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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

30. zk., 2017ko otsailaren 13a, astelehena

N.º 30, lunes 13 de febrero de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

SEGURTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD
793
793

IRAGARKIA, mantenimenduko material elektronikoa eta elektrikoa eskuratzeko administrazio-kontratuaren lizitazioari buruzkoa (Espedientea: S-013/2017).

ANUNCIO relativo a la licitación del contrato administrativo que tiene por objeto el suministro de material eléctrico-electrónico para mantenimiento (Expediente: S-013/2017).

1.– Entitate esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa lortzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Segurtasun Saila.

a) Organismo: Departamento de Seguridad.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales.

c) Agiriak eta argibideak eskuratzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Kontratazio Arloa.

1) Dependencia: Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe Bidea 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Telefonoa: 94 607 80 00.

4) Teléfono: 94 607 80 00.

5) Telefaxa: 94 607 83 04.

5) Telefax: 94 607 83 04.

6) Posta elektronikoa: contratacion@seg.euskadi.eus

6) Correo electrónico: contratacion@seg.euskadi.eus

7) Kontratatzailearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2017ko martxoaren 8a, 10:00etan.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 8 de marzo de 2017, a las 10:00 horas.

d) Espedientearen zenbakia: S-013/2017.

d) Número de expediente: S-013/2017.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: hornidura.

a) Tipo: suministros.

b) Deskribapena: mantenimenduko material elektronikoa eta elektrikoa eskuratzea.

b) Descripción: suministro de material eléctrico-electrónico para mantenimiento.

c) Lote banaketa eta lote edo unitate-kopurua: 7 lote.

c) División por lotes y número de lotes/número de unidades: hay 7 lotes.

d) Betearazteko/entregatzeko lekua: ikusi kontratuaren dokumentazioa.

d) Lugar de ejecución/entrega: véase la documentación del contrato.

e) Betearazteko/entregatzeko epea: ikusi kontratuaren dokumentazioa.

e) Plazo de ejecución/entrega: véase la documentación del contrato.

f) Luzapenik onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklatura-erreferentzia): 31680000-6 eta 31700000-3.

i) CPV (referencia de nomenclatura): 31680000-6 y 31700000-3.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago.

d) Criterios de adjudicación, en su caso:

– Eskainitako deskontuak: 90 puntu.

– Descuentos ofertados: 90 puntos.

– Hornigaiak kudeatzeko metodologia: 10 puntu.

– Metodología de gestión de los suministros: 10 puntos.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de la licitación.

a) Zenbateko garbia: 157.024,79 euro. BEZa: % 21. Zenbatekoa, guztira: 190.000,00 euro.

a) Importe neto: 157.024,79 euros. IVA: 21%. Importe total: 190.000,00 euros.

5.– Eskatzen diren bermeak.

5.– Garantías exigidas.

Behin betikoa: esleitutako lote bakoitzaren lizitazio-aurrekontuaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del importe de licitación de cada lote adjudicado, IVA excluido.

6.– Kontratistaren berariazko betebeharrak.

6.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena, halakorik bada (taldea, azpitaldea eta kategoria): ez.

a) Clasificación, en su caso (grupo, subgrupo y categoría): no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala, behar izanez gero: ikusi kontratuaren dokumentazioa.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: véase la documentación del contrato.

c) Bestelako betebehar bereziak: ez.

c) Otros requisitos específicos: no.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no.

7.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

7.– Presentación de ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko martxoaren 8an, 10:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 8 de marzo de 2017, a las 10:00 horas.

b) Aurkezteko modalitatea: ikusi lehiaketaren dokumentazioa.

b) Modalidad de presentación: véase la documentación del contrato.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Segurtasun Saila – Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza – Kontratazio Arloa.

1) Dependencias: Departamento de Seguridad – Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales – Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe Bidea 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Helbide elektronikoa: ez.

4) Dirección electrónica: no.

d) Zenbat enpresari egingo zaien eskaintzak aurkezteko deia (prozedura murriztua): ez, kasu honetan ez.

d) Número previsto de empresas las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no es el caso.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes, si procede: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabete, eskaintzak irekitzen direnetik hasita.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: será de dos meses a contar desde la apertura de plicas.

8.– Eskaintzak irekitzea.

8.– Apertura de las ofertas.

«B» gutun-azalak: eskaintza ekonomikoa, eta formula bidez automatikoki balioesten diren irizpideak.

Sobres «B»: oferta económica y criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas.

a) Helbidea: Larrauri-Mendotxe Bidea 18.

a) Dirección: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

b) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

b) Localidad y código postal: Erandio 48950.

c) Eguna eta ordua: 2017ko martxoaren 23an, 12:00etan.

c) Fecha y hora: 23 de marzo de 2017, a las 12:00 horas.

9.– Publizitate-gastuak: esleipendunek ordainduko dituzte.

9.– Gastos de publicidad: serán a cargo del/los adjudicatario/s.

10.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: 2017ko urtarrilaren 26a.

10.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): 26 de enero de 2017.

11.– Gaineko informazioa: «C» gutun-azalak jendaurrean irekitzeko ekitaldia (balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak), 2017ko martxoaren 16an, 12:00etan.

11.– Otras informaciones: la apertura pública de los sobres «C» – Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor, se realizará el 16 de marzo de 2017, a las 12:00 horas.

Erandio, 2017ko urtarrilaren 31.

Erandio, a 31 de enero de 2017.

Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren zuzendaria,

La Directora de Gestión Económica y Recursos Generales,

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental