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N.º 25, viernes 4 de febrero de 2022


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DONOSTIAKO MIRAMAR JAUREGIAREN PARTZUERGOA
CONSORCIO PALACIO MIRAMAR DE DONOSTIA-SAN SEBASTIÁN
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IRAGARKIA, Miramar Jauregia Partzuergoaren estatutuen aldaketari buruzkoa.

ANUNCIO relativo a la modificación de los Estatutos del Consorcio Palacio Miramar.

Miramar Jauregia Partzuergoko Zuzendaritza Batzordeak, 2021eko martxoaren 30ean egindako bileran, aho batez erabaki du bere estatutuak osorik aldatzea.

La Junta Rectora del Consorcio Palacio Miramar – Miramar Jauregia Partzuergoa, en sesión celebrada en fecha 30 de marzo de 2021, ha adoptado por unanimidad la decisión de modificar en su integridad sus Estatutos.

Estatutu horien 29. artikuluaren hirugarren paragrafoa betez, onartutako estatutu berrien testu osoa argitaratzen da.

Dando cumplimiento al Artículo 29, párrafo tercero de dichos Estatutos, se procede a la publicación del texto íntegro de los nuevos Estatutos aprobados.

Miramar Jauregia Partzuergoko Estatutuak:

Estatutos del Consorcio «Palacio Miramar»:

«HITZAURREA
«PREÁMBULO

Nahiz eta Miramar Jauregiaren jabetza eta titulartasuna 1972tik Donostiako Udalari dagokion, 1985eko urtarrilaren 3an partzuergo bat sortu zen Eusko Jaurlaritzaren, Gipuzkoako Foru Aldundiaren eta Donostiako Udalaren artean Miramar Jauregia helburu kulturaletarako behar bezala erabiltzen dela kudeatzeko. Horretarako, 1955eko uztailaren 17ko Dekretuaren bidez onartutako Toki Korporazioen Zerbitzuen Erregelamenduko 85. artikuluan eta hurrengoetan aurreikusitako fundazio publikoarena hartu zen kudeaketa-formula gisa.

Aun cuando la propiedad y titularidad del Palacio Miramar corresponde al Ayuntamiento de San Sebastián desde 1972, el 3 de enero de 1985 se creó un consorcio entre el Gobierno Vasco, la Diputación Foral de Gipuzkoa y el Ayuntamiento de San Sebastián para gestionar la correcta utilización para fines culturales del Palacio Miramar, para lo que se adoptó como fórmula de gestión la de la Fundación Pública prevista en el artículo 85 y siguientes del Reglamento de Servicios de las Corporaciones Locales aprobado por el Decreto de 17 de julio de 1955.

Orain arte indarrean egon diren Miramar Jauregia Partzuergoaren Estatutuetatik ondorioztatzen denez, Partzuergoaren helburu nagusia Miramar Jauregia helburu kulturaletarako behar bezala erabiltzeko modua antolatzea zen, eta honako helburu hauek zituen:

Tal como se infiere de los Estatutos del Consorcio Palacio Miramar vigentes hasta la fecha, el fin fundamental con el que nació el Consorcio consistía en la ordenación de la correcta utilización para fines culturales del Palacio Miramar y tenía como objetivos fundamentales los siguientes:

• Euskal Herriko Unibertsitateko Uda Ikastaroen egoitza izatea, eta, horretarako, eraikineko hainbat areto eta gela prestatu ziren ikastaro horiek emateko.

• Servir de sede de los Cursos de Verano de la Universidad del País Vasco, para lo que se habilitaron distintas salas y dependencias del Edificio para su impartición.

• Bertan Euskaltzaindiaren, Eusko Ikaskuntzaren eta Euskal Herriko kultura-arloko beste erakunde batzuen zerbitzuak instalatzea.

• Instalar en sus dependencias los servicios de Euskaltzaindia y Eusko Ikaskuntza, así como de otras entidades de raigambre cultural en el País Vasco.

• Euskal Artxibo bat kokatzea.

• Ubicar un Archivo Vasco.

• Bisitari ospetsuentzako egoitza bat instalatzea.

• Instalar una residencia para visitantes ilustres.

• Bertan kultura-arloko beste edozein ekimen kokatzea.

• Emplazar en él cualquier otra iniciativa de índole cultural.

Hala ere, errealitateak hiru helburutara mugatu ditu helburu horiek. Alde batetik, Uda Ikastaroak Miramar Jauregian egin dira gaur egun arte, eta bertan du egoitza Euskal Herriko Unibertsitateko Uda Ikastaroak Fundazioak. Bestetik, instalazio horiek Euskal Autonomia Erkidegoko kultura-arloko erakundeek erabiltzen dituzte; batzuk sorrerako estatutuetan aurreikusita daude jada (hala nola Eusko Ikaskuntza, zeinak Miramar Jauregian finkatu baitu egoitza), baina beste batzuk geroago kokatu ziren Miramar Jauregian (esaterako, Euskal Herriko Goi Mailako Musika Ikastegia, zeinaren titulartasuna Euskal Herriko Goi Mailako Musika Ikastegirako –Musikene– Fundazio Pribatuari baitagokio –azken horren bulegoak, zentroa eta bulegoak 2016. urtea aurreratu samar egon arte izan ziren bertan–; eta, berrikiago, Jakiunde, Zientzia, Arte eta Letren Akademia). Eta, azkenik, kultura-arloko beste edozein ekimen antolatu da Miramar Jauregian: hala, azken helburu horren babesean, kultura-arloko hainbat jarduera egin dira Miramar Jauregian, hala nola biltzarrak, erakusketak, prestakuntza...

Sin embargo, la realidad ha limitado dichos objetivos a básicamente tres: de una parte, los Cursos de Verano se han venido desarrollando hasta la actualidad en el Palacio Miramar y en él tiene su sede la Fundación Cursos de Verano de la Universidad del País Vasco. Por otra, sus instalaciones vienen siendo utilizadas por entidades de raigambre cultural en el País Vasco, algunas ya previstas en los propios Estatutos fundacionales, como Eusko Ikaskuntza que ha fijado su sede en las dependencias del Palacio Miramar; otras, se ubicaron en el Palacio Miramar posteriormente: es el caso del Centro Superior de Música del País Vasco, cuya titularidad corresponde a la Fundación Privada para el Centro Superior de Música del País Vasco, Musikene, así como las oficinas de esta última, centro y oficinas han permanecido en el edificio hasta bien entrado el año 2016; y, más recientemente, Jakiunde, Academia de las Ciencias, de las Artes y de las Letras. Y, por último, se ha emplazado en el Palacio Miramar cualquier otra iniciativa de índole cultural: así, al amparo de este último objetivo, se han venido desarrollando en el Palacio Miramar distintas actividades de índole cultural, como son los congresos, exposiciones, formación...

Miramar Jauregiaren erabilera horiei esker, hainbat diru-iturri eman zaizkio haren kudeaketari. Batetik, Miramar Jauregiko egoitzak erabiltzetik eratorritakoa, eta, horretarako, erabilera horrengatik kobratu beharreko prezio publikoak onartu dira, Miramar Jauregiko espazioak modu jarraituan erabiltzen zituzten erakundeentzat beheratuak, eta prezio orokorrak eraikinean garatutako gainerako jarduera eta erabilerentzat. Bestetik, Partzuergoko erakundeen ekarpenak, garrantzitsuak hasieran, eraikina martxan jartzeko egin behar izan ziren inbertsio handiengatik, estatutu-helbururako baliagarria izan zedin, eta, ondoren, ekarpen finkoetan egonkortuak, aparteko ekarpenak alde batera utzi gabe, egoerak hala eskatzen zuenean.

Tales usos del Palacio Miramar han permitido dotar a la gestión del mismo de distintas fuentes de ingresos económicos: de una parte, la derivada de la utilización de las distintas dependencias del Palacio Miramar, para lo que se han venido aprobando los correspondientes precios públicos a cobrar por dicho uso, rebajados para las entidades que utilizaba los espacios del Palacio Miramar de forma continuada y precios generales para el resto de las actividades y usos desarrollados en el Edificio; de otra, las aportaciones de las instituciones consorciadas, importantes al comienzo por las cuantiosas inversiones que hubo que realizarse para la puesta en marcha del Edificio de manera que sirviera a la finalidad estatutaria, estabilizándose posteriormente en unas aportaciones fijas, sin perjuicio de aportaciones extraordinarias cuando las circunstancias lo requerían.

Miramar Jauregia Partzuergoa kudeatzeko, honela egituratu zen Fundazioa: Zuzendaritza Batzordea (zeina kudeaketa eta administrazio gorenaz arduratuko baitzen, baita Partzuergoari eragiten zioten funtsezko erabakiez ere), eta zuzendaria, eginkizun betearazleekin.

Para la gestión del Consorcio Palacio Miramar se dotó a la Fundación de una estructura organizativa basada en una Junta Rectora, a la que se otorgaba la superior gestión y administración y en la que se residenciaban las decisiones fundamentales que afectaban al Consorcio; y un Director con funciones eminentemente ejecutoras.

Egia esan, Partzuergoaren funtzionamenduak, haren kudeaketak eta eraikinarenak, bai eta sortu zeneko xedeak eta helburuak betetzeak ere, balantze ona eskaintzen dute, baina horrek ez du eragozten bere antolamendu-egituraren ondorioz Partzuergoaren kudeaketan agerian geratu diren zurruntasun jakin batzuk daudela onartzea. Horren guztiaren ondorioz, eta, horrekin batera, Partzuergoaren eta Partzuergoak berak sortu zuen Fundazioaren artean sortu den nahastearen eraginez, Miramar Jauregia sortu zenetik izandako lege-aldaketen ondorioz (haietako batzuek eragin zuzena dute Partzuergoan; esaterako, 40/2015 Legea indarrean jartzea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoarena), eta, azkenik, duela gutxi bizi izan den krisi ekonomikoaren beraren ondorioz (zeinak eragin nabarmena izan baitu Miramar Jauregian garatutako jarduera eta erabileretan), azken urteotan, Partzuergoko erakundeek hausnarketa-prozesu bati ekin diote, Partzuergoaren funtzionamenduan agertutako zailtasunak eguneratzeko eta haiei aurre egiteko, bai eta Miramar Jauregiaren kudeaketa gizarteak eta haren jarduera-eremuak eskatzen dituzten etorkizuneko erronketara egokitzeko ere. Hala, horretarako ezinbesteko lehen neurria zen eskakizun horiekin bat datorren antolaketa bat hartzea, eta, horretarako, estatutu berri batzuk onartu behar dira, jarraian garatuko direnak.

