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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

219. zk., 2020ko azaroaren 5a, osteguna

N.º 219, jueves 5 de noviembre de 2020


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
4690
4690

89/2020 EBAZPENA, urriaren 29koa, Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendariarena, zeinaren bidez xedatzen baita argitara ematea Euskal Estatistika Erakundearen eta Estatistikako Institutu Nazionalaren arteko lankidetza-hitzarmena, EAEko lurralde-eremuan 2020ko nekazaritza-errolda egitekoa.

RESOLUCIÓN 89/2020, de 29 de octubre, del Director de la Secretaría del Gobierno y de Relaciones con el Parlamento, por la que se dispone la publicación del convenio de colaboración entre Euskal Estatistika Erakundea/Instituto Vasco de Estadística y el Instituto Nacional de Estadística para la realización del censo agrario 2020, en el ámbito territorial de la CAPV.

Euskal Estatistika Erakundeak hitzarmena sinatu du, eta, eman behar zaion publikotasuna emateko, honako hau

Habiéndose suscrito por el Euskal Estatistika Erakundea/Instituto Vasco de Estadística el Convenio referenciado, y a los efectos de darle la publicidad debida,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Artikulu bakarra.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea Euskal Estatistika Erakundearen eta Estatistikako Institutu Nazionalaren arteko lankidetza-hitzarmenaren testua; hitzarmenaren helburua EAEko lurralde-eremuan 2020ko nekazaritza-errolda egitea da, eta testua ebazpen honen eranskinean jasota dago.

Artículo único.– Publicar en el Boletín Oficial del País Vasco el texto del convenio de colaboración entre Euskal Estatistika Erakundea/Instituto Vasco de Estadística y el Instituto Nacional de Estadística para la realización del censo agrario 2020, en el ámbito territorial de la CAPV, que figura como Anexo a la presente.

Vitoria-Gasteiz, 2020ko urriaren 29a.

En Vitoria-Gasteiz, a 29 de octubre de 2020.

Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendaria,

El Director de la Secretaría del Gobierno y de Relaciones con el Parlamento,

JON IÑAKI URBINA GARCÍA DE VICUÑA.

JON IÑAKI URBINA GARCÍA DE VICUÑA.

ERANSKINA, JAURLARITZAREN IDAZKARITZAKO ETA LEGEBILTZARRAREKIKO HARREMANETARAKO ZUZENDARIAREN URRIAREN 29KO 89/2020 EBAZPENARENA
ANEXO A LA RESOLUCIÓN 89/2020, DE 29 DE OCTUBRE, DEL DIRECTOR DE LA SECRETARÍA DEL GOBIERNO Y DE RELACIONES CON EL PARLAMENTO.
HITZARMENA, ESTATISTIKAKO INSTITUTU NAZIONALAREN ETA EUSKAL ESTATISTIKA ERAKUNDEAREN ARTEKOA, EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 2020KO NEKAZARITZA ERROLDA EGITEKO.
CONVENIO ENTRE EL INSTITUTO NACIONAL DE ESTADÍSTICA Y EUSKAL ESTATISTIKA ERAKUNDEA/INSTITUTO VASCO DE ESTADÍSTICA PARA LA REALIZACIÓN DEL CENSO AGRARIO 2020, EN EL ÁMBITO TERRITORIAL DE LA COMUNIDAD AUTÓNOMA DE PAÍS VASCO.
HAUEK BILDU DIRA
REUNIDOS

Alde batetik, Juan Manuel Rodríguez Poo jauna, Estatistikako Institutu Nazionaleko presidentea, urriaren 22ko 1325/2018 Errege Dekretuaren bidez izendatua, erakunde haren izenean eta hura ordezkatuz, maiatzaren 11ko 508/2001 Errege Dekretuaren bidez onetsitako Estatistikako Institutu Nazionalaren Estatutuaren 5.2 artikuluak esleitutako eskumenak baliatuz eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 48.2 artikuluarekin bat etorriz.

De una parte D. Juan Manuel Rodríguez Poo, Presidente del Instituto Nacional de Estadística nombrado mediante Real Decreto 1325/2018, de 22 de octubre, en nombre y representación del citado Instituto, en el ejercicio de las competencias atribuidas por el artículo 5.2 del Estatuto del Instituto Nacional de Estadística, aprobado mediante Real Decreto 508/2001, de 11 de mayo y de acuerdo al artículo 48.2 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.

Eta, bestetik, Josu Mirena Iradi Arrieta, Euskal Estatistika Erakundea/Instituto Vasco de Estadística (aurrerantzean, Eustat) erakundeko zuzendari nagusia, esandako organismoaren izenean, Euskal Autonomia Erkidegoko Estatistikaren apirilaren 23ko 4/1986 Legeak agindutako zereginetako bat baliatuz, Gobernu Kontseiluak 2020ko uztailaren 21ean emandako baimenaren bitartez. Hau

Y de otra parte, D. Josu Mirena Iradi Arrieta, Director General del Euskal Estatistika Erakundea/Instituto Vasco de Estadística (en adelante, Eustat), en nombre del citado Organismo, según las atribuciones que le asigna La Ley 4/1986, de 23 de abril, de Estadística de la Comunidad Autónoma de Euskadi, en virtud de la autorización otorgada por el Consejo de Gobierno en su sesión de 21 de julio de 2020.

AZALTZEN DUTE:
EXPONEN

Urriaren 31ko 410/2016 Errege Dekretuaren bidez onetsitako 2017-2020 aldirako Estatistika Plan Nazionalak ezartzen duenez, Estatistikako Institutu Nazionalaren (aurrerantzean, INE) erantzukizuna da 2020ko Nekazaritza Errolda estatistika-eragiketa egitea Estatuan, eta ekainaren 27ko 8/2019 Legearen bidez onetsitako 2019-2022 aldirako Euskal Estatistika Planak Eustati esleitzen dio 2020ko Nekazaritza Errolda egiteko obligazioa Euskal Autonomia Erkidegoaren lurralde-eremuan.

Que el Plan Estadístico Nacional 2017-2020, aprobado mediante Real Decreto 410/2016, de 31 de octubre, establece la responsabilidad del Instituto Nacional de Estadística (en adelante INE) de elaborar la operación estadística Censo Agrario 2020 a nivel estatal y el Plan Vasco de Estadística 2019-2022 aprobado por la Ley 8/2019 de 27 de junio, asigna a Eustat la obligación de realizar el Censo Agrario 2020 en el ámbito territorial de la C.A. de Euskadi.

Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2018ko uztailaren 18ko 2018/1091 (EB) Erregelamenduaren esparruan (nekazaritza-ustiategien estatistika integratuei buruzkoa), administrazio-erregistroak modu masiboan erabiliz gauzatuko da lehendabizikoz 2020ko Nekazaritza Errolda, bai errolda-direktorioa egiteari dagokionez, bai erregistroko informazioa zuzenean biltzeari dagokionez –eta, hala, informazio hori aurrez aurre jasotzea saihestuko da–. Zehazki, administrazio-informazio aitortua erabiliko da zuzenean, Nekazaritza Politika Bateratuaren (aurrerantzean NPB) laguntzak eskatzen dituzten direktorioko ustiategietarako.

Que por primera vez el Censo Agrario 2020, en el marco del Reglamento (UE) 2018/1091 del Parlamento Europeo y del Consejo de 18 de julio de 2018 relativo a las estadísticas integradas sobre explotaciones agrícolas, se llevará a cabo a partir del uso masivo de registros administrativos, tanto para la confección del directorio censal como para la incorporación directa de la información registral evitando la recogida directa. En concreto, para aquellas explotaciones del directorio que soliciten ayudas de la Política Agraria Común (en adelante PAC), se utilizará de forma directa la información administrativa declarada.

Estatistika-ikerketa honi dagokionez Estatuak eta Euskal Autonomia Erkidegoak interes komuna izateak ahaleginak bateratzea eskatzen du; izan ere, Estatuak eskumen esklusiboa du estatu-xedeetarako estatistiken gainean –Espainiako Konstituzioaren 149.1.31 artikuluaren arabera–, eta beste horrenbeste Euskal Autonomia Erkidegoak bere xede eta eskumenetarako, EAEko Autonomia Estatutuaren 10.37 artikuluaren arabera (abenduaren 18ko 3/1979 Lege Organikoaren bidez onetsia).

Que la existencia de un interés común del Estado y de la C.A de Euskadi en esta investigación estadística determina la conveniencia de aunar esfuerzos, en tanto que el Estado goza de competencia exclusiva sobre la estadística para fines estatales, según el artículo 149.1.31 de la Constitución, y la C.A. de Euskadi tiene competencia exclusiva en materia estadística para sus propios fines y competencias, según el artículo 10.37 del Estatuto de Autonomía de Euskadi, aprobado por Ley Orgánica 3/1979, de 18 de diciembre.

Funtzio Estatistiko Publikoari buruzko maiatzaren 9ko 12/1989 Legearen 26.r) artikuluak jasotzen duenez, Estatistikako Institutu Nazionalari dagokio «beste administrazio publiko batzuekin akordioak eta hitzarmenak egitea, administraziook esleituta dauzkaten estatistikei dagokienez». Halaber, lege-testu horren beraren 41.1 artikuluak dioenez, Estatuko administrazioaren eta autonomia-erkidegoen estatistika-zerbitzuek eragiketa estatistikoak egiteko hitzarmenak egin ahal izango dituzte, baldin eta komenigarria bada eragiketa horiek gauzatzeko, eraginkor jokatzeko edo bikoiztasun eta gastuak saihesteko.

Que la Ley 12/1989, de 9 de mayo de la Función Estadística Pública establece en el artículo 26.r) que al Instituto Nacional de Estadística le corresponde «La celebración de acuerdos y convenios con otras Administraciones públicas en lo relativo a las estadísticas que tengan encomendadas». Asimismo el artículo 41.1 de la misma norma recoge que «Los servicios estadísticos de la Administración del Estado y de las Comunidades Autónomas podrán celebrar convenios relativos al desarrollo de operaciones estadísticas cuando ello convenga para el perfeccionamiento y eficacia de las mismas o para evitar duplicidades y gastos».

Euskal Autonomia Erkidegoko estatistikari buruzko apirilaren 23ko 4/1986 Legeak 3. artikuluko 2. zenbakian ezartzen duenez, EAEk lankidetza-hitzarmenak sinatu ahal izango ditu Estatuarekin, egindako estatistikak bien artean aprobetxatu ahal izateko; hau da, bai Euskal Autonomia Erkidegoak baliatu ahal izateko, bai Estatuak erabiltzeko.

