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218. zk., 2019ko azaroaren 15a, ostirala

N.º 218, viernes 15 de noviembre de 2019


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

INGURUMEN, LURRALDE PLANGINTZA ETA ETXEBIZITZA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE, PLANIFICACIÓN TERRITORIAL Y VIVIENDA
5280
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EBAZPENA, 2019ko urriaren 29koa, Ingurumen Administrazioaren zuzendariarena, Lasarte-Oria eta Donostia udalerriak bateragarri egiteko planaren ingurumen-adierazpen estrategikoa formulatzekoa, zehazki Lasarte-Oriako plangintzako arau-subsidiarioetako «A.33 Teresategi» eremuari eta Donostiako «AÑ.10 Recalde (II)» eremuari eta Hiri Antolamenduko Plan Orokorreko bide-sistema orokorrari dagokiena

RESOLUCIÓN de 29 de octubre de 2019, del Director de Administración Ambiental, por la que se formula declaración ambiental estratégica del Plan de compatibilización de los municipios de Lasarte-Oria y San Sebastián, referido a los ámbitos «A.33 Teresategi» de las NN.SS. de planeamiento de Lasarte-Oria y «AÑ.10 Recalde (II)» y sistema general viario del PGOU de San Sebastián.

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

Lasarte-Oriako Udalak, 2016ko azaroaren 28an, Lasarte-Oria eta Donostia udalerriak bateragarri egiteko planaren ingurumen-ebaluazio estrategiko arruntari hasiera emateko eskaera egin zuen –Plana (hala deituko zaio aurrerantzean), zehazki, Lasarte-Oriako plangintzako arau-subsidiarioetako «A.33 Teresategi» eremuari eta Donostiako «AÑ.10 Recalde (II)» eremuari eta Hiri Antolamenduko Plan Orokorreko bide-sistema orokorrari dagokie–, hiru lege-xedapen hauetan xedatutakoari jarraikiz: otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorra (Euskadiko Ingurumenaren babesarena), abenduaren 9ko 21/2013 Legea (Ingurumen-ebaluazioarena) eta urriaren 16ko 211/2012 Dekretua (Planen eta programen ingurumen-ebaluazioaren prozedura arautzearena).

Con fecha de 28 de noviembre de 2016, el Ayuntamiento de Lasarte-Oria completó la solicitud de inicio de la evaluación ambiental estratégica ordinaria del Plan de compatibilización de los municipios de Lasarte-Oria y San Sebastián referido a los ámbitos «A.33 Teresategi» de las NN.SS. de planeamiento de Lasarte-Oria y «AÑ.10 Recalde (II)» y sistema general viario del PGOU de San Sebastián –en adelante, el Plan–, de acuerdo con lo dispuesto tanto en la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, como en la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, así como en el Decreto 211/2012, de 16 de octubre, por el que se regula el procedimiento de evaluación ambiental estratégica de planes y programas.

2016ko abenduaren 16an, Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak txostena egiteko eskatu zien zenbait erakunderi, ingurumen-azterlan estrategikoaren irismena, xehetasun-maila eta zehaztapen-maila zehazteko. Zehazki, honako hauei egin zitzaien kontsulta:

Con fecha de 16 de diciembre de 2016, la Dirección de Administración Ambiental solicitó de diferentes organismos que se emitiera informe en orden a determinar la amplitud, el nivel de detalle y el grado de especificación del Estudio Ambiental Estratégico. En concreto, se consultó a:

– Eusko Jaurlaritzako Kultura Ondarearen Zuzendaritza.

– Dirección de Patrimonio Cultural, del Gobierno Vasco.

– Eusko Jaurlaritzako Natura Ingurunearen eta Ingurumen Plangintzaren Zuzendaritza.

– Dirección de Medio Natural y Planificación Ambiental, del Gobierno Vasco.

– Eusko Jaurlaritzako Larrialdiei Aurre Egiteko eta Meteorologiako Zuzendaritza.

– Dirección de Emergencias y Meteorología, del Gobierno Vasco.

– Eusko Jaurlaritzako Gipuzkoako Osasun Publikoaren eta Adikzioen Zuzendariordetza.

– Subdirección de Salud Pública y Adicciones de Gipuzkoa, del Gobierno Vasco.

– Uraren Euskal Agentziako Plangintza eta Obretako Zuzendaritza.

– Dirección de Planificación y Obras de la Agencia Vasca del Agua.

– IHOBE. Eusko Jaurlaritzako Ingurumenaren Kudeaketarako Sozietate Publikoa.

– IHOBE. Sociedad Pública de Gestión Ambiental, del Gobierno Vasco.

– Gipuzkoako Foru Aldundiko Ingumen Zuzendaritza Nagusia.

– Dirección General de Medio Ambiente, de la Diputación Foral de Gipuzkoa.

– Gipuzkoako Foru Aldundiko Kultura Zuzendaritza Nagusia.

– Dirección General de Cultura, de la Diputación Foral de Gipuzkoa.

– Behemendi Landa-garapeneko elkartea.

– Asociación de Desarrollo Rural Behemendi.

– Gipuzkoako Ekologistak Martxan.

– Ekologistak Martxan Gipuzkoa.

– Aranzadi Zientzia Elkartea.

– Aranzadi Zientzia Elkartea.

– Itsas Enara Ornitologi Elkartea.

– Itsas Enara Ornitologi Elkartea.

– Arkeolan Fundazioa.

– Fundación Arkeolan.

Ingurumen Administrazioaren zuzendariaren 2017ko otsailaren 7ko Ebazpenaren bidez, Lasarte-Oriako Udalak, 2016ko irailaren 28an, Lasarte-Oria eta Donostia udalerriak bateragarri egiteko planaren ingurumen-azterketa estrategikoaren irismen-dokumentua osatu zen –plana, zehazki, Lasarte-Oriako plangintzako arau-subsidiarioetako «A.33 Teresategi» eremuari eta Donostiako «AÑ.10 Recalde (II)» eremuari eta Hiri Antolamenduko Plan Orokorreko bide-sistema orokorrari dagokie–, hiru lege-xedapen hauetan xedatutakoari jarraikiz: otsailaren 27ko 3/1998 Lege orokorra (Euskadiko Ingurumenaren babesarena), abenduaren 9ko 21/2013 Legea (Ingurumen-ebaluazioarena) eta urriaren 16ko 211/2012 Dekretua (planen eta programen ingurumen-ebaluazioaren prozedura arautzearena).

