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45. zk., 2018ko martxoaren 5a, astelehena

N.º 45, lunes 5 de marzo de 2018


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
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179/2018 EBAZPENA, otsailaren 14koa, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusiarena. Horren bidez onetsi dira Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zerbitzu sanitarioetako erakundeetan destinoa daukaten Goi-mailako teknikarien Lanbide-taldeko Goi-mailako Ekonomista kategorian (Ekonomiako goi-mailako teknikari lanpostu funtzionala) lotura estatutario finkoa eskuratzeko hautaketa-prozesua arautuko duten oinarri espezifikoak.

RESOLUCIÓN 179/2018, de 14 de febrero, de la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, por la que se aprueban las bases específicas que han de regir el proceso selectivo para la adquisición del vínculo estatutario fijo en la categoría de Titulado Superior Economista (puesto funcional Técnico Superior Económico) del Grupo Profesional de Técnicos superiores con destino en las organizaciones de servicios sanitarios de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusiaren 2018ko otsailaren 5eko 103/2018 Ebazpenaren bitartez onetsi ziren Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuan lotura estatutario finkoa eskuratzeko 2016an eta 2017an deitutako hautaketa-prozesuak arautuko dituzten oinarri orokorrak.

Mediante Resolución 103/2018, de 5 de febrero, de la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, se aprueban las bases generales que han de regir los procesos selectivos para la adquisición del vínculo estatutario fijo en Osakidetza-Servicio vasco de salud convocados en los años 2016 y 2017.

Hautaketa-prozesu bakoitza gauzatzeko, beharrezkoa da kategoria bakoitzeko destinoen deialdia arautuko duten oinarri espezifikoak argitaratzea.

Para la materialización de cada proceso selectivo es necesaria la publicación de las bases específicas que han de regir la convocatoria de destinos de cada categoría.

Horregatik, kontuan izanda Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren 8/1997 Legea, ekainaren 26koa; Osasun-zerbitzuetako estatutupeko langileen Esparru-estatutuaren 55/2003 Legea, abenduaren 16koa; Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren testu bategina onartzen duen 5/2015 Legegintzako Errege Dekretua, urriaren 30ekoa; Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuaren lanpostu funtzionalak arautzen dituen 186/2005 Dekretua, uztailaren 19koa; Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua Ente Publikoaren Estatutu Sozialak ezartzen dituen 255/1997 Dekretua, azaroaren 11koa, eta indarrean dauden eta aplikagarriak diren gainerako xedapenak.

Por ello, de conformidad con lo establecido en la Ley 8/1997, de 26 de junio de Ordenación Sanitaria de Euskadi, la Ley 55/2003, de 16 de diciembre, del Estatuto Marco del personal estatutario de los servicios de salud, el Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público, el Decreto 186/2005, de 19 de julio, que regula los puestos funcionales del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud, y en el Decreto 255/1997, de 11 de noviembre, por el que se establecen los Estatutos Sociales del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud, y demás disposiciones de vigente aplicación.

EBATZI DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Oinarri hauei dagozkien hautaketa-probetarako deia egitea.

Primero.– Convocar las pruebas selectivas que son objeto de las presentes bases.

Bigarrena.– I. eranskinean jasotako oinarri espezifikoak onartzea; horien bidez arautuko da Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zerbitzu sanitarioetako erakundeetan destinoa daukaten Goi-mailako teknikarien Lanbide-taldeko Goi-mailako Ekonomista kategorian (Ekonomiako goi-mailako teknikariaren lanpostu funtzionala) lotura estatutario finkoa eskuratzeko hautaketa-prozesua.

Segundo.– Aprobar las bases específicas, que figuran como Anexo I, que han de regir el proceso selectivo para la adquisición del vínculo estatutario fijo en la categoría de Titulado Superior Economista (puesto funcional Técnico Superior Económico) del Grupo Profesional de Técnicos Superiores con destino en las organizaciones de servicios sanitarios de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Hirugarrena.– Ebazpen honekin batera argitaratutako II. eranskinean eskainitako destinoen zerrenda onartzea.

Tercero.– Aprobar la relación de destinos ofertados mediante el Anexo II que acompaña a la presente Resolución.

Laugarrena.– Ebazpen honen III. eranskinean jasotako merituen baremoa onartzea.

Cuarto.– Aprobar el baremo de méritos que figura como Anexo III de la presente Resolución.

Bosgarrena.– Kategoriako gai-zerrenda onartzea, Ebazpen honen IV. eranskinean jasotakoa.

Quinto.– Aprobar el temario correspondiente que figura como Anexo IV de la presente Resolución.

Seigarrena.– Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legeak, Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren ekainaren 26ko 8/1997 Legeak, eta Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Estatutu Sozialak ezartzen dituen azaroaren 11ko 255/1997 Dekretuak ezartzen dutenaren arabera, Ebazpen honen aurka gora jotzeko errekurtsoa jar dakioke Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Administrazio Kontseiluari hilabeteko epearen barruan, ebazpena EHAAn argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

Sexto.– De acuerdo con lo establecido en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, y en la Ley 8/1997, de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi, así como en el Decreto 255/1997, de 11 de noviembre, por el que se establecen los Estatutos Sociales de Osakidetza, contra esta Resolución podrá ser interpuesto recurso de alzada ante el Consejo de Administración de Osakidetza-Servicio vasco de salud, en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de su publicación en el BOPV.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko otsailaren 14a.

En Vitoria-Gasteiz, a 14 de febrero de 2018.

Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusia,

La Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud,

MARÍA JESÚS GEMMA MÚGICA ANDUAGA.

MARÍA JESÚS GEMMA MÚGICA ANDUAGA.

I. ERANSKINA
ANEXO I
OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUKO ZERBITZU SANITARIOETAKO ERAKUNDEETAN DESTINOA DAUKATEN GOI-MAILAKO TEKNIKARIEN LANBIDE-TALDEKO GOI-MAILAKO EKONOMISTA KATEGORIAN (EKONOMIAKO GOI-MAILAKO TEKNIKARIAREN LANPOSTU FUNTZIONALA) LOTURA ESTATUTARIO FINKOA ESKURATZEKO HAUTAKETA-PROZESUA ARAUTZEKO OINARRI ESPEZIFIKOAK
BASES ESPECÍFICAS QUE HAN DE REGIR EL PROCESO SELECTIVO PARA LA ADQUISICIÓN DEL VÍNCULO ESTATUTARIO FIJO EN LA CATEGORÍA DE TITULADO SUPERIOR ECONOMISTA (PUESTO FUNCIONAL TÉCNICO SUPERIOR ECONÓMICO) DEL GRUPO PROFESIONAL DE TÉCNICOS SUPERIORES, DEL GRUPO PROFESIONAL DE TÉCNICOS SUPERIORES CON DESTINO EN LAS ORGANIZACIONES DE SERVICIOS SANITARIOS DE OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD

1.– Deialdiko destinoak.

1.– Destinos objeto de convocatoria.

1.1.– Deialdi honen xede dira Goi-mailako ekonomista kategoriaren (Ekonomiako goi-mailako teknikariaren lanpostu funtzionala).

1.1.– Son objeto de esta convocatoria los destinos de la categoría de Titulado Superior Economista (puesto funcional Técnico Superior Económico).

1.2.– Deitutako destinoen artean, II. eranskinean jasotakoak, % 7 gordeko da desgaitasun bat duten langileek bete ditzaten, oinarri orokorren 1.3 oinarrian ezarritako banaketaren arabera.

1.2.– De los destinos convocados, se reservan para su provisión por personal discapacitado el 7%, de conformidad con la distribución establecida en la base 1.3 de las bases generales, recogidos en el Anexo II.

