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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

227. zk., 2021eko azaroaren 16a, asteartea

N.º 227, martes 16 de noviembre de 2021


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
5827
5827

62/2021 EBAZPENA, azaroaren 5ekoa, Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendariarena, Euskal Autonomia Erkidegoko udalekin sinatu beharreko lankidetza-hitzarmenaren eredua argitaratzeko dena, Espainia ez den Europar Batasuneko beste estatu kide batean matrikulatutako ibilgailuen arau-hausteak direla eta (gehiegizko abiadurarekin erlazionatutako arau-hausteak).

RESOLUCIÓN 62/2021, de 5 de noviembre, del Director de la Secretaría del Gobierno y de Relaciones con el Parlamento, por la que se dispone la publicación del modelo de convenio de colaboración a suscribir con Ayuntamientos de la Comunidad Autónoma de Euskadi, en relación con las infracciones por exceso de velocidad de vehículos matriculados en un Estado miembro de la Unión Europea, distinto de España.

Gobernu Kontseiluak, 2021eko azaroaren 2an egindako bilkuran, aipatutako hitzarmenaren eredua izenpetzea baimentzen duen erabakia onartu du. Horrenbestez, behar den publikotasuna emateko, hau

Habiéndose aprobado por el Consejo de Gobierno, en su sesión celebrada el día 2 de noviembre de 2021, el Acuerdo por el que se autoriza la suscripción del modelo de convenio referenciado, y a los efectos de darle la publicidad debida,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Artikulu bakarra.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea Euskal Autonomia Erkidegoko udalekin sinatu beharreko lankidetza-hitzarmenaren eredua, Espainia ez den Europar Batasuneko beste estatu kide batean matrikulatutako ibilgailuen arau-hausteak direla eta (gehiegizko abiadurarekin erlazionatutako arau-hausteak). Testu hori ebazpen honen eranskinean dago jasota.

Artículo único.– Publicar en el Boletín Oficial del País Vasco el texto del modelo de convenio de colaboración a suscribir con Ayuntamientos de la Comunidad Autónoma de Euskadi, en relación con las infracciones por exceso de velocidad de vehículos matriculados en un Estado miembro de la Unión Europea, distinto de España, que figura como anexo a la presente.

Vitoria-Gasteiz, 2021eko azaroaren 5a.

En Vitoria-Gasteiz, a 5 de noviembre de 2021.

Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendaria,

El Director de la Secretaría del Gobierno y de Relaciones con el Parlamento,

JON IÑAKI URBINA GARCÍA DE VICUÑA.

JON IÑAKI URBINA GARCÍA DE VICUÑA.

ERANSKINA, JAURLARITZAREN IDAZKARITZAKO ETA LEGEBILTZARRAREKIKO HARREMANETARAKO ZUZENDARIAREN AZAROAREN 5EKO 62/2021 EBAZPENARENA
ANEXO A LA RESOLUCIÓN 62/2021, DE 5 DE NOVIEMBRE, DEL DIRECTOR DE LA SECRETARÍA DEL GOBIERNO Y DE RELACIONES CON EL PARLAMENTO
LANKIDETZA-HITZARMENAREN EREDUA, EUSKADIKO AUTONOMIA ERKIDEGOKO ADMINISTRAZIO OROKORRAREN ETA ERKIDEGO HORRETAKO UDALEN ARTEKOA, ESPAINIA EZ DEN EUROPAR BATASUNEKO BESTE ESTATU KIDE BATEAN MATRIKULATUTAKO IBILGAILUEN GEHIEGIZKO ABIADURAGATIKO ARAU-HAUSTEEI BURUZKOA
MODELO DE CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE LA ADMINISTRACIÓN GENERAL DE LA COMUNIDAD AUTÓNOMA DE EUSKADI Y LOS AYUNTAMIENTOS DE DICHA COMUNIDAD, EN RELACIÓN CON LAS INFRACCIONES POR EXCESO DE VELOCIDAD DE VEHÍCULOS MATRICULADOS EN UN ESTADO MIEMBRO DE LA UNIÓN EUROPEA DISTINTO DE ESPAÑA

Vitoria-Gasteiz, sinadura elektronikoaren datan,

En Vitoria-Gasteiz, a la fecha de la firma electrónica,

ALDERDIAK
INTERVIENEN:

Alde batetik, JOSU IÑAKI ERKOREKA GERVASIO jauna, Eusko Jaurlaritzako lehenengo lehendakariorde eta Segurtasuneko sailburua, Euskadiko Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren izenean eta hura ordezkatuz.

De una parte, JOSU IÑAKI ERKOREKA GERVASIO, Vicelehendakari Primero y Consejero de Seguridad del Gobierno Vasco, que actúa en nombre y representación de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

Bestetik, ........................... jauna/andrea ........................... Udaleko alkatea ........................... Udalaren izenean eta hura ordezkatuz jarduten duena.

De otra parte, ................................., Alcalde/Alcaldesa del Ayuntamiento de ........................., que actúa en nombre y representación del Ayuntamiento de ............................

Bi alderdiek gaitasun eta legitimazio nahikoa aitortzen diote elkarri Lankidetza Hitzarmen hau sinatzeko eta bertan ezartzen diren baldintzetan behartuta geratzeko, eta horretarako, honako hau

Ambas partes se reconocen mutuamente capacidad y legitimación bastante para suscribir el presente Convenio de Colaboración, y para quedar obligadas en los términos que en él se establecen, y a tal fin,

ADIERAZTEN DUTE:
MANIFIESTAN:

Euskadiko Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eskumena dauka Estatuko legeria betearazteko trafikoaren eta ibilgailuen zirkulazio-arloan, erkidego horren lurraldearen barruko hiriarteko bide eta zeharbideetan: Euskadiko Autonomia Erkidegoko Autonomia Estatutuari buruzko abenduaren 18ko 3/1979 Lege Organikoaren 17. artikulua; Trafiko eta ibilgailuen zirkulazioari buruzko Estatuko legeria egikaritzeko eskumena Euskal Autonomia Erkidegoari emateari buruzko urriaren 15eko 3256/1982 Errege Dekretuaren 1. artikulua; eta urriaren 30eko 6/2015 Legegintzako Errege Dekretuak onartutako Trafikoari, Ibilgailu Motordunen Zirkulazioari eta Bide Segurtasunari buruzko Legearen testu bateginaren 5. artikulua.

La Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi tiene competencia en materia de tráfico y circulación de vehículos, en ejecución de la legislación del Estado, en las vías interurbanas y travesías incluidas en el ámbito territorial de la referida Comunidad: artículo 17 de la Ley Orgánica 3/1979, de 18 de diciembre, de Estatuto de Autonomía para el País Vasco; artículo 1 del Real Decreto 3256/1982, de 15 de octubre, sobre traspaso de servicios del Estado a la Comunidad Autónoma de Euskadi en materia de ejecución de la legislación del Estado sobre tráfico y circulación de vehículos; y artículo 5 del texto refundido de la Ley sobre Tráfico, Circulación de Vehículos a Motor y Seguridad Vial, aprobado por Real Decreto Legislativo 6/2015, de 30 de octubre.

Era berean, Euskadiko Autonomia Erkidegoko Udalek arlo horren gaineko eskumena daukate beren udalerriko hiri barruko bideetan: Toki Araubidearen Oinarriak arautzen dituen apirilaren 2ko 7/1985 Legearen 25. artikulua, Euskadiko Toki Erakundeei buruzko apirilaren 7ko 2/2016 Legearen 17.1.4 artikulua, eta Trafikoari, Ibilgailu Motordunen Zirkulazioari eta Bide Segurtasunari buruzko Legearen testu bateginaren (urriaren 30eko 6/2015 Legegintzako Errege Dekretuaren bidez onartua) 7. artikulua.

Los ayuntamientos de la Comunidad Autónoma de Euskadi tienen competencia en la referida materia en las vías urbanas de sus municipios: artículo 25.2.g) de la Ley 7/1985, de 2 de abril, Reguladora de las Bases del Régimen Local; artículo 17.1.4 de la Ley 2/2016, de 7 de abril, de Instituciones Locales de Euskadi; y artículo 7 del texto refundido de la Ley sobre Tráfico, Circulación de Vehículos a Motor y Seguridad Vial, aprobado por Real Decreto Legislativo 6/2015, de 30 de octubre.

Euskadiko Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrean, trafikoaren eta bide-segurtasunaren arloan zehatzeko ahala egikaritzea Trafiko Zuzendaritzari dagokio, Segurtasun Sailaren egitura organikoari eta funtzionalari buruzko urtarrilaren 19ko 6/2021 Dekretuan ezarritakoaren arabera. Udal-eremuan, Toki Araubidearen Oinarriak arautzen dituen apirilaren 2ko 7/1985 Legearen 124.4 a) artikuluak alkateari esleitzen dio Udalaren ordezkaritza.

En la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi, la potestad sancionadora en la materia de tráfico y circulación se ejerce por la Dirección de Tráfico, en los términos establecidos en el artículo 17 del Decreto 6/2021, de 19 de enero, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Seguridad. En el ámbito municipal, el artículo 124.4.a) de la Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Local, atribuye a la persona que ostente la Alcaldía la representación del Ayuntamiento.

Trafiko eta ibilgailuen zirkulazioari buruzko Estatuko legeria egikaritzeko eskumena Euskadiko Autonomia Erkidegoari emateari buruzko urriaren 15eko 3256/1982 Errege Dekretuaren eranskinean, hain zuzen ere B.3.f idatz-zatian, xedatzen da Eusko Jaurlaritzak bereganatutako funtzio eta eskumenak egikaritzeko, Trafiko Burutza Nagusiaren gidari eta ibilgailuen fitxategietara sarbidea izango duela, datuak eskatzeko terminalak erabiliz.

El Anexo del Real Decreto 3256/1982, de 15 de octubre, sobre traspaso de servicios del Estado a la Comunidad Autónoma de Euskadi en materia de ejecución de la legislación del Estado sobre tráfico y circulación de vehículos, en su letra B.3.f), dispone que, para el ejercicio de las funciones y competencias asumidas, el Gobierno vasco tendrá acceso, mediante la utilización de terminales en solicitud de datos, a los ficheros de conductores y vehículos de la Jefatura Central de Tráfico.

Euskadiko Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko Segurtasun Saileko Trafiko Zuzendaritzak, harremanetarako gune nazionalaren bidez, Espainiaz besteko Europar Batasuneko estatu kideetan matrikulatutako ibilgailuen titularren zein ibilgailu horien datuak eskura ditzake, bere eskumeneko bideetan, ibilgailu horien abiaduragatiko arau-hausteak izapidetzeko.

La Dirección de Tráfico del Departamento de Seguridad de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi, a través del punto de contacto nacional, puede acceder a los datos de las personas titulares de vehículos, y de los propios vehículos matriculados en Estados miembros de la Unión Europea, distintos de España, para la tramitación de las infracciones de velocidad de los referidos vehículos en las vías de su competencia.

Trafikoari, Ibilgailu Motordunen Zirkulazioari eta Bide Segurtasunari buruzko Legearen testu bateginaren (urriaren 30eko 6/2015 Legegintzako Errege Dekretuak onartua) 84. artikuluaren 4. paragrafoak aurreikusten du, justifikatutako arrazoiak daudenean edo udal-zerbitzuak nahikoak ez direnean, hiriarteko bideetan eta zeharbideetan trafikoaren eta zirkulazioaren arloko zehapen-eskumena duten organoek alkateen eskumena beren gain har dezaketela.

El apartado 4 del artículo 84 del texto refundido de la Ley sobre Tráfico, Circulación de Vehículos a Motor y Seguridad Vial, aprobado por el Real Decreto Legislativo 6/2015, de 30 de octubre, prevé que cuando existan razones justificadas o insuficiencia de servicios municipales, los órganos que ejercen la competencia sancionadora en materia de tráfico y circulación en vías interurbanas y travesías, pueden asumir la competencia de los Alcaldes y Alcaldesas.

Atal honetan xedatutakoaren arabera, Trafiko Zuzendaritzak bere gain har dezake ...................ko Udalaren zehapen-eskumena, udalerri horretako hiri barruko bideetan abiaduragatiko arau-hausteak izapidetu eta zehatu ahal izateko.

En virtud de lo dispuesto en este apartado, la Dirección de Tráfico puede asumir la competencia sancionadora del Ayuntamiento de ............................, con el objeto de que puedan instruirse y sancionarse las infracciones de velocidad en las vías urbanas de su municipio.

Horregatik guztiagatik, bi alderdiek honakoak erabakitzen dituzte:

Por todo lo dicho, ambas partes acuerdan las siguientes:

KLAUSULAK
CLÁUSULAS

Lehenengoa.– Hitzarmenaren xedea.

Primera.– Objeto del convenio.

Hitzarmen honen xedea da Euskadiko Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko Segurtasun Saileko Trafiko Zuzendaritzaren eta ...........................ko Udalaren arteko lankidetzaren baldintzak ezartzea. Hartara, Trafiko zuzendaritzak bere gain hartuko du Udal horretako alkateak bere udalerriko hiri barruko bideetan gertatzen diren gehiegizko abiaduragatiko arau-hausteak zehatzeko duen eskuduntza. Beti ere, zehatu beharreko ibilgailua Espainia ez den Europar Batasuneko beste estatu kide batean matrikulatutakoa bada.

El presente convenio tiene por objeto establecer los términos de la colaboración entre la Dirección de Tráfico del Departamento de Seguridad de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y el Ayuntamiento de ............................, a fin de que aquella asuma el ejercicio de la competencia sancionadora del Alcalde o Alcaldesa del referido Ayuntamiento para sancionar las infracciones de velocidad, en las vías urbanas de su municipio, de vehículos matriculados en un Estado miembro de la Unión Europea distinto de España.

Bigarrena.– Eusko Jaurlaritzako Trafiko Zuzendaritzaren betebeharrak.

Segunda.– Obligaciones de la Dirección de Tráfico del Gobierno Vasco.

Trafiko Zuzendaritzak bere gain hartuko ditu betebehar hauek:

Son obligaciones de la Dirección de Tráfico, las siguientes:

1.– ...........................ko udalerriko hiri barruko bideetan antzematen diren gehiegizko abiaduragatiko arau-hausteak zehatzeko espedienteak izapidetzea eta ebaztea, beti ere zehatu beharreko ibilgailua Espainia ez den Europar Batasuneko beste estatu kide batean matrikulatutakoa bada.

1.– Instruir y resolver los expedientes sancionadores por infracciones de velocidad de vehículos matriculados en un Estado Miembro de la Unión Europea distinto de España, detectadas en las vías urbanas del municipio de ............................

2.– Administrazio-bidean aurkezten diren errekurtsoak ebaztea.

2.– Resolver los recursos que se presenten en la vía administrativa.

3.– Borondatezko aldian zehapenen diru-sarreren kudeaketa egitea eta, epe hori amaitutakoan, Euskadiko Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrean diruzaintza-arloko eskumena duen zuzendaritzari zehapenak bidaltzea, betearazpen-aldian kobra ditzan.

3.– Realizar la gestión recaudatoria de las sanciones en periodo voluntario y, vencido este periodo, remitir las mismas a la dirección competente en materia de tesorería de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi, para su cobro en periodo ejecutivo.

4.– ...........................ko Udalari zehapenengatik jasotako diru-sarreren likidazioak ordaintzea, laugarren klausulan ezarritako baldintzen arabera.

4.– Abonar al Ayuntamiento de ............................ las liquidaciones de los ingresos percibidos por las sanciones, en los términos fijados en la cláusula cuarta.

Hirugarrena.– ...........................ko Udalaren betebeharrak.

Tercera.– Obligaciones del Ayuntamiento de ............................

...........................ko Udalak bere gain hartuko ditu betebehar hauek:

Son obligaciones del Ayuntamiento de ............................, las siguientes:

1.– Trafiko Zuzendaritzara bidaltzea ...........................ko Udalak bere udalerriko hiri barruko bideetan, baliabide propioekin, antzemandako abiaduragatiko arau-hausteei buruzko fitxategi elektronikoak.

1.– Enviar a la Dirección de Tráfico los archivos electrónicos referidos a las infracciones de velocidad detectadas por medios propios del Ayuntamiento de ............................, en vías urbanas de su municipio.

Bidalketa Jarraipen Batzordean sortutako lantaldean zehazten den aldizkakotasunean egingo da.

Esta remisión se hará en la periodicidad que se especifique en el Grupo de Trabajo creado en el seno de la Comisión de Seguimiento.

Fitxategien zehaztapen teknikoek Hitzarmen honen eranskinean ezarritakoak bete beharko dituzte.

Las especificaciones técnicas de los archivos deberán ajustarse a las establecidas en el anexo que se adjunta a este Convenio.

2.– Trafiko Zuzendaritzari lehenbailehen jakinaraztea Zuzendaritza honetara bidalitako irudiei edo Udalak ezagutzen dituen beste gertaera garrantzitsu batzuei buruzko auzi-errekerimenduak.

2.– Poner en conocimiento de la Dirección de Tráfico, con la mayor inmediatez, los requerimientos judiciales respecto de las imágenes remitidas a esta Dirección u otros hechos relevantes de los que la Corporación Local tuviera conocimiento.

3.– Abiadura kontrolatzeko eta irudiak hartzeko sistemak behar bezala mantentzeko beharrezkoak diren zerbitzuak eta lanak egitea.

3.– Realizar los servicios y trabajos necesarios para el adecuado mantenimiento de sus sistemas de control de velocidad y de captación de imágenes.

4.– Ibilgailu motordunen zirkulazio-abiadura neurtzeko tresnei araudian ezarritako metrologia-kontroleko neurriak aplikatzea, eta egindako kontrolen emaitza Trafiko Zuzendaritzara bidaltzea.

4.– Someter los instrumentos destinados a medir la velocidad de circulación de vehículos a motor a las medidas de control metrológico establecidas en la normativa y remitir a la Dirección de Tráfico el resultado de los controles realizados.

Laugarrena.– Dirubilketaren kudeaketa.

Cuarta.– Gestión de la recaudación.

Euskadiko Autonomia Erkidegoko Administrazioak izapidetutako espedienteengatik kobratutako zenbatekoak Euskadiko Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusian sartuko ditu, eta, ondoren, bildutako zenbatekoaren % 60 transferituko dio ...........................ko Udalari.

La Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi ingresará en la Tesorería General de la Comunidad Autónoma de Euskadi las cantidades cobradas por los expedientes tramitados y, posteriormente, transferirá al Ayuntamiento de ............................, un 60 % del importe recaudado.

Funtsen transferentziak hiru hilean behin egingo dira, edo Jarraipen Batzordean finkatutako aldizkakotasunean.

Las transferencias de fondos se realizarán trimestralmente, o en la periodicidad que se fije en la Comisión de Seguimiento.

Auzi-epaiaren, errekurtso baiespenaren edo bestelakoen ondorioz interesdunari ordaindutako zehapenaren zenbatekoa itzuli behar zaionean, funtsen hurrengo transferentzian deskontatuko da itzulitako zenbatekoa.

En los casos en los que, por sentencia judicial, estimación de recurso u otros, proceda la devolución del importe abonado por la persona interesada, en la siguiente transferencia de fondos se descontará el importe devuelto.

Bosgarrena.– Izaera eta araubide juridikoa.

Quinta.– Naturaleza y régimen jurídico.

Hitzarmen hau administrazio arlokoa da, eta Sektore Publikoko Kontratuei buruzko azaroaren 8ko 9/2017 Legearen eremutik kanpo geratzen da, 6.1 artikuluan ezarritakoaren arabera.

El presente Convenio tiene naturaleza administrativa, y queda excluido del ámbito de la Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público, según lo establecido en su artículo 6.1.

Hitzarmen hau Trafikoari, Ibilgailu Motordunen Zirkulazioari eta Bide Segurtasunari buruzko Legearen testu bateginaren 84.4 artikuluan ezarritakoaren babesean sinatu da.

Este convenio se suscribe al amparo de lo establecido en el artículo 84.4 del texto refundido de la Ley sobre Tráfico, Circulación de Vehículos a Motor y Seguridad Vial.

Seigarrena.– Indarraldia. Azkentzea. Aldatzea.

Sexta.– Vigencia. Resolución. Modificación.

1.– Hitzarmen hau sinatu eta hurrengo egunetik aurrera sartuko da indarrean eta 4 urteko indarraldia izango du.

1.– El presente Convenio entrará en vigor el día siguiente al de su firma y tendrá vigencia por 4 años.

Epe hori amaitu aurretik, aldeek hitzartu ahalko dute epea luzatzea, berariaz eta idatziz, beste 4 urterako.

Antes de la finalización de su vigencia, las partes podrán acordar su prórroga, de forma expresa y por escrito, por el mismo período de tiempo.

2.– Hitzarmena honako arrazoi hauetakoren batengatik amaitu daiteke:

2.– El Convenio podrá ser resuelto por alguna de las siguientes causas:

– Hitzarmenaren salaketa, edozein unetan alderdietako edozeinek egindakoa. Bestelako erabakirik hartzen ez badute, eraginak izango ditu era frogagarrian jakinarazi eta hiru hilabetera.

– Mutuo acuerdo de las partes, manifestado por escrito.

Nolanahi ere, hitzarmena suntsiarazten den unean izapidetzen ari diren jarduketen jarraitutasuna bermatu beharko da, harik eta erabat ebazten diren arte.

– Denuncia del Convenio hecha por cualquiera de las partes en cualquier momento, surtiendo efecto, salvo acuerdo en otro sentido, a los tres meses de su notificación fehaciente.

3.– Hitzarmen hau alda daiteke, bien adostasunez, beronen xedea hobeto gauzatzeko beharrezkoa denean.

En todo caso, deberá garantizarse la continuidad de aquellas actuaciones que se encontraran en tramitación en el momento de la resolución del Convenio, hasta su completa resolución.

Jarraipen-batzordeko lantaldeak hitzarmen honen eranskina aldatu ahal izango du.

3.– El presente Convenio podrá modificarse, por mutuo acuerdo, cuando resulte necesario para la mejor realización de su objeto.

Zazpigarrena.– Jarraipen batzordea.

El Anexo de este Convenio podrá ser modificado por el Grupo de Trabajo de la Comisión de Seguimiento.

1.– Hitzarmen hau gauzatzeko beharrezkoak diren jarduerak koordinatzeko, hura gainbegiratzeko, eta beronen jarraipena egiteko eta kontrolatzeko, Jarraipen Batzorde bat sortuko da, Trafiko Zuzendaritzako bi ordezkarik eta ...........................ko Udaleko bi ordezkarik osatua.

Séptima.– Comisión de seguimiento.

Batzorde hori alderdietako edozeinen eskariz bilduko da gauzatutako lankidetzatik sortuko diren emaitzak eta gorabeherak aztertzeko.

1.– Con el fin de coordinar las actividades necesarias para la ejecución del presente Convenio, así como para llevar a cabo su supervisión, seguimiento y control, se creará una Comisión de Seguimiento, compuesta por dos representantes de la Dirección de Tráfico y dos representantes del Ayuntamiento de ............................

Hitzarmen honen funtzionamendua, aurreikusita ez dagoen guztirako, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen atariko tituluko II. kapituluko 3. atalean kide anitzeko organoei buruz xedatutakoaren araberakoa izango da.

Se reunirá a instancia de cualquiera de las partes, para realizar un seguimiento de los resultados y de las incidencias que puedan surgir.

2.– Batzordean lantalde bat eratuko da, bi erakundeetako teknikariek osatua. Lantalde horrek Hitzarmen honetako 3.1 eta 6.3 klausuletan aurreikusitako eginkizunak.

Su funcionamiento, en lo no previsto por este convenio, se acoge a lo dispuesto sobre órganos colegiados en la Sección 3.ª, Capítulo II del Título Preliminar de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.

Zortzigarrena.– Hitzarmena etetea.

2.– En el seno de la Comisión, se constituirá un Grupo de Trabajo formado por personal técnico de ambas entidades que realizará las funciones previstas en las cláusulas 3.1 y 6.3 del presente Convenio, así como las que se precisen para la ejecución del mismo.

Alderdietako edozeinek, bere borondatearekin zerikusirik ez duten arrazoiengatik, betebeharrak betetzen ez baditu, Hitzarmena eten egingo da harik eta ez-betetze horiek amaitu arte.

Octava.– Suspensión del convenio.

Eta adostasunaren erakusgarri eta hitzartutako guztia behar bezala jasota gera dadin, bi alderdiek Hitzarmen honen bi ale sinatu dituzte, hasieran adierazitako lekuan eta egunean.

El incumplimiento de las obligaciones de cualquiera de las partes, por causas ajenas a su voluntad, producirá la suspensión del convenio hasta el cese del mismo.

(Ikus .PDF)
ERANSKINA
FITXATEGI ELEKTRONIKOAK BIDALTZEKO ZEHAZTAPEN TEKNIKOAK

Eranskin honen xedea da ........................ko Udalak Euskadiko Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko Segurtasun Saileko Trafiko Zuzendaritzara bidali behar dituen fitxategi elektronikoen formatuak definitzea.

Y en prueba de conformidad y para la debida constancia de todo lo convenido, ambas partes firman el presente Convenio, en el lugar y fecha al principio indicados.

(Véase el .PDF)
ANEXO
ESPECIFICACIONES TÉCNICAS PARA LA REMISIÓN DE LOS ARCHIVOS ELECTRÓNICOS

Multanova 6F radarretarako formatua

Este Anexo tiene como objeto definir los formatos que deberán cumplir los archivos electrónicos que el Ayuntamiento de ............................ remita a la Dirección de Tráfico del Departamento de Seguridad de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

Fitxategiak enkriptatuta egongo dira .bif formatuan, eta honako elementu hauek izango dituzte: argazki ilun bat eta argi bat jpg formatuan, eta datuak dituen testu fitxategi bat txt formatuan. Fitxategi bakoitzaren izena kodetuta egon beharko da, fitxategi bakoitza berezia eta bakarra izan dadin, eta haien artean nahasterik sor ez dadin.

Formato para radares Multanova 6F.

Bi argazkien goiko ertzean, gutxienez, neurketa-datu hauek adierazi beharko dira:

Los archivos estarán encriptados en formato. bif, y contendrán los siguientes elementos: una foto oscura y otra clara en formato jpg y un archivo de texto en formato txt con datos. El nombre de cada archivo deberá estar codificado de tal forma que cada uno de ellos sea singular y único, y no se pueda generar confusión entre ellos.

– Lehenengo lerroa:

• Argazkiaren data.

• Bidearen izena.

• Kilometro puntua.

• Zinemometro modeloa.

• Zinemometroaren serie-zenbakia.

– Bigarren lerroa:

• Argazkiaren ordua.

• Argazkiaren zenbakia.

• Ibilgailuaren kategoria (zuriz arinentzat eta L astunentzat)

• Ibilgailuaren martxaren noranzkoa (urruntzen edo hurbiltzen)

• Batez besteko abiadura.

• Radarrerako konfiguratutako potentzia.

Txt fitxategiak jarraian adierazten diren eremuak izan beharko ditu. Eremu horiek modu jarraituan eta lerro berean zehaztuko dira, honako formatu honi jarraituz (puntuak [·] eremuen arteko zuriuneen baliokideak dira):

En el borde superior de ambas fotografías se deberán indicar, al menos, los siguientes datos de medición:

– Primera línea:

• Fecha de la fotografía.

• Nombre de la vía.

• Punto kilométrico.

• Modelo de cinemómetro.

• Número de serie del cinemómetro.

– Segunda línea:

• Hora de la fotografía.

• Número de fotografía.

• Categoría de vehículo (en blanco para ligeros y L para pesados)

• Sentido de la marcha del vehículo (alejándose o acercándose)

• Velocidad medida.

• Potencia configurada para radar.

(Data) · (Bidearen izena) · · ·(Kilometro puntua) · · · (Zinemometro modeloa) · (Zinemometroaren serie-zenbakia) · (Argazkiaren ordua) · (Argazkiaren zenbakia) · · · · · · (Ibilgailuaren kategoria) (Ibilgailuaren martxaren noranzkoa) (Batez besteko abiadura) · · · · (Radarrerako konfiguratutako potentzia)

El archivo txt deberá contener los campos indicados a continuación, que se especificarán de forma continua y en una misma línea, siguiendo el siguiente formato (los puntos [·] equivalen a espacios en blanco entre campos):

Multaradar C radarretarako formatua

(Fecha) · (Nombre de la vía) · · · (Punto kilométrico) · · · (Modelo de cinemómetro) · (Número de serie del cinemómetro) · (Hora de la fotografía) · (Número de fotografía) · · · · · · (Categoría de vehículo) (Sentido de la marcha del vehículo) (Velocidad medida) · · · · (Potencia configurada para radar)

Fitxategiak enkriptatuta egongo dira .sbf formatuan, eta honako elementu hauek izango dituzte: argazki bat jpg formatuan eta datuak dituen testu fitxategi bat txt formatuan. Fitxategi bakoitzaren izena kodetuta egon beharko da, fitxategi bakoitza berezia eta bakarra izan dadin, eta haien artean nahasterik sor ez dadin.

Formato para radares Multaradar C.

Bi argazkien goiko ertzean, gutxienez, neurketa-datu hauek adierazi beharko dira:

Los archivos estarán encriptados en formato .sbf, y contendrán los siguientes elementos: una foto en formato jpg y un archivo de texto en formato txt con datos. El nombre de cada archivo deberá estar codificado de tal forma que cada uno de ellos sea singular y único, y no se pueda generar confusión entre ellos.

– Lehenengo lerroa:

• Argazkiaren data.

• Zinemometro modeloa.

• Zinemometroaren serie-zenbakia.

• Bidearen abiadura-muga.

• Bidearen izena.

• Kilometro puntua.

– Bigarren lerroa:

• Argazkiaren ordua.

• Ibilgailuaren martxaren noranzkoa (urruntzen edo hurbiltzen)

• Antzemandako ibilgailua zirkulatzen ari den erreia.

• Batez besteko abiadura.

• Ibilgailuaren kategoria (arina edo astuna)

• Radarrerako konfiguratutako potentzia.

• Argazkiaren zenbakia.

Txt fitxategiak honako eremuak izan beharko ditu. Eremu horiek modu jarraituan eta lerro berean zehaztuko dira, jarraian adierazten den bezalaxe:

En el borde superior de la fotografía se deberán indicar, al menos, los siguientes datos de medición:

– Primera línea:

• Fecha de la fotografía.

• Modelo de cinemómetro.

• Número de serie del cinemómetro.

• Límite de velocidad de la vía.

• Nombre de la vía.

• Punto kilométrico.

– Segunda línea.

• Hora de la fotografía.

• Sentido de la marcha del vehículo (alejándose o acercándose)

• Carril por el que circula el vehículo detectado.

• Velocidad medida.

• Categoría de vehículo (ligero o pesado)

• Potencia configurada para radar.

• Número de fotografía.

Modeloa = (Zinemometro modeloa)

El archivo txt deberá contener los siguientes campos y cada campo estará en una fila, tal y como se indica a continuación:

Serie-zenbakia = (Zinemometroaren serie-zenbakia)

Modelo = (Modelo de cinemómetro)

Data = (Argazkiaren data)

NumeroSerie = (Número de serie del cinemómetro)

Ordua = (Arau-haustearen ordua)

Fecha = (Fecha de la fotografía)

Kokapena = (Bidearen izena eta kilometro puntua)

Hora = (Hora de la infracción)

Abiadura = (Batez besteko abiadura)

Ubicación = (Nombre de la vía y punto kilométrico)

Noranzkoa = (Ibilgailuaren martxaren noranzkoa (urruntzen eta hurbiltzen))

Velocidad = (Velocidad medida)

Argazki-zenbakia = (Argazkiaren zenbakia)

Sentido = (Sentido de la marcha del vehículo (alejándose o acercándose))

Fitxategia = (Fitxategiaren izena)

NumeroFoto = (Número de fotografía)

0Kokapena = (Kokapen kodea)

Archivo = (Nombre del archivo)

1Kokapena = (Bidearen izena)

Ubicacion0 = (Código de ubicación)

2Kokapena = (Kilometro puntua)

Ubicacion1 = (Nombre de la vía)

3Kokapena = (Hutsik)

Ubicacion2 = (Punto kilométrico)

Erreia = (Antzemandako ibilgailua zirkulatzen ari den erreia)

Ubicacion3 = (Vacío)

Ibilgailu mota = (Ibilgailuaren kategoria (Arina edo astuna))

Carril = (Carril por el que circula el vehículo detectado)

Shutter = (Argazkirako konfiguratutako obturadorea)

TipoVehiculo = (Categoría de vehículo (Ligero o pesado))

Hobaria = (Argazkirako konfiguratutako kontrastea)

Shutter = (Obturador configurado para la fotografía)

Bide-muga = (Bidearen abiadura-muga)

Ganancia = (Contraste configurado para la fotografía)

IpHelbidea = (Gailurako konfiguratutako IPa)

LimiteVia = (Límite de velocidad de la vía)

OffSetDistantzia = (Radarraren eta gailurako konfiguratutako lehen erreiaren arteko espazioa)

DireccionIp = (IP configurado para el dispositivo)

1.Errei-distantzia = (Gailurako konfiguratutako lehen erraiaren zabalera)

DistanciaOffSet = (Espacio entre radar – primer carril configurado para el dispositivo)

2.Errei-distantzia =(Gailurako konfiguratutako bigarren erraiaren zabalera, behar izanez gero)

DistanciaCarril1 = (Anchura del primer carril configurado para el dispositivo)

3.Errei-distantzia = (Gailurako konfiguratutako hirugarren erraiaren zabalera, behar izanez gero)

DistanciaCarril2 = (Anchura del segundo carril configurado para el dispositivo, si hiciera falta)

4.Errei-distantzia = (Gailurako konfiguratutako laugarren erraiaren zabalera, behar izanez gero)

DistanciaCarril3 = (Anchura del tercer carril configurado para el dispositivo, si hiciera falta)

5.Errei-distantzia = (Gailurako konfiguratutako bosgarren erraiaren zabalera, behar izanez gero)

DistanciaCarril4 = (Anchura del cuarto carril configurado para el dispositivo, si hiciera falta)

6.Errei-distantzia = (Gailurako konfiguratutako seigarren erraiaren zabalera, behar izanez gero)

DistanciaCarril5 = (Anchura del quinto carril configurado para el dispositivo, si hiciera falta)

Checksum = (Egiaztapeneko software baturaren kodea)

DistanciaCarril6 = (Anchura del sexto carril configurado para el dispositivo, si hiciera falta)

Checksum = (Código de Software Suma de verificación)


Azterketa dokumentala


Análisis documental