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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

218. zk., 2020ko azaroaren 4a, asteazkena

N.º 218, miércoles 4 de noviembre de 2020


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

EKONOMIAREN GARAPEN, JASANGARRITASUN ETA INGURUMEN SAILA
DEPARTAMENTO DE DESARROLLO ECONÓMICO, SOSTENIBILIDAD Y MEDIO AMBIENTE
4664
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EBAZPENA, 2020ko urriaren 19koa, Ingurumen Administrazioaren zuzendariarena, zeinaren bidez formulatzen baita Apattaerreka eskualde-industrialdeko «18.1 (Tolosa) – Ibarrako Lursailak» azpieremuari buruzko Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren Ingurumen Adierazpen Estrategikoa.

RESOLUCIÓN de 19 de octubre de 2020, del Director de Administración Ambiental, por la que se formula la Declaración Ambiental Estratégica del Plan Especial de Ordenación Urbana referido al conjunto del subámbito «18.1 (Tolosa) – Terrenos de Ibarra», del Polígono Industrial Comarcal de Apattaerreka.

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

2018ko apirilaren 12an, Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak emandako ebazpenaren bidez, Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren ingurumen-azterketa estrategikoaren irismen-dokumentua formulatu zen. Plan Berezi hori Tolosa eta Ibarrako udal-mugarteetako Apattaerreka eskualde-industrialdeko «18.1 (Tolosa) – Ibarrako Lursailak» azpieremuari buruzkoa da (aurrerantzean, Plana).

Mediante Resolución de fecha de 12 de abril de 2018, la Dirección de Administración Ambiental formuló el documento de alcance del estudio ambiental estratégico del Plan Especial de Ordenación Urbana referido al conjunto del subámbito «18.1 (Tolosa) – Terrenos de Ibarra» del Polígono Industrial Comarcal de Apattaerreka en los términos municipales de Tolosa e Ibarra (en adelante Plan).

Iragarki baten bidez, Tolosako Udalak eta Ibarrako Udalak 45 egunez jendaurrean jarri zuten Plana eta ingurumen-azterketa estrategikoa, baita azterketa horren laburpen ez-tekniko bat ere, egoki iritzitako alegazioak aurkeztu ahal izateko, eta, halaber, iragarki hori 2019ko ekainaren 26ko (120. zk.) eta ekainaren 19ko (115. zk.) Gipuzkoako Aldizkari Ofizialean argitaratu zen.

Mediante anuncio, el Ayuntamiento de Tolosa y el Ayuntamiento de Ibarra sometió a información pública el Plan, junto con el estudio ambiental estratégico, así como un resumen no técnico de este, durante un plazo de 45 días, en orden a la presentación de cuantas alegaciones se estimasen oportunas, procediéndose a su publicación en el Boletín Oficial de Gipuzkoa n.º 120 de 26 de junio de 2019 y Boletín Oficial de Gipuzkoa n.º 115 de 19 de junio de 2019.

Jendaurrean jartzeko izapidea amaiturik, egiaztatu da ez dela alegaziorik jaso.

Una vez culminado el trámite de información pública se certifica que no se han recibido alegaciones.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 22. artikuluan ezarritakoa aplikatuz, Tolosako Udalak kontsulta egin zien ukitutako administrazio publikoei eta interesdunei, zeinak aurretik ere kontsultatuak izan baitziren arauaren 19. artikuluan ezarritakoaren arabera, eta 45 eguneko epea eman zien egoki iritzitako txostenak eta alegazioak aurkez zitzaten. Horien ondoreak espedientean daude jasota.

En aplicación del artículo 22 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, el Ayuntamiento de Tolosa consultó a las administraciones públicas afectadas y a las personas interesadas que habían sido previamente consultadas de conformidad con el artículo 19 de la norma, dando un plazo de 45 días para la emisión de los informes y alegaciones que se estimaran pertinentes, con el resultado que obra en el expediente.

2020ko irailaren 28an, Tolosako Udalak osatu du Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren ingurumen-adierazpen estrategikoaren eskabidea (Plan berezi hori Apattaerreka eskualde-industrialdeko «18.1 (Tolosa) – Ibarrako Lursailak» azpieremuari buruzkoa da), arau hauen arabera: 3/1998 Lege Orokorra, otsailaren 27koa, Euskal Herriko Ingurugiroa Babestekoa; 21/2013 Legea, abenduaren 9koa, eta 211/2012 Dekretua, urriaren 16koa, planen eta programen ingurumen-ebaluazio estrategikoaren prozedura arautzekoa.

Con fecha 28 de septiembre de 2020 el Ayuntamiento de Tolosa ha completado la solicitud de declaración ambiental estratégica del Plan Especial de Ordenación Urbana referido al conjunto del subámbito «18.1 (Tolosa) – Terrenos de Ibarra» del Polígono Industrial Comarcal de Apattaerreka en los términos municipales de Tolosa e Ibarra, de conformidad con lo dispuesto tanto en la Ley 3/1998, de 27 de febrero, general de protección del medio ambiente del País Vasco, en la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, así como en el Decreto 211/2012, de 16 de octubre, por el que se regula el procedimiento de evaluación ambiental estratégica de planes y programas.

Eskabidearekin batera, dokumentu hauek aurkeztu ziren:

La solicitud se acompaña de los siguientes documentos:

– Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren azken proposamena, 2020ko martxokoa (Plan berezi hori Tolosa eta Ibarrako udal-mugarteetako Apattaerreka eskualde-industrialdeko «18.1 (Tolosa) – Ibarrako Lursailak» azpieremuari buruzkoa da).

– Propuesta final del Plan (Plan Especial de Ordenación Urbana referido al conjunto del subámbito «18.1 (Tolosa) – Terrenos de Ibarra» del Polígono Industrial Comarcal de Apattaerreka en los términos municipales de Tolosa e Ibarra), fechada en marzo de 2020.

– Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren ingurumen-azterketa estrategikoa, 2020ko martxokoa (Plan berezi hori Tolosa eta Ibarrako udal-mugarteetako Apattaerreka eskualde-industrialdeko «18.1 (Tolosa) – Ibarrako Lursailak» azpieremuari buruzkoa da).