Mediante Resolución de 7 de febrero de 2017, del Director de Administración Ambiental, se formuló el documento de alcance del estudio ambiental estratégico del Plan de compatibilización de los municipios de Lasarte-Oria y San Sebastián referido a los ámbitos «A.33 Teresategi» de las NN.SS. de planeamiento de Lasarte-Oria y «AÑ.10 Recalde (II)» y sistema general viario del PGOU de San Sebastián, en virtud de lo dispuesto tanto en la Ley 3/1998, de 27 de febrero, general de protección del medio ambiente del País Vasco, como en la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental y Decreto 211/2012, de 16 de octubre, por el que se regula el procedimiento de evaluación ambiental estratégica de planes y programas.

Lasarte-Oriako Udalak, 2018ko maiatzaren 8ko Erabakiaren bidez, behin-behinean onartu zuen Lasarte-Oria eta Donostia udalerriak bateragarri egiteko plana, zehazki Lasarte-Oriako plangintzako arau-subsidiarioetako «A.33 Teresategi» eremuari eta Donostiako «AÑ.10 Recalde (II)» eremuari eta Hiri Antolamenduko Plan Orokorreko bide-sistema orokorrari buruzkoa. Ingurumen-azterketa estrategikoarekin batera, jendaurrean jarri zen plana 45 egunez, egoki iritzitako alegazioak aurkez zitezen. Gipuzkoako Aldizkari Ofizialean argitaratu zen 2018ko maiatzaren 24an. Berriz ere maiatzaren 24an behin-behinean onartu zen plana, eta jendaurrean jarri. Gipuzkoako Aldizkari Ofizialean argitaratu zen 2018ko ekainaren 8an.

Mediante acuerdo de 8 de mayo de 2018, el Ayuntamiento de Lasarte-Oria acordó aprobar inicialmente el Plan de compatibilización de los municipios de Lasarte-Oria y San Sebastián referido a los ámbitos «A.33 Teresategi» de las NN.SS. de planeamiento de Lasarte-Oria y «AÑ.10 Recalde (II)» y sistema general viario del PGOU de San Sebastián, y someter a información pública el Plan, junto con el estudio ambiental estratégico, durante un plazo de 45 días, en orden a la presentación de cuantas alegaciones se estimasen oportunas, procediéndose a su publicación en el Boletín Oficial de Gipuzkoa, con fecha de 24 de mayo de 2018. Nuevamente, el 24 de mayo se acordó aprobar inicialmente el Plan y someterlo a información pública, publicándose en el Boletín Oficial de Gipuzkoa del 8 de junio de 2018.

Gainera, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 22. artikuluari jarraikiz, Lasarte-Oriako Udalak administrazio publiko ukitu hauei egin zien kontsulta:

Además, en aplicación del artículo 22 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, el Ayuntamiento de Lasarte-Oria también consultó a las siguientes administraciones públicas afectadas:

– Eusko Jaurlaritzako Kultura Ondarearen Zuzendaritza.

– Dirección de Patrimonio Cultural del Gobierno Vasco.

– Eusko Jaurlaritzako Larrialdiei Aurre Egiteko eta Meteorologiako Zuzendaritza.

– Dirección de Atención de Emergencias y Meteorología del Gobierno Vasco.

– Gipuzkoako Osasun Publikoaren Zuzendariordetza.

– Subdirección de Salud Pública de Gipuzkoa.

– Eusko Jaurlaritzako Natura Ondare eta Klima Aldaketa Zuzendaritza.

– Dirección de Patrimonio Natural y Cambio Climático del Gobierno Vasco.

– IHOBE, Eusko Jaurlaritzako Ingurumenaren Kudeaketarako Sozietate Publikoa.

– Sociedad Pública de Gestión Ambiental del Gobierno Vasco IHOBE.

– Gipuzkoako Foru Aldundiko Ingurumenaren Zuzendaritza Nagusia.

– Dirección General de Medio Ambiente de la Diputación Foral de Gipuzkoa.

– Gipuzkoako Foru Aldundiko Kultura Zuzendaritza Nagusia.

– Dirección General de Cultura de la Diputación Foral de Gipuzkoa.

Halaber, pertsona interesdunei hauei ere egin zien kontsulta:

Así mismo, se consultaron a las siguientes personas interesadas:

– Itsas enara Elkartea.

– Asociación Itsas enara.

– Ekologistak Martxan.

– Ekologistak martxan.

– Arkeolan Fundazioa.

– Fundacion arkeolan.

– Aranzadi.

– Aranzadi.

– Behemendi.

– Behemendi.

Jendaurreko informazioaren izapidean eta administrazio publiko ukituen zein pertsona interesdunen entzunaldiaren izapidean, guztira, hamahiru alegazio jaso ziren.

Culminado el trámite de información pública y audiencia a las Administraciones Públicas afectadas y personas interesadas, se recogieron un total de trece alegaciones.

Ebazpen honetan jaso da aipatu izapideen emaitza.

El resultado de dicho trámite de información pública y audiencia se ha integrado en esta resolución.

Lasarte-Oriako Udalak, 2019ko urriaren 10ean, Lasarte-Oria eta Donostia udalerriak bateragarri egiteko planaren ingurumen-adierazpen estrategikoaren eskaera egin zuen –plana, zehazki, Lasarte-Oriako plangintzako arau-subsidiarioetako «A.33 Teresategi» eremuari eta Donostiako «AÑ.10 Recalde (II)» eremuari eta Hiri Antolamenduko Plan Orokorreko bide-sistema orokorrari dagokie–, bi lege-xedapen hauetan xedatutakoari jarraikiz: abenduaren 9ko 21/2013 Legearen (Ingurumen-ebaluazioarena) 24. artikulua eta urriaren 16ko 211/2012 Dekretuaren (planen eta programen ingurumen-ebaluazioaren prozedura arautzearena) 13. artikulua.

Con fecha de 10 de octubre de 2019, el Ayuntamiento de Lasarte-Oria ha completado la solicitud de declaración ambiental estratégica, en relación con el Plan de compatibilización de los municipios de Lasarte-Oria y San Sebastián referido a los ámbitos «A.33 Teresategi» de las NN.SS. de planeamiento de Lasarte-Oria y «AÑ.10 Recalde (II)» y sistema general viario del PGOU de San Sebastián, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 24 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental y 13 del Decreto 211/2012, de 16 de octubre, por el que se regula el procedimiento de evaluación ambiental estratégica de planes y programas.

Eskabidearekin batera, dokumentu hauek aurkeztu ziren:

La solicitud se acompaña de la siguiente documentación:

– Ingurumen-azterketa estrategikoa; kartografia; azterketa akustikoa; paisaia-integrazioko proiektua; ingurumen-alderdiak txertatzearen ziurtapena, jendaurreko informazioaren eta administrazio publikoei zein pertsona interesdunei kontsultatzearen izapideen ondorioz. Jasotako txostenen kopia. EKOLUR aholkularitzak egina. 2019ko ekaina.

– Estudio Ambiental Estratégico; Anejo cartográfico; Anejo Estudio Acústico; Anejo Proyecto de integración paisajística; Anejo Integración aspectos ambientales como resultado del trámite de consultas a Administraciones públicas y personas interesadas e información pública. Copia de los informes recibidos. Elaborado por EKOLUR. Junio de 2019.

– Egitura-antolamendua: Memoria. Hirigintza Arau Partikularrak. Dokumentu ekonomikoa. Planoak. Laburpen exekutiboa. Zirkulazio-azterketa. Ur-baliabideen txostena. Programazioa. Antolamendu-planoak. 2019ko ekaina.

– Ordenación estructural: Memoria. Normas Urbanísticas particulares. Documento económico. Planos. Resumen ejecutivo. Estudio de tráfico. Informe de recursos hídricos. Programación. Planos de Ordenación. Junio 2019.

– Antolamendu xehatua: Memoria. Antolamendu-jarraibideak. Hirigintzako arauak. Dokumentu ekonomikoa. Planoak. 2019ko ekaina.

– Ordenación pormenorizada: Memoria. Directrices de organización. Normas Urbanísticas. Documento económico. Planos. Junio 2019.

Txosten teknikoaren xedea da ingurumen-adierazpen estrategikoa proposatzea, ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 25. artikuluan eta planen eta programen ingurumen-ebaluazio estrategikoaren prozedura arautzen duen urriaren 16ko 211/2012 Dekretuaren 13. artikuluan ezarritakoaren arabera.

El objeto de este informe técnico es proponer los términos de la Declaración Ambiental Estratégica, conforme al artículo 25 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre de evaluación ambiental y el artículo 13 del Decreto 211/2012, de 16 de octubre, por el que se regula el procedimiento de evaluación ambiental estratégica de planes y programas.

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

Ingurumen-ebaluazioari buruzko 21/2013 Legearen 1. artikuluan xedatutakoaren arabera, legearen helburua honako hau da: ingurumenean ondorio nabarmenak izan ditzaketen planak arautzeko oinarriak finkatzea eta ingurumenaren babes-maila handia bermatzea, garapen jasangarria sustatzeko.

De conformidad con lo dispuesto en el artículo 1 de la Ley 21/2013, de evaluación ambiental, constituye el objeto de la misma establecer las bases que deben regir los planes que puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente, garantizando un elevado nivel de protección ambiental, con el fin de promover un desarrollo sostenible.

Era berean, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorraren 42. artikuluaren arabera, ingurumen-inpaktuaren ebaluazioek era egokian bermatuko dute, besteak beste, plangintza-prozesuaren lehen faseetan egingo dela ingurumenaren gaineko eraginen analisia, betiere, aukerarik egokienak hautatzeko asmoz, eta aintzat hartuta hor gauzatuko diren jardueren metatze- eta sinergia-ondorioak.

Igualmente, de acuerdo con el artículo 42 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, general de protección del medio ambiente del País Vasco, las evaluaciones de impacto ambiental garantizarán de forma adecuada, entre otros objetivos, que se introduzca en las primeras fases del proceso de planificación, y en orden a la elección de las alternativas más adecuadas, el análisis relativo a las repercusiones sobre el medio ambiente teniendo en cuenta los efectos acumulativos y sinérgicos, derivados de las diversas actividades.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 6.1.d) artikuluan xedatutakoaren arabera, ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egingo zaie ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatua egin zaien planei, ingurumen-organoak horixe erabakitzen badu sustatzaileak eskatuta.

En aplicación de lo dispuesto en el artículo 6.1.d) de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, serán objeto de una evaluación ambiental estratégica ordinaria los planes que siendo objeto de evaluación ambiental estratégica simplificada, así lo determine el órgano ambiental, a solicitud del promotor.

Halaber, EAEko ingurumena babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Legearen I. eranskineko A apartatuan xedatutakoaren arabera, ingurumen-ebaluazio estrategikoa egingo zaie antolamendu orokorra bateragarri egiteko planei, ingurumenean eragin nabarmenak izan baditzakete.

Así mismo, de conformidad con lo dispuesto en el apartado A del Anexo I de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, general de protección del medio ambiente del País Vasco, serán sometidos al procedimiento de evaluación ambiental estratégica los Planes de Compatibilización del planeamiento general que puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente.

Halaber, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 17. artikuluan eta hurrengoetan eta Planen eta programen ingurumen-eraginaren ebaluazio estrategikoa egiteko prozedura arautzeko urriaren 16ko 211/2012 Dekretuaren 8. artikuluan eta hurrengoetan adierazitakoaren arabera, bai Lasarte-Oriako Udalak, organo substantibo gisa, bai Eusko Jaurlaritzako Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak, ingurumen organo gisa, beharrezko den guztia xedatu dute Planaren –plana, zehazki, Lasarte-Oriako plangintzako arau-subsidiarioetako «A.33 Teresategi» eremuari eta Donostiako «AÑ.10 Recalde (II)» eremuari eta Hiri Antolamenduko Plan Orokorreko bide-sistema orokorrari dagokie– ingurumen-ebaluazio estrategikoaren prozedura egin ahal izateko, ingurumen-ikerketa estrategiko baten bidez, zeinaren irismena aurrez ezarri baita, kontsulta publikoen eta ukitutako administrazio publikoen eta interesdunen parte-hartze prozeduraren bitartez.

En aplicación, asimismo, de lo dispuesto en el artículo 17 y ss. de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, así como en los artículos 8 y ss. del Decreto 211/2012, de 16 de octubre, por el que se regula el procedimiento de evaluación ambiental estratégica de planes y programas, tanto el Ayuntamiento de Lasarte-Oria, como órgano sustantivo, como la Dirección de Administración Ambiental del Gobierno Vasco, como órgano ambiental, han dispuesto lo necesario para llevar a cabo el procedimiento de evaluación ambiental estratégica del Plan de compatibilización de los municipios de Lasarte-Oria y San Sebastián referido a los ámbitos «A.33 Teresategi» de las NN.SS. de planeamiento de Lasarte-Oria y «AÑ.10 Recalde (II)» y sistema general viario del PGOU de San Sebastián, mediante la elaboración de un estudio ambiental estratégico, cuya alcance se ha determinado previamente, mediante la celebración de consultas públicas y mediante la participación en el procedimiento de las administraciones públicas afectadas y de las personas interesadas.

Planaren ingurumen-ebaluazio estrategikoaren espedienteko dokumentazio teknikoa eta txostenak aztertu ostean, eta kontuan hartuta ingurumen-ebaluazio estrategikoa egokia dela eta indarrean dagoen araudiari egokitzen zaiola, ingurumen-adierazpen estrategiko hau ematen du Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak –organo eskuduna otsailaren 27ko 3/1998 Legearen eta apirilaren 11ko 77/2017 Dekretuaren arabera, zeinaren bidez ezartzen baita Ingurumen eta Lurralde Politika Saileko egitura organiko eta funtzionala–. Adierazpen horretan, ingurumen-arloko alderdiak Planaren proposamenean sartzearen alde egiten da –plana, zehazki, Lasarte-Oriako plangintzako arau-subsidiarioetako «A.33 Teresategi» eremuari eta Donostiako «AÑ.10 Recalde (II)» eremuari eta Hiri Antolamenduko Plan Orokorreko bide-sistema orokorrari dagokie–, eta Plana aplikatzeak dakartzan ingurumen-efektu nabarmenen aipamena jasotzen, azkenik onartuko den Planean sartu behar diren azken zehaztapenak sartuta, ingurumen-efektuetarako bakarrik.

Examinada la documentación técnica y los informes que se hallan en el expediente de evaluación ambiental estratégica del Plan, y a la vista de que el estudio ambiental estratégico resulta correcto y se ajusta a los aspectos previstos en la normativa en vigor, la Dirección de Administración Ambiental, órgano competente de acuerdo con la Ley 3/1998, de 27 de febrero, y con el Decreto 77/2017 de 11 de abril por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, procede a dictar la presente declaración ambiental estratégica, que viene a valorar con carácter favorable la integración de los aspectos ambientales en la propuesta del Plan de compatibilización de los municipios de Lasarte-Oria y San Sebastián referido a los ámbitos «A.33 Teresategi» de las NN.SS. de planeamiento de Lasarte-Oria y «AÑ.10 Recalde (II)» y sistema general viario del PGOU de San Sebastián y a pronunciarse sobre la previsión de los impactos significativos del Plan sobre el medio ambiente, incluyendo las determinaciones finales que deban incorporarse en el Plan que finalmente se apruebe, a los solos efectos ambientales.

Orain arte ezarritakoari jarraikiz, espedienteko txostenak aztertu dira eta honako hauek guztiak ikusi dira: Euskal Herriko ingurumena babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorra; Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legea; Planen eta programen ingurumen-ebaluazio estrategikoaren prozedura arautzen duen urriaren 16ko 211/2012 Dekretua; Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organiko eta funtzionala ezartzen duen apirilaren 11ko 77/2017 Dekretua; Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea; Sektore Publikoaren Araubide Juridikoari buruzko urriaren 1eko 40/2015 Legea, eta aplikatzekoa den gainerako araudia. Horiek horrela, bada, honako hau

Así, en virtud de todo lo hasta aquí expuesto, una vez analizados los informes obrantes en el expediente y vistos la Ley 3/1998, de 27 de febrero, general de protección del medio ambiente del País Vasco, la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el Decreto 211/2012, de 16 de octubre, por el que se regula el procedimiento de evaluación ambiental estratégica de planes y programas, el Decreto 77/2017 de 11 de abril por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas y la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público y demás normativa de aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Lasarte-Oriako Udalak sustatzen duen Lasarte-Oriako plangintzako arau-subsidiarioetako «A.33 Teresategi» eremua eta Donostiako «AÑ.10 Recalde (II)» eremua eta Hiri Antolamenduko Plan Orokorreko bide-sistema bateragarri egiteko planaren (aurrerantzean, Planaren) gaineko ingurumen-adierazpen estrategikoa formulatzea, jarraian zehazten den eran:

Primero.– Formular declaración ambiental estratégica del Plan de compatibilización de los municipios de Lasarte-Oria y San Sebastián referido a los ámbitos «A.33 Teresategi» de las NN.SS. de planeamiento de Lasarte-Oria y «AÑ.10 Recalde (II)» y sistema general viario del PGOU de San Sebastián –en adelante, el Plan–, cuyo órgano promotor es el Ayuntamiento de Lasarte-Oria, en los términos que se recogen a continuación:

A) Bateragarri egiteko hiri-planaren xedea da Teresategi eremuko eraikigarritasunak eta eremurako sarbideak berriz zehaztea eta Errekalde poligonoko zirkulazioa berrantolatzea.

A) El presente Plan de Compatibilización urbana tiene como objeto redefinir las edificabilidades y los accesos al ámbito de Terasategi y reordenar los tráficos del polígono de Rekalde.

Horretarako, lurzati tertziario handi bat antolatu behar da Lasarte-Oria udal-mugartean, baita aprobetxamendu tertziario gehigarri bat ere, nahitaezko udal-emakidaren ehunekora iritsi arte, eremuak sarbide nagusi berri eta hobea izan dezan, eta bertako enpresetarako sarbideak arrazionalizatzeko.

Para ello, se requiere ordenar una gran parcela terciaria, más un aprovechamiento complementario, también terciario, donde se materialice el porcentaje de cesión obligatoria del Ayuntamiento, todo ello en el término municipal de Lasarte-Oria, dotando al ámbito de un nuevo y mejorado viario de acceso principal y racionalizando los actuales accesos a las empresas existentes.

Eremua garatzeko behar den sarbidea Donostia udalerrian dagoenez, ezinbestekoa da bateragarri egiteko plana.

El acceso necesario para desarrollar el ámbito se ubica en el término municipal de Donostia-San Sebastián, por lo que es necesario llevar a cabo el presente Plan de Compatibilización.

Hauek dira proposatutako jarduketak:

Las actuaciones propuestas son las siguientes:

1.– Egungo arau subsidiarioetan eta indarrean dagoen plan partzialean proposatutako eraikigarritasunak eta okupazioa berrantolatzea, hirugarren sektoreko edo industriako lurzati bat proposatuta. Horretan, merkataritza-gune bat eta hirugarren sektoreko bi lurzati garaieran egongo dira, kategoria txikiago bateko erabilerak kokatzea ahalbidetzeko eta Lasarte-Oriako Udalari nahitaezko ehunekoa lagatzeko.