Ciertamente, el funcionamiento del Consorcio, su gestión y la del Edificio, así como el cumplimiento de las finalidades y objetivos para los que nació ofrece un balance satisfactorio, aunque ello no es óbice para reconocer la existencia de ciertas rigideces que se han puesto de manifiesto en la gestión del Consorcio derivadas de su propia estructura organizativa. Ello, unido a la confusión que se ha venido produciendo entre el Consorcio y la Fundación que el propio Consorcio creó, los cambios legislativos operados desde la creación del Consorcio Palacio Miramar, algunos de ellos con incidencia directa en él, el más reciente la entrada en vigor de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público; y, en fin, la misma crisis económica vivida recientemente que incidió de forma sustancial en las actividades y usos desarrollados en el Palacio Miramar, han provocado que en los últimos años las instituciones consorciadas iniciaran un proceso de reflexión para actualizar y afrontar las dificultades manifestadas en el funcionamiento del Consorcio, así como adaptar la gestión del Palacio Miramar a los retos de futuro que la sociedad y el ámbito de actuación en el que desarrolla su actuación demandan. Así, la primera medida imprescindible para ello era la de adoptar una organización acorde a tales exigencias, lo que requiere la aprobación de unos nuevos Estatutos que a continuación se desarrollan.

ESTATUTUAK
ESTATUTOS
I. KAPITULUA
CAPÍTULO I
XEDAPEN OROKORRAK
DISPOSICIONES GENERALES

1. artikulua.– Eraketa.

Artículo 1.– Constitución.

1.– Donostiako Udalak, Gipuzkoako Foru Aldundiak eta Eusko Jaurlaritzak 1985eko urtarrilaren 3an eratu zuten Miramar Jauregia Partzuergoa estatutu hauen arabera arautuko da.

1.– El Consorcio Palacio Miramar constituido el 3 de enero de 1985 entre el Ayuntamiento de San Sebastián, la Diputación Foral de Gipuzkoa y el Gobierno Vasco se regirá por estos Estatutos.

2.– Estatutu hauetan aurreikusitako prozedurarekin bat etorriz, irabazi-asmorik gabeko beste erakunde publiko edo pribatu batzuk sartu ahal izango dira Partzuergoan, Zuzendaritza Batzordeak kasu bakoitzean ezar ditzakeen baldintza orokor eta/edo partikularrei kalterik egin gabe.

2.– De conformidad con el procedimiento previsto en estos Estatutos, podrán incorporarse al Consorcio otras entidades públicas o privadas sin ánimo de lucro, sin perjuicio de las condiciones generales y/o particulares que en cada caso pueda señalar la Junta Rectora.

3.– Partzuergoa Donostiako Udalari atxikitzen zaio, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legeko 120. artikuluan xedatutakoaren arabera.

3.– El Consorcio se adscribe, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 120 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público, al Ayuntamiento de San Sebastián.

2. artikulua.– Izena eta egoitza.

Artículo 2.– Denominación y sede.

1.– Partzuergoaren izena Consorcio Palacio Miramar / Miramar Jauregia Partzuergoa izango da.

1.– El Consorcio se denominará Consorcio Palacio Miramar / Miramar Jauregia Patzuergoa.

2.– Miramar Jauregia Partzuergoak Donostian izango du egoitza.

2.– El Consorcio Palacio Miramar tendrá su sede en la ciudad de San Sebastián.

3.– Miramar Jauregia Partzuergoaren helbidea Miramar Jauregian bertan dago (Mirakontxa pasealekua 48, Donostia), eta Zuzendaritza Batzordearen erabakiaren bidez aldatu ahal izango da.

3.– El domicilio del Consorcio Palacio Miramar se establece en el propio Palacio Miramar, sito en P.º Miraconcha, 48 de San Sebastián, el cual podrá ser modificado mediante Acuerdo de la Junta Rectora.

4.– Aurretik xedatutakoak ez du eragotziko kide anitzeko gobernu-organoek, berariaz hala erabakitzen denean, haren egoitza ez den beste leku batean edo aurrez aurrekoak ez diren bitartekoen bidez biltzeko aukera izatea.

4.– Lo dispuesto anteriormente no impedirá que sus órganos colegiados de gobierno puedan reunirse, cuando así se acuerde expresamente, en lugar distinto a su domicilio, o a través de medios no presenciales.

3. artikulua.– Nortasun eta gaitasun juridikoa.

Artículo 3.– Personalidad y capacidad jurídica.

1.– Miramar Jauregia Partzuergoa zuzenbide publikoko erakunde bat da, nortasun juridiko propioa du eta jarduteko gaitasun osoa du bere helburu espezifikoak betetzeko.

1.– El Consorcio Palacio Miramar es una entidad de derecho público, con personalidad jurídica propia y plena capacidad de obrar para el cumplimiento de sus fines específicos.

2.– Miramar Jauregia Partzuergoak ondare propioa izango du eta bere aurrekontu independentearen arabera garatuko du bere jarduera.

2.– El Consorcio Palacio Miramar contará con patrimonio propio y desarrollará su actividad conforme a su presupuesto independiente.

3.– Miramar Jauregia Partzuergoak bere helburu orokorrak betetzeko beharrezkoak edo komenigarriak diren administrazio-eginkizun eta -ahal guztiak garatu ahal izango ditu, estatutu hauetako 5. artikuluan definitzen diren moduan, bai eta administrazio- eta xedapen-egintza guztiak ere.

3.– El Consorcio Palacio Miramar podrá desarrollar todas las funciones y potestades administrativas que sean necesarias o convenientes para el cumplimiento de sus fines generales, tal y como estos se definen en el artículo 5 de los presentes Estatutos, así como toda clase de actos de administración y disposición.

4. artikulua.– Indarraldia.

Artículo 4.– Vigencia.

Miramar Jauregia Partzuergoaren iraupena mugagabea da, haren eraketa eragin duten xedeak iraunkorrak baitira, hargatik eragotzi gabe hura desegitea, estatutu hauetan ezarritakoaren arabera.

La duración del Consorcio Palacio Miramar, dado el carácter permanente de los fines que han motivado su constitución, es indefinida, sin perjuicio de su eventual disolución, de conformidad con lo establecido en estos Estatutos.

5. artikulua.– Xedea eta helburuak.

Artículo 5.– Objeto y fines.

Miramar Jauregia Partzuergoaren helburua Miramar Jauregiaren erabilerak antolatzea eta kudeatzea da. Erabilera horiek, funtsean, kultura-, hezkuntza- eta gizarte-arlokoak izango dira.

El Consorcio Palacio Miramar tiene como objeto ordenar y gestionar los usos del edifico Palacio Miramar, que serán fundamentalmente de carácter cultural, educativo y social.

Zehazki, honako hauek dira Miramar Jauregia Partzuergoaren helburuak:

En particular, son fines del Consorcio Palacio Miramar los siguientes:

a) Miramar Jauregiko bulegoak eta instalazioak erabiltzea Euskal Herriko Unibertsitateko Uda Ikastaroak emateko eta ikastaro horiek kudeatzen dituen erakundearen egoitza eratzeko.

a) La utilización de las dependencias e instalaciones del Palacio Miramar para la impartición de los Cursos de Verano de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, así como para constituir la sede de la entidad que los gestiona.

b) Euskadiko kultura-, hezkuntza- edo gizarte-arloko erakundeen zerbitzuak eta jarduerak hartzea.

b) Acoger los servicios y actividades de entidades de carácter cultural, educativo o social de raigambre en Euskadi.

c) Bere helburu orokorrak betetzen laguntzen dioten jarduerak eta erabilerak egitea.

c) Realizar aquellas actividades y usos que contribuyan al cumplimiento de sus fines generales.

d) Eraikinaren, instalazioen, ekipamenduen eta zerbitzuen mantentze-lanak eta kontserbazioa ziurtatzea, bai eta kudeaketa egokia ere.

d) Asegurar el mantenimiento y conservación, así como la adecuada gestión del edificio, sus instalaciones, equipamientos y servicios.

e) Miramar Jauregiko instalazioak bere helburuak hobeto bete ahal izateko egoitza bat jartzeko erabiltzea.

e) Destinar las instalaciones del Palacio Miramar para ubicar en él una residencia que permita un mejor cumplimiento de sus fines.

f) Biltzarrak eta mota guztietako kultura-ekitaldiak egitea.

f) Realizar congresos y todo tipo de eventos culturales.

2.– Hauek dira Miramar Jauregia Partzuergoaren eginkizunak:

2.– Son funciones del Consorcio Palacio Miramar:

a) Funtzionatzeko eta bere helburuak betetzeko behar duen administrazio-azpiegitura ematea.

a) Facilitar la infraestructura administrativa precisa para su funcionamiento y cumplimiento de sus fines.

b) Erabiltzaileek instalazioak, ekipamendua eta zerbitzuak behar bezala erabiltzen dituztela bermatzea.

b) Garantizar el adecuado uso de sus instalaciones, equipamiento y servicios por las personas usuarias de los mismos.

c) Eraikina behar bezala erabiltzeko beharrezkoak diren egokitzapen-zerbitzuak ematea.

c) Prestar los servicios de acondicionamiento necesarios para la correcta utilización del edificio.

d) Partzuergoko administrazioek esleitzen dizkioten eginkizunak betetzea.

d) Ejercer aquellas funciones que las administraciones consorciadas le atribuyan.

6. artikulua.– Araubide juridikoa.

Artículo 6.– Régimen Jurídico.

Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legeak, aplikatu beharreko toki- eta foru-arauek eta estatutu hauek eta estatutu horiek garatzeko emandako barne-araudiak arautzen dute Miramar Jauregia Partzuergoa.

El Consorcio Palacio Miramar se rige por lo establecido en la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público, por la normativa local y foral que le resulte de aplicación y por estos Estatutos y la reglamentación interna dictada en desarrollo de los mismos.

Zehazki, Miramar Jauregia Partzuergoa Donostiako Udalaren langileen, aurrekontuen, kontabilitatearen eta kontrolaren araubide juridikoaren mende egongo da, atxikitako administrazio publikoa den aldetik.

En particular, el Consorcio Palacio Miramar estará sujeto al régimen jurídico de personal, presupuestación, contabilidad y control del Ayuntamiento de San Sebastián, en cuanto Administración Pública de adscripción.

7. artikulua.– Kudeaketa.

Artículo 7.– Gestión.

Miramar Jauregia Partzuergoak ordenamendu juridikoak aurreikusten dituen kudeaketa-modu eta -bitarteko guztiak erabili ahal izango ditu.

El Consorcio Palacio Miramar podrá utilizar todas las formas y medios de gestión que el Ordenamiento Jurídico prevé.

II. KAPITULUA
CAPÍTULO II
GOBERNU- ETA ADMINISTRAZIO-ORGANOAK
ÓRGANOS DE GOBIERNO Y ADMINISTRACIÓN

8. artikulua.– Gobernu- eta administrazio-organoak.

Artículo 8.– Órganos de gobierno y administración.

Honako hauek dira Miramar Jauregia Partzuergoaren gobernu-, administrazio- eta kudeaketa-organoak:

Son órganos de gobierno y de administración y gestión del Consorcio Palacio Miramar los siguientes:

– Zuzendaritza Batzordea.

– La Junta Rectora.

– Lehendakaria.

– El o la Presidenta.

– Lehendakariordea.

– El o la Vicepresidenta.

– Hala badagokio, Batzorde Betearazlea.

– En su caso, la Comisión Ejecutiva.

– Zuzendaritza.

– La Dirección.

LEHENENGO ATALA
SECCIÓN PRIMERA
ZUZENDARITZA BATZORDEA
LA JUNTA RECTORA

9. artikulua.– Zuzendaritza Batzordea.

Artículo 9.– La Junta Rectora.

1.– Zuzendaritza Batzordea Miramar Jauregia Partzuergoaren gobernu-, administrazio- eta kudeaketa-organo gorena da.

1.– La Junta Rectora es el órgano supremo de gobierno y de administración y gestión del Consorcio Palacio Miramar.

2.– Partzuergoko erakunde guztiek izango dute ordezkaritza Zuzendaritza Batzordean.

2.– En la Junta Rectora estarán representadas todas las entidades consorciadas.

10. artikulua.– Zuzendaritza Batzordearen osaera eta kideak izendatzea.

Artículo 10.– Composición de la Junta Rectora y designación de las personas integrantes.

1.– Zuzendaritza Batzordea honako pertsona hauek osatuko dute:

1.– La Junta Rectora estará integrada por las siguientes personas:

a) Miramar Jauregia Partzuergoko lehendakaria, Donostiako Udaleko alkatea izango dena.

a) El o la Presidenta del Consorcio Palacio Miramar, que será el o la Alcaldesa del Ayuntamiento de San Sebastián.

b) Miramar Jauregia Partzuergoko lehendakariordea, Donostiako Udalak izendatua.

b) El o la Vicepresidenta del Consorcio Palacio Miramar, nombrada por el Ayuntamiento de San Sebastián.

c) Partzuergoko erakundeen ordezkariak, honela banatuta:

c) Las personas representantes de las entidades consorciadas con la siguiente distribución:

– Donostiako Udalak izendatutako bi pertsona.

– Dos personas designadas por el Ayuntamiento de San Sebastián.

– Eusko Jaurlaritzak izendatutako bi pertsona.

– Dos personas designadas por el Gobierno Vasco.

– Gipuzkoako Foru Aldundiak izendatutako bi pertsona.

– Dos personas designadas por la Diputación Foral de Gipuzkoa.

2.– Zuzendaritza Batzordeko kide guztiek hitza eta botoa izango dute egiten diren bilkuretan.

2.– Todas las personas integrantes de la Junta Rectora tendrán voz y voto en las sesiones que se celebren.

3.– Partzuergoan erakunde berri bat sartzen den bakoitzean, estatutu hauetan aurreikusitakoaren arabera, Zuzendaritza Batzordearen osaera aldatu egingo da, Partzuergoko erakunde berriaren ordezkaritza bermatzeko. Osaera aldatzeak berekin ekarriko du estatutuak ere aldatzea, estatutuetan osaera aldatzeko aurreikusitakoarekin bat etorriz.

3.– Cada vez que se produzca la incorporación al Consorcio de una nueva entidad, conforme a lo previsto en los presentes Estatutos, se procederá a la modificación de la composición de la Junta Rectora, a fin de garantizar la representación de la nueva entidad consorciada. La modificación de la composición implicará la de los Estatutos, de acuerdo con lo prevenido en estos para su modificación.

4.– Zuzendaritza Batzordeko lehendakaria ez badago, kanpoan bada, gaixorik badago, legezko kausa badu edo, oro har, justifikatutako arrazoiren bat gertatzen bazaio, lehendakariordeak ordezkatuko du.

4.– En los casos de vacante, ausencia, enfermedad, causa legal o, en general, cuando concurra alguna causa justificada, el o la Presidenta de la Junta Rectora será sustituida por el o la Vicepresidenta.

Zuzendaritza Batzordeko gainerako kideek, idazkariari zuzendutako idazki baten bidez, ordezkaritza eman ahal izango diote Zuzendaritza Batzordeko beste kide bati, baldin eta idazkaria Partzuergoko administrazio berak izendatu badu edo idazkariak administrazio bera ordezkatzen badu.

Las restantes personas integrantes de la Junta Rectora podrán conferir su representación, mediante escrito dirigido al Secretario, en otro miembro de la Junta Rectora, siempre que este haya sido designado o represente a la misma Administración consorciada.

5.– Titularrak, lehendakaria izan ezik, kargutik kenduko dira haiek izendatu zituzten erakundeek kargutik kentzen badituzte edo, hala badagokio, izendatuak izateko arrazoi izan zen kargu publikoa galtzen badute.

5.– Las personas titulares, salvo el o la Presidenta, cesarán en su condición por remoción llevada a cabo por las entidades que los designaron o, en su caso, por la pérdida del cargo público por cuya razón fueron designadas.

6.– Zuzendaritza Batzordeko kideek ez dute Miramar Jauregia Partzuergoarengandik inolako kontraprestazio ekonomikorik jasoko batzorde horretako bilkuretan parte hartzeagatik; nolanahi ere, dietak jasotzeko eskubidea izango dute, edo beren eginkizuna betetzeak eragiten dizkien gastuak, behar bezala justifikatuta, kobratzeko eskubidea.

6.– Las personas integrantes de la Junta Rectora no percibirán del Consorcio Palacio Miramar ningún tipo de contraprestación económica por su participación en las sesiones de la misma, sin perjuicio del derecho a percibir dietas o a ser reembolsadas de los gastos debidamente justificados que les ocasione el ejercicio de su función.

7.– Donostiako Udaleko idazkari nagusia edo hark eskuordetutako pertsona izango da Zuzendaritza Batzordeko idazkaria, kide izan gabe eta onartu ondoren. Onartzen ez bada, Zuzendaritza Batzordeak izendatuko du, eta Donostiako Udaleko karrerako funtzionario bat izango da, zuzenbidean lizentziaduna.

7.– Actuará como Secretario o Secretaria de la Junta Rectora, sin el carácter de miembro de la misma y previa su aceptación, el Secretario o Secretaria General del Ayuntamiento de San Sebastián o persona en quien delegue. En caso de no aceptación, se nombrará por la Junta Rectora, debiendo recaer en una persona funcionaria de carrera del Ayuntamiento de San Sebastián, que deberá tener la titulación de licenciada en derecho.

11. artikulua.– Zuzendaritza Batzordearen eskumenak.

Artículo 11.– Competencias de la Junta Rectora.

1.– Zuzendaritza Batzordeak bere gain hartuko ditu Miramar Jauregia Partzuergoaren gobernua eta administrazio eta kudeaketa gorena, eta haren eskumen guztiak dagozkio, hasiera batean, estatutu hauek lehendakariari ematen dizkioten eskumenak bakarrik kenduta. Hori guztia Zuzendaritza Batzordeak berak Lehendakaritzari, Batzorde Betearazleari (sortzea erabakiz gero) eta/edo Zuzendaritzari berariaz eman diezazkiekeen eskumenei kalterik egin gabe.

1.– La Junta Rectora asumirá el gobierno y la superior administración y gestión del Consorcio Palacio Miramar, correspondiéndole la totalidad de sus competencias, en principio únicamente excluidas las competencias que los presentes Estatutos confieren al o a la Presidenta. Todo ello sin perjuicio de las competencias que la propia Junta Rectora expresamente pueda conferir a la Presidencia, a la Comisión Ejecutiva (en caso de acordar su creación) y/o a la Dirección.

2.– Zuzendaritza Batzordeak bere ahalmenak erabiliz emandako egintzek amaiera ematen diote administrazio-bideari, eta haien aurka aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Zuzendaritza Batzordeari.

2.– Los actos de la Junta Rectora dictados en el ejercicio de sus facultades ponen fin a la vía administrativa y contra los mismos podrá interponerse ante la Junta Rectora recurso potestativo de reposición.

12. artikulua.– Zuzendaritza Batzordearen bilerak.

Artículo 12.– Sesiones de la Junta Rectora.

1.– Zuzendaritza Batzordea urtean bitan, sei hilean behin, bilduko da gutxienez, eta lehendakariak beharrezkotzat jotzen duenean.

1.– La Junta Rectora se reunirá, al menos, dos veces al año, una vez por semestre y cuando lo estime necesario el o la Presidenta.

Era berean, Zuzendaritza Batzordea gutxienez kideen heren batek eskatzen duenean bilduko da, eta, horretarako, bileran aztertu beharreko gaiak proposatu beharko ditu. Gai horiek, nolanahi ere, gai-zerrendan sartuko dira, lehendakariak sar ditzakeen beste gai batzuei kalterik egin gabe. Zuzendaritza Batzordeak bilera egiteko deia egin beharko du lehendakariari bilera egiteko eskatu zaionetik hamabost egun igaro baino lehen, eta horren berri eman beharko du deialdian.

Asimismo, la Junta Rectora se reunirá cuando así lo soliciten al menos un tercio de las personas integrantes de la misma, para lo que habrán de proponer las cuestiones o asuntos a tratar en la reunión que serán, en todo caso, incluidos en el Orden del Día, sin perjuicio de otros que pudieran introducirse por el o la Presidenta. La Junta Rectora deberá convocarse para que se celebre antes de que transcurran quince días desde que se hubiera instado la reunión al o la Presidenta, indicando está circunstancia en la convocatoria.

2.– Lehendakariak deitu beharko dio Zuzendaritza Batzordeari, gai-zerrenda eta bilera egingo den lekua, eguna eta ordua adierazita, gutxienez 72 ordu lehenago. Aztertuko den gai bakoitzari buruzko dokumentazioa Zuzendaritza Batzordeko kide guztien eskura egongo da, hala badagokio.

2.– Corresponderá al o la Presidenta convocar a la Junta Rectora con indicación del Orden del Día, el lugar, fecha y hora de la reunión con al menos 72 horas de antelación. La documentación referida a cada uno de los asuntos que vaya a tratarse estará, en su caso, a disposición de todas las personas integrantes de la Junta Rectora.

Ezin izango da eztabaidatu edo erabaki gai-zerrendan jasota ez dagoen gairik, salbu eta gai-zerrenda osatzen duten pertsona guztiak bertan badaude eta gaia presakotzat jotzen bada, organoko kideen gehiengo osoaren aldeko botoarekin.

No podrá ser objeto de deliberación o acuerdo ningún asunto que no figure incluido en el Orden del Día, salvo que estén presentes todas las personas que la integran y sea declarada la urgencia del asunto con el voto favorable de la mayoría absoluta de las personas que forman parte del órgano.

3.– Zuzendaritza Batzordearen bilkurak ez dira publikoak izango, eta Partzuergoaren egoitzan bertan egingo dira, edo, deialdian hala erabaki eta zehazten denean, beste leku batean. Hala ere, aztertu beharreko gaien izaerak ahalbidetzen duenean, Zuzendaritza Batzordeak bitarteko elektronikoak erabiliz egin ditzake bilerak, eta erabakiak hartu.

3.– Las sesiones de la Junta Rectora no tendrán carácter público y se celebrarán de forma presencial en la sede del Consorcio o, cuando así se haya acordado y se especifique en la convocatoria, en lugar distinto. No obstante, cuando la índole de los asuntos a tratar lo permita, la Junta Rectora puede constituirse y adoptar acuerdos utilizando medios electrónicos.

4.– Zuzendaritza Batzordeak haren eztabaidetan parte hartzeko aukera emango die administrazio-organoetako titularrei eta Partzuergoko edozein administraziotako funtzionario publikoei edo adituei, edo, oro har, gaiari buruzko ezagutza espezifikoa duen edozein pertsonari, Batzordeko kideek informazio eta ilustrazio hobea izan dezaten, baldin eta landutako gaien izaerak edo konplexutasunak hala gomendatzen badu.

