Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

30. zk., 2018ko otsailaren 12a, astelehena

N.º 30, lunes 12 de febrero de 2018


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

EUSKAL TRENBIDE SAREA
EUSKAL TRENBIDE SAREA
784
784

IRAGARKIA, Euskal Trenbide Sarearena, Zazpi Kaleetako bezeroen arreta integraleko bulegorako altzarien hornidurari eta instalazioari buruzko lizitazioaren esleipenari publizitatea ematekoa.

ANUNCIO de Euskal Trenbide Sarea, por el que se da publicidad a la adjudicación del Suministro e instalación del mobiliario para la oficina de atención a clientes integral en Casco Viejo.

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Euskal Trenbide Sarea erakunde publikoa.

a) Organismo: Ente Público Euskal Trenbide Sarea.

b) Espedientea izapidetzen duen saila: Idazkaritza Nagusia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Secretaría General.

c) Telefonoa: 94 657 26 00.

c) Teléfono: 94 657 26 00.

d) Faxa: 94 657 26 01.

d) Fax: 94 657 26 01.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu mota: hornidura.

a) Tipo de contrato: suministro.

b) Xedearen deskribapena: Zazpi Kaleetako bezeroen arreta integraleko bulegorako altzarien hornidura eta instalazioa.

b) Descripción del objeto: suministro e instalación del mobiliario para la oficina de atención a clientes integral en Casco Viejo.

c) Buletin edo Aldizkari Ofiziala eta lizitazio iragarkia argitaratu zen eguna: 2017ko maiatzaren 31ko Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria, 102. zk.

c) Boletín o Diario Oficial y fecha de publicación del anuncio de licitación: Boletín Oficial del País Vasco n.º 102, de 31 de mayo de 2017.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleipen-era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Era: eskaintza ekonomiko hoberena, zenbait balorazio irizpideren arabera.

c) Forma: la oferta económicamente más ventajosa conforme a varios criterios de valoración.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: hogeita bost mila (25.000,00) euro, BEZik gabe.

4.– Presupuesto base de licitación: venticinco mil (25.000,00) euros, IVA excluido.

5.– Esleipena.

5.– Adjudicación.

a) Data: 2017ko abuztuaren 3a.

a) Fecha: 3 de agosto de 2017.

b) Esleipenduna: Diseño Interiorismo Informática Oficinas, S.A. – Dinof.

b) Adjudicatario: Diseño Interiorismo Informática Oficinas, S.A. – Dinof.

c) Nazionalitatea: espainiarra.

c) Nacionalidad: española.

d) Esleipenaren zenbatekoa: hemezortzi mila hirurehun eta berrogeita bat euro (18.341,00) euro, BEZik gabe.

d) Importe de adjudicación: dieciocho mil trescientos cuarenta y un (18.341,00) euros, IVA excluido.

e) Burutzeko/entregatzeko epea: bi (2) hilabete.

e) Plazo de ejecución/entrega: dos (2) meses.

Bilbao, 2018ko otsailaren 6a.

Bilbao, a 6 de febrero de 2018.

Idazkari nagusia,

La Secretaria General,

AINHOA ELOLA ARANBURU.

AINHOA ELOLA ARANBURU.


Azterketa dokumentala


Análisis documental