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120. zk., 2017ko ekainaren 26a, astelehena

N.º 120, lunes 26 de junio de 2017


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

LAN ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE TRABAJO Y JUSTICIA
3200
3200

179/2017 DEKRETUA, ekainaren 20koa, Lan eta Justizia sailaren Estatistika-Organo Espezifikoa sortzekoa eta haren antolaketa eta funtzionamendua zehaztekoa.

DECRETO 179/2017, de 20 de junio, por el que se crea el Órgano Estadístico Específico del Departamento de Trabajo y Justicia y se establece su organización y funcionamiento.

Lehendakariaren azaroaren 26ko 24/2016 Dekretuak (Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatzen dituena eta horien eginkizunak eta jarduketa-eremuak finkatzen dituena), Lan eta Justizia Sailaren sorrera aurreikusten du 16. artikuluan, honako jarduketa-eremu hauekin:

El Decreto 24/2016, de 26 de noviembre, del Lehendakari, de Creación, Supresión y Modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos, en su artículo 16, prevé la creación, del Departamento de Trabajo y Justicia, con las áreas de actuación siguientes:

a) Lan-arloko legeriak lan-harremanei buruz ezartzen duena egikaritzea.

a) Ejecución de la legislación laboral en materia de relaciones laborales.

b) Gizarte-ekonomia: kooperatibak, lan-sozietate anonimoak eta ekonomia solidarioa.

b) Economía social: cooperativas, sociedades anónimas laborales y economía solidaria.

c) Enpresen gizarte-erantzukizuna.

c) Responsabilidad social empresarial.

d) Gizarte Segurantza, Autonomia Estatutuan aurreikusitako moduan.

d) Seguridad Social en los términos previstos en el Estatuto de Autonomía.

e) Botere Judizialarekiko harremanak zaintzea.

e) Atender las relaciones con el Poder Judicial.

f) Justizia Administrazioaren jardunerako baliabideak jartzea.

f) Provisión de medios para el funcionamiento de la Administración de Justicia.

g) Espetxe-establezimenduak eta, bereziki, horien antolaera, funtzionamendua eta espetxe-legeria betetzea, legeria horrek Espetxe Administrazioko organo zentralei ematen dizkien ahalmenen egikaritzea bere gain hartuz.

g) Establecimientos penitenciarios, en especial su organización, funcionamiento y ejecución de la legislación penitenciaria, asumiendo el ejercicio de las facultades que ésta atribuya a los órganos centrales de la Administración penitenciaria.

h) Adingabe arau-hausleen arloko eskumenak egikaritzea, Enpleguko eta Gizarte Politiketako Sailaren eskumenak alde batera utzi gabe.

h) Ejercitar las competencias en materia de menores infractores, sin perjuicio de las competencias del Departamento de Empleo y Políticas Sociales.

i) Notarioak eta jabetza-erregistratzaileak izendatzea.

i) Nombramiento de Notarios y Registradores de la Propiedad.

j) Euskararen Erabilpena Arauzkotzeko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legeak herritarrei ematen dizkien eskubideak erabili ahal izatea bermatzea Justizia Administrazioan.

j) Garantizar, en el ámbito de la Administración de Justicia, el ejercicio de los derechos reconocidos a la ciudadanía por la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

Apirilaren 11ko 84/2017 Dekretuak, Lan eta Justizia sailaren egitura organiko eta funtzionala ezartzen duenak, honakoa ezartzen du 6.1.m) artikuluan: Zerbitzu Zuzendaritzaren eskumena da «Sailaren estatistika-lanak bultzatu, proposatu eta garatzea, hargatik eragotzi gabe Euskal Estatistika Erakundearen (Eustat) eskumenak».

El Decreto 84/2917, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Trabajo y Justicia, en el artículo 6.1.m) establece que la Dirección de Servicios ejerce la competencia de el impulso, propuesta y desarrollo de la producción estadística del Departamento, sin perjuicio de las competencias del Euskal EstadtistikaErakundea/Instituto Vasco de Estadística (Eustat).

Apirilaren 23ko Euskadiko Autonomia-Elkartearen Estatistikari buruzko 4/1986 Legean aurreikusten da sail bakoitzean estatistika-organo espezifiko bakarra sortzea, eta, beraz, dekretu honen bidez Lan eta Justizia Sailari dagokiona sortzen da.

La Ley 4/1986, de 23 de abril, de Estadística de la Comunidad Autónoma de Euskadi, prevé que exista un único órgano estadístico específico por cada Departamento y por lo tanto, se procede a crear el correspondiente al Departamento de Trabajo y Justicia.

Estatistika-organo espezifiko honen erregulazioa Euskal Autonomia Erkidegoaren estatistikari buruzko apirilaren 23ko 4/1986 Legean xedatutako esparruaren barruan egingo da, lege horren 26. artikuluan xedatzen baita estatistika-organo espezifikoa eratuta daukaten Jaurlaritzako sailak arduratuko direla, besteak beste, autonomia-erkidegoaren estatistika-jarduketaz. Era berean, ekainaren 22ko 180/1993 Dekretuan ezarritakoari jarraitzen zaio estatistika-organo espezifiko berriaren antolaketa eta funtzionamendurako, lehen aipaturiko legezko aurreikuspenen barruan betiere. Izan ere, dekretu horretan arautu ziren Jaurlaritzaren sailetako estatistika-organo espezifikoak, zehazki organo horien sorrera, antolaketa eta funtzionamendua, eta ezarri zen estatistika-organo espezifikotzat joko direla, bakar-bakarrik, dekretuaren arauen arabera eratu direnak.

La regulación de este nuevo OEE departamental se mantiene dentro del marco establecido en la Ley 4/1986, de 23 de abril, de Estadística de la Comunidad Autónoma de Euskadi, todo más cuando en su artículo 26 se prevé que la actuación referente a la Estadística de la Comunidad Autónoma, se lleve a cabo por, entre otros, aquellos Departamentos del Gobierno que tuvieran constituido en su seno un Órgano Estadístico Específico. Asimismo, y dentro de estas previsiones legales, la organización y funcionamiento del nuevo OEE sigue la estela fijada en el Decreto 180/1993, de 22 de junio, por el que se regulan los Órganos Estadísticos Específicos de los Departamentos del Gobierno y en concreto, las referidas a su creación, organización y funcionamiento, toda vez que sólo se reputarán Órganos Estadísticos Específicos aquellos que se configuren de acuerdo con las prescripciones del propio Decreto.

Betekizun formalei dagokienez, ekainaren 22ko 180/1993 Dekretuak ezartzen du estatistikara-organo espezifikoak dekretu baten bidez sortuko direla, eta pertsona bakarreko organo gisa eratuko direla, hain zuzen ere goi-kargudun batekiko edo sailean koordinazio-funtzioak dituen beste organo batekiko menpekotasun zuzena izango duen organo gisa. Kasu honetan, estatistika-organo espezifikoa zerbitzu zuzendariaren menpe egongo da, kargu horrek betetzen baititu aipatutako koordinazio-eskakizunak.

En cuanto a los requisitos formales, el Decreto 180/1993, de 22 de junio, establece que los Órganos Estadísticos Específicos se crearán por Decreto y se constituirán como órgano unipersonal en dependencia directa de un alto cargo o de cualquier órgano que ejerza, en el Departamento, funciones de coordinación. En el presente caso, la dependencia del Órgano Estadístico Específico se ha fijado en el Director de Servicios por ser este cargo el que satisface los requerimientos de coordinación citados.

Dekretua Xedapen Orokorrak Egiteko Prozedurari buruzko abenduaren 22ko 8/2003 Dekretuaren arabera izapidetu da, behin 180/1993 Dekretuan aurreikusitako Euskal Estatistika Batzordearen nahitaezko txostena jaso ondoren, eta sailaren jarduketa-eremu berriaren behar eta jarduketa-proiektuak kontuan hartuta.

En este mismo orden de cosas, se ha tramitado el Decreto conforme al procedimiento contemplado en la Ley 8/2003, de 22 de diciembre, del Procedimiento de Elaboración de las Disposiciones de Carácter General, una vez recabado el informe preceptivo de la Euskal Estatistika Batzordea/Comisión Vasca de Estadística, previsto en el Decreto 180/1993, y contempladas las necesidades y proyectos de actuación relativos al nuevo ámbito de actuación del Departamento.

Hori guztia dela eta, Lan eta Justiziako sailburuak proposatuta, Euskal Estatistika Batzordeari kontsulta egin ostean, eta Gobernu Kontseiluak 2017ko ekainaren 20an egindako bilkuran aztertu eta onartu ondoren, honako hau

En su virtud, a propuesta de la Consejera de Trabajo y Justicia, previa consulta a la Euskal Estatistika Batzordea/Comisión Vasca de Estadística, y deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno en su sesión celebrada el día 20 de junio de 2017,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Dekretu honen xedea da Lan eta Justizia Sailaren estatistika-organo espezifikoa sortzea, bai eta haren antolaketa- eta funtzionamendu-arauak zehaztea ere, Jaurlaritzako sailen estatistika-organo espezifikoak arautzen dituen ekainaren 22ko 180/1993 Dekretuaren xedapenei jarraikiz.

Constituye el objeto del presente Decreto la creación del Órgano Estadístico Específico del Departamento de Trabajo y Justicia, así como el establecimiento de su organización y funcionamiento, de conformidad con las prescripciones del Decreto 180/1993, de 22 de junio, por el que se regulan los órganos Estadísticos Específicos de los Departamentos del Gobierno.

2. artikulua.– Konfigurazio organikoa.

Artículo 2.– Configuración orgánica.

Lan eta Justizia Saileko Estatistika Organo Espezifikoa kide bakarreko organoa da, eta zerbitzu-zuzendariaren mende egongo da zuzenean.

El Órgano Estadístico Específico del Departamento de Trabajo y Justicia se configura con carácter de individualización orgánica propia, unipersonal y dependencia directamente del Director de Servicios.

3. artikulua.– Eskumenak.

Artículo 3.– Competencias.

1.– Lan eta Justizia Saileko estatistika-organo espezifikoa I. klaseko organo gisa eratzen da eskumenen ondorioetarako. Hori dela eta, mota horretako estatistika-organo espezifikoei buruzko ekainaren 22ko 180/1993 Dekretuak esleitzen dizkien eskumenez eta ahalmenez baliatuko da, zehazki honako hauez:

1.– El Órgano Estadístico Específico del Departamento de Trabajo y Justicia se configura, a efectos de sus competencias, como de la Clase I. En su virtud ostentará las competencias y ejercerá las facultades que a los órganos Estadísticos Específicos de dicha clase atribuye el Decreto 180/1993, de 22 de junio, y, en todo caso, las siguientes:

Sailaren estatistika-jarduera planifikatzea, koordinatzea eta bultzatzea, eta beste erakunde batzuekin erakunde-harremanak izatea, sailari dagozkion estatistika-eginkizunak direla eta, betiere 4/1986 Legearen 29.c) eta d) artikuluetan xedatutakoa betez.

Planificación, coordinación e impulso de la actividad estadística del Departamento, así como la relación institucional con otros organismos como consecuencia de las funciones estadísticas que correspondan al Departamento, observando en todo caso lo establecido en el artículo 29.c) y d) de la Ley 4/1986.

Sailaren estatistika-plana egitea, Estatistikaren Euskal Planaren Proiektuaren oinarri izateko, sailaren estatistikei dagokienez.

Formular el Plan Estadístico Departamental que sirva de base al Proyecto del Plan Vasco de Estadística en lo relativo a las estadísticas departamentales.

Euskal Estatistika Erakundearekin lankidetzan aritzea Estatistikaren Euskal Plana eta Urteko Programa Estatistikoak egiteko.

Colaboración con el Euskal Estatistika Erakundea / Instituto Vasco de Estadística en la elaboración del Plan Vasco de Estadística y de los Programas Estadísticos Anuales.

Estatistikaren Euskal Planean eta/edo Urteko Programa Estatistikoetan adierazitako estatistikak edo estatistika-faseak egitea, haietan ezarritako eran.

Realización de aquellas estadísticas, o fases de ellas, incluidas en el Plan Vasco de Estadísticas y/o los Programas Estadísticos Anuales, en los términos que en los mismos se determinen.

Estatistikaren Euskal Planean edo Urteko Estatistika Programetan sartu gabeko estatistika propioak egitea, 4/1986 Legeko 8.1. artikuluan ezarritako eran.

Realización de estadísticas propias, no incluidas en el Plan Vasco de Estadística ni en los Programas Estadísticos Anuales, en los términos previstos en el artículo 8.1 de la Ley 4/1986.

Bere eskumenen baitako estatistikak egiteko informazioa lortzea, 4/1986 Legearen 9. artikulutik 16. artikulura xedatutako eran.

Obtención de información para la realización de las estadísticas de su competencia, en los términos expresados en los artículos 9 a 16 de la Ley 4/1986.

Artikulu honetako d) idatz-zatian adierazitako estatistiken emaitzak eta Estatistikaren Euskal Planean zein Urteko Programa Estatistikoetan zehaztutakoak argitaratu eta jakitera ematea, edukiaren berri Euskal Estatistika Erakundeari jakinarazi ondoren.

Publicación y difusión de los resultados de las estadísticas referidas en el apartado d) de este artículo, así como de las que se determinen en el Plan Vasco de Estadística y/o en los Programas Estadísticos Anuales, previa comunicación de su contenido al Euskal Estatistika Erakundea / Instituto Vasco de Estadística.

Bere sektore-esparruko fitxategi/direktorio estatistikoak egiten eta eguneratzen parte hartzea, 4/1986 Legearen 29.i) artikuluan xedatutakoari jarraiki.

Participación en la elaboración y actualización de los Ficheros-Directorios estadísticos de su ámbito sectorial, según lo previsto en el artículo 29.i) de la Ley 4/1986.

180/1993 Dekretuaren 7.2 artikuluan ezarritakoaren arabera, Lan eta Justizia Sailak interesgarritzat jotako estatistika-proiektuak egitea.

Realización de otros proyectos, de naturaleza estadística, que se consideren de interés por parte del Departamento de Trabajo y Justicia, en el marco establecido por el artículo 7.2 del Decreto 180/1993.

2.– Aurreko zenbakian adierazitakoaren harira, hauek dira Lan eta Justizia Sailaren estatistika-organo espezifikoaren jarduketa-eremuak:

2.– En el marco de lo señalado en el apartado anterior, son áreas de actuación del Órgano Estadístico Específico del Departamento de Trabajo y Justicia las referidas a:

Lan-harremanak, Gizarte Ekonomia, Enpresaren gizarte-erantzukizuna eta Gizarte Segurantza; betiere Autonomia Estatutuan aurreikusitako moduan.

Relaciones laborales, Economía Social, Responsabilidad Social Empresarial y Seguridad Social en los términos previstos en el Estatuto de Autonomía

Botere judizialarekiko harremanak zaintzea; justizia baliabidez hornitzea, behar bezala jardun dezan; espetxe-establezimenduak eta, bereziki, haien antolaera eta funtzionamendua eta espetxe-legeriaren betearazpena, bere gain hartuz legeria horrek Espetxe Administrazioko organo zentralei ematen dizkien ahalmenak; adingabe arau-hausleen arloko eskumenak baliatzea, ezertan eragotzi gabe Enpleguko eta Gizarte Politiketako Sailak arlo horretan dituen eskumenak; notario eta jabetza-erregistratzaileak izendatzea eta Euskararen Erabilpena Arauzkotzeko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legeak herritarrei ematen dizkien eskubideak erabili ahal izatea bermatzea Justizia Administrazioan.

Atender las relaciones con el Poder Judicial, Provisión de medios para el funcionamiento de la Administración de Justicia, Establecimientos penitenciarios, en especial su organización, funcionamiento y ejecución de la legislación penitenciaria, asumiendo el ejercicio de las facultades que ésta atribuya a los órganos centrales de la Administración penitenciaria, Ejercitar las competencias en materia de menores infractores, sin perjuicio de las competencias del Departamento de Empleo y Políticas Sociales, Nombramiento de Notarios y Registradores de la Propiedad y Garantizar, en el ámbito de la Administración de Justicia, el ejercicio de los derechos reconocidos a la ciudadanía por la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

3.– Lan eta Justizia Saileko estatistika-organo espezifikoak bere eskumenak baliatuko ditu sailaren zein sailera atxikitako erakundeen estatistika-premietarako, bai estatistikak datu estatistikoetan oinarrituta egin behar badira, bai datu administratiboetan oinarrituta egin behar badira.

3.– El Órgano Estadístico Específico del Departamento de Trabajo y Justicia ejercerá sus competencias tanto respecto a las necesidades estadísticas de dicho Departamento como de los entes institucionales que este Departamento tenga adscritos, y con independencia de que las estadísticas hayan de elaborarse a partir de datos estadísticos o de datos administrativos.

4 artikulua -Funtzionamendua.

Artículo 4.– Funcionamiento.

1.– Behin 180/1993 Dekretuko 4. artikuluan jasotako Estatistika Organo Espezifikoen Erregistroan inskribatu ondoren, Lan eta Justizia Saileko estatistika-organo espezifikoak Euskal Autonomia Erkidegoko estatistikarekin lotutako jardunari ekingo dio, estatistikari buruzko legeria betez –bereziki, estatistika-sekretuari buruzkoa– bai beste organo eta erakunde batzuekin dituen harremanetan, eta bai sail horri atxikituriko edo sail horri dagozkion organo eta erakundeekin dituenetan ere.

1.– El Órgano Estadístico Específico del Departamento de Trabajo y Justicia, una vez inscrito en el Registro de Órganos Estadísticos Específicos, previsto en el artículo 4 del Decreto 180/1993, ejercerá su actuación referente a la estadística de la Comunidad Autónoma de Euskadi, actuando con observancia de la legislación estadística y, en particular, con la del secreto estadístico, en las relaciones que mantenga con otros órganos y Entes, incluidos los pertenecientes o adscritos al Departamento.

2.– Bere jardunean, Lan eta Justizia Sailaren estatistika-organo espezifikoak barne-antolaketa egin beharko du, dekretu honetako 3. artikuluko 2. zenbakian adierazitako jarduketa-eremuak betetzeko moduan.

2.– En el desarrollo de su actuación, el Órgano Estadístico Específico del Departamento de Trabajo y Justicia se organizará internamente para atender de forma funcional las áreas de actuación señaladas en el apartado 2 del artículo 3 de este Decreto.

3.– Lan eta Justizia Saileko estatistika-organo espezifikoak errespetatu egingo ditu saileko gainerako organo eta erakundeek legez eta zehazki esleituta dituzten estatistika-eskumenak.

3.– El Órgano Estadístico Específico del Departamento de Trabajo y Justicia respetará las competencias que en materia estadística tengan legal y específicamente atribuidas los distintos órganos y entes institucionales del Departamento.

4.– Aurreko hori hala izanda ere, organo eta erakunde horiek estatistika-organo espezifikoari emango diote hark bere eskumenak betetzeko eskatutako informazioa. Horrez gain, lankidetzan arituko dira organo horrekin, agintzen zaizkion azterketak, estatistikak, txostenak eta ikerketa-lanak egiten, beren eskumenekin zerikusirik badute.

4.– Sin perjuicio de lo anterior, estos órganos y entes institucionales suministrarán al Órgano Estadístico Específico la información que aquél requiera para el ejercicio de sus competencias. Colaborarán, además, con este Órgano en el diseño y realización de estudios, estadísticas, informes y trabajos de investigación que puedan encomendársele y que tengan incidencia en las materias de sus propias competencias.

5.– Bere eskumenak gauzatzean, Lan eta Justizia Saileko estatistika-organo espezifikoak kontuan har ditzake organo horretara atxikiturik ez dauden langileak, saileko langileak zein sailaren beste erakundeetakoak izan. Langile horiek, apirilaren 23ko 4/1986 Legearen 15. artikuluan xedatutakoari jarraiki, estatistika-eragiketekin lotuta egingo duten lanaren zatiari dagokionez, estatistika-langiletzat hartuko dira, eta sailaren estatistika-organo espezifikoaren irizpide teknikoak bete beharko dituzte; batez ere, jardunean eskuratzen duten informazio guztiari buruzko estatistika-sekretua gordetzearena.

5.– En el desarrollo de sus competencias, el Órgano Estadístico Específico del Departamento de Trabajo y Justicia podrá contar con la participación de personal no adscrito al mencionado órgano, tanto del Departamento como de sus entes institucionales; el cual, en la parte de su trabajo que afecte a operaciones estadísticas, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 15 de la Ley 4/1986, de 23 de abril, tendrá la consideración de personal estadístico, debiendo ajustar su actuación en materia estadística a las directrices técnicas del Órgano Estadístico Específico del Departamento, y, en especial, guardar el secreto estadístico sobre toda la información de que tengan conocimiento por razón de su actividad.

5. artikulua.– Administrazio-baliabideak.

Artículo 5.– Recursos administrativos.

1.– Lan eta Justizia sailburuak eskumena izango du Lan eta Justizia Sailaren estatistika-organo espezifikoaren egintzen aurka ezartzen diren errekurtsoez arduratzeko eta horiek ebazteko.

1.– La Consejera de Trabajo y Justicia será competente para conocer y resolver los recursos administrativos que se interpongan contra los actos dictados por el Órgano Estadístico Específico del Departamento de Trabajo y justicia.