4.– La Junta Rectora podrá acordar la participación en sus deliberaciones, a los solos efectos de la mejor información e ilustración de sus miembros, de titulares de órganos administrativos y funcionarios públicos o personas expertas de cualquiera de las administraciones consorciadas, o, en general, cualquier persona con conocimientos específicos en la materia, cuando la naturaleza o complejidad de los asuntos tratados así lo aconseje.

Horrez gain, baimena ematen zaio Donostiako Udaleko Kontu-hartzailetza eta Kontabilitate Zuzendaritzako ordezkari bati Zuzendaritza Batzordearen bilkura guztietara joateko.

Adicionalmente, se autoriza a asistir a las sesiones de la Junta Rectora, con carácter permanente, a una persona representante de la Dirección de Intervención y Contabilidad del Ayuntamiento de San Sebastián.

5.– Zuzendaritza Batzordearen bilkurak balio osoz eratzeko, lehenengo deialdian, lehendakaria eta idazkaria bertaratu beharko dira, eta, gutxienez, Zuzendaritza Batzordeko gainerako kideen erdiak.

5.– Para la válida constitución de las sesiones de la Junta Rectora se exigirá, en primera convocatoria, la asistencia del o de la Presidenta y del o de la Secretaria y, al menos, la mitad del resto de personas integrantes de la Junta Rectora.

Bigarren deialdian, lehenengoa iragarri eta ordu erdira, lehendakaria, idazkaria eta Zuzendaritza Batzordeko bi kide, gutxienez, bertan egotea eskatuko da.

En segunda convocatoria, media hora después de la anunciada para la primera, se exigirá la presencia del o de la Presidenta y del o de la Secretaria y de al menos dos de las personas integrantes de la Junta Rectora.

Lehenengo eta bigarren deialdietarako, gutxienez Partzuergoko bi erakundek egon beharko dute ordezkatuta.

Tanto para la primera convocatoria como para la segunda será necesario que estén representadas al menos dos de las entidades consorciadas.

Zuzendaritza Batzordearen bilkurak eratzeko quorumak bilkura osoan mantendu beharko dira.

Los referidos quórums de constitución de las sesiones de la Junta Rectora deberán mantenerse durante todo el desarrollo de la sesión.

8.– Aurreko zenbakietan ezarritakoa gorabehera, Zuzendaritza Batzordea balio osoz eratutzat joko da edozein gai aztertzeko, baldin eta, lehendakariak deitu ez badu ere, Zuzendaritza Batzordeko kide guztiak bertan badaude eta aho batez erabakitzen badute bilera egitea gai hori aztertzeko.

8.– No obstante lo establecido en los números anteriores, la Junta Rectora se considerará válidamente constituida para tratar cualquier asunto cuando, a pesar de no haber sido convocada por el o la Presidenta, estén presentes todas las personas integrantes de la Junta Rectora y decidan por unanimidad celebrar la sesión para tratar dicho asunto.

9.– Gehiengo kualifikatuak aurreikusten diren kasuetan izan ezik, bertaratutakoen gehiengoak hartuko ditu Zuzendaritza Batzordearen erabakiak, eta, berdinketa gertatuz gero, lehendakariak erabakiko du bere kalitateko botoarekin, bigarren bozketa egin ondoren.

9.– Los acuerdos de la Junta Rectora se adoptarán, salvo en los casos que se prevean mayorías cualificadas, por mayoría de las personas asistentes y, en caso de empate, corresponderá al o la Presidenta decidir con su voto de calidad, previa la realización de una segunda votación.

Zuzendaritza Batzordeko kide guztiek hitza eta botoa izango dute; hala ere, beren botoa Zuzendaritza Batzordeko beste kide baten esku utzi ahal izango dute, horretarako jakinarazpena idazkariari bidalita, estatutu hauetako 10.4 artikuluaren bigarren paragrafoan aurreikusitakoarekin bat etorriz.

Todas las personas integrantes de la Junta Rectora tendrán voz y voto, no obstante, podrán delegar su voto en otro miembro de la Junta Rectora mediante la remisión al o a la Secretaria de la correspondiente comunicación en tal sentido, de acuerdo con lo previsto en el segundo párrafo del artículo 10.4 de estos Estatutos.

10.– Bozketak arruntak, izendunak edo isilpekoak izan daitezke. Azken bi modalitateak Zuzendaritza Batzordeko edozein kidek berariaz eskatuta egingo dira.

10.– Las votaciones podrán ser ordinarias, nominativas o secretas. Las dos últimas modalidades procederán a petición expresa de cualquier persona integrante de la Junta Rectora.

11.– Zuzendaritza Batzordearen bileren edukia eta, bereziki, hartutako erabakiak idazkariak idatzitako akta batean jasoko dira. Aktak onartu ondoren, lehendakariak eta idazkariak sinatuko dituzte, eta dagokion akta-liburuan transkribatuko dira. Aktak bilkura berean edo hurrengoan onartuko dira; hala ere, hartutako erabaki espezifikoei buruzko ziurtagiria egin ahal izango du idazkariak, akta geroago onartzeari kalterik egin gabe.

11.– El contenido de las sesiones de la Junta Rectora y, especialmente, los acuerdos adoptados serán recogidos en un acta redactada por el o la Secretaria. Las actas una vez aprobadas serán firmadas por el o la Presidenta y el o la Secretaria y se transcribirán al Libro de Actas correspondiente. Las actas se aprobarán en la misma o en la siguiente sesión, pudiendo, no obstante, emitir el o la Secretaria certificación sobre los acuerdos específicos que se hayan adoptado, sin perjuicio de la ulterior aprobación del acta.

BIGARREN ATALA
SECCIÓN SEGUNDA
LEHENDAKARIA
EL O LA PRESIDENTA

13. artikulua.– Lehendakaria.

Artículo 13.– El o la Presidenta.

Miramar Jauregia Partzuergoko lehendakaria Donostiako Udaleko alkatea izango da.

Será Presidente o Presidenta del Consorcio Palacio Miramar el Alcalde o Alcaldesa del Ayuntamiento de San Sebastián.

Miramar Jauregia Partzuergoko lehendakaria ez badago, kanpoan bada, gaixorik badago, legezko kausa badu edo, oro har, justifikatutako arrazoiren bat gertatzen bazaio, lehendakariordeak ordezkatuko du.

En los casos de vacante, ausencia, enfermedad, causa legal o, en general, cuando concurra alguna causa justificada, el o la Presidenta del Consorcio Palacio Miramar será sustituida por el o la Vicepresidenta.

14. artikulua.– Lehendakariaren eskumenak.

Artículo 14.– Competencias del o de la Presidenta.

1.– Hauek dira lehendakariaren eskumenak:

1.– Son competencias del o de la Presidenta:

a) Partzuergoaren ordezkaritza gorena izatea mota guztietako pertsona eta erakundeen aurrean.

a) Ostentar la máxima representación del Consorcio ante toda clase de personas y entidades.

b) Zuzendaritza Batzordearen bilkurak zuzentzea, deitzea, bertan behera uztea eta amaitzea, eztabaidak zuzentzea eta berdinketak ebaztea, kalitateko botoarekin.

b) Presidir, convocar, suspender y levantar las sesiones de la Junta Rectora, dirigiendo sus deliberaciones y dirimiendo los empates con su voto de calidad.

c) Zuzendaritza Batzordeak hartu beharreko erabakiak proposatzea.

c) Proponer los acuerdos que haya de adoptar la Junta Rectora.

d) Zuzendaritza Batzordearen aktak eta erabakien ziurtagiriak ikus-onestea.

d) Visar las actas y certificaciones de los acuerdos de la Junta Rectora.

e) Kontratazio-organo gisa jardutea Zuzendaritza Batzordeak ezarritako mugatik beherako kontratu guztietan.

e) Ejercer como órgano de contratación en todos los contratos de cuantía inferior al límite establecido por la Junta Rectora.

f) Zuzendaritza Batzordeak ezarritako muga baino zenbateko txikiagoko betebeharrak baimentzea, xedatzea eta aitortzea, bai eta ordainketak agintzea ere.

f) Autorización, disposición y reconocimiento de obligaciones por cuantía inferior al límite establecido por la Junta Rectora, así como ordenar los pagos.

g) Antolakuntzaren eta langileen egitura eta lanpostuen zerrenda onartzea, Zuzendaritza Batzordeak onartutako irizpide orokorren arabera.

g) Aprobación de la estructura organizativa y de personal y la relación de puestos de trabajo de acuerdo con los criterios generales aprobados por la Junta Rectora.

h) Partzuergoko langileak sartzea, hornitzea eta zerbitzutik kentzea, Zuzendaritza Batzordeak onartutako arau orokorrekin bat etorriz.

h) Acceso, provisión y separación del servicio del personal del Consorcio de conformidad con las normas generales aprobadas por la Junta Rectora.

i) Presazko kasuetan, Partzuergoari dagozkion ekintza eta errekurtso judizialak edo administratiboak egikaritzea, bere interesak eta ondasunak defendatzeko. Kasu horietan, bere jardunaren berri emango dio Zuzendaritza Batzordeari egiten den lehenengo bilkuran, haren jarduna berresteko.

i) Ejercer, en caso de urgencia, las acciones y recursos judiciales o administrativos que correspondan al Consorcio en defensa de sus intereses y bienes. En estos supuestos dará cuenta de su actuación a la Junta Rectora en la primera sesión que se celebre, al objeto de ratificar su actuación.

j) Zuzendaritza Batzordeak eskuordetzen dizkion gainerako ahalmenak.

j) Las demás facultades que le sean delegadas por la Junta Rectora.

2.– Lehendakaritzak bere ahalmenak erabiliz emandako egintzek amaiera ematen diote administrazio-bideari, eta haien aurka aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio organo horri.

2.– Los actos de la Presidencia dictados en el ejercicio de sus facultades ponen fin a la vía administrativa y contra los mismos podrá interponerse ante dicho órgano recurso potestativo de reposición.

HIRUGARREN ATALA
SECCIÓN TERCERA
LEHENDAKARIORDEA
EL O LA VICEPRESIDENTA

15. artikulua.– Lehendakariordea.

Artículo 15.– El o la Vicepresidenta.

Donostiako Udalak izendatutako pertsona izango da Miramar Jauregia Partzuergoko lehendakariordea.

Será Vicepresidente o Vicepresidenta del Consorcio Palacio Miramar la persona nombrada por el Ayuntamiento de San Sebastián.

16. artikulua.– Lehendakariordearen eskumenak.

Artículo 16.– Competencias del o de la Vicepresidenta.

Zuzendaritza Batzordeko lehendakariordeari dagokio Batzorde Betearazleko lehendakaria izatea, sortzea erabakitzen bada. Halaber, lehendakariaren eginkizunak dagozkio Zuzendaritza Batzordearen bilkurei dagokienez, hura badago, kanpoan bada, gaixorik badago, legezko kausa badu edo, oro har, justifikatutako arrazoiren bat gertatzen bazaio.

Corresponderán al o a la Vicepresidenta de la Junta Rectora la Presidencia de la Comisión Ejecutiva, en caso de que se acuerde su creación. Asimismo, le corresponden las funciones del o de la Presidenta en relación con las sesiones de la Junta Rectora, en caso de vacante, ausencia, enfermedad, causa legal o, en general, cuando concurra alguna causa justificada.

LAUGARREN ATALA
SECCIÓN CUARTA
BATZORDE BETEARAZLEA
LA COMISIÓN EJECUTIVA

17. artikulua.– Batzorde Betearazlea.

Artículo 17.– La Comisión Ejecutiva.

1.– Zuzendaritza Batzordeak Batzorde Betearazle bat sortzea erabaki ahal izango du; kasu horretan, Miramar Jauregia Partzuergoaren administrazio- eta kudeaketa-organo betearazlea izango da, eta Zuzendaritza Batzordeak sortze-ekitaldian zehazten dituen eskumenak izango ditu.

1.– La Junta Rectora podrá decidir la creación de una Comisión Ejecutiva que, en ese caso, será el órgano de administración y gestión de carácter ejecutivo del Consorcio Palacio Miramar, correspondiéndole las competencias que en el acto de creación determine la Junta Rectora.

2.– Batzorde Betearazlean Partzuergoko erakunde guztiak egongo dira ordezkatuta, hura sortzea erabakitzen bada.

2.– En caso de que se acuerde su creación, en la Comisión Ejecutiva estarán representadas todas las entidades consorciadas.

18. artikulua.– Batzorde Betearazlearen osaera eta kideak izendatzea.

Artículo 18.– Composición de la Comisión Ejecutiva y designación de las personas integrantes.

1.– Batzorde Betearazlea sortzea erabakitzen bada, Zuzendaritza Batzordeko kide diren Partzuergoko erakunde bakoitzeko ordezkari banak eta Miramar Jauregia Partzuergoko zuzendariak osatuko dute.

1.– En caso de que se acuerde su creación, la Comisión Ejecutiva estará integrada por un representante de cada una de las entidades consorciadas que forme parte de la Junta Rectora y por la persona que ejerza la Dirección del Consorcio Palacio Miramar.

2.– Kasu horretan, Batzorde Betearazleko lehendakaria Miramar Jauregia Partzuergoko lehendakariordea izango da, Donostiako Udalaren ordezkari gisa.

2.– En dicho supuesto, será Presidente o Presidenta de la Comisión Ejecutiva el Vicepresidente o la Vicepresidenta del Consorcio Palacio Miramar, en representación del Ayuntamiento de San Sebastián.

3.– Kasu horretan, erakunde horiek izendatuko dituzte Eusko Jaurlaritzaren eta Gipuzkoako Foru Aldundiaren Batzorde Betearazleko ordezkariak, Zuzendaritza Batzordeko kide gisa aukeratutakoen artetik.

3.– En dicho supuesto, los representantes en la Comisión Ejecutiva del Gobierno Vasco y de la Diputación Foral de Gipuzkoa serán designados por dichas entidades entre las personas a su vez designadas por ellas como integrantes de la Junta Rectora.

4.– Batzorde Betearazlea egonez gero, Zuzendaritza Batzordeak erabakitako Eusko Jaurlaritzaren edo Gipuzkoako Foru Aldundiaren ordezkaria izango da lehendakariordea.

4.– En caso de existir Comisión Ejecutiva, será Vicepresidente o Vicepresidenta la persona representante del Gobierno Vasco o de la Diputación Foral de Gipuzkoa que la Junta Rectora acuerde.

5.– Batzorde Betearazleko lehendakaria ez badago, kanpoan bada, gaixorik badago, legezko kausa badu edo, oro har, justifikatutako arrazoiren bat gertatzen bazaio, lehendakariordeak ordezkatuko du. Partzuergoko erakundeen ordezkariak, berriz, estatutu hauetako 10.4 artikuluan aurreikusitako moduan ordezkatu ahal izango dira.

5.– En los casos de vacante, ausencia, enfermedad, causa legal o, en general, cuando concurra alguna causa justificada, el o la Presidenta de la Comisión Ejecutiva será sustituida por el o la Vicepresidenta. Por su parte, las personas representantes de las entidades consorciadas podrán hacerse representar en la forma prevista en el artículo 10.4 de los presentes Estatutos.

6.– Titularrak kargutik kenduko dira haiek izendatu zituzten erakundeek kargutik kentzen badituzte, edo, hala badagokio, izendatuak izateko arrazoi izan zen kargu publikoa galtzen badute.

6.– Las personas titulares cesarán en su condición por remoción llevada a cabo por las entidades que los designaron o, en su caso, por la pérdida del cargo público por cuya razón fueron designadas.

7.– Batzorde Betearazleko kideek ez dute Miramar Jauregia Partzuergoarengandik inolako kontraprestazio ekonomikorik jasoko batzorde horretako bilkuretan parte hartzeagatik; nolanahi ere, dietak jasotzeko eskubidea izango dute, edo beren eginkizuna betetzeak eragiten dizkien gastuak, behar bezala justifikatuta, kobratzeko eskubidea.

7.– Las personas integrantes de la Comisión Ejecutiva no percibirán del Consorcio Palacio Miramar ningún tipo de contraprestación económica por su participación en las sesiones de la misma, sin perjuicio del derecho a percibir dietas o a ser reembolsadas de los gastos debidamente justificados que les ocasione el ejercicio de su función.

8.– Halakorik badago, Batzorde Betearazleko idazkari gisa jardungo du Batzorde Betearazleak berak izendatzen duen Donostiako Udaleko funtzionarioak, kide izan gabe.

8.– En caso de existir, actuará como Secretario o Secretaria de la Comisión Ejecutiva, sin el carácter de miembro de la misma, el funcionario del Ayuntamiento de San Sebastián que designe la propia Comisión Ejecutiva.

19. artikulua.– Batzorde Betearazlearen eskumenak.

Artículo 19.– Competencias de la Comisión Ejecutiva.

1.– Zuzendaritza Batzordeak Batzorde Betearazlea sortzea erabakitzen badu, sortze-egintza berean zehaztuko ditu bere eskumenak, gainerako organoen eskumenak errespetatuz.

1.– En caso de que la Junta Rectora decida la creación de la Comisión Ejecutiva, en el mismo acto de creación determinará sus competencias, con respeto a las de los demás órganos en su caso existentes.

2.– Batzorde Betearazleak bere ahalmenak erabiliz emandako egintzek ez diote amaiera ematen administrazio-bideari, eta haien aurka gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Zuzendaritza Batzordeari.

2.– Los actos de la Comisión Ejecutiva dictados en el ejercicio de sus facultades no ponen fin a la vía administrativa y contra los mismos podrá interponerse ante la Junta Rectora recurso de alzada.

20. artikulua.– Batzorde Betearazlearen bilkurak.

Artículo 20.– Sesiones de la Comisión Ejecutiva.

1.– Batzorde Betearazlea sortzea erabakitzen bada, lehendakariak edo Partzuergoko erakundeetako batek edo Partzuergoko Zuzendaritzak hala eskatzen duenean bilduko da.

1.– En caso de acordarse su creación, la Comisión Ejecutiva se reunirá cuando lo estime necesario el o la Presidenta o así lo solicite una de las entidades consorciadas o la Dirección del Consorcio.

2.– Lehendakariak deitu beharko dio Batzorde Exekutiboari, gai-zerrenda eta bilera egingo den lekua, eguna eta ordua adierazita, gutxienez 48 ordu lehenago. Aztertuko den gai bakoitzari buruzko dokumentazioa Batzorde Betearazleko kide guztien eskura egongo da, hala badagokio.

2.– Corresponderá al o la Presidenta convocar a la Comisión Ejecutiva con indicación del Orden del Día, el lugar, fecha y hora de la reunión con al menos 48 horas de antelación. La documentación referida a cada uno de los asuntos que vaya a tratarse estará, en su caso, a disposición de todas las personas integrantes de la Comisión Ejecutiva.

Ezin izango da eztabaidatu edo erabaki gai-zerrendan jasota ez dagoen gairik, salbu eta gai-zerrenda osatzen duten pertsona guztiak bertan badaude eta gaia presakotzat jotzen bada, organoko kideen gehiengo osoaren aldeko botoarekin.

No podrá ser objeto de deliberación o acuerdo ningún asunto que no figure incluido en el Orden del Día, salvo que estén presentes todas las personas que la integran y sea declarada la urgencia del asunto con el voto favorable de la mayoría absoluta de las personas que forman parte del órgano.

3.– Batzorde Betearazlearen bilkurak ez dira publikoak izango, eta Partzuergoaren egoitzan bertan egingo dira, edo, hala erabaki eta deialdian zehazten denean, beste leku batean. Hala ere, aztertu beharreko gaien izaerak ahalbidetzen duenean, Batzorde Betearazleak bitarteko elektronikoak erabiliz egin ditzake bilerak, eta erabakiak hartu.

3.– Las sesiones de la Comisión Ejecutiva no tendrán carácter público y se celebrarán de forma presencial en la sede del Consorcio o, cuando así se haya acordado y se especifique en la convocatoria, en lugar distinto. No obstante, cuando la índole de los asuntos a tratar lo permita, la Comisión Ejecutiva puede constituirse y adoptar acuerdos utilizando medios electrónicos.

4.– Batzorde Betearazlearen bilkurak balio osoz eratzeko, lehendakaria eta idazkaria bertaratu beharko dira, eta, nolanahi ere, gutxienez Partzuergoko erakundeetako bi ordezkatzen dituzten Batzorde Betearazleko kideen erdiak.

4.– Para la válida constitución de las sesiones de la Comisión Ejecutiva se exigirá la asistencia del o de la Presidenta y del o de la Secretaria y, en todo caso, la mitad de las personas integrantes de la Comisión Ejecutiva que representen, al menos, a dos de las instituciones consorciadas.

Batzorde Betearazlearen bilkurak eratzeko quoruma bilkura osoan mantendu beharko da.

El referido quórum de constitución de las sesiones de la Comisión Ejecutiva deberá mantenerse durante todo el desarrollo de la sesión.

5.– Aurreko zenbakietan ezarritakoa gorabehera, Batzorde Betearazlea balio osoz eratutzat joko da edozein gai aztertzeko, baldin eta, lehendakariak deitu ez badu ere, Batzorde Betearazleko kide guztiak bertan badaude eta aho batez erabakitzen badute bilera egitea gai hori aztertzeko.

5.– No obstante lo establecido en los números anteriores, la Comisión Ejecutiva se considerará válidamente constituida para tratar cualquier asunto cuando, a pesar de no haber sido convocada por el o la Presidenta, estén presentes todas las personas integrantes de la Comisión Ejecutiva y decidan por unanimidad celebrar la sesión para tratar dicho asunto.

6.– Bertaratutakoen gehiengoak hartuko ditu Batzorde Betearazlearen erabakiak, eta, berdinketa gertatuz gero, lehendakariak erabakiko du bere kalitateko botoarekin, bigarren bozketa egin ondoren.

6.– Los acuerdos de la Comisión Ejecutiva se adoptarán por mayoría de las personas asistentes y, en caso de empate, corresponderá al o la Presidenta decidir con su voto de calidad, previa la realización de una segunda votación.

7.– Batzorde Betearazlearen bileren edukia eta, bereziki, hartutako erabakiak idazkariak idatzitako akta batean jasoko dira. Aktak onartu ondoren, lehendakariak eta idazkariak sinatuko dituzte, eta dagokion akta-liburuan transkribatuko dira. Aktak bilkura berean edo hurrengoan onartuko dira; hala ere, hartutako erabaki espezifikoei buruzko ziurtagiria egin ahal izango du idazkariak, akta geroago onartzeari kalterik egin gabe.

7.– El contenido de las sesiones de la Comisión Ejecutiva y, especialmente, los acuerdos adoptados serán recogidos en un acta redactada por el o la Secretaria. Las actas una vez aprobadas serán firmadas por el o la Presidenta y el o la Secretaria y se transcribirán al Libro de Actas correspondiente. Las actas se aprobarán en la misma o en la siguiente sesión, pudiendo, no obstante, emitir el o la Secretaria certificación sobre los acuerdos específicos que se hayan adoptado, sin perjuicio de la ulterior aprobación del acta.

BOSGARREN ATALA
SECCIÓN QUINTA
ZUZENDARITZA
LA DIRECCIÓN

21. artikulua.– Zuzendaritza.

Artículo 21.– La Dirección.

1.– Zuzendaritza Batzordeak zuzendari bat izendatzea erabaki ahal izango du. Kasu horretan, Miramar Jauregia Partzuergoko zerbitzuak zuzentzea egokituko zaio, bai eta Miramar Jauregia Partzuergoko gaiak ohiko moduan kudeatzea ere, Zuzendaritza Batzordeak eta Batzorde Betearazleak gainbegiratuta (azken hori egonez gero).

1.– La Junta Rectora podrá acordar la designación de un o una Directora, en cuyo caso le corresponderán funciones de dirección de los servicios del Consorcio Palacio Miramar, así como de gestión ordinaria de los asuntos del Consorcio Palacio Miramar, bajo la supervisión de la Junta Rectora y de la Comisión Ejecutiva (en caso de existir esta última).

Zuzendari bat izendatzea erabakitzen ez bada, Zuzendaritza Batzordeak Partzuergoko administrazioren bati edo administrazio horien bitarteko diren sektore publikoko erakundeei esleitu ahal izango dizkie zerbitzuak zuzentzeko eta gaiak ohiko moduan kudeatzeko eginkizunak, eta eginkizun horiek garatuko dituen pertsona fisikoa identifikatu beharko da.

En caso de no acordarse la designación de un o una Directora, la Junta Rectora podrá atribuir las referidas funciones de dirección de los servicios, así como de gestión ordinaria de los asuntos, a alguna de las Administraciones consorciadas o a entidades de sector público que sean medio propio de aquellas, debiéndose identificar la persona física que las desarrollará.

22. artikulua.– Zuzendaritzaren eskumena.

Artículo 22.– Competencias de la Dirección.

1.– Zuzendaritza Batzordeak, zuzendaria izendatzeko edo haren eginkizunak Partzuergoko administrazio bati edo administrazio horien bitarteko diren sektore publikoko erakundeei esleitzeko egintzan, haren eskumenak zehaztuko ditu, dauden gainerako organoenak errespetatuz.

1.– La Junta Rectora, en el acto de designación del o de la Directora o de atribución de sus funciones a una de las Administraciones consorciadas o a entidades de sector público que sean medio propio de aquellas, determinará sus competencias, con respeto a las de los demás órganos en su caso existentes.

2.– Zuzendaritzak bere ahalmenak erabiliz emandako egintzek ez diote amaiera ematen administrazio-bideari, eta haien aurka gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Zuzendaritza Batzordeari.

2.– Los actos de la Dirección dictados en el ejercicio de sus facultades no ponen fin a la vía administrativa y contra los mismos podrá interponerse recurso de alzada ante la Junta Rectora.

III. KAPITULUA
CAPÍTULO III
AURREKONTU-, EKONOMIA- ETA FINANTZA-ARAUBIDEA ETA ONDARE-ARAUBIDEA
RÉGIMEN PRESUPUESTARIO, ECONÓMICO-FINANCIERO Y PATRIMONIAL

23. artikulua.– Aurrekontu-, ekonomia- eta finantza-araubidea.

Artículo 23.– Régimen presupuestario y económico-financiero.

1.– Partzuergoaren aurrekontu-, ekonomia-, finantza- eta kontabilitate-araubidea Donostiako Udalarentzat haren araudi aplikagarrian aurreikusitakora egokituko da. Zehazki, Partzuergoa aurrekontuen parte izango da eta Donostiako Udalaren kontu orokorrean sartuko da.

1.– El régimen presupuestario, económico-financiero y de contabilidad del Consorcio se adecuará al previsto para el Ayuntamiento de San Sebastián en su normativa de aplicación. En concreto, el Consorcio formará parte de los presupuestos y se incluirá en la cuenta general del Ayuntamiento de San Sebastián.

2.– Miramar Jauregia Partzuergoko Zuzendaritza Batzordeak kudeaketa ekonomiko-finantzarioaren arloko jarraibideak onartu ahal izango ditu, besteak beste, aurrekontu-kredituen lotura juridikoari, aurrekontu-aldaketei (haiek onartzeko organo eskudunak aipatuz), gastuak eta ordainketak onartzeari eta eskubideak aitortzeari dagokienez.

2.– La Junta Rectora del Consorcio Palacio Miramar podrá aprobar Instrucciones en materia de gestión económico-financiera, entre otras cuestiones, en relación a la vinculación jurídica de los créditos presupuestarios, modificaciones presupuestarias (señalando los órganos competentes para aprobarlas), aprobación de gastos y pagos y reconocimiento de derechos.

Gai horiek ere arautu ahal izango dira urteko aurrekontuak gauzatzeko arauan, eta dagokion ekitaldi ekonomikoan aplikatuko dira.

Dichas materias podrán ser objeto de regulación, igualmente, en la Norma de Ejecución Presupuestaria anual, siéndoles de aplicación para el correspondiente ejercicio económico.

3.– Ekonomia-, finantza- eta kudeaketa-kontrola ikuskapen-prozeduren bidez egingo da. Prozedura horiek kontu-hartzailetzako kontrola ordezkatuko dute, eta Miramar Jauregia Partzuergoaren funtzionamendu ekonomiko-finantzarioa egiaztatzea izango dute helburu.

3.– El control económico, financiero y de gestión se realizará mediante procedimientos de auditoría, procedimientos que sustituirán al control interventor y tendrán por objeto comprobar el funcionamiento económico-financiero del Consorcio Palacio Miramar.

Donostiako Udalak Partzuergoaren ekonomia- eta finantza-kudeaketa kontrolatuko du.

El Ayuntamiento de San Sebastián ejercerá el control de la gestión económico-financiera del Consorcio.

4.– Urteko kontuen ikuskapena egingo da urtero, Zuzendaritza Batzordeak onartu aurretik. Ikuskapen hori Donostiako Udalaren zuzendaritzapean egingo da.

4.– Las Cuentas Anuales serán objeto de una auditoria anual con carácter previo a su aprobación por la Junta Rectora. Esta auditoría se realizará bajo la dirección del Ayuntamiento de San Sebastián.

Partzuergoko Zuzendaritza Batzordeak beste ikuskapen-modalitate batzuk (betetzekoak, operatiboak eta/edo sistemak eta prozedurak) egitea erabaki ahal izango du, jarduera ekonomiko-finantzarioa behar bezala kontrolatzeko beharrezkotzat jotzen dituenean.

La Junta Rectora del Consorcio podrá determinar la realización de otras modalidades de auditorías (de cumplimiento, operativas y/o de sistemas y procedimientos) cuando las considere necesarias para el adecuado control de la actividad económica-financiera.

4.– Partzuergoaren jarduera ekonomiko-finantzarioa Herri Kontuen Euskal Epaitegiaren kanpoko fiskalizazioaren mende egongo da.

4.– La actividad económico-financiera del Consorcio estará sujeta a la fiscalización externa del Tribunal Vasco de Cuentas Públicas.

24. artikulua.– Baliabide ekonomiko-finantzarioak.

Artículo 24.– Recursos económico-financieros.

Miramar Jauregia Partzuergoaren baliabide ekonomiko-finantzarioak honako hauek izango dira:

Los recursos económico-financieros del Consorcio Palacio Miramar serán los siguientes:

a) Haren ondare propioa, haren helburuetara berariaz atxikia, dela eratzen den unean, dela ondoren Partzuergoko erakundeen ekarpenen bidez.

a) Su patrimonio propio, específicamente adscrito a los fines del mismo, bien sea en el momento de la constitución, o posteriormente mediante aportaciones de los entes consorciados.

b) Ondare horren produktu eta errentetatik datozen diru-sarrerak.

b) Los ingresos procedentes de los productos y rentas de dicho patrimonio.

c) Hala badagokio, erakunde publiko edo pribatuek eta lankidetzan diharduten gainerako erakunde eta organismoek egiten dituzten ekarpenak.

c) Las aportaciones que, en su caso, destinen las diversas instituciones públicas o privadas y demás entidades y organismos que colaboren.

d) Miramar Jauregia Partzuergoak ematen dituen zerbitzuen kontraprestazio gisa ezartzen diren tarifak.

d) Las tarifas que se establezcan como contraprestación por los diferentes servicios que preste el Consorcio Palacio Miramar.

e) Miramar Jauregia Partzuergoari ematen zaizkion dirulaguntzak.

e) Las subvenciones que se concedan al Consorcio Palacio Miramar.

f) Administrazioetatik edo erakunde publikoetatik datozen transferentzia arruntak edo kapital-transferentziak.

f) Las transferencias corrientes o de capital que procedan de las Administraciones o entidades públicas.

g) Erakunde publikoen, pribatuen eta partikularren dohaintzak, legatuak eta bestelako ekarpenak.

g) Las donaciones, legados y otras aportaciones de entidades públicas, privadas y de particulares.

h) Kreditu-eragiketen emaitza.

h) El producto de las operaciones de crédito.

i) Eslei dakiokeen beste edozein baliabide.

i) Cualquier otro recurso que le pueda ser atribuido.

25. artikulua.– Miramar Jauregia Partzuergoaren finantzaketa publikoa.

Artículo 25.– Financiación pública del Consorcio Palacio Miramar.

1.– Miramar Jauregia Partzuergoaren ohiko funtzionamendurako beharrezkoak diren ekarpenak zati berdinetan ordainduko dituzte Partzuergoko erakundeek.

1.– Las aportaciones necesarias para el funcionamiento ordinario del Consorcio Palacio Miramar serán abonadas por las entidades consorciadas a partes iguales.

2.– Ekarpen horiez gain, Partzuergoko erakundeek berariazko ekarpenak egin ahal izango dizkiote Partzuergoari, Partzuergoko erakunderen bati bakarrik mesede egingo dion jarduera bat gara dezan. Kasu horietan, Partzuergoko erakunde onuradunek egin beharreko ekarpenak jarduketa artikulatzeko sinatzen diren hitzarmenetan ezarriko dira.

2.– Además de dichas aportaciones, las entidades consorciadas podrán realizar aportaciones específicas al Consorcio a los efectos de que este desarrolle una actuación que beneficie exclusivamente a alguna/s de dichas entidades. En estos supuestos las aportaciones a realizar por la/s entidad/es consorciada/s beneficiada/s se establecerán en los convenios que se suscriban para articular la correspondiente actuación.

26. artikulua.– Miramar Jauregia Partzuergoaren ondarea.

Artículo 26.– Patrimonio del Consorcio Palacio Miramar.

Partzuergoaren ondasun eta eskubide propioak dira haren ondarea, Partzuergoko erakundeen titulartasunpekoak, baldin eta Partzuergoa eratu zenetik edo etorkizunean haren alde egiten denetik atxikipena edo lagapena adostu bada, bai eta edozein pertsonak edo erakundek esleitzen dizkion beste batzuk ere.

Constituyen el patrimonio del Consorcio sus bienes y derechos propios, aquellos de titularidad de las entidades consorciadas cuya adscripción o cesión se haya acordado desde que este fue constituido o se acuerden en el futuro a su favor, así como aquellos otros que le atribuya cualquier persona o entidad.

Partzuergoa atxikita dauden administrazio publikoaren ondare-arauen arabera arautuko da.

El Consorcio se regirá por las normas patrimoniales de la Administración Pública a la que están adscritos.

IV. KAPITULUA
CAPÍTULO IV
KONTRATAZIO-ARAUBIDEA
RÉGIMEN DE CONTRATACIÓN

27. artikulua.– Kontratazio-araubidea.

Artículo 27.– Régimen de contratación.

Miramar Jauregia Partzuergoaren kontratazio-araubidea sektore publikoko kontratuen legerian partzuergoentzat aurreikusitakoa izango da.

El régimen de contratación del Consorcio Palacio Miramar será el previsto en la legislación de contratos del sector público para los Consorcios.

V. KAPITULUA
CAPÍTULO V
LANGILEEN ARAUBIDEA
RÉGIMEN DE PERSONAL

28. artikulua.– Langileen araubidea.

Artículo 28.– Régimen de personal.

1.– Miramar Jauregia Partzuergoko langileen araubidea atxikipen-administrazioko langileen araubide juridikoari dagokiona izango da; hau da, Donostiako Udalarena.

1.– El régimen del personal del Consorcio Palacio Miramar será el correspondiente al régimen jurídico del personal de la administración de adscripción, esto es, el del Ayuntamiento de San Sebastián.

2.– Miramar Jauregia Partzuergoak bere eginkizunak betetzeko behar dituen langileak izango ditu.

2.– El Consorcio Palacio Miramar se dotará del personal que resulte necesario para el desarrollo de sus funciones.

3.– Oro har, Miramar Jauregia Partzuergoko langileak lan-araubidearen mende egongo dira, administrazio-ahalak funtzionarioek bakarrik baliatu ahal dituzten kasuetan izan ezik.

3.– Con carácter general, el personal del Consorcio Palacio Miramar estará sometido al régimen laboral, salvo en aquellos supuestos en los que las potestades administrativas solo puedan ser ejercitadas por personal funcionario.

4.– Miramar Jauregia Partzuergoko langileek parte hartzen duten administrazioetatik etorri beharko dute soilik.

4.– El personal al servicio del Consorcio Palacio Miramar habrá de proceder exclusivamente de las Administraciones participantes.

Salbuespen gisa, egin beharreko eginkizunen berezitasunak kontuan hartuta, Miramar Jauregia Partzuergoan parte hartzen duten administrazioetatik etorritako langileak izaterik ez badago, Miramar Jauregia Partzuergoa atxikita dagoen Administrazioko organo eskudunak baimena eman ahal izango du funtzio hori betetzeko langileak zuzenean kontratatzeko.

Excepcionalmente, cuando no resulte posible contar con personal procedente de las Administraciones participantes en el Consorcio Palacio Miramar en atención a las singularidades de las funciones a desempeñar, el órgano competente de la Administración a la que se adscribe el Consorcio Palacio Miramar, podrá autorizar la contratación directa de personal para el ejercicio de dicha función.

Kontratazio horiek egitean, berdintasunaren, merezimenduaren, gaitasunaren, publizitatearen, gardentasunaren eta diskriminaziorik ezaren printzipioak eta aplikatu beharreko lege-arauak bete beharko dira, dagokion deialdi publikoaren bidez.

Dichas contrataciones se realizarán observando los principios de igualdad, mérito, capacidad, publicidad, transparencia y de no discriminación y las normas legales de aplicación, mediante la correspondiente convocatoria pública.

Nolanahi ere, langileen kontratazioa antolakuntza- eta langile-egituraren irizpide orokorretara eta Zuzendaritza Batzordeak horretarako onartzen duen lanpostuen zerrendara egokituko da, estatutu hauetan ezarritakoaren arabera.

En todo caso, la contratación de personal se ajustará a los criterios generales de la estructura organizativa y de personal y a la relación de puestos de trabajo que al respecto apruebe la Junta Rectora, en los términos establecidos en estos Estatutos.

5.– Langileen ordainsari-baldintzak zehaztu eta aldatzeko, nolanahi ere, Zuzendaritza Batzordeak onartzen dituen arauak bete beharko dira, estatutu hauetan ezarritakoaren arabera eta partzuergoei aplikatu beharreko araudiarekin bat etorriz.

5.– La determinación y modificación de las condiciones retributivas del personal se habrán de ajustar en todo caso a las normas que al respecto apruebe la Junta Rectora, en los términos establecidos en estos Estatutos y de acuerdo con la normativa que resulte de aplicación a los Consorcios.

VI. KAPITULUA
CAPÍTULO VI
ESTATUTUAK ALDATZEA
MODIFICACIÓN DE LOS ESTATUTOS

29. artikulua.– Estatutuak aldatzea

Artículo 29.– Modificación de estatutos.

1.– Zuzendaritza Batzordearen, Batzorde Betearazlearen (halakorik badago), Lehendakaritzaren edo Partzuergoko erakunde bakoitzaren ekimenez aldatu ahal izango dira Partzuergoaren estatutuak.

1.– Los Estatutos del Consorcio podrán ser modificados a iniciativa de la Junta Rectora, de la Comisión Ejecutiva (en caso de existir), de la Presidencia o de cada uno de los entes consorciados.

2.– Aurreko zenbakian adierazitakoa erabaki, deialdia egin eta Zuzendaritza Batzordea eratu ondoren, estatutuak aldatzea onartuko dute batzordekideek aho batez. Horretarako, egoki iritzitako txosten guztiak aurkeztu beharko dira, eta, hala badagokio, jendaurreko informazioaren izapidea bideratu beharko da.

2.– Una vez adoptada la iniciativa señalada en el número anterior y convocada y constituida la Junta Rectora, se procederá a la aprobación de la modificación de los Estatutos por unanimidad de sus miembros, previa aportación de cuantos informes se hubiera considerado oportuno solicitar y previa evacuación del trámite de información pública que, en su caso, proceda.

3.– Horrela onartutako estatutuen aldaketa Partzuergoko erakunde guztiei jakinaraziko zaie, Partzuergoko erakunde gehienek onar dezaten, Partzuergoa eratzeko eskatzen den quorumarekin hartutako erabakiaren bidez, eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta Gipuzkoako Aldizkari Ofizialean ere argitaratuko da.

3.– La modificación de los Estatutos así aprobada se notificará a todas las entidades consorciadas, para su aprobación por la mayoría de los entes consorciados mediante acuerdo adoptado con el quorum exigido para la constitución del Consorcio, publicándose asimismo en los Boletines Oficiales del País Vasco y de Gipuzkoa.

VII. KAPITULUA
CAPÍTULO VII
MIRAMAR JAUREGIA PARTZUERGOA HANDITZEA ETA MURRIZTEA
LA AMPLIACIÓN Y REDUCCCIÓN DEL CONSORCIO PALACIO MIRAMAR

30. artikulua.– Miramar Jauregia Partzuergoan erakunde berriak sartzea.

Artículo 30.– Incorporación de nuevas entidades al Consorcio Palacio Miramar.

1.– Miramar Jauregia Partzuergoan sartu ahal izango dira irabazi-asmorik gabeko beste erakunde publiko edo pribatu batzuk, baldin eta haren helburuekin bat datozen interes publikoko helburuak badituzte, Zuzendaritza Batzordeak onartzen baditu eta hark ezarritako baldintzak betetzen badituzte.

1.– Podrán incorporarse al Consorcio Palacio Miramar otras entidades públicas o privadas sin ánimo de lucro, siempre que persigan fines de interés público concurrentes con las finalidades de la misma, sean aceptadas por la Junta Rectora y den cumplimiento a las condiciones de incorporación fijadas por esta.

2.– Miramar Jauregia Partzuergoan sartzeko prozedura honako hau izango da:

2.– El procedimiento de incorporación al Consorcio Palacio Miramar será el siguiente:

a) Erakunde interesdunaren aldez aurreko akordioa beharko da, erabakiak hartzeko araubidearen arabera.

a) Será necesario el acuerdo previo de la entidad interesada, según su régimen de adopción de acuerdos.

b) Zuzendaritza Batzordea osatzen duten kideen gehiengo osoz onartzea. Beharrezkoa izango da bileran Partzuergoko erakunde guztiak ordezkatuta egotea. Gehitzeko erabakian, honako hauek jaso beharko dira: gehitzeko ezartzen diren baldintza orokorrak eta bereziak, estatutuetan egin beharreko aldaketak, eta Zuzendaritza Batzordearen osaera berria, zeinak, betiere, estatutu hauetan Miramar Jauregia Partzuergoari atxikitzeko ezarritako araubidea errespetatu beharko baitu.

b) La aprobación de la Junta Rectora por mayoría absoluta de las personas que la integran, siendo necesario que en la sesión estén representados la totalidad de los entes consorciados. En el acuerdo de incorporación deberán reflejarse las condiciones generales y particulares que se fijen para la incorporación, las modificaciones estatutarias precisas, así como la nueva composición de la Junta Rectora, que habrá de respetar, en todo caso, el régimen de adscripción del Consorcio Palacio Miramar establecido en estos Estatutos.

c) Zuzendaritza Batzordearen erabakia Partzuergoko erakunde guztiei jakinaraziko zaie, Partzuergoko erakunde gehienek onar dezaten, Partzuergoa eratzeko eskatzen den quorumarekin hartutako erabakiaren bidez.

c) El acuerdo de la Junta Rectora se notificará a todas las entidades consorciadas para su aprobación por la mayoría de los entes consorciados mediante acuerdo adoptado con el quorum exigido para la constitución del Consorcio.

31. artikulua.– Miramar Jauregia Partzuergotik borondatez banantzea.

Artículo 31.– Separación voluntaria del Consorcio Palacio Miramar.

1.– Partzuergoko edozein erakunde Miramar Jauregia Partzuergotik bere borondatez banandu ahal izango da, baldin eta erabakia balio osoz hartu badu eta Zuzendaritza Batzordeari formalki jakinarazten badio, gutxienez 90 eguneko aurreabisu-epearekin eta egiteke dauden betebeharrak likidatu ondoren.

1.– Cualquier entidad consorciada podrá separarse voluntariamente del Consorcio Palacio Miramar, siempre que haya adoptado válidamente la decisión y que comunique la misma formalmente a la Junta Rectora con un plazo de preaviso mínimo de 90 días y previa liquidación de las obligaciones pendientes.

Banantze-eskubidea baliatzeak Miramar Jauregia Partzuergoa desegitea dakar, salbu eta Partzuergoko gainerako erakundeek aho batez erabakitzen badute hark jarraitzea.

El ejercicio del derecho de separación produce la disolución del Consorcio Palacio Miramar, salvo que el resto de las entidades consorciadas acuerden por unanimidad su continuidad.

2.– Banantze-eskubidea baliatzeak ez badakar Partzuergoa desegitea, honako erregela hauek aplikatuko dira:

2.– Cuando el ejercicio del derecho de separación no conlleve la disolución del Consorcio se aplicarán las siguientes reglas:

a) Banantze-eskubidea baliatzen duenari dagokion banantze-kuota likidazioan legokiokeena izango da, estatutu hauetako 33. artikuluan adierazitakoaren arabera.

a) La cuota de separación que corresponde a quien ejercita el derecho de separación será la que le hubiera correspondido en la liquidación de acuerdo con lo señalado en el artículo 33 de los presentes Estatutos.

b) Banantze-kuota zehaztu ondoren bananduko da Miramar Jauregia Partzuergotik, kuota positiboa bada, edo zorra ordaindu ondoren, kuota negatiboa bada.

b) La efectiva separación del Consorcio Palacio Miramar se producirá una vez determinada la cuota de separación, en el supuesto en que esta resulte positiva, o una vez se haya pagado la deuda, si la cuota es negativa.

3.– Partzuergoa banantze-eskubidea baliatu duen administrazioari atxikita badago, Partzuergoak adostu beharko du gainerako administrazioetatik nori atxikitzen zaion.

3.– Si el Consorcio estuviera adscrito a la Administración que ha ejercido el derecho de separación, tendrá que acordarse por el Consorcio a quién se adscribe, de las restantes Administraciones.

32. artikulua.– Miramar Jauregia Partzuergotik nahitaez banantzea.

Artículo 32.– Separación forzosa del Consorcio Palacio Miramar.

1.– Zuzendaritza Batzordearen iritziz Partzuergoko erakunderen batek legeetan edo estatutuetan ezarritako betebeharrak larriki eta behin eta berriz urratu baditu, erakunde hori Partzuergotik banantzea erabaki ahal izango du, dagokion espedienteari hasiera eman ondoren. Erabaki hori Zuzendaritza Batzordeko kideen gehiengo osoz hartu beharko da.

1.– Cuando a juicio de la Junta Rectora alguna entidad consorciada haya incumplido grave y reiteradamente las obligaciones establecidas en las Leyes o en los Estatutos, podrá acordar, previa incoación del oportuno expediente, la separación de dicha entidad del Consorcio, mediante acuerdo que deberá ser adoptado por mayoría absoluta de las personas integrantes de la Junta Rectora.

2.– Nahitaezko banantzea aurreko artikuluan aurreikusitako likidazio-erregelen arabera egingo da.

2.– La separación forzosa se efectuará con respeto a las reglas de la liquidación previstas en el artículo anterior.

VIII. KAPITULUA
CAPÍTULO VIII
MIRAMAR JAUREGIA PARTZUERGOA DESEGITEA ETA LIKIDATZEA
DISOLUCIÓN Y LIQUIDACIÓN DEL CONSORCIO PALACIO MIRAMAR

33. artikulua.– Partzuergoa desegitea eta likidatzea.

Artículo 33.– Disolución y liquidación del Consorcio.

1.– Miramar Jauregia Partzuergoa desegiteko eta likidatzeko, estatutu hauetan ezarritakoa bete beharko da, baita arlo horretan aplikatzekoak diren arauek ezarritakoa ere.

1.– La disolución y liquidación del Consorcio Palacio Miramar se rige por lo establecido en los presentes Estatutos, así como por lo que establezcan las normas aplicables en la materia.

2.– Miramar Jauregia Partzuergoa desegiteak haren likidazioa eta azkentzea dakar.

2.– La disolución del Consorcio Palacio Miramar produce su liquidación y extinción.

3.– Miramar Jauregia Partzuergoa arrazoi hauetakoren batengatik desegin ahal izango da:

3.– El Consorcio Palacio Miramar podrá disolverse por cualquiera de las causas siguientes:

a) Edozein arrazoirengatik ezin badira bete eratu zeneko helburuak.

a) Cuando por cualquier circunstancia no pudieran cumplirse las finalidades para las que se constituyó.

b) Legezko xedapen batek hala aurreikusten duenean edo interes publikoak hala eskatzen duenean.

b) Cuando así lo prevea una disposición legal o lo exija el interés público.

c) Zuzendaritza Batzordeak hala erabakitzen duenean, kideen gehiengo osoaren aldeko botoarekin.

c) Cuando lo acuerde la Junta Rectora con el voto favorable de la mayoría absoluta de sus miembros.

d) Partzuergoaren helburuekin bat datozen beste erakunde publiko edo pribatu batekin bat egitea, hura xurgatzea edo hartan integratzea, Zuzendaritza Batzordeak hala erabakita, bertako kideen gehiengo osoarekin.

d) Por fusión, absorción o cualquier clase de integración en otro ente público o privado cuyas finalidades sean concurrentes con las del Consorcio, acordada por la Junta Rectora con la mayoría absoluta de las personas integrantes de la misma.

4.– Partzuergoa desegiteko prozedura honako hau izango da:

4.– El procedimiento de disolución del Consorcio será el siguiente:

a) Zuzendaritza Batzordeak, desegiteko erabakia hartzean, likidatzaile bat izendatuko du. Likidatzaile hori Partzuergoa atxikita dagoen administrazio publikoari lotutako edo haren mendeko organo edo erakunde bat izango da.

a) La Junta Rectora, al adoptar el acuerdo de disolución nombrará un liquidador, que será un órgano o entidad vinculada o dependiente de la Administración Pública a la que el Consorcio esté adscrito.

b) Likidatzaileak Partzuergoko kide bakoitzari dagokion likidazio-kuota kalkulatuko du, likidazioaren ondoren ondare garbiaren ondoriozko saldoan dagokion partaidetzaren arabera, kontuan hartuta banaketa-irizpidea honako hau izango dela: Partzuergoko kide bakoitzak haren ondare-funtsari egindako ekarpenen ehunekoa eta urtero emandako finantzaketa hartuko dira kontuan.

b) El liquidador calculará la cuota de liquidación que corresponda a cada miembro del Consorcio de acuerdo con la participación que le corresponda en el saldo resultante del patrimonio neto tras la liquidación, teniendo en cuenta que el criterio de reparto será el siguiente: se tendrá en cuenta tanto el porcentaje de las aportaciones que haya efectuado cada miembro del Consorcio al fondo patrimonial del mismo, como la financiación concedida cada año.

c) Likidazio-proposamena egiteko, Zuzendaritza Batzordeko kideen gehiengo osoaren aldeko botoa beharko da. Onartu ondoren, loteslea izango da Partzuergoko erakunde guztientzat.

c) La propuesta de liquidación requerirá el voto favorable de la mayoría absoluta de las personas integrantes de la Junta Rectora. Una vez aprobada será vinculante para todas las entidades consorciadas.

d) Likidazio-kuota positiboa bada, Partzuergoko erakundeei ordaintzeko modua eta baldintzak erabakiko ditu Zuzendaritza Batzordeak.

d) En el caso de que la cuota de liquidación resulte positiva, la Junta Rectora acordará la forma y las condiciones en que tendrá lugar el pago a las entidades consorciadas.

e) Partzuergoko kide diren erakundeek erabaki ahal izango dute, erabaki horretarako Batzordea osatzen duten pertsonen gehiengo osoa beharko dela, aktiboak eta pasiboak juridikoki egokia den beste erakunde bati lagatzea, jardueraren jarraitutasunari eusteko eta likidatzen den Miramar Jauregia Partzuergoaren helburuak lortzeko.

e) Las entidades consorciadas podrán acordar, requiriéndose para dicho acuerdo la mayoría absoluta de las personas integrantes de la Junta, la cesión global de activos y pasivos a otra entidad jurídicamente adecuada con la finalidad de mantener la continuidad de la actividad y alcanzar los objetivos del Consorcio Palacio Miramar que se liquida.

XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL

Miramar Jauregia Partzuergoa, hala badagokio, Miramar Jauregia Partzuergoa kudeatzen duen Fundazioari dagozkion eskubide eta betebehar guztietan subrogatuko da. Fundazio hori Miramar Jauregia Partzuergoaren aurreko estatutuetan eratu zen, eta iraungi egingo da.

El Consorcio Palacio Miramar se subroga en todos los derechos y obligaciones que, en su caso, correspondan a la Fundación que gestiona el Consorcio Palacio Miramar constituida en los anteriores Estatutos del Consocio Palacio Miramar, la cual queda extinguida.

XEDAPEN IRAGANKORRA
DISPOSICIÓN TRANSITORIA

1.– Estatutu hauek indarrean jarri eta sei hilabeteko epean, Miramar Jauregia Partzuergoko gobernu-organoen osaera estatutu hauetan ezarritakora egokitu beharko da.

1.– En el plazo de seis meses desde la entrada en vigor de estos Estatutos deberá adecuarse la composición de los órganos de gobierno del Consorcio Palacio Miramar a lo establecido en aquellos.

2.– Egokitzapen hori egin arte, Miramar Jauregia Partzuergoak funtzionatzen jarraituko du hura indarrean jarri arte jarduten zuen organoekin.

2.– Hasta que se produzca dicha adecuación el Consorcio Palacio Miramar continuará funcionando con los órganos con los que venía actuando hasta su entrada en vigor.

XEDAPEN INDARGABETZAILEA
DISPOSICIÓN DEROGATORIA

Miramar Jauregia Partzuergoaren aurreko estatutuak indargabetuta geratzen dira, Partzuergoa eratu zenetik egin diren aldaketa guztiekin.

Quedan derogados los anteriores Estatutos del Consorcio Palacio Miramar, con cuantas modificaciones hayan podido producirse desde la constitución del Consorcio.

AZKEN XEDAPENA
DISPOSICIÓN FINAL

Partzuergoko erakunde gehienek onartu eta hurrengo egunean jarriko dira indarrean estatutu hauek.»

Estos Estatutos entrarán en vigor a partir del día siguiente a su aprobación por la mayoría de las entidades consorciadas.»

Donostia, 2022ko urtarrilaren 12a.

En San Sebastián, a 12 de enero de 2022.

Miramar Jauregia Partzuergoaren Zuzendaritza Batzordeko lehendakaria,

El Presidente de la Junta Rectora del Consorcio Palacio Miramar,

ENEKO GOIA LASO.

ENEKO GOIA LASO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental