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191. zk., 2019ko urriaren 8a, asteartea

N.º 191, martes 8 de octubre de 2019


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

INGURUMEN, LURRALDE PLANGINTZA ETA ETXEBIZITZA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE, PLANIFICACIÓN TERRITORIAL Y VIVIENDA
4584
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EBAZPENA, 2019ko abuztuaren 27koa, Ingurumen Administrazioko zuzendariarena, zeinaren bidez ingurumen-txosten estrategikoa formulatzen baita Irungo 2.1.07 Jaizkibel bizitegi-eremuko Hiri Antolamenduko Plan Bereziari buruz.

RESOLUCIÓN de 27 de agosto de 2019, del Director de Administración Ambiental, por la que se formula informe ambiental estratégico del Plan Especial de Ordenación Urbana del ámbito 2.1.07 Residencial Jaizkibel, en Irun.

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

2019ko apirilaren 24an, Irungo Udalak ingurumen-organoari eskaera egin zion Irungo 2.1.07 Jaizkibel Bizitegi Eremuko Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren (aurrerantzean, Planaren) ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatuaren prozedura izapidetzen hasteko, Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legean xedatutakoaren arabera. Eskaerarekin batera, zenbait dokumentu aurkeztu ziren, hala nola Planaren zirriborroa eta ingurumen-dokumentu estrategikoa, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 16. eta 29. artikuluetan xedatutako edukia zuena.

Con fecha 24 de abril de 2019, el Ayuntamiento de Irún completó ante el órgano ambiental la solicitud para el inicio de la tramitación del procedimiento de evaluación ambiental estratégica simplificada del Plan Especial de Ordenación Urbana del Ámbito 2.1.07 Residencial Jaizkibel en Irún (en adelante el Plan), en virtud de lo dispuesto en la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental. La solicitud se acompañó de diversos documentos entre los cuales se encontraba el borrador del Plan y un documento ambiental estratégico con el contenido establecido en los artículos 16 y 29 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 30. artikulua betetzeko, 2019ko maiatzaren 28an, eraginpeko administrazio publikoei eta interesdunei kontsulta egiteko izapideari ekin zion Eusko Jaurlaritzako Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak, eta egoki iritzitako oharrak egiteko eskatu zien, ingurumen-organo horrek ingurumen-txosten estrategikoa egin zezan ohar horiek oinarritzat hartuta. Zehazki erakunde hauei egin zitzaien kontsulta: Natura Ondarearen eta Klima Aldaketaren Zuzendaritzari, Kultura Ondarearen Zuzendaritzari eta Osasun Publikoaren eta Adikzioen Zuzendaritzari (guztiak Eusko Jaurlaritzakoak dira); Uraren Euskal Agentziari; Kulturaren Zuzendaritza Nagusiari, Mendien eta Natura Ingurunearen Zuzendaritza Nagusiari eta Bide Azpiegituren Saileko Kudeaketa eta Plangintzaren Zuzendaritza Nagusiari (hirurak Gipuzkoako Foru Aldundiaren erakundeak dira); Ekologistak Martxan Gipuzkoa eta Eguzkizaleak Elkartea.

En aplicación del artículo 30 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, con fecha 28 de mayo de 2019, la Dirección de Administración Ambiental del Gobierno Vasco inició el trámite de consultas a las administraciones públicas afectadas y a las personas interesadas, solicitando que realizaran las observaciones que consideraran oportunas y que pudieran servir de base para la formulación, por parte de este órgano ambiental, del correspondiente informe ambiental estratégico. En concreto se consultó a la Dirección de Patrimonio Natural y Cambio Climático, a la Dirección de Patrimonio Cultural y a la Dirección de Salud Pública y Adicciones, todas ellas del Gobierno Vasco; a URA-Agencia Vasca del Agua; a la Dirección General de Cultura, a la Dirección de General de Montes y Medio Natural y a la Dirección General de Gestión y Planificación del Departamento de Infraestructuras Viarias, los tres organismos de la Diputación Foral de Gipuzkoa; a Ekologistak Martxan Gipuzkoa y a Eguzki-Recreativa «Eguzkizaleak».

Halaber, espedientean jasotzen den dokumentazioa eskuragarri egon zen Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren webgunean, egoki ikusten zituzten ingurumen-arloko oharrak egin zitzaten interesdunek.

Asimismo, la documentación de la que consta el expediente estuvo accesible en la web del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda para que cualquier interesado pudiera realizar las observaciones de carácter ambiental que considerasen oportunas.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 30. artikuluan ezarritako epea amaituta, honako hauen txostenak jaso dira: Kultura Ondarearen Zuzendaritzarena, Osasun Publikoaren eta Adikzioen Zuzendariordetzarena, Natura Ondare eta Klima Aldaketa Zuzendaritzarena (guztiak ere Eusko Jaurlaritzakoak) eta Uraren Euskal Agentziarena (espedientean daude horien emaitzak).

Finalizado el plazo establecido en el artículo 30 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, se han recibido informes de la Dirección de Patrimonio Cultural, de la Subdirección de Salud Pública y Adicciones, y de la Dirección de Patrimonio Natural y Cambio Climático, todas ellas del Gobierno Vasco, con el resultado que obra en el expediente.

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legeko 1. artikuluan ezarritakoaren arabera, haren helburua da ingurumenean ondorio nabarmenak izan ditzaketen plan, programa eta proiektuen ingurumen-ebaluazioa arautuko duten oinarriak ezartzea; horrela, ingurumenaren babes-maila handia bermatuko da, garapen jasangarria sustatzeko helburuarekin.

De conformidad con lo dispuesto en el artículo 1 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, constituye el objeto de la misma establecer las bases que deben regir la evaluación ambiental de los planes, programas y proyectos que puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente, garantizando un elevado nivel de protección ambiental, con el fin de promover un desarrollo sostenible.

Era berean, Euskal Autonomia Erkidegoko ingurumena babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorraren 42. artikuluaren arabera, ingurumen-inpaktuaren ebaluazioek era egokian bermatuko dute, besteak beste, plangintza-prozesuaren lehen faseetan egingo dela ingurumen-efektuen analisia, betiere, aukerarik egokienak hautatzeko asmoz, eta aintzat hartuta hor gauzatuko diren jardueren metatze- eta sinergia-ondorioak.