2.– Izangaien eskakizunak:

2.– Requisitos de las personas aspirantes.

Honen bidez araututako prozesuan parte hartzeko, izangaiek, oinarri orokorretan aurreikusitako salbuespenak kenduta, aurkezteko epearen azken egunean bete beharreko eskakizunez gain, oinarri orokorretan jasota daudenak eta kasuan kasu esleitzen den destinoa jabetzan hartu arte bete beharrekoak, beste eskakizun hauek ere bete beharko dituzte:

Para participar en el proceso que aquí se regula, las personas aspirantes habrán de reunir al último día del plazo de presentación de solicitudes, salvo las excepciones que se prevean en las bases generales, debiendo mantener su cumplimiento hasta efectuar la toma de posesión del destino que, en su caso, se adjudique, además de los requisitos exigidos en las bases generales, los siguientes:

a) Oinarri orokorretako 6.2.c) atalean adierazitakoari jarraiki, Hezkuntza eta Zientzia Ministerioak igorritako Ekonomi eta Enpresa Zientzietan eta/edo Enpresen Administrazioa eta Zuzendaritzan lizentziatuaren titulazioa edo horren baliokidea izatea, eskuratzen den lanpostu funtzionalean aritzeko eskatzen dena, Osakidetza Ente Publikoko lanpostu funtzionalak arautzen dituen uztailaren 19ko 186/2005 Dekretuaren I. eranskinaren arabera.

a) Estar en posesión, conforme a lo dispuesto en el apartado 6.2.c) de las bases generales, de la titulación de Licenciado/a en Económicas y empresariales y/o Licenciado/a en Administración y Dirección de Empresas o titulación equivalente, expedida por el Ministerio de Educación y Ciencia, exigida para el desempeño del puesto funcional al que se accede, de conformidad con lo dispuesto en el Anexo I del Decreto 186/2005, de 19 de julio, que regula los puestos funcionales del Ente Público Osakidetza.

b) Kasu orotan bete beharko dira eskuratu nahi den lanpostuaren eskakizunak, Osakidetza Ente Publikoko lanpostu funtzionalak arautzen dituen uztailaren 19ko 186/2005 Dekretuaren I. eranskinaren arabera, bai eta indarrean dagoen legeriak ezarritako beste edozein.

b) En todo caso, deberán cumplirse los requisitos del puesto al que se opte, según lo dispuesto en el Decreto 186/2005, de 19 de julio, que regula los puestos funcionales del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud, así como cualesquiera otros establecidos por la normativa vigente.

c) Eskabideak aurkezteko epearen barruan, izena emateko eskubideengatik dagokion tasa ordaindu izana, eskainitako destinoen Lanbide-taldearen arabera:

c) Haber satisfecho los siguientes derechos de inscripción dentro del plazo de presentación de solicitudes, conforme al Grupo de titulación al que pertenezcan los destinos ofertados:

A1 taldea (A taldea zena): 25 euro.

Grupo A1 (antiguo grupo A): 25 euros.

3.– Oposizio-lehiaketaren nondik norakoa.

3.– Desarrollo del concurso oposición.

3.1.– Oposizioaldia.

3.1.– Fase de oposición.

1.– Oposizioaldian ariketa hauek egin beharko dituzte:

1.– La fase oposición estará constituida por los ejercicios que se indican a continuación:

a) Lehenengo ariketa: Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeari (IVAPi) egokituko zaio proba teorikoa egitea, eta epaimahaiari iraupena zehaztea. Idatzizko proba izango da; zehazten den gehieneko denbora-tartean, izangaiek gai-zerrenda orokor eta komuneko IV. eranskineko programako gaiei buruzko galdetegi bat erantzun beharko dute.

a) Primer ejercicio: corresponderá al Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP) la elaboración de la prueba teórica y al tribunal determinar su duración. La misma consistirá en la contestación por escrito en el plazo máximo que se fije, de un cuestionario de preguntas que versará sobre las materias del programa que se contiene en el Anexo IV, relativo al temario específico y al temario común.

Esandako eranskinean, gainera, proba prestatzeko beharrezkoa den bibliografia agertzen da.

Asimismo, mediante su inclusión en el citado anexo, se facilitará la bibliografía para la preparación de la prueba.

b) Bigarren ariketa: epaimahaiak proposatutako ariketa praktikoak egin beharko dituzte, galdetegiei erantzunez zein beste modalitateen bidez.

b) Segundo ejercicio: consistirá en la realización de los ejercicios prácticos que proponga el tribunal, bien mediante la contestación de cuestionarios de preguntas, bien mediante otras modalidades.

Ariketak destinoen funtzio espezifikoekin lotuta egongo dira eta haien helburua izangaiek destino horietan aritzeko dituzten gaitasunak, abileziak, ezagutzak eta ahalmen profesionala baloratzea izango da.

Los ejercicios estarán relacionados con las funciones específicas de los destinos y tendrán como finalidad la valoración de las aptitudes, destrezas, conocimientos y capacidad profesional de los aspirantes para el desempeño de dichos destinos.

3.2.– Oinarri orokorren 14. atalean aurreikusitako puntuazio-ordenaren araberako izangaien behin-behineko zerrenda argitaratu ostean, I. eranskinean proposatutako izangaiek, 14.2 oinarrian zehaztutako dokumentazioaz gain, beste hauen fotokopia konpultsatua aurkeztu beharko dute:

3.2.– Tras la publicación de la relación provisional de aspirantes por orden de puntuación prevista en el apartado 14 de las bases generales las personas aspirantes propuestas que figuren en el Anexo I deberán presentar fotocopia compulsada, además de la documentación que se relaciona en la base 14.2, de la siguiente:

– Hezkuntza eta Zientzia Ministerioak igorritako Ekonomia eta Enpresa Zientzietan lizentziatuaren eta/edo Administrazio eta Enpresa Zuzendaritzan lizentziatuaren titulazioaren edo horren baliokidearen fotokopia konpultsatua edo notario-lekukotza, eskuratzen den lanpostu funtzionalean aritzeko eskatzen dena, Osakidetza Ente Publikoko lanpostu funtzionalak arautzen dituen uztailaren 19ko 186/2005 Dekretuaren I. eranskinaren arabera.

– Fotocopia compulsada o testimonio notarial de la titulación de la titulación de la titulación de Licenciado/a en Económicas y empresariales y/o Licenciado/a en Administración y Dirección de Empresas o titulación equivalente, expedida por el Ministerio de Educación y Ciencia, exigida para el desempeño del puesto funcional al que se accede, de conformidad con lo dispuesto en el Anexo I del Decreto 186/2005, de 19 de julio, que regula los puestos funcionales del Ente Público Osakidetza.

3.3.– Lehiaketaldia.

3.3.– Fase de concurso.

Egiaztatutako merituak III. eranskineko merituen baremoaren arabera balioztatuko dira, oinarri orokorretan ezarritako irizpideen arabera.

Se valorarán los méritos acreditados, según el baremo de méritos que se acompaña como Anexo III, conforme a los criterios establecidos en las bases generales.

II. ERANSKINA
ANEXO II
DESTINOEN ZERRENDA. KATEGORIA: EKONOMIAKO GOI-MAILAKO TEKNIKARIA
RELACIÓN DE DESTINOS CATEGORÍA: TÉCNICO SUPERIOR ECONÓMICO

Osakidetzako zuzendari nagusiaren 103/2018 Ebazpenak onetsitako oinarri orokorren 1. oinarrian ezarritakoaren arabera, honako destino hauek deitu dira:

Conforme a lo previsto en la base 1 de las Bases Generales aprobadas por Resolución 103/2018, de la Directora General de Osakidetza, se convocan los siguientes destinos:

● Barne-sustapeneko txandaren deialdia: 2 destino.

● Convocatoria de Turno de Promoción Interna: 2 destinos.

Sarbide orokorra: 2.

Acceso general: 2.

Desgaitasuna duten langileentzako erreserba-kupoa: 0.

Cupo de reserva para personas con discapacidad: 0.

– Adimen-desgaitasuna dutenentzako erreserba-kupoa: 0.

– Con discapacidad intelectual: 0.

– Bestelako desgaitasuna dutenentzako erreserba-kupoa: 0.

– Con otra discapacidad: 0.

● Txanda irekiaren deialdia: 7 destino.

● Convocatoria de Turno Libre: 7 destinos.

Sarbide orokorra: 6.

Acceso general: 6.

Desgaitasuna duten langileentzako erreserba-kupoa: 1.

Cupo de reserva para personas con discapacidad: 1.

– Adimen-desgaitasuna dutenentzako erreserba-kupoa: 0.

– Con discapacidad intelectual: 0.

– Bestelako desgaitasuna dutenentzako erreserba-kupoa: 1.

– Con otra discapacidad: 1.

Adimen-desgaitasuna duten langileentzako destinoak hautaketa-prozesua gainditzen duten izangai nahikorik ez egoteagatik betetzen ez badira, destino horiek desgaitasuna duten langileentzako erreserba-kupora gehituko dira.

En el supuesto de que los destinos reservados a personas con discapacidad intelectual no puedan cubrirse por falta de candidatos/as que superen el proceso selectivo, dichos destinos acrecerán al cupo de reserva de personal con discapacidad.

Desgaitasuna duten langileentzako destinoak hautaketa-prozesua gainditzen duten izangai nahikorik ez egoteagatik betetzen ez badira, destino horiek dagokion txandako (barne-sustapena edo txanda irekia) sarbide orokorreko lanpostuetara gehituko dira.

En el supuesto de que los destinos reservados a personas con discapacidad no puedan cubrirse por falta de candidatos/as que superen el proceso selectivo, dichos destinos acrecerán a los de acceso general del turno correspondiente, promoción interna o turno libre.

2. oinarrian ezarritakoaren arabera, deialdi honen xede diren zerbitzu sanitarioetako erakundeetako destinoak hautaketa-prozesua gainditu duten izangaien zerrenda argitaratzean zehaztuko dira.

De acuerdo con lo establecido en la base 2 la determinación de los destinos en las organizaciones de servicios sanitarios objeto de esta convocatoria, se hará junto con la publicación de la relación provisional de aspirantes que han superado el proceso selectivo.

III. ERANSKINA
ANEXO III
OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUKO ZERBITZU SANITARIOETAKO ERAKUNDEETAN DESTINOA DAUKATEN GOI-MAILAKO TEKNIKARIEN LANBIDE-TALDEKO GOI-MAILAKO EKONOMISTA KATEGORIAREN (EKONOMIAKO GOI-MAILAKO TEKNIKARIAREN LANPOSTU FUNTZIONALA) MERITUEN BAREMOA
BAREMO DE MERITOS DE LA CATEGORIA DE TITULADO SUPERIOR ECONOMISTA (PUESTO FUNCIONAL TÉCNICO SUPERIOR ECONÓMICO) DEL GRUPO PROFESIONAL DE TÉCNICOS SUPERIORES CON DESTINO EN LAS ORGANIZACIONES DE SERVICIOS SANITARIOS DE OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD

1) Esperientzia profesionala (gehienez 60 puntu).

1) Experiencia profesional (máximo 60 puntos).

Eskabideak aurkezteko azken egunera arte izangaiek aitortuta duten zerbitzu-denbora zenbatuko da.

Se computará el tiempo de servicios que los aspirantes tuvieran reconocido hasta el último día del plazo de presentación de solicitudes.

1.– Osakidetzako, Gizarte Segurantzako eta autonomia-erkidegoetako zerbitzu sanitarioetako erakundeetan, edozein herri administraziotan, baita Europar Batasuneko beste estatuetako sare publikoko zerbitzu sanitarioetan ere Goi-mailako ekonomista gisa (Ekonomiako goi-mailako teknikariaren lanpostuan) eta/edo kudeaketa arloko eta zerbitzu orokorretako arloko kudeaketa-lanpostuetan lan egindako hilabete bakoitzeko: 0,24 puntu.

1.– Por cada mes de servicios prestados como Titulado superior economista (puesto funcional Técnico superior económico) y/o en puestos de gestión del área de gestión y servicios generales en las Organizaciones de Servicios Sanitarios de Osakidetza- Servicio vasco de salud, de la Seguridad Social o de los Servicios de Salud de las Comunidades Autónomas o en cualquier Administración Pública, así como aquéllos servicios prestados en los Servicios Sanitarios de la red pública de los demás estados miembros de la Unión Europea: 0,24 puntos.

2.– Erakunde sanitario publikoetan goi-mailako kudeaketako lanpostuetan lan egindako hilabete bakoitzeko: 0,05 puntu.

2.– Por cada mes de servicios prestados en el desempeño de puestos de Gestión de nivel superior en Instituciones Sanitarias públicas: 0,05 puntos.

Zenbaketa osoa lan egindako egun naturaletan oinarrituta egingo da, eta baztertu egingo dira hilabetetik beherako soberakinak. Honetarako, hilabetetzat 30 egun naturaleko multzoa hartuko dugu.

Del cómputo total, que se efectuará en base a los días naturales trabajados, se despreciarán los restos que resulten inferiores al mes. A estos efectos se entenderá por mes el conjunto de 30 días naturales.

Barne-sustapeneko txandaren bidez aurkezten diren langileei horrela zenbatuko zaizkio emandako zerbitzuak:

Al personal que acceda a través del turno de promoción interna se le computarán los servicios previos conforme a continuación se detalla:

a) E taldean langileek emandako zerbitzuak: 0,02 puntu/hilabeteko.

a) Servicios prestados por personal en el grupo E: 0,02 puntos/mes.

b) D taldean langileek emandako zerbitzuak: 0,03 puntu/hilabeteko.

b) Servicios prestados por personal en el grupo D: 0,03 puntos/mes.

c) C taldean langileek emandako zerbitzuak: 0,04 puntu/hilabeteko.

c) Servicios prestados por personal en el grupo C: 0,04 puntos/mes.

d) B taldean langileek emandako zerbitzuak: 0,05 puntu/hilabeteko.

d) Servicios prestados por personal en el grupo B: 0,05 puntos/mes.

e) A taldean langileek emandako zerbitzuak: 0,10 puntu/hilabeteko.

e) Servicios prestados por personal en el grupo A: 0,10 puntos/mes.

f) Langileek A taldean eskuratu nahi duten lanpostu berean emandako zerbitzuak: 0,24 puntu/hilabeteko.

f) Servicios prestados por personal en el mismo puesto al que se opta: 0,24 puntos/mes.

Zerbitzu-eginkizunean edo goragoko kategoriako funtzioetan eskainitako zerbitzuak egondako lanpostuaren arabera zenbatuko dira.

Los servicios prestados en comisión de servicios o desempeño de funciones de superior categoría se computarán en el puesto efectivamente desempeñado.

Era berean, jatorrizko lanpostuan zerbitzu berezietako egoeran emandako zerbitzuak zenbatuko dira.

Asimismo se computarán en el puesto de origen los servicios prestados en situación de servicios especiales.

2) Prestakuntza, irakaskuntza eta ikerkuntza (20 puntu, gehienez):

2) Formación, docencia e investigación (máximo 20 puntos):

Atal honen barruan ondokoaren arabera egiaztatzen den prestakuntza baloratuko da:

Se valorará dentro de este apartado la formación que resulte acreditada conforme a lo siguiente:

a) Graduatu aurreko prestakuntza:

a) Formación pregrado:

Espediente akademikoaren balorazioa honela lortuko da ondorengo hipotesien kasuan:

La valoración del expediente académico se obtendrá en estos supuestos de la siguiente forma:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Ez dira ebaluatuko eta, horrenbestez, ez dira zatitzailean agertuko ondorengo ikasgaiei dagozkien kalifikazioak edo baliozkotze ofizialaren helburu izan direnak: erlijioa, heziera politikoa, heziketa fisikoa, hizkuntzak, edo deitutako lanpostu funtzionala eskuratzeko eskatzen den titulazioaren ikasketen oinarrizko edukiarekin lotura nabarmenik ez duten beste ikasgai batzuk.

No se evaluarán y por ello tampoco estarán comprendidas en el divisor, las asignaturas que hayan sido objeto de convalidación oficial ni las calificaciones correspondientes a las asignaturas de Religión, Formación Política, Educación Física, Idiomas, u otras asignaturas que no guarden una relación sustancial con el contenido esencial de los estudios de la titulación exigida para el acceso al puesto funcional convocado.

b) Gradu ondoko prestakuntza:

b) Formación postgrado:

– Cum laude doktorea: 10 puntu.

– Doctor/a cum laude: 10 puntos.

– Doktorea: 9 puntu.

– Doctor/a: 9 puntos.

– Gradu ondoko masterra: 6 puntu.

– Master postgrado: 6 puntos.

– Unibertsitate-aditua edo -espezialista: 5 puntu.

– Experto/a/Especialista universitario/a: 5 puntos.

– Ikertzeko nahikotasuna edo Diploma ikasketa aurreratuetan: 4 puntu.

– Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados: 4 puntos.

– Deitutako lanpostu funtzionala lortzeko eskatutako graduko titulazioa (bikain edo ohorezko matrikula): 3 puntu.

– Grado titulación exigida para el acceso al puesto funcional convocado (sobresaliente o matrícula de honor): 3 puntos.

– Doktoretza-ikastaroa, ikastaro bakoitzeko (10 ikastaro gehienez): 0,25 puntu.

– Curso de doctorado, por cada curso, con un máximo de 10 cursos: 0,25 puntos.

– Lotutako beste unibertsitate-titulu batzuk: 2,5 puntu.

– Otra titulación universitaria relacionada: 2,5 puntos.

Cum laude doktorearen puntuazioa esleitzen bada, ez da Doktorearen puntuazioa esleituko. Cum laude doktorea edo Ikertzeko nahikotasuna edo Diploma ikasketa aurreratuetan lortzeko balio izan duten programetako doktoretza-ikastaroek ez dute punturik emango.

En el caso de asignarse la puntuación como Doctor/a cum laude, no se asignará puntuación como Doctor/a. No se valorarán los cursos de doctorado de los programas que hayan servido para la obtención del título de Doctor/a, Doctor/a cum laude o Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados.

c) Etengabeko prestakuntza:

c) Formación continuada:

Eskatutako destinoko kategoriarekin zerikusia duten ikastaroetara joateagatik:

Por la asistencia a cursos relacionados con la categoría del destino solicitado:

– 9 ordura arte: 0,25 puntu.

– Hasta 9 horas: 0,25 puntos.

– 10-19 ordu: 0,75 puntu.

– 10 a 19 horas: 0,75 puntos.

– 20-29 ordu: 1,25 puntu.

– 20 a 29 horas: 1,25 puntos.

– 30-49 ordu: 2 puntu.

– 30 a 49 horas: 2 puntos.

– 50-99 ordu: 3 puntu.

– 50 a 99 horas: 3 puntos.

– 100-249 ordu: 4 puntu.

– 100 a 249 horas: 4 puntos.

– 250-599 ordu: 5 puntu.

– 250 a 599 horas: 5 puntos.

– 600 ordu edo gehiago: 6 puntu.

– 600 o más horas: 6 puntos.

Ikastaroen ziurtagirietan kreditu kopurua besterik adierazten ez den kasuetan, puntuazioa emateko orduan, era honetan erabakiko da kreditu eta orduen arteko baliokidetasuna:

Cuando en las certificaciones de los cursos conste únicamente el número de créditos, para la asignación de la puntuación se efectuará la siguiente equivalencia:

– ECTS Europako kreditu sistemako kreditu bakoitzeko: 25 ordu.

– 1 crédito del Sistema Europeo de Créditos (ECTS): 25 horas.

– Etengabeko Prestakuntzako Batzordearen kreditu bakoitzeko: 10 ordu.

– 1 crédito de la Comisión de Formación Continuada: 10 horas.

Alderantziz, kreditu eta orduen arteko baliokidetasun hori bestelakoa denean, edo ikastaroaren ziurtagirian adierazitako kredituak ez direnean aurreko atalean zehaztutako berak, edota agirian ez bada zehazten ikastaroaren iraupena edo kreditu kopurua, epaimahaiak, aurkeztu zaizkion ziurtagiriak eta ikastaroaren edukiak aztertu ondoren, dagokion puntuazioa emango dio izangaiari; betiere, 0,25ekoa edo hortik gorakoa.

En aquellas certificaciones en las que no conste el número de horas de duración del curso ni se asignen créditos, o disponiendo de créditos, estos sean diferentes a los especificados en el párrafo anterior, o se establezca otra equivalencia de los créditos en horas, el tribunal, a la vista de la certificación aportada y del contenido del curso, asignará la puntuación correspondiente sin que en ningún caso pueda otorgar una puntuación inferior a 0,25 puntos.

Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek, eta, hala badagokio, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek egiaztatutako/ziurtatutako ikastaroak balioztatuko dira, baita edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako/ziurtatutako ikastaroak ere, betiere titulazio ofizial bat lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.

Se valorarán los cursos acreditados/certificados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias y, en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos acreditados/certificados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.

e) Irakaskuntza jarduera:

e) Actividades Docentes:

Fakultateko / Unibertsitate Eskolako katedraduna (urteko): 1 puntu.

Catedrático/a de Facultad/Escuela Universitaria (por año): 1 punto.

Fakultateko / Unibertsitate Eskolako irakasle titularra edo elkartua (urteko): 0,50 puntu.

Profesor/a titular o asociado/a de Facultad/Escuela Universitaria (por año): 0,50 puntos.

Hala denean, dena delako espezialitatean egoiliarrentzako irakaskuntzan akreditatutako tutorea (urteko): 0,750 puntu.

Tutor/a acreditado/a para la docencia de residentes, en su caso, de la especialidad de que se trate (por año): 0,750 puntos.

Irakaskuntza etengabeko prestakuntzako programa ofizialetan (orduko): 0,050 puntu.

Docencia en programas oficiales de formación continuada (por hora): 0,050 puntos.

f) Jarduera zientifikoak eta ezagutza hedatzekoak:

f) Actividades científicas y de difusión del conocimiento:

Eskatutako destinoko lanpostu funtzionalarekin zerikusia duten lan zientifikoak, txosten-aurkezpenak, komunikazioak, hitzaldiak edo mahai-inguruak egiteagatik:

Por la publicación de trabajos científicos, presentación de ponencias, comunicaciones, conferencias o mesas redondas relacionadas con el puesto funcional del destino solicitado:

– Eskualde mailako txosten bakoitzeko: 0,50 puntu.

– Por cada Ponencia regional: 0,50 puntos.

– Estatu mailako txosten bakoitzeko: 2 puntu.

– Por cada Ponencia nacional: 2 puntos.

– Nazioarte mailako txosten bakoitzeko: 3 puntu.

– Por cada Ponencia internacional: 3 puntos.

– Eskualde mailako Ahozko komunikazio/Poster bakoitzeko: 0,30 puntu.

– Por cada Comunicación oral/Póster regional: 0,30 puntos.

– Estatu mailako Ahozko komunikazio/Poster bakoitzeko: 1,20 puntu.

– Por cada Comunicación oral/Póster nacional: 1,20 puntos.

– Nazioarte mailako Ahozko komunikazio/Poster bakoitzeko: 2 puntu.

– Por cada Comunicación oral/Póster internacional: 2 puntos.

– Eskualde mailako mahai-inguru bakoitzeko: 0,40 puntu.

– Por cada Mesa redonda regional: 0,40 puntos.

– Estatu mailako mahai-inguru bakoitzeko: 1,50 puntu.

– Por cada Mesa redonda nacional: 1,50 puntos.

– Nazioarte mailako mahai-inguru bakoitzeko: 2,50 puntu.

– Por cada Mesa redonda internacional: 2,50 puntos.

– Argitalpen bakoitzeko (lehen egilea): 2 puntu.

– Por cada Publicación (primer autor): 2 puntos.

– Argitalpen bakoitzeko (beste egile batzuk): 1 puntu.

– Por cada Publicación (otros autores): 1 punto.

– Liburu bakoitzeko (lehen egilea): 4 puntu.

– Por cada libro (primer autor): 4 puntos.

– Liburu bakoitzeko (beste egile batzuk): 2 puntu.

– Por cada libro (otros autores): 2 puntos.

– Kapitulu bakoitzeko (lehen egilea): 2 puntu.

– Por cada capítulo (primer autor): 2 puntos.

– Kapitulu bakoitzeko (beste egile batzuk): puntu 1.

– Por cada capítulo (otros autores): 1 punto.

– Tesina bakoitzeko: 3 puntu.

– Por tesina: 3 puntos.

Ez da baloratuko atal honetan zehaztu ez den meriturik.

No se valorarán otros méritos no especificados en este apartado.

g) Hizkuntzak (3 puntu, gehienez):

g) Idiomas (máximo 3 puntos):

Ingelesa: 1,5 puntu, gehienez.

Inglés: máximo 1,5 puntos.

Frantsesa: 1,5 puntu, gehienez.

Francés: máximo 1,5 puntos.

Alemana: 1,5 puntu, gehienez.

Alemán: máximo 1,5 puntos.

h) Informatika ezagutzak (2 puntu, gehienez).

h) Conocimientos de informática (máximo 2 puntos).

3) Euskara.

3) Euskera.

– 3. HE: 27 puntu.

– PL3: 27 puntos.

– 2. HE: 18 puntu.

– PL2: 18 puntos.

– 1. HE: 9 puntu.

– PL1: 9 puntos.

IV. ERANSKINA
ANEXO IV
GOI-MAILAKO TEKNIKARI EKONOMIKOA
TÉCNICO SUPERIOR ECÓNOMICO

I– Gai-zerrenda orokorra.

I.– Temario general.

1.– Ekonomiaren oinarriak.

1.– Fundamentos de Economía.

1.1.– Ekonomia. Kontzeptua, helburua eta edukia. Eskaintza eta eskaria. Elastikotasuna eta zergak.

1.1.– La economía. Concepto, objetivo y contenido. Oferta y demanda. Elasticidad e impuestos.

1.2.– Makroekonomiaren hastapenak.

1.2.– Introducción a la Macroeconomía.

1.3.– Hazkunde ekonomikoa epe luzera. Eskaria eta eskaintza agregatua.

1.3.– Crecimiento Económico a largo plazo. Demanda y oferta agregada.

1.4.– Zerga-politika. Dirua, banka eta banku zentralak. Diru-politika.

1.4.– Política Fiscal. El dinero, la banca y los bancos centrales. Política Monetaria.

1.5.– Nazioarteko merkataritza eta Ordainketa-balantza. Konparaziozko abantailaren teoria. Truke-tasak.

1.5.– Comercio Internacional y Balanza de Pagos. Teoría de la ventaja comparativa. Tipos de cambio.

2.– Aurrekontu-egonkortasuna eta finantza-jasangarritasuna.

2.– Estabilidad presupuestaria y sostenibilidad financiera.

3.– Gardentasuna eta gobernu ona.

3.– Transparencia y buen gobierno.

4.– Euskal Herriko aurrekontu-araubidea.

4.– Régimen presupuestario del País Vasco.

5.– Enpresaren ekonomia.

5.– Economía de la Empresa.

5.1.– Enpresa, bere ingurua eta zuzendaritza – Zuzendaritza estrategikoa. Erabakitzeko irizpideak eta tresnak. Finantza-erabakiak. Onura eta errentagarritasuna. Ekonomia-finantzako oreka eta Txandatze edo Maniobra Funtsa. Batez besteko heltze-aroa. Ratioak, enpresaren ekonomia-finantzako egitura aztertzeko tresna gisa.

5.1.– La empresa, su entorno y su dirección-La dirección estratégica. Criterios e instrumentos de decisión. Las decisiones financieras. Beneficio y rentabilidad. Equilibrio económico-financiero y Fondo de Rotación o Maniobra. Período medio de maduración. Los ratios como instrumento de análisis de la estructura económico-financiera de la empresa.

5.2.– Inbertsioen eta haien finantzazio-iturriaren hautaketa. Inbertsioko eta finantzazioko proiektuen balorazioa. Hautaketa-irizpideak. (VAN, TIR eta beste inbertsio-hautaketa metodo batzuk).

5.2.– La selección de las inversiones y su fuente de financiación. Valoración de proyectos de inversión y financiación. Criterios de selección. (VAN, TIR y otros métodos de selección de inversiones).

5.3.– Enpresen arriskua eta balorazioa. Arrisku-motak. Itopuntua eta palanka-efektua. Finantza- eta eragiketa-errentagarritasunaren arteko harremana. Kostua-bolumena-onura analisiaren mugak. Enpresak baloratzeko metodoak.

5.3.– El riesgo y la valoración de empresas. Tipos de riesgo. Punto muerto y apalancamiento. Relación entre la rentabilidad financiera y la operativa. Limitaciones del análisis coste-volumen-beneficio. Métodos de valoración de empresas.

6.– Kontabilitate orokorra. Kontzeptua, funtzioa eta helburua. Kontzeptu-esparrua. Erregistro- eta balorazio-arauak. Urteko kontuak. Balantzea. Galera-irabazien kontua. KPO asistentzia sanitarioko enpresei egokitzea.

6.– Contabilidad general. Concepto función y objetivo. Marco conceptual. Normas de registro y valoración. Cuentas Anuales. Balance. Cuenta de Pérdidas y Ganancias. Adaptación del PGC a las empresas de asistencia sanitaria.

7.– Kontabilitate-egoeren analisia. Kontabilitate-informazioa. Egoeraren balantzea. Galera-irabazien kontua. Kontabilitate-datuak prestatzea analisirako. Likideziaren analisia. Kaudimenaren analisia. Emaitzaren analisia. Ratio ohikoenak.

7.– Análisis de estados contables. La información contable. El balance de situación. La cuenta de Pérdidas y Ganancias. Preparación de los estados contables para el análisis. Análisis de liquidez. Análisis de solvencia. Análisis del resultado. Ratios más frecuentes.

8.– Kostuen kontabilitatea. Kontzeptua eta helburuak. Finantza-kontabilitatearen eta kostu-kontabilitatearen arteko koordinazioa. Kostuen analisia eta sailkapena. Kostu estandarrak kalkulatzeko eta desbideratzeak analizatzeko sistemak. Materialen kostua eta kudeaketa. Laneko faktorearen kostua. Ekoizpen-ekipoaren kostua. Finantza-kostuen azterketa. Kostuen eransketa-eredua: full cost eta direct cost.

8.– Contabilidad de costes. Concepto y objetivos. Coordinación entre contabilidad financiera y contabilidad de costes. Análisis y clasificación de los costes. Sistemas de cálculo de costes estándar y análisis de desviaciones. Coste y gestión de materiales. Coste del factor trabajo. Coste del equipo productivo. Estudio de los costes financieros. Modelo de agregación de costes: full cost y direct cost.

9.– Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusia.

9.– Principios ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

10.– Ekonomia eta kontabilitateko kontrola. Ikuskaritza EAEko sektore publikoan. Ikuskaritza eta kontrol ekonomikoa sektore publikoan. Barne eta kanpo ikuskaritza.

10.– Control económico y contabilidad. Auditoría en el sector público en la CAPV. La auditoría y el control económico en el sector público. Auditoría interna y externa.

11.– Ikuskaritza. Aplikazio-esparrua, xedea, araubide juridikoa eta definizioak; Kontuen ikuskaritza-modalitateak; Jarduerak bete beharreko eskakizunak. Jardueran aritzea; Ikuskaritza interes publikoko erakundeetan: aplikazio-esparrua eta araubide juridikoa; Gainbegiratze publikoa: gainbegiratze-funtzioa, Kontabilitate eta Kontu Ikuskaritzako Institutua.

11.– Auditoría. Ámbito de aplicación, objeto, régimen jurídico y definiciones; Modalidades de auditoría de cuentas; Requisitos para el ejercicio. Ejercicio de la actividad; Auditoría en entidades de interés público: ámbito de aplicación y régimen jurídico; Supervisión pública: función supervisora, Instituto de Contabilidad y Auditoría de Cuentas.

12.– Kontratazio publikoa. Sektore publikoko kontratuen legea. Atariko titulua: Xedapen orokorrak. Lehenengo liburua: Sektore publikoko kontratazioaren konfigurazio orokorra eta kontratuen egiturazko elementuak. Bigarren liburua: Herri administrazioetako kontratuena. I. titulua: Xedapen orokorrak. II. Titulua: Herri administrazioetako kontratu-mota ezberdinetakoa. I. Kapitulua: Obra-kontratuarena. IV. Kapitulua: Hornidura-kontratuarena. V. Kapitulua: Zerbitzu-kontratuarena

12.– Contratación pública. Ley de contratos del sector público. Título preliminar: Disposiciones generales. Libro primero: Configuración general de la contratación del sector público y elementos estructurales de los contratos. Libro segundo: De los contratos de las administraciones públicas: Título I: Disposiciones generales. Título II: De los distintos tipos de contratos de las administraciones públicas. Capítulo I: Del contrato de obras. Capítulo IV: Del contrato de suministro. Capítulo V: Del contrato de servicios.

13.– Erosketak eta biltegien kudeaketa.

13.– Compras y gestión de almacenes.

13.1.– Hornidura-katearen planifikazioaren hastapenak. Biltegiak. Stocken kontrola eta kudeaketa. Hornidura-katea kudeatzeko teknikak.

13.1.– Introducción a la planificación de la cadena de suministro. Almacenes. Control y gestión de stocks. Técnicas para la gestión de la cadena de suministro.

13.2.– Erosketa industrialen kudeaketaren hastapenak. Erosketa industrialak inguru globaletan kudeatzearen gaineko antolamendua. Erosketen kudeaketa estrategikoa. Hornitzaileen politikak eta erosketa-familien analisia eta hornitzaileen integrazioa. Erosketa-helburuen hedapena. Kontratuen kudeaketa. Negoziazioa erosketen kudeaketan.

13.2.– Introducción a la gestión de compras industriales. Organización de la gestión de compras industriales en entornos globales. Gestión estratégica de compras. Políticas de proveedores y análisis de familias de compra e integración de proveedores. Despliegue de objetivos de compras. Gestión de contratos. Negociación en la gestión de las compras.

14.– Deskripzio-estatistika. Oinarrizko kontzeptuak. Dimentsio bakarreko eta bi dimentsioetako estatistika-aldagaiak. Balio tipikoak.

14.– Estadística descriptiva. Conceptos fundamentales. Variables estadísticas unidimensionales y bidimensionales. Valores típicos.

II.– Gai-zerrenda komuna.

II.– Temario común.

1.– Osasun-zerbitzuetako estatutupeko langileen Esparru Estatutuaren arau orokorrak. Eskubideak eta betebeharrak. Pertsonal estatutario finkoaren izaera lortzea eta galtzea. Ordainsariak. Lanaldia, baimenak, lizentziak. Bateraezintasunak.

1.– Normas generales del Estatuto Marco del personal estatutario de los servicios de salud. Derechos y deberes. Adquisición y pérdida de la condición de personal estatutario fijo. Retribuciones. Jornada de trabajo, permisos, licencias. Incompatibilidades.

2.– Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren Xedapen Orokorrak: Euskadiko Osasun-sistema: antolamendua eta herritarren eskubide eta betebeharrak. Kontratu-programa. Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua Ente Publikoaren konfigurazioa. Zuzendaritza-antolakuntza. Gestio-araubidea.

2.– Disposiciones Generales de Ordenación Sanitaria de Euskadi. Sistema Sanitario de Euskadi: Ordenación y Derechos y deberes de los ciudadanos. El contrato-programa. Configuración del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud. Organización rectora. Régimen de gestión.

3.– Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua Ente Publikoaren definizioa. Helburuak. Zuzendaritza-antolakuntza: zerrendatzea. Zuzendaritza Nagusia: sormena. Zerbitzu-erakundeak: lege-aitorpena.

3.– Definición del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud. Fines. Organización rectora: enumeración. Organización Central: creación. Organizaciones de servicios: reconocimiento legal.

4.– Pertsonen eskubideak eta betebeharrak Euskadiko osasun-sisteman.

4.– Derechos y deberes de las personas en el sistema sanitario de Euskadi.

5.– Pazientearen autonomia, eskubideak eta betebeharrak, informazio eta dokumentazio klinikoari dagokienez. Informazio sanitariorako eskubidea. Intimitaterako eskubidea. Pazientearen autonomiaren errespetua. Historia klinikoa. Alta-txostena eta bestelako dokumentazio klinikoa.

5.– Principios generales de la autonomía del paciente y derechos y obligaciones en materia de información y documentación clínica. El derecho de información sanitaria. Derecho a la intimidad. El respeto de la autonomía del paciente. La historia clínica. Informe de alta y otra documentación clínica.

6.– Osasunaren arloko Aurretiazko Borondateak.

6.– Las voluntades anticipadas en el ámbito de la sanidad.

7.– 15/1999 Lege Organikoa, abenduaren 13koa, Izaera Pertsonaleko Datuen Babesarena. Xedapen orokorrak. Datuak babestearen printzipioak. Pertsonen eskubideak. Titulartasun publikoko fitxategiak.

7.– La Ley Orgánica 15/1999 de 13 de diciembre de Protección de Datos de Carácter Personal. Disposiciones generales. Principios de la protección de datos. Derechos de las personas. Ficheros de titularidad pública.

8.– Emakumeen eta gizonen berdintasunerako Legearen xedea. Printzipio orokorrak. Jazarpen sexista.

8.– Objeto de la Ley de Igualdad de Mujeres y Hombres. Principios generales. Acoso sexista.

9.– Osasun Sailaren Ildo Estrategikoak 2017-2020.

9.– Líneas Estratégicas del Departamento de Salud 2017-2020.

10.– Osasun Plana. Euskadiko Osasun Politikak 2013-2020.

10.– Plan de Salud. Políticas de Salud para Euskadi 2013-2020.

11.– Osakidetzaren Erronka eta Proiektu Estrategikoak 2017-2020.

11.– Retos y Proyectos Estratégicos de Osakidetza 2017-2020.

12.– Pazientearen Segurtasunaren Estrategia Osakidetzan 2013-2016.

12.– Estrategia de Seguridad del Paciente en Osakidetza 2013-2016.

13.– Arreta Soziosanitarioko Lehentasun Estrategikoak 2017-2020.

13.– Prioridades Estratégicas en Atención Sociosanitaria 2017-2020.

14.– Osakidetzan euskararen erabilera normalizatzeko jardun-eremuak eta neurriak: Osakidetzan euskararen erabilera normalizatzeko 2. Plana. 2013-2019: Irudia eta Komunikazioa eta Kanpo-harremanak.

14.– Áreas de actuación y medidas para la normalización del uso del euskera en Osakidetza: Imagen y Comunicación y Relaciones externas del 2.º Plan de normalización del uso del euskera en Osakidetza 2013-2019.

GAI-ZERRENDA OROKORRAREN BIBLIOGRAFIA
BIBLIOGRAFÍA DEL TEMARIO GENERAL

1.– Fundamentos de Economía. (Krugman, Wells, Graddy. Edit.Reverté).1. zatia ¿Qué es la economía?. 2. zatia Oferta y Demanda. 5. zatia Introducción a la Macroeconomía. 10. eta 11. Kapituluak. 6. zatia Crecimiento económico y fluctuaciones. 7. zatia Política de estabilización. 8. zatia La economía internacional.

1.– Fundamentos de Economía. (Krugman, Wells, Graddy. Edit.Reverté). Parte 1 ¿Qué es la economía?. Parte 2 Oferta y Demanda. Parte 5 Introducción a la Macroeconomía. Capítulos 10 y 11. Parte 6 Crecimiento económico y fluctuaciones. Parte 7 Política de estabilización. Parte 8 La economía internacional.

2.– 2/2012 Lege Organikoa, apirilaren 27koa, Aurrekontu Egonkortasunari eta Finantza Iraunkortasunari buruzkoa eta horri geroago egindako aldaketak.

2.– Ley Orgánica 2/2012, de 27 de abril de Estabilidad Presupuestaria y Sostenibilidad Financiera y sus modificaciones posteriores.

3.– 635/2014 ED, Administrazio publikoen hornitzaileei ordaintzeko batez besteko aldia kalkulatzeko metodologiari eta 2/2012 Legean aurreikusitako finantzazio-araubideetako baliabideak atxikitzeko baldintzei eta prozedurari buruzkoa eta horren ondorengo aldaketa, 1040/2017 EDarena.

3.– RD 635/2014 metodología de cálculo del periodo medio de pago a proveedores y condiciones y procedimiento para retención de recursos de los regímenes de financiación previstos en la ley 2/2012 y su modificación posterior por el RD 1040/2017.

4.– 19/2013 Legea, abenduaren 9koa, gardentasunari, informazio publikoa eskuratzeko bideari eta gobernu onari buruzkoa eta bere ondorengo aldaketak.

4.– Ley 19/2013, de 9 de diciembre, de transparencia, acceso a la información pública y buen gobierno y sus modificaciones posteriores.

5.– 1/2011 Legegintza Dekretua, maiatzaren 24koa, Euskadiko aurrekontu araubidearen arloan indarrean diren lege xedapenen Testu Bategina onartzen duena eta EAEko sektore publikoko Fundazio eta Partzuergoei aplikatu beharreko aurrekontu araubidea arautzen duena.

5.– Decreto Legislativo 1/2011, de 24 de mayo, por el que se aprueba el Texto Refundido de las disposiciones legales vigentes en materia de régimen presupuestario de Euskadi y se regula el régimen presupuestario aplicable a las Fundaciones y Consorcios del sector público de la CAPV.

6.– Curso de Economía de la Empresa. Introducción. (Eduardo Pérez Gorostegui-Centro de Estudios Ramón Areces, S.A.).

6.– Curso de Economía de la Empresa. Introducción. (Eduardo Pérez Gorostegui-Centro de Estudios Ramón Areces, S.A.).

7.– Plan General de Contabilidad y PGC de PYMES comentados. (Jesús Omeñaca García. Editorial Deusto). Ekonomia eta Ogasuneko Ministerioaren agindua, 1996ko abenduaren 23koa, Kontabilitateko Plan Orokorra asistentzia sanitarioko enpresei egokitzeko arauak onartzen dituena (1997ko urtarrilaren 6ko BOE).

7.– Plan General de Contabilidad y PGC de PYMES comentados. (Jesús Omeñaca García. Edit. Deusto). Orden del Ministerio de Economía y Hacienda de 23 de diciembre de 1996, por la que se aprueban las Normas de Adaptación del Plan General de Contabilidad a las empresas de asistencia sanitaria (BOE de 6 de enero de 1997).

8.– Análisis de estados contables. Elaboración e interpretación de la información financiera. (Pascual Garrido Miralles, Raúl Íñiguez Sánchez. Argit.: PIRAMIDE).

8.– Análisis de estados contables. Elaboración e interpretación de la información financiera. (Pascual Garrido Miralles, Raúl Íñiguez Sánchez. Edit. PIRAMIDE).

9.– Contabilidad de Costes. (Carlos Mallo Rodríguez, M.ª Ángela Jiménez Montañés. Argit.: PIRAMIDE).

9.– Contabilidad de Costes. (Carlos Mallo Rodríguez, M.ª Ángela Jiménez Montañés. Edit. PIRAMIDE).

10.– 1/1997 Legegintzako Dekretua, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina eta horri geroago egindako aldaketak.

10.– Decreto Legislativo 1/1997 Texto Refundido Ley Principios ordenadores de la Hacienda General del País Vasco y sus modificaciones posteriores.

11.– 2/2017 Legegintzako Dekretua, urriaren 19koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Ekonomia Kontrolari eta Kontabilitateari buruzko Legearen testu bategina onartzen duena.

11.– Decreto Legislativo 2/2017 de 19 de octubre por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Control Económico y Contabilidad de la CAPV.

12.– 464/1995 Dekretua, urriaren 31koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren barneko ekonomiaren kontrola eta kontabilitatea garatzen dituena eta horri geroago egindako aldaketak.

12.– Decreto 464/1995, de 31 de octubre por el que se desarrolla el ejercicio del control económico interno y la contabilidad en el ámbito de la Administración de la CAPV y sus modificaciones posteriores.

13.– Agindua, 2017ko maiatzaren 31koa, Ogasun eta Ekonomiako sailburuarena, Euskal Autonomia Erkidegoko zuzenbide pribatuko erakunde publikoetan ekonomia-, finantza- eta kudeaketa-kontrol etengabea gauzatzeari buruzkoa.

13.– Orden del 31 de mayo de 2017, del Consejero de Hacienda y Economía, relativa al ejercicio del control económico-financiero y de gestión de carácter permanente en los Entes Públicos de Derecho Privado de la CAPV.

14.– 1/1988 Legea, Herri Kontuen Euskal Epaitegiarena

14.– Ley 1/1988 del Tribunal Vasco de Cuentas Públicas.

15.– 168/2017 Dekretua, ekainaren 13koa, Ogasun eta Ekonomia sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duena.

15.– Decreto 168/2017 de 13 de junio por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Hacienda y Economía.

16.– 22/2015 Legea, uztailaren 20koa, Kontu Auditoretzarena.

16.– Ley 22/2015, de 20 de julio, de Auditoría de Cuentas.

17.– 9/2017 Legea, azaroaren 8koa, Sektore Publikoko Kontratuena, Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2014ko otsailaren 26ko 2014/23/EB eta 2014/24/EB zuzentarauen transposizioa egiten duena Espainiako ordenamendu juridikora.

17.– Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público, por la que se trasponen al ordenamiento jurídico español las Directivas del Parlamento Europeo y del Consejo 2014/23/UE Y 2014/24/UE, de 26 de febrero de 2014.

18.– Gestión de la Logística en la empresa. Planificación de la cadena de suministros. Egilea: Juan Velasco Sánchez. Ediciones Pirámide. 2013. (Atalak: 1.1 - 1.2 – 1.3 – 1.4 – 1.5 – 1.6 – 1.7 – 1.8 – 1.9 – 3.1 – 3.3 – 3.4 – 3.5 – 3.6 – 3.7 – 3.8 – 3.9 – 3.10 - 3.11 – 4.1 – 4.2 – 4.3 – 4.4 – 4.6 – 4.7 – 7.1 – 7.2 – 7.3).

18.– Gestión de la Logística en la empresa. Planificación de la cadena de suministros. Autor: Juan Velasco Sánchez. Ediciones Pirámide. 2013. (Apartados: 1.1 - 1.2 – 1.3 – 1.4 – 1.5 – 1.6 – 1.7 – 1.8 – 1.9 – 3.1 – 3.3 – 3.4 – 3.5 – 3.6 – 3.7 – 3.8 – 3.9 – 3.10 - 3.11 – 4.1 – 4.2 – 4.3 – 4.4 – 4.6 – 4.7 – 7.1 – 7.2 – 7.3).

19.– Gestión de compras en la empresa. Egilea: Ander Errasti. Ediciones Pirámide. 2012. (Atalak: 1.2 – 1.3 – 1.4 – 1.5 – 1.6 – 2.3 – 2.4 – 2.5 - 3.4 – 4.1 – 4.2 – 4.3 – 5.3 – 7.4 – 8.1 – 8.2 – 8.3 – 8.4 – 8.5).

19.– Gestión de compras en la empresa. Autor: Ander Errasti. Ediciones Pirámide. 2012. (Apartados: 1.2 – 1.3 – 1.4 – 1.5 – 1.6 – 2.3 – 2.4 – 2.5 - 3.4 – 4.1 – 4.2 – 4.3 – 5.3 – 7.4 – 8.1 – 8.2 – 8.3 – 8.4 – 8.5).

20.– Elementos de Probabilidad y Estadística Descriptiva. (M.ª Jesús Bárcena Ruiz, Karmele Fernández Aguirre, Eva Ferreira García, M.ª Araceli Garín Martín. (Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua).

20.– Elementos de Probabilidad y Estadística Descriptiva. (M.ª Jesús Bárcena Ruiz, Karmele Fernández Aguirre, Eva Ferreira García, M.ª Araceli Garín Martín. (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco).

GAI-ZERRENDA KOMUNAREN BIBLIOGRAFIA
BIBLIOGRAFÍA DEL TEMARIO COMÚN

1.– 55/2003 Legea, abenduaren 16koa, osasun zerbitzuetako pertsonal estatutarioaren Estatutu Markoarena.

1.– Ley 55/2003, de 16 de diciembre, Estatuto Marco del personal estatutario de los servicios de salud.

2.– 8/1997 Legea, ekainaren 26koa, Euskadiko Antolamendu Sanitarioarena.

2.– Ley 8/1997, de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi.

3.– 255/1997 Dekretua, azaroaren 11koa, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua Ente Publikoaren Estatutu Sozialak ezartzen dituena.

3.– Decreto 255/1997, de 11 de noviembre por el que se establecen los Estatutos Sociales del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud.

4.– 147/2015 Dekretua, uztailaren 21ekoa, Euskadiko osasun-sistemako pertsonen Eskubideei eta Betebeharrei buruzko Adierazpena onartzen duena.

4.– Decreto 147/2015, de 21 de julio, por el que se aprueba la Declaración sobre derechos y Deberes de las personas en el sistema sanitario de Euskadi.

5.– 41/2002 Oinarrizko Legea, azaroaren 14koa, pazientearen autonomiari eta informazio eta dokumentazio klinikoaren arloko eskubide eta betebeharrei dagokiena.

5.– Ley 41/2002, de 14 de noviembre, básica reguladora de la autonomía del paciente y de derechos y obligaciones en materia de información y documentación clínica.

6.– 7/2002 Legea, abenduaren 12koa, Osasun arloko Aurretiazko Borondateena.

6.– Ley 7/2002, de 12 de diciembre, Ley Voluntades Anticipadas.

7.– 15/1999 Lege Organikoa, abenduaren 13koa, Izaera Pertsonaleko Datuen Babesarena. Xedapen orokorrak. Datuak babestearen printzipioak. Pertsonen eskubideak. Titulartasun publikoko fitxategiak.

7.– La Ley Orgánica 15/1999 de 13 de diciembre de Protección de Datos de Carácter Personal: Disposiciones generales. Principios de la protección de datos. Derechos de las personas. Ficheros de titularidad pública.

8.– 4/2005 Legea, otsailaren 18koa, Emakumeen eta gizonen berdintasunerako dena.

8.– Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

9.– Osasun Sailaren Ildo Estrategikoak 2017-2020.

9.– Líneas Estratégicas del Departamento de Salud 2017-2020.

Http://www.euskadi.eus/contenidos/informacion/publicaciones_departamento/eu_def/adjuntos/stp/ildo-estrategikoak.pdf

http://www.euskadi.eus/contenidos/informacion/publicaciones_departamento/es_def/adjuntos/stp/lineas_estrategicas.pdf

10.– Osasun Plana. Euskadiko Osasun Politikak 2013-2020.

10.– Plan de Salud. Políticas de Salud para Euskadi 2013-2020.

Http://www.euskadi.eus/contenidos/informacion/plan_salud_2013_2020/eu_def/adjuntos/Osasun_plana_2013_2020%20Euskera.pdf

Http://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/publicaciones_informes_estudio/es_pub/adjuntos/plan_salud_2013_2020.pdf

11.– Osakidetzaren Erronka eta Proiektu Estrategikoak 2017-2020.

11.– Retos y Proyectos Estratégicos de Osakidetza 2017-2020.

Http://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/buen_gob_planes/eu_def/adjuntos/PE_2017_2020_web_EUS.pdf

Http://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/buen_gob_planes/es_def/adjuntos/PE_2017_2020_web_ESP.pdf

12.– Pazientearen Segurtasunaren Estrategia Osakidetzan 2013-2016.

12.– Estrategia de Seguridad del Paciente en Osakidetza 2013-2016.

Https://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/osk_publicaciones/eu_argital/adjuntos/publikoa/SeguridadPacienteEu.pdf

Http://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/osk_publicaciones/es_publi/adjuntos/publica/SeguridadPacienteEs.pdf

13.– Arreta Soziosanitarioko Lehentasun Estrategikoak 2017-2020.

13.– Prioridades Estratégicas en Atención Sociosanitaria 2017-2020.

Http://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/publicaciones_informes_estudio/eu_pub/adjuntos/Prioridades_estrategicas_17_20_eus.pdf

http://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/publicaciones_informes_estudio/es_pub/adjuntos/Prioridades_estrategicas_17_20.pdf

14.– Osakidetzan euskararen erabilera normalizatzeko 2. Plana. 2013-2019.

14.– 2.º Plan de normalización del uso del euskera en Osakidetza 2013-2019.

Https://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/publicaciones_euskera/eu_osk/adjuntos/euskararenPlanaEu.pdf

Http://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/publicaciones_euskera/es_osk/adjuntos/euskararenPlanaEs.pdf


Azterketa dokumentala


Análisis documental