el que se establecen los requisitos mínimos de los centros que impartan enseñanzas del segundo ciclo de la Educación Infantil, la Educación Primaria y la Educación Secundaria, y demás legislación aplicable en la materia,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– 2022-2023ko ikasturtetik aurrera, ondoren zehazten den ikastetxe pribatuari baimena ematen zaio Bigarren Hezkuntzako 1. mailako unitate bat gehitzeko:

Artículo 1.– Se autoriza, a partir del curso escolar 2022-2023, la ampliación de una unidad en 1.º de Educación Secundaria al centro docente privado que se describe a continuación:

Kode-zenbakia: 01001590 eta 010239.

N.º de código: 01001590 y 010239.

Izen espezifikoa: «CEU Virgen Niña».

Denominación específica: «CEU Virgen Niña».

Titularra: Fundación Universitaria San Pablo – CEU.

Titular: Fundación Universitaria San Pablo – CEU.

Helbidea: Batan ibilbidea 60.

Domicilio: Paseo del Batán, 60.

Udalerria: Vitoria-Gasteiz.

Municipio: Vitoria-Gasteiz.

Lurralde historikoa: Araba.

Territorio histórico: Álava.

Baimena: Bigarren Hezkuntzako 1. mailako unitate bat gehitu.

Autorización: ampliación de una unidad en 1.º de Educación Secundaria.

Ikastetxearen osaera:

Composición resultante:

– Haur Hezkuntzako 1. zikloa:

– Educación Infantil 1er Ciclo:

• 1-2 urteko gela: 2 unitate, bakoitza 13 ikaspostuko edukierarekin.

• Aula de 1-2 años: 2 unidades con capacidad para 13 niñas y niños cada una.

• 2-3 urteko gela: 3 unitate, 52 ikaspostuko edukierarekin.

• Aula de 2-3 años: 3 unidades con capacidad para 52 niñas y niños.

– Haur Hezkuntzako 2. zikloa: 6 unitate, 150 ikaspostuko edukierarekin.

– Educación Infantil 2.º Ciclo: 6 unidades con capacidad para 150 puestos escolares.

– Lehen Hezkuntza: 12 unitate, 300 ikaspostuko edukierarekin.

– Educación Primaria: 12 unidades con capacidad para 300 puestos escolares.

– Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza: 9 unitate, 270 ikaspostuko edukierarekin.

– Educación Secundaria Obligatoria: 9 unidades con capacidad para 270 puestos escolares.

– Hezkuntza Berezia: 2 gela ireki.

– Educación Especial: 2 aulas abiertas.

2. artikulua.– Bigarren Hezkuntzako 1. mailako unitate berriak jarraipena izango du Bigarren Hezkuntzako etapa garatzen den lau ikasturteetan, eta hori amaitzean desagertuko da.

Artículo 2.– la nueva unidad de 1.º de Educación Secundaria tendrá su correspondiente continuidad a lo largo de los cuatro cursos en los que se desarrolla la etapa de Educación Secundaria y desaparecerá al terminar esta etapa.

3. artikulua.– Indarrean dagoen araudia betetzera behartuta dago ikastetxea, agindu honen bidez baimendutako unitateetako irakasleen titulazioari eta hizkuntza-eskakizunari dagokienez. Bestela, bidezkoa litzateke emandako baimena baliogabetzea.

Artículo 3.– El centro queda obligado al cumplimiento de la normativa vigente en cuanto a la titulación académica y perfil lingüístico del profesorado destinado a las unidades autorizadas por la presente Orden. En caso contrario, procedería la revocación de la autorización otorgada.

4. artikulua.– Ikastetxeak martxoaren 17ko 314/2006 Errege Dekretuaren bidez onartutako Eraikingintzaren Kode Teknikoa bete beharko du, bai eta indarrean dagoen legeriak ezartzen dituen higiene-, osasun-, akustika-, bizigarritasun-, segurtasun- eta irisgarritasun-baldintzak ere. Ikastetxearen titularraren erantzukizuna izango da baldintza horiek betetzea.

Artículo 4.– El centro deberá cumplir el Código Técnico de la Edificación, aprobado por el Real Decreto 314/2006, de 17 de marzo, así como las condiciones higiénicas, sanitarias, acústicas, de habitabilidad, de seguridad y de accesibilidad que se señalen en la legislación vigente. La responsabilidad por el incumplimiento de dichas condiciones corresponde al titular del centro.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honetan dagoen baimen-emateak ez du esan nahi hezkuntza-itunen araubidearen bitartez laguntzarik lortuko denik.

El otorgamiento de la autorización contenida en la presente Orden no implica, en modo alguno, la obtención de ayudas a través del régimen de conciertos educativos.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honen kontra, aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkez dakioke Hezkuntzako sailburuari, hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusian, bi hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra la presente Orden podrá interponerse recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Educación, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2022ko martxoaren 11.

En Vitoria-Gasteiz, a 11 de marzo de 2022.

Hezkuntzako sailburua,

El Consejero de Educación,

JOKIN BILDARRATZ SORRON.

JOKIN BILDARRATZ SORRON.


Azterketa dokumentala


Análisis documental