1.– Redefinición de las edificabilidades y ocupación propuestos en las NNSS actuales y en el vigente Plan Parcial mediante la propuesta de una única parcela terciaria o industrial predominante que albergue una superficie comercial y dos parcelas terciarias en altura que permita la implantación de usos de menor categoría, así como la cesión al Ayuntamiento de Lasarte-Oria de su porcentaje de cesión obligatoria.

2.– Eremurako errepide-sarbideak zehaztea eta hobetzea, indarrean dagoen plan partzialean proposatutakoei eutsita, eta beste sarbide bat eraikitzea, eremurako sarbide egokiak eraikitzeko betekizuna betetzeko.

2.– Configuración y mejora de los accesos viarios al ámbito manteniendo los propuestos en el documento vigente de Plan Parcial y dotando de un segundo acceso que complete dicho objetivo de consecución de unos accesos adecuados al ámbito.

3.– Errekalde industrigunearen aurrealdea berrantolatzea (sarrerak, irteerak eta egun bertan kokatutako enpresen aurrealdeko aparkalekuak; guztiak ere proposamen integral batean), seinaleztapena berritzea eta espaloi berri bat eraikitzea sistema orokorrean, oinezkoak autobus-geltokitik tanatoriora joan ahal izateko.

3.– Reordenación del frente de la zona del polígono de Recalde en cuanto a la racionalización de las entradas, salidas y aparcamientos del frente de las empresas actualmente implantadas desde una propuesta integral de estas, que incluya nueva señalización y una nueva acera en el sistema general que posibilite el tránsito peatonal desde la parada del autobús hasta el tanatorio.

4.– Indarrean dagoen hirigintza-araudian jasotako hirigintza-estandarrak betetzea.

4.– Cumplimiento de los estándares urbanísticos recogidos en la normativa urbanística vigente.

B) Planari loturiko eremua oso antropizatuta dago. Iparraldean, Errekaldeko jarduketa ekonomikoekin egiten du muga; hegoaldean, AP-8a; mendebaldean, errepide hori bera eta Irubide eraikina; eta ekialdean, udalerri-muga: landazabala eta hostozabalen masak.

B) El ámbito del plan está muy antropizado y limita al norte con la zona de actividades económicas de Rekalde, al sur se encuentra la AP-8, al oeste, esa misma carretera y la edificación Iru-bide de Rekalde, y al este con el límite municipal, donde existe una zona de campiña, con presencia de setos y masas de frondosas.

Ipar-ekialdean ibilgu eten bat dago –zati batean lurpetik doa, zati batean harri-lubeten artean–, Añorga errekara isurtzen da. Erreka horrek lurpetik zeharkatzen du Errekalde poligonoa.

En el límite noreste existe un cauce discontinuo –en parte soterrado y en parte canalizado entre muros de escollera–, que desemboca en la regata Añorga, la cual discurre soterrada bajo el actual polígono Rekalde.

«A.33 Teresategi» exekuzio-unitatearen azalera 34.165 m2-koa da, eremua eta sarbideak barne –egokitu egin behar dira–. Gainerakoan, eremua urbanizatuta dago eta ez da antolamendu-aldaketarik behar, ez bada bideak lurreko eta zutikako seinaleen bidez berrantolatzea.

La unidad de ejecución «A.33 Teresategi» tiene una superficie de 34.165m2, incluyendo el ámbito y los accesos al mismo, que deben acondicionarse. El resto del área está urbanizada y no requiere otras modificaciones que la reordenación de los viales mediante señalética horizontal y vertical.

Eremua kartografian dago jasota: OE-I.0 Bateragarritze-eremuaren egoera eta mugak, A3: 1:2.000 eskalan. D. dokumentua - Planoak. I. liburukia. Bateragarritze-eremuaren egoera eta mugak. 2019ko ekaina.

Dicho ámbito queda cartografiado en el plano de Situación y Delimitación del ámbito de Compatibilización OE-I.0 sobre cartografía a escala A3: 1:2.000 del Documento D –Planos–. Tomo I. Situación y de limitación del ámbito de Compatibilización. Junio 2019.

Lurzoruek ez dute balio agrologiko handirik eta landaredia gehienbat espezie aloktonoz osatuta dago –sasiakaziak gehienbat, sahatsak eta espezie exotikoak, tartean, intsignis pinuak eta astigar zuriak–. Fauna-presentzia adierazgarririk ere ez dago, ezta arkeologia- eta arkitektura-ondareko elementurik ere, balizko eragin nabarmenei erreparatuta. Era berean, ez dago ingurumen-arrisku nabarmenik, esaterako, uholde-guneak, akuiferoak kutsatzeko arrisku handiko eremuak edo higadura-hidriko laminarreko guneak, ez bada eremu txiki bat ekialdean; bertan, begien bistakoa da higadura. Egoera akustikoari dagokionez, emisio akustikoen balioek gutxigatik gainditzen dituzte merkataritza-erabileren araudian ezarritako kalitate akustikoko helburuak, eraikinik gabeko inguruan eta leihodun fatxadetan, baina bakarrik eremuaren hego-ekialdean.

Los suelos carecen de gran valor agrológico, y la vegetación existente, está principalmente compuesta de especies alóctonas –dominada por falsa acacia, con presencia de sauces y especies exóticas como el pino insigne y los plátanos–; tampoco hay constancia de presencia de fauna destacable, ni de elementos de patrimonio arqueológico ni arquitectónico, que pudieran ser afectados de forma significativa. Así mismo, tampoco se han detectado riesgos ambientales destacables, como zonas inundables, zonas de alta vulnerabilidad a la contaminación de acuíferos o zonas de erosión hídrica laminar, a excepción de una pequeña zona al este del ámbito donde la erosión es evidente a simple vista. En cuanto a la situación acústica, señalar que los niveles de inmisión acústica superan ligeramente los objetivos de calidad acústica establecidos por la normativa para usos comerciales, en el exterior sin edificación y para fachadas con ventana, únicamente al sureste del ámbito del plan.

Horrenbestez, kontuan hartuta erabilera industrial/tertziariorako lurzorua lehendik dagoela (indarreko antolamenduaren arabera), bateragarritze-planak «A.33 Teresategi» eremuan izan ditzakeen inpaktuak hauek dira:

Por todo ello, y teniendo en cuenta la preexistencia de un suelo para uso industrial / terciario, previsto en el planeamiento vigente, en el ámbito «A.33 Teresategi», las actuaciones derivadas del Plan de Compatibilización que pueden ocasionar impactos son:

– Lur-mugimenduak.

– Movimientos de tierra.

– Ubideak desbideratzea.

– Desvío del curso de agua.

– Urbanizazio-lanak (espaloiak, bideak, bestelako azpiegiturak eta zerbitzuak).

– Trabajos de urbanización (aceras, viales, otras infraestructuras y servicios).

– Eraikinak eraikitzea.

– Construcción de edificios.

– Landaketak.

– Plantaciones.

– Merkataritza- eta/edo industria-jarduera.

– Actividad comercial y/o industrial.

Ondorioz, hauek dira balizko inpaktu adierazgarrienak:

En consecuencia, los impactos potenciales más significativos previstos son los siguientes:

– Lurzoruaren okupazioa.

– Ocupación del suelo.

– Lur gaineko urak kaltetzea.

– Afección a las aguas superficiales.

– Landaredia kaltetzea.

– Afección a la vegetación.

– Fauna zuzenean kaltetzea.

– Afección directa a la fauna.

– Fauna-habitataren kalitatea okerragotzea.

– Disminución de la calidad del hábitat faunístico.

– Paisaia kaltetzea.

– Afección sobre el paisaje.

– Zarata.

– Ruido.

– Hondakinak eta indusketa-soberakinak sortzea.

– Generación de residuos y sobrantes de excavación.

– Mugikortasun-eskariaren gorakada eta, ondorioz, kalitate atmosferikoaren beherakada.

– Incremento de la demanda de movilidad e incidencia sobre la calidad atmosférica.

– Baliabideen kontsumoa handitzea.

– Incremento en el consumo de recursos.

Edonola, atalase onargarriak gainditzen duen jarduketarik batere ez dago.

En cualquier caso, no se prevén actuaciones que debieran ser suprimidas por superar los umbrales aceptables.

C) Planaren tramitazioa egin bitartean ez da ingurumen-ebaluazio estrategikoaren hedapenik eskatzen duen jarduketa berririk sartu.

C) Durante la tramitación del Plan no se han añadido nuevas actuaciones que requieran una ampliación de la evaluación ambiental estratégica.

D) Indarreko araudiaren arabera hartuko dira neurri babesleak, zuzentzaileak, konpentsatzaileak eta segimenduzkoak, baita hurrengo apartatu hauetan xedatutakoaren arabera eta, aurrekoa galarazten ez dutenetan, ingurumen-azterketa estrategikoan xedatutakoaren arabera ere.

D) Las medidas protectoras, correctoras, compensatorias y de vigilancia se ejecutarán de acuerdo con la normativa vigente, de acuerdo con lo establecido en los apartados siguientes y, en lo que no se oponga a lo anterior, de acuerdo con lo previsto en el estudio ambiental estratégico.

Planak barne hartu beharreko neurri zuzentzaile eta konpentsatzaileak dira (behar bezala garatu eta gauzatu ahal izateko lotura- eta xehetasun-maila zehaztuta) honako hauek:

Así, entre las medidas correctoras y compensatorias que deben recogerse en el plan, con el grado de vinculación y de detalle que permita su correcto desarrollo y ejecución, están.

1.– Ingurumen- eta paisaia-integrazioko proiektua eta neurri konpentsatzailea: hirigintza-proiektuak barnean hartu beharko ditu ingurumen- eta paisaia-integrazioko neurriak, planak eragindako eremuei begira –lur-erauzketak eta ezpondak, esaterako, ibilgu berriarenak eta espazio libre mugakideak–. Ondorioz, landaredia aloktono inbaditzailea kontrolpean eduki ahalko da eta baso mistoko landaredia indartu –eremuaren hegoaldean eta ekialdean–. Horiek aurrekontu eta xehetasun-maila nahikoarekin zehaztu beharko dira, landaketak egin, eta landareak errotzeko behar diren mantentze-lanak egin ahal izateko.

1.– Proyecto de integración ambiental y paisajística y medida compensatoria: el proyecto urbanístico deberá incorporar medidas de integración ambiental y paisajística de las superficies afectadas por el desarrollo del plan –desmontes y taludes, como los del nuevo cauce y espacios libres colindantes–, que permitan el control y eliminación de la vegetación alóctona invasora y el refuerzo de la vegetación de bosque mixto –al sur y este del ámbito–, presupuestadas y con el suficiente grado de detalle para ubicar las plantaciones y señalar las tareas de mantenimiento necesarias para el arraigo de las plantas.

2.– Ibilguak babestea: hirigintza-proiektuan bermatuta egon beharko da Añorga errekaren ibilgu zuzenduaren eta lurzati eraikigarri mugakideen artean bost metroko zortasun-eremua egotea, libre eta ahalik eta egoera naturalenean utzita. Ezker ertzean bide bat egingo da tratamendu leunak eta zoladura iragazkorra erabilita. Halaber, urbanizazio berriak oztopatuko duen arroko drainatzea gehiegi eraldatzea ekiditeko, eremuko iragazkortasun-gaitasun naturalari eutsi ahal izateko moduko drainatze-sistemak erabiliko dira, Plan Hidrologikoaren 44.1 artikuluari jarraikiz.

2.– Protección de cauces: el proyecto urbanístico deberá asegurar que las parcelas edificables colindantes al cauce respeten la zona de servidumbre de 5 m del cauce rectificado de la regata Añorga, quedando libre de paso y lo más naturalizada posible. El camino previsto, en su margen izquierda, se ejecutará con tratamientos blandos y pavimento permeable. Así mismo, para evitar una excesiva alteración del drenaje de la cuenca interceptada por la nueva urbanización, se utilizarán sistemas de drenaje que mantengan la capacidad de filtrado natural del terreno, de conformidad con el artículo 44.1 del Plan Hidrológico.

3.– Gainera, jardunbide egokien eskuliburuan jasotako neurriak hartu beharko dira obretan, lurren eta soberakinen kudeaketan, hondakinen sorkuntzan eta kudeaketan, induskatutako lurzoruen kontrolean, eta airearen kalitatearen eta kalitate akustikoaren babesean. Zehazki, hauek:

3.– Además, se adoptarán las medidas relativas al manual de buenas prácticas en obras, gestión de tierras y sobrantes, producción y gestión de residuos, control de suelos excavados y protección de la calidad del aire y de la calidad acústica; en particular:

– Obrako langileek erabiltzeko jardunbide egokien eskuliburua. Gai hauekin zerikusia duten alderdiak bilduko ditu gutxienez: lanaldiak, makineria, aldi baterako desbideratzeak, isurketak saihestea, ahalik eta hauts eta soinu gutxien sortzea, herritarren lasaitasunean eragin negatiboa izan dezaketen jardunak minimizatzea, hondakinak kudeatzea, etab.

– Manual de buenas prácticas para su utilización por el personal de obra. Contendrá como mínimo aspectos relacionados con periodos de trabajo, maquinaria, desvíos provisionales, evitar vertidos a los mismos, la minimización de producción del polvo y ruido, minimizar las afecciones negativas sobre el sosiego público, la gestión de residuos, etc.

– Hondakinak sortzea eta kudeatzea: obrak egin eta garbiketa-kanpainak dirauen bitartean sortutako hondakinak kudeatzeko, Hondakinei eta lurzoru kutsatuei buruzko uztailaren 28ko 22/2011 Legean eta berariazko arauetan xedatutakoa beteko da.

– Producción y gestión de residuos: los diferentes residuos generados durante las obras y campaña de limpieza, se gestionarán de acuerdo con lo previsto en la Ley 22/2011, de 28 de julio, de residuos y suelos contaminados y normativas específicas.

– Eraikuntza- eta eraispen-hondakinen kudeaketa arautzeko ekainaren 26ko 112/2012 Dekretuan xedatutakoaren arabera kudeatuko dira eraikuntza- eta eraispen-hondakinak.

– Los residuos de construcción y demolición se gestionarán de acuerdo con lo estipulado en el Decreto 112/2012, de 26 de junio, por el que se regula la gestión de los residuos de construcción y demolición.

– Hondakin arriskutsuak jasotzen dituzten ontziek uztailaren 20ko 833/1988 Errege Dekretuaren 13. artikuluan ezarritako segurtasun-arauak beteko dituzte (833/1988 Errege Dekretua, Hondakin toxikoei buruzko maiatzaren 14ko 20/1986 Oinarrizko Legea betearazteko Erregelamendua onartzekoa).

– Los recipientes o envases conteniendo residuos peligrosos, cumplirán las normas de seguridad establecidas en el artículo 13 del Real Decreto 833/1988, de 20 de julio, por el que se aprueba el Reglamento para la ejecución de la Ley 20/1986, de 14 de mayo, básica de residuos tóxicos.

– Olio erabiliak kudeatuko dira Industrian erabilitako olioaren kudeaketa arautzen duen ekainaren 2ko 679/2006 Errege Dekretuan eta EAEn erabilitako olioaren kudeaketa arautzen duen irailaren 29ko 259/1998 Dekretuan xedatutakoaren arabera.

– La gestión de los aceites usados se realizará de acuerdo con el Real Decreto 679/2006, de 2 de junio, por el que se regula la gestión de los aceites industriales usados y con el Decreto 259/1998, de 29 de septiembre, por el que se regula la gestión del aceite usado en el ámbito de la CAPV.

– Urbanizazio-proiektuan sortutako indusketa-soberakinak baimendutako soberakindegira eramango dira, eta indarreko legerian ezarritakoaren arabera kudeatuko dira.

– Los sobrantes de excavación generados en el proyecto de urbanización se llevarán a depósito de sobrantes autorizado y su gestión se ajustará a la legislación vigente.

– Induskatutako lurzoruen kontrola: Lasarte-Oriako Udalari eta Ingurumen Sailburuordetzari jakinarazi beharko zaizkie lur susmagarriak hautemateagatiko kutsadura-arrasto guztiak, Lurzorua kutsatzea saihestu eta kutsatutakoa garbitzeko ekainaren 25eko 4/2015 Legearen 22.2 artikulua betetzeko.

– Control de los suelos excavados: cualquier indicio de contaminación por la detección de tierras sospechosas deberá ser comunicada al Ayuntamiento de Lasarte-Oria y a la Viceconsejería de Medio Ambiente, en cumplimiento del artículo 22.2 de la Ley 4/2015, de 25 de junio, para la prevención y corrección de la contaminación del suelo.

EAEko kultura-ondarearen uztailaren 3ko 7/1990 Legean xedatutakoaren kalterik gabe, obra-faseko lanetan izaera arkeologikoko aztarnaren bat izan litekeena aurkitzen bada, lanak behin-behinean eten, eta Gipuzkoako Foru Aldundiaren Kultura Saila jakinaren gainean jarriko da.

Sin perjuicio de lo establecido en la Ley 7/1990, de 3 de julio, de Patrimonio Cultural del País Vasco, si durante el transcurso de las labores a realizar en la fase de obras se produjera algún hallazgo que constituya un indicio de carácter arqueológico, se suspenderán cautelarmente la labores informando al Departamento de Cultura de la Diputación Foral de Gipuzkoa.

– Airearen kalitatearen eta kalitate akustikoaren babesa: Zaratari buruzko azaroaren 17ko 37/2003 Legea garatzen duen urriaren 19ko 1367/2007 Errege Dekretuaren 22. artikuluan aurreikusitakoaren arabera, zonakatze akustikoari, kalitate-helburuari eta emisio akustikoei dagokienez, obrak egitean erabiliko diren makinak egokitu egin beharko dira kanpoan erabiltzeko makinen emisio akustikoei buruz indarrean dagoen araudian ezarritako aginduetara, eta, bereziki, eta hala badagokie, Kanpoan erabiltzeko makinek ingurumenean sortzen dituzten soinu-emisioak arautzen dituen otsailaren 22ko 212/2002 Errege Dekretuan (apirilaren 28ko 524/2006 Dekretuak aldatua) eta arau osagarrietan ezarritakora.

– Protección de la calidad del aire y de la calidad acústica: de acuerdo con lo previsto en el artículo 22 del Real Decreto 1367/2007, de 19 de octubre, por el que se desarrolla la Ley 37/2003, de 17 de noviembre, del Ruido, en lo referente a zonificación acústica, objetivos de calidad y emisiones acústicas, la maquinaria utilizada en la fase de obras debe ajustarse a las prescripciones establecidas en la legislación vigente referente a emisiones sonoras de maquinaria de uso al aire libre, y en particular, cuando les sea de aplicación, a lo establecido en el Real Decreto 212/2002, de 22 de febrero, por el que se regulan las emisiones sonoras en el entorno debidas a determinadas máquinas de uso al aire libre (modificado por el Real Decreto 524/2006, de 28 de abril), y en las normas complementarias.

Eraikinik gabeko kanpoalderako kalitate akustikoko helburuak beteko direla bermatu beharko da, eta, hala dagokienean, fatxada leihodunetarako helburuak, araudi aplikagarriaren arabera. Horretarako, neurri tekniko eta ekonomiko proportzionatuak hartu beharko dira, behar badira.

Se asegurará el cumplimiento de los objetivos de calidad acústica en el exterior sin edificación y, en su caso, en las fachadas con ventana, conforme a la normativa de aplicación, estableciendo medidas técnicas y económicamente proporcionadas, si fuera necesario.

Halaber, eguneko lan-ordutegian jardungo da, eta garbi mantendu beharko dira kamioiek obran sartu eta irteteko erabiltzen dituzten bideak; horretarako, presioko ura edo erraztatzeko makina mekanikoak erabiliko dira.

Así mismo, se respetará un horario de trabajo diurno y los viales utilizados por los camiones para entrar o salir de la obra, deberán mantenerse limpios, utilizando agua a presión o barredoras mecánicas.

– Urak babestea: Urbanizazio- eta eraikuntza-proiektuek lurrazaleko uretara solidoak ahalik eta gutxien iristeko neurriak aurreikusi beharko dituzte, adibidez, jalkitze-tangak, sedimentuentzako tranpak edo iragazkiak.

– Protección de las aguas: los proyectos de urbanización y de edificación preverán el establecimiento de medidas para minimizar el arrastre de sólidos a las aguas superficiales, tales como decantadores, trampas de sedimentos o filtros.

– Ez da, inola ere, espezie aloktonorik erabiliko (adibidez, Fallopia japonica, Robinia pseudoacacia eta Cortaderia selloana), eta lurrak mugitzen direnean espezie horiek ez hedatzeko neurriak hartuko dira. Horrez gain, betelanetan, landareztatzean eta urbanizazioko lorategiak jartzean erabiliko den landare-lurraren nahiz maileguko materialen jatorria eta osaketa kontrolatuko dira. Horretarako, «Lorategi eta berdegune jasangarriak diseinatzeko eskuliburua» deritzon argitalpenean emandako gomendioak eta neurriak erabiliko dira. Eskuliburu hura Eusko Jaurlaritzako Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailak argitaratu zuen.

– En ningún caso se emplearán especies alóctonas con potencial invasor, como Fallopia japonica, Robinia pseudoacacia, Cortaderia selloana u otras, y se adoptarán medidas para evitar la propagación de estas especies durante los movimientos de tierras y mediante el control de la procedencia y composición de los materiales de préstamo y la tierra vegetal a emplear en los rellenos, la revegetación y el ajardinamiento de la urbanización. Con tal fin, se utilizarán las recomendaciones y medidas contenidas en la publicación «Manual para el diseño de jardines y zonas verdes sostenibles», elaborado por el Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda Gobierno Vasco.

– Etxegintza eta eraikingintza jasangarrienerako behar diren ezaugarriei dagokienez, «Eraikingintza Jasangarrirako Gida. Merkataritza Eraikinak. 2015. Ihobe» agirian jasotako neurriak eta ingurumen-jardunbide egokiak erabiliko dira, eraikinen aurrezki eta efizientzia energetikoa eta energia berriztagarrien sustapena bultzatzeko xedez. Neurri horiek, gutxienez, alderdi hauetan eragin beharko dute:

– En cuanto a las características necesarias para la edificación y construcción más sostenible se empleará el conjunto de medidas y buenas prácticas ambientales contenidas en la «Guía Edificación Sostenible. Edificios Comerciales. 2015. Ihobe.» con objeto de potenciar el ahorro y la eficiencia energética de los edificios y el impulso de las energías renovables. Dichas medidas deberán incidir en, al menos, los siguientes aspectos:

– Materialak. Lehengai berriztaezinen kopurua murriztea.

– Materiales. Reducción del consumo de materias primas no renovables.

– Energia. Berriztagarriak ez diren iturrien bidez sortzen den energiaren kontsumoa eta/edo sorkuntza murriztea.

– Energía. Reducción del consumo de energía y/o generación de energía a partir de fuentes no renovables.

– Edateko ura. Edateko uraren kontsumoa gutxitzea.

– Agua potable. Reducción del consumo de agua potable.

– Ur grisak. Ur gris gutxiago sortzea.

– Aguas grises. Reducción en la generación de aguas grises.

– Atmosfera. Gas, hauts, bero eta argi gutxiago igortzea

– Atmósfera. Reducción de las emisiones de gases, polvo, de calor y lumínicas.

– Barne-kalitatea. Barruko airearen kalitatea, erosotasuna eta osasuna hobetzea.

– Calidad interior. Mejora de la calidad del aire interior, del confort y de la salud.

Bigarrena.– Ebazpen honen edukia Lasarte-Oriako eta Donostiako udalei jakinaraztea.

Segundo.– Comunicar el contenido de la presente Resolución a los Ayuntamientos de Lasarte-Oria y San Sebastián.

Hirugarrena.– Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agintzea.

Tercero.– Ordenar la publicación de la presente Resolución para su publicación en el Boletín Oficial de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Laugarrena.– Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 27. artikuluaren arabera, ingurumen-adierazpen estrategikoak indarra galduko du eta ondoreak sortzeari utziko dio, baldin eta lau urteko epean, ingurumen-adierazpen estrategikoa Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen denetik hasita, Lasarte-Oriako plangintzako arau-subsidiarioetako «A.33 Teresategi» eremua eta Donostiako «AÑ.10 Recalde (II)» eremua eta Hiri Antolamenduko Plan Orokorreko bide-sistema bateragarri egiteko plana gauzatu ez bada. Kasu horretan, sustatzaileak berriro hasi beharko du Planaren ingurumen-ebaluazio estrategikoaren izapidea, non eta ez den ingurumen-adierazpen estrategikoaren epea luzatzea adosten.

Cuarto.– De acuerdo con lo dispuesto en el artículo 27 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, la presente declaración ambiental estratégica perderá su vigencia y cesará en la producción de los efectos que le son propios si, en el plazo máximo de cuatro años desde la publicación de la presente declaración ambiental estratégica en el Boletín Oficial de la Comunidad Autónoma del País Vasco, no se hubiera procedido a la aprobación del Plan de compatibilización de los municipios de Lasarte-Oria y San Sebastián referido a los ámbitos «A.33 Teresategi» de las NN.SS. de planeamiento de Lasarte-Oria y «AÑ.10 Recalde (II)» y sistema general viario del PGOU de San Sebastián. En tal caso, el promotor deberá iniciar nuevamente el trámite de evaluación ambiental estratégica del Plan, salvo que se acuerde la prórroga de la vigencia de la declaración ambiental estratégica.

Vitoria-Gasteiz, 2019ko urriaren 29a.

En Vitoria-Gasteiz, a 29 de octubre de 2019.

Ingurumen Administrazioaren zuzendaria,

El Director de Administración Ambiental,

IVAN PEDREIRA LANCHAS.

IVAN PEDREIRA LANCHAS.


Azterketa dokumentala


Análisis documental