– Estudio ambiental Estratégico del Plan Especial de Ordenación Urbana referido al conjunto del subámbito «18.1 (Tolosa) – Terrenos de Ibarra» del Polígono Industrial Comarcal de Apattaerreka en los términos municipales de Tolosa e Ibarra, fechado en marzo de 2020.

– Beste dokumentu batzuk, eraginpeko administrazio publikoei eta interesdunei egindako kontsulta-izapidearen emaitzak deskribatzen dituztenak.

– Diversos documentos descriptivos del resultado de la información pública y de las consultas a las administraciones públicas afectadas y a las personas interesadas.

– Laburpen bat, zeinak jasotzen baitu planaren azken proposamenean nola txertatzen diren ingurumen-alderdiak, ingurumen-azterketa estrategikoa eta kontsultak.

– Resumen de la integración de los aspectos ambientales, del estudio ambiental estratégico y de las consultas, en la propuesta final del Plan.

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 1. artikuluan xedatutakoaren arabera, lege horren helburua da ingurumen-efektu nabarmenak izan ditzaketen planen ingurumen-ebaluazioa arautu behar duten oinarriak ezartzea, eta ingurumenaren babes-maila handia bermatzea, garapen jasangarri bat sustatzeko.

De conformidad con lo dispuesto en el artículo 1 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, constituye el objeto de la misma establecer las bases que deben los planes que puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente, garantizando un elevado nivel de protección ambiental, con el fin de promover un desarrollo sostenible.

Era berean, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorraren 42. artikuluaren arabera, ingurumen-inpaktuaren ebaluazioek era egokian bermatuko dute, besteak beste, plangintza-prozesuaren lehen faseetan egingo dela ingurumenaren gaineko eraginen analisia, betiere, aukerarik egokienak hautatzeko asmoz eta aintzat hartuta hor gauzatuko diren jardueren metatze- eta sinergia-ondorioak.

Igualmente, de acuerdo con el artículo 42 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, general de protección del medio ambiente del País Vasco, las evaluaciones de impacto ambiental garantizarán de forma adecuada, entre otros objetivos, que se introduzca en las primeras fases del proceso de planificación, y en orden a la elección de las alternativas más adecuadas, el análisis relativo a las repercusiones sobre el medio ambiente, teniendo en cuenta los efectos acumulativos y sinérgicos derivados de las diversas actividades.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legean ezarritakoa aplikatuz, administrazio publiko batek onartutako planetan beharrezkoa izango da ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egitea, baldin eta lege-mailako xedapen batek ebaluazioa egin eta onartzea eskatzen badu planak ingurumenaren gainean izan daitezkeen ondorio esanguratsuengandik.

En aplicación de lo dispuesto en la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, serán objeto de una evaluación ambiental estratégica ordinaria los planes que se aprueben por una administración pública y cuya elaboración y aprobación venga exigida por una disposición legal, cuando puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente.

Halaber, otsailaren 27ko 3/1998 Legearen 46.1 artikuluan ezarritakoari jarraituz, ingurumen-inpaktuaren gaineko baterako ebaluazio bat egin behar da, hau da, aipatu legearen I. eranskineko A. apartatuan jasotako planen ingurumen-ebaluazio estrategikoa, baldin eta ebaluatu beharreko plan horiek ingurumenean ondorio adierazgarriak eragiteko modukoak badira.

Así mismo, según lo estipulado en el artículo 46.1 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, procede realizar una evaluación conjunta de impacto ambiental, entendida como evaluación ambiental estratégica, en relación con los planes contemplados en el apartado A) del Anexo I de dicha ley, toda vez que entre dichos planes que pueden tener efectos significativos sobre el medio ambiente.

Halaber, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 17. artikuluan eta hurrengoetan eta Planen eta programen ingurumenaren gaineko eraginaren ebaluazio estrategikoa egiteko prozedura arautzeko urriaren 16ko 211/2012 Dekretuaren 8. artikuluan eta hurrengoetan adierazitakoaren arabera, bai Tolosako Udalak bai Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak beharrezkoa den guztia xedatu dute Planaren ingurumen-ebaluazio estrategikoaren prozedura aurrera eraman ahal izateko ingurumen-azterketa estrategiko baten bidez, zeinaren irismena aurrez ezarri den kontsulta publikoen eta eraginpeko administrazio publikoen eta herritar interesdunen parte-hartze prozeduraren bidez.

En aplicación, asimismo, de lo dispuesto en el artículo 17 y siguientes de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, así como en los artículos 8 y siguientes del Decreto 211/2012, de 16 de octubre, por el que se regula el procedimiento de evaluación ambiental estratégica de planes y programas, tanto el Ayuntamiento de Tolosa, como la Dirección de Administración Ambiental, han dispuesto lo necesario para llevar a cabo el procedimiento de evaluación ambiental estratégica del Plan, mediante la elaboración de un estudio ambiental estratégico, cuyo alcance se ha determinado previamente, mediante la celebración de consultas públicas y mediante la participación en el procedimiento de las administraciones públicas afectadas y de las personas interesadas.

Dokumentazio teknikoa eta txostenak aztertu ostean, Planaren ingurumen-ebaluazio estrategikoaren espedientean daudenak, eta kontuan hartuta ingurumen-azterketa estrategikoa zuzena dela eta indarrean dagoen araudian aurreikusitako alderdiak betetzen dituela, irismen-dokumentuan azaltzen diren baldintzak barne, Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak ingurumen-adierazpen estrategiko hau ematen du, horretarako organo eskuduna den heinean (hala ezartzen dute honako arau hauek: 3/1998 Legea, otsailaren 27koa; 18/2020 Dekretua, irailaren 7koa, lehendakariarena, Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatzen dituena, eta sail bakoitzaren egitekoak eta jardun arloak finkatzen dituena; 77/2017 Dekretua, apirilaren 11koa, Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duena), eta aldeko balorazioa egiten du ingurumen-alderdiak Planaren proposamenean sartzeari buruz eta Planak ingurumenean izango dituen eragin esanguratsuen aurreikuspenari buruz, azkenean onartzen den planean sartu behar diren azken zehaztapenak barne, ingurumen-ondorioetarako.

Examinada la documentación técnica y los informes que se hallan en el expediente de evaluación ambiental estratégica del Plan Especial de Ordenación Urbana referido al conjunto del subámbito «18.1 (Tolosa) – Terrenos de Ibarra» del Polígono Industrial Comarcal de Apattaerreka, y a la vista de que el estudio ambiental estratégico resulta correcto y se ajusta a los aspectos previstos en la normativa en vigor, incluyendo los términos recogidos en el documento de alcance, la Dirección de Administración Ambiental, órgano competente de acuerdo con la Ley 3/1998, de 27 de febrero, Decreto 18/2020, de 6 de septiembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos y con el Decreto 77/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, procede a dictar la presente declaración ambiental estratégica, que viene a valorar con carácter favorable la integración de los aspectos ambientales en la propuesta del Plan y a pronunciarse sobre la previsión de los impactos significativos del Plan sobre el medio ambiente, incluyendo las determinaciones finales que deban incorporarse al Plan que finalmente se apruebe, a los solos efectos ambientales.

Orain arte azaldutako guztiari jarraikiz, espedientean jasotako txostenak aztertuta, eta aplikatu beharreko legeak eta arauak ikusita (3/1998 Lege Orokorra, otsailaren 27koa, Euskal Herriko Ingurugiroa Babestekoa; 21/2013 Legea, abenduaren 9koa, ingurumen-ebaluazioari buruzkoa; 211/2012 Dekretua, urriaren 16koa, planen eta programen ingurumen-ebaluazio estrategikoa egiteko prozedura arautzekoa; 18/2020 Dekretua, irailaren 6koa, lehendakariarena, Euskal Autonomia Erkidegoko sailak sortzekoa, ezabatzekoa eta aldatzekoa eta horien funtzioak eta jarduketa-arloak zehaztekoa; 77/2017 Dekretua, apirilaren 11koa, Ingurumen eta Lurralde Politika Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzekoa; 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena; 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoko Araubide Juridikoarena, eta aplikatzekoak diren gainerako arauak), honako hau

En virtud de todo lo hasta aquí expuesto, una vez analizados los informes obrantes en el expediente y vistos la Ley 3/1998, de 27 de febrero, general de protección del medio ambiente del País Vasco, la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el Decreto 211/2012, de 16 de octubre, por el que se regula el procedimiento de evaluación ambiental estratégica de planes y programas, Decreto 18/2020, de 6 de septiembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos, el Decreto 77/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas y la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público y demás normativa de aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Tolosa eta Ibarrako udal-mugarteetako Apattaerreka eskualde-industrialdeko «18.1 (Tolosa) – Ibarrako Lursailak» azpieremuari buruzko Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren Ingurumen Adierazpen Estrategikoa formulatzea, jarraian jasotzen diren baldintzen arabera:

Primero.– Formular la declaración ambiental estratégica del Plan Especial de Ordenación Urbana referido al conjunto del subámbito «18.1 (Tolosa) – Terrenos de Ibarra» del Polígono Industrial Comarcal de Apattaerreka en los términos municipales de Tolosa e Ibarra, en adelante el Plan, en los términos que se recogen a continuación:

A) Planaren xedea da «18.1 (Tolosa) – Ibarrako lursailak» azpieremuaren antolamendu xehatua ezartzea, Apattaerreka eskualde-industrialdearen bigarren fasea exekutatu ahal izateko. Plana bat dator indarrean dagoen hirigintza-plangintzaren zehaztapenekin (Tolosako HAPOko «18- Apatta Erreka» hirigintza-eremuaren fitxa eta Ibarrako arau subsidiarioen II. aldaketa, Apattaerreka eskualde-industrialdearen 2. fasea garatzeko).

A) El objeto del Plan es establecer la ordenación pormenorizada del subámbito «18.1 (Tolosa)-Terrenos de Ibarra», de manera que posibilite la ejecución de la segunda fase del polígono industrial comarcal Apattaerreka. El Plan se ajusta a las determinaciones del planeamiento urbanístico vigente (ficha del Ámbito Urbanístico «18- Apatta Erreka» del PGOU de Tolosa y II modificación de las NNSS de Ibarra para el desarrollo de la 2.ª fase del Polígono Industrial Comarcal de Apattaerreka).

Planaren xede den eremua jarduera ekonomikoetarako hiri-lurzorua da, 154.300 m2-ko azalera du, eta Ibarra (76.714 m2 dagozkio) eta Tolosa (77.586 m2 dagozkio) udalerrien artean dago. Azalera horretan, baimendutako betelan bat egin da, AHT eraikitzeko obretatik datozen lur-soberakinekin. Betelana egin ahal izateko, Apatta ubidea desbideratu zen, ibilgu perimetral berri bat eta hondoko draina eginez. Ibilgu berria eta hondoko draina uraldiak laminatzeko urmael batean husten dira.

El ámbito objeto del Plan es un suelo urbano para actividades económicas, tiene una superficie de 154.300 m2, y se sitúa entre los municipios de Ibarra (al que pertenecen 76.714 m2) y Tolosa (77.586 m2). Esta superficie ha sido objeto de un relleno, autorizado, con excedentes de tierras procedentes de las obras de construcción del TAV. Para poder ejecutar el relleno, se procedió al desvío de la regata Apatta mediante un nuevo cauce perimetral, y a la ejecución de un dren de fondo. Tanto el nuevo cauce como el dren de fondo desaguan en un estanque de laminación de avenidas.

Proposatutako antolamenduak planteatzen du industria-lurzatiak hiru plataformatan antolatzea, +141, +134,5 eta +126 kotako sestrak dituztenak, horietara bide zentral batetik sartuz. Bide horren azpian, hondoko draina dago, eta galeria bat, beharrezkoak diren zerbitzuak kanalizatzeko. Planak ezarritako eremuan, 62.410 m2 eraiki ahal izango dira guztira, eta industria-eraikinek, berriz, 41.050 m2-ko azalera okupatuko dute.

La ordenación propuesta plantea una disposición de las parcelas industriales en tres plataformas, con rasantes de cota +141, +134,5 y +126, a las que se accede mediante un vial central. Bajo este vial se encuentra el dren de fondo y una galería que acogerá para las canalizaciones de servicio necesarias. La edificabilidad total del ámbito establecida por el Plan es de 62.410 m2t y la ocupación en superficie de las edificaciones industriales de 41.050 m2.

Azpieremuaren beheko aldean, berdeguneetarako eta eremu libreetarako azalera dago; eremu horretan, hiriarteko parke bat sortzea aurreikusi da, egonaldirako eta jolas-jardueretarako gune batekin, ekaitz-urmaela aprobetxatuz. Parke horri esker, Apatta auzoarekin lotu ahal izango da industrialdea, eta oinezkoen gunea San Blas auzoarekin, bidegorri bidez.

En la parte más baja del subámbito se concentra la superficie destinada a espacios verdes y zonas libres; en esta zona se ha previsto la creación de un parque interurbano que incluye una zona de estancia y actividades lúdicas, aprovechando la presencia del estanque de tormentas. Este parque permitirá la relación del polígono con el barrio de Apatta y la conexión peatonal, y mediante bidegorri, con el barrio San Blas.

Proiektatutako eraikin berrien eta Apatta errekaren ibilgu berriaren arteko tartea 12 metrokoa izango da, gutxienez. Era berean, 5 metroko tartea egongo da, gutxienez, urbanizazioaren eta ibilguaren eta hondoko drainaren artean.

El retiro de las nuevas edificaciones proyectadas respecto al nuevo cauce de la regata Apatta será, como mínimo, de 12 metros. A su vez, el retiro de la urbanización respecto del cauce, y del dren de fondo, será como mínimo de 5 metros.

Planaren xede den eremua ez dator bat ez naturagune babestuekin, ez inbentariatutako natura-intereseko lekuekin, ez EAEko Igarobide Ekologikoen Sareko elementuekin. 550 metro ingurura, mendebaldera, Kontserbazio Bereziko Eremu bat dago: ES2120012 Araxes Ibaia. Nahiz eta eremu horrek ez duen konexiorik Apatta errekarekin.

El ámbito objeto del Plan no coincide con ningún espacio protegido, ni con ningún lugar de interés naturalístico inventariado. Tampoco es coincidente con elementos de la Red de Corredores Ecológicos de la CAPV. A aproximadamente 550 m de distancia, al oeste, se encuentra la Zona de Especial Conservación ES2120012 Araxes Ibaia/Río Araxes, aunque este no tiene conexión con la regata Apatta.

Hau da hasierako egoera: dagoeneko eraldatuta dauden lursail batzuk daude, eta horietan jatorrizko ibarbidea bete da, eta Apatta erreka desbideratu da, ibarbidearen ondotik zihoana. Beraz, azpieremuko lursail guztiak, hein handi batean, antropizatuta daude, eta ez daukate plan honek kaltetu dezakeen intereseko landaredirik edo faunarik. Eremuaren periferian, bertako basoaren mantxak daude, batez ere haritz pedunkulatuez osatuak (Quercus robur), baina Plan honek ez die eragingo. Aurkeztutako dokumentazioaren arabera, Planak ez dio zuzenean eragiten Apatta errekaren ibilgu berriari, ez eta uraldiei eusteko lehendik dagoen urtegiari ere.

La situación de partida son unos terrenos ya alterados, en los que se ha realizado el relleno de la vaguada original y el desvío de la regata Apatta, que circulaba por el fondo de la vaguada. Por tanto, los terrenos pertenecientes al subámbito se encuentran en gran medida antropizados y no cuentan con vegetación ni fauna de interés que pueda verse afectada. Se identifican algunas manchas de bosque autóctono dominadas por robles pedunculados (Quercus robur) en la periferia del ámbito, que no se van a ver afectadas por el desarrollo del Plan. Conforme a la documentación presentada, el Plan no afecta de forma directa al nuevo cauce de la regata Apatta ni al estanque de retención de avenidas ya existente.

Bestalde, adierazi behar da errekaren ibilgu perimetral berrian, espezie inbaditzaileak daudela, zehazki Buddleja davidii espeziea. Halaber, ikusi da eremu horretan Cortaderia selloana, Fallopia japonica eta Robinia pseudoacacia espezieak daudela, ugaritu egin direnak betelaneko obrak direla eta.

Es destacable la presencia de especies invasoras, concretamente, Buddleja davidii en el nuevo cauce perimetral del arroyo. También se ha observado la presencia de Cortaderia selloana, Fallopia japonica y Robinia pseudoacacia, cuya presencia se ha visto favorecida por las obras del relleno.

Eremuan ez da katalogatutako edo katalogatzeko proposatutako kultura-ondareko elementurik hauteman.

En el ámbito no se ha detectado ningún elemento de patrimonio cultural catalogado o propuesto para su catalogación.

Era berean, ez dago ingurumen-arrisku nabarmenik, esaterako, uholde-guneak, akuiferoak kutsatzeko arrisku handiko eremuak edo potentzialki kutsatutako lurrak. Aurkeztutako dokumentazioaren arabera, betetzen dira egoera akustikoari dagokionez hirigintza-garapen berriari aplikatu beharreko kalitate-helburuak.

Tampoco se han detectado riesgos ambientales destacables, como zonas inundables, zonas de alta vulnerabilidad a la contaminación de acuíferos o presencia de suelos potencialmente contaminados. En cuanto a la situación acústica, de acuerdo con la documentación presentada, se cumplen los objetivos de calidad aplicables al nuevo desarrollo urbanístico.

B) Ingurumen-adierazpen estrategiko hau bat dator ingurumen-azterketa estrategikoaren ondorio nagusiekin, eta uste da nahikoa justifikatu dela Ingurumen Administrazioaren zuzendariaren 2018ko apirilaren 12ko Ebazpenaren bidez emandako irismen-dokumentuan aurkeztutako ingurumen-irizpideak integratzea.

B) La presente declaración ambiental estratégica se muestra de acuerdo con las principales conclusiones del estudio ambiental estratégico y considera que se ha justificado suficientemente la integración de los criterios ambientales que se presentaron en el documento de alcance emitido mediante Resolución de 12 de abril de 2018 del Director de Administración Ambiental.

Ingurumen-organo horrek emandako irismen-dokumentuan eskatutako sakonera, xehetasun-maila eta espezifikazio-gradua bermatuz egin da Planaren ingurumen-azterketa estrategikoa. Planifikazio-prozesuan ingurumen-inpaktu posibleak kontuan hartzen direla bermatzeko, uste da nahikoa zorrozki heldu zaiela ingurumen-izapidean adierazitako irizpide guztiei.

El estudio ambiental estratégico del Plan se ha elaborado asegurando la amplitud, nivel de detalle y grado de especificación requerido en el documento de alcance emitido por este órgano ambiental. Se considera que todos los aspectos señalados en la tramitación ambiental se han abordado de manera suficientemente rigurosa para asegurar que se han tenido en cuenta las posibles repercusiones en el medio ambiente durante el proceso de planificación.

C) Plana izapidetzean, ez da gehitu ingurumen-azterketa estrategikoa zabaltzeko eskatzen duen jarduketa berririk, eta ez da atzeman Planean birdefinitu edo kendu behar den jarduketarik.

C) Durante la tramitación del Plan no se han añadido nuevas actuaciones que requieran una ampliación de la evaluación ambiental estratégica ni se ha detectado ninguna actuación del Plan que deba ser redefinida o suprimida.

D) Indarreko araudiaren arabera hartuko dira neurri babesleak, zuzentzaileak, konpentsatzaileak eta segimendukoak, baita hurrengo apartatu hauetan xedatutakoaren arabera eta, aurrekoa galarazten ez dutenetan, ingurumen-azterketa estrategikoan aurreikusitakoaren arabera ere.

D) Las medidas protectoras, correctoras, compensatorias y de seguimiento se ejecutarán de acuerdo con la normativa vigente, con lo establecido en los apartados siguientes y, en lo que no se oponga a lo anterior, de acuerdo con lo previsto en el estudio ambiental estratégico.

Oro har, ingurumen-balioen babesa lehenetsiko duten neurriak aplikatu beharko dira, hau da, Planetik eratorritako jarduketak gauzatzean proposamen zehatzak aztertu beharko dira, eta ingurumen-balioak mantentzen direla bermatzeko neurriak jorratu beharko dira. Zehazki, plana garatzeko proiektuak idazten direnean, kontuan hartuko dira:

En general, se deberán aplicar todas aquellas medidas que prioricen la protección de los valores ambientales; es decir, a la hora de llevar a la práctica las actuaciones derivadas del Plan, se deberá analizar las propuestas concretas y elaborar las medidas que garanticen el mantenimiento de los valores ambientales. Concretamente, en la redacción de los proyectos que desarrollen el plan se tendrán en cuenta los siguientes aspectos:

D.1.– Hobari Publiko Hidraulikoa (HPH) babesteko neurriak.

D.1.– Medidas destinadas a la protección del Dominio Público Hidráulico (DPH).

Behin hondoaren drainaren trazadura definitu ondoren HPHaren arabera, eraikuntzarik gabeko 5 metroko zortasun-eremu bat mantenduko da.

Una vez definido el trazado del dren de fondo con consideración de DPH, se deberá mantener la zona de servidumbre de 5 metros libre de edificación.

Bat etorriz indarrean dagoen EAEko Ibaiertzak eta Errekaertzak antolatzeko Lurralde Plan Sektorialean ezarritako irizpideekin, proiektatutako eraikin berriek 12 metroko tartea gorde behar dute, gutxienez, Apatta errekaren ibilguarekiko; urbanizazioak, berriz, 5 metroko tartea gorde beharko du ibilgu horrekiko.

De conformidad con los criterios establecidos en el vigente Plan Territorial Sectorial de Ordenación de Márgenes de los Ríos y Arroyos de la CAPV, el retiro de las nuevas edificaciones proyectadas respecto al cauce de la regata Apatta será, como mínimo, de 12 m. A su vez, el retiro de la urbanización respecto de ese cauce será como mínimo de 5 m.

Exekutatu ahal izateko perimetroko kanalaren gainean 6 metro inguruko luzera izango duen zubi bat eraikitzeko proposamena, biribilgunea lotzeko eremuaren mendebaldeko perimetro-bidearekin, arroko organismoaren baimena beharko da (Kantauriko Konfederazio Hidrografikoa), URA-Uraren Euskal Agentzian izapidetu beharrekoa.

La propuesta de la construcción de un puente de unos 6 metros de longitud sobre el canal perimetral para comunicar la rotonda con el camino perimetral situado al oeste del ámbito, necesitará la autorización del Organismo de cuenca (Confederación Hidrográfica del Cantábrico) a tramitar en la Agencia Vasca del Agua-URA.

Orobat beharko da arroko organismoaren aldez aurreko baimena baldin eta Jabari Publiko Hidraulikoari eragin diezaioketen jarduketak egin nahi badira, edo hari lotutako babes-eremuetan egin nahi badira jarduerok (zortasun- eta zaintza-eremuak). Organismo horrek obren ezaugarriak eta eraginak aztertuko ditu, eta, hala badagokio, dagozkion aginduak ezarriko.

Del mismo modo, cualquier otra actuación que pueda afectar al DPH o se sitúe en sus zonas de protección asociadas (servidumbre y policía) requerirá de la previa autorización del Organismo de cuenca, donde se analizarán de manera particularizada las características y afecciones de las obras y se establecerán en su caso las correspondientes prescripciones.

D.2.– Uren kalitateari ahalik eta afekzio txikiena eragiteko neurriak.

D.2.– Medidas destinadas a disminuir la afección a la calidad de las aguas.

Urbanizazio- eta eraikuntza-proiektuek neurriak aurreikusi beharko dituzte lurrazaleko uretara ahalik eta solido gutxien iristeko (adibidez, jalkitze-tangak, sedimentuentzako tranpak edo iragazkiak).

Los proyectos de urbanización y de edificación preverán el establecimiento de medidas para minimizar el arrastre de sólidos a las aguas superficiales, tales como decantadores, trampas de sedimentos o filtros.

Urbanizazio-proiektuan, hondakin-urak eta euri-urak bereizita jasotzeko sare bat diseinatu beharko da: euri-urak mendebaldean dagoen kanal perimetralera bideratuko dira; hondakin-urak, berriz, eremuaren mendebaldeko mugatik pasatzen den kolektore nagusira bideratuko dira, kolektore-sistema adarkatu baten bidez.

El proyecto de urbanización deberá diseñar una red separativa de recogida de las aguas residuales y pluviales de manera que, estas últimas, se conducirán hasta el canal perimetral situado al oeste. Las aguas residuales, se dirigirán, mediante un sistema ramificado de colectores, hasta el colector principal que pasa por el extremo oeste del ámbito.

D.3.– Lurraldearen leheneratze ekologikorako neurriak.

D.3.– Medidas destinadas a la restauración ecológica del territorio.

Apatta errekaren ibilgu perimetraleko ibai-igarobidearen eta ekaitz-urmaelaren leheneratze ekologikorako, kontuan hartu beharko da zer dioen ingurumena eta paisaia leheneratzeko proiektuak, ingurumen-azterketa estrategikoan jasotakoak, eremuaren lotura ekologikoa hobetzeko. Proiektu hori eremua urbanizatzeko proiektuaren barruan jaso beharko da.

La restauración ecológica del corredor fluvial del cauce perimetral de la regata de Apatta y del estanque de tormentas se llevarán a cabo de acuerdo con el proyecto de restauración ambiental y paisajística, incorporado al estudio ambiental estratégico, mejorando así la conectividad ecológica del ámbito. Este proyecto deberá ser incluido en el proyecto de urbanización del ámbito.

Gainerako espazio berdeak diseinatzeko, hauek hartuko dira kontuan: «Lorategi eta berdegune jasangarriak diseinatzeko eskuliburua», Udalsarea 21 lan-koadernoa (20. zenbakia, 2017ko apirilekoa) eta Eusko Jaurlaritzaren «Ibaien eremuko ingeniaritza naturalistikoko tekniken eskuliburua».

Para el diseño del resto de espacios verdes del ámbito se tendrá en cuenta el «Manual para el diseño de jardines y zonas verdes sostenibles», cuaderno de trabajo Udalsarea 21, n.º 20 b. Abril 2017 y el «Manual de técnicas de ingeniería naturalística en el ámbito fluvial», del Gobierno Vasco.

Nolanahi ere, ingurumena eta paisaia leheneratzeko lanak egingo dira, proiektuaren exekuzioaren eraginpean dauden gune guztietan, aurreikusiz landareztatze-lanetan batez ere espezie autoktonoak erabiliko direla, eta beren-beregi saihestuko dela prozesu inbaditzaileak sor ditzaketen kanpoko espezieak erabiltzea.

En todo caso, se llevará a cabo una restauración ambiental y paisajística que abarque todas las zonas afectadas por la ejecución del desarrollo, previendo el uso de en las labores de revegetación de especies preferentemente autóctonas y evitando especialmente emplear especies introducidas susceptibles de generar procesos invasivos.

D.4.– Espezie inbaditzaileak kontrolatzea eta desagerraraztea.

D.4.– Control y erradicación de especies invasoras.

Neurriak hartuko dira ahalmen inbaditzaileko espezie aloktonoen zabalkundea saihesteko (Buddleja davidii, Fallopia japonica, Robinia pseudoacacia, Cortaderia selloana, etab.). Ildo horretan, kontrol-neurriak hartuko dira landare-espezie inbaditzailerik ez sartzeko mugitutako eta landaredirik gabeko lursailen bidez (prestatutako gainazaletan segituan landatzea eta ereitea, landare-lurren pilaketen babesa, eta abar). Gainera, landare-lurrak modu berezituan kudeatzea proposatuko da, baldin eta aipatutako espezieak barreia ditzaketen propaguluak badituzte lur horiek.

Se adoptarán medidas para evitar la propagación de especies alóctonas con potencial invasor, como Buddleja davidii, Fallopia japonica, Robinia pseudoacacia, Cortaderia selloana u otras. En este sentido, se deberán adoptar medidas de control para evitar que los terrenos removidos y desprovistos de vegetación constituyan una vía de entrada para especies vegetales invasoras (plantación y siembra inmediata de superficies preparadas, protección de acopios de tierra vegetal, etc.). Además, se propondrá la gestión diferenciada de la tierra vegetal que pueda contener propágulos de dichas especies.

D.5.– Eraikingintza eta eraikuntza jasangarriaren aldeko neurriak.

D.5.– Medidas para una edificación y construcción sostenible.

Eraikingintza eta eraikuntza jasangarriago baterako behar diren ezaugarriei dagokienez, «Eraikuntza jasangarrirako gidak. Eraikin Industriala» gidan jasotako ingurumen-neurri eta -jardunbide egokiak erabiliko dira, eraikinen aurrezki eta efizientzia energetikoa eta energia berriztagarrien sustapena bultzatzeko. Neurri horiek, gutxienez, alderdi hauetan eragin beharko dute:

En cuanto a las características necesarias para la edificación y construcción más sostenible se empleará el conjunto de medidas y buenas prácticas ambientales contenidas en la «Guía de Edificación Ambientalmente Sostenible. Edificios Industriales» con objeto de potenciar el ahorro y la eficiencia energética de los edificios y el impulso de las energías renovables. Dichas medidas deberán incidir en, al menos, los siguientes aspectos:

– Materialak. Berriztagarriak ez diren lehengaien kontsumoa murriztea.

– Materiales. Reducción del consumo de materias primas no renovables.

– Energia. Iturri berriztaezinen bidez sortutako energia kopurua edo/eta kontsumoa murriztea.

– Energía. Reducción del consumo de energía y/o generación de energía a partir de fuentes no renovables.

– Edateko ura. Edateko uraren kontsumoa gutxitzea.

– Agua potable. Reducción del consumo de agua potable.

– Ur grisak. Ur gris gutxiago sortzea.

– Aguas grises. Reducción en la generación de aguas grises.

– Atmosfera. Gas-, hauts-, bero- eta argi-emisioak murriztea.

– Atmósfera. Reducción de las emisiones de gases, polvo, de calor y lumínicas.

– Barne-kalitatea. Barruko airearen kalitatea, erosotasuna eta osasuna hobetzea

– Calidad interior. Mejora de la calidad del aire interior, del confort y de la salud.

D.6.– Neurri orokorrak, balio naturalak babesteko aurreikusitako garapena exekutatzen den bitartean.

D.6.– Medidas generales para la protección de los valores naturales durante la ejecución del desarrollo previsto.

Oro har, ingurumen-balioen babesa lehenetsiko duten neurriak aplikatu beharko dira, hau da, aurreikusitako garapenetarako ingurumen-balioak mantentzen direla bermatzeko neurriak hartu beharko dira. Bereziki honako hau:

En general, se deberán aplicar todas aquellas medidas que prioricen la protección de los valores ambientales; es decir, los desarrollos previstos deberán incluir las medidas que garanticen el mantenimiento de los valores ambientales. En particular:

– Obrako langileek erabili behar duten jardunbide egokien gidaliburuak gai hauekin zerikusia duten alderdiak bilduko ditu, gutxienez: lanaldiak, makineria, aldi baterako desbideratzeak, isurketak saihestea, ahalik eta hauts eta soinu gutxien sortzea, herritarren lasaitasunean eragin negatiboa izan dezaketen jardunak minimizatzea, hondakinak kudeatzea eta abar.

– Manual de buenas prácticas para su utilización por el personal de obra: contendrá como mínimo aspectos relacionados con periodos de trabajo, maquinaria, desvíos provisionales, evitar vertidos a los mismos, la minimización de producción del polvo y ruido, minimizar las afecciones negativas sobre el sosiego público, la gestión de residuos, etc.

– Hondakinak sortzea eta kudeatzea: obretan eta garbiketa-kanpainan sortutako hondakinak kudeatzeko, Hondakinei eta lurzoru kutsatuei buruzko uztailaren 28ko 22/2011 Legean eta arau espezifikoetan xedatutakoa beteko da.

– Producción y gestión de residuos: los diferentes residuos generados durante las obras y campaña de limpieza se gestionarán de acuerdo con lo previsto en la Ley 22/2011, de 28 de julio, de residuos y suelos contaminados y normativas específicas.

Eraikuntzako eta eraispeneko hondakinak kudeatzeko, Eraikuntzako eta eraispeneko hondakinen kudeaketa arautzeko ekainaren 26ko 112/2012 Dekretuan xedatutakoa bete beharko da.

Los residuos de construcción y demolición se gestionarán de acuerdo con lo estipulado en el Decreto 112/2012, de 26 de junio, por el que se regula la gestión de los residuos de construcción y demolición.

Hondakin arriskutsuak jasotzen dituzten ontziek 833/1988 Errege Dekretuaren 13. artikuluan ezarritako segurtasun-arauak beteko dituzte (833/1988 Errege Dekretua, uztailaren 20koa, Hondakin toxikoei buruzko maiatzaren 14ko 20/1986 Oinarrizko Legea betearazteko Erregelamendua onartzen duena).

Los recipientes o envases conteniendo residuos peligrosos, cumplirán las normas de seguridad establecidas en el artículo 13 del Real Decreto 833/1988, de 20 de julio, por el que se aprueba el Reglamento para la ejecución de la Ley 20/1986, de 14 de mayo, básica de residuos tóxicos.

Industrian erabilitako olioaren kudeaketa arautzen duen ekainaren 2ko 679/2006 Errege Dekretuari jarraituz kudeatu beharko dira sortutako olio erabiliak.

La gestión de los aceites usados se realizará de acuerdo con el Real Decreto 679/2006, de 2 de junio, por el que se regula la gestión de los aceites industriales usados.

– Lurzoruak eta lurpeko urak babestea: prebentzio-neurriak eta neurri zuzentzaileak ezarriko dira obra-faserako, ustekabeko isurien eragina saihesteko, bereziki makinen mantentze-lanetan (obrako instalazio osagarriak iragazgaiztea, material xurgatzaileak erabiltzea, etab.).

– Protección de los suelos y aguas subterráneas: se establecerán las medidas preventivas y correctoras para la fase de obras para evitar la afección por vertidos accidentales, especialmente durante el mantenimiento de maquinaria (impermeabilización de instalaciones auxiliares de obra, utilización de materiales absorbentes, etc.).

– Landaredia babestea: oro har, zuzenean okupatzea aurreikusten ez den eremuetan, ez da kenduko bertako landaredia naturala. Apatta errekaren inguruko guneetan egoera onean dauden aleak badaude, kontu handiz ibili beharko da interes handieneko aleak ez kaltetzeko.

– Protección de la vegetación: con carácter general, se deberá evitar el desbroce de la vegetación autóctona en aquellas áreas donde no se prevea una ocupación directa. En aquellas zonas del entorno de la regata Apatta que conserven ejemplares en buen estado deberán extremarse las precauciones para no afectar a los ejemplares de mayor interés.

– Airearen kalitatearen eta kalitate akustikoaren babesa: Zaratari buruzko azaroaren 17ko 37/2003 Legea garatzen duen urriaren 19ko 1367/2007 Errege Dekretuaren 22. artikuluan aurreikusitakoaren arabera, zonakatze akustikoari, kalitate-helburuari eta soinu-emisioei dagokienez, obrak egitean erabiliko diren makinak egokitu egin beharko dira kanpoan erabiltzeko makinen emisio akustikoei buruz indarrean dagoen araudian ezarritako aginduetara, eta, bereziki, eta hala badagokie, Kanpoan erabiltzeko makinek ingurumenean sortzen dituzten soinu-emisioak arautzen dituen otsailaren 22ko 212/2002 Errege Dekretuan (apirilaren 28ko 524/2006 Errege Dekretuak aldatua) eta arau osagarrietan ezarritakora.

– Protección de la calidad del aire y de la calidad acústica: de acuerdo con lo previsto en el artículo 22 del Real Decreto 1367/2007, de 19 de octubre, por el que se desarrolla la Ley 37/2003, de 17 de noviembre, del Ruido, en lo referente a zonificación acústica, objetivos de calidad y emisiones acústicas, la maquinaria utilizada en la fase de obras debe ajustarse a las prescripciones establecidas en la legislación vigente referente a emisiones sonoras de maquinaria de uso al aire libre, y en particular, cuando les sea de aplicación, a lo establecido en el Real Decreto 212/2002, de 22 de febrero, por el que se regulan las emisiones sonoras en el entorno debidas a determinadas máquinas de uso al aire libre (modificado por el Real Decreto 524/2006, de 28 de abril), y en las normas complementarias.

