Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

166. zk., 2021eko abuztuaren 20a, ostirala

N.º 166, viernes 20 de agosto de 2021


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
4527
4527

49/2021 EBAZPENA, abuztuaren 10ekoa, Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendariarena, zeinaren bidez argitara ematen baita hezkuntza-ituna indarrean duten ikastetxeei zuzeneko dirulaguntzak emateko Erabakia. 2021-2022 ikasturtean COVID-19ari aurre egiteko prebentzio-protokoloek eskatzen dituzten zenbait neurri aplikatzearen ondoriozko gastu gehigarriak finantzatzera bideratuko dira dirulaguntza horiek.

RESOLUCIÓN 49/2021, de 10 de agosto, del Director de la Secretaría del Gobierno y de Relaciones con el Parlamento, por la que se dispone la publicación del Acuerdo de concesión de subvenciones directas a los centros docentes con concierto educativo en vigor, para financiar los gastos adicionales derivados de la aplicación de determinadas medidas exigidas por los protocolos de prevención frente al COVID-19 en el curso académico 2021-2022.

Gobernu Kontseiluak, 2021eko uztailaren 27an egindako bilkuran, onartu du hezkuntza-ituna indarrean duten ikastetxeei zuzeneko dirulaguntzak emateko Erabakia. 2021-2022 ikasturtean COVID-19ari aurre egiteko prebentzio-protokoloek eskatzen dituzten zenbait neurri aplikatzearen ondoriozko gastu gehigarriak finantzatzera bideratuko dira dirulaguntza horiek. Horrenbestez, behar duen publikotasuna emateko, hau

Habiéndose aprobado por el Consejo de Gobierno, en su sesión celebrada el día 27 de julio de 2021, el Acuerdo de concesión de subvenciones directas a los centros docentes con concierto educativo en vigor, para financiar los gastos adicionales derivados de la aplicación de determinadas medidas exigidas por los protocolos de prevención frente al COVID-19 en el curso académico 2021-2022, y a los efectos de darle la publicidad debida,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Artikulu bakarra.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitara ematea hezkuntza-ituna indarrean duten ikastetxeei zuzeneko dirulaguntzak emateko Erabakia (ikus eranskina). 2021-2022 ikasturtean COVID-19ari aurre egiteko prebentzio-protokoloek eskatzen dituzten zenbait neurri aplikatzearen ondoriozko gastu gehigarriak finantzatzera bideratuko dira dirulaguntza horiek.

Artículo único.– Publicar en el Boletín Oficial del País Vasco el texto del Acuerdo de concesión de subvenciones directas a los centros docentes con concierto educativo en vigor, para financiar los gastos adicionales derivados de la aplicación de determinadas medidas exigidas por los protocolos de prevención frente al COVID-19 en el curso académico 2021-2022, que figura como anexo a la presente.

Vitoria-Gasteiz, 2021eko abuztuaren 10a.

En Vitoria-Gasteiz, a 10 de agosto de 2021.

Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendaria,

El Director de la Secretaría del Gobierno y de Relaciones con el Parlamento,

JON IÑAKI URBINA GARCÍA DE VICUÑA

JON IÑAKI URBINA GARCÍA DE VICUÑA.

ERANSKINA, JAURLARITZAREN IDAZKARITZAKO ETA LEGEBILTZARRAREKIKO HARREMANETARAKO ZUZENDARIAREN ABUZTUAREN 10EKO 49/2021 EBAZPENARENA
ANEXO A LA RESOLUCIÓN 49/2021, DE 10 DE AGOSTO, DEL DIRECTOR DE LA SECRETARÍA DEL GOBIERNO Y DE RELACIONES CON EL PARLAMENTO
GOBERNU KONTSEILUAREN 2021EKO UZTAILAREN 27KO AKORDIOA, HEZKUNTZA-ITUNA INDARREAN DUTEN IKASTETXEEI ZUZENEKO DIRULAGUNTZAK EMATEKOA, 2021-2022KO IKASTURTEAN COVID-19AREN AURKAKO PREBENTZIO-PROTOKOLOEK ESKATZEN DITUZTEN ZENBAIT NEURRI APLIKATZEAREN ONDORIOZKO GASTU GEHIGARRIETARAKO
ACUERDO DEL CONSEJO DE GOBIERNO DE 27 DE JULIO DE 2021 DE CONCESIÓN DIRECTA DE SUBVENCIONES A LOS CENTROS DE LA COMUNIDAD AUTÓNOMA DEL PAÍS VASCO CON CONCIERTO EDUCATIVO VIGENTE, PARA GASTOS ADICIONALES DERIVADOS DE LA APLICACIÓN DE DETERMINADAS MEDIDAS EXIGIDAS POR LOS PROTOCOLOS DE PREVENCIÓN FRENTE AL COVID-19 EN EL CURSO ACADÉMICO 2021-2022

COVID-19aren pandemia kudeatzeko neurriei buruzko ekainaren 24ko 2/2021 Legeak xedatzen du aurrez aurreko hezkuntza-, prestakuntza- eta ikerketa-jarduera oro, araubide orokorreko zein bereziko irakaskuntzekin lotuta, etapa eta maila desberdinak barne, eta goi-mailako hezkuntzarekin lotuta, bai eta bizitza osoan zehar kualifikazioak eskuratzea edo areagotzea dakarten ikaskuntza-jarduerekin lotuta daudenak ere, 4. artikuluan jasotako arauak betez garatuko dela, eta, nolanahi ere, Hezkuntza Sailaren «Euskal Autonomia Erkidegoko Ikastetxeetan Koronabirusaren (SARS-CoV-2) aurrean zer-nola jarduteko protokolo orokorra. 2020-2021 ikasturtea» protokoloan edo berau ordezten duen araudian ezarritakoari jarraikiz.

La Ley 2/2021, de 24 de junio, de medidas para la gestión de la pandemia de COVID-19, dispone que toda actividad educativa, de formación y de investigación presencial, con relación a las enseñanzas tanto de régimen general como especial, con inclusión de sus diversas etapas y niveles y de la educación superior, así como a aquellas actividades de aprendizaje que conlleven adquisición o incremento de las cualificaciones a lo largo de toda la vida, se desarrollará atendiendo a las reglas recogidas en el artículo 4 y en todo caso conforme al Protocolo general de actuación en los centros educativos de la Comunidad Autónoma de Euskadi frente al coronavirus (SARS-CoV-2) en el curso escolar 2020-2021 o normativa que lo sustituya, elaborado por el Departamento de Educación.

Hala, eta 2021-2022 ikasturteari dagokionez, 2021eko ekainaren 10ean, «Euskal Autonomia Erkidegoko Ikastetxeetan COVID-19aren aurrean jarduteko Protokolo Orokorra. 2021-2022 ikasturtea» argitaratu da Hezkuntza Sailaren webgunean. Protokolo horrek hezkuntza-jarduera antolatzeko jarraibide eta orientabideak biltzen ditu, eskola-ikasturte berriari beharrezkoak diren segurtasun- eta osasun-berme osoz hasiera emateko.

Así, y en referencia al curso 2021-2022, con fecha 10 de junio de 2021 ha sido publicado en la web del Departamento de Educación el Protocolo General de Actuación en los Centros Educativos de la Comunidad Autónoma de Euskadi frente al COVID, que recoge las pautas y orientaciones para la organización de la actividad educativa con las necesarias garantías de seguridad y salud para el inicio del nuevo curso escolar.

Protokolo horrek presentzialtasuna planteatzen du unibertsitateaz kanpoko irakaskuntza eta hezkuntza-maila guztietan, bai eta higiene-neurriak, kontaktu-mugapena, aireztapen egokia eta maskararen erabilera ere, 2020-2021 ikasturterako aurreikusi zena baino testuinguru epidemiologiko hobe baterako.

El mencionado Protocolo plantea un escenario de presencialidad en todas las enseñanzas y niveles educativos no universitarios, también con medidas de higiene, limitación de contactos, ventilación adecuada y uso de mascarilla, para un contexto epidemiológico más favorable del que se preveía para el 2020-2021.

Joan den 2020-2021 ikasturtean, eta ikasturte hasieran aplikatzekoa zen araudiaren babespean, Jaurlaritzaren Kontseiluak, 2020ko azaroaren 24an eginiko bilkuran, erabaki zuen zuzeneko dirulaguntzak ematea hezkuntza-ituna indarrean zuten ikastetxeei, COVID-19aren aurkako prebentzio-protokoloek eskatzen dituzten zenbait neurri aplikatzearen ondoriozko gastu gehigarrietarako. Laguntza horiek iazko ikasturtean irakaskuntzaren presentzialtasun-maila % 98koa izaten lagundu dute, inolako zalantzarik gabe. Zehazki, laguntza horiek eman ziren irakasleak eta irakasle ez diren langile berriak eta garbitzaileak kontratatzeko, edo lehendik zeuden garbitzaileen orduak areagotzeko, eta irakaskuntza telematikoki jarraitu ahal izateko material informatikoa erosi edo alokatzeko.

En el pasado curso 2020-2021 y al amparo de la normativa que resultaba de aplicación al inicio del curso, el Consejo de Gobierno en sesión de fecha 24 de noviembre de 2020 acordó la concesión directa de subvenciones a los centros docentes con concierto educativo en vigor para gastos adicionales derivados de la aplicación de determinadas medidas exigidas por los protocolos de prevención frente al COVID-19, contribuyendo estas ayudas, sin ningún género de dudas, a que el nivel de presencialidad en la enseñanza en el curso pasado haya sido del 98 %. Concretamente, las citadas ayudas fueron concedidas para la contratación de personal docente y no docente adicional, personal de limpieza o para incrementar las horas del personal de limpieza ya existente y para la adquisición o arriendo de materiales informáticos que permitan la continuidad de las enseñanzas vía telemática.

Egungo egoera epidemiologikoaren aurrean, Hezkuntza Sailaren ustez beharrezkoa da iazko ikasturtean COVID-19aren ondorioz txertatutako irakasleen hezkuntza-indargarrien neurriei eustea 2021-2022 ikasturtean.

Ante la actual situación epidemiológica, desde el Departamento de Educación se considera necesario mantener las medidas de refuerzo educativo de personal docente por COVID-19 introducidas en el curso pasado para el próximo curso 2021-2022.

Ikasgeletan presentzialtasunaren aldeko apustu irmoa egiten jarraitzen dugu. Segurtasun-protokoloak errespetatzeak dakarren tentsioari eusteak ahalegin gehigarria egitea eskatzen die ikastetxeetako zuzendaritzei espazioak antolatzeko eta ikastetxeko giza baliabideak kudeatzeko orduan. Era berean, zuzenean eragiten dio irakasleek ikaskuntza-prozesuak antolatzean egiten duten eskola- eta tutoretza-antolamenduari.

Seguimos apostando firmemente por la presencialidad en las aulas y mantener la tensión que requiere respetar los protocolos de seguridad supone un esfuerzo añadido para las direcciones de los centros a la hora de planificar los espacios y la gestión de recursos humanos del centro. Del mismo modo que afecta directamente a la organización escolar y tutorial que se lleva a cabo por parte del profesorado a la hora de planificar los procesos de aprendizaje.

Datorren ikasturtea normaltasuneranzko trantsizio-ikasturtea izango da, eta lehentasuna izango du egokitzeak eta pandemiak utzi dizkigun defizit ugari gainditzeak. Ondorioz, eta beharrezkoa den egokitzapenari eta berrantolamendu akademikoari aurre egiteko, aparteko baliabideak eduki beharko dira normaltasuna arrakastaz lortzeko eta, hala, etorkizuneko erronka akademikoetara lasaitasun, ziurtasun eta irmotasun handiagoz egokitzeko: irakaskuntza-indargarriei eusten bazaie, 2021-2022 ikasturtearen hasierak berekin ekarriko duen normaltasun berriari lasaiago aurre egin ahalko zaio.

El próximo curso se presenta como un curso de transición hacia una normalidad donde primará la adecuación y la superación de muchos de los déficits que nos ha dejado la pandemia. En consecuencia y para hacer frente a la adaptación necesaria y a la reorganización académica derivada de la misma, será necesario disponer de recursos extraordinarios para poder transitar con éxito hacia nuevos escenarios de normalidad y poder, de ese modo, adecuarnos a los retos académicos del futuro con más tranquilidad, certeza y solidez: mantener los refuerzos docentes supondrá poder afrontar con más tranquilidad la nueva normalidad que supondrá el inicio de curso 2021-2022; y, por otro lado, nos brindará la oportunidad de dotar al profesorado de un margen importante para paliar los déficits académicos surgidos en los dos cursos académicos anteriores y avanzar hacia la verdadera normalidad.

Azaldutakoagatik guztiagatik, eta jakinik pandemia-egoerak zer-nolako arazoak sortzen dituen itunpeko ikastetxe pribatuen funtzionamenduan, Hezkuntza Sailak zuzeneko dirulaguntzak eman nahi dizkie, salbuespenez, hezkuntza-ituna indarrean duten Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxeei, 2021-2022 ikasturtean COVID-19aren aurkako prebentzio-protokoloek eskatzen dituzten zenbait neurri aplikatzearen ondoriozko gastu gehigarriak finantzatzeko, bai eta aurreko bi ikasturteetan sortutako defizit akademikoak arintzeko eta benetako normaltasunerantz jotzeko gastuak finantzatzeko ere.

Por todo lo expuesto y consciente de las dificultades que la situación pandémica genera en el funcionamiento de los centros educativos privados concertados, es voluntad del Departamento de Educación contribuir, con carácter excepcional, a la financiación mediante la concesión de subvenciones directas a los centros de la Comunidad Autónoma del País Vasco con concierto educativo vigente, de los gastos adicionales derivados de la aplicación de determinadas medidas exigidas por los protocolos de prevención frente al COVID-19 en el curso académico 2021-2022 así como de los necesarios para paliar los déficits académicos surgidos en los dos cursos académicos anteriores y avanzar hacia la verdadera normalidad.

Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 49.7 artikuluan ezarritakoaren arabera jardungo da. Artikulu horren arabera, laguntzak edo dirulaguntzak zuzenean ematea Jaurlaritzaren eskumena izango da, interesa duen saileko sailburuaren proposamenez. Gainera, zuzeneko dirulaguntza horiek salbuespenezkoak izango dira, eta justifikazio arrazoituaren eta memoria dokumentalaren bidez egiaztatu beharko dira dirulaguntza justifikatzen duten interes publiko, sozial, ekonomiko edo humanitarioko arrazoiak.

Se actúa de conformidad con lo establecido en el artículo 49.7 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, que establece que la concesión directa de las ayudas o subvenciones será competencia del Gobierno, a propuesta del Consejero del Departamento interesado. Además, estas subvenciones de concesión directa tendrán carácter excepcional, debiendo acreditarse mediante justificación razonada y memoria documental las razones de interés público, social, económico o humanitario que las justifiquen.

Hala, zuzeneko dirulaguntza hauetan, zenbatekoa zehazteko, 2020-2021 ikasturterako esleipen-irizpide berberei jarraitu zaie, eta % 2,76 eguneratu da urte arteko KPIa. Irakasleak eta irakasle ez diren langile berriak kontratatzeko, horietako bakoitzaren Hezkuntza Konplexutasunaren Indizea (HKI) hartu da kontuan. Indize horren helburua ikastetxeak bere ikasleekiko duen egoera baloratzea da, eta horretarako hainbat adierazle erabiltzen dira, hala nola ikaskuntza-emaitzak, hezkuntza-laguntzaren beharrak, egokitasuna, jatorria, jarraitutasuna eta maila sozioekonomikoa.

Así, en las presentes subvenciones directas, para la determinación de la cuantía se ha contado con los mismos criterios de adjudicación asignados para el curso 2020-2021 con una actualización del 2,76 % en referencia al IPC interanual. Para la contratación de nuevo personal docente y no docente, se ha tenido en cuenta el Índice de Complejidad Educativo (ICE) de cada uno de ellos. El objetivo de dicho Índice es valorar la situación del centro con respecto al alumnado al que atiende, utilizando para ellos diversos indicadores como son, entre otros, sus resultados de aprendizaje, necesidades de apoyo educativo, idoneidad, origen, continuidad y el nivel socioeconómico del mismo.

Material informatikoa erosteari edo alokatzeari dagokionez, 21,75 euroko zenbatekoa finkatu da ikastetxe bakoitzean eskolatutako ikasle bakoitzeko, soilik Lehen Hezkuntzako 4., 5. eta 6. mailetan eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 1., 2., 3. eta 4. mailetan.

En el caso de la adquisición o arrendamiento de material informático, se ha fijado una cuantía de 21,75 euros por alumno y alumna escolarizada en cada centro, únicamente, en los cursos de 4.º, 5.º y 6.º de Educación Primaria y de 1.º a 4.º de Educación Secundaria Obligatoria.

Gainera, hezkuntza-itunean garbiketarako eta irakasleen ordezkapenetarako emandako moduluetan % 20ko eta % 40ko igoerak ezarri dira, hurrenez hurren.

Además, se establecen incrementos del 20 % y del 40 % respectivamente de los módulos concedidos en el concierto educativo para limpieza y sustituciones de personal docente.

Azaldutakoagatik guztiagatik, Hezkuntzako sailburuaren proposamenez eta gaia eztabaidatu ostean, Gobernu Kontseiluak erabaki hau hartu du:

Por lo expuesto, a propuesta del Consejero de Educación y previa deliberación, el Consejo de Gobierno adopta el siguiente:

ERABAKIA
ACUERDO

Lehenengoa.– Xedea eta helburua.

Primero.– Objeto y finalidad.

1.– Erabaki honen xedea da I. eranskinean zerrendatutako hezkuntza-ituna duten Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxeei dirulaguntzak ematea, salbuespenezko izaerarekin eta erabaki honetan ezarritako klausulen arabera.

1.– El objeto del presente Acuerdo es subvencionar, con carácter excepcional y conforme a las estipulaciones establecidas en el presente Acuerdo, a los centros docentes de la Comunidad Autónoma del País Vasco con concierto educativo relacionados en el Anexo I.

2.– Dirulaguntzen helburua da 2021-2022 ikasturtean COVID-19aren aurkako prebentzio-protokoloek eskatzen dituzten zenbait neurri aplikatzearen ondoriozko gastu gehigarriak finantzatzeko, bai eta aurreko bi ikasturteetan sortutako defizit akademikoak arintzeko eta benetako normaltasunerantz jotzeko gastuak finantzatzeko ere. Gastu horiek erabaki honen laugarren apartatuan jasotako gastu-tipologian sartuko dira.

2.– Las subvenciones tienen por finalidad contribuir a la financiación de los gastos adicionales derivados de la aplicación de determinadas medidas exigidas por los protocolos de prevención frente al COVID-19 en el curso académico 2021-2022 así como de los necesarios para paliar los déficits académicos surgidos en los dos cursos académicos anteriores y avanzar hacia la verdadera normalidad. Dichos gastos serán los incluidos en la tipología de gasto contemplada en el apartado cuarto del presente Acuerdo.

Bigarrena.– Onuradunak eta dirulaguntzaren xedea.

Segundo.– Personas beneficiarias y objeto de la subvención.

Dirulaguntza honen onuradun izango dira I. eranskinean jasotako ikastetxe pribatuen titular diren pertsona fisiko edo juridikoak, baldin eta 2021-2022 ikasturtean Euskal Autonomia Erkidegoan itunduta badute jarraian aipatzen diren irakaskuntza arautuetako baten bat eta, horietako bakoitzean, dirulaguntzaren xedea jarraian aipatzen diren gastu-tipologietara iristen bada:

Son beneficiarias de la presente subvención, las personas físicas o jurídicas titulares de los centros privados recogidos en el Anexo I que en el curso académico 2021-2022, tienen concertado en la Comunidad Autónoma del País Vasco alguna de las siguientes enseñanzas regladas y en cada una de ellas el objeto de la subvención alcanza a las siguientes tipologías de gasto:

a) Haur Hezkuntza: langile berriak kontratatzea edo lehendik daudenen orduak areagotzea 1. eta 2. zikloko irakasleak ordezteko, garbitzaile berriak kontratatzea edo lehendik daudenen orduak areagotzea eta 2. ziklorako garbiketa-produktuak erostea.

a) Educación Infantil. Contratación de nuevo personal o incremento de horas del existente para sustituciones de personal docente de 1er y 2.º ciclo, contratación de nuevo personal de limpieza o incremento de horas del existente y adquisición de productos de limpieza para 2.º ciclo.

b) Lehen Hezkuntza: Langile berriak kontratatzea edo lehendik daudenen orduak areagotzea, irakasleak ordeztea, garbitzaile berriak kontratatzea edo lehendik daudenen orduak areagotzea, garbiketako produktuak erostea eta, soilik 4., 5. eta 6. mailetan, material informatikoa erostea edo alokatzea.

b) Educación Primaria: contratación de nuevo personal o incremento de horas del existente, sustituciones de personal docente, contratación de nuevo personal de limpieza o incremento de horas del existente, adquisición de productos de limpieza y, únicamente en los cursos 4.º, 5.º y 6.º, adquisición o arrendamiento de materiales informáticos.

c) Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza: langile berriak kontratatzea edo lehendik daudenen orduak areagotzea, irakasleak ordeztea, garbitzaile berriak kontratatzea edo lehendik daudenen orduak areagotzea, garbiketa-produktuak erostea eta material informatikoa erostea edo alokatzea.

c) Educación Secundaria Obligatoria: contratación de nuevo personal o incremento de horas del existente, sustituciones de personal docente, contratación de nuevo personal de limpieza o incremento de horas del existente, adquisición de productos de limpieza y adquisición o arrendamiento de materiales informáticos.

d) Batxilergoa: langile berriak kontratatzea edo lehendik daudenen orduak areagotzea, irakasleak ordeztea, garbitzaile berriak kontratatzea edo lehendik daudenen orduak areagotzea, eta garbiketa-produktuak erostea.

d) Bachillerato: contratación de nuevo personal o incremento de horas del existente, sustituciones de personal docente, contratación de nuevo personal de limpieza o incremento de horas del existente y adquisición de productos de limpieza.

e) Lanbide Heziketa: irakasleak ordeztea, garbitzaile berriak kontratatzea edo lehendik daudenen orduak areagotzea, eta garbiketa-produktuak erostea.

e) Formación Profesional: sustituciones de personal docente, contratación de nuevo personal de limpieza o incremento de horas del existente y adquisición de productos de limpieza.

Hirugarrena.– Dirulaguntzaren zenbatekoa.

Tercero.– Cuantía de la subvención.

1.– Erabaki honen xede diren gastu gehigarriak ordaintzeko zenbatekoa 37.565.167,15 eurokoa da, honako urteroko hauetan banatuta:

1.– La cuantía destinada a sufragar los gastos adicionales objeto del presente acuerdo asciende a 37.565.167,15 euros, distribuidos presupuestariamente en las siguientes anualidades:

2021. urtea: 13.665.715,03 euro.

Año 2021: 13.665.715,03 euros.

2022. urtea: 23.899.452,12 euro.

Año 2022: 23.899.452,12 euros-

Dirulaguntzaren zenbatekoa Zuzendaritzaren aurrekontu-aplikazioetako kontabilitatean egotziko da (11), Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren 12291 programa, 455.01 kontzeptua eta 754.91 kontzeptua.

El importe de la subvención se imputará contablemente en las aplicaciones presupuestarias de la Dirección 11, programa 12291, concepto 455.01 y concepto 754.91 de los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

2.– Euskal Autonomia Erkidegoko 2021. ekitaldiko Aurrekontu Orokorrak onartzen dituen otsailaren 11ko 1/2021 Legearen 37.1 artikuluan oinarrituta, baimendu egiten da 5.000.000 eurotik gorako gastua, 37.565.167,15 eurorengatik.

2.– En base al artículo 37-1 de la Ley 1/2021, de 11 de febrero, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2021, se autoriza el gasto superior a 5.000.000 de euros por un total de 37.565.167,15 euros.

3.– Langile berriak kontratatzeko edo lehendik daudenen ordu gehigarriak areagotzeko ikastetxe bakoitzari ematen zaion kopurua 24.727.661,23 eurokoa da. Horren kalkulua jarraian aipatzen diren erregelen arabera egin da, eta horren emaitza I. eranskinean jasotzen den zenbatekoa da:

3.– El cálculo de la cuantía destinada a la contratación de nuevo personal o de incremento de horas adicionales al existente que se concede a cada centro asciende a 24.727.661,23 euros, y se ha realizado con arreglo a las siguientes reglas y la cuantía resultante es la que se fija en el Anexo I:

– Haur Hezkuntza, lehen zikloa (0, 1 eta 2 urteko gelak): 0,1 lanaldi bi taldeko, ikastetxe bakoitzeko irakasleen eta irakasle ez diren langileen denboraren 0,50 gehienez. Osatu gabeko lerroak proportzionalki doituko dira.

– Educación Infantil, primer ciclo (aulas de 0, 1 y 2 años): 0,1 de jornadas por cada dos grupos, con un máximo de 0,50 del tiempo de personal docente y no docente por centro educativo. Ajustando proporcionalmente las líneas no completas.

– Haur Hezkuntza, bigarren zikloa (3, 4 eta 5 urteko gelak): 0,1 lanaldi hiru taldeko, edo bi taldeko ikastetxeak bi talde baino ez baditu. Osatu gabeko lerroak proportzionalki doituko dira.

– Educación Infantil, segundo ciclo (aulas de 3, 4 y 5 años): 0,1 de jornadas por cada tres grupos, o por dos grupos en el caso de que el centro docente tenga solo dos grupos. Ajustando proporcionalmente las líneas no completas.

– Lehen Hezkuntza: sei taldeko lerro oso bakoitzeko (hau da, horietako bakoitza etapako sei mailetako bati dagokio), 0,5 lanaldi. Lerro oso batekoak ez diren taldeen kasuan: 0,1 taldeko, 0,2 bi taldeko, 0,3 hiru edo lau taldeko eta 0,4 bost taldeko. Osatu gabeko lerroak proportzionalki doituko dira.

– Educación Primaria: por cada línea completa de seis grupos (esto es, correspondientes cada uno de ellos a cada uno de los seis cursos de la etapa), 0,5 jornadas. En el caso de grupos que no forman parte de línea completa: 0,1 por un grupo, 0,2 por 2 grupos, 0,3 por 3 o 4 grupos y 0,4 por cinco grupos. Ajustando proporcionalmente las líneas no completas.

– Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza: lau taldeko lerro oso bakoitzeko (hau da, horietako bakoitza etapako lau mailetako bati dagokio): Irakasleen 0,33 lanaldi. Osatu gabeko lerroak proportzionalki doituko dira.

– Educación Secundaria Obligatoria: por cada línea completa de cuatro grupos (esto es, correspondientes cada uno de ellos a cada uno de los cuatro cursos de la etapa): 0,33 jornadas de personal docente. Ajustando proporcionalmente las líneas no completas.

– Batxilergoa: bi taldeko lerro oso bakoitzeko (hau da, horietako bakoitza etapako bi mailetako bati dagokio): 0,165 lanaldi. Osatu gabeko lerroak proportzionalki doituko dira.

– Bachillerato: por cada línea completa de dos grupos (esto es, correspondientes cada uno de ellos a cada uno de los dos cursos de la etapa): 0,165 jornadas. Ajustando proporcionalmente las líneas no completas.

Lehen Hezkuntzan eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan hezkuntza-ituna duten eta Hezkuntza Konplexutasunaren Indizean 1. edo 2. mailak dituzten ikastetxeei honako arau hauen arabera kalkulatu zaie kontrataziorako edo langileen orduen gehikuntzarako zenbatekoa:

La cuantía para contratación o incremento de horas de personal se ha calculado conforme a las siguientes reglas, a los centros educativos con concierto educativo en las etapas de Educación Primaria y Educación Secundaria Obligatoria que tienen niveles 1 o 2 en el Índice de Complejidad Educativa:

– Lehen Hezkuntza. 1. mailako hezkuntza-konplexutasuna duten ikastetxe guztiei (20 puntu baino gehiago 2020ko eskalan) irakasleen 0,3 lanaldi gehituko zaie, eta 2. mailako hezkuntza-konplexutasuna dutenei (15 eta 20 puntu artean 2020ko eskalan) irakasleen 0,2 lanaldi gehituko zaie.

– Educación Primaria. A todos aquellos centros que reúnan la característica de complejidad educativa de nivel 1 (más de 20 puntos en la escala de 2020) se añade 0,3 jornadas de personal docente y a los que reúnan la característica de complejidad educativa de nivel 2 (entre 15 y 20 puntos en la escala de 2020) se añade 0,2 jornadas de personal docente.

– Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza: 1. mailako hezkuntza-konplexutasuna duten ikastetxe guztiei (22,5 puntu baino gehiago 2020ko eskalan) irakasleen 0,45 lanaldi gehituko zaie, eta 2. mailako hezkuntza-konplexutasuna dutenei (18,5 eta 22,5 puntu artean 2020ko eskalan) irakasleen 0,25 lanaldi gehituko zaie.

– Educación Secundaria Obligatoria: a todos aquellos centros que reúnan la característica de complejidad educativa de nivel 1 (más de 22,5 puntos en la escala de 2020) se añade 0,45 jornadas de personal docente y a los que reúnan la característica de complejidad educativa de nivel 2 (entre 18,5 y 22,5 puntos en la escala de 2020) se añade 0,25 jornadas de personal docente.

4.– Irakasleen ordezkapenetarako zenbatekoa 7.193.244,52 euro da, eta hezkuntza-itunaren araubidean ikastetxeari dagokion ordezkapen-moduluaren % 40 da.

4.– La cuantía destinada a sustituciones de personal docente asciende a 7.193.244,52 euros y se corresponde con el 40 % del módulo de sustituciones que corresponde al centro en el régimen del concierto educativo.

Honako hau da ituneko ordezkapenen modulua, zeinetan aplikatuko baita aipatutako % 40a:

El módulo de sustituciones en el concierto sobre el que aplicar dicho 40 % es el siguiente:

– % 4 Haur Hezkuntzako 2. zikloan, Lehen Hezkuntzan eta DBHn.

– 4 % en Infantil 2.º Ciclo, Primaria y ESO.

– % 2 Batxilergoan eta Lanbide Heziketan.

– 2 % en Bachillerato y Formación Profesional.

– % 5 hezkuntza berezi itxian eta zereginen ikaskuntzan.

– 5 % en educación especial cerrada y Aprendizaje de tareas.

5.– Garbiketa-gastura bideratutako zenbatekoa, 3.928.272,42 euro, hezkuntza-itunaren araubidean ikastetxeari dagokion mantentze-moduluaren garbiketa-osagaiaren % 20 da.

5.– La cuantía destinada al gasto de limpieza, 3.928.272,42 euros, es el 20 % del componente de limpieza del módulo de mantenimiento que corresponde al centro en el régimen del concierto educativo.

6.– Material informatikoa erosteko edo alokatzeko zenbatekoa kalkulatzeko (1.715.988,98 euro), 21,75 euro emango dira ikastetxe bakoitzean Lehen Hezkuntzako 4., 5. eta 6. mailetan eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 1., 2., 3. eta 4. mailetan eskolatutako ikasle bakoitzeko.

6.– El cálculo de la cuantía destinada a la adquisición o arrendamiento de material informático, que asciende a 1.715.988,98 euros, se hará mediante la multiplicación de 21,75 euros por cada alumno y alumna escolarizados en cada centro en los cursos de 4.º, 5.º y 6.º de Educación Primaria y de 1.º a 4.º de Educación Secundaria Obligatoria.

I. eranskinean, ikastetxe bakoitzari egindako diru-esleipena banakatzen da, honako kontzeptu hauetan:

En el Anexo I se desglosa la asignación a cada centro en los siguientes conceptos:

a) Irakasle berriak kontratatzeko eta lehendik daudenen ordu gehigarriak areagotzeko diru-esleipena.

a) Asignación destinada a la contratación de nuevo personal docente e incremento de horas adicionales del existente.

b) Irakasleen ordezkapenak egiteko diru-esleipena.

b) Asignación destinada a la contratación para la realización de sustituciones de personal docente.

c) Garbitzaile berriak kontratatzeko, lehendik daudenen ordu-kopurua areagotzeko eta garbiketa-produktuak erosteko diru-esleipena.

c) Asignación destinada a la contratación de nuevo personal de limpieza, incremento de horas adicionales del existente y adquisición de productos de limpieza.

d) Ekipo informatikoak erosteko edo alokatzeko diru-esleipena.

d) Asignación destinada a la adquisición o arrendamiento de equipos informáticos.

Laugarrena.– Diruz lagun daitezkeen gastuen tipologia.

Cuarto.– Tipología de gastos subvencionables.

1.– Erabaki honetan aurreikusitako ondorioetarako, honako gastu hauek dira emandako dirulaguntzaren xede:

1.– A los efectos previstos en el presente Acuerdo, son gastos objeto de la subvención concedida, los siguientes:

a) Irakasle berriak kontratatzea edo lehendik daudenen ordu gehigarriak areagotzea, baldin eta COVID-19aren aurkako prebentzio-protokoloak betetzeko beharrezkoak diren neurriak aplikatzeko bada soilik.

a) Contratación de nuevo personal docente o incremento de horas adicionales al existente, siempre que venga exigido, exclusivamente, por las medidas necesarias para cumplir los protocolos de prevención frente al COVID 19.

b) Ordezkapenetarako irakasle berriak kontratatzea, baldin eta COVID-19aren aurkako prebentzio-protokoloak betetzeko beharrezkoak diren neurriak aplikatzeko bada soilik.

b) Contratación de personal docente para realizar sustituciones, siempre que venga exigido, exclusivamente, por las medidas necesarias para cumplir los protocolos de prevención frente al COVID 19.

c) Garbitzaileak kontratatzea, lehendik daudenen ordu gehigarriak areagotzea edo garbiketa-produktuak erostea, baldin eta COVID-19aren aurkako prebentzio-protokoloak betetzeko beharrezkoak diren neurriak aplikatzeko bada soilik.

c) Contratación de personal de limpieza, incremento de horas adicionales al existente o compra de productos de limpieza, siempre que venga exigido, exclusivamente, por las medidas necesarias para cumplir los protocolos de prevención frente al COVID 19.

d) Material informatikoa erostea edo alokatzea, baldin eta COVID-19aren aurkako prebentzio-protokoloak betetzeko beharrezkoak diren neurriak aplikatzeko bada soilik.

d) Adquisición o arrendamiento de material informático siempre que venga exigido, exclusivamente, por las medidas necesarias para cumplir los protocolos de prevención frente al COVID 19.

Material informatikoa erosteko edo alokatzeko kostuak ez du, inola ere, merkatuko balioa gaindituko.

El coste de adquisición o cuota de arrendamiento del material informático en ningún caso podrá ser superior al valor de mercado.

2.– Irakasle berrien kontratazioan bermatu egin beharko da kontratatutako langileak ez direla epai irmoz kondenatuak izan sexu-askatasunaren eta sexu-ukigabetasunaren aurkako delituren batengatik. Horretarako, ikastetxeak bermatu egingo du Adingabearen Babes Juridikoari buruzko urtarrilaren 15eko 1/1996 Lege Organikoaren 13. artikuluaren 5. apartatuan ezarritakoa betetzen dela.

2.– La contratación de nuevo personal docente deberá garantizar que el personal contratado no ha sido condenado por sentencia firme por algún delito contra la libertad e indemnidad sexual. A estos efectos, el centro garantizará el cumplimiento de lo establecido en el apartado 5 del artículo 13 de la Ley Orgánica 1/1996, de 15 de enero, de Protección Jurídica del Menor.

Halaber, bermatu egin beharko da kontratatutako irakasleek honako hauek dituztela:

Además, también deberá garantizarse que el personal docente contratado:

a) Kontratuaren xede diren irakaskuntzak emateko behar den titulazioa. Salbuespen gisa, eta 31/2020 Errege Lege Dekretuan aurreikusitako inguruabarrak direla eta, irakasleen prestakuntza masterra ez eskatzeko aukera egongo da. Kasu horretan, kontratazio horrek ez ditu sortuko titulazioaren eta masterraren baldintzak betetzen dituzten ordezko langileei aitortutako eskubideak.

a) Dispone de la titulación necesaria para impartir las enseñanzas para las que se le ha contratado. De manera extraordinaria y por circunstancias previstas en el Real Decreto Ley 31/2020 podrá no ser exigida la disposición del master de formación del profesorado, circunstancia esta en la que esta contratación no generará en ningún caso los derechos reconocidos al personal sustituto que cumple con los requisitos de titulación y máster.

b) Kontratatuaren xede diren irakaskuntzen hizkuntza-ereduarekin edo ereduekin bat datorren hizkuntza-eskakizuna izatea.

b) Está en posesión del perfil lingüístico acorde al modelo o modelos lingüísticos de las enseñanzas para las que se le ha contratado.

3.– Gastu hauek ez dira inola ere dirulaguntza hauen xede:

3.– En ningún caso son objeto de las presentes subvenciones, los siguientes gastos:

a) Abal, fidantza edo isunen kostua.

a) Coste de avales, fianzas o multas.

b) Administrazio-kudeaketa, -kontratazio, -kontsulta edo -izapideei lotutako edozein gastu.

b) Cualesquiera gastos asociados a gestiones, contrataciones, consultas o trámites administrativos.

c) Finantza-kostuak.

c) Cualesquiera costes financieros.

4.– Diruz lagundutako gastuak 2021eko uztailaren 1etik 2022ko ekainaren 30era bitartean egin beharko dira. III. eranskina aurkezteko epea amaitu baino lehen ordaindu beharko da, hamargarren puntuan ezarritako baldintzetan. Alde horretatik, diruz lagundutako gastutzat hartuko da benetan ordaindu dena, gastu mota bakoitzerako emandako zenbatekoaren mugarekin. Alokairu-kuotei dagokienez, epe horretan ordaindutako hileko kuotak joko dira diruz laguntzeko modukotzat.

4.– Los gastos subvencionados deberán realizarse en el periodo comprendido entre el 1 de julio de 2021 y el 30 de junio de 2022. El pago de los mismos deberá realizarse con anterioridad a la finalización del plazo de presentación del Anexo III en los términos establecidos en el punto décimo. En este sentido, se considerará gasto subvencionado lo que efectivamente haya sido pagado con el límite de la cuantía concedida para cada tipo de gasto. En el caso de las cuotas de arrendamiento, se considerarán subvencionables las cuotas mensuales que se hayan abonado en dicho plazo.

Epez kanpo egindako gastuak ez dira diruz laguntzeko moduko gastutzat hartuko.

Los gastos realizados fuera de plazo no se considerarán gastos subvencionables.

5.– Erabaki honen bidez diruz lagundutako irakasleen, garbitzaileen eta ekipo informatikoen gastuak dirulaguntza emateko xede zehatzerako erabiliko dira.

5.– Los gastos de personal docente, personal de limpieza y equipos informáticos subvencionados por la presente Acuerdo estarán destinados al fin concreto para el que se concede la subvención.

6.– Ezin da diruz lagundutako jarduera azpikontratatu, irakaskuntza emateari dagokionez. Ez da azpikontrataziotzat hartuko material informatikoa eta garbiketako materiala erostea edo alokatzea, ez eta zeregin horietarako langileak kontratatzea ere.

6.– No está permitida la subcontratación de la actividad subvencionada en lo que se refiere a la impartición de docencia. No se considerará subcontratación la adquisición o arrendamiento de material informático y de limpieza, ni la contratación laboral de personal para estas tareas.

Bosgarrena.– Hasierako dokumentazioa.

Quinto.– Documentación inicial.

Erabaki honen bidez emandako dirulaguntzaren onuradunek (I. eranskinean zerrendatzen dira) COVID-19aren ondorioz 2021-2002 ikasturtean bete beharreko xede eta beharrei buruzko azalpen-memoria bat (II. eranskina) aurkeztu beharko dute, telematikoki, erabakia onartu eta EHAAn argitaratu eta gehienez ere hilabeteko epean.

Las personas beneficiarias de la subvención concedida por el presente Acuerdo relacionadas en el Anexo I deberán presentar de forma telemática, en el plazo máximo de 1 mes desde la aprobación del mismo y su publicación en el BOPV una Memoria explicativa (Anexo II) de los objetivos y necesidades a cubrir en el curso 2021-2022 como consecuencia del COVID-19.

Seigarrena.– Izapidetze elektronikoa.

Sexto.– Tramitación electrónica.

1.– Emandako dirulaguntzen onuradunek Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoaren bitarteko elektronikoak erabiliz egingo dituzte kontsultak eta dirulaguntza horiek kudeatzeko izapide guztiak.

1.– Las personas beneficiarias de las subvenciones concedidas consultarán y realizarán todos los trámites para la gestión de estas subvenciones utilizando medios electrónicos de la sede electrónica del Gobierno Vasco.

2.– Administrazio Elektronikoari buruzko otsailaren 21eko 21/2012 Dekretuak eta Platea E-Administrazioko Plataforma Teknologikoa onartzen duen Ebazpenak (Informatika eta Telekomunikazioetako zuzendariarena, 2006ko otsailaren 9koa) arautzen dute izapidetze elektronikoa.

2.– La tramitación electrónica está regulada en el Decreto 21/2012, de 21 de febrero, de Administración Electrónica y en la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, que aprueba la Plataforma Tecnológica para la E-Administración PLATEA.

3.– Izapideak bide elektronikoz nola egin, zer dokumentazio-eredu erantsi behar diren eta lotutako gainerako izapideei buruzko argibideak honako helbide elektroniko honetan daude eskuragarri: www.euskadi.eus/zerbitzuak/1109303

3.– Las especificaciones de cómo tramitar por canal electrónico los modelos de documentación que se deben adjuntar y el resto de trámites relacionados están disponibles en la siguiente dirección electrónica: www.euskadi.eus/servicios/1109303

4.– Justifikazioa Nire karpeta atalaren bidez egingo da, helbide honetan: https://www.euskadi.eus/nire-karpeta/web01-sede/eu/

4.– La justificación se deberá realizar a través del apartado Mi carpeta en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/mi-carpeta/web01-sede/es/

Zazpigarrena.– Emateko prozedura eta organo eskudunak.

Séptimo.– Procedimiento de concesión y órganos competentes.

1.– Erabaki hau aplikatuz, dirulaguntza hauek zuzenean ematen zaizkie I. eranskinean zerrendatutako pertsona fisiko edo juridiko guztiei.

1.– Las presentes subvenciones se conceden directamente, por el presente Acuerdo, a todos aquellas personas físicas o jurídicas relacionadas en el Anexo I.

2.– Kudeaketa Ekonomikoaren Zuzendaritza izango da dirulaguntzak kudeatzeko organo eskuduna.

2.– La Dirección de Gestión Económica será el órgano competente para la gestión de las subvenciones.

Zortzigarrena.– Bateragarritasun-araubidea.

Octavo.– Régimen de compatibilidad.

Emandako dirulaguntzak bateragarriak dira helburu bererako beste erakunde publiko edo pribatu batzuek eman ahal dituzten beste batzuekin, beti ere finantzazio bikoitzik eragiten ez badute. Hortaz, beste dirulaguntza edo laguntza batzuk jasoz gero, horren berri eman beharko da.

Las subvenciones concedidas son compatibles con aquellas otras que, teniendo un mismo fin, pudieran ser otorgadas por cualquier otra institución pública o privada, siempre que de ello no se derive una doble financiación. En este caso, deberá comunicarse la obtención de otras subvenciones o ayudas.

Diruz lagundutako gastuaren aldi bereko finantzazioa gertatzen bada, diruz lagundutako jardueraren kostuaren gainetik lortutako soberakina itzuli beharko da, eta dagokion berandutze-interesa ere eskatuko da (37.3 DLO)

En caso de que se produjera una financiación simultánea del gasto subvencionado, procederá el reintegro del exceso obtenido sobre el coste de la actividad subvencionada, así como la exigencia del interés de demora correspondiente (37.3 LGS)

Bederatzigarrena.– Ordainketak.

Noveno.– Pagos.

Dirulaguntza hiru epetan ordainduko da:

El pago de la subvención se realizará en tres plazos:

– Lehenengoa langileen gehikuntzarako, ordezkapenetarako eta garbiketarako emandako guztizkoaren herena izango da, eta material informatikoa erosteko edo alokatzeko emandako zenbatekoaren % 100. Zenbateko hori bosgarren apartatuan eskatutako dokumentazioa egiaztatu ostean ordainduko da.

– El primero ascenderá al equivalente a un tercio del total concedido en concepto de incremento de personal, sustituciones y limpieza y al 100 % del importe concedido para la adquisición o arrendamiento de material informático, y se hará efectivo tras la verificación de la documentación requerida en el apartado quinto.

– Bigarren ordainketa, langileen gehikuntzarako, ordezkapenetarako eta garbiketarako emandako guztizkoaren herenari dagokiona, martxoan egingo da.

– El segundo pago, por el equivalente a un tercio del total concedido en concepto de incremento de personal, sustituciones y limpieza, se efectuará en el mes de marzo.

– Hirugarren ordainketa, langileen gehikuntzarako, ordezkapenetarako eta garbiketarako emandako guztizkoaren herenari dagokiona, justifikazioa egiaztatu ondoren egingo da.

–El tercer pago, por el equivalente a un tercio del total concedido en concepto de incremento de personal, sustituciones y limpieza restante, se realizará tras la verificación de la justificación.

Hamargarrena.– Justifikazioa.

Décimo.– Justificación.

1.– 2022ko ekainaren 1etik 30era bitartean, onuradunek III. eranskina bidali beharko dute Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan, ikastetxearen titularrak edo ordezkariak sinatua, Nire karpeta atalaren bidez (helbidea: https://www.euskadi.eus/nirekarpeta), aurkeztutako justifikazio-dokumentazioarekin batera.

1.– Entre el 1 de junio y 30 de junio de 2022 las personas beneficiarias deberán remitir en la sede electrónica del Gobierno Vasco a través del apartado Mi carpeta en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/mi-carpeta/web01-sede/es/ el Anexo III firmado por la persona titular o representante del centro educativo con la documentación justificativa que aporta.

2.– Formatu elektronikoan aurkeztu beharreko dokumentazioa edo kopia digitalizatua gutxienez honako hau izango da:

2.– La documentación a aportar en formato electrónico o en copias digitalizadas será como mínimo la siguiente:

a) Kontratatutako irakasle berrien zerrenda zehatza eta/edo lehendik daudenek egindako ordu gehigarriak. IV.a eta b eranskinetan jasotako informazioa eman beharko da.

a) Una relación detallada del nuevo personal docente contratado y/o horas adicionales realizadas por el ya existente, con la información recogida en los anexos IV.a y b.

b) Ordezkapenak egin dituzten irakasleen zerrenda. V. eranskinean jasotako informazioa eman beharko da.

b) Relación del personal docente que ha realizado sustituciones con la información recogida en el Anexo V.

c) Kontratatutako garbitzaile berrien zerrenda. VI.a eranskinean jasotako informazioa eman beharko da.

c) Relación del nuevo personal de limpieza contratado con la información recogida en el Anexo VI.a.

d) Irakasle eta garbitzaile berrien lan-kontratuak, edo lehendik zeudenen ordu-gehikuntzari buruzko kontratu-aldaketa. Berariaz adierazi beharko da kontratazioa edo kontratu-aldaketa COVID-19aren ondorioz egin dela.

d) Contratos de trabajo del nuevo personal docente y personal de limpieza o la modificación del contrato relativa al incremento de horas del existente. Deberá constar expresamente que la contratación o modificación contractual ha sido consecuencia del COVID-19.

e) Kontratatutako irakasleen eta garbitzaileen nominak.

e) Nóminas correspondientes al personal docente y al personal de limpieza contratados.

f) Erantzukizunpeko adierazpena, non jasoko den kontratatutako langileek titulazioen eta hizkuntza-eskakizunen baldintzak betetzen dituztela eta ez direla epai irmoz kondenatuak izan sexu-askatasunaren eta sexu-ukigabetasunaren aurkako delituren batengatik (VIII. eranskina).

f) Declaración responsable haciendo constar que el personal contratado cumple con los requisitos de titulaciones y perfiles lingüísticos y que no ha sido condenado por sentencia firme por algún delito contra la libertad e indemnidad sexual (Anexo VIII).

g) Kontratatutako irakasleen eta garbitzaileen Gizarte Segurantzako kotizazio-buletinak.

g) Boletines de cotización a la Seguridad Social del personal docente y de limpieza contratado.

h) VI.b eranskinean jasotako garbiketa-produktuen gastuak justifikatzeko fakturak. Aurreikusitako edo egindako ordainketa-data adierazi beharko da.

h) Facturas justificativas del gasto en productos de limpieza recogido en el Anexo VI.b con la fecha prevista o realizada de pago.

Garbiketa-zerbitzua kanpotik kontratatzen bada, VI.c eranskinean jasotako informazioa eman beharko da.

En caso de contratación externa de servicios de limpieza con la información recogida en el Anexo VI.c.

Fakturen kontzeptuan behar bezala egiaztatu beharko da COVID-19ak eragindako gastua.

Deberá quedar suficientemente acreditado en el concepto de las facturas el gasto sobrevenido por COVID.

i) VII.a eranskinean jasotako material informatikoaren gastuak justifikatzeko fakturak. Aurreikusitako edo egindako ordainketa-data adierazi beharko da.

i) Facturas justificativas del gasto en material informático recogido en el Anexo VII.a con la fecha prevista o realizada de pago.

Material informatikoa alokatu egiten bada, VII.b eranskinean jasotako informazioa eman beharko da.

En el caso de arrendamiento de materiales informáticos, con la información recogida en el Anexo VII.b.

j) Erantzukizunpeko adierazpena, xede bera duten eta bestelako administrazio edo erakunde publiko zein pribatuei eskatu zaizkien eta, hala badagokio, haietatik jaso diren dirulaguntza, laguntza, diru-sarrera edo baliabideei buruzkoa, eta halakorik jaso badute, laguntza eman duen erakundearen izena eta zenbatekoa (VIII. eranskina).

j) Declaración responsable relativa a la solicitud u obtención de otras subvenciones, ayudas, ingresos u otros recursos para la misma finalidad, procedentes de cualquier administración o ente público y privado, indicando, en caso afirmativo, la cuantía y el nombre de la entidad concedente así como en el caso de arrendamiento de materiales informáticos de que dicho gasto no se ha repercutido en las familias (Anexo VIII).

3.– Kudeaketa Ekonomikoaren Zuzendaritzak egokitzat jotzen dituen eta dirulaguntza behar bezala aplikatu dela egiaztatzeko aukera ematen duten frogagiriak egiaztatuko ditu diruz lagundutako jardueraren guztizko zenbatekoari dagokionez, eta onuradunari eskatu ahal izango dio hasieran eskatu ez diren frogagiriak aurkezteko, zeinak zaintzapean eta eskura eduki beharko baititu.

3.– La Dirección de Gestión Económica procederá a la comprobación de los justificantes que estime oportunos respecto del total importe de la actividad subvencionada y que permitan obtener una evidencia razonable sobre la adecuada aplicación de la subvención, pudiendo requerir al beneficiario la entrega de los justificantes no exigidos inicialmente, y que este deberá mantener en custodia y a disposición.

4.– Aurkeztutako justifikazioaren ondorioz egiaztatzen bada dirulaguntzak benetan egindako gastuak gainditzen dituela, dagokion itzulketa-prozedura hasiko da.

4.– En el supuesto de que, como consecuencia de la justificación presentada, se constate que la ayuda supera a los gastos efectivamente realizados se iniciará el correspondiente procedimiento de reintegro.

Hamaikagarrena.– Onuradunen betebeharrak.

Undécimo.– Obligaciones de las personas beneficiarias.

1.– Onuradunek berehala jakinarazi beharko diote Kudeaketa Ekonomikoaren Zuzendaritzari dirulaguntza emateko baldintzetan izandako edozein aldaketa. Aldaketa horien berri ez ematea nahikoa arrazoi izango da laguntza errebokatzeko.

1.– Las personas beneficiarias estarán obligadas a comunicar de inmediato a la Dirección de Gestión Económica, cualquier modificación de las condiciones en las que se ha concedido la subvención. La falta de comunicación de estas modificaciones podrá ser causa suficiente para la revocación de la ayuda.

2.– Laguntza zertarako eman den, hartarako erabili beharko da, ez beste ezertarako.

2.– Utilizar la subvención para el concreto destino para el que ha sido concedida.

3.– Era berean, dirulaguntza ematen duen administrazioak, Herri Kontuen Euskal Epaitegiak eta Administrazioaren Kontrol Ekonomikoko Bulegoak egindako egiaztatze-jarduerak onartu beharko ditu onuradunak, EAEko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 50.2 artikuluan ezarritakoari jarraikiz.

3.– Asimismo, el mencionado beneficiario o beneficiaria de la subvención queda obligado u obligada a someterse a las actuaciones de comprobación que efectúe la Administración concedente, el Tribunal Vasco de Cuentas Públicas y las de control que realice la Oficina de Control Económico de la Administración, tal como se determina en el artículo 50.2, del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak, sail eskudunaren bitartez, auditoretzak egin ahal izango ditu ikastetxeetan, emandako datuak egiazkoak direla egiaztatzeko.

La Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi, a través del Departamento competente, podrá realizar auditorías en los centros para verificar que los datos aportados son ciertos.

Hamabigarrena.– Dirulaguntza emateko erabakiaren aldaketa.

Duodécimo.– Modificación de la concesión.

Dirulaguntza emateko kontuan hartutako baldintzak aldatzen badira, eta, nolanahi ere, aldi berean beste ekarpen batzuk lortzen badira arauetan baimendutako kasuetatik kanpo, dirulaguntza emateko erabakia aldatu ahal izango da, dirulaguntzei buruzko legerian ezarritako baldintzetan.

Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, y en todo caso la obtención concurrente de otras aportaciones fuera de los casos permitidos en las normas reguladoras, podrá dar lugar a la modificación del Acuerdo de concesión, en los términos establecidos en la legislación de subvenciones.

Hamahirugarrena.– Laguntza itzultzea eta balizko ez-betetzeak mailakatzeko irizpideak.

Decimotercero.– Reintegro de la ayuda y criterios de graduación de los posibles incumplimientos.

1.– Erabaki honetan emandako dirulaguntza jasotzeko ezarritako edozein baldintza edo betebeharrak betetzen ez badira, edo azaroaren 17ko 38/2003 Legearen 37. artikuluan ezarritako kasuren bat gertatzen bada (besteak beste, laguntza ez erabiltzea diruz lagundu daitezkeen gastuetarako), arrazoi nahikoa izango da laguntza kobratzeko eskubidea galdu dela eta/edo itzuli behar dela erabakitzeko, lege horretan ezarritako prozedurarekin bat etorriz.

1.– El incumplimiento de cualquiera de las condiciones impuestas con motivo de la concesión realizada en el presente Acuerdo y de las obligaciones establecidas, así como la concurrencia de cualquiera de los supuestos establecidos en el artículo 37 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, entre ellos la no aplicación de la ayuda a los gastos subvencionables, serán causas suficientes para determinar la pérdida del derecho al cobro y/o el reintegro de la ayuda conforme al procedimiento establecido en dicha ley.

2.– Laguntza itzultzeko, Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 42. artikuluan horretarako ezarritako prozedurari jarraituko zaio, bidezkoak diren gainerako ekintzak alde batera utzi gabe.

2.– Para proceder al reintegro se seguirá el procedimiento establecido al efecto en el artículo 42 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, sin perjuicio de las demás acciones que procedan.

AZKEN APARTATUETAKO LEHENENGOA
APARTADO FINAL PRIMERO

Erabaki honetan ematen diren dirulaguntzak honako hauetan xedatutakoaren mende egongo dira: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea; Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legea; azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartutako Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren VI. tituluan eta VII. tituluaren III. kapitulua; Dirulaguntzei buruzko 38/2003 Lege Orokorrean adierazitako oinarrizko araudia, eta azken horren erregelamendua onartzen duen 887/2006 Errege Dekretua.

Las subvenciones concedidas en el presente Acuerdo se sujetan a lo dispuesto en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas; la Ley 40/2015, de 1 de octubre de Régimen Jurídico del Sector Público; el Título VI y Capítulo III del Título VII del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre y a la regulación básica recogida en la Ley 38/2003, General de Subvenciones y en el Real Decreto 887/2006, por el que se aprueba el reglamento de esta última.

AZKEN APARTATUETAKO BIGARRENA
APARTADO FINAL SEGUNDO

Erabaki honek onartzen den egunetik aurrera izango ditu ondorioak, eta emandako dirulaguntzak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko dira, zenbatekoa, xedea eta ikastetxea adierazita.

El presente Acuerdo surtirá efectos a partir de su fecha de aprobación, y las subvenciones concedidas se publicarán en el Boletín Oficial del País Vasco con indicación del importe, objeto, y centro docente.

AZKEN APARTATUETAKO HIRUGARRENA
APARTADO FINAL TERCERO

Erabaki honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beraren aurka, aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkez dakioke Gobernu Kontseiluari, hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzien Salan, bi hileko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra el presente Acuerdo, que agota la vía administrativa, se podrá interponer con carácter potestativo un recurso de reposición ante el Consejo de Gobierno, en el plazo de un mes o un recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses, a contar en ambos casos desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental