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44. zk., 2022ko martxoaren 2a, asteazkena

N.º 44, miércoles 2 de marzo de 2022


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
1023
1023

26/2022 DEKRETUA, otsailaren 15ekoa, zeinaren bidez onartzen baita Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza, Batxilergoa, lanbide-heziketa, hizkuntza-irakaskuntzak, arte-irakaskuntzak, musika-irakaskuntzak, kirol-irakaskuntzak, urrutiko hezkuntza eta helduen hezkuntza ematen duten Hezkuntza Saileko ikastetxe publikoetako lanpostuen zerrenda, irakaskuntza horietako lan-legepeko irakasleentzat eta irakasleen kidegoetako funtzionarioentzat gordeta.

DECRETO 26/2022, de 15 de febrero, por el que se aprueba la Relación de Puestos de Trabajo de los centros públicos del Departamento de Educación en los que se imparte Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional, enseñanzas de idiomas, enseñanzas artísticas, enseñanzas musicales, enseñanzas deportivas, educación a distancia y educación de personas adultas, reservados al personal docente de carácter laboral y a funcionarios y funcionarias pertenecientes a los cuerpos docentes correspondientes a esas enseñanzas.

Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitateaz kanpoko irakaskuntzako irakasleen kidegoei buruzko otsailaren 19ko 2/1993 Legearen II. tituluko I. kapituluan honako hauek arautzen dira: irakaskuntzako funtzio publikoaren egitura eta antolaketa, lanpostuen zerrenden figura, betiere haren oinarrizko printzipioak eta hura prestatzeko zaindu beharreko prozedura-bideak zehaztuaz.

La Ley 2/1993, de 19 de febrero, de Cuerpos docentes de enseñanza no universitaria de la CAPV regula en el capítulo I de su título II, dedicado a la estructura y organización de la función pública docente, la figura de las relaciones de puestos de trabajo, señalando con respecto a ella los principios básicos, así como los cauces procedimentales que deben observarse en su elaboración.

Ildo horretan, aipatu legearen 5. artikuluak xedatzen du direlako zerrendek izan behar duten gutxieneko edukia: izena, ikastetxea, ikerketarako eta irakaskuntzari laguntzeko edo ikuskaritza teknikorako zerbitzua, eta, beharrezkoa bada, adskribatuta dagoeneko hezkuntza-administrazioari dagokion lurralde-eremua; jarduteko eskatzen diren betekizunak, zeintzuen artean egon behar duten hizkuntza eta eskakizunak eta derrigortasun-datak; kasu bakoitzari dagokion talde, kidego, eskala edo lan-kategoria; eta, azkenik, funtzionarioentzako gordetako lanpostuei dagokienez, berariazko osagarria eta lanpostuak betetzeko sistema.

De esta forma, el artículo 5 del citado texto legal dispone el contenido mínimo que, en cualquier caso, deben contener las citadas relaciones: denominación; centro docente, servicio de Inspección Técnica o de Investigación y Apoyo a la docencia y, en su caso, el ámbito territorial de la Administración educativa al que se halle adscrito; los requisitos exigidos para su desempeño, entre los que necesariamente debe figurar el perfil lingüístico asignado y la fecha de preceptividad; la adscripción al grupo, cuerpo o escala o categoría laboral que en cada caso corresponda; y por último, tratándose de puestos de trabajo reservados a funcionarios y funcionarias, el complemento específico y el sistema de provisión.

Bestalde, Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legearen 5. artikuluko h) apartatuarekin bat etorriaz, 4. artikuluko i) apartatuak, batetik, Jaurlaritzari aitortu egiten dio lanpostu-zerrendak onartzeko eskumena, eta, bestetik, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailari erreserbatzen dio irakasleen lanpostu-zerrendak proposatzeko eskumena.

Por su parte, el apartado l) del artículo 4, en congruencia con el apartado h) del artículo 5 de la Ley 6/1989, de 6 de julio, de Función Pública Vasca que reconoce la competencia para la aprobación de las relaciones de puestos de trabajo al Gobierno, reserva la facultad de propuesta de las relaciones de puestos de trabajo docentes al Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

Lanpostu-zerrendak etengabe eguneratu behar dira, hain justu ere ikasturte aldaketa dela-eta ikastetxeetan sortutako egoera berriei egokitzeko. Hortaz, 2021-2022 ikasturteari dagokion eguneraketa ezarri behar da.

Las relaciones de puestos de trabajo han de ser objeto de una permanente actualización al objeto de adaptarse a las nuevas situaciones generadas en los centros como consecuencia del cambio de curso escolar. Es necesario, por consiguiente, establecer la actualización correspondiente al curso académico 2021-2022.

Lanpostu-zerrenda hau prestatzeko, honako hauek errespetatu dira: urtarrilaren 18ko 6/2000 Dekretuan eta uztailaren 23ko 182/2002 Dekretuan ezarritako hizkuntza eskakizunak eta derrigortasun-datak zehazteko irizpideak (6/2000 Dekretuaren bidez, uztailaren 23ko 182/2002 Dekretua aldatu zen).

En la elaboración de la presente relación de puestos de trabajo se han seguido los criterios para la determinación de los perfiles lingüísticos y las fechas de preceptividad establecidos en el Decreto 6/2000, de 18 de enero, por el que se modifica el Decreto 47/1993, de 9 de marzo, y en el Decreto 182/2002, de 23 de julio.

Hezkuntza sailburuaren proposamenez, Euskadiko Eskola Kontseiluak azaldutakoa entzunda, eta Gobernu Kontseiluak, 2022ko otsailaren 15eko bileran, eztabaidatu eta onartu ostean, honako hau

En su virtud, a propuesta del Consejero de Educación, oído el Consejo Escolar de Euskadi, y previa deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno en sesión celebrada el día 15 de febrero de 2022,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– 2021-2022 ikasturteari dagokionez, Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxeetan, «iraungitze» egoeran diren lan-legepeko eta honako kidego hauetako funtzionario diren irakasleentzat gordetako lanpostuen zerrenda onartzea: Bigarren Hezkuntzako katedradunak (A1 azpitaldea), Bigarren Hezkuntzako irakasleak (A1 azpitaldea), Lanbide Heziketako irakasle teknikoak (A2 azpitaldea), eta «iraungitze» egoeran diren Irakaskuntza Ertainetako Institutu Teknikoetako irakasleak (A2 azpitaldea). Dekretu honen I. eranskinean jasotzen da zerrenda hori.

Artículo 1.– Se aprueba la relación de puestos de trabajo, correspondientes al curso académico 2021-2022, en los centros públicos docentes de Enseñanza Secundaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco, reservados al personal docente de carácter laboral en situación «a extinguir» y a funcionarios y funcionarias del Cuerpo de Catedráticos y Catedráticas de Enseñanza Secundaria (Subgrupo A1), Cuerpo de Profesores y Profesoras de Enseñanza Secundaria (Subgrupo A1), Cuerpo de Profesores Técnicos y Profesoras Técnicas de Formación Profesional (Subgrupo A2) y Cuerpo de Profesores y Profesoras de Institutos Técnicos de Enseñanzas Medias (Subgrupo A2) en situación «a extinguir». Esta relación figura en el Anexo I del presente Decreto.

2. artikulua.– 2021-2022 ikasturteari dagokionez, Euskal Autonomia Erkidegoko Pertsona Helduen Hezkuntzako ikastetxeetan, honako kidego hauetako funtzionarioentzako gordetako lanpostuen zerrenda onartzen da: Bigarren Hezkuntzako katedradunak (A1 azpitaldea), eta Bigarren Hezkuntzako irakasleak (A1 azpitaldea). Dekretu honen II. eranskinean jasotzen da zerrenda hori.

Artículo 2.– Se aprueba la relación de puestos de trabajo, correspondientes al curso académico 2021-2022, en los centros públicos docentes de Educación de Personas Adultas de la Comunidad Autónoma del País Vasco, reservados a funcionarios y funcionarias del Cuerpo de Catedráticos y Catedráticas de Enseñanza Secundaria (Subgrupo A1) y del Cuerpo de Profesores y Profesoras de Enseñanza Secundaria (Subgrupo A1). Esta relación figura en el Anexo II del presente Decreto.

3. artikulua.– 2021-2022 ikasturteari dagokionez, Euskal Autonomia Erkidegoko hizkuntza eskola ofizialetan, «iraungitze» egoeran diren lan-legepeko eta honako kidego hauetako funtzionario diren irakasleentzat gordetako lanpostuen zerrenda onartzen da: Hizkuntza Eskola Ofizialetako katedradunak (A1 azpitaldea), eta Hizkuntza Eskola Ofizialetako irakasleak (A1 azpitaldea). Dekretu honen III. eranskinean jasotzen da zerrenda hori.

Artículo 3.– Se aprueba la relación de puestos de trabajo, correspondientes al curso académico 2021-2022, en las Escuelas Oficiales de Idiomas de la Comunidad Autónoma del País Vasco, reservados al personal docente de carácter laboral en situación «a extinguir» y a funcionarios y funcionarias del Cuerpo de Catedráticos y Catedráticas de Escuelas Oficiales de Idiomas (Subgrupo A1) y del Cuerpo de Profesores y Profesoras de Escuelas Oficiales de Idiomas (Subgrupo A1). Esta relación figura en el Anexo III del presente Decreto.

4. artikulua.– 2021-2022 ikasturteari dagokionez, Euskal Autonomia Erkidegoko musika kontserbatorio profesionaletan, «iraungitze» egoeran diren lan-legepeko eta honako kidego hauetako funtzionario diren irakasleentzat gordetako lanpostuen zerrenda onartzen da: Musika eta Arte Eszenikoko katedradunak (A1 azpitaldea), eta Musika eta Arte Eszenikoko Irakasleak (A1 azpitaldea). Dekretu honen IV. eranskinean jasotzen da zerrenda hori.

Artículo 4.– Se aprueba la relación de puestos de trabajo, correspondientes al curso académico 2021-2022, en los Conservatorios Profesionales de Música de la Comunidad Autónoma del País Vasco, reservados al personal docente de carácter laboral en situación «a extinguir» y a funcionarios y funcionarias del Cuerpo de Catedráticos y Catedráticas de Música y Artes Escénicas (Subgrupo A1) y del Cuerpo de Profesores y Profesoras de Música y Artes Escénicas (Subgrupo A1). Esta relación figura en el Anexo IV del presente Decreto.

5. artikulua.– 2021-2022 ikasturteari dagokionez, Euskal Autonomia Erkidegoko arteetako eskoletan, «iraungitze» egoeran diren lan-legepeko eta honako kidego hauetako funtzionario diren irakasleentzat gordetako lanpostuen zerrenda onartzen da: Arte Plastikoetako eta Diseinuko katedradunak (A1 azpitaldea), eta Arte Plastikoetako eta Diseinuko irakasleak (A1 azpitaldea). Dekretu honen V. eranskinean jasotzen da zerrenda hori.

Artículo 5.– Se aprueba la relación de puestos de trabajo, correspondientes al curso académico 2021-2022, en las Escuelas de Artes de la Comunidad Autónoma del País Vasco, reservados al personal docente de carácter laboral en situación «a extinguir»y a funcionarios y funcionarias del Cuerpo de Catedráticos y Catedráticas de Artes Plásticas y Diseño (Subgrupo A1) y del Cuerpo de Profesores y Profesoras de Artes Plásticas y Diseño (Subgrupo A1). Esta relación figura en el Anexo V del presente Decreto.

6. artikulua.– 2021-2022 ikasturteari dagokionez, Euskal Autonomia Erkidegoko Bigarren Hezkuntzako ikastetxe publikoetan Hezkuntzako lurralde-ordezkaritzei atxikitako erlijio irakasleentzat gordetako lanpostuen zerrenda onartzen da. Dekretu honen VI. eranskinean jasotzen da zerrenda hori.

Artículo 6.– Se aprueba la relación de puestos de trabajo en los centros públicos docentes de Enseñanza Secundaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco, correspondientes al curso académico 2021-2022, reservados al profesorado de Religión adscrito a las Delegaciones Territoriales de Educación. Esta relación figura en el Anexo VI del presente Decreto.

7. artikulua.– 2021-2022 ikasturteari dagokionez, Euskal Autonomia Erkidegoko Bigarren Hezkuntzako ikastetxe publikoetan, «iraungitze» egoeran diren lan-legepeko eta honako kidego hauetako funtzionario diren irakasleentzat gordetako lanpostuen zerrenda onartzen da: Bigarren Hezkuntzako katedradunak (A1 azpitaldea), eta Bigarren Hezkuntzako irakasleak (A1 azpitaldea). Eta Hezkuntzari buruzko maiatzaren 3ko 2/2206 Lege Organikoaren aldi baterako xedapenetarik lehenengoan xedatutakoa aplikatuaz, lanpostu horiei behin betiko adskribatutako maisu-maistren kidegoetako funtzionarioek okupatu ditzakete direlako lanpostuak. Dekretu honen VII. eranskinean jasotzen da zerrenda hori.

Artículo 7.– Se aprueba la relación de puestos de trabajo correspondientes, al curso académico 2021-2022, en los Centros Públicos docentes de Enseñanza Secundaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco, reservados al personal docente de carácter laboral en situación «a extinguir»y a funcionarios y funcionarias del Cuerpo de Catedráticos y Catedráticas de Enseñanza Secundaria (Subgrupo A1) y al Cuerpo de Profesores y Profesoras de Enseñanza Secundaria (Subgrupo A1) que, en aplicación de lo dispuesto en la Disposición Transitoria Primera de la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación, pueden ser ocupados por los funcionarios y funcionarias del Cuerpo de Maestros y Maestras adscritos y adscritas a dichos puestos con carácter definitivo. Esta relación figura en el Anexo VII del presente Decreto.

8. artikulua.– 2021-2022 ikasturteari dagokionez Urrutiko Hezkuntzako Euskal Institutuan honako kidego hauetako funtzionarioentzako gordetako lanpostuen zerrenda onartzen da: Bigarren Hezkuntzako katedradunak (A1 azpitaldea), Bigarren Hezkuntzako irakasleak (A1 azpitaldea) eta Lanbide Heziketako irakasle teknikoak (A2 azpitaldea). Dekretu honen VIII. eranskinean jasotzen da zerrenda hori.

Artículo 8.– Se aprueba la relación de puestos de trabajo, correspondientes al curso académico 2021-2022, en el Instituto Vasco de Educación a Distancia (IVED), reservados a funcionarios y funcionarias del Cuerpo de Catedráticos y Catedráticas de Enseñanza Secundaria (Subgrupo A1), Cuerpo de Profesores y Profesoras de Enseñanza Secundaria (Subgrupo A1) y Cuerpo de Profesores Técnicos y Profesoras Técnicas de Formación Profesional (Subgrupo A2). Esta relación figura en el Anexo VIII del presente Decreto.

9. artikulua.– 2021-2022 ikasturteari dagokionez Kirolene Kirol Ikastetxe Publikoan honako kidego hauetako funtzionarioentzako gordetako lanpostuen zerrenda onartzen da: Bigarren Hezkuntzako katedradunak (A1 azpitaldea), eta Bigarren Hezkuntzako irakasleak (A1 azpitaldea). Dekretu honen IX. eranskinean jasotzen da zerrenda hori.

Artículo 9.– Se aprueba la relación de puestos de trabajo, correspondientes al curso académico 2021-2022, en el Centro Público de Enseñanzas Deportivas Kirolene, reservados a funcionarios y funcionarias del Cuerpo de Catedráticos y Catedráticas de Enseñanza Secundaria (Subgrupo A1) y del Cuerpo de Profesores y Profesoras de Enseñanza Secundaria (Subgrupo A1). Esta relación figura en el Anexo IX del presente Decreto.

10. artikulua.– 2021-2022 ikasturteari dagokionez, «Dantzerti» Euskadiko Arte Dramatiko eta Dantza Goi Eskolan, honako kidego hauetako funtzionario diren irakasleentzat gordetako lanpostuen zerrenda onartzen da: Musika eta Arte Eszenikoko katedradunak (A1 azpitaldea), eta Musika eta Arte Eszenikoko Irakasleak (A1 azpitaldea). Dekretu honen X. eranskinean jasotzen da zerrenda hori.

Artículo 10.– Se aprueba la relación de puestos de trabajo, correspondientes al curso académico 2021-2022, en la Escuela Superior de Arte Dramático y Danza de Euskadi «Dantzerti», reservados a funcionarios y funcionarias del Cuerpo de Catedráticos y Catedráticas de Música y Artes Escénicas (Subgrupo A1) y del Cuerpo de Profesores y Profesoras de Música y Artes Escénicas (Subgrupo A1). Esta relación figura en el Anexo X del presente Decreto.

11. artikulua.– 2021-2022 ikasturteari dagokionez Urrutiko Lanbide Heziketako Zentro Integratuan (ULHZI) honako kidego hauetako funtzionarioentzako gordetako lanpostuen zerrenda onartzen da: Bigarren Hezkuntzako katedradunak (A1 azpitaldea), Bigarren Hezkuntzako irakasleak (A1 azpitaldea) eta Lanbide Heziketako irakasle teknikoak (A2 azpitaldea). Dekretu honen XI. eranskinean jasotzen da zerrenda hori.

Artículo 11.– Se aprueba la relación de puestos de trabajo, correspondientes al curso académico 2021-2022, en el Centro Integrado de Formación Profesional a Distancia (CIFPD), reservados a funcionarios y funcionarias del Cuerpo de Catedráticos y Catedráticas de Enseñanza Secundaria (Subgrupo A1), Cuerpo de Profesores y Profesoras de Enseñanza Secundaria (Subgrupo A1) y Cuerpo de Profesores Técnicos y Profesoras Técnicas de Formación Profesional (Subgrupo A2). Esta relación figura en el Anexo XI del presente Decreto.

LEHENENGO XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL PRIMERA

1.– IES Urbi BHItik Bigarren Hezkuntzako irakasleen kidegoko lanpostu bat bereizi eta CIFP Bidebieta LHIIan txertatzen da. Hona lanpostua: «Osasun-prozesuak» espezialitatekoa, 2. HE eta derrigortasun-data igarota.

1.– Se desglosa del IES Urbi BHI y se integra en el CIFP Bidebieta LHII un puesto de trabajo del Cuerpo de Profesores y Profesoras de Enseñanza Secundaria, de la especialidad de «Procesos Sanitarios», de perfil lingüístico 2 vencido.

2.– IES Urbi BHItik Lanbide Heziketako irakasle teknikoen kidegoko lanpostu bat bereizi eta CIFP Bidebieta LHIIan txertatzen da. Hona lanpostua: «Osasun eta laguntzako prozedurak» espezialitatekoa, 2. HE eta derrigortasun-data igarota.

2.– Se desglosa del IES Urbi BHI y se integra en el CIFP Bidebieta LHII un puesto de trabajo del Cuerpo de Profesores Técnicos y Profesoras Técnicas de Formación Profesional, de la especialidad de «Procedimientos sanitarios y asistenciales», de perfil lingüístico 2 vencido.

BIGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL SEGUNDA

Eranskinetan jasotako lanpostuek esleiturik dute berariazko osagarria, zeina jarraian zehazten den, urteko osoko zenbatekoetan. Zenbateko horiek hilekoetan banatuko dira, zehazki, betiere Euskal Autonomia Erkidegoko 2021. urteko Aurrekontu Orokorrak onartzen dituen otsailaren 11ko 1/2021 Legearen 19. artikuluan arautzen den bezala.

Los puestos de trabajo incluidos en las relaciones anexas tienen asignado el complemento específico que a continuación se detalla, desglosado como se indica, en cuantías anuales íntegras que se distribuirán mensualmente según se regula en el artículo 19 de la Ley 1/2021, de 11 de febrero, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2021.

BOG: Berariazko osagarria, guztira.

CET: Complemento específico total.

BOO: Berariazko osagarri orokorra.

CEG: Complemento específico general.

DBO: Dedikazio bereziaren osagarria, bigarren eta hirugarren maletetako kapitalizazioetatik datorrena.

CED: Componente de especial dedicación procedente de las capitalizaciones de los grados segundo y tercero.

HIRUGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA
(Véase el .PDF)

Dedikazioa bereziko osagaiaren lehen maila egiaztatu duten irakasleek, gorago adierazi diren zenbatekoez gain, urteko 1.186,36 euroko osagarria jasoko dute.

Aquel personal docente que haya acreditado el primer grado del componente de especial dedicación percibirá, adicionalmente a las cantidades arriba indicadas, 1.186,36 euros/año.

Dedikazio bereziko osagaiaren laugarren maila egiaztatu duten irakasleek, karrerako funtzionario direnek, urteko 707,70 euro jasoko dituzte; eta dedikazio bereziko osagaiaren bosgarren maila egiaztatu dutenek urteko 586,46 euro jasoko dituzte; betiere goragoko paragrafoetan adierazi diren zenbatekoen osagarri bigarren xedapen gehigarrian zehaztu bezala banatuko dira aipatu zenbatekoak, hilabeteka.

Aquel personal docente, funcionario de carrera, que haya acreditado el cuarto grado del componente de especial dedicación percibirá 707,70 euros/año, y el que haya acreditado el quinto grado del componente de especial dedicación, percibirá 586,46 euros/año, adicionalmente a las cantidades indicadas en los párrafos anteriores. Las citadas cantidades se distribuirán mensualmente del mismo modo que el indicado en la disposición adicional segunda.

LAUGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL CUARTA

Irakaskuntza-karrera profesionalaren gaineko negoziaziorik gertatu arte, Bigarren Hezkuntzako pertsonalak honako irakaskuntza eta ikastetxe hauetan tutoretza funtzioak egiteagatik pizgarri ekonomiko osagarria jaso ahal izateak indarrean dirau: Bigarren Hezkuntzako Araubide Orokorrekoa edo Lanbide Heziketako heziketa-zikloetan eta Helduen Hezkuntzako Ikastetxeetan; eta hori dela-eta, 874,30 euroko zenbatekoa jasotzeko eskubidea sortuko da, zeina bigarren xedapen gehigarrian adierazi bezala banatuko baita, hilabeteka.

En tanto se produzca la negociación de la carrera profesional docente, se mantiene en vigor el incentivo económico adicional destinado a retribuir el desempeño efectivo de las funciones de tutoría en enseñanzas de régimen general de educación secundaria o ciclos formativos de formación profesional y en centros de educación de personas adultas por parte de personal de educación secundaria, que dará derecho al percibo adicional de 874,30 euros/año, distribuido mensualmente del mismo modo indicado en la disposición adicional segunda.

BOSGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL QUINTA

Zuzendaritzako funtzioak egiteak berarekin dakar honako honetan ezarritako ordainsariak jasotzeko eskubidea: Unibertsitatez kanpoko irakasle funtzionarioentzako ordainsariei buruzko ekainaren 26ko 177/1990 Dekretua. Unibertsitatez kanpoko irakasle publikoen lan-baldintzak arautzeko Akordioaren barruan eguneratuko dira ordainsari horiek, hain justu ere beherago zehaztutako urteko zenbatekoetan, betiere bigarren xedapen gehigarrian adierazi bezala banaturik, hilabeteka.

El desempeño de funciones de carácter directivo dará derecho a las percepciones establecidas en el decreto 177/1990, de 26 de junio, sobre retribuciones de los funcionarios y funcionarias docentes no universitarios, actualizadas según proceda, en el acuerdo regulador de las condiciones de trabajo del personal docente público no universitario, en las siguientes cuantías anuales íntegras, distribuidas mensualmente del mismo modo indicado en la disposición adicional segunda.

Bigarren Hezkuntzako Katedradunen Kidegoa.

Cuerpo de Catedráticos y Catedráticas de Enseñanza Secundaria.

Hizkuntza Eskola Ofizialeko Katedradunen Kidegoa.

Cuerpo de Catedráticos y Catedráticas de Escuelas Oficiales de Idiomas.

Musikako eta Arte Eszenikoetako Katedradunen Kidegoa.

Cuerpo de Catedráticos y Catedráticas de Música y Artes Escénicas.

Arte Plastikoetako eta Diseinuko Katedradunen Kidegoa.

Cuerpo de Catedráticos y Catedráticas de Artes Plásticas y Diseño.

(Véase el .PDF)

Bigarren Hezkuntzako Irakasleen Kidegoa.

Cuerpo de Profesores y Profesoras de Enseñanza Secundaria.

(Véase el .PDF)

Lanbide Heziketako Irakasle Teknikoen Kidegoa.

Cuerpo de Profesores Técnicos y Profesoras Técnicas de Formación Profesional.

Irakaskuntza Ertainen Institutu Teknikoetako Irakasleen Kidegoa.

Cuerpo de Profesores y Profesoras de Institutos Técnicos de Enseñanza Media.

(Véase el .PDF)

Hizkuntza Eskola Ofizialeko Irakasleen Kidegoa.

Cuerpo de Profesores y Profesoras de Escuelas Oficiales de Idiomas.

(Véase el .PDF)

Musikako eta Arte Eszenikoetako Irakasleen Kidegoa.

Cuerpo de Profesores y Profesoras de Música y Artes Escénicas.

Arte Plastikoetako eta Diseinuko Irakasleen Kidegoa.

Cuerpo de Profesores y Profesoras de Artes Plásticas y Diseño.

(Véase el .PDF)

Bigarren Hezkuntzako ikastetxeetan zuzendaritza-karguak betetzen dituzten maisu-maistrak.

Maestros y Maestras con cargos directivos en centros de Educación Secundaria.

(Véase el .PDF)

Xedapen gehigarri honetan xedatutakoa ezartzeko, ikastetxe guztietan, Urrutiko Hezkuntzako Euskal Institutuan, Pertsona Helduen Hezkuntzako ikastetxeetan eta Lanbide Heziketako ikastetxe integratuetan izan ezik, ikastetxeko ikasle-kopurua honela zehaztuko da: zenbat ikasle matrikulatu diren ikastetxean erregimen ofizial, presentzial eta osoko eskaintzan irakasten diren irakaskuntza arautuetan.

Para la aplicación de lo dispuesto en la presente disposición adicional, en todos los centros excepto en el Instituto Vasco de Educación a Distancia, los Centros de Educación de Personas Adultas y en los Centros Integrados de Formación Profesional, se entenderá que el número de alumnos y alumnas del centro es el que resulta contabilizando las personas matriculadas en el centro en enseñanzas regladas impartidas en régimen oficial, presencial y de oferta completa.

Urrutiko Hezkuntzako Euskal Institutuan ikastetxeko ikasle-kopurua ikastetxe horretan irakaskuntza ofizialetan matrikulatu direnen kopurua izango da.

En el Instituto Vasco de Educación a Distancia se contabilizarán las personas matriculadas en el centro en las enseñanzas oficiales impartidas a distancia.

Lanbide Heziketako ikastetxe integratuen kasuan, hasierako prestakuntzan matrikulatutako ikasleen kopuruaren eta enplegurako prestakuntzako ikasleen kopuruaren batuketa hartuko da kontuan. Azken kasu honetan, enplegurako prestakuntza-ikastaroen iraupenaren arabera, ohiko ikasturtearen iraupenari begira, haztatuko da ikasleen kopurua.

En el caso de los centros integrados de formación profesional, se tendrá en cuenta la suma del número de alumnos matriculados en formación inicial y también del número de alumnos de formación para el empleo. En este último caso, el número de alumnos se ponderará en función de la duración estimada de los cursos de formación para el empleo con respecto a la duración del curso académico ordinario.

Helduen Hezkuntza Ikastetxeetan gelen kopurua honako hau izango da: prestakuntza arautuen ikasturte hasierako matrikula-datuetan agertzen diren taldeak, bider 1,6 indize-zuzentzailea.

En los Centros de Educación de Personas Adultas, se entenderá que el número de aulas del centro es el que resulta de multiplicar los grupos que figuran en los datos de matrícula al inicio del curso escolar en enseñanzas regladas por un índice corrector de 1,6.

Pertsona batek bi kargu baditu, osagarri altuena duen karguagatik soilik ordainduko zaio. Era berean, zerbitzuaren beharrak direla eta, irakasle bati zuzendaritzako kargua edo kargu akademikoa eta aldi berean talde bateko tutoretza edo zikloko koordinatzailearen funtzioak esleituz gero, osagarri altuena duenagatik ordainduko zaio soilik: izan karguari dagokion osagarria, izan tutore- edo ziklo-koordinatzailearen funtzioak benetan betetzeagatik dagokion pizgarri ekonomiko gehigarria.

En el caso de coincidir dos cargos en una misma persona solo se retribuirá el cargo de importe superior. Igualmente, cuando por necesidades del servicio se asignen a una misma persona un cargo directivo o académico y las funciones de tutoría de un grupo, solamente se le retribuirá por el concepto de importe superior en cada caso: sea el complemento correspondiente al cargo, o el incentivo económico adicional destinado a retribuir el desempeño efectivo de las funciones de tutoría o de coordinador/coordinadora de ciclo.

SEIGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL SEXTA

Derrigortasun-datarik gabeak edo derrigortasun-data igarota dutenak izan daitezke 1. Hizkuntza Eskakizuna duten lanpostuak, eta derrigortasun-data igarota dute 2. Hizkuntza Eskakizuna duten lanpostu guztiek, dekretu honen eranskinetan jasotako zerrendetan zehazten denez.

Los puestos de trabajo de Perfil Lingüístico 1 pueden ser sin fecha de preceptividad o de preceptividad vencida, mientras que la totalidad de los de Perfil Lingüístico 2 tienen fecha de preceptividad vencida, según figura en las relaciones contenidas en los Anexos de este Decreto.

ZAZPIGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL SÉPTIMA

Bigaren Hezkuntzako Institutuetan lanpostua betetzen duten maisu-maistren lanpostu-mailako osagarria urteko 2.192,26 eurotan gehituko da, Bigarren Hezkuntzako irakasleen lanpostu-mailako osagarriaren zenbatekoarekin berdintzekotan.

El complemento de destino de los Maestros y Maestras que ocupan algún puesto de trabajo en Institutos de Enseñanza Secundaria Obligatoria se verá incrementado en 2.192,26 euros/anuales, como equiparación al importe del complemento de destino de los Profesores y Profesoras de Enseñanza Secundaria.

ZORTZIGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL OCTAVA

Dekretu honen eranskinetan jasotako zerrendetan agertzen diren lanpostuak betetzeko sistema lekualdatze-lehiaketa arruntarena izango da, berezi gisa sailkatzen diren lanpostuen kasuan izan ezik, berariazko lehiaketaren bidez beteko baitira, eta «Dantzerti» Euskadiko Arte Dramatiko eta Dantza Goi Eskolako lanpostuak izan ezik, hurrengo Errege Dekretuaren 6. artikuluan xedatukakoaren arabera beteko baitira: 1364/2010 Errege Dekretua, Hezkuntzari buruzko maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoan bildutako irakasle kidegoetako langile funtzionarioen arteko estatu mailako lekualdatze-lehiaketak eta haiek bete beharreko lanpostuen beste hornikuntza-prozedura batzuk arautzen dituena.

El sistema de provisión de los puestos de trabajo que figuran en las relaciones contenidas en los Anexos de este Decreto será el concurso de traslados general, excepto para aquellos puestos calificados como singulares cuya provisión se realizará mediante concurso específico y para los puestos de la Escuela Superior de Arte Dramático y Danza de Euskadi «Dantzerti», cuya provisión se realizará según lo establecido en el artículo 6 del Real Decreto 1364/2010, de 29 de octubre, por el que se regula el concurso de traslados de ámbito estatal entre personal funcionario de los cuerpos docentes contemplados en la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación y otros procedimientos de provisión de plazas a cubrir por los mismos.

BEDERATZIGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL NOVENA

Atzerriko hizkuntzan eman behar diren espezialitateetako lanpostuetara sartzeko eta haietan jarduteko, espezialitate egokia izateaz gaian, ondoko dekretuko 2. artikuluan ezarritako titulu, gaitze edo ziurtagiriren bat izan beharko da: 73/2012 Dekretua, maiatzaren 15ekoa, Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitatez kanpoko irakaskuntzako ikastetxe publiko eta pribatuetan irakasgaiak edo irakas-arloak atzerriko hizkuntzetan emateko hizkuntza-gaitasunaren betekizunak ezartzen dituena eta tituluak eta ziurtagiriak onartzen dituena.

Para el acceso y desempeño de los puestos de trabajo de las especialidades impartidas en lengua extranjera se requiere, además de la especialidad correspondiente, acreditar alguno de los títulos, habilitaciones o certificados establecidos en el artículo 2 del Decreto 73/2012, de 15 de mayo, por el que se establecen los requisitos de competencia lingüística para impartir áreas o materias en lenguas extranjeras en la enseñanza no universitaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco y se reconocen títulos y certificados.

HAMARGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL DÉCIMA

1.– Hizkuntza Indartzeko irakasleen lanpostuetara sartzeko eta haietan jarduteko, beharrezkoa da honako espezialitate hauetarik baten bat izatea:

1.– Para el acceso y desempeño de los puestos de trabajo de «Profesorado de Refuerzo Lingüístico» se requiere estar en posesión de alguna de las siguientes especialidades:

– Gaztelania eta Literatura.

– Lengua Castellana y Literatura.

– Euskara eta Literatura.

– Lengua y Literatura Vasca.

– Geografia eta Historia.

– Geografía e Historia.

– Latina.

– Latín.

– Greziera.

– Griego.

– Ingelesa.

– Inglés.

– Frantsesa.

– Francés.

– Alemana.

– Alemán.

– Filosofia.

– Filosofía.

2.– «Kultura Klasikoa»ren lanpostuetara sartzeko eta haietan jarduteko, beharrezkoa da honako espezialitate hauetarik bat izatea:

2.– Para el acceso y desempeño de los puestos de trabajo de «Cultura Clásica» se requiere estar en posesión de alguna de las siguientes especialidades:

– Latina.

– Latín.

– Greziera.

– Griego.

3.– «Curriculum-aniztasuna, Zientzia- eta matematika-esparrua»ren lanpostuetara sartzeko eta haietan jarduteko, beharrezkoa da honako espezialitate hauetarik bat izatea:

3.– Para el acceso y desempeño de los puestos de trabajo de «Diversificación Curricular: Ámbito Científico y Matemático» se requiere estar en posesión de alguna de las siguientes especialidades:

– Biologia eta Geologia.

– Biología y Geología.

– Fisika eta Kimika.

– Física y Química.

– Matematika.

– Matemáticas.

– Teknologia.

– Tecnología.

4.– «Curriculum-aniztasuna: Hizkuntza- eta gizarte-esparrua»ren lanpostuetara sartzeko eta haietan jarduteko, beharrezkoa da honako espezialitate hauetarik bat izatea:

4.– Para el acceso y desempeño de los puestos de trabajo de «Diversificación Curricular: Ámbito Lingüístico y Social» se requiere estar en posesión de alguna de las siguientes especialidades:

– Gaztelania eta Literatura.

– Lengua Castellana y Literatura.

– Euskara eta Literatura.

– Lengua y Literatura Vasca.

– Geografia eta Historia.

– Geografía e Historia.

– Latina.

– Latín.

– Greziera.

– Griego.

– Ingelesa.

– Inglés.

– Frantsesa.

– Francés.

– Alemana.

– Alemán.

5.– «Pertsona Helduen Hezkuntzako ikastetxeetan Zientzia- eta teknologia-esparrua»ren lanpostuetara sartzeko eta haietan jarduteko, beharrezkoa da honako espezialitate hauetarik bat izatea:

5.– Para el acceso y desempeño de los puestos de trabajo de «Ámbito Científico-Tecnológico en los Centros de Educación de Personas Adultas» se requiere estar en posesión de alguna de las siguientes especialidades:

– Biologia eta Geologia.

– Biología y Geología.

– Fisika eta Kimika.

– Física y Química.

– Matematika.

– Matemáticas.

– Teknologia.

– Tecnología.

– Informatika.

– Informática.

6.– «Pertsona Helduen Hezkuntzako ikastetxeetan Gizarte-esparrua»ren lanpostuetara sartzeko eta haietan jarduteko, beharrezkoa da «Geografia eta Historia» espezialitatea izatea.

6.– Para el acceso y desempeño de los puestos de trabajo de «Ámbito Social en los Centros de Educación de Personas Adultas» se requiere estar en posesión de la especialidad de Geografía e Historia.

7.– «Pertsona Helduen Hezkuntzako ikastetxeetan Komunikazio-esparrua (Ingelesa)»ren lanpostuetara sartzeko eta haietan jarduteko, beharrezkoa da «Ingelesa» espezialitatea izatea.

7.– Para el acceso y desempeño de los puestos de trabajo de «Ámbito de Comunicación (Inglés) en los Centros de Educación de Personas Adultas» se requiere estar en posesión de la especialidad de Inglés.

8- «Pertsona Helduen Hezkuntzako ikastetxeetan Komunikazio-esparrua (Frantsesa)»ren lanpostuetara sartzeko eta haietan jarduteko, beharrezkoa da «Frantsesa» espezialitatea izatea.

8.– Para el acceso y desempeño de los puestos de trabajo de «Ámbito de Comunicación (Francés) en los Centros de Educación de Personas Adultas» se requiere estar en posesión de la especialidad de Francés.

9.– «Pertsona Helduen Hezkuntzako ikastetxeetan Komunikazio-esparrua (Gaztelera)»ren lanpostuetara sartzeko eta haietan jarduteko, beharrezkoa da «Gaztelania eta Literatura» espezialitatea izatea.

9.– Para el acceso y desempeño de los puestos de trabajo de «Ámbito de Comunicación (Castellano) en los Centros de Educación de Personas Adultas» se requiere estar en posesión de la especialidad de Lengua Castellana y Literatura.

10.– «Pertsona Helduen Hezkuntzako ikastetxeetan Komunikazio-esparrua (Euskara)»ren lanpostuetara sartzeko eta haietan jarduteko, beharrezkoa da «Euskara eta Literatura» espezialitatea izatea.

10.– Para el acceso y desempeño de los puestos de trabajo de «Ámbito de Comunicación (Euskera) en los Centros de Educación de Personas Adultas» se requiere estar en posesión de la especialidad de Lengua y Literatura Vasca.

HAMAIKAGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL UNDÉCIMA

Dekretu honetan xedatutako lanpostu guztietara sartzeko eta haietan jarduteko beharrezkoa da haurrak eta nerabeak indarkeriaren aurrean osorik babesteari buruzko ekainaren 4ko 8/2021 Lege Organikoaren 57.1 artikuluan ezarritakoaren araberako ezezko ziurtagiria.

Para el acceso y desempeño de todos los puestos de trabajo establecidos en este Decreto se requiere certificado negativo de acuerdo al artículo 57.1 de la Ley orgánica 8/2021, de 4 de junio, de protección integral a la infancia y la adolescencia frente a la violencia.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Administrazio bideari amaiera ematen dion dekretu honen aurka, aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal zaio Jaurlaritzaren Kontseiluari, hilabeteko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal da Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, bi hileko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera.

Contra el presente Decreto que pone fin a la vía administrativa podrá interponerse recurso potestativo de reposición ante el consejo de gobierno, en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente a aquel en que tenga lugar la publicación o recurso contencioso-administrativo ante la sala de lo contencioso-administrativo del tribunal superior de justicia del país vasco, en el plazo de dos meses contados a partir del día siguiente al de la publicación.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Dekretu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera izango ditu ondorioak.

El presente Decreto surtirá efectos el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteizen, 2022ko otsailaren 15ean.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 15 de febrero de 2022.

Lehendakaria,

El Lehendakari,

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

Hezkuntzako sailburua,

El Consejero de Educación,

JOKIN BILDARRATZ SORRON.

JOKIN BILDARRATZ SORRON.

I. ERANSKINA
ANEXO I
BIGARREN HEZKUNTZAKO IKASTETXE PUBLIKOETAKO LANPOSTUEN ZERRENDA
RELACIÓN DE PUESTOS DE TRABAJO EN CENTROS PÚBLICOS DE EDUCACIÓN SECUNDARIA
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II. ERANSKINA
ANEXO II
HELDUEN HEZKUNTZAKO IKASTETXE PUBLIKOETAKO LANPOSTUEN ZERRENDA
RELACIÓN DE PUESTOS DE TRABAJO EN CENTROS DE EDUCACIÓN DE PERSONAS ADULTAS
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III. ERANSKINA
ANEXO III
HIZKUNTZA ESKOLA OFIZIALETAKO LANPOSTU ZERRENDA
RELACIÓN DE PUESTOS DE TRABAJO EN ESCUELAS OFICIALES DE IDIOMAS
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IV.ERANSKINA
ANEXO IV
MUSIKA KONTSERBATORIO PROFESIONALETAKO LANPOSTU ZERRENDA
RELACIÓN DE PUESTOS DE TRABAJO EN CONSERVATORIOS PROFESIONALES DE MÚSICA
(Ikus .PDF)
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V. ERANSKINA
ANEXO V
ARTE ESKOLETAKO LANPOSTU ZERRENDA
RELACIÓN DE PUESTOS DE TRABAJO EN ESCUELAS DE ARTES
(Ikus .PDF)
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VI.ERANSKINA
ANEXO VI
HEZKUNTZAKO LURRALDE-ORDIZKARITZEI ATXIKITAKO ERLIJIO IRAKASLEENTZAT GORDETAKO LANPOSTUEN ZERRENDA
RELACIÓN DE PUESTOS DE TRABAJO DEL PROFESORADO DE RELIGIÓN ADSCRITO A LAS DELEGACIONES TERRITORIALES DE EDUCACIÓN
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VII. ERANSKINA
ANEXO VII
BIGARREN HEZKUNTZAKO IKASTETXE PUBLIKOETAN MAISU-MAISTREK BETE DITZAKETEN LANPOSTUEN ZERRENDA
RELACIÓN DE PUESTOS DE TRABAJO EN CENTROS PÚBLICOS DE EDUCACIÓN SECUNDARIA QUE PUEDEN SER OCUPADOS POR MAESTROS Y MAESTRAS
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VIII. ERANSKINA
ANEXO VIII
URRUTIKO HEZKUNTZAKO EUSKAL INSTITUTUKO LANPOSTUEN ZERRENDA
RELACIÓN DE PUESTOS DE TRABAJO DEL INSTITUTO VASCO DE EDUCACIÓN A DISTANCIA
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IX. ERANSKINA
ANEXO IX
KIROLENE KIROL IKASTETXE PUBLIKOKO LANPOSTUEN ZERRENDA
RELACIÓN DE PUESTOS DE TRABAJO DEL CENTRO PÚBLICO DE ENSEÑANZAS DEPORTIVAS KIROLENE
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X. ERANSKINA
ANEXO X
«DANTZERTI» EUSKADIKO ARTE DRAMATIKO ETA DANTZA GOI ESKOLAKO LANPOSTUEN ZERRENDA
RELACIÓN DE PUESTOS DE TRABAJO DE LA ESCUELA SUPERIOR DE ARTE DRAMÁTICO Y DANZA DE EUSKADI "DANTZERTI"
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XI. ERANSKINA
ANEXO XI
IKASKUNTZA BIRTUALEN ETA DIGITALIZATUEN LANBIDE HEZIKETAKO ZENTRO INTEGRATUKO (BIRTLH) LANPOSTUEN ZERRENDA
RELACIÓN DE PUESTOS DE TRABAJO DEL CENTRO INTEGRADO DE APRENDIZAJES VIRTUALES Y DIGITALIZADOS
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Azterketa dokumentala


Análisis documental