Que la Ley 4/1986, de 23 de abril, de Estadística de la Comunidad Autónoma de Euskadi establece en el apartado 2 del artículo 3 que la Comunidad Autónoma podrá celebrar con el Estado Convenios de Cooperación a efectos del mutuo aprovechamiento de estadísticas que sirvan a la vez a la Estadística de aquella y a la Estadística para fines estatales.

Horregatik guztiagatik, eta kontuan harturik INEk eta Eustatek egokiro jardun dutela hainbatetan lankidetzan arlo horretan, eta, gainera, ikusirik garrantzitsua dela informatzaileen karga murriztea eta baliabide eta ahalegin publikoak aurreztea, bi aldeek hitzarmen hau sinatzea erabaki dute, honako klausula hauen arabera:

Por todo ello, y teniendo en cuenta que el INE y Eustat han llevado a cabo de forma satisfactoria diversas colaboraciones en esta materia, y por otro, la importancia de reducir la carga de los informantes y de ahorrar recursos y esfuerzos públicos, ambas partes han acordado suscribir el presente Convenio conforme a las siguientes

KLAUSULAK
CLÁUSULAS

Lehenengoa.– Hitzarmenaren xedea.

Primera.– Objeto del Convenio.

Hitzarmen honen helburua da INEren eta Eustaten arteko lankidetza formalizatzea, 2020ko Nekazaritza Errolda egiteko Euskal Autonomia Erkidegoaren lurralde-eremuan.

El presente Convenio tiene por objeto formalizar la colaboración entre el INE y Eustat para la realización del Censo Agrario de 2020 en el ámbito territorial de la C.A. de Euskadi.

Bigarrena.– 2020ko Nekazaritza Errolda egitea Euskal Autonomia Erkidegoan.

Segunda.– Desarrollo del Censo Agrario 2020 en la C.A. de Euskadi.

1.– Metodologia, direktorioa eta inkestan bildu beharreko aldagaiak.

1.– Metodología, directorio y variables a encuestar.

Hitzarmena indarrean jartzen den egunean, INEk 2020ko Nekazaritza Erroldaren proiektua eta metodologia emango dizkio Eustati. Datu-bilketari ekin baino hamabost egun lehenago, Eustatek metodologia horren egokitzapenaren ezaugarriak emango dizkio INEri, bai eta ikertzen diren aldagai gehigarriak ere.

El INE facilitará a Eustat, en la fecha que entre en vigor el Convenio, el Proyecto y la Metodología del Censo Agrario 2020. Eustat facilitará al INE quince días antes del inicio de la recogida las características de la adaptación a su recogida de esta metodología, así como las variables adicionales que se investiguen.

Nekazaritza Errolda egiteko lehen fasean, Euskal Autonomia Erkidegoko nekazaritza-ustiategien titularren oinarrizko esparrua edo direktorioa egin beharko da, ahalik eta kalitate handienarekin. Horretarako, bi erakundeek uste dute komenigarria dela Euskal Autonomia Erkidegoko Nekazaritza Erroldan erabiliko den behin betiko direktorioa lortzen laguntzea, ahaleginak batzen saiatuz eta ahalik eta estaldura handiena bermatzen lagunduz.

La primera fase de la realización del Censo Agrario consiste en disponer de un marco base o directorio de titulares de explotaciones agrícolas residentes en la C.A. de Euskadi con la mayor calidad posible. Para ello, ambas instituciones estiman conveniente colaborar en la obtención del directorio definitivo que se utilizará en el Censo Agrario en la C.A. de Euskadi, tratando de aunar esfuerzos y contribuyendo a asegurar la mayor cobertura del mismo.

INEk 2020ko maiatzaren 1ean bidaliko dio Eustati erabilgarri dagoen behin-behineko esparrua, zeina Espainiako Estaturako jarraitutako metodologiarekin egin beharrekoa baita. Hori horrela, ustiapena Nekazaritza Politika Bateratuaren iazko fitxategiaren parte izan ote zen jasoko du.

El INE remitirá a Eustat el marco provisional disponible a 1 de mayo de 2020. Este marco se habrá formado con la metodología seguida para el marco nacional. Incorporará la información sobre si la explotación formó parte del fichero de la PAC del año anterior.

Eustatek nekazaritza-ustiategien titularren direktorioekin kontrastatuko du jasotako informazioa, eta egokitzat jotzen dituen aldaketa-proposamenak egingo dizkio Estatistikako Institutu Nazionalari. Altek edo aldaketek unean eskuragarri egon daitekeen informazio guztia jaso beharko dute, betiere INEk igorritako direktorioaren egiturari jarraituz.

Eustat contrastará con sus directorios de titulares de explotaciones agrícolas la información recibida y formulará al INE las propuestas de modificación que considere oportunas. Las posibles altas o cambios deberán contener toda la información que pueda estar disponible en el momento, siguiendo la estructura del directorio remitido por el INE.

Eustatek bi erakundeen artean landutako eta adostutako ustiategien direktorioa erabiliko du.

Eustat utilizará el Directorio de las explotaciones elaborado y consensuado por ambos organismos.

Euskal Autonomia Erkidegoan Europako Erregelamenduaren III. eranskineko datuak jasotzeko –NPBren laguntza-eskaera bakarrean jaso ez diren nekazaritza-ustiategietakoak–, Estatu osorako baliatutako galdera sorta erkidea baliatuko da edukiari dagokionez, baina formatu elebidunean joango da (gaztelaniaz eta euskaraz) eta bi erakunde sinatzaileen anagrama erantsiko da. Eustat arduratuko da galdetegiaren itzulpenaz, fotokonposizioaz eta tiradaz, bai eta gainerako bilketa-bitartekoetako instrumentazioaz ere. Era berean, posta-galdetegi nazionalari dagokion jarraibide-orria euskaratuko du.

Para la recogida de datos del Anexo III del Reglamento europeo en la C.A. de Euskadi, de aquellas explotaciones agrícolas que no se hayan recogido por la Solicitud Única de ayudas de la PAC, se utilizará el cuestionario común para todo el Estado, en cuanto a contenido, pero en formato bilingüe castellano/euskera, incorporándose en todos ellos el anagrama de las dos instituciones firmantes. Eustat se encargará de la traducción, fotocomposición y tirada del cuestionario, así como su instrumentación en el resto de medios de recogida. Realizará, asimismo, la traducción al euskera de la hoja de instrucciones correspondiente al cuestionario postal nacional.

Halaber, Europako Erregelamenduaren IV. eranskineko informazioa lortuko da, zeina erroldatzat hartuko baita Euskal Autonomia Erkidegoan, esparruko unitate guztietara zabalduz. Horretaz gainera, Eustatek galdera propioak txertatu ahal izango ditu Euskal Autonomia Erkidegoari buruzko informazio esklusiboa biltzeko.

Igualmente se procederá para la obtención de la información del Anexo IV del Reglamento Europeo, que tendrán carácter censal en la C.A. de Euskadi, extendiéndose a todas las unidades del marco. Además, Eustat podrá incorporar preguntas propias para recoger información de interés exclusivo de la C.A. de Euskadi.

2.– Errolda sustatzea.

2.– Promoción del Censo.

Bi erakundeek 2020ko Nekazaritza Errolda sustatzeko gutun bat bidaliko diete galdetegiari erantzun behar dioten ustiategi guztiei, gaztelaniaz eta euskaraz, Estatistikako Institutu Nazionaleko Estatistika Produktuen zuzendari nagusiak eta Eustateko zuzendari nagusiak sinatuta, Euskal Autonomia Erkidegoan 2020ko Nekazaritza Errolda nola garatuko den jakinaraziz.

Ambos organismos enviarán una carta de promoción del Censo Agrario 2020 en formato bilingüe castellano/euskera, firmada por el Director General de Productos Estadísticos del INE y por el Director General de Eustat, a todas las explotaciones que deben contestar al cuestionario, anunciando la forma en que se va a desarrollar el Censo Agrario 2020 en la C.A. de Euskadi.

Era berean, bi erakundeek elkarrekin egingo dute 2020ko Nekazaritza Erroldatik jasotako datuen estaldura eta kalitatea hobetzeko egokitzat jotzen den beste edozein sustapen Euskal Autonomia Erkidegoaren lurralde-eremuan, eta bi institutuen izenak agertu beharko dute EAEko berariazko edozein publizitate-euskarritan.

Así mismo, ambos organismos realizarán conjuntamente, en el ámbito territorial de la C.A. de Euskadi, cualquiera otra promoción que se considere idónea para la mejora de la cobertura y de la calidad de los datos recogidos del Censo Agrario 2020, debiendo figurar los nombres de los dos Institutos en cualquiera de los soportes publicitarios que se utilicen específicos de la C.A. de Euskadi.

3.– Informazioa jasotzea.

3.– Recogida de la información.

INEk 2020ko abuztuaren 31 baino lehen bidaliko dio Eustati NPBren fitxategiaren bidez jaso diren direktorioko unitateen zerrenda. Unitate horiek Erregelamenduaren III. eranskineko informazioa biltzeko fasetik kanpo geratuko dira.

a) El INE remitirá a Eustat antes del 31 de agosto de 2020 la relación de unidades del directorio que se han recibido a través del fichero de la PAC. Estas unidades se excluirán de la fase de recogida de la información del Anexo III del Reglamento.

Lanaren antolamenduak hala eskatzen badu, INEk Eustateko langileentzako prestakuntza-ikastaroak antolatu eta emango ditu informazioa bildu aurreko hilabeteetan, Eustateko agenteak prestatzeaz eta errolda-informazioa kontrolatzeaz eta arazteaz arduratzen diren langileak trebatzeko. INEk Eustaten eskura ipiniko ditu Estatuko bilketarako prestatu diren eskuliburuak.

El INE, si la organización del trabajo lo requiere, organizará e impartirá los cursos de formación del personal de Eustat responsable de la formación de agentes y del control y depuración de la información censal durante el mes anterior a la recogida de información. El INE suministrará a Eustat los manuales que se hayan preparado para la recogida nacional.

Eustatek hautatu, kontratatu eta trebatuko ditu datu-bilketan parte hartzen duten langile guztiak.

Eustat seleccionará, contratará y formará a la totalidad del personal que participe en la recogida de datos.

Eustat arduratuko da erabat landa-lanaz, eta kontuan hartu beharko ditu bilketa-prozedura eta proiektuan jasotako INEren arauak. Eta aintzat hartu beharko ditu, halaber, klausula honetako a) letran aipatutako prestakuntza-ikastarotik edo Eustatek eta INEk bilketan adostutako beste edozein arau orokorretatik eratorritakoak ere, halakorik balitz.

Eustat se responsabilizará íntegramente del trabajo de campo, de acuerdo con el procedimiento de recogida y las normas del INE contenidas en el proyecto y las que se deriven, en su caso, del curso de formación aludido en el apartado a) de esta Cláusula o de cualquier otra norma general que Eustat y el INE acuerden durante la recogida.

Euskal Autonomia Erkidegoko informazio-bilketa 2020ko azken hiruhilekoan hasiko da, eta amaituta egon beharko du 2021eko martxoaren 15erako.

La recogida de información en la C.A. de Euskadi se iniciará en el último trimestre de 2020, debiendo estar finalizada el 15 de marzo de 2021.

INEk eta Eustatek ezarriko dute ikuskapen- eta kontrol-sistema. Bereziki, bi erakundeek datu-bilketari buruzko txostenak bidaltzeko egutegia adostuko dute, landa-lanaren gorabeherak barne.

El INE y Eustat establecerán el sistema de inspección y control. En particular, ambos organismos acordarán el calendario de remisión de los informes sobre la recogida de datos, que incluirán las incidencias del trabajo de campo.

NPBren fitxategietako eta beste administrazio-erregistro batzuetako datuak biltzeko, INEk 2020ko urriaren 15a baino lehen bidaliko dizkio Eustati bi aldeek adostutako formatura zuzenean iraulitako informaziotik eskuratutako datuak.

Para la recogida de datos procedentes de los ficheros de la PAC y otros registros administrativos, el INE enviará a Eustat los datos obtenidos del volcado directo de la información al formato consensuado por ambas partes antes del 15 de octubre de 2020.

4.– Informazioa araztea, grabatzea eta baliozkotzea.

4.– Depuración, grabación y validación de la información.

INEk hitzarmena indarrean jartzen den egunean bidaliko dizkio Eustati eskuz arazteko arauak eta grabaketa-erregistroaren diseinua, galdetegiko aldagaien formatuarekin eta baliozkotzeekin, bai zuzenean jasotako informaziorako, bai Nekazaritza Politika Bateratuaren fitxategietatik eta beste administrazio-erregistro batzuetatik lortutako datuetarako.

El INE enviará a Eustat en la fecha que entre en vigor el Convenio las normas de depuración manual y el diseño de registro de grabación con el formato y las validaciones de las variables del cuestionario, tanto para la información recogida de manera directa como para la obtenida de los ficheros de la PAC y otros registros administrativos.

Prozesu automatiko bat baliatuko da grabatutako datuak eta administrazio-erregistroetatik lortutakoak baliozkotzeko eta haien kontrol logikoa egiteko, INEra bidali aurretik informatikoki tratatze aldera. Eustatek bi fitxategitan bidaliko dio INEri grabatutako eta baliozkotutako informazioa, INEk finkatutako erregistroaren diseinuaren arabera. Lehenengoa 2020ko abenduaren 20a baino lehen bidaliko da, NPBren sistemaren bidez bete gabeko datuak biltzeko erabilitako direktorioan agertzen diren titular guztien ehuneko hogeita bosti dagokion informazioarekin, bai eta Erregelamenduaren IV. eranskineko aldagaiak dituzten unitate guztien ehuneko hogeita bosti buruzko informazioarekin ere. Bigarren fitxategiak esparruko unitate guztien informazio guztia jasoko du, eta 2021eko apirilaren 30a baino lehen helaraziko da INEra.

Tanto los datos grabados como los datos obtenidos de registros administrativos serán sometidos a un proceso automático de validación y control lógico antes de ser enviados al INE para su tratamiento informático. Eustat remitirá al INE la información grabada y validada, de acuerdo al diseño del registro fijado por el INE, en dos ficheros. El primero se remitirá antes del 20 de diciembre de 2020 con la información correspondiente al veinticinco por ciento del total de titulares que figuran en el directorio utilizado para la recogida de datos no cumplimentados a través del sistema de la PAC y al veinticinco por ciento del total de las unidades con las variables del Anexo IV del Reglamento. El segundo fichero contendrá la totalidad de la información, de todas las unidades del marco, y se remitirá al INE antes del 30 de abril de 2021.

Bi fitxategi horiek jaso ondoren, INEk datuak egiaztatu eta baliozkotuko ditu. Hilabeteko epean, Eustati jakinaraziko dio datuok onesten edo baztertzen dituen. Onetsi ezean, bueltatu egingo dira arrazoiak adierazita, eta, hamabost eguneko epean, Eustatek zuzendu eta berriro entregatuko ditu.

Recibidos estos dos ficheros, el INE procederá a la comprobación y validación de los datos. En un plazo de un mes comunicará a Eustat la aceptación o el rechazo de los mismos. En caso de no aceptarlos, se procederá a su devolución, indicando los motivos, y, en el plazo de quince días, Eustat procederá a su corrección y devolución.

INEk bi fitxategi itzuliko dizkio Eustati:

El INE devolverá a Eustat dos ficheros:

Euskal Autonomia Erkidegoko ustiategien galdetegiko informazioa biltzen duen fitxategia, erabat araztua eta baliozkotuta, b) letran aipatutako erregistro-diseinuari eutsiz. Estatistikako Institutu Nazionalak Eustatekin adostu beharko du erregistroetan egindako edozer aldaketa.

el fichero con la información del cuestionario totalmente depurada y validada de las explotaciones ubicadas en la C.A. de Euskadi, manteniendo el diseño de registro referido en el apartado b). Cualquier modificación de los registros por parte del INE habrá sido consensuada con Eustat.

Amaierako fitxategiaren kopia bat, eratorritako aldagaiekin eta jasogailuekin, baita fitxategien arteko elkarrekikotasuna ere.

Una copia del fichero final, con las variables derivadas y los elevadores, junto con la correspondencia entre ambos ficheros.

2021eko uztailaren 1a baino lehen, fitxategien lehen bidalketa egingo da III. eranskineko aldagaiei dagokien informazioarekin, eta, 2021eko abenduaren 31 baino lehen, bigarren bidalketa, IV. eranskineko aldagaiei dagokien informazioarekin.

Antes del 1 de julio de 2021 se realizará un primer envío de los ficheros con la información correspondiente a las variables del Anexo III y, antes del 31 de diciembre de 2021, un segundo envío con la información correspondiente a las variables del Anexo IV.

Hirugarrena.– Emaitzak ustiatzea eta argitaratzea.

Tercera.– Explotación y publicación de resultados.

Eustatek Euskal Autonomia Erkidegoko 2020ko Nekazaritza Erroldaren emaitzak ustiatu eta argitaratu ahal izango ditu, egoki iritzitakoak.

Eustat podrá realizar la explotación y publicación de los resultados del Censo Agrario 2020 referentes a la C.A. de Euskadi que estime convenientes.

Estatistikako Institutu Nazionalaren behin betiko fitxategietan oinarrituta Nekazaritza Erroldaren gainean zabaltzen diren produktu espezifiko guztietan honako hau adierazi behar da: «Iturria: INE, Euskal Estatistika Erakundea/Instituto Vasco de Estadística (Eustat) erakundearen lankidetzarekin Euskal Autonomia Erkidegoan».

En cualquiera de los productos de difusión específicos de los resultados del Censo Agrario a partir de los ficheros definitivos que realice el INE se hará constar «Fuente: INE en colaboración con el Euskal Estatistika Erakundea/Instituto Vasco de Estadística (Eustat) en la Comunidad Autónoma de Euskadi».

Era berean, Eustaten behin betiko fitxategietan oinarrituta Nekazaritza Erroldaren gainean zabaltzen diren produktu espezifiko guztietan honako hau adierazi behar da: «Iturria: Eustat, Estatistikako Institutu Nazionalaren (INE) lankidetzarekin Euskal Autonomia Erkidegoan».

Igualmente, en cualquiera de los productos de difusión específicos de los resultados del Censo Agrario a partir de los ficheros definitivos que realice el Eustat se hará constar «Fuente: Eustat en colaboración con el Instituto Nacional de Estadística (INE) en la Comunidad Autónoma de Euskadi».

Laugarrena.– Finantzaketa.

Cuarta.– Financiación.

Estatistikako Institutu Nazionalak, bere gastuen aurrekontuko 6. kapituluko 27.101.923C.640.08 aurrekontu-aplikazioaren kargura, ehun eta laurogeita zazpi mila eta hirurogeita hamabost euro eta hogeita hamar zentimo (187.075,30 euro) ordainduko dizkio Eustati, Nekazaritza Politika Bateratuko laguntzen eskaera bakarretik ez datozen ustiategiei buruzko Erregelamenduaren III. eta IV. eranskinetako informazioa jasotzearen kostua kalkulatzearen ondorioz.

El INE, con cargo a la aplicación presupuestaria 27101923C64008, del capítulo 6 de su Presupuesto de Gastos, abonará a Eustat la cantidad de ciento ochenta y siete mil setenta y cinco euros con treinta céntimos de euro (187.075,30 euros), resultado de la estimación del coste de la recogida de la información del Anexo III y IV del Reglamento de aquellas explotaciones cuya información no provenga de la Solicitud Única de ayudas de la PAC, y que por tanto haya que recoger de manera directa.

Estatistikako Institutu Nazionalak honela ordainduko dio Eustati ateratzen den kopurua:

El abono por el INE a Eustat de la cantidad resultante se realizará de la siguiente forma:

Guztizkoaren % 25 –hau da, berrogeita sei mila zazpiehun eta hirurogeita zortzi euro eta laurogeita hiru zentimo (46.768,83 euro)–, datuak biltzeko erabilitako direktorioan agertzen diren titular guztien % 25i dagokion grabatutako eta balidatutako informazioa ematean, 2020ko gastu-aurrekontuaren kargura.

El 25% del total, es decir, cuarenta y seis mil setecientos sesenta y ocho euros con ochenta y tres céntimos de euro (46.768,83 euros) a la entrega de la información grabada y validada correspondiente al 25% del total de los titulares que figuran en el directorio utilizado para la recogida de datos, con cargo al presupuesto de gastos del año 2020.

Gainerako % 75a –hau da, ehun eta berrogei mila hirurehun eta sei euro eta berrogeita zazpi zentimo (140.306,47 euro)–, INEk azken fitxategia onartzen duenean grabatutako eta baliozkotutako informazio guztiarekin, 2021eko urteko gastu-aurrekontuaren kargura.

El 75% restante, es decir, ciento cuarenta mil trecientos seis euros con cuarenta y siete céntimos de euro (140.306,47 euros) a la conformidad por parte del INE del fichero final con el total de la información grabada y validada, con cargo al presupuesto de gastos del año 2021.

Bosgarrena.– Estatistika-sekretua.

Quinta.– Secreto estadístico.

Estatistikako Institutu Nazionala eta Eustat arduratuko dira informazioa baliatzean datu pertsonalak babesten direla bermatzeaz. Informazio hori lantzen parte hartzen duten langile guztiek estatistika-sekretua gordetzeko betebeharra izango dute, eta bete egin beharko dituzte, halaber, Funtzio Estatistiko Publikoari buruzko maiatzaren 9ko 12/1989 Legea eta Erkidegoko Estatistikari buruzko apirilaren 23ko 4/1986 Legea aplikatzearen ondoriozko gainerako murrizketak ere.

El INE y Eustat se responsabilizarán de que la información se utilice de forma que la protección de los datos individuales quede totalmente garantizada, estando sometido todo el personal que participe en la elaboración, a la obligación de preservar el secreto estadístico, así como a las demás restricciones que se deriven de la aplicación de la Ley 12/1989, de 9 de mayo, de la Función Estadística Pública y la Ley 4/1986, de 23 de abril, de Estadística de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

Seigarrena.– Jarraipen Batzordea.

Sexta.– Comisión de Seguimiento.

Hitzarmenaren eta sinatzaileek hartutako konpromisoen gauzatze, jarraipen, ikuskaritza eta kontrolerako batzorde bat sortuko da, eta interpretazio- eta betetze-arazorik sortuz gero, haiek ebatziko ditu.

Se crea una Comisión de seguimiento, vigilancia y control de la ejecución del convenio y de los compromisos adquiridos por los firmantes, que resolverá los problemas de interpretación y cumplimiento que puedan plantearse.

Batzordea alde bakoitzeko hiru ordezkarik osatuko dute, eta beharra dagoen bakoitzean bilduko dira.

La Comisión estará formada por tres representantes de cada parte y se reunirá siempre que las necesidades así lo requieran.

INEren aldetik:

Por parte del INE:

– Ingurumen, Nekazaritza eta Finantza Estatistiketako zuzendariorde nagusiak.

– El/La Subdirector-a General de Estadísticas del Medioambiente, Agrarias y Financieras.

– Produkzio Estatistikoa eta Laginketa Kontrolatzeko Departamentuko zuzendariordeak.

– El/La Subdirector-a del Departamento de Control de la Producción Estadística y Muestreo.

– Nekazaritza estatistikak koordinatzeaz arduratzen den alorraren buruak.

– El/La Jefe de Área responsable de la coordinación de las Estadísticas Agrarias.

Eustaten aldetik:

Por parte del Eustat:

– Estatistika Produkzio eta Analisiko zuzendariordeak.

– El/La Subdirector-a de Producción y Análisis Estadísticos.

– Estatistika Azpiegituraren Arloko arduradunak.

– El/La Responsable del Área de Infraestructura Estadística.

– Arlo Juridiko eta Administratiboko arduradunak.

– El/La Responsable del Área Jurídico-Administrativa.

Erabakiak aho batez hartuko dira.

Las decisiones se tomarán por unanimidad.

Zazpigarrena.– Hitzarmenaren indarraldia eta luzapena.

Séptima.– Vigencia y prórroga del Convenio.

Hitzarmen hau eraginkorra izango da sektore publikoko Lankidetza Organo eta Tresnen Estatuko Erregistro Elektronikoan inskribatu eta Estatuko Aldizkari Ofizialean argitaratzen denetik aurrera, eta indarrean jarraituko du bertan adostutako lanak erabat amaitu arte eta INEk laugarren klausulan aurreikusitako ordainketa egin arte, zeina 2022ko martxoaren 31n egingo beharko baita beranduenik ere.

El presente Convenio resultará eficaz una vez inscrito en el Registro Electrónico estatal de Órganos e Instrumentos de Cooperación del sector público y publicado en el Boletín Oficial del Estado y mantendrá su vigencia hasta la total terminación de los trabajos acordados en el mismo y de la realización, por parte del INE del pago previsto en la Cláusula Cuarta, que no será más tarde del 31 de marzo de 2022.

Ez da aurreikusten hitzarmena luzatzea.

No se prevé la prórroga del Convenio.

Zortzigarrena.– Hitzarmena azkentzeko eta suntsiarazteko araubidea.

Octava.– Régimen de Extinción y Resolución del Convenio.

Sektore Publikoko Erregimen Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 51. artikuluaren arabera, hitzarmen hau azkenduko da haren xede diren jarduketak betetzen direnean edo suntsiarazteko arrazoiak gertatzen direnean.

El presente convenio, de acuerdo al artículo 51 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público, se extinguirá por el cumplimiento de las actuaciones que constituyen su objeto o por incurrir en causa de resolución.

Protokoloa suntsiarazteko arrazoi izango dira:

Son causas de resolución:

Indarraldia amaitzea hitzarmenaren luzapena adostu gabe.

El transcurso del plazo de vigencia sin haberse acordado la prórroga del mismo.

Sinatzaile guztiek aho batez hala erabakitzea.

El acuerdo unánime de los firmantes.

Sinatzaileetako batek ez betetzea bere gain hartutako betebehar edo konpromisoak.

El incumplimiento de las obligaciones y compromisos asumidos por parte de alguno de los firmantes.

Hitzarmenaren deuseztasuna deklaratzen duen erabaki judizial batengatik.

Por decisión judicial declaratoria de la nulidad del convenio.

Aurrekoez bestelako edozein arrazoirengatik, hitzarmenean edo beste lege batzuetan aurreikusita badago.

Por cualquier otra causa distinta de las anteriores prevista en el convenio o en las leyes.

Hitzarmena suntsiaraziz gero alde bakarreko ez-betetzeaz bestelako arrazoiengatik, elkarren adostasunik ez bada, suntsiarazpena beste alderdiari komunikatu beharko zaio modu frogagarrian, gutxienez bi hilabete lehenago.

La resolución del convenio por causas distintas al incumplimiento unilateral, en caso de no producirse de mutuo acuerdo habrá de ser comunicada a la otra parte de forma fehaciente con un plazo mínimo de dos meses.

Sinatzaileetako batek onartutako betebeharrak betetzen ez baditu, beste alderdiak jakinarazpen bidez eskatu ahalko dio ez betetzea konpontzeko 15 egun naturaleko epean. Epea igaro eta ez betetzeak irauten badu, errekerimendua igorri zuen alderdiak beste alderdi sinatzaileari jakinaraziko dio badela hitzarmena suntsiarazteko arrazoirik, eta hitzarmena suntsituta dagoela ulertuko da.

El incumplimiento de las obligaciones asumidas por parte de alguno de los firmantes podrá ser requerido por la otra parte mediante notificación para que en un plazo de 15 días naturales subsane el incumplimiento. Si transcurrido este plazo persistiera el incumplimiento, la parte que lo dirigió notificará a la otra parte firmante la concurrencia de la causa de resolución y se entenderá resuelto el convenio.

Hitzarmena suntsituz gero hitzarmenean bertan edo legean aurreikusitako edozer arrazoirengatik, Jarraipen Batzordeak ezarriko die amaitzeko epea hitzarmen honetatik eratorritako jarduketa amaitu gabekoei, eta epe hori luzaezina izango da.

En caso de resolución del convenio por cualquier causa prevista en el mismo o en la Ley, la Comisión de Seguimiento fijará el plazo para la finalización de las actuaciones derivadas de este convenio que estén en ejecución, plazo que será improrrogable.

Bederatzigarrena.– Aldaketa.

Novena.– Modificación.

Hitzarmen hau bi aldeen adostasunez aldatu ahalko da, haietako batek hala proposatuta. Horretarako, dagokion aldaketa-erabakia sinatu beharko da, hitzarmena indarrean dagoen bitartean formalizatua.

El presente convenio podrá ser modificado por acuerdo de ambas partes, a propuesta de cualquiera de estas, mediante la suscripción del oportuno acuerdo de modificación, formalizado durante la vigencia del mismo.

Hamargarrena.– Izaera, araubide juridiko eta jurisdikzio aplikagarriak.

Décima.– Naturaleza, régimen jurídico y jurisdicción aplicables.

Hitzarmen hau hitzarmen administratibo bat da, eta Sektore Publikoko Erregimen Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 47. artikulutik 53. artikulura bitartekoak izango ditu arau.

El presente Convenio tiene naturaleza administrativa y se regula por los artículos 47 a 53 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre de Régimen Jurídico del Sector Público.

Bestalde, hitzarmenak dirauen artean sortu litezkeen auziak, Jarraipen Batzordeak ezin izan baditu ebatzi, Administrazioarekiko Auzien Jurisdikzioa arautzen duen uztailaren 13ko 29/1998 Legearen xedatutakoarekin bat etorriz, Administrazioarekiko Auzien Jurisdikzioaren menpe ipiniko dira.

Por otro lado, las cuestiones litigiosas que se pudieran suscitar durante la vigencia del mismo y que no hayan podido ser resueltas por la Comisión de Seguimiento del Convenio, serán sometidas a la Jurisdicción Contencioso-Administrativa, de acuerdo con la Ley 29/1998, de 13 de julio, reguladora de este orden jurisdiccional.

Eta adostasunaren adierazgarri, akta honen bi ale sinatzen dituzte 2020ko urriaren 7an.

Y, en prueba de conformidad, firman el presente Convenio, por duplicado ejemplar, a 7 de octubre de 2020.

Estatistikako Institutu Nazionaleko presidentea,

El Presidente del Instituto Nacional de Estadística,

JUAN MANUEL RODRÍGUEZ POO.

JUAN MANUEL RODRÍGUEZ POO.

Euskal Estatistika Erakundeko zuzendari nagusia,

El Director del EUSTAT,

JOSU IRADI ARRIETA.

JOSU MIRENA IRADI ARRIETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental