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241. zk., 2016ko abenduaren 21a, asteazkena

N.º 241, miércoles 21 de diciembre de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
5446
5446

IRAGARKIA, honako espediente honen lizitazio-prozedura irekiari buruzkoa: «Kontsultoretza eta aholkularitza zerbitzuak kontratatzea ITSM (Information Technology Service Management) kudeaketa prozesuak optimizatzeko».

ANUNCIO relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a la «Contratación de los servicios de consultoría y asesoramiento para la optimización de los procesos de gestión ITSM (Information Technology Service Management».

1.– Erakunde esleitzailea. Datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora. Datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako ente publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Helbide elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava, 45 – 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General – Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea. Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava).

d) Espediente zenbakia: G/205/20/1/1568/OSC1/0000/112016.

d) Número de expediente: G/205/20/1/1568/OSC1/0000/112016.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Azalpena: kontsultoretza eta aholkularitza zerbitzuak kontratatzea ITSM (Information Technology Service Management) kudeaketa prozesuak optimizatzeko.

b) Descripción: contratación de los servicios de consultoría y asesoramiento para la optimización de los procesos de gestión ITSM (Information Technology Service Management.

c) Lote eta zenbakien araberako banaketa: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua.

d) Lugar de ejecución/entrega: Osakidetza-Servicio vasco de salud.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: 2 urte.

e) Plazo de ejecución/entrega: 2 años.

f) Luzatzeko aukera: bai, bakarra, 2 urtekoa.

f) Admisión de prórroga: sí, 1 de 2 años.

g) Esparru akordioa ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (nomenklatura erreferentzia): 72000000.

h) CPV (referencia de nomenclatura): 72000000.

3.– Izapidetzea eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: administrazio klausula partikularren pleguko karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 50:

c.1.– Criterios basados en juicio de valor: 50%:

c.1.1.– Kalitate teknikoa: 40 puntu (lanen nondik norakoen azalpena: 30 puntu, eta kontratua gauzatzeko baliatuko diren tresnak: 10 puntu).

c.1.1.– Calidad técnica: 40 puntos (descripción del contenido de los trabajos: 30 puntos y medios adscritos para la ejecución del contrato: 10 puntos).

c.1.2.– Proiektuaren kudeaketa: 10 puntu (jardueren plangintza: 8 puntu, eta Proiektuaren kontrola eta jarraipena: 2 puntu).

c.1.2.– Gestión del proyecto: 10 puntos (planificación de actividades: 8 puntos y Control y seguimiento del proyecto: 2 puntos).

c.2.– Formulen bidezko irizpide ebaluagarriak: % 50:

c.2.– Criterios evaluables mediante fórmulas: 50%:

c.2.1.– Prezioa: 50 puntu.

c.2.1.– Precio: 50 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 208.000,00 euro BEZik gabe.

4.– Valor estimado de contrato: 208.000,00 euros, IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 104.000,00 euro BEZik gabe.

5.– Presupuesto base de licitación: 104.000,00 euros, IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala (hala badagokio):

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional (en su caso):

b.1.– Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

b.1.1.– Betekizunak: enpresa lizitatzaileek urteko negozio-bolumen bat akreditatu beharko dute, bukatutako azken hiru urteotako negozio-bolumenari dagokionez; gutxienez lizitazio-kopurua izan beharko da.

b.1.1.– Requisitos: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen anual de negocios, que referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos, deberá ser al menos el importe de licitación.

b.1.2.– Dokumentuak eta/edo egiaztagiriak: urteko negozio-bolumena (zenbatekoa) ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira, enpresaria erregistro horretan inskribatuta badago, eta bestela, kasuan kasu dagokion erregistro ofizialean jasotakoak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresari indibidualek haien urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute haien inbentarioen eta urteko kontuen liburuekin, Merkataritzako Erregistroak horiek legalizatu ondoren.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: el volumen (cifra) anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante libros de inventarios y cuentas anuales legalizadas por el Registro Mercantil.

b.2.– Kaudimen teknikoa:

b.2.– Solvencia técnica:

b.2.1.– Betekizunak:

b.2.1.– Requisitos:

b.2.1.1.– Enpresa lizitatzaileek azken 5 urtean kontratuaren xede direnen antzekoak diren edo pareko ezaugarriak dituzten zerbitzuak egin izana ziurtatu beharko dute, eta urteko zenbateko pilatua lizitazioko oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoa edo hori baino handiagoa izan beharko da.

b.2.1.1.– Las empresas licitadoras deberán acreditar haber realizado servicios del mismo tipo o naturaleza al correspondiente al objeto del contrato, efectuados en el curso de los últimos 5 años, siendo el importe anual acumulado igual o superior al presupuesto base de licitación.

b.2.2.– Dokumentuak eta/edo egiaztagiriak:

b.2.2.– Documentos y/o certificados:

b.2.2.1.– Azken bost urtean gauzatu diren eta lizitazio-kontratu honetakoen berdinak edo antzekoak izan diren zerbitzu nagusien zerrenda, horien zenbatekoa, datak eta hartzaile publiko edo pribatuak adieraziz. Hartzailea sektore publikoko erakunde bat bada, eskudun organoak bisatutako edo egiaztatutako agirien bitartez ziurtatu beharko dira egindako hornidurak; hartzailea arlo pribatuko eroslea bada, horrek emandako ziurtagirien bidez, eta halakorik ez bada, enpresariaren aitorpenaren bidez.

b.2.2.1.– Relación de los principales servicios efectuados durante los cinco últimos años que sean de igual o similar naturaleza que los que constituyen el objeto del contrato indicando su importe, fechas y destinatario público o privado de los mismos. Los servicios efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado emitido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko epemuga: 2016ko urtarrilaren 5a, 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 5 de enero de 2016, a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: administrazio klausula partikularren pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikus 1.a puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a.

d) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzen denetik zenbatzen hasita; hamabost egun baliodun gehiagoz luzatu ahal izango da epe hori, 152.3 artikuluak aipatzen dituen izapideak egin beharra badago (balio anormal edo neurrigabeak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas:

a) Balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokionez:

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor:

Erakundea: Zuzendaritza Nagusia.

Entidad: Dirección General.

Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

Domicilio: c/ Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava).

Eguna: 2016ko urtarrilaren 10a, 13:00ak.

Fecha: 10 de enero de 2016, a las 13:00 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea:

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas:

Erakundea: Zuzendaritza Nagusia.

Entidad: Dirección General.

Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

Domicilio: c/ Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava).

Eguna: 2016ko urtarrilaren 18a, 13:00ak.

Fecha: 18 de enero de 2016 a las 13:00 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunak ordainduko ditu (461,52 euro).

10.– Gastos de publicidad: por cuenta del adjudicatario (461,52 euros).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (hala badagokio): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Argibide gehiago: pleguetan ageri direnak. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2016ko abenduaren 12a.

En Vitoria-Gasteiz, a 12 de diciembre de 2016.

Kontratazio Mahaiko ordezko lehendakaria,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental