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206. zk., 2016ko urriaren 31, astelehena

N.º 206, lunes 31 de octubre de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
4602
4602

IRAGARKIA, Ogasun eta Finantza Saileko Administrazioko eta Zerbitzu Orokorretako sailburuordearena, Eusko Jaurlaritza informazio orokorreko aldizkako argitalpenez hornitzeko kontratazioaren lizitaziorako deialdia egiten duena (2017-2018)

ANUNCIO del Viceconsejero de Administración y Servicios Generales del Departamento de Hacienda y Finanzas, por el que se convoca la licitación para el contrato de suministro de publicaciones periódicas de información general para el Gobierno Vasco (2017-2018).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Ogasun eta Finantza Saila.

a) Organismo: Departamento de Hacienda y Finanzas.

b) Espedientea izapidetzen duen Saila: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako Kontratazio Mahaia

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

c) Agiriak eta informazioa eskuratzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako kontratazio zerbitzua.

1) Dependencia: Servicio de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 85 17.

4) Teléfono: 945 01 85 17.

5) Telefaxa: 945 01 87 06.

5) Telefax: 945 01 87 06.

6) Helbide elektronikoa: contratacion.rrgg@euskadi.eus

6) Correo electrónico. contratacion.rrgg@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta informazioa eskuratzeko azken eguna: 2016ko azaroaren 14a.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 14 de noviembre de 2016.

c) Espedientearen zenbakia: KM/2017/006.

c) Número de expediente: KM/2017/006.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu mota: hornidura.

a) Tipo de contrato: suministro.

b) Xedearen deskribapena: informazio orokorreko aldizkako argitalpenak.

b) Descripción del objeto: publicaciones periódicas de información general.

c) Loteen araberako banaketa eta zenbakia: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko / entregatzeko tokia: plegu teknikoetan zehaztutako banaketa guneetan.

d) Lugar de ejecución/entrega: en los puntos de entrega especificados en el pliego de prescripciones técnicas.

d) Gauzatzeko / entregatzeko epea: 2018ko abenduaren 31ra arte.

e) Plazo de ejecución/entrega: hasta 31 de diciembre de 2018.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (hala badagokio): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklatura erreferentzia): 22200000-2.

i) CPV (referencia de nomenclatura): 22200000-2.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 173.077,00 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 173.077,00 euros.

5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

173.077,00 euro + 6.923,00 euro (BEZa), guztira 180.000,00 euro.

173.077,00 euros + 6.923,00 euros de IVA, lo que supone un importe total de 180.000,00 euros.

Bi urtetan banatuta:

Distribuidos en dos anualidades:

– 2017: 86.538,50 euro + 3.461,50 euro (BEZ). Guztira: 90.000,00 euro.

– 2017: 86.538,50 euros + 3.461,50 euros. Total: 90.000,00 euros.

– 2018: 86.538,50 euro + 3.461,50 euro (BEZ). Guztira: 90.000,00 euro.

– 2018: 86.538,50 euros + 3.461,50 euros. Total: 90.000,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: aurrekontuaren % 5 (BEZa kanpo).

Definitiva: 5% presupuesto (IVA excluido).

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Kaudimen ekonomiko eta finantzarioaren eta kaudimen tekniko eta profesionalaren beste betekizun batzuk: karatulan ezarritakoak.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: los especificados en la carátula.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko azaroaren 16ko 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 13:00 horas del 16 de noviembre de 2016.

b) Aurkezteko modua:

b) Modalidad de presentación.

c) Aurkezteko tokia: Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea 1 (Lakua), M eraikineko 3. solairua.

c) Lugar de presentación: Dirección de Recursos Generales. Mesa de Contratación. C/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua), edificio M-3.ª planta.

d) Lizitatzaileak eskaintzari derrigorrez eutsi beharko dion epea: 2 hilabete, proposamen ekonomikoak zabaltzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak balioesteko irizpideak, administrazio-klausula partikularren agiriaren karatulan xedatutakoari jarraikiz.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Formuletan oinarritutako irizpideak:

a) Criterios basados en fórmulas:

Eskaintza ekonomikoa: 60 puntu.

Oferta económica: 60 puntos.

b) Balio-judizioan oinarritutako irizpideak:

b) Criterios basados en juicio de valor:

Eskaintza teknikoa: 40 puntu.

Oferta técnica: 40 puntos.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

a) Balio-judizioetan oinarritutako irizpideei loturiko irekitzea: Entitatea: Kontratazio Mahaia. Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Donostia kalea (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Data: 2016ko azaroaren 22ko 12:00ak.

a) Apertura criterios basados en juicios de valor: Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Recursos Generales. C/ Donostia-San Sebastián (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Fecha: 22 de noviembre de 2016, a las 12:00 horas.

b) Formuletan oinarritutako irizpideei loturiko irekitzea: Entitatea: Kontratazio Mahaia. Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Donostia kalea (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Data: 2016ko azaroaren 29ko 12:00ak.

b) Apertura criterios basados en fórmulas: Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Recursos Generales. C/ Donostia-San Sebastián (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Fecha: 29 de noviembre de 2016, a las 12:00 horas.

11.– Beste argibide batzuk.

11.– Otras informaciones.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura (461,52 €)

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario (461,52 euros).

13.– Hala badagokio, deialdiari buruzko informazioak biltzen dituen edo pleguak bertan lortzeko baliagarria den atari informatikoa edo web-orria: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/eu.

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/es/

14.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez.

14.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko urriaren 19a.

En Vitoria-Gasteiz, a 19 de octubre de 2016.

Administrazioko eta Zerbitzu Orokorretako sailburuordea,

El Viceconsejero de Administración y Servicios Generales,

CARMELO ARCELUS MÚGICA.

CARMELO ARCELUS MÚGICA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental