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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

197. zk., 2021eko urriaren 1a, ostirala

N.º 197, viernes 1 de octubre de 2021


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
5021
5021

AGINDUA, 2021eko irailaren 21ekoa, Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuarena, zeinaren bidez onartzen baita adimen artifiziala sustatu eta garatzeko sarien lehenengo deialdia (2021. urtea).

ORDEN de 21 de septiembre de 2021, de la Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno, por la que se aprueba la primera convocatoria de los premios para el fomento y desarrollo de la inteligencia artificial para el año 2021.

Gaur egun, adimen artifiziala balio bereziko mekanismo modura posizionatzen ari da, tresnak eman, eta erabakiak hartzen laguntzeko. Adimen artifiziala aplikatzeko, ezagutza- eta teknologia-oinarri bat eduki behar da.

En la actualidad, la inteligencia artificial se está posicionando como un mecanismo de especial valor para dotar de herramientas a la ayuda en la toma de decisiones. La inteligencia artificial requiere una base del conocimiento y tecnología para poder ser aplicada.

Azken urte hauetan, osagai tekniko asko liberatu dira, aukera ematen dutenak adimen artifiziala muga ez dadin soilik software-enpresa handien munduko jardueretara. Horretarako, bada teknologiarik, eta Administrazioak ekosistemak ditu, teknologiatik onura atera dezaketenak.

En los últimos años se han liberado muchos componentes técnicos que posibilitan que la inteligencia artificial no sea una actividad circunscrita al mundo de las grandes empresas de software. Existe tecnología para ello, y la administración dispone de ecosistemas con datos que pueden sacar partido de la misma.

Ikerketa-zentroak eta unibertsitateak, berriz, aspalditik ari dira lanean ikuspegi berritzaile horien alde. Hala ere, gure merkatuak apustu egin behar du bere buruari ezagutzak eta bitartekoak jartzeko, aurrerapausoak egin ahal izateko egin beharreko bide horretan; hau da, ekosistema publikoari adimena emateko. Bidaia hori hazia izan daiteke, etorkizunean industrialde bat ezarri, eta ekonomia berri bat sortzeko, Parisen edo Berlinen gertatu den bezala.

Los centros de investigación y universidades son colectivos que llevan tiempo apostando por estos nuevos enfoques innovadores. No obstante, es necesario que nuestro mercado apueste por dotarse de conocimientos y medios para poder avanzar en este camino necesario, es decir, para dotar de inteligencia al ecosistema público. Este viaje puede ser el germen para un futuro polo que genere una nueva economía tal y como ha sucedido en Paris o Berlín.

Deialdi honek ideia-lehiaketa bat sortu nahi du, adimen artifiziala erabili eta aplikatzeko. Ideiak proposatu beharko dira Administrazioko ekosistemetan erabiltzeko, eta sari-ildo bat egongo da hala ideiak diseinatzeko fasean nola ideiok exekutatzeko fasean.

La presente convocatoria busca generar un concurso de ideas de aplicación usando inteligencia artificial. Los escenarios de uso para las ideas propuestas deberán corresponder al ecosistema de la administración y se podrá disponer de una línea de premios tanto en la fase de diseño de la idea, como en la fase de ejecución de la misma.

Deialdiaren bidez, lortu nahi da, batetik, sariak lagun dezala eskerrona ematen kogenerazio-proiektu sortzailearen balio publikoari eta ideien sustatzaileei eta, bestetik, proiektuan garatzen diren jardunbide onak transferi daitezen balio publiko partekatua sortzeko. Halaber, antolakunde publikoak eraldatu nahi dira, adimen artifiziala eransteko eta hobetu daitezen administrazioek ematen dituzten zerbitzuak.

Esta convocatoria pretende, que premio contribuya no solo al reconocimiento del proyecto innovador de cogeneración de valor público y sus promotores, sino también a la transferencia de buenas prácticas desarrolladas en su proyecto, para la generación de un valor público compartido. Asimismo, se pretende transformar las organizaciones públicas para incorporar la inteligencia artificial, mejorando la calidad de los servicios prestados por las Administraciones.

Deialdi hau Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko 2021. urteko dirulaguntzen plan estrategikoan sartzen da. Plan hori, berriz, Gobernantza Publiko eta Autogobernu sailburuak onartu zuen, martxoaren 9ko Aginduaren bidez.

La presente convocatoria se enmarca dentro del Plan Estratégico de Subvenciones del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno para el año 2021, aprobado mediante Orden de 9 de marzo de la Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno.

Horiek horrela, eta oinarritzat hartuta Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen apirilaren 11ko 8/2021 Dekretuaren 3. artikuluak emandako eskumenak, eta bat etorriz hala Euskadiko Ogasun Orokorra Antolatzeko Printzipioei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuan xedatutakoarekin nola Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorrean xedatutakoarekin eta Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorren kontura ematen diren dirulaguntza eta laguntzei aplikatzeko gainerako xedapenetan xedatutakoarekin, honako hau

A la vista de todo lo expuesto, y en virtud de las competencias atribuidas por el artículo 3 del Decreto 8/2021, de 19 de enero, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno, y de conformidad con lo dispuesto en el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, en la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones y en las demás disposiciones aplicables a las ayudas y subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Artikulu bakarra.– Adimen artifiziala sustatu eta garatzeko sarien lehenengo deialdia onartzea (2021. urtea), agindu honen eranskinean onartzen eta arautzen diren oinarri arautzaileen arabera.

Artículo único.– Aprobar la primera convocatoria de los premios para el fomento y desarrollo de la inteligencia artificial para el año 2021 con arreglo a las bases reguladoras que se aprueban y figuran en el anexo a esta Orden.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Sariak xedapen hauen menpe daude: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legea, EAEko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren (azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartutakoa) VI. titulua eta VII. tituluaren III. kapitulua, eta Dirulaguntzei buruzko 38/2003 Lege Orokorrean eta 887/2006 Errege Dekretuan (aurreko lege orokorraren araudia onartzeko den horretan) jasotako oinarrizko araudia.

Los premios se sujetan a lo dispuesto en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas; la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público; el Título VI y Capitulo III del Título VII del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del país Vasco, aprobada por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y a la regulación básica recogida en la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones y en el Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el reglamento de esta última.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honen aurka, aukerako berraztertze-errekurtsoa jar dakioke Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuari, hilabeteko epean; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar daiteke, zuzenean, Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusian, bi hilabeteko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra la presente Orden podrá interponerse recurso potestativo de reposición, ante la Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno en el plazo de un mes, o directamente recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses, a contar desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETAKO HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Agindu honek ondorioak izango ditu, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu, eta hurrengo egunetik aurrera.

La presente Orden surtirá efectos desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2021eko irailaren 21a.

En Vitoria-Gasteiz, a 21 de septiembre de 2021.

Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburua,

La Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno,

OLATZ GARAMENDI LANDA.

OLATZ GARAMENDI LANDA.

I. eranskina
ANEXO I
Adimen artifiziala sustatu eta garatzeko sariak arautzeko oinarriak
Bases reguladoras de los premios para el fomento y desarrollo de la inteligencia artificial

Lehenengoa.– Deialdiaren xedea.

Primera.– Objeto de la convocatoria.

Deialdi honen xedea da: sariak ematea adimen artifizialeko proiektu-proposamenak sustatu eta garatzeko, gero administrazio publikoetan aplikatzeko. Sariok emateko araubidea norgehiagokakoa izango da.

La presente convocatoria tiene por objeto la concesión de premios, en régimen de concurrencia competitiva, para el fomento y desarrollo de propuestas de proyectos basados en la inteligencia artificial aplicables a las Administraciones Públicas.

Bigarrena.– Baliabide ekonomikoak.

Segunda.– Recursos económicos.

Lehenengo oinarriaren xedearen helbururako, 180.000 euro zuzenduko dira, honela banatuta hurrengo urte hauetan:

Los recursos económicos destinados a la finalidad de la base primera ascienden a la cantidad de 180.000 euros, distribuidos conforme a las anualidades siguientes:

– 2021eko ekitaldia: 90.000 euro.

– Ejercicio 2021: 90.000 euros.

– 2022ko ekitaldia: 90.000 euro.

– Ejercicio 2022: 90.000 euros.

Hirugarrena.– Sariak.

Tercera.– Premios.

Bi fasetan emango dira sariak:

La concesión de premio se llevará a cabo en dos fases:

Lehenengo fasean, ebaluazio-organoak, balorazio-irizpideak kontuan hartu, eta baloratuko ditu lehiaketara aurkeztutako proiektu guztiak. Proiektu guztietatik, sei hautatuko ditu, hain zuzen ere baloraziorik onena lortzen dituzten seiak, eta 15.000 euroko sari bana emango die.

En una primera fase, de todos los proyectos presentados, el Órgano de Evaluación, teniendo en cuenta los criterios de evaluación, elegirán a los seis mejor valorados, concediendo a cada uno de los seis proyectos mejor valorados 15.000 euros.

Bigarren fasean, soilik hartuko dira kontuan sei proiektu horiek; hau da, lehenengo fasean baloraziorik onena lortu duten seiak. Proiektu horietatik, ebaluazio-organoak hiru proiektu hautatuko ditu, balorazio-irizpideak kontuan hartuz. Ebaluazio-organoak hautatutako hiru proiektu horiei, berriz, 30.000 euroko sari bana emango zaie.

A la segunda fase únicamente accederán los seis proyectos mejor valorados en la primera fase, y, de ellos, el Órgano de Evaluación elegirá tres proyectos teniendo en cuenta los criterios de valoración. A cada uno de los tres proyectos elegidos por el Órgano de Evaluación, se les concederá 30.000 euros.

Era berean, saridunei diplomak emango zaizkie.

Asimismo, se concederán diplomas a quienes hayan obtenido los premios.

Sarien berri zabaltzeko, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak konpromisoa hartzen du proiektuok bere administrazioan ezartzeko, baldin eta interesgarritzat jotzen badu hori egitea.

Para la divulgación de los premios, la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi se compromete a que, en caso de que se considere interesante, implantarlo en la propia Administración.

Laugarrena.– Bateraezintasunak.

Cuarta.– Incompatibilidad.

Agindu honetan aurreikusten den saririk jasoz gero, ezingo da beste dirulaguntzarik edo laguntzarik jaso beste administrazio edo erakunde publiko batzuetatik.

Los premios previstos en esta orden son incompatibles con la percepción de otras subvenciones o ayudas, procedentes de cualquier Administración o entes públicos.

Bosgarrena.– Eskatzaileak.

Quinta.– Solicitantes.

1.– Onuradun izan ahalko dira pertsona juridikoak, egoitza fiskala Euskal Autonomia Erkidegoan dutenak eta jarduera nagusia ere bertan garatzen dutenak. Jarduera nagusiak ustiapen elektronikoa izan beharko du, hirugarrenen kontura egina, baina ez teknologia industriala ikertzen dihardutenena.

1.– Podrán ser personas beneficiarias, las personas jurídicas cuyo domicilio fiscal y su actividad principal se desarrolle dentro de la Comunidad Autónoma de Euskadi. Dicha actividad principal deberá corresponder a la explotación electrónica por cuenta de terceros, que no realicen actividades de investigación tecnológica industrial.

2.– Deialdi honetan, ezingo dute parte hartu, ez administrazio publikoek, ez haien sektore publikoko entitateek.

2.– Las Administraciones Públicas y las entidades integrantes de sus respectivos sectores públicos no podrán tomar parte en la presente convocatoria.

3.– Eskabidea, bestalde, dagokion pertsona juridikoaren ordezkariak sinatu beharko du.

3.– La solicitud la firmará el representante de la persona jurídica de que se trate.

Seigarrena.– Eskabideak aurkeztea.

Sexta.– Presentación de Solicitudes.

1.– Pertsona juridikoko, eskabide bakarra onartuko da. Eskaerak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu, eta hurrengo egunetik hasita.

1.– Se admitirá una única solicitud por cada persona jurídica. El plazo de presentación de solicitudes será de un mes a partir del día siguiente a la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Bitarteko elektronikoz aurkeztu beharko dira agindu honetan azaltzen diren eskabide, errekerimendu, jakinarazpen eta gainerako kudeaketa guztiak.

2.– La presentación de las solicitudes, requerimientos, notificaciones y demás gestiones implicadas en esta Orden se efectuará por medios electrónicos.

3.– Eskabidea eskuratu eta betetzeko, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikora jo beharko da.

3.– El acceso a la solicitud y su cumplimentación se realizará exclusivamente través de la Sede Electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

Egoitza elektroniko horretan, eskuragarri egongo dira argibide guztiak, adierazten dutenak nola egin izapide guztiak bide elektronikotik; era berean, eskuragarri egongo dira eskabideak, erantzukizunpeko adierazpenak eta gainerako eredu guztiak.

Las especificaciones de cómo tramitar por el canal electrónico, así como las solicitudes, declaraciones responsables y demás modelos, están disponibles en la citada sede electrónica.

4.– Betetzen den eskabideak, gainera, erakunde eskatzaileak onartzen duen sinadura izan beharko du, eta oinarri hauek aipatzen duten euskarri-dokumentazioa ere bai.

4.– La solicitud cumplimentada incorporará, además de la firma reconocida de la entidad solicitante, la documentación soporte a la que se refieren estas bases.

5.– Eskatzaileak faltsutzen badu eskabidean eskatzen den daturen bat, indarrean den zehapen-araubidea aplikatuko zaio, hala administratiboa nola penala.

5.– Si la entidad solicitante falseara cualquiera de los datos incluidos en la solicitud, se verá sometida al régimen sancionador, tanto administrativo como penal, vigente.

Zazpigarrena.– Betekizunak eta betebeharrak.

Séptima.– Requisitos y obligaciones.

1.– Ideiak aurkezten dituen pertsona fisikoak honako betekizun hauek bete beharko ditu, bai eskabideak aurkezten dituen egunean bertan, bai sariak emateko izapideak egiteko behar den denbora guztian:

1.– Las personas jurídicas que presenten sus ideas deberán cumplir los siguientes requisitos a la fecha de presentación de solicitudes y durante todo el tiempo que se requiera para tramitar la concesión de premios:

a) Ez izatea zigor- edo administrazio-zehapenik, dirulaguntza edo laguntza publikoak eskuratzeko aukera galarazten dionik, eta ez izatea legezko debekurik horretarako ezgaitzen duenik.

a) No hallarse sancionada penal ni administrativamente con la pérdida de posibilidad de obtener subvenciones o ayudas públicas, ni estar incursa en prohibición legal alguna que le inhabilite para ello.

b) Ez izatea zigor- edo administrazio-zehapenik sexuagatiko diskriminazioaren ondorioz; beti ere, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen azken xedapenetako seigarrenaren arabera.

b) No hallarse sancionada penal ni administrativamente por incurrir en discriminación por razón de sexo, de conformidad con lo dispuesto en la Disposición Final sexta de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

c) Egunean izatea zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak.

c) Estar al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones tributarias y con la Seguridad Social.

d) Ez egotea Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Legearen 13. artikuluko 2. eta 3. apartatuetan adierazitako egoeretako batean. Hori, berriz, erantzukizunpeko adierazpen bidez zehaztuko da.

d) No encontrarse en alguna de las restantes circunstancias a que hacen referencia los apartados 2 y 3 del artículo 13 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, que se determinará mediante declaración responsable.

2.– a) eta b) letretako eskakizunak betetzen direla egiaztatzeko, pertsona juridiko eskatzaileak erantzukizunpeko adierazpen bat bete beharko du. Adierazpen hori betetzeko, sari hauen deialdian parte hartzeko sortu den inprimakia erabili beharko du, Eusko Jaurlaritzako egoitza elektronikotik eskuratuta.

2.– El cumplimiento de los requisitos de las letras a) y b) se acreditará mediante declaración responsable de la persona jurídica solicitante en el formulario de solicitud de participación en la convocatoria a los presentes premios, que se encuentra a su disposición en la siguiente dirección de la sede electrónica del Gobierno Vasco.

3.– Eskatzaileak esanbidez kontrakorik adierazi ezean, sariak kudeatzen dituen organoak ofizioz egiaztatuko du ea betetzen den c) letrako eskakizuna; hala behar izanez gero, elkarreragingarritasun-zerbitzua erabiliko du horretarako.

3.– El cumplimiento del requisito de la letra c) se verificará de oficio por el órgano gestor de los premios a través del servicio de interoperabilidad, salvo oposición expresa del solicitante, en cuyo caso, deberá aportar el certificado correspondiente.

4.– Saridunek, berriz, Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 14. artikulua bete beharko dute.

4.– Las obligaciones de las personas a las que se les conceda el premio se regirán por el artículo 14 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

Zortzigarrena.– Proiektuak.

Octava.– Proyectos.

1.– Interesdunek eskabidea osorik bete beharko dute. Horrez gain, ondorengo dokumentazioa ere erantsi beharko dute, gero ebaluazio-organoak ebalua dezan.

1.– Además de la solicitud debidamente cumplimentada, los interesados deberán incluir la siguiente documentación, para su posterior valoración por el Órgano de Evaluación.

2.– Lehenengo saria emateko, honako hau erantsi beharko da:

2.– Para la concesión del primer premio, se deberá presentar la siguiente:

– Memoria bat, honako hauek jasoko dituena:

– Una memoria que incluya:

• Proiektuaren deskribapen orokorra.

• Descripción general del proyecto.

• Proiektuaren deskribapen teknikoa, alderdi hauek barnean dituela:

• Descripción técnica del proyecto, incluyendo:

– Euskal Autonomia Erkidegoko zer sail hartuko den edo diren kontuan proiektua gauzatzeko.

– El Departamento o Departamentos de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi que serán tenidos en cuenta para llevar a cabo el proyecto.

– Zer datu behar den proiektuaren oinarrian dagoen ideia lantzeko.

– Los datos necesarios para poder abordar la idea en la que se basa el proyecto.

– Identifikatuko da zer datu-mota eta teknologia aplikatuko diren.

– Identificación de los tipos de datos y tecnologías a aplicar.

– Erabakiko da zer neurri hartuko den eredutzat itzulera kuantitatiboa eta kualitatiboa justifikatzeko.

– Determinación de un modelo de medida que justifique el retorno tanto cuantitativo como cualitativo.

– Identifikatuko da zer jarduera eta zedarri dauden sari hau emateko prozedurako fase bietan.

– Identificación de actividades e hitos de las dos fases en las que se basa el procedimiento de concesión del presente premio.

• Antolaketa-plana: ekintza-plan bat aurkeztu behar da, hautagai den konpainiak eskatu ahal edo behar duena, ideia exekutatzeko helburuarekin eraldatzeko.

• Plan organizativo en el que se aporte un plan de acción que pueda o deba requerir la compañía candidata para transformarse con el objetivo de abordar la ejecución de la idea.

• Nola banandu ordu guztiak, ideia gauzatzeko bete behar dituenak.

• Un desglose de horas de la idea en su totalidad.

• Nortzuek parte hartuko duten proiektuan.

• Personas que vayan a participar en el proyecto.

• Bideragarritasun-analisia:

• Análisis de la viabilidad:

– Kontuan hartu beharko da zer bideragarritasun duen datuak, ideiaren originaltasun modura, eta zer aukera dagoen ideia exekutatzeko.

– Consideración de la viabilidad del dato como la originalidad de la idea y posibilidades existentes para sea ejecutada.

– Justifikatu beharko da zergatik behar den laguntza.

– Justificación de la necesidad de la ayuda.

• Inpaktu soziala eta ekonomikoa. Analisi bat egin, eta deskribatu eta zenbatuko da zer inpaktu sozio-ekonomiko lortu nahi den proiektua garatuta.

• Impacto social y económico: Se realizará un análisis y se describirán y cuantificarán todos los impactos socio-económicos que se esperan con el desarrollo del proyecto.

3.– Bigarren saria jaso ahal izateko, dokumentazio hau aurkeztu beharko da:

3.– Para la optar a la concesión del segundo premio, deberá presentarse la siguiente documentación:

– Lehenengo saria emateko aurkezten den memorian azaltzen diren alderdi guzti-guztiak garatu beharko dira, eta zehatz-mehatz adierazi memorian jasotako alderdi guztiak.

– Se deberá proceder a desarrollar todos los aspectos determinados en la memoria presentada para la concesión del primer premio, detallando cada uno de los aspectos en ella recogidos.

4.– Nolanahi ere, eskabidea ulertu, ebaluatu eta izapidetzeko informazio gehiago behar izanez gero, eskatzaileari eskatu ahal izango zaio aurkez dezala beharrezkotzat jotzen den dokumentazio eta/edo informazio osagarri guztia.

4.– En cualquier caso, se podrá requerir a la persona solicitante cuanta documentación y/o información complementaria se considere necesaria para la adecuada comprensión, evaluación y tramitación de la solicitud presentada.

Bederatzigarrena.– Aurkeztutako eskabideak zuzentzea.

Novena.– Subsanación de las solicitudes presentadas.

Hautematen bada aurkeztutako eskabideak daturen bat falta duela edo aurreko artikuluan zerrendatutako dokumenturen bat falta duela, erakunde eskatzaileari eskatuko zaio 10 eguneko epean zuzen dezala akatsa edo aurkez ditzala nahitaezko dokumentu guztiak. Halaber, ohartaraziko zaio ezen, hori egin ezean, ulertuko dela atzera egin duela bere eskaeran, eta dagokion ebazpena emango dela horri buruz; beti ere, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legean xedatutakoari jarraikiz.

Si la solicitud presentada no viniera cumplimentada en todos sus términos, o no fuera acompañada de la documentación relacionada en el artículo anterior, se requerirá a la entidad solicitante para que, en un plazo de 10 días, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistida de su petición, dictando, a este respecto, la correspondiente resolución, de conformidad con lo dispuesto en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

Hamargarrena.– Sariak eskatu eta emateko prozedura:

Décima.– Procedimiento para la solicitud y concesión de los premios:

1.– Prozedura osoan zehar, pertsona juridikoek bitarteko elektronikoz komunikatu beharko dira deialdiaren organo kudeatzailearekin, Administrazioaren Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 14. artikuluaren arabera.

1.– Las personas jurídicas deberán comunicarse con el órgano gestor de la convocatoria a través del medio electrónico durante todo el procedimiento, de conformidad con el artículo 14 de la Ley 3972015, de 1 de octubre, de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

2.– Informazioaren eta Komunikazioaren Teknologien Zuzendaritza da deialdi honetako organo kudeatzailea.

2.– La Dirección de Tecnologías de la Información y la Comunicación es el órgano gestor de la presente convocatoria.

3.– Euskadi.eus helbidean egongo da eskuragarri pertsona juridikoek bete behar duten eskabide-inprimakia.

3.– El formulario de solicitud a cumplimentar por las personas jurídicas estará a disponible en Euskadi.eus.

4.– Eskabidea, bestalde, dagokion pertsona juridikoaren ordezkariak sinatu beharko du.

4.– La solicitud la firmará el representante de la persona jurídica de que se trate.

5.– Eskatzaileek aukeratu ahal izango dute zer hizkuntzatan aurkeztu eskabidea eta dokumentazioa, euskaraz edo gaztelaniaz. Era berean, eskatzaileak zer hizkuntza hautatzen duen, hizkuntza hori erabiliko da prozeduran zehar, Euskararen Erabilera Normalizatzeari buruzko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legearen 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan ezarritakoaren arabera.

5.– Las personas solicitantes podrán presentar su solicitud, junto con la documentación que se acompañe, en euskera o castellano, a su elección. Así mismo, a lo largo del procedimiento, se utilizará el idioma elegido por la persona solicitante, tal y como establecen los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

6.– Eskabidea aurkezteak esan nahi du esanbidez eta formalki onartzen direla oinarri hauetan azaltzen diren betekizun eta betebehar guztiak.

6.– La presentación de la solicitud supone la aceptación expresa y formal de los requisitos y obligaciones que se expresan en estas bases.

7.– Eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu, eta hurrengo egunetik hasita. Eskabidea epez kanpo aurkeztuz gero, deialditik kanpo geratuko da.

7.– El plazo de presentación de solicitudes será de 1 mes a contar a partir del día siguiente a la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco. Las solicitudes presentadas fuera de plazo quedarán excluidas de la convocatoria.

8.– Eskabidea aurkeztu ostean, Eusko Jaurlaritzako egoitza elektronikoko «Nire Kudeaketak» atalaren bidez egingo dira izapide guztiak.

8.– Los trámites posteriores a la presentación de solicitudes se realizarán a través del apartado «Mi Carpeta» de la sede electrónica del Gobierno Vasco.

9.– Ebaluazio-organoak aztertuko du zer proiektu-proposamen aurkezten diren. Ebaluazio-irizpideak aplikatu ostean, puntuazio bana emango die aurkeztutako proiektu-proposamen guztiei. Baloraziorik onena lortzen duten sei proiektuak hautagai izango dira 15.000 euroko sari bana lortzeko.

9.– El órgano de evaluación examinará las propuestas de proyectos presentados. Tras aplicar los criterios de evaluación, otorgará una puntuación a cada uno de las propuestas de proyectos presentados. Los seis proyectos mejor valorados serán los candidatos a obtener cada uno, el premio de 15.000 euros.

10.– Ebaluazio-organoak sariak emateko proposamena aurkeztuko dio Administrazioko eta Baliabide Orokorretako sailburuari, eta hark ebatziko du sari-banaketa.

10.– El órgano de evaluación elevará la propuesta de concesión de premios al Viceconsejero de Administración y Recursos Generales, que será quién resuelva.

11.– Behin erabakita nor diren baloraziorik onena duten sei hautagaiak, ebazpenaren berri emango zaie, eta 3 hilabeteko epea emango zaie gara ditzaten hasieran aurkeztutako proiektuak.

11.– Determinados los seis candidatos mejor valorados, se les notificará la resolución, y se les concederá un plazo de 3 meses para que desarrollen los proyectos inicialmente presentados.

12.– Hiru hilabete horiek igaro eta gero, berriro bilduko da ebaluazio-organoa, eta, ebaluazio-irizpideak aplikatuta, hautatuko du zein diren, sei hautagaietatik, baloraziorik onena lortzen duten hirurak.

12.– Transcurridos los 3 meses, el órgano de evaluación se volverá a reunir, y en aplicación de los criterios de evaluación, de los seis candidatos elegirá a tres, que serán los mejor valorados.

13.– Administrazioko eta Baliabide Orokorretako sailburuordeari bidaliko zaio sari-proposamena, eta hark ebatziko du.

13.– La propuesta de concesión de premio le será remitida al Viceconsejero de Administración y Recursos Generales, que será quien resuelva.

14.– Bigarren fasean, 30.000 euroko sari bana emango zaie baloraziorik onena lortzen duten hiru proiektu horiei.

14.– A los tres proyectos mejor valorados en la segunda fase se les concederá, a cada uno, un premio de 30.000 euros.

15.– Pertsona juridikorik aurkeztu ezean, sariak hutsik geratuko dira.

15.– Si no se presenta ninguna persona jurídica los premios se declararán desiertos.

16.– Lehenengo saria emateko sei hautagai ez badaude, saria soilik emango zaie baloraziorik onena dutenei; hau da, puntuaziorik handiena lortzen dutenei.

16.– Si se da la circunstancia de que para la entrega del primer premio no hubiese seis candidatos, se les concederá el premio únicamente a los mejores valorados, que serán los que hayan obtenido la mayor puntuación.

17.– Bigarren saria hutsik geratuko da, baldin eta, sari hori emateko orduan, proiektu batek ere ez badu lortzen gehieneko puntuazioa. Gehieneko puntuazio hori soilik lortzen badute batek edo bik, saria haiei emango zaie, eta ez beste inori.

17.– Si, ningún proyecto en la entrega del segundo premio, obtendría la puntuación máxima para percibir el mismo, este segundo premio quedará desierto. Si únicamente alcanzan la puntuación máxima dos o uno, solamente se les concederá a estos el premio.

18.– Deialdia huts deklaratzen duen ebazpena, bestalde, Administrazioko eta Baliabide Orokorretako sailburuordeak emango du, eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da. Interesdunei, berriz, egoitza elektronikoaren bidez jakinaraziko zaie.

18.– El Viceconsejero de Administración y Recursos Generales será el que dicte resolución en relación a la declaración desierta de la convocatoria, publicándose en el Boletín Oficial del País Vasco y se notificará a todos los interesados en Sede Electrónica.

19.– Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Administrazioko eta Baliabide Orokorretako sailburuordeak sariak emateko edo deialdia hutsik uzteko ematen duen ebazpenaren aurka, gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaio sail horretako sailburuari, hilabeteko epean, ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

19.– Contra la resolución de concesión o de declaración desierta de los premios dictada por el Viceconsejero de Administración y Recursos Generales del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno podrá interponerse recurso de alzada ante la Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hamaikagarrena.– Ebaluazio-organoa.

Decimoprimera.– Órgano de evaluación.

1.– Ebaluazio-organoak analisatu, ebaluatu eta baloratuko ditu aurkeztutako eskabideak, horretarako sortu baita; era berean, sariak emateko proposamenak egin, eta Administrazioko eta Baliabide Orokorretako sailburuordeari aurkeztuko dizkio.

1.– Corresponderá al órgano de evaluación, creado a estos efectos, el análisis, la evaluación y valoración de las solicitudes presentadas, así como la elaboración de las propuestas de concesión, las cuales se elevarán al Viceconsejero de Administración y Recursos Generales.

2.– Ebaluazio-batzordeko buru Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Informazioaren eta Komunikazioen Teknologien zuzendari Xabier Patxi Arrieta Goiri jauna izango da. Kideak, berriz, izango dira: Oscar Guadilla Jiménez jauna (Eusko Jaurlaritzaren Informatika Elkartea-Sociedad Sociedad Informática del Gobierno Vasco, SAko langilea) eta Arantza de la Quintana Ibáñez andrea (Informazioaren eta Komunikazioaren Teknologien Zuzendaritzako aholkulari juridikoa), zeina idazkari-lanetan arituko baita.

2.– El órgano de evaluación estará presidido por el Director de Tecnologías de la Información y la Comunicación del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno, D. Xabier Patxi Arrieta Goiri. Serán vocales: D. Oscar Guadilla Jiménez (personal de Eusko Jaurlaritzaren Informatika Elkartea-Sociedad Informática del Gobierno Vasco, S.A.) y Dña. Arantza de la Quintana Ibáñez (Asesora Jurídica de la Dirección de Tecnologías de la Información y la Comunicación), quién ejercerá las labores de Secretaría.

3.– Eusko Jaurlaritzaren Informatika Elkarteko- EJIE SA - teknikari kualifikatuek lan materialak egingo dituzte, aurkeztutako eskabideak aztertu eta analisatzeko, eta ordezkaritza izango dute ebaluazio-organoan.

3.– Los trabajos materiales de estudio y análisis de las solicitudes presentadas serán realizados por el personal técnico cualificado de Eusko Jaurlaritzaren Informatika Elkartea-Sociedad Informática del Gobierno Vasco – EJIE, S.A., quien tendrá representación en el Órgano de Evaluación.

4.– Ebaluazio-organoa eratuko da, kide guztiak bertan direla, saioak egiteko, eztabaidatzeko eta akordioak hartzeko. Ebaluazio-organoaren funtzionamenduari dagokionez, oinarri honetan aurreikusten ez den guztirako, osagarri modura aplikatuko da Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen atariko tituluko II. kapituluaren 3. sekzioa.

4.– La constitución del Órgano de Evaluación será válida a los efectos de celebración de sesiones, deliberaciones y toma de acuerdos, con la presencia de todos sus miembros. En todo lo relativo al funcionamiento del Órgano de Evaluación, no previsto en esta base, se aplicará supletoriamente la sección 3.ª del Capítulo II del Título Preliminar de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.

Hamabigarrena.– Entitate laguntzailea.

Decimosegunda.– Entidad colaboradora.

1.– Agindu honetan jasotako erregulazioari jarraikiz ematen diren sarien ondorioetarako, ITELAZPI SA izango da entitate laguntzailea, honako hauetan ezartzen diren baldintzetan: 698/1991 Dekretua, abenduaren 17koa, Euskal Autonomia Elkartearen Aurrekontu Orokorren kargutan ematen diren dirulaguntzen bermeei eta horiek itzultzeari buruzko erregimen orokorra arautzen duena eta horien kudeaketan parte hartzen duten Erakunde Laguntzaileek bete beharreko baldintzak, erregimena eta eginbeharrak ezartzen dituena; 1/1997 Legegintza Dekretua, azaroaren 11koa, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duena; Dirulaguntzei buruzko abenduaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 15. eta 46. artikuluetako betebeharrak eta lankidetzan jardun beharra betez; eta artikulu honetan eta kasuan kasuko lankidetza-hitzarmenean jasotzen diren zehaztapenei jarraikiz.

1.– A los efectos de la concesión de premios que se concedan de conformidad con la regulación contenida en la presente Orden se declara a EJIE, S.A. como entidad colaboradora en los términos establecidos en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades Colaboradoras que participan en su gestión y en el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, con las obligaciones y el deber de colaboración de los artículos 15 y 46 de la Ley 38/2003, de 17 de diciembre, General de Subvenciones, y con las especificaciones que se recogen en este artículo y en el oportuno convenio de colaboración.

2.– Entitate laguntzailea izaki, Itelazpi SAk honako funtzio hauek beteko ditu:

2.– EJIE, S.A., como entidad colaboradora, se encargará de las siguientes funciones:

a) Aztertuko du zer dokumentazio daukaten aurkeztutako eskabideek.

a) Examen de la documentación de las solicitudes presentadas.

b) Ebaluazio-organoari lagunduko dio eskabideak ebaluatzen.

b) Apoyo en la evaluación de las solicitudes al Órgano de Evaluación.

c) Ikuskapenak egingo ditu proiektuak gauzatzen direla egiaztatzeko.

c) Inspecciones para verificar la ejecución de los proyectos.

d) Txostenak egingo ditu eskatzen diren aldaketen nondik norakoei buruz.

d) Informe relativo al alcance de las modificaciones solicitadas.

e) Proiektua betetzearekin lotutako gertakariak direla-eta, hala badagokio, proposatuko du has dadila ez-betetzeagatiko espedientea.

e) Propuesta, en su caso, de incoación de expediente de incumplimiento por incidencias relativas a la ejecución del proyecto.

3.– Agindu honetan arautzen diren dirulaguntzak kudeatzen laguntzeko entitateak ezinbestean bete behar ditu bere betebehar eta erantzukizun guztiak, hain zuzen ere Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorrean eta hura garatzeko arauetan ezartzen zaizkionak.

3.– La entidad colaboradora en la gestión de los premios reguladas en esta Orden queda sujeta a las obligaciones, y responsabilidades, que, para la misma, previene la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, y sus normas de desarrollo.

Hamahirugarrena.– Ebaluazio-irizpideak.

Decimotercera.– Criterios de evaluación.

1.– Agindu honetako hamabigarren oinarrian aurreikusitako ebaluazio-organoak ebaluatuko ditu aurkeztutako proiektu guztiak, eta, gehienez ere, 100 puntu emango dizkie ematekoak diren sari guztiei.

1.– Los proyectos presentados se evaluarán por el órgano de evaluación previsto en la base decimosegunda de la Orden, con una puntuación máxima de 100 puntos para cada uno de los premios a otorgar.

2.– Proiektuak baloratu eta ebaluatzeko, kontuan izango dira irizpide hauek:

2.– Para la valoración y evaluación de los proyectos, se tendrán en cuenta los siguientes criterios:

1) 15.000 euroko lehenengo saria emateko:

1) Para la concesión del primer premio de 15.000 euros:

– Saria lortzeko, beharrezkoa izango da aurkeztutako ideia 6 finalisten artean geratzea. Hautatua izateko eta fase honetara igarotzeko, honako alderdi hauek baloratuko dira:

– Para poder acceder a estos premios será necesario que la idea presentada haya resultado elegida entre las seis finalistas. Para dicha elección se valorarán los siguientes aspectos para poder acceder a esta fase:

• Egin beharreko jardueren erabilera edo deskribapena dagoenean: erabaki beharko da zer sail den edo diren hautagaiak, kontuan hartzeko hala zer inpaktu izango duen proposatzen den ideiak nola zer datu behar diren ideia gauzatzeko. Puntuazioa: 0 puntutik eta 10 puntura.

• Caso de uso o descripción de las actividades que se van a realizar: Se deberá determinar el departamento o departamentos candidatos que serán tenidos en cuenta tanto por el impacto de la idea propuesta, como los datos necesarios para poder abordar la idea. La puntuación será entre 0 y 10 puntos.

• Bideragarritasuna: kontuan izango da ea daturik dagoen, ea ideia originala den eta ea aukerarik dagoen ideia exekutatzeko.

• Viabilidad: Se tendrá en cuenta tanto la disponibilidad del dato, como la originalidad de la idea, y posibilidades existentes para ser ejecutada.

Puntuazioa: 0 puntutik 20 puntura.

La puntuación será de 0 a 20 puntos.

• Teknologia: kontuan izango da ea identifikatu den zer datu-mota eta teknologia aplikatuko den. Lehentasunezko helburua izango da testuak, irudia edo multimedia erabiltzea.

• Tecnología: se tendrá en cuenta la identificación de los tipos de datos y tecnología a aplicar, siendo el objeto preferente el uso de textos, imagen o multimedia.

Are gehiago, aukerarik badago datu tabulatuak (datu-baseak) erabiltzeko proposatzeko, datuok ez dira markatuko lehentasunezko modura; izan ere, ez da lortu nahi machine learning erabiltzea, adimen artifiziala baino. Eman beharreko puntuazioa, berriz, 0tik 10era bitartekoa izango da.

Aún, cuando exista la posibilidad de proponer el uso de dato tabulado (bases de datos), estos casos no serán marcados como preferentes ya que no se busca el uso de machine learning sino inteligencia artificial. La puntuación a conceder será de 0 a 10 puntos.

• Itzulera: neurri-ereduaren zirriborroa egingo da, itzulera kuantitatiboa eta kualitatiboa justifikatzen duena. Puntuazioa: 0 puntutik 20 puntura.

• Retorno: se esbozará un modelo de medida que justifique el retorno tanto cuantitativo como cualitativo. La puntuación será de 0 a 20 puntos.

• Lan-plana: jarduerak eta zedarriak identifikatuko dira. Lehenengo saria lortzeko, espero da emaitza memoria bat izatea, emaitza partzial eta guzti (prototipatua). Puntuazioa: 0 puntutik eta 10 puntura.

• Plan de trabajo: se identificarán actividades e hitos. Para optar al primer premio se espera que el resultante sea una memoria con resultados parciales (prototipado). La puntuación será entre 0 y 10 puntos.

• Antolaketa-plana: ekintza-plan bat aurkeztuko da, hautagaiak eskatu ahal edo behar duena, bere burua eraldatu, eta ideia gauzatzeko. Puntuazioa: 0 puntutik 10 puntura.

• Plan organizativo: se aportará un plan de acción que pueda o deba requerir la persona candidata transformarse para poder abordar la ejecución de la idea. La puntuación será de 0 a 10 puntos.

• Balio ekonomikoa: banandu beharko da, batetik, zenbat ordu behar diren ideia osorik gauzatzeko, eta, bestetik, zer gastu eta inbertsio egin behar diren ideia exekutatzeko. Puntuazioa: 0 puntutik 20 puntura.

• Valor económico: se deberá incluir tanto un desglose de horas de la idea en su totalidad como los gastos e inversiones a realizar para poder ejecutarla. La puntuación será de 0 a 20 puntos.

Proiektuek, gehienez ere, 100 puntu lortu ahal izango dituzte. Baina, gutxienez ere, 50 puntu lortu beharko dituzte.

La puntuación máxima a alcanzar por cada proyecto será de 100 puntos. La puntuación mínima a alcanzar para poder ser candidatos al premio será de 50 puntos.

2) Bigarren saria emateko, irizpide hauek erabiliko dira:

2) Para optar al segundo premio se utilizarán los siguientes criterios:

– Nola garatzen den ideia: aurkeztutako memoriak analisatuko dira, kontuan hartuz nola betetzen den hasieran aurkeztutako ideia gero aurkezten den lanean, eta baloratuko da nola exekutatzen diren honako hauek: bideragarritasuna, teknologia, lan-plana, antolaketa-plana eta eredu ekonomikoa. Puntuazioa: 0 puntutik 50 puntura.

– Desarrollo de la idea: se analizarán las memorias presentadas teniendo en cuenta el cumplimiento de la idea inicial propuesta con el trabajo presentado valorando la ejecución relativa a: viabilidad, tecnología, plan de trabajo, plan organizativo y modelo económico. La puntuación será de 0 a 50 puntos.

– Esplorazio-emaitzak eta prototipoak: aurre-emaitzak edo prototipoak aurkeztuko dira, haien balio publikoa ezagutu ahal izateko. Puntuazioa, berriz, 0 puntutik 50 puntu artekoa izango da.

– Resultados exploratorios y prototipado: se presentarán los resultados previos o prototipos con el fin de conocer su valor público. La puntuación será de 0 a 50 puntos.

Proiektuek, gehienez ere, 100 puntu lortu ahal izango dituzte. Baina, gutxienez ere, 50 puntu lortu beharko dituzte.

La puntuación máxima a alcanzar por cada proyecto será de 100 puntos. La puntuación mínima a alcanzar para poder ser candidatos al premio será de 50 puntos.

Lehenengo saria lortzen duten ideiek datu-jokoak izango dituzte.

Las ideas que hayan conseguido el primer premio, dispondrán de juegos de datos.

Hamalaugarrena.– Saria onartzea edo sariari uko egitea.

Decimocuarta.– Aceptación o renuncia del premio.

1.– Sarirako izendatzen diren pertsonek 3 egun balioduneko epea izango dute, sariaren ebazpena jakinarazten denetik aurrera izan ere, esanbidez adierazteko ea uko egin nahi dioten sariari. Baten batek uko eginez gero, saria emango zaio hurrengo baloraziorik onena lortu duen proiektua aurkeztu duen pertsonari. Uko egiteko, bestalde, idazki bat aurkeztu beharko da.

1.– Las personas a las que se les conceda un premio podrán manifestar expresamente su renuncia al mismo en el plazo de 3 días hábiles desde la notificación de la resolución de concesión, en cuyo caso, el premio se concederá a la persona que ha presentado los siguientes proyectos mejor valorados. La renuncia deberá hacerse por escrito.

2.– Saria onartzen dela ulertuko da, baldin eta ez bazaio uko egiten aurreko paragrafoan adierazitako moduan.

2.– De no producirse la renuncia al premio en los términos del apartado anterior, se entenderá que se acepta por parte de la persona premiada.

3.– Administrazioko eta Baliabide Orokorretako sailburuordeak ebazpena emango du deklaratzeko uko egin zaiola sariari, eta sari hori emango zaiola hurrengo proiekturik onena aurkeztu duen pertsona juridikoari. Ebazpena argitara emango da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian, eta Eusko Jaurlaritzako egoitza elektronikoaren bidez jakinaraziko da.

3.– El Viceconsejero de Administración y Recursos Generales dictará resolución declarando la renuncia al premio y su concesión a la persona jurídica que ha presentado el siguiente mejor proyecto. La resolución se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco, y se notificará a través de la Sede Electrónica.

4.– Saritutako pertsonetatik inork ere ez badu onartzen saria, Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Administrazioko eta Baliabide Orokorretako sailburuordeak ebazpena emango du adierazteko deialdia hutsik gelditu dela. Ebazpen hori Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da, eta pertsona guztiei jakinaraziko zaie egoitza elektronikoaren bidez.

4.– Si todas las personas a las que se les concede el premio renuncian al mismo, el Viceconsejero de Administración y Recursos Generales del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno dictará resolución declarando desierta la convocatoria. La resolución se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y se notificará a todas las personas a través de la Sede Electrónica.

Hamabosgarrena.– Sariak banatzea.

Decimoquinta.– Entrega de premios.

COVID-19ren ondorioz sortu den krisi sanitarioa dela eta, ez da ekitaldirik egingo diplomak entregatzeko. Hala ere, proiektuetan baloraziorik onena izan eta saria lortu duten pertsona juridikoek diploma bana jasoko dute, egoera horren berri emango duena.

Debido a la crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19, no se llevará a cabo ningún acto de entrega de diplomas. No obstante, a las personas jurídicas que hayan obtenido una mayor valoración en sus proyectos, y hayan obtenido los premios, recibirán un diploma donde se hará constar dicha circunstancia.

Hamaseigarrena.– Datuak babesteari buruzko oinarrizko informazioa.

Decimosexta.– Información básica sobre protección de datos.

Datuak babesteari buruzko araudiarekin bat etorriz, deialdi honetan parte hartzeko ematen diren datu pertsonalak «Sariak» izeneko tratamendu-jardueran sartuko dira, baina soil-soilik deialdia ebazteko. Tratamendu horren arduraduna Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Informazioaren eta Komunikazioaren Teknologien Zuzendaritza da. Legezko betebeharrik izan ezean, datuok ez zaizkie emango hirugarrenei.

De conformidad con la normativa de protección de datos, los datos de carácter personal facilitados para participar en esta convocatoria serán incorporados a la actividad de tratamiento denominada «Premios» cuyo responsable es la Dirección de Tecnologías de la Información y la Comunicación del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno y con la única finalidad de resolver la misma. Salvo obligación legal sus datos no serán cedidos a terceros.

II. ERANSKINA
ANEXO II
Erakunde eskatzailearen datuak
Datos de la empresa solicitante
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III. ERANSKINA
ANEXO III
Erakundearen legezko ordezkariaren erantzukizunpeko adierazpena
Declaración Responsable del Representante legal de la Entidad
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IV. ERANSKINA
ANEXO IV
Enpresaren dokumentazioa
Documentos de la empresa
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Azterketa dokumentala


Análisis documental