Halaber, eguneko lan-ordutegian jardungo da, eta kamioiek obran sartu eta irteteko erabiltzen dituzten bideak garbi mantendu beharko dira; horretarako, presioko ura edo erraztatzeko makina mekanikoak erabiliko dira.

Asimismo, se respetará un horario de trabajo diurno y los viales utilizados por los camiones para entrar o salir de la obra, deberán mantenerse limpios, utilizando agua a presión o barredoras mecánicas.

– Ondare arkeologikoa babestea: lurrak mugitzen diren bitartean hondakin arkeologikoen zantzurik sortzen bada, lanak eten egingo dira, eta berehala jakinaraziko zaio Gipuzkoako Foru Aldundiko Kultura Zuzendaritzari, eta hark erabakiko du zer neurri hartu behar diren.

– Protección del patrimonio arqueológico: en caso de que durante el movimiento de tierras surgieran indicios de restos arqueológicos, se suspenderán los trabajos y se informará inmediatamente a la Dirección de Cultura de la Diputación Foral de Gipuzkoa que será quien indique las medidas que se deban adoptar.

E) Ingurumen-jarraipenaren plana.

E) Plan de seguimiento ambiental.

Azterketak ikuskatze-programa egoki bat deskribatzen du, Planaren aplikazio egokia bermatzeko eta, hala badagokio, aurreikusitakoak ez diren beste ingurumen-efektu batzuk antzemateko. Hainbat kontrol proposatzen dira Planaren esparrukoa den urbanizazio-proiektuaren idazketa-faserako eta obra-faserako; jarraipen-adierazleen eta kalkulu-metodologia baten arabera burutu beharreko jarduketa batzuk dira kontrol horiek.

El Estudio describe un correcto programa de supervisión destinado a garantizar la correcta aplicación del Plan y la detección, en su caso, de efectos ambientales distintos a los previstos. Se proponen diferentes controles, para la fase de redacción del proyecto de urbanización del que es marco el Plan y de la fase de obras; estos controles consisten en una serie de actuaciones a llevar a cabo en función de los indicadores de seguimiento y una metodología de cálculo.

F) Planaren ondoriozko proiektuen ingurumen-ebaluaziorako gidalerro orokorrak.

F) Directrices generales para la evaluación ambiental de los proyectos derivados del Plan.

Planaren ondoriozko proiektuen ingurumen-ebaluazioan, aintzat hartuko dira lurraldearen baldintzatzaileak eta Ingurumen Administrazioaren zuzendariak 2018ko apirilaren 12an emandako Ebazpenaren bidez eginiko irismen-dokumentuan adierazten diren ingurumen-irizpideak.

En la evaluación ambiental de los proyectos que se deriven del Plan se tendrán en cuenta los condicionantes del territorio, así como los criterios ambientales indicados en el documento de alcance emitido mediante Resolución de 12 de abril de 2018, del Director de Administración Ambiental.

Besteak beste, honako alderdi hauek azpimarratu behar dira: lurraldearen lotura ekologikoa; lehentasuna ematea jada artifizializatutako lurzoruak erabiltzeari; ingurumen-baliabideen erabilera jasangarria; habitatak eta espezieak zaintzea eta hobetzea; lurraldean egiten diren esku-hartzeetan paisaia modu egokian integratzea; arrisku naturalak minimizatzea, eta lehentasuna ematea kalteen prebentzioari, ez konpentsazioari.

Entre otros aspectos, se debe incidir en la conectividad ecológica del territorio, la priorización de utilización de suelos ya artificializados, el uso sostenible de los recursos ambientales, la preservación y mejora de los hábitats y las especies, la adecuada integración paisajística de las intervenciones sobre el territorio, la minimización de los riesgos naturales y priorizar la prevención de los daños frente a su compensación.

Bigarrena.– Bi urteko gehieneko epea ezartzea Apattaerreka eskualde-industrialdeko «18.1 (Tolosa) – Ibarrako Lursailak» azpieremuari buruzko Hiri Antolamenduko Plan Berezia onartzeko. Epe hori ingurumen-adierazpen estrategiko hau Euskal Autonomia Erkidegoaren Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen denean hasiko da. Epe hori igarota, proiektua onartu ez bada, ingurumen-adierazpen estrategiko honen indarraldia amaituko da, eta ez da gehiago eraginkorra izango. Kasu horretan, sustatzaileak berriro hasi beharko du Planaren ingurumen-ebaluazio estrategikoaren izapidea, non eta ez den Ingurumen Adierazpen Estrategikoaren epea luzatzea adosten. Hori guztiori, Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 27. artikuluarekin bat etorriz.

Segundo.– Imponer un plazo máximo de dos años para la aprobación del Plan Especial de Ordenación Urbana referido al conjunto del subámbito «18.1 (Tolosa) – Terrenos de Ibarra» del Polígono Industrial Comarcal de Apattaerreka, a contar desde la publicación de la presente declaración ambiental estratégica en el Boletín Oficial de la Comunidad Autónoma del País Vasco. Transcurrido dicho plazo sin haberse procedido a la aprobación del mismo, la presente declaración ambiental estratégica perderá su vigencia y cesará en la producción de los efectos que le son propios. En tal caso, el promotor deberá iniciar nuevamente el trámite de evaluación ambiental estratégica del Plan, salvo que se acuerde la prórroga de la vigencia de la declaración ambiental estratégica. Y todo ello de acuerdo con lo establecido en el artículo 27 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental.

Hirugarrena.– Ebazpen honen edukia Tolosako Udalari jakinaraztea.

Tercero.– Comunicar el contenido de la presente Resolución al Ayuntamiento de Tolosa.

Laugarrena.– Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea.

Cuarto.– Ordenar la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2020ko urriaren 19a.

En Vitoria-Gasteiz, a 19 de octubre de 2020.

Ingurumen Administrazioaren zuzendaria,

El Director de Administración Ambiental,

JAVIER AGIRRE ORCAJO.

JAVIER AGIRRE ORCAJO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental