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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

208. zk., 2019ko urriaren 31, osteguna

N.º 208, jueves 31 de octubre de 2019


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
5028
5028

725/2019 EBAZPENA, urriaren 15ekoa, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Giza Baliabideetako zuzendariarena, zeinaren bidez Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Asistentzia Sanitarioko Zuzendaritzan (Zuzendaritza nagusia) Zerbitzu Sanitarioko burua (Programa eta Teknologia Sanitarioen Ebaluazio eta Kontrola) hautatzeko lehiaketarako deialdia egiten den.

RESOLUCIÓN 725/2019, de 15 de octubre, de la Directora de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud, por la que se convoca la provisión, mediante concurso, de un puesto de Jefe/a de Servicio Sanitario (Evaluación y Control de Programas y Tecnologías Sanitarias) en la Dirección de Asistencia Sanitaria de Osakidetza-Servicio vasco de salud (Dirección General).

Asistentzia Sanitarioko Zuzendaritzan (Zuzendaritza Nagusia) Zerbitzu Sanitarioko buruaren lanpostua (programa eta teknologia sanitarioen ebaluazio eta kontrola) hutsik dagoenez, eta honako lege eta dekretuei jarraikiz: ekainaren 26ko 8/1997 Legearen (Euskadiko Antolamendu Sanitarioarena) 28. artikuluko Hirugarren Arau Komunari; uztailaren 19ko 186/2005 Dekretuari (Osakidetzako lanpostu funtzionalak arautzen ditu); abenduaren 16ko 55/2003 Legeari (osasun-zerbitzuetako estatutupeko langileen esparru-estatutuari buruzkoa); urriaren 30eko 5/2015 Legegintzako Errege Dekretuari (Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren Legearen testu bategina onartzen du) eta Osakidetzako zuzendari nagusiaren 1/2016 Aginduari (Zerbitzuetako eta Atal Medikoetako buruzagitzak betetzeari buruzkoa), Giza Baliabideetako Zuzendaritza honek erabakitzen du deialdi publikoa egitea aipatutako lanpostua lehiaketa bidez betetzeko.

Encontrándose vacante el puesto de Jefe/a de Servicio Sanitario (Evaluación y Control de Programas y Tecnologías Sanitarias), en la Dirección de Asistencia Sanitaria (Dirección General), de conformidad con lo dispuesto en el artículo 28 Norma Común Tercera de la Ley 8/1997 de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi, en el Decreto 186/2005, de 19 de julio, por el que se regulan los puestos funcionales de Osakidetza, en la Ley 55/2003, de 16 de diciembre, del Estatuto Marco del personal estatutario de los servicios de salud, en el Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público y en la Instrucción n.º 1/2016 del Director General de Osakidetza sobre Provisión de Jefaturas de Servicio y Sección Médicas; esta Dirección de Recursos Humanos acuerda anunciar convocatoria pública para la provisión del puesto referido, por el procedimiento de concurso, con arreglo a las siguientes:

OINARRIAK
BASES

1.– Parte hartzeko betekizunak.

1.– Requisitos de participación.

Deialdi honetan parte hartu ahalko dute eskaerak aurkezteko epearen azkeneko egunean hurrengo baldintzak egiaztatzen dituztenek:

Podrán participar en esta convocatoria quienes acrediten el cumplimiento de los siguientes requisitos el último día del plazo de presentación de solicitudes:

– Langile estatutupekoa, funtzionarioa edo lan-kontratudun finkoa izatea Osakidetzako edozein zerbitzu-erakundetan edo estatutupeko langile finkoa izatea Osasun Sistema Nazionaleko Erakunde Sanitarioetan, eta jarduneko zerbitzuan egotea edo eskainitako lanpostuaren lanbide-talde berari dagokion kategoria bateko lanpostuaren erreserba dakarren beste administrazio-egoera batean egotea (A.1).

– Ser personal estatutario, funcionario o laboral fijo en cualquier organización de servicios de Osakidetza, o ser personal estatutario fijo de las Instituciones Sanitarias del Sistema Nacional de Salud, y hallarse en situación de servicio activo u otra situación administrativa que conlleve reserva de puesto respecto a una categoría perteneciente al mismo grupo profesional que el puesto ofertado (A.1).

– A.1 lanbide-taldeko titulazioa eta espezialitatea edukitzea.

– Hallarse en posesión de la titulación y especialidad del grupo profesional A.1.

– Gutxienez lau urteko lan-esperientzia izatea A.1 lanbide-taldean.

– Experiencia profesional mínima de 4 años en el grupo profesional A.1.

2.– Deialdia argitaratzea.

2.– Publicación de la convocatoria.

Ebazpen hau osorik argitaratuko da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian (EHAA), Estatuko Aldizkari Ofizialean (BOE) eta Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko web orrian.

La presente Resolución será publicada íntegramente en el Boletín Oficial del País Vasco, (BOPV), en el Boletín Oficial del Estado (BOE), así como en la página web de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

3.– Eskaerak egiteko epea eta aurkezteko modua.

3.– Plazo y presentación de solicitudes.

1.– Interesa dutenek beren eskaera Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Giza Baliabideen Zuzendaritzara bidali beharko dute (Araba kalea, 45; 01006 Gasteiz), hamabost egun baliodunen barruan, deialdiaren ebazpena dagokien aldizkari ofizialetan azken aldiz argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita.

1.– Las personas interesadas deberán dirigir sus solicitudes a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud, (C/ Alava, n.º 45, 01006 Vitoria-Gasteiz), dentro del plazo de 15 días hábiles contados a partir del siguiente al de la fecha de la última publicación de la presente Resolución de Convocatoria en los Boletines Oficiales correspondientes.