Igualmente, de acuerdo con el artículo 42 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, las evaluaciones de impacto ambiental garantizarán de forma adecuada, entre otros objetivos, que se introduzca en las primeras fases del proceso de planificación, y en orden a la elección de las alternativas más adecuadas, el análisis relativo a las repercusiones sobre el medio ambiente, teniendo en cuenta los efectos acumulativos y sinérgicos derivados de las diversas actividades.

Irungo 2.1.07 Jaizkibel Bizitegi Eremuari dagokion Hiri Antolamenduko Plan Berezia (aurrerantzean, Plan) abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 6.2 artikuluaren kasuetan sartzen da; bertan xedatzen da zein diren ingurumen-organoak egindako ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatutik pasa behar diren planak eta programak, honako hauek zehazteko: planak edo programak ez duela eragin nabarmenik ingurumenean, ingurumen-txosten estrategikoan ezarritakoaren arabera, edo planaren edo programaren gaineko ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egin beharra, ingurumenerako eragin nabarmenak ekar ditzakeelako. Ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatua egiteko prozedura 29. artikulutik 32. artikulura bitartean arautzen da, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen V. eranskinean ezarritako irizpideen arabera.

El Plan Especial de Ordenación Urbana del Ámbito 2.1.07 Residencial Jaizkibel en Irún (en adelante el Plan), se encuentra entre los supuestos del artículo 6.2 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, donde se establecen los planes y programas que deben ser sometidos a evaluación ambiental estratégica simplificada por el órgano ambiental, a los efectos de determinar que el plan o programa no tiene efectos significativos sobre el medio ambiente, en los términos establecidos en el informe ambiental estratégico, o bien, que el plan o programa debe someterse a una evaluación ambiental estratégica ordinaria porque pueda tener efectos significativos sobre el medio ambiente. El procedimiento de evaluación ambiental estratégica simplificada se regula en los artículos 29 a 32, de conformidad con los criterios establecidos en el Anexo V de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre.

Dokumentazio teknikoa eta Planaren ingurumen-ebaluazioaren espedienteko txostenak aztertuta, eta ikusirik ingurumen-dokumentu estrategikoa zuzena dela eta indarreko araudian ezarritako alderdien araberakoa dela, ingurumen-txosten estrategiko hau ematen du Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak –organo horrek baitu eskumena, otsailaren 27ko 3/1998 Legeari eta Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzeko den apirilaren 11ko 77/2017 Dekretuari jarraiki–. Ingurumen-arloko alderdiak Planaren proposamenean sartzearen alde egiten du txostenak, eta Plana aplikatzeak sortuko dituen inpaktu nabarmenen gaineko iritzia ematen du, baita ingurumen-ondorioetarako soilik sartu behar diren azken zehaztapenen inguruan ere.

Examinada la documentación técnica y los informes que se hallan en el expediente de evaluación ambiental del Plan, y a la vista de que el documento ambiental estratégico resulta correcto y se ajusta a los aspectos previstos en la normativa en vigor, la Dirección de Administración Ambiental, órgano competente de acuerdo con la Ley 3/1998, de 27 de febrero, y con el Decreto 77/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, procede a dictar el presente informe ambiental estratégico, que viene a valorar con carácter favorable la integración de los aspectos ambientales en la propuesta del Plan y a pronunciarse sobre la previsión de los impactos significativos de la aplicación del mismo, incluyendo las determinaciones finales que deban incorporarse, a los solos efectos ambientales.

Hauek guztiak aztertu dira: 3/1998 Lege Orokorra, otsailaren 27koa, Euskal Herriko Ingurugiroa Babestekoa; 21/2013 Legea, abenduaren 9koa, Ingurumen-ebaluazioari buruzkoa; 77/2017 Dekretua, apirilaren 11koa, Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duena; 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena; 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoko Araubide Juridikoari buruzkoa, eta aplikatzekoak diren gainerako arauak. Horrenbestez, honako hau

Vistos la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección de Medio Ambiente del País Vasco, la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el Decreto 77/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas y la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público y demás normativa de aplicación,

EBATZI DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Irungo 2.1.07 Jaizkibel Bizitegi Eremuaren Hiri Antolamenduko Plan Bereziari buruzko ingurumen-ebaluazio estrategikoa formulatzea, Irungo Udalak sustatuta, jarraian jasotzen diren baldintzetan:

Primero.– Formular informe ambiental estratégico del Plan Especial de Ordenación Urbana del Ámbito 2.1.07 Residencial Jaizkibel, en Irún, promovido por el Ayuntamiento de Irún, en los términos que se recogen a continuación:

A) Planaren deskripzioa: helburuak eta jarduketak.

A) Descripción del plan: objetivos y actuaciones.

Planaren xedea da Irungo Hiri Antolamendu Plan Orokorrak 2.1.07 Jaizkibel Bizitegi Eremurako planteatzen dituen zehaztapenak garatzea eta, zehazki, eremuaren eta ondorengo gauzatzean hirigintza-antolamendu zehaztuaren zehaztapenak ezartzea.

El Plan tiene por objeto el desarrollo de las determinaciones que plantea el Plan General de Ordenación Urbana de Irún para el Ámbito 2.1.07 Residencial Jaizkibel y, específicamente, establecer las determinaciones de ordenación urbanística pormenorizada del ámbito y de su posterior ejecución.

Indarrean dagoen Irungo HAPOk Planaren xede den partzela Bizitegi Lurzoru Hiritar gisa kalifikatzen du, arrasa gainean gehienez 3.000,00 m2-ko (t) hirigintza-eraikigarritasuna ematen dio, eta arrasa azpian 1.800,00 m2-koa (t), eta garapen-plangintzara igortzen du eremuaren antolamendu zehazturako. Eremu hori 18.079,69 m2-ko partzela pribatu bat da. Partzela hori Jaizkibel mendiaren hegoaldeko hegalean dago, Irungo hirigunetik mendebaldera, Bentak auzoan. Eremuak mugakide ditu ekialdean eta iparraldean Jaizkibel urbanizazioa; hegoaldean, GI-636 errepidearen adar baten zortasun-gune bat, eta mendebaldean, Amezti (edo Aginagasasi) errekastoa, partzelaren barnealdean.

El vigente PGOU de Irún califica la parcela objeto del Plan como suelo Urbano Residencial, dotándolo de una edificabilidad urbanística máxima sobre rasante de 3.000,00 m2(t) y bajo rasante de 1.800,00 m2(t), y remitiéndose al planeamiento de desarrollo para la ordenación pormenorizada del ámbito. Dicho ámbito está constituido por una única parcela privada de 18.079,69 m2 localizada en la ladera sur del monte Jaizkibel, al oeste del núcleo urbano de Irún, en el barrio de Ventas. El ámbito linda al Este y al Norte con la Urbanización Jaizkibel, al Sur con la zona de servidumbre de un ramal de la carretera GI-636 y al Oeste con la regata Amezti (o Aginagasasi), que discurre por el interior de la parcela.

Planean proposatutako antolamenduak 7 partzela pribatu ditu, horietatik 6 bizitegi-erabilerakoak dira eta bi familiako txaletak izango dituzte, bakoitzak gehienez 2 solairu izango ditu, eta, guztira, 12 etxebizitza izango dira. Garajetara bideratutako bolumena etxebizitza-eraikinaren bolumenean sartzen da. Zazpigarren partzela pribatua gune libre pribatu gisa kalifikatua, igerilekurako eta komunitateko berdeguneetarako izango da, ez du bizitegi-erabilerarik izango.

La ordenación propuesta en el Plan consta de 7 parcelas privadas, de las cuales 6 de ellas son de uso residencial y albergan villas bifamiliares, con un máximo de 2 alturas cada una, contabilizando un total de 12 viviendas. El volumen destinado a garajes queda incorporado en el volumen del edificio de viviendas. La séptima parcela privada, calificada como de espacio libre privado se destina a piscina y zonas verdes comunitarias, sin uso residencial.

Bizileku-partzeletan irabazi-asmoko erabilerarako baimentzen den arrasa gaineko gehieneko aprobetxamendua 2.400 m2-koa da, etxebizitza-erabilerarako izango direnak, eta 100 m2 gune libre pribatuei lotutako eraikuntzarako izango dira. Ez dira agortu, beraz, HAPOn Planaren xede den eremurako xedatutako arrasa gaineko 3.000,00 m2-ak eta arrasa azpiko 1.800 m2-ak.

El aprovechamiento sobre rasante máximo, destinado a usos lucrativos que se autoriza en la totalidad de las parcelas residenciales es de 2.400 m2, que se destinan al uso de vivienda y 100 m2 en edificación no residencial vinculada a espacios libres privados. No se agotan, por lo tanto, los 3.000,00 m2 sobre rasante y los 1.800 m2 bajo rasante previstos por el PGOU para el ámbito objeto del Plan.

Eremuak, gainera, jabari eta erabilera publikoko partzela bat du, eta horren azalera 4.452,59 m2-koa da.

El ámbito consta, además, de una parcela de dominio y uso público, cuya superficie asciende a 4.452,59 m2.

Sarbideak Jaizkibel urbanizazioko bizitegi-partzeletara joateko gaur egun dagoen errepidetik egingo dira zuzenean (sarbide partekatuak bi partzelako). Bide horren azpitik hiri-zerbitzuetako hainbat azpiegitura pasatzen dira; beraz, azpiegitura horietarako sarbide zuzena dago. Hortaz, jarduketa urbanizatzailea mugatua izango da.

Los accesos se realizan directamente desde el vial de acceso a las parcelas residenciales existentes de la urbanización Jaizkibel (accesos compartidos para cada dos parcelas). Bajo dicho vial discurren las diferentes infraestructuras de servicios urbanos, con lo que se dispone de acceso directo a dichas infraestructuras. La actuación urbanizadora es por tanto limitada.

Antolamendua partzelaren goiko aldean egitea planteatu da; horrela, Amezti errekastoaren ingurunetik urrunduko dira eraikuntza-bolumenak. Antolamenduak ibilguaren zortasun-eremuaren atzerapenak (5 m) eta eraikuntzaren atzerapenak (12 m) errespetatzen ditu. Halaber, eraikinak 500 urteko errepikatze-denborako uholde-kotatik gora egongo dira eta ez da aurreikusten betelanik egin beharko denik 100 urteko uholdeari dagokion gunean.

La ordenación se ha planteado en la parte alta de la parcela alejando de esta forma los volúmenes edificatorios del entorno de la regata Amezti. La ordenación respeta los retiros relativos a la zona de servidumbre del cauce (5 m) y del retiro de la edificación (12 m). Asimismo, las edificaciones se sitúan a cota no inundable para la avenida de 500 años de periodo de retorno y no se prevé la ejecución de ningún relleno dentro de la mancha correspondiente a la avenida de 100 años.

Proposatzen da, halaber, lurren ildo-bitarte (edo lubeta) bat sortzea +21,5 metroko koroatze-kota bat izango duten zuhaitz-landaketekin. Ildo-bitarte hori eremuaren hego-ekialdean egongo da, GI-636 errepideko (eta adarren eta loturetako) zarataren pantaila akustikoa izateko.

Se propone, asimismo, la creación de un caballón (o mota) de tierras con plantaciones arbóreas con una cota de coronación de +21, 5 metros, situada al Sureste del ámbito, con el fin de ejercer de pantalla acústica del ruido procedente de la carretera GI-636 (y ramales y enlaces).

B) Proposatutako planaren ezaugarriak aztertu ondoren, eta abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 31. artikuluarekin bat etorriz, lege horren V. eranskinean ezarritako irizpideak aztertu dira, Planak ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta behar duen ala ez zehazteko.

B) Una vez analizadas las características del plan propuesto y de conformidad con el artículo 31 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, se procede al análisis de los criterios establecidos en el Anexo V de la citada Ley a fin de determinar si el plan debe someterse a evaluación ambiental estratégica ordinaria o no.

1.– Planaren ezaugarriak, bereziki honako hauek kontuan hartuta:

1.– Las características del plan, considerando en particular:

a) Planak proiektuetarako ezartzen duen esparrua: planak zehazki antolatzen du eremua eta partzelako eraikigarritasun-baldintzak sendotzen ditu. Hori onartu ondoren, Birpartzelazio Proiektu bat eta Eraikuntzako eta Urbanizazioko Obra Osagarrien Proiektua garatu beharko dira. Aurkeztutako dokumentuak ikusi dira, eta Planak ez dauka baldintzatzailerik, besteak beste, kokapen, ezaugarri, neurri edo funtzionamenduari dagokienez, proiektuen ingurumen-inpaktuaren ebaluazioari buruzko legedian zerrendatutako kategorietako batekoak diren proiektuak etorkizunean baimentzeko.

a) La medida en que el plan establece un marco para proyectos: el Plan ordena pormenorizadamente el ámbito y consolida las condiciones de la edificabilidad en la parcela. Una vez se apruebe el mismo, se deberán desarrollar un Proyecto de Reparcelación y el Proyecto de Edificación y Obras Complementarias de Urbanización. A la vista de la documentación presentada, el Plan no contiene condicionantes con respecto a, entre otros, la ubicación, las características, las dimensiones o el funcionamiento para la futura autorización de proyectos que pertenezcan a alguna de las categorías enumeradas en la legislación sobre evaluación de impacto ambiental de proyectos.

b) Zer neurritan eragiten duen Planak beste plan edo programa batzuetan, baita hierarkizatuta daudenetan ere: planaren ezaugarriak aintzat hartuta, plan honek ez du aipatzeko moduko ondoriorik izango beste plan edo programa batzuetan.

b) La medida en que el plan influye en otros planes o programas, incluidos los que estén jerarquizados: teniendo en cuenta las características del Plan, este no causará efecto sobre otros planes o programas que, desde el punto de vista ambiental, sea reseñable.

c) Plana egokia den edo ez ingurumen-kontsiderazioak integratzeko, bereziki garapen jasangarria sustatzeko helburuarekin bat eginik. Planak partzelaren antolamendu zehatza garatzen du hirigintzako eta ingurumeneko bideragarritasuna hobetzeko irizpideen mende, indarrean dagoen Hiri Antolamenduko Plan Orokorrean xedatutakoarekin bat; hala, eraikuntzak Amezti errekastotik urrunduko dira eta lursail urbanizatuetara hurbilduko dira, eremua garatu ahal izateko, bertako ingurumen-balioekiko eragina minimizatuz. Gainera, Planak barne hartzen ditu Irungo Hiri Antolamenduko Plan Orokorraren Ingurumen Jasangarritasun Txostenean azaldutako neurri babesleak, zuzentzaileak eta konpentsatzaileak Alde horretatik, egokia da garapen jasangarria sustatzen duten ingurumen-irizpideak txertatzeko, bereziki, hauei dagokienez: eraikingintza eta eraikuntza efizienteena baliabideen erabileran; hondakinen kudeaketa, eta paisaia-integrazioa. Horri dagokionez, Planak kontuan hartu beharko ditu, Planaren ondoriozko eraikuntza-proiektuetan aintzat hartze aldera, dagokion Eraikuntza Jasangarrirako Gidan bildutako gomendioak, proposatutako eraikuntzen energia-aurreztea eta -efizientzia indartzeko eta energia berriztagarriak bultzatzeko, ebazpen honen aurreragoko apartatuetan xehatuko den bezala.

c) La pertinencia del plan para la integración de consideraciones ambientales, con el objeto, en particular, de promover el desarrollo sostenible. El Plan desarrolla la ordenación pormenorizada de la parcela bajo criterios de mejora de la viabilidad urbanística y ambiental con respecto a lo previsto en el Plan General de Ordenación Urbana vigente, alejando las edificaciones de la regata Amezti y acercándolas a terrenos urbanizados, a fin de posibilitar el desarrollo del ámbito minimizando la afección a sus valores ambientales. Además, el Plan incorpora medidas protectoras y correctoras y compensatorias, de carácter general y particular, expuestas en el Informe de Sostenibilidad Ambiental del Plan General de Ordenación Urbana de Irún. En este sentido resulta pertinente para la integración de consideraciones ambientales que promueven un desarrollo sostenible, en especial en lo referido a la edificación y construcción más eficiente en el uso de recursos, la gestión de los residuos y la integración paisajística. A este respecto, el Plan deberá tener en cuenta, para su consideración en los proyectos de edificación que de él se deriven, las recomendaciones de la Guía de Edificación Ambientalmente Sostenible correspondiente, con objeto de potenciar el ahorro y la eficiencia energética de los edificios que se proponen y el impulso de las energías renovables, tal como se detalla más adelante.

d) Planarekin lotutako ingurumen-arazo adierazgarriak. Planaren ingurumen-ondorio nabarmenenak izango dira baliabide naturalen kontsumoarekin eta lurzoru naturalen artifizializazioarekin erlazionatutakoak, gaur egun baso naturalek okupatzen baitituzte (gaztaroan edo degradatze-fasean daude) eta horiei 4.630 m2 inguruko azaleran eragingo die.

d) Problemas ambientales significativos relacionados con el Plan. Los efectos ambientales más reseñables del Plan son los relacionados con el consumo de recursos naturales y la artificialización de suelos naturales, ocupados actualmente por bosques naturales (en fase juvenil o degradada), que se verán afectados en una superficie estimada en 4.630 m2.

Gainera, aipatu behar da antolamendu-eremuko kalitate akustikoa GI-636 errepideak, eta A-8rako loturak, baldintzatuko duela, horiek partzelaren mugakideak baitira hegoaldeko muturrean; beraz, Planaren antolamendu-eremuaren zati batean ez dira lortuko Euskal Autonomia Erkidegoko hots-kutsadurari buruzko urriaren 16ko 213/2012 Dekretuan ezarritako kalitate akustikoaren helburuak aurreikusitako bizitegi-erabilerarako, hala gaur egun nola etorkizunean. Arrazoi horrengatik aurkeztutako inpaktu akustikoaren azterlanean aztertutako zuzenketa-neurriez gain osagarriak hartu beharko dira, kalitate akustikoaren helburuak betetzeko urriaren 16ko 213/2012 Dekretuko 36. artikuluan ezarritako baldintzetan.

Además, cabe mencionar que la calidad acústica del ámbito de ordenación se ve condicionada por la carretera GI-636, y su enlace con la A-8, que delimitan la parcela por su extremo Sur, de forma que en parte del ámbito de ordenación del Plan no se alcanzan los objetivos de calidad acústica establecidos en el Decreto 213/2012, de 16 de octubre, de contaminación acústica de la Comunidad Autónoma del País Vasco, para el uso residencial previsto, tanto en situación actual como en situación futura, cuestión que precisará la adopción de medidas correctoras complementarias a las analizadas en el estudio de impacto acústico presentado, para el cumplimiento de los objetivos de calidad acústica en los términos establecidos en el artículo 36 del citado Decreto 213/2012, de 16 de octubre.

e) Plana egokitzat jotzen da ingurumen-arloko legeria –Europakoa nahiz Espainiakoa– txertatzeko.

e) El plan se considera adecuado para la implantación de la legislación comunitaria o nacional en materia de medio ambiente.

2.– Ondorioen eta eragina jasan lezakeen eremuaren ezaugarriak.

2.– Características de los efectos y del área probablemente afectada.

Ez dago naturagune babesturik Planaren eremuan, ezta eralda daitekeen ingurumen-balio handiko eremurik ere; hortaz, ez dago Plana garatzearen ondorioz larriagotu daitekeen ingurumen-arriskurik. Eremu honetako gaur egungo erabilera lurzoru naturalarena da, artifizializatu gabe dago, gaztaroan edo degradatze-fasean dauden baso naturalak baitaude.

En el ámbito del Plan no se identifican espacios naturales protegidos ni ámbitos de elevado valor naturalístico que puedan verse alterados y no presenta riesgos ambientales que puedan verse agravados por el desarrollo del Plan. Se trata de un ámbito donde el uso actual corresponde a suelo natural, sin artificializar, ocupado por bosques naturales en fase juvenil o degradada.

Testuinguru honetan, Planaren garapenetik etorriko diren ondorioak eremuko eraikinen eta urbanizazioaren eraikitze-obrei lotuta egongo dira; izan ere, baliabide naturalak kontsumituko dira (baso naturalaren 4.630 m2), lurzoru naturalen azalerak artifizialduko dira, lur-mugimenduak izango dira eta eraikuntzako hondakinak sortu dira, urak kutsa daitezke lurrak herrestan joateagatik, zeren lurrazaleko ur-ibilguak obretatik gertu daude (Amezti edo Aginagasasi errekastoak) eta giza habitataren kalitatea murriztuko da ibilgailuen eta makinerien joan-etorriek sortuko dituzten molestiengatik, urbanizatzeko eta eraikinak eraikitzeko behar diren lur-mugimenduengatik: zarata, hautsa, bibrazioak, etab.

En este contexto, los efectos derivados del desarrollo del Plan estarán ligados a la ejecución de las obras de construcción de edificios y urbanización de la zona, que darán lugar al consumo de recursos naturales (4.630 m2 de bosque natural) y la artificialización de superficies de suelos naturales, a movimientos de tierras y la generación de residuos de construcción, con riesgo de contaminación de las aguas por arrastre de tierras, dada la proximidad de las obras a cauces de agua superficiales (regata Amezti o Aginagasasi) y a la disminución de la calidad del hábitat humano por las molestias derivadas del trasiego de vehículos y maquinaria, y de los movimientos de tierras necesarios para la urbanización y construcción de edificios: incremento de ruido, polvo, vibraciones, etc.

Kokapenaren egoera akustikoaren kasuan, hirigintza garapen berri bat egiten bada, sustatzaileak aurkeztutako Inpaktu Akustikoaren Azterlanaren arabera, ikus daiteke antolamendu-eremuko kalitate akustikoa GI-636 errepideak, eta A-8rako loturak, baldintzatuko duela, horiek partzelaren mugakideak baitira hegoaldeko muturrean; beraz, Planaren antolamendu-eremuaren zati batean ez dira lortuko Euskal Autonomia Erkidegoko hots-kutsadurari buruzko urriaren 16ko 213/2012 Dekretuan ezarritako kalitate akustikoaren helburuak aurreikusitako bizitegi-erabilerarako, hala gaur egun nola etorkizunean. Arrazoi horrengatik zuzenketa-neurriak hartu beharko dira, urriaren 16ko 213/2012 Dekretuko 36. artikuluan xedatutakoa betetzeko.

Por lo que respecta a la situación acústica del emplazamiento ante un nuevo desarrollo urbanístico, de acuerdo con el Estudio de Impacto Acústico presentado por el promotor, se observa que la calidad acústica del ámbito de ordenación se ve condicionada por la carretera GI-636, y su enlace con la A-8, que delimitan la parcela por su extremo Sur, de forma que en parte del ámbito de ordenación del Plan no se alcanzan los objetivos de calidad acústica establecidos en el Decreto 213/2012, de 16 de octubre, de contaminación acústica de la Comunidad Autónoma del País Vasco, para el uso residencial previsto, tanto en situación actual como en situación futura, cuestión que precisará la adopción de medidas correctoras a efectos del cumplimiento de lo previsto en el citado Decreto 213/2012, de 16 de octubre.

Nolanahi ere, adierazi behar da Planak sustatzen dituen jarduketek ez dutela era nabarmenean areagotuko zarata-maila partzelaren kanpoaldean, ezta ingurunean ere.

En todo caso, hay que señalar que las propias actuaciones que promueve el Plan no implicarán un incremento significativo de los niveles de ruido en el ambiente exterior de la parcela ni en su entorno.

Ingurumen-ondorioak baloratuko dira indarrean dagoen HAPOn xedatutako egoerarekin alderatuta. Kontuan izanda hori eta eremuaren gaur egungo egoera, eta Planetik eratortzen diren jarduketen ezaugarriak, eta ingurumen-dokumentu estrategikoan proposatutako neurri prebentibo, babesle eta zuzentzaileak aplikatuta, baita aurrerago zehazten direnak ere, ez da espero jarduketa horiek inpaktu nabarmenik sortuko dutenik ingurumenean.

La valoración de los efectos ambientales debe efectuarse con respecto a la situación prevista en el PGOU vigente. Teniendo en cuenta esto y la situación actual del ámbito, y las características de las actuaciones que se derivan del Plan, y con la aplicación de las medidas preventivas, protectoras y correctoras propuestas en el documento ambiental estratégico y las que más a delante se detallan, no se espera que de dichas actuaciones se vayan a derivar impactos significativos sobre el medio ambiente.

3.– Neurri babesle eta zuzentzaileak indarreko araudiaren arabera gauzatuko dira, ebazpen honetan adierazitakoarekin bat, eta, aurrekoaren aurkakoa ez den orotan, Ingurumen Dokumentua Estrategikoan eta Planean bertan jasotakoarekin bat; hauek dira neurri horiek, besteak beste:

3.– Las medidas protectoras y correctoras se ejecutarán de acuerdo con la normativa vigente, con lo establecido en la presente Resolución y, en lo que no se oponga a lo anterior, de acuerdo con lo recogido en el Documento Ambiental Estratégico y en el propio Plan, entre las que destacan las siguientes:

Natura-ondarea eta lurrazaleko urak babestera bideratutako neurriak:

Medidas destinadas a la protección del patrimonio natural y de las aguas superficiales:

Arau hauetan xedatutakoa alde batera utzi gabe: Gipuzkoako Lurralde Historikoko zenbait flora-espezieren babesa finkatzen duen urtarrilaren 16ko 4/1990 Foru Dekretua, bertako baso-espezie zenbaiten araubide espezifikoari buruzko urriaren 14ko 11/1997 Foru Araua, eta neurri babesle eta zuzentzaile hauek hartuko dira:

Sin perjuicio de lo dispuesto en el Decreto Foral 4/1990, de 16 de enero, por el que se establece la protección de determinadas especies de la flora del Territorio Histórico de Gipuzkoa, y lo dispuesto en la Norma Foral 11/1997, de 14 de octubre, sobre régimen específico de diversas especies forestales autóctonas se adoptarán las siguientes medidas protectoras y correctoras:

– Oro har, zuzenean okupatzea aurreikusten ez den eremuetan, ez da kenduko bertako landaredi naturala. Leku horietan, lanek eragindako eremua in situ mugatuta geratu beharko da, eta obra-ingurunetik hurbil dauden balio handiko elementu naturalak (ibaiertzeko landaredia eta hariztiak) behar bezala babestuta egongo dira, nahi gabeko eraginik jaso ez dezaten.

– Con carácter general, se deberá evitar el desbroce de la vegetación autóctona en aquellas áreas donde no se prevea una ocupación directa. El ámbito afectado por los trabajos deberá quedar delimitado in situ y aquellos elementos naturales de valor relevante (vegetación de ribera y robledal) próximos a la zona de obra, serán convenientemente protegidos para evitar afecciones accidentales.

– Obrak hasi aurretik, aditu batek lursaila aztertuko du, basafaunaren babeslekurik edo habiarik ez dagoela egiaztatzeko. Horrelako zerbait aurkituz gero, Gipuzkoako Foru Aldundiko Mendietako eta Natura Inguruneko Zuzendaritzari jakinaraziko zaio, beharrezkotzat jotzen diren neurri babesleak eta zuzentzaileak har daitezen.

– Previamente al inicio de las obras un especialista examinará el terreno para descartar la presencia de nidos o refugios de fauna silvestre. Cualquier hallazgo de este tipo se comunicará a la Dirección de Montes y Medio Natural de la Diputación Foral de Gipuzkoa, al objeto de adoptar las medidas protectoras y correctoras necesarias.

– Eremuren bat egokitu behar bada bertan makineria uzteko, materialak bolada batean biltzeko, edo zerikusia duen beste edozein jarduera gauzatzeko, ingurumen-inpaktu txikieneko irizpideei jarraiki hautatuko dira eremu horiek. Eremu horiek ezin izango dira inola ere kokatu intereseko landare-formazioak dituzten espazioetan eta ibilguetatik hurbil diren lursailetan.

– Si fuera necesario el acondicionamiento de áreas para el aparcamiento de la maquinaria, para el almacenamiento temporal de materiales o acopios, o para cualquier otra actuación relacionada, estas áreas se localizarán teniendo en cuenta criterios de mínima afección ambiental. En ningún caso estas áreas podrán localizarse en espacios con formaciones vegetales de interés ni en terrenos próximos a cauces.

– Kenduko den intereseko landaredia berriz jarriko da leheneratzean bertako espezieak landatuta, Natura Ondare eta Klima Aldaketa Zuzendaritzaren txostenean adierazitakoaren arabera, hau da, 1:1 proportzioan eta Planaren eremutik kanpo ere gauza daiteke (zeren Planaren eremu barneko urbanizazioak eragiten ez dion azalera kontserbazio-egoera onean dago), edo konpentsazio gisa Planaren eremu barneko gune libreetan egiten diren errefortzuen eta berrezarpenen bidez, betiere habitat naturalizatuak (ez lorategiak) sortzeko badira eta bertako funtzionalitate ekologikoa nabarmen hobetzen bada gaur egungoarekin alderatuta. Adierazitako neurri konpentsatzaileak argi eta garbi identifikatu beharko dira dokumentazio grafikoan eta Plan Bereziko aurrekontuan sartuko dira.

– Se repondrá la vegetación de interés que se elimine mediante la restauración con especies autóctonas conforme a lo indicado en el informe de la Dirección de Patrimonio Natural y Cambio climático, es decir, en una proporción 1:1 pudiendo llevarse a cabo tanto fuera del ámbito del Plan (ya que la superficie que no se ve afectada por la urbanización dentro del ámbito del Plan se encuentra en un estado de conservación adecuado), o como compensaciones mediante los refuerzos y restauraciones que se realicen en los espacios libres dentro del ámbito del Plan siempre que se dirijan a la creación de hábitats naturalizados (no ajardinados) y que impliquen una mejora significativa de su funcionalidad ecológica frente a su estado actual. Las medidas compensatorias indicadas deberán ser claramente identificadas en la documentación gráfica y quedar presupuestadas en el Plan Especial.

– Proiektuak eragingo dien eremu guztiak leheneratuko dira. Landareztatzea ahalik eta lasterren egingo da, erosio-prozesuak eta ibilguetarako solido-arrasteak ekiditeko; horrela, habitat naturalizatuak sortzen lagunduko da, eta, ahal dela, horiek inguruan dagoen landaredia naturalarekin lotzen.

– Se restaurarán todas las áreas que hayan sido afectadas por la ejecución del proyecto La revegetación se realizará lo antes posible para evitar procesos erosivos y arrastres de sólidos a los cauces y con especies autóctonas, de manera que se favorezca la creación de hábitats naturalizados y procurando conectarlos con la vegetación natural presente en las inmediaciones.

– Landare-estaldura leheneratzeko jarduketetan, bertako biodibertsitatea sustatzeko jarduketak bultzatuko dira, jasangarritasun-irizpideak lehenetsiz jarduketa horiek gauzatzean, horrela, espezie inbaditzaileak sartzeko arriskua murrizteko. Horretarako, «Lorategi eta berdegune jasangarriak diseinatzeko eskuliburua» deritzon argitalpenean emandako gomendioak eta neurriak erabiliko dira. Eskuliburu hura Eusko Jaurlaritzako Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailak kaleratu zuen.

– En las actuaciones de restauración de la cubierta vegetal se potenciarán las actuaciones encaminadas a fomentar la biodiversidad autóctona, primando criterios de sostenibilidad durante su puesta en práctica, de manera que se reduzca el riesgo de introducción de especies invasoras. A tal fin se utilizarán las recomendaciones y medidas contenidas en la publicación «Manual para el diseño de jardines y zonas verdes sostenibles», elaborado por el Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda Gobierno Vasco.

– Eraikuntzen eta urbanizazio obren proiektuak lurrazaleko uretara solidoak ahalik eta gutxien iristeko neurriak aurreikusi beharko ditu; adibidez, dekantazio-tangak, sedimentuentzako tranpak edo iragazkiak.

– El proyecto de edificación y las obras de urbanización preverán el establecimiento de medidas para minimizar el arrastre de sólidos a las aguas superficiales, tales como decantadores, trampas de sedimentos o filtros.

Hondakinak kudeatzeko neurriak:

Medidas destinadas a la gestión de residuos:

– Obrek eta garbiketa-kanpainak dirauten bitartean sortutako hondakinak kudeatzeko, Hondakinei eta Lurzoru Kutsatuei buruzko uztailaren 28ko 22/2011 Legean eta aplikatu beharreko arau espezifikoetan xedatutakoa beteko da.

– Los diferentes residuos generados durante las obras y campaña de limpieza, se gestionarán de acuerdo con lo previsto en la Ley 22/2011, de 28 de julio, de residuos y suelos contaminados y normativas específicas que les sean de aplicación.

– Eraikuntza- eta eraispen-hondakinen kudeaketa arautzeko uztailaren 26ko 112/2012 Dekretuan xedatutakoaren arabera kudeatuko dira eraikuntza- eta eraispen-hondakinak.

– Los residuos de construcción y demolición se gestionarán de acuerdo con lo estipulado en el Decreto 112/2012, de 26 de julio, por el que se regula la gestión de los residuos de construcción y demolición.

– Hondakin arriskutsuentzako ontziek, uztailaren 20ko 833/1988 Errege Dekretuaren 13. artikuluan ezarritako arauak bete beharko dituzte (dekretu horrek onartzen du Hondakin toxiko eta arriskutsuei buruzko maiatzaren 14ko 20/1986 Oinarrizko Legea betearazteko oinarrizko araudia); itxita egongo dira baimendutako kudeatzaileak jaso arte, isuri edo lurrundu ez daitezen.

– Los recipientes o envases conteniendo residuos peligrosos, cumplirán las normas de seguridad establecidas en el artículo 13 del Real Decreto 833/1988, de 20 de julio, por el que se aprueba el Reglamento para la ejecución de la Ley 20/1986, de 14 de mayo, básica de residuos tóxicos y peligrosos, y permanecerán cerrados hasta su entrega a gestor autorizado, evitando cualquier pérdida de contenido por derrame o evaporación.

– Industrian erabilitako olioaren kudeaketa arautzen duen ekainaren 2ko 679/2006 Errege Dekretuari jarraituz kudeatu beharko dira sortutako olio erabiliak.

– La gestión de los aceites usados se realizará de acuerdo con el Real Decreto 679/2006, de 2 de junio, por el que se regula la gestión de los aceites industriales usados.

Airearen kalitatea eta kalitate akustikoa babestea:

Protección de la calidad del aire y de la calidad acústica:

– Zaratari buruzko azaroaren 17ko 37/2003 Legea garatzen duen urriaren 19ko 1367/2007 Errege Dekretuaren 22. artikuluan xedatutakoaren arabera, zonakatze akustikoari, kalitate-helburuei eta igorpen akustikoei dagokienez, obrak egiteko erabiliko diren makinak egokitu beharko dira kanpoan erabiltzeko makinen soinu-emisioei buruz indarrean dagoen araudian ezarritako aginduetara, eta, bereziki, egokitu beharko dira, hala badagokie, Kanpoan erabiltzeko makinek ingurumenean sortzen dituzten soinu-emisioak arautzen dituen otsailaren 22ko 212/2002 Errege Dekretuan (apirilaren 28ko 524/2006 Dekretuak aldatu du) eta arau osagarrietan ezarritakoaren arabera.

– De acuerdo con lo previsto en el artículo 22 del Real Decreto 1367/2007, de 19 de octubre, por el que se desarrolla la Ley 37/2003, de 17 de noviembre, del Ruido, en lo referente a zonificación acústica, objetivos de calidad y emisiones acústicas, la maquinaria utilizada en la fase de obras debe ajustarse a las prescripciones establecidas en la legislación vigente referente a emisiones sonoras de maquinaria de uso al aire libre y, en particular, cuando les sea de aplicación, a lo establecido en el Real Decreto 212/2002, de 22 de febrero, por el que se regulan las emisiones sonoras en el entorno debidas a determinadas máquinas de uso al aire libre (modificado por el Real Decreto 524/2006, de 28 de abril), y en las normas complementarias.

– Halaber, eguneko lan-ordutegian jardungo da, eta kamioiek obran sartu eta irteteko erabiltzen dituzten bideak garbi mantendu beharko dira; horretarako, presioko ura edo erratz-makina mekanikoak erabiliko dira.

– Asimismo, se respetará un horario de trabajo diurno y los viales utilizados por los camiones para entrar o salir de la obra, deberán mantenerse limpios, utilizando agua a presión o barredoras mecánicas.

– Planean aurreikusi den hirigintza-garapenari dagokionez, eta kalitate akustikoaren helburuei dagokienez, kontuan izan beharko da Euskal Autonomia Erkidegoko hots-kutsadurari buruzko urriaren 16ko 213/2012 Dekretuaren 36. artikuluan xedatutakoa.

– Por lo que respecta al futuro desarrollo urbanístico previsto en el Plan, y en relación con los objetivos de calidad acústica, se deberá tener en cuenta lo establecido en el artículo 36 del Decreto 213/2012, de 16 de octubre, de contaminación acústica de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Jardunbide egokien eskuliburua:

Manual de buenas prácticas:

Jardunbide egokien sistema bat hartu beharko dute, eta obrako langileek erabiliko dute helburu hauek ahalik eta gehien bermatzeko:

Se adoptará un sistema de buenas prácticas para su utilización por el personal de obra de forma que se aseguren al máximo los siguientes objetivos:

– Obrek okupatzen dituzten mugak kontrolatzea.

– Control de los límites de ocupación de la obra.

– Natura-intereseko landaretza-eremuen gaineko eragina kontrolatzea.

– Control de la afección a las zonas de vegetación de interés naturalístico.

– Hondakinen isurketa eta olioen isurketen eta lurren arrastatzearen ondoriozko lurzoruaren eta uren kutsadura ekiditea.

– Evitar vertidos de residuos, contaminación del suelo o aguas por derrames de aceites y arrastres de tierras.

– Planaren eraginpeko alboko urbanizazioko biztanleei enbarazurik ez eragitea zarata eta hautsarekin.

– Evitar molestias por ruido y polvo a los habitantes de la urbanización colindante con el ámbito de afección del Plan.

Eraikingintza eta eraikuntza jasangarria:

Edificación y construcción sostenible:

Kontuan izan beharko dira «EAEko etxebizitzen eraikuntza jasangarriaren gida» dokumentuan jasotako gomendioak, eraikinen energia-aurrezpena eta -efizientzia bultzatzeko eta energia berriztagarriak sustatzeko. Alderdi hauetan gutxienez eragin beharko dute alderdi hauek:

Deberán considerarse las recomendaciones de la «Guía de Edificación Ambientalmente Sostenible para la vivienda en la CAPV», con objeto de potenciar el ahorro y la eficiencia energética de los edificios y el impulso de las energías renovables. Dichas medidas deberán incidir en, al menos, los siguientes aspectos:

– Materialak. Berriztagarriak ez diren lehengaien kontsumoa murriztea.

– Materiales. Reducción del consumo de materias primas no renovables.

– Energia. Berriztagarriak ez diren iturrien bidez sortutako energia kopurua edo/eta kontsumoa murriztea.

– Energía. Reducción del consumo de energía y/o generación de energía a partir de fuentes no renovables.

– Edateko ura. Edateko uraren kontsumoa gutxitzea.

– Agua potable. Reducción del consumo de agua potable.

– Ur grisak. Ur gris gutxiago sortzea.

– Aguas grises. Reducción en la generación de aguas grises.

– Atmosfera. Gas, hauts, bero eta argi gutxiago igortzea.

– Atmósfera. Reducción de las emisiones de gases, polvo, de calor y lumínicas.

– Barne-kalitatea. Barneko airearen kalitatea, erosotasuna eta osasuna hobetzea.

– Calidad interior. Mejora de la calidad del aire interior, del confort y de la salud.

Bigarrena – Irungo 2.1.07 Jaizkibel Bizitegi Eremuaren Hiri Antolamenduko Plan Bereziak ingurumenean ondorio kaltegarri esanguratsurik ez duela izango zehaztea, ingurumen-txosten estrategiko honetan ezarritakoari jarraiki, eta horrenbestez, ez zaiola ingurumen-ebaluazio arruntik egingo.

Segundo.– Determinar que, de acuerdo con los términos establecidos en este informe ambiental estratégico, no se prevé que el Plan Especial de Ordenación Urbana del Ámbito 2.1.07 Residencial Jaizkibel en Irún, vaya a producir efectos adversos significativos sobre el medio ambiente y, por tanto, no debe que someterse a evaluación ambiental estratégica ordinaria.

Hirugarrena.– Ebazpen honen edukia jakinaraztea Irungo Udalari.

Tercero.– Comunicar el contenido de la presente Resolución al Ayuntamiento de Irún.

Laugarrena.– Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitara dadila agintzea. Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 31.4 artikuluak ezarritakoaren arabera, honako ingurumen-ebaluazio estrategikoak indarraldia galduko du eta berezkoak dituen efektuak sortzeari utziko dio, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen denean, Irungo 2.1.07 Jaizkibel bizitegi-eremurako jarduketa-unitatearen Hiri Antolamenduko Plan Berezia onartuko ez balitz. Kasu horretan, berriro hasi beharko da Planaren ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatuaren prozedura.

Cuarto.– Ordenar la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial de la Comunidad Autónoma del País Vasco. De acuerdo con lo dispuesto en el artículo 31.4 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el presente informe ambiental estratégico perderá su vigencia y cesará en la producción de los efectos que le son propios sí, una vez publicado en el Boletín Oficial del País Vasco, no se hubiera procedido a la aprobación del Plan Especial de Ordenación Urbana del Ámbito 2.1.07 Residencial Jaizkibel en Irún en el plazo máximo de cuatro años. En ese caso, deberá iniciarse nuevamente el procedimiento de evaluación ambiental estratégica simplificada del plan.

Vitoria-Gasteiz, 2019ko abuztuaren 27a.

En Vitoria-Gasteiz, a 27 de agosto de 2019.

Ingurumen Administrazioaren zuzendaria,

El Director de Administración Ambiental,

IVAN PEDREIRA LANCHAS.

IVAN PEDREIRA LANCHAS.


Azterketa dokumentala


Análisis documental