Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

188. zk., 2017ko urriaren 2a, astelehena

N.º 188, lunes 2 de octubre de 2017


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

INGURUMEN, LURRALDE PLANGINTZA ETA ETXEBIZITZA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE, PLANIFICACIÓN TERRITORIAL Y VIVIENDA
4698
4698

EBAZPENA, 2017ko irailaren 5ekoa, Ingurumen Administrazioaren zuzendariarena, Zamudioko Udalak sustatuta Zamudioko teknologia-parkearen Aresti sektoreko 1UEaren eremuaren plan partzialean egin nahi den aldaketa puntualari buruzko ingurumen-txosten estrategikoa emateko dena.

RESOLUCIÓN de 5 de septiembre de 2017, del Director de Administración Ambiental, por la que se formula el informe ambiental estratégico de la modificación puntual del Plan Parcial en el ámbito de la UE1 del Sector Aresti del Parque Tecnológico de Zamudio promovido por el Ayuntamiento de Zamudio.

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

2017ko martxoaren 17an, Zamudioko Udalak eskatu zuen Zamudioko Udalak sustatuta Zamudioko teknologia-parkearen Aresti sektoreko 1UEaren eremuaren plan partzialean egin nahi den aldaketa puntualari buruzko ingurumen-ebaluazio sinplifikatua egin zedila, Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legean xedatutakoarekin bat. Eskabidearekin batera planaren zirriborroa eta ingurumen-dokumentu estrategikoa eman ziren.

Con fecha de 17 de marzo de 2017, el Ayuntamiento de Zamudio solicitó el inicio del procedimiento de evaluación ambiental estratégica simplificada de la modificación puntual del Plan Parcial en el ámbito de la UE1 del Sector Aresti del Parque Tecnológico de Zamudio promovido por el Ayuntamiento de Zamudio, en virtud de lo dispuesto en la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental. La solicitud se acompañaba del borrador del Plan y de un documento ambiental estratégico.

Prozedura arindu eta abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 30. artikulua betetzeko, 2017ko martxoaren 29an, Eusko Jaurlaritzako Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak egoki iritzitako oharrak egiteko eskatu zien zenbait organismori, ohar horiek oinarritzat hartuta ingurumen-organo horrek ingurumen-txosten estrategikoa egin zezan. Zehazki, honako hauei egin zien kontsulta: Natura Ingurunearen eta Ingurumen Plangintzaren Zuzendaritzari, Kultura Ondarearen Zuzendaritzari, Osasun Publikoaren eta Adikzioen Bizkaiko Zuzendariordetzari (horiek guztiak Eusko Jaurlaritzakoak); Ingurumen Zuzendaritza Nagusiari eta Kultura eta Kiroleko Zuzendaritza Nagusiari (biak Bizkaiko Foru Aldundikoak); Uraren Euskal Agentziari, eta Bizkaiko Ekologistak Martxan elkarteari. Era berean, Zamudioko Udalari prozeduraren hasieraren berri eman zitzaion.

En aras a agilizar el procedimiento, y aplicación del artículo 30 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, con fecha de 29 de marzo de 2017, la Dirección de Administración Ambiental del Gobierno Vasco solicitó a diferentes organismos que realizaran las observaciones que consideraran oportunas y que pudieran servir de base para la formulación, por parte de este órgano ambiental del correspondiente informe ambiental estratégico. En concreto se consultó a la Dirección de Medio Natural y Planificación Ambiental, Dirección de Patrimonio Cultural, Subdirección de Salud Pública y Adicciones de Bizkaia, todas ellas del Gobierno Vasco; a la Dirección General de Medio Ambiente y Dirección General de Cultura y Deportes, ambas de la Diputación Foral de Bizkaia; a la Agencia Vasca del Agua y a Ekologistak Martxan de Bizkaia. Del mismo modo, se informó al Ayuntamiento de Zamudio el inicio del procedimiento.

Halaber, espedientean jasotzen den dokumentazioa eskuragarri egon zen Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren webgunean, interesdun orok ingurumen arloan egoki iritzitako oharrak egiteko.

Asimismo, la documentación de la que consta el expediente estuvo accesible en la web del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda para que cualquier interesado pudiera realizar las observaciones de carácter ambiental que considerasen oportunas.

Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 22.1.a) artikulua aplikatzeko xedez, ekainaren 19an, Eusko Jaurlaritzako Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak dokumentazioa eskatu zion Zamudioko Udalari.

En aplicación al artículo 22.1.a) de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas con fecha 19 de junio la Dirección de Administración Ambiental del Gobierno Vasco solicitó al Ayuntamiento de Zamudio aportación de documentación.

2017ko uztailaren 27an, Zamudioko Udalak Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak eskatu zion dokumentazioa eman eta eskabidea bete zuen.

Con fecha 27 de julio de 2017, el Ayuntamiento de Zamudio aporta la documentación exigida por la Dirección de Administración Ambiental y completa su solicitud.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 30. artikuluan ezarritako epea amaituta, txostenak jaso ziren bai Eusko Jaurlaritzaren Kultura Ondarearen Zuzendaritzaren eta Natura Ondare eta Klima Aldaketa Zuzendaritzaren (lehen Natura Ingurunearen eta Ingurumen Plangintzaren Zuzendaritza zena) txostena, biak Eusko Jaurlaritzarenak izanik, bai eta Uraren Euskal Agentziaren Zuzendaritzaren txostena; txostenen emaitzak espedientean daude.

Finalizado el plazo establecido en el artículo 30 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, se ha recibido informe de la Dirección de Patrimonio Cultural y Dirección de Patrimonio Natural y Cambio Climático (anteriormente Dirección de Medio Natural y Planificación Ambiental), ambas del Gobierno Vasco y de la Agencia Vasca del Agua (URA) con el resultado que obra en el expediente.

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 1. artikuluan xedatutakoaren arabera, lege horren helburua da ingurumenean ondorio adierazgarriak izan ditzaketen plan, programa eta proiektuen ingurumen-ebaluazioa arautu behar duten oinarriak ezartzea. Eta, horrenbestez, ingurumenaren babes-maila handia bermatzen du lege horrek, garapen jasangarria sustatzea helburu hartuta.

De conformidad con lo dispuesto en el artículo 1 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, constituye el objeto de la misma establecer las bases que deben regir la evaluación ambiental de los planes, programas y proyectos que puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente, garantizando un elevado nivel de protección ambiental, con el fin de promover un desarrollo sostenible.

Era berean, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Legearen 42. artikuluaren arabera, ingurumen-eraginaren ebaluazioek era egokian bermatuko dute, beste helburu batzuen artean, plangintza-prozesuaren lehen faseetan ingurumenaren gaineko ondorioen analisia sartzea, aukerarik egokienak hautatzeko, jardueren metatze- eta sinergia-ondorioak aintzat hartuta.

Igualmente, de acuerdo con el artículo 42 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, las evaluaciones de impacto ambiental garantizarán de forma adecuada, entre otros objetivos, que se introduzca en las primeras fases del proceso de planificación, y en orden a la elección de las alternativas más adecuadas, el análisis relativo a las repercusiones sobre el medio ambiente, teniendo en cuenta los efectos acumulativos y sinérgicos derivados de las diversas actividades.

Plana ez dago Euskal Autonomia Erkidegoko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorraren IA eranskinean –ohiko ingurumen-ebaluazio estrategikoaren aplikazio-eremua ezartzen du–, ez baitu ezartzen legez ingurumenaren gaineko eraginaren ebaluazioa egin behar zaien proiektuak etorkizunean baimentzeko esparrurik eta ezin baitie eragin Natura 2000 Sareko guneei ezta ondare naturalari eta biodibertsitateari buruzko oinarrizko legeria edo Euskal Autonomia Erkidegoko natura zaintzeko legeria aplikatuz emandako arau-xedapen orokorrek edo nazioarteko hitzarmenek eragindako ingurumen-babeserako erregimenen bat duten eremuei ere.

El Plan no se encuentra en el Anexo IA de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, general de protección del medio ambiente del País Vasco, que establece el ámbito de aplicación de la evaluación ambiental estratégica ordinaria porque no se prevé que establezca el marco para la futura autorización en el futuro de proyectos legalmente sometidos a evaluación de impacto ambiental, ni pueda afectar a espacios de Red Natura 2000, ni a espacios con algún régimen de protección ambiental derivado de convenios internacionales o disposiciones normativas de carácter general dictadas en aplicación de la legislación básica sobre patrimonio natural y biodiversidad, o de la legislación sobre conservación de la naturaleza de la Comunidad Autónoma del País Vasco, sin tener relación con la gestión del lugar.

Plana abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 6.2 artikuluaren kasuetan sartzen da; bertan aurreikusten da zein diren ingurumen-organoak egindako ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatutik pasa behar diren plan eta programak, honako hauek zehazteko: planak edo programak ez duela eragin nabarmenik ingurumenean, ingurumen-txosten estrategikoan ezarritakoaren arabera, edo plan edo programen gaineko ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egin beharra, haiek ingurumenerako eragin nabarmenak ekar litzaketelako. Ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatua 29. artikulutik 32. artikulura bitartean dago arautua, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen V. eranskinean ezarritako irizpideen arabera.

El Plan se encuentra entre los supuestos del artículo 6.2 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, donde se establecen los planes y programas que deben ser sometidos a evaluación ambiental estratégica simplificada por el órgano ambiental a los efectos de determinar que el plan o programa no tiene efectos significativos sobre el medio ambiente, en los términos establecidos en el informe ambiental estratégico, o bien, que el plan o programa debe someterse a una evaluación ambiental estratégica ordinaria porque pueda tener efectos significativos sobre el medio ambiente. El procedimiento de evaluación ambiental estratégica simplificada se regula en los artículos 29 a 32, de conformidad con los criterios establecidos en el anexo V de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre.

Zamudioko teknologia-parkearen Aresti sektoreko 1UEaren eremuaren plan partzialean egin nahi den aldaketa puntualerako ingurumen-ebaluazioaren espedientean dauden dokumentazio teknikoa eta txostenak aztertuta, eta ikusirik hasierako dokumentu estrategikoa zuzena dela eta indarreko araudian ezarritako alderdien araberakoa dela, Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak (eskumena duen organoa otsailaren 27ko 3/1998 Legearen eta Ingurumen eta Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzeko den apirilaren 11ko 77/2017 Dekretuaren arabera) ingurumen-txosten estrategiko hau ematen du, zeinak planaren proposamenean ingurumen-arloko alderdiak sartzearen alde egiten baitu eta plana aplikatzearen ondorio adierazgarrien aipamena jasotzen baitu, baita sartu behar diren azken oharrak ere, soilik ingurumen arlokoak.

Examinada la documentación técnica y los informes que se hallan en el expediente de evaluación ambiental de la modificación puntual del Plan Parcial en el ámbito de la UE1 del Sector Aresti del Parque Tecnológico de Zamudio, y a la vista de que el documento ambiental estratégico resulta correcto y se ajusta a los aspectos previstos en la normativa en vigor, la Dirección de Administración Ambiental, órgano competente de acuerdo con la Ley 3/1998, de 27 de febrero, y con el Decreto 77/2017 de 11 de abril por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, procede a dictar el presente informe ambiental estratégico, que viene a valorar con carácter favorable la integración de los aspectos ambientales en la propuesta del Plan y a pronunciarse sobre la previsión de los impactos significativos de la aplicación del mismo, incluyendo las determinaciones finales que deban incorporarse, a los solos efectos ambientales.

Hauek ikusirik: Euskal Autonomia Erkidegoko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorra; Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legea; Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren Egitura Organikoa eta Funtzionala ezartzeko den apirilaren 11ko 77/2017 Dekretua; Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea; Sektore Publikoko Araubide Juridikoari buruzko urriaren 1eko 40/2015 Legea eta aplikatzekoak diren gainerako arauak. Horrenbestez, hau

Vistos la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el Decreto 77/2017 de 11 de abril por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas y la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público y demás normativa de aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Zamudioko teknologia-parkearen Aresti sektoreko 1UEaren eremuaren plan partzialean egin nahi den aldaketa puntualari buruzko ingurumen-txosten estrategikoa formulatzea, hauek beteta:

Primero.– Formular informe ambiental estratégico para la modificación puntual del Plan Parcial en el ámbito de la UE1 del Sector Aresti del Parque Tecnológico de Zamudio, en los términos que se recogen a continuación:

1.– Planaren deskribapena: helburuak eta jarduketak.

1.– Descripción del plan: objetivos y actuaciones.

Aresti sektorearen plan partzialaren aldaketa puntualaren helburua da 1UE egikaritze-unitatea bi txikiagotan zatitzea (UE-1 eta UE-3), unitatearen aprobetxamendua ahalbidetu eta gauzatzeko. Hau da aldaketaren arrazoia: zaila da Aresti sektorearen hirigintza-antolamendu xehatuko aurreikuspenak kudeatzea eta, ondorioz, horiek gauzatzea (2007an behin betiko onartutako plan partzialean dago definituta antolamendu hori).

El objeto de la modificación puntual del Plan Parcial del sector Aresti es dividir el ámbito de gestión denominado Unidad de Ejecución UE-1 en dos menores (denominados UE-1 y UE-3) para posibilitar y materializar el aprovechamiento de la Unidad. La modificación viene motivada por la dificultad de gestionar y consecuentemente llevar a la práctica las previsiones contenidas en la ordenación urbanística pormenorizada del Sector Aresti, definida por el Plan Parcial aprobado definitivamente en el año 2007.

Proposatutako aldaketak zenbait aldaketa ekarriko ditu hasieran proiektatutako aparkalekuen zonalderako eta bideetarako (onartutako plan partzialari begira, egun dagoen bidea gutxiago garatzea eta sarbide berria egitea proposatu da). Zehazki, aldaketa horrek eragina du unitatearen zati zentralean, SZI-2 subzona tertziario industrialean, horren ondoko eremuak (SZAP-2 aparkaleku-subzona) eta Geldo errekaren ondoko SZEL-2 espazio libreetarako subzona. Gainerako subzonek ez dute aldaketarik izango: espazio libreetarako SZEL PP-1 eta SZR-1. Aprobetxamenduak (tertziario industriala, egoitzetakoa, aparkalekuetakoa...) orekatuta geratuko dira unitate berri bi horiei esker, eta, horiek planteatzeko orduan, kontuan hartu da indarreko hirigintza-legeek ezarritako legezko zuzkidura-estandarrak bete behar direla.

La modificación propuesta supone cambios en las zonas de los aparcamientos y los viales inicialmente proyectados (respecto al Plan Parcial aprobado se propone un desarrollo menor de un vial existente y un nuevo acceso). Concretamente la modificación afecta a la parte central de la unidad, a la subzona terciario industrial «SZI-2», a las áreas adyacentes a la misma que son la subzona de aparcamientos SZAP-2 y la subzona destinada a espacios libres SZEL-2 situada junto al arroyo Geldos. El resto de las subzonas, tanto de espacios libres SZEL PP-1 como SZR-1 permanecen invariables. Los aprovechamientos (terciario industrial, residencial, aparcamientos...) quedan equilibrados en las dos nuevas unidades y se plantean de modo que se cumplan los estándares dotacionales legales establecidos en la legislación urbanística vigente.

Aldaketaren esparrua Zamudioko teknologia-parkearen barruan dago, bidez eta eraikinez inguratuta. Lurzatiaren ekialdeko muga Geldo edo Karetxo erreka da, non ibarbaso urri bat dagoen. Horretaz gain, eremuaren hegoaldean, Geldo errekaren eskuinaldean, baserri eta etxe multzo bat dago (indarreko planean eta plan honen aldaketan aurreikusita dago horiek eraistea).

El ámbito de la modificación se encuentra dentro de las instalaciones del Parque Tecnológico de Zamudio, rodeado de viales y edificaciones. La parcela limita por el este con el arroyo Geldos o Karetxo que alberga un exiguo bosque de ribera. Además, en el sur del ámbito, en la margen derecha del arroyo Geldos, existen un conjunto de caseríos y viviendas (la previsión para estas viviendas es su derribo según el Plan vigente y esta modificación del Plan).

2.– Plana aldatzeko ezaugarriak aztertu ondoren, eta abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 31. artikuluaren arabera, lege horren V. eranskinean ezarritako irizpideak aplikatuko dira, planak ingurumen-ebaluazio estrategikorik behar duen ala ez zehazteko.

2.– Una vez analizadas las características de la modificación del Plan y de conformidad con el artículo 31 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, se procede al análisis de los criterios establecidos en el Anexo V de la citada Ley a fin de determinar si el Plan debe someterse a evaluación ambiental estratégica ordinaria o no.

a) Planaren ezaugarriak, bereziki honako hauek kontuan hartuta:

a) Características del Plan, considerando en particular:

1) Plan partzialaren aldaketa puntualak proiektuetarako eta bestelako jardueretarako markoa ezartzen duen neurria: proposatutako aldaketak ez dauka baldintzatzailerik, besteak beste, kokapenari, ezaugarriei, neurriei edo funtzionamenduari dagokienez, proiektuen ingurumen-inpaktuaren ebaluazioari buruzko legedian zerrendatutako kategorietako baten batekoak diren proiektuak etorkizunean baimentzeko.

1) La medida en que la modificación puntual del Plan Parcial establece un marco para proyectos y otras actividades: la modificación propuesta no contiene condicionantes con respecto a, entre otros, la ubicación, las características, las dimensiones o el funcionamiento para la futura autorización de proyectos que pertenecen a alguna de las categorías enumeradas en la legislación sobre evaluación de impacto ambiental de proyectos.

2) Zer-nolako eragina duen plan honek beste plan edo programa batzuetan: plan partzialaren aldaketa puntualak ez du ondoriorik izango beste plan edo programetan.

2) La medida en la que el Plan influye en otros Planes o programas: la modificación puntual del Plan Parcial no causará efecto alguno sobre otros Planes o Programas.

3) Plan partzialaren pertinentzia, zehazki, garapen jasangarria sustatzeko xederako ingurumen-kontsiderazioak integra daitezen: planteatutako eraikin berriei dagokienez, ingurumen-dokumentu estrategikoak eraikuntza jasangarriago bat izateko zenbait neurri ezartzen ditu, zehatzago esanda, energia berriztagarriko instalazioei, Eraikingintzaren Kode Teknikoak ezarritako efizientzia energetikoari, baliabideen kontsumoari eta hondakinen kudeaketari buruz.

3) La pertinencia de la modificación puntual del Plan Parcial para la integración de consideraciones ambientales, con el objeto, en particular de promover el desarrollo sostenible: en relación con las nuevas edificaciones planteadas el documento ambiental estratégico establece una serie de medidas relativas a la construcción más sostenible, concretamente relacionados con instalaciones de energías renovables, eficiencia energética establecidas por el Código Técnico de la Edificación, consumo de recursos y gestión de residuos.

4) Planarekin edo programarekin zerikusia duten ingurumen-arazo adierazgarriak: kontuan hartuta aldaketa puntualak aldatzen dituela hasierako proiektuko aparkaleku-zonak eta bideak; beraz, bakarrik egon daitezke aldaketa batzuk ibilgailuen etorreraren ondorioz (zarata, emisioak, etab.).

4) Problemas ambientales significativos relacionados con el plan o programa: teniendo en cuenta que la modificación establece cambios en las zonas de aparcamientos y los viales inicialmente proyectados, tan sólo podría esperarse algunos cambios en la afluencia de medios rodados (ruido, emisiones, etc.).

5) Era berean, Plana egokitzat jotzen da ingurumen-arloko erkidego- edo nazio-mailako legedia txertatzeko.

5) Asimismo, el Plan se considera adecuado para la implantación de la legislación comunitaria o nacional en materia de medio ambiente.

b) Sor daitezkeen ingurumen-efektuak eta ziur asko eragina jasoko duen eremuaren ezaugarriak:

b) Efectos ambientales que pueden generarse y características del área probablemente afectada:

Planteatutako jarduketak ikusita, eta 2007ko behin betiko plan partzial onartuan adierazitakoaren antzeko eremua denez, eta inguruetan ez dagoenez ez naturagune garrantzitsurik ez balio edo ingurumen-zaurgarritasun handiko eremurik, ez dago aurreikusita plan partzialaren aldaketa honek ingurumenean eragin txarrik izango duenik, kontuan hartzen badira sustatzaileak ingurumen-dokumentu estrategikoan proposatutako neurriak. Edonola ere, aldaketa horrek bete beharko du Kantauri Ekialdeko Demarkazio Hidrografikoen Plan Hidrologikoa (2015-2021); gainera, ibarbasoak leheneratzeko lanak egin beharko dira Geldo errekaren inguruan aurreikusitako espazio libreetan, eta panpa-lezka espezie inbaditzailea (Cortaderia selloana) errotik atera. Beste alde batetik, zerbitzu eman behar da hornidura- eta saneamendu-beharrizan berrietarako.

A la vista de las actuaciones planteadas, y al ser el ámbito casi el mismo que el que se contempló en el plan parcial aprobado definitivamente en el año 2007 y al no existir en el entorno del emplazamiento afectado espacios naturales relevantes, ni ámbitos de elevado valor y vulnerabilidad ambiental, no se prevé que la presente modificación del Plan Parcial vaya a generar impactos negativos medioambientales significativos teniendo en cuenta las medidas propuestas en el documento ambiental estratégico presentado por el promotor. En todo caso, la modificación deberá dar cumplimiento al Plan Hidrológico de la Demarcación Hidrográfica del Cantábrico Oriental correspondiente al ciclo 2015-2021; además, se deberán realizar tareas de restauración de bosques de ribera en los espacios libres previstos en torno al arroyo Geldos, y erradicación de la especie invasora Cortaderia selloana. Por otra parte, deberá dar servicio a las nuevas necesidades en cuanto al abastecimiento y al saneamiento.

Bigarrena.– Xedatzea, ingurumen-txosten estrategikoan ezarritako terminoekin bat, ez dela aurreikusi Zamudioko teknologia-parkearen Aresti sektoreko 1UEaren eremuaren plan partzialean egin nahi den aldaketa puntual horrek ingurumen-eragin esanguratsurik ekartzea. Hortaz, ez zaio ohiko ingurumen-ebaluazio estrategikorik egin behar.

Segundo.– Determinar que, de acuerdo con los términos establecidos en este informe ambiental estratégico, no se prevén efectos significativos sobre el medio ambiente de la modificación puntual del Plan Parcial en el ámbito de la UE1 del Sector Aresti del Parque Tecnológico de Zamudio, por lo que no debe someterse a una evaluación ambiental estratégica ordinaria.

Hirugarrena.– Zamudioko Udalari ebazpen honen edukia jakinaraztea.

Tercero.– Comunicar el contenido de la presente Resolución al Ayuntamiento de Zamudio.

Laugarrena.– Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitara dadila agintzea.

Cuarto.– Ordenar la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko irailaren 5a.

En Vitoria-Gasteiz, a 5 de septiembre de 2017.

Ingurumen Administrazioaren zuzendaria,

El Director de Administración Ambiental,

IVAN PEDREIRA LANCHAS.

IVAN PEDREIRA LANCHAS.


Azterketa dokumentala


Análisis documental