2.– Interesdunek beren datu pertsonal guztiekin eta Curriculum Vitae (CV) dokumentatuarekin batera aurkeztu beharko dute eskaera, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Giza Baliabideen Zuzendaritzan. Dokumentazioan honako hauek sartu behar dira:

2.– Las personas interesadas deberán presentar su solicitud con todos sus datos personales, acompañada de su «Curriculum Vitae» (CV) documentado en la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud. La documentación deberá contener:

– NANaren, pasaportearen edo gidabaimenaren fotokopia konpultsatua.

– Fotocopia compulsada del DNI, pasaporte o permiso de conducir.

– Funtzionario edo estatutupeko langile izendapenaren fotokopia konpultsatua edo, hala badagokio, lan-kontratu finkoko langilea dela egiaztatzen duen agiriarena.

– Fotocopia compulsada del nombramiento de personal funcionario o estatutario o, en su caso, del documento que acredite la condición de laboral fijo.

– Eskatutako titulazioaren fotokopia konpultsatua.

– Fotocopia compulsada de la titulación exigida.

– Egindako zerbitzuen ziurtagiri original eguneratua, deialdirako Ebazpen hau EHAAn argitaratzen den egunean kategoria zein den adierazita.

– Certificación original actualizada de los servicios prestados, con expresión de la categoría a la fecha de publicación de esta Resolución de Convocatoria en el BOPV.

– Bete nahi den ataleko Kudeaketaren Memoria Proiektua.

– Memoria-Proyecto de Gestión de la Sección cuya cobertura se pretende.

– Balora daitezkeen merituak egiaztatzen dituzten dokumentu guztien kopia konpultsatua.

– Fotocopia compulsada de todos los documentos que acrediten los méritos valorables.

Osakidetzako CVaren aplikazio informatiko korporatiboan behar bezala baliozkotuta dauden alderdiak ez dira ziurtatu behar izango aurretik aipatu den moduan; hala ere, eskatzaileak horien berri eman behar du eskaeran.

No será preciso acreditar en la forma indicada previamente aquellos extremos que consten debidamente validados en la aplicación informática corporativa de CV de Osakidetza, si bien esta circunstancia deberá hacerse constar en la solicitud.

4.– Onartutakoen eta baztertutakoen behin-behineko zerrenda.

4.– Relación provisional y definitiva de personas admitidas y excluidas.

1.– Eskaerak aurkezteko epea amaituta, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Giza Baliabideetako zuzendariak, Ebazpen baten bidez, Osakidetzako web orrian jakitera emango du prozesurako onartu eta baztertu direnen behin-behineko zerrenda; zergatik baztertu diren ere agertuko da.

1.– Concluido el plazo de presentación de solicitudes, la Directora de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud, mediante Resolución, hará pública, en la página web de Osakidetza, la relación provisional de personas admitidas y excluidas al proceso, con indicación de la causa de exclusión.

Baztertutako hautagaiek 10 laneguneko epea izango dute erreklamazioa egiteko, aipatutako ebazpena argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita.

Las personas aspirantes excluidas dispondrán de un plazo de 10 días hábiles, contados a partir del día siguiente a la publicación de la precitada Resolución, para la presentación de reclamación a la misma.

Baztertzeko arrazoia zuzendu daitekeen huts bat baldin bada, behin-behineko zerrenda hori argitaratzen denean, atzemandako akatsak hamar laneguneko epean zuzentzeko edo nahitaezko dokumentuak eransteko eskatuko zaie interesdunei, ohartaraziz hala egiten ez badute prozesutik behin betiko baztertuko direla.

Si la causa de exclusión lo fuere por un defecto subsanable, mediante la publicación de la relación provisional se requerirá a las personas interesadas para que en el plazo de 10 días hábiles subsanaren las deficiencias observadas o acompañaren los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hicieren se acordará su exclusión definitiva del proceso.

2.– Erreklamazioak eta/edo eskaeren zuzenketak aurkezteko epea amaituta, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Giza Baliabideen zuzendariak, Ebazpen baten bidez, Osakidetzako web orrian jakitera emango du prozesurako onartu eta baztertu direnen behin betiko zerrenda.

2.– Transcurrido el plazo de reclamaciones y/o subsanación de solicitudes, la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud, publicará mediante Resolución en la página web de Osakidetza, la relación definitiva de personas aspirantes admitidas y excluidas al proceso.

5.– Balorazio Batzordea.

5.– Comisión de valoración.

1.– Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Giza Baliabideen Zuzendaritzako Ebazpen baten bidez, Balorazio Batzordeko kideak izendatuko dira. Ebazpen hori Osakidetzaren web orrian argitaratuko da, eta gora jotzeko errekurtsoa jarri ahalko zaio Osakidetzako zuzendari nagusiaren aurrean.

1.– Por Resolución de la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud se nombrará a los miembros de la Comisión de Valoración, la cual se publicará en la página web de Osakidetza, pudiendo ser recurrida en alzada ante el Director General de Osakidetza.

Kudeaketa-proiektuak (geroago aipatuko dira) defendatzeko saio publikoa egin baino gutxienez 10 egun lehenago argitaratu beharko da ebazpena.

La publicación de la Resolución deberá efectuarse con una antelación mínima de 10 días con respecto a la fecha en que se vaya a celebrar la sesión pública de defensa de los Proyectos de Gestión, a los que se hace referencia posteriormente.

2.– Balorazio Batzordeko burua Asistentzia Sanitarioko zuzendaria izango da, eta honako hauek osatuko dute: zuzendariorde medikoak edo Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiaren Zerbitzu Korporatiboko buruak; Giza Baliabideetako zuzendariak, zeina hitza eta botoa izango dituen idazkari ere izango den, eta beste hiru kidek, horietako bat Herri Arduralaritzaren Euskal erakundeak izendatua. Hiru kide horiek hautagaiei eskatutako titulua eta espezialitatea eduki beharko dute, estatutupeko langile finko, karrerako funtzionario edo lan-kontratudun langile finkoak izan, eta deialdiko lanpostuaren maila hierarkiko bereko edo goragoko lanpostu funtzionalean aritu.

2.– La Comisión de Valoración estará presidida por el Director de Asistencia Sanitaria e integrada por el Subdirector Médico o Jefe/a de Servicio Corporativo de la Dirección General de Osakidetza, la Directora de Recursos Humanos, que actuará como Secretaria con voz y voto, y tres vocales, uno/a de ellos/as designado/a por el Instituto Vasco de Administración Pública. Las tres personas precitadas habrán de detentar la titulación y especialidad exigida a los/as candidatos/as, reunir la condición de personal estatutario fijo, funcionario de carrera o laboral fijo y ostentar puesto funcional de igual o superior rango jerárquico al convocado.

Batzordeko kide titular bakoitzeko ordezko bat izendatuko da, aurrekoak huts eginez gero haren lekua har dezan, eta kide titularrentzat zehaztutako baldintzak bete beharko ditu.

Por cada miembro titular de la Comisión se nombrará un suplente que actuará en su ausencia, el cual deberá reunir los mismos requisitos que los establecidos para los miembros titulares.

Balorazio Batzordea osatzeko aipatu diren kideetakoren bat falta bada Zuzendaritza Nagusian, Osakidetzako beste edozein erakundetako maila bereko pertsona bat aukeratu ahalko da.

Para el supuesto de inexistencia en la Dirección General de alguno/a de los miembros de la Comisión antes citados, podrá ser designado/a para la misma el/la equivalente de cualquier otra organización de servicios de Osakidetza.

3.– Batzordeko kide guztiek norberaren izenean jardungo dute bertan, modu independentean, eta diskrezionalitate teknikoak babestuta, zuzenbidearen mende egoteko beharra alde batera utzi gabe.

3.– Todos los miembros de la Comisión pertenecerán a la misma a título individual, siendo independientes y actuando amparados por la discrecionalidad técnica, sin perjuicio de su sometimiento a derecho.

Batzordearen osaerak emakume eta gizonen presentzia orekatuaren printzipioa beteko du, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako 4/2005 Legean ezarritakoarekin bat etorriz, betiere egoerak horretarako aukera ematen badu. Sexu bakoitza gutxienez ehuneko berrogeian ordezkatuta dagoenean, ordezkapen orekatutzat joko da.

La composición de la Comisión responderá al principio de presencia equilibrada de mujeres y hombres, conforme a las previsiones contenidas en la Ley 4/2005, para la Igualdad de Mujeres y Hombres, siempre que las circunstancias lo permitan, considerándose que existe una representación equilibrada siempre que cada sexo este representado al menos al cuarenta por ciento.

4.– Batzordeko kideek esku hartzeari uko egin beharko diote, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoari buruzko Legearen (urriaren 1eko 40/2015) 23. artikuluan aipatutako egoeraren bat gertatzen bada, eta deialdia egin duen agintaritzari horren berri eman beharko diote. Kasu horietan ere, prozesuan parte hartzen duten pertsonek edozein unetan errekusazioa aurkeztu ahalko dute, aipatutako lege-testuaren 24. artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz. Era berean, Balorazio Batzordeak aipatutako Lege horren 15. artikulutik 18.eraino zehaztutako arauetara egokitu beharko du bere jarduna.

4.– Las personas que integren la Comisión deberán abstenerse de actuar, notificándolo a la autoridad convocante, cuando concurra en las mismas, alguna de las circunstancias contempladas en el artículo 23 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público. En los mismos supuestos, personas participantes en el proceso podrán, en cualquier momento, promover recusación, de conformidad con lo establecido en el artículo 24 del citado texto legal. Así mismo, la Comisión de Valoración ajustará su actuación a las reglas determinadas en los artículos 15 a 18 de la precitada Ley.

5.– Balorazio Batzordeko kide guztiek edukiko dute hitza eta botoa. Erabakiak gehiengoz hartuko dira, eta akta batean jasoko dira.

5.– Todas las personas miembros de la Comisión de Valoración tendrán voz y voto, siendo los acuerdos de la misma adoptados por mayoría de votos y recogidos en un Acta dictada al efecto.

6.– Batzordeak autonomia funtzional osoz jardungo du, prozeduraren legezkotasuna zainduko du, eta horren objektibotasuna ziurtatzeko ardura izango du. Halaber, deialdiko oinarriak aplikatzeko orduan sortzen diren zalantza guztiak ebatziko ditu, eta deialdian aurreikusi gabeko kasuetan zein irizpide erabiliko diren erabakiko du. Gainera, hautagaiak ebaluatu baino lehen, akta batean jaso beharko ditu ebaluatzeko irizpide zehatzak, oinarriei eta bertan jasotako merituen baremoari jarraituz.

6.– La Comisión actuará con plena autonomía funcional, velando por la legalidad del procedimiento y siendo responsable de garantizar su objetividad. Así mismo, resolverá todas las dudas que surjan en la aplicación de las bases de la Convocatoria, estableciendo los criterios que deban adoptarse en relación con los supuestos no previstos en ella. Además, se deberán recoger en Acta, previamente a la evaluación de las personas aspirantes, los criterios específicos de evaluación siguiendo las bases y el baremo de méritos recogido en las mismas.

6.– Hautatzeko prozedura.

6.– Procedimiento de selección.

Izangaien merituen balorazioak honako fase hauek izango ditu:

La valoración de méritos de las personas aspirantes constará de las fases siguientes:

1.– Balorazio Batzordeak dei egingo die izangaiei, prozesuan parte hartzen uzteko eskariarekin batera aurkeztu duten memoriari dagokion kudeaketa-proiektuaren defentsa publikoa egiteko. Deialdi hori gutxienez hamar egun lehenago egin beharko da, izangaien agerraldia noiz, non eta zer ordutan izango den adierazita, eta Osakidetzaren webgunean horren iragarki bat argitaratu beharko da.

1.– Las personas aspirantes serán convocadas por la Comisión de Valoración para efectuar la defensa pública del proyecto de gestión cuya memoria hayan presentado junto con la solicitud de participación en el proceso. Esta convocatoria deberá efectuarse con una antelación mínima de diez días y deberá indicar la fecha, lugar y la hora de intervención de las personas aspirantes y publicarse un anuncio de la misma en la página web de Osakidetza.

Oro har, aurkeztutako kudeaketa-proiektuen defentsa publikoa egin baino lehen, Balorazio Batzordeko kideek Batzordeko kideei beraiei eragin diezaieketen abstenitzeko edo errekusatzeko arrazoi posibleak aztertuko dituzte, eta organo deitzaileari jakinaraziko dizkiete.

Con carácter general, previamente a la defensa pública de los diferentes proyectos de gestión presentados, los miembros de la Comisión de Valoración revisarán posibles causas de abstención o de recusación que puedan afectar a los miembros de la misma, las cuales serán notificadas al órgano convocante.

Gero, izangai bakoitzari deituko zaio, proiektuaren aurkezpena eta defentsa egiteko, eta, horren ondoren, elkarrizketa bat izateko. Elkarrizketan, Balorazio Batzordekoek proiektuan jasotako alderdiei buruzko galderak egingo dizkiote izangaiari, gehiago argitzeko edo sakontzeko. Bai aurkezpena eta defentsa, bai elkarrizketa publikoak izango dira.

Posteriormente se procederá a efectuar el llamamiento individual de cada una de las personas aspirantes para que efectúen la exposición y defensa de su proyecto, seguida de una entrevista mediante la cual los miembros de la Comisión preguntarán sobre los aspectos contenidos en aquellos a fin de obtener una mayor aclaración y profundización de los mismos. Tanto la exposición y defensa como la entrevista serán públicas.

Proiektuen aurkezpen publikoa bukatutakoan, Balorazio Batzordeak puntuazioa emango dio izangai bakoitzari, deialdiko oinarrietan jasotakoaren arabera.

Finalizada la exposición pública, la Comisión de Valoración procederá a puntuar a cada persona, de conformidad con lo previsto en las bases de la convocatoria.

2.– Merituen balorazioa.

2.– Valoración de méritos.

Balorazio Batzordeak, izangai bakoitzaren merituak baloratu, eta puntuazioa emango du, deialdiaren oinarrietan jasotakoaren arabera. Atxikitako eranskinean dago jasota deialdi honetan aplikatu beharreko merituen baremoa.

La Comisión de Valoración realizará la valoración y puntuación de los méritos de cada una de las personas aspirantes, de conformidad con lo previsto en las bases de la convocatoria. En anexo adjunto se recoge el Baremo de Méritos de aplicación a la presente Convocatoria.

Ebazpen hau dagokien aldizkari ofizialetan argitaratzen den egunean eskuratu gabe dauden merituak ezingo dira inolaz ere baloratu, ez eta eskaerak aurkezteko epea amaitu aurretik behar bezala alegatu eta ziurtatu ez direnak ere.

En ningún caso podrán valorarse méritos que no se ostenten a la fecha de publicación de la presente Resolución de convocatoria en los Boletines Oficiales correspondientes, ni tampoco los que no se hubieran debidamente alegado y acreditados antes de finalizar el plazo de presentación de solicitudes.

Merituen Baremoaren 2. apartatuan jasotzen denarekin bat etorriz egingo da balorazioa.

La valoración se efectuará de acuerdo con el apartado 2 del Baremo de Méritos.

3.– Akta eta izendapen-proposamena.

3.– Acta y propuesta de nombramiento.

Balorazio Batzordearen aktak zehatz-mehatz jaso beharko du bertako kideek hautagai bakoitzari baremoaren atal bakoitzean emandako puntuazioa, bai eta ematen dioten azkeneko puntuazioa ere. Era berean, aktan jasoko da epaimahaiak hautagai bakoitzak aurkeztutako zerbitzuaren kudeaketako memoria-proiektuari eta egindako azalpen publikoari puntuazioa emateko oinarri izan dituen alderdien inguruko azalpen labur bat eta baita beste ataletako puntuen esleipen xehea ere.

El Acta de la Comisión de Valoración deberá recoger detalladamente la puntuación conferida por sus miembros a cada candidato/a en cada uno de los apartados del Baremo, así como la puntuación final que se otorgue a los mismos/as, debiéndose recoger también en el Acta una breve exposición sobre los aspectos que hayan servido de base a los miembros de la Comisión para otorgar sus puntuaciones, tanto al contenido de la Memoria-Proyecto de Gestión presentado por cada persona, como de la exposición pública realizada, así como la asignación detallada de puntos de los otros apartados.

Deialdian, berdinketa hausteko irizpideak zehaztu daitezke, betiere Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako Legean (otsailaren 18ko 4/2005) xedatutakoa kontuan hartuta.

La convocatoria podrá establecer los criterios de desempate teniendo en cuenta, en todo caso, lo dispuesto en la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la igualdad de Mujeres y Hombres.

Izendatua izateko, prozesu osoko puntuazio maximoaren erdia lortu behar da gutxienez, eta proiektua eta proiektuaren defentsa baloratzeko atalerako finkatutako puntuazio maximoaren erdia, nahitaez.

Para resultar nombrado/a se requerirá haber obtenido al menos la mitad de la puntuación máxima del conjunto del proceso y, necesariamente la mitad de la puntuación otorgada al apartado de la valoración del proyecto y su defensa.

Era berean, Balorazio Batzordeak puntuazio handiena lortu duen hautagaiaren alde egiten duen proposamena ere jasoko da aktan.

El Acta también deberá recoger la Propuesta de la Comisión de Valoración en favor de la persona aspirante que haya obtenido la mayor puntuación.

7.– Prozeduraren ebazpena.

7.– Resolución del procedimiento.

1.– Aurkeztutako proiektuak eta curriculumeko merituak ebaluatzeko fasea bukatutakoan, Balorazio Batzordeak puntuazio handiena lortu duen izangaiaren aldeko izendapen-proposamen bat egingo dio Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Giza Baliabideetako Zuzendaritzari, izangaiek baremoko epigrafe bakoitzean lotutako puntuazioak banaka zehaztuta.

1.– Terminada la fase de evaluación de los Proyectos presentados así como de los méritos curriculares, la Comisión de Valoración elevará Propuesta de Nombramiento dirigida a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud, en favor de la persona aspirante que haya obtenido la mayor puntuación, con indicación desglosada de las puntuaciones obtenidas en cada epígrafe del baremo.

Ez baldin badago deialdian eskatutako baldintzak betetzen dituen izangairik edo eskatutako gutxieneko puntuazioa betetzen ez badute, Balorazio Batzordeak deialdia hutsik uztea proposatuko du. Proposamen hori Osakidetzaren webgunean argitaratuko da.

Si ninguna de las personas aspirantes reuniere los requisitos exigidos en la convocatoria o no obtuvieren la puntuación mínima requerida, la Comisión propondrá que se declare desierta la convocatoria. Dicha propuesta será publicada en la página web de Osakidetza.

2.– Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Giza Baliabideen Zuzendaritzak, Balorazio Batzordearen proposamena ikusita, ebazpen bat emango du, proposatutako izangaia izendatzeko deialdian eskainitako lanpostua betetzeko edo deialdia hutsik uzteko.

2.– La Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud, a la vista de la propuesta recibida, dictará Resolución nombrando a la persona aspirante propuesta para la cobertura del puesto convocado o la declarará desierta.

Deialdia hutsik utziz gero, Ebazpenean honako arrazoi hauetakoren bat jaso beharko da:

En el caso de la declaración de desierta de la convocatoria, en la Resolución se deberá indicar la concurrencia de alguna de las causas siguientes:

a) Ez da hautagairik aurkeztu. Kasu horretan, Kudeaketa Zuzendaritzak deialdia hutsik utzi ahal izango du, onartutako eta baztertutako pertsonen behin betiko zerrenda argitaratu ondoren, izapide gehiago egin gabe.

a) Falta de presentación de aspirantes. En este caso, la Dirección Gerencia podrá declarar desierta la Convocatoria tras la aprobación de la relación definitiva de personas admitidas y excluidas, sin necesidad de mayores trámites.

b) Hautagaietako inork ez ditu betetzen Deialdiko Oinarrietan eskatzen diren baldintzak.

b) Ninguna de las personas aspirantes reúne los requisitos exigidos en las Bases de la Convocatoria.

c) Hautagaietako inork ez du lortu gutxieneko puntuazioa.

c) Ninguna de las personas aspirantes ha obtenido la puntuación mínima exigida.

3.– Izendapenaren Ebazpena, interesdunari jakinarazteaz gain, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta Osakidetzaren webgunean argitaratuko da. Horren aurka gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango da, erakunde publikoaren Zuzendaritza Nagusian.

3.– La Resolución de Nombramiento se notificará a la persona aspirante interesada y se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y en la página web de Osakidetza y contra la misma podrá interponerse recurso de alzada ante la Dirección General del Ente Público.

8.– Esleipenaren ondorioak.

8.– Efectos de la adjudicación.

Atal Sanitarioko buruaren izendapenak lau urteko aldi baterako lan-harremana sortuko du, zeina luzatu ahalko den, Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren Legearen (8/1997, ekainaren 26koa) 28. artikuluan jasotako aurreikuspenei jarraikiz.

El Nombramiento como Jefe de Sección sanitaria, dará lugar a una relación temporal por plazo de cuatro años, prorrogables, de conformidad con las previsiones contenidas en el artículo 28 de la Ley 8/1997, 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi.

9.– Ebazpen honen aurkako errekurtsoak.

9.– Recursos contra la presente Resolución.

Ebazpen honen aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusiari. Horretarako, hilabeteko epea izango da, ebazpen hau azken aldiz argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita.

Contra la presente Resolución podrá interponerse recurso de alzada, ante el Director General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de la fecha de la última de publicación en los Boletines Oficiales correspondientes.

Vitoria-Gasteiz, 2019ko urriaren 15a.

En Vitoria-Gasteiz, a 15 de octubre de 2019.

Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Giza Baliabideen zuzendaria,

La Directora de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud,

MARÍA PILAR URIARTE BRIZUELA.

MARÍA PILAR URIARTE BRIZUELA.

ERANSKINA
ANEXO
Merituen baremoa, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Asistentzia Sanitarioko zuzendaritzan (Zuzendaritza nagusia) Zerbitzu Sanitarioko burua (Programa eta Teknologia Sanitarioen Ebaluazio eta Kontrola) hautatzeko deialdirako.
Baremo de méritos para la convocatoria de Jefatura de Servicio Sanitaria (Evaluación y Control de Programas y Tecnologías Sanitarias) en la Dirección de Asistencia Sanitaria de Osakidetza-Servicio vasco de salud (dirección general).

Merituen baremoa (gehienez 66 puntu).

Baremo de méritos (máximo 66 puntos).

Merituen balorazioak fase hauek izango ditu:

La valoración de méritos constará de las siguientes fases:

I.– Proiektua eta horren defentsa (gehienez 30 puntu).

I.– Proyecto y su defensa (máximo 30 puntos).

Izangaiek dagokion Zerbitzuaren antolaketaren eta funtzionamenduaren memoria-proiektu bat aurkeztu beharko dute, baita epaimahai kalifikatzailearen aurrean azalpen publikoa egin eta epaimahaikideek egindako galderei erantzun ere.

Las personas aspirantes deberán presentar una la Memoria-Proyecto de organización y funcionamiento del Servicio de que se trate, así como realizar su exposición pública ante el tribunal calificador y responder a las preguntas que planteen los miembros del Tribunal.

Fase horretako puntuazioa bi atal hauetan banatuta dago:

La puntuación de esta fase queda desglosada en los dos apartados siguientes:

a) Zerbitzuaren kudeaketarako aurkeztutako memoria-proiektuaren edukiaren balorazioa (gehienez 15 puntu).

a) La valoración del contenido de la Memoria-Proyecto de gestión del servicio presentada (máximo 15 puntos).

Kudeaketari buruzko memoria-proiektuan, gutxienez, hurrengo atalak garatu beharko dira. Deialdian eskainitako lanpostu bakoitzaren ezaugarrien arabera, deialdiaren ebazpenean, agintaritza deitzaileak a.1), a.2) eta a.3) atal hauei dagokien gehieneko puntuazioa zehaztuko du:

La Memoria-Proyecto de gestión deberá desarrollar, al menos, los siguientes apartados. En función de las características de cada puesto convocado, en la Resolución de convocatoria la autoridad convocante determinará la puntuación máxima correspondiente a los apartados a.1), a.2) y a.3) siguientes:

a.1.– Antolaketarekin eta kudeaketarekin lotutako atala (gehienez 9 puntu):

a.1.– Apartado organizativo y de gestión (máximo 9 puntos):

Zerbitzuaren/atalaren organigrama, bai buruzagitzako postuaren bai horri atxikitako gainerako postuen funtzioak adierazita.

Organigrama del servicio/sección con indicación de las funciones tanto del puesto de jefatura como del resto de puestos adscritos a la misma.

Zerbitzuak/atalak erakunde bereko beste zerbitzu batzuekin duen harremana.

Interrelación del servicio/sección con otros servicios de la misma organización.

Buruzagitza/atala kudeatzeko plana, antolaketa-helburuak definituta, hobetu beharreko eremuak aztertuta eta hautemanda eta horiek lortzeko egokiak diren neurriak identifikatuta. Horrekin batera, esleitutako baliabide materialak, ekonomikoak eta giza baliabideak modu efizientean erabiltzeko konpromisoa edo plana.

Plan de Gestión de la jefatura/sección con una definición de objetivos organizativos, análisis y detección de las áreas de mejora e identificación de las medidas oportunas para la consecución de las mismas. Junto a ello un compromiso o plan de utilización eficiente de los recursos materiales, económicos y de personal asignados.

a.2.– Asistentziarekin lotutako atala (gehienez 3 puntu):

a.2.– Apartado asistencial (máximo 3 puntos):

Asistentzia-zerbitzuen zorroaren deskribapena.

Descripción de la cartera de servicios asistenciales.

Helburu eta adierazle asistentzialak finkatzea, eta, horrekin batera, horien etengabeko jarraipena eta ebaluazioa egiteko sistema bat.

Establecimiento de objetivos e indicadores asistenciales junto con un sistema de seguimiento y evaluación continúo de los mismos.

a.3.– Irakaskuntzarekin eta ikerkuntzarekin lotutako atala (gehienez 3 puntu):

a.3.– Apartado docencia e investigación (máximo 3 puntos):

Zerbitzuan/atalean irakaskuntzaren plangintza zehaztea.

Establecimiento de una planificación de la docencia en el servicio/sección.

b) Memoria-proiektua publikoki aurkeztea Balorazio Batzordearen aurrean (gehienez 15 puntu).

b) La exposición pública de la Memoria-Proyecto ante la Comisión de Valoración (máximo 15 puntos).

Proiektuaren aurkezpen publikoa baloratzeko orduan, memoria-proiektuaren defentsa modu argian eta zehatzean egitea baloratuko da, baita horren alderdi esanguratsuenak azaltzeko ahalmena ere. Dagokion aktan, kide bakoitzak izangai bakoitzari emandako puntuazioaren justifikazioa jaso beharko da. Proiektuaren defentsaren argitasuna eta zehaztasuna baloratuko dira, baita proiektuaren alderdi esanguratsuenak azaltzeko ahalmena ere.

A la hora de valorar la exposición pública del proyecto se valorará la claridad y concisión a la hora de defender la Memoria Proyecto, así como la capacidad para explicar los aspectos más relevantes del mismo. En el acta correspondiente deberá recogerse la justificación de la puntuación otorgada por cada miembro de cada candidato/a, en el que se valorará la claridad y concisión a la hora de defender el proyecto, así como la capacidad para explicar los aspectos más relevantes del mismo.

II.– Merituen balorazioa (gehienez 30 puntu).

II.– Valoración de méritos (máximo 30 puntos).

Puntuazioa honela banatuko da:

La puntuación se distribuirá del siguiente modo:

II.1.– Laneko esperientzia (gehienez 13 puntu).

II.1.– Experiencia profesional (máximo 13 puntos).

A1 Taldeko espezialitatean fakultatibo gisa emandako zerbitzuen hilabete bakoitzagatik: 0,0500 puntu.

Por cada mes de servicios prestados como Facultativo en cualquier especialidad del Grupo A1: 0,0500 puntos.

Edozein espezialitatean ataleko buru gisa lanean emandako hilabete bakoitzeko: 0,0750 puntu.

Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Sección en cualquier especialidad: 0,0750 puntos.

Edozein espezialitatean zerbitzuburu gisa lan egiten emandako hilabete bakoitzeko: 0,1000 puntu.

Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Servicio en cualquier especialidad: 0,1000 puntos.

Edozein espezialitatean osasun-arloko administrazio publikoetako zuzendari gisa lan egiten emandako hilabete bakoitzeko: 0,1000 puntu.

Por cada mes de servicios prestados como Directivo de Administraciones Públicas Sanitarias o Subdirector Médico: 0,1000 puntos.

Osakidetzako, Gizarte Segurantzako edo autonomia-erkidegoetako zerbitzu sanitarioen erakundeetan edo edozein administrazio publikotako osasun-zerbitzuetan egindako lana lan-esperientzia gisa baloratuko da, baita Europar Batasuneko beste estatuetako sare publikoko zerbitzu sanitarioetan egindako lana ere.

Se tendrán en consideración como experiencia profesional los servicios prestados en las organizaciones de servicios sanitarios de Osakidetza, de la Seguridad Social o de los Servicios de Salud de las Comunidades Autónomas o en cualquier Administración Pública, así como aquellos servicios prestados en los Servicios Sanitarios de la red pública de los demás estados miembros de la Unión Europea.

Guztizko denbora zenbatzeko, lan egindako egun naturalak hartuko dira kontuan, eta hilabetera heltzen ez diren gainerako egunak ez dira zenbatuko. Ildo horretan, 30 egun naturaleko multzoa hartuko da hilabetetzat.

Del cómputo total, que se efectuará en base a los días naturales trabajados, se despreciarán los restos que resulten inferiores al mes. A estos efectos se entenderá por mes el conjunto de 30 días naturales.

II.2.– Prestakuntza, irakaskuntza eta ezagutzaren zabalkuntza (gehienez 17 puntu).

II.2.– Formación, docencia y difusión del conocimiento (máximo 17 puntos).

Ikastaroen ziurtagirietan kreditu kopurua bakarrik agertzen denean, puntuazioa 0,1 puntukoa izango da kreditu bakoitzeko.

Cuando en las certificaciones de los cursos conste únicamente el número de créditos, la puntuación será de 0,1 puntos por crédito.

II.2.1.– Kudeaketan prestakuntza izatea (gehienez 3 puntu).

II.2.1.– Formación en gestión (máximo 3 puntos).

Osasunaren arloko kudeaketarekin lotutako ikastaro bakoitzera joateagatik emango den puntuazioa, iraupenaren arabera:

Por la asistencia a cada curso relacionado con la gestión sanitaria de duración:

– 20-30 ordu bitarte: 0,2000 puntu.

– De 20 a 30 horas: 0,2000 puntos.

– 31-50 ordu bitarte: 0,3000 puntu.

– De 31 a 50 horas: 0,3000 puntos.

– 51-100 ordu bitarte: 0,4000 puntu.

– De 51 a 100 horas: 0,4000 puntos.

– 101-200 ordu bitarte: 0,5000 puntu.

– De 101 a 200 horas: 0,5000 puntos.

– 200 ordutik gora: 1,2500 puntu.

– De más de 200 horas: 1,2500 puntos.

Erakunde ofizialek, unibertsitateek, osasun-erakundeek, eta kasuan kasu, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako ikastaroak baloratuko dira. Era berean, Osakidetzak edo edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako ikastaroak ere baloratuko dira, betiere titulazio ofiziala lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.

Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por Osakidetza o cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.

II.2.2.– Espezialitateko etengabeko prestakuntza (gehienez 3 puntu).

II.2.2.– Formación continuada especialidad (máximo 3 puntos).

Dagokion lanpostuko espezialitatearekin lotutako ikastaro bakoitzera joateagatik emango den puntuazioa, iraupenaren arabera:

Por la asistencia a cada curso relacionado con la especialidad del puesto de que se trate de duración:

20-30 ordu bitarte: 0,2000 puntu.

De 20 a 30 horas: 0,2000 puntos.

31-50 ordu bitarte: 0,3000 puntu.

De 31 a 50 horas: 0,3000 puntos.

51-100 ordu bitarte: 0,4000 puntu.

De 51 a 100 horas: 0,4000 puntos.

101-200 ordu bitarte: 0,5000 puntu.

De 101 a 200 horas: 0,5000 puntos.

200 ordutik gora: 1,2500 puntu.

De más de 200 horas: 1,2500 puntos.

Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek emandako eta egiaztatutako ikastaroak baloratuko dira, baita elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandakoek ere. Era berean, edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako ikastaroak ere baloratuko dira, betiere titulazio ofiziala lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.

Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.

II.2.3.– Graduondoko prestakuntza (gehienez 5 puntu):

II.2.3.– Formación postgrado (máximo 5 puntos):

– Doktorea: 3 puntu.

– Doctor: 3 puntos.

– Cum laude doktorea: 4 puntu.

– Doctor cum laude: 4 puntos.

– Graduondoko masterra: 2 puntu.

– Master Postgrado: 2 puntos.

– Unibertsitateko aditua/espezialista: 1 puntu.

– Experto/Especialista universitario: 1 punto.

– Ikertzeko gaitasuna edo ikasketa aurreratuetako diploma: 1 puntu.

– Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados: 1 punto.

– Doktorego-ikastaroa, doktorego-ikastaroetako bikain edo ohorezko matrikula bakoitzeko (gehienez 10 ikastaro): 0,1000 puntu.

– Curso de Doctorado, por cada sobresaliente o matrícula de honor en cursos de doctorado (máximo de 10 cursos): 0,1000 puntos.

Doktore, cum laude doktore, ikertzeko gaitasuna edo ikasketa aurreratuetako titulu bat lortzeko balio izan duten programetako doktorego-ikastaroak ez dira baloratuko.

No se valorarán los cursos de doctorado de los programas que hayan servido para la obtención del título de Doctor, Doctor cum laude o Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados.

II.2.4.– Jarduera zientifikoa (gehienez 3 puntu).

II.2.4.– Actividad científica (máximo 3 puntos).

Dagokion espezialitatearekin zerikusia duten lan zientifikoak argitaratu, txostenak aurkeztu, komunikazioak egin, hitzaldiak eman edo mahai-inguruetan parte hartzeagatik:

Por la publicación de trabajos científicos, presentación de ponencias, comunicaciones, conferencias o mesas redondas relacionadas con la especialidad de que se trate:

– Eskualde bateko txosten-aurkezpen bakoitzeko: 0,2500 puntu.

– Por cada Ponencia regional: 0,2500 puntos.

– Txosten-aurkezpen nazional bakoitzeko: 1,000 puntu.

– Por cada Ponencia nacional: 1,000 punto.

– Nazioarteko txosten-aurkezpen bakoitzeko: 1,500 puntu.

– Por cada Ponencia internacional: 1,500 puntos.

– Eskualdeko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 0,1500 puntu.

– Por cada Comunicación oral/Póster regional: 0,1500 puntos.

– Ahozko komunikazio/poster nazional bakoitzeko: 0,6000 puntu.

– Por cada Comunicación oral/Póster nacional: 0,6000 puntos.

– Nazioarteko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 1,0000 puntu.

– Por cada Comunicación oral/Póster internacional: 1,0000 puntos.

– Eskualdeko mahai-inguru bakoitzeko: 0,2000 puntu.

– Por cada Mesa redonda regional: 0,2000 puntos.

– Mahai-inguru nazional bakoitzeko: 0,7500 puntu.

– Por cada Mesa redonda nacional: 0,7500 puntos.

– Nazioarteko mahai-inguru bakoitzeko: 1,2500 puntu.

– Por cada Mesa redonda internacional: 1,2500 puntos.

– Argitalpen bakoitzeko (egile nagusia): 1,0000 puntu.

– Por cada Publicación (primer autor): 1,0000 punto.

– Argitalpen bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,5000 puntu.

– Por cada Publicación (otros autores): 0,5000 puntos.

– Liburu bakoitzeko (egile nagusia): 2 puntu.

– Por cada libro (primer autor): 2 puntos.

– Liburu bakoitzeko (beste egile batzuk): 1 puntu.

– Por cada libro (otros autores): 1 punto.

– Kapitulu bakoitzeko (egile nagusia): 1,0000 puntu.

– Por cada capítulo (primer autor): 1,0000 punto.

– Kapitulu bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,5000 puntu.

– Por cada capítulo (otros autores): 0,5000 puntos.

– Tesina bakoitzeko: 1,5000 puntu.

– Por tesina: 1,5000 puntos.

II.2.5.– Irakaskuntza-jarduera (gehienez 3 puntu).

II.2.5.– Actividad docente (máximo 3 puntos).

– Medikuntzako fakultateko katedraduna, dagokion espezialitatekoa (urteko): 1,0000 puntu.

– Catedrático de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 1,0000 punto.

– Medikuntzako Fakultateko irakasle titularra, dagokion espezialitatekoa (urte bakoitzeko): 0,5000 puntu.

– Profesor titular de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 0,5000 puntos.

– Medikuntzako Fakultateko irakasle elkartua, dagokion espezialitatekoa (urte bakoitzeko): 0,2500 puntu.

– Profesor asociado de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 0,2500 puntos.

– Egoiliarren irakaskuntzarako tutore akreditatua, dagokion espezialitatekoa (urte bakoitzeko): 0,5000 puntu.

– Tutor acreditado para la docencia de residentes de la especialidad de que se trate (por año): 0,5000 puntos.

– Etengabeko prestakuntzako programa ofizialetako irakaskuntza (ordu bakoitzeko): 0,050 puntu.

– Docencia en programas oficiales de formación continuada (por hora): 0,050 puntos.

III.– Euskara (gehienez 6 puntu).

III.– Conocimientos de euskera (máximo 6 puntos).

Euskararen erabilera Osakidetzan normalizatzeko Dekretuan (martxoaren 18ko 67/2003) eta berau garatzeko arauetan jasotakoaren arabera baloratuko da.

Se valorará conforme a lo previsto en el Decreto 67/2003, de 18 de marzo, de normalización del uso del euskera en Osakidetza, y en sus normas de desarrollo.


Azterketa dokumentala


Análisis documental