2.– Errekurtso horien ebazpenerako, Euskal Estatistika Erakundearen nahitaezko txostena izan beharko da lehenbizi.

2.– La resolución de estos recursos vendrá precedida de informe preceptivo del Euskal Estatistika Erakundea/Instituto Vasco de Estadística.

XEDAPEN GEHIGARRIA.– Jardueraren jarraitutasuna.
DISPOSICIÓN ADICIONAL.– Continuidad de la actividad.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren sailak sortu, kendu eta aldatzeak edo horien eginkizunak eta jarduketa-eremuak finkatzeak Lan eta Justizia Sailaren estatistika-organo espezifikoaren jarduerari eraginez gero, inplikaturiko sailek adostu dezakete, ados jarrita, neurri iragankorrak ezartzea, modu horretan bermatu ahal izateko aipaturiko organoak jarduera estatistikoekin jarraitzea Estatistikako Euskal Planaren edo Urteroko Estatistika Programen barruan.

En caso de que la creación, supresión o modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco, y/o de la determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos, afectaran a la actividad del Órgano Estadístico Específico del Departamento de Trabajo y Justicia, los Departamentos implicados podrán establecer, de común acuerdo, las medidas transitorias que resulten necesarias para garantizar la continuidad de la actividad estadística desarrollada por el mencionado órgano en el marco del Plan Vasco de Estadística y/o de los Programas Estadísticos Anuales.

LEHENGO XEDAPEN IRAGANKORRA.– Sailaren estatistika-plana.
DISPOSICIÓN TRANSITORIA PRIMERA.– Plan Estadístico Departamental.

Sailaren estatistika-plan espezifikoa onartu bitartean, plan horren pareko izango dira unean uneko indarreko Euskal Estatistika Planean edo Urteko Estatistika Programetan sartutako estatistika-eragiketak, non Lan eta Justizia Saileko estatistika-organo espezifikoak parte hartzen duen.

En tanto no se apruebe un Plan Estadístico Departamental específico, se asimilará a dicho Plan al conjunto de operaciones estadísticas incluidas en el Plan Vasco de Estadística y/o en los Programas Estadísticos Anuales, vigentes en cada momento, en el que participe el Órgano Estadístico Específico del Departamento de Trabajo y Justicia.

BIGARREN XEDAPEN IRAGANKORRA
DISPOSICIÓN TRANSITORIA SEGUNDA

1.– Sailaren estatistika-organo espezifikoa Euskal Autonomia Erkidegoko administrazioko estatistika-organo espezifikoen erregistroan inskribatzen denean, saileko estatistika-organo espezifikora atxikituko dira, etenik gabe, orain arte Lan eta Justizia Sailean egin izan diren estatistika-jarduera guztiak.

1.– Una vez inscrito el Órgano Estadístico Específico del Departamento en el Registro de Órganos Estadísticos Específicos de la Administración de la Comunidad Autónoma de Euskadi, se adscribirá a él, sin solución de continuidad, toda la actividad estadística que hasta ese momento se esté realizando en el Departamento de Trabajo y Justicia.

2.– Horrekin batera, orain arte estatistika-jardueretara atxikituta egon diren baliabideak eta bitartekoak ere atxikituko dira.

2.– Esta adscripción conllevará, así mismo, la de los recursos y medios adscritos en ese momento a dicha estadística.

3.– Atxikitzeko, Dekretuan jartzen denari jarraituko zaio.

3.– La adscripción se realizará en los términos previstos en el Decreto.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA.– Erregelamendu bidezko garapena.
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA.– Desarrollo reglamentario.

Lan eta Justiziako sailburuari ahalmena ematen zaio dekretu hau garatu eta gauzatzeko beharrezkoak diren xedapenak emateko.

Se faculta a la Consejera de Trabajo y Justicia para dictar las disposiciones necesarias para el desarrollo y ejecución de lo establecido en el presente Decreto.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA.– Indarrean jartzea.
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA.– Entrada en vigor.

Dekretu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean jarriko da indarrean.

El presente Decreto entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteizen, 2017ko ekainaren 20an.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a. 20 de junio de 2017.

Lehendakaria,

El Lehendakari,

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

Lan eta Justiziako sailburua,

La Consejera de Trabajo y Justicia,

MARÍA JESÚS CARMEN SAN JOSÉ LÓPEZ.

MARÍA JESÚS CARMEN SAN JOSÉ LÓPEZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental