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203. zk., 2016ko urriaren 26a, asteazkena

N.º 203, miércoles 26 de octubre de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
4529
4529

IRAGARKIA, Ogasun eta Finantza Saileko Administrazioko eta Zerbitzu Orokorretako sailburuordearena, zeinaren bidez honen deialdia egiten baita: Lakua 2ko (Vitoria-Gasteiz) 8. bilera-areto berria ikus-entzunezko baliabideez hornitzeko eta horiek instalatzeko kontratuaren lizitazioa.

ANUNCIO del Viceconsejero de Administración y Servicios Generales del Departamento de Hacienda y Finanzas, por el que se convoca la licitación del contrato de suministro e instalación de medios audiovisuales en la nueva sala de reuniones n.º 8 de Lakua 2 en Vitoria-Gasteiz.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Ogasun eta Finantza Saila.

a) Organismo: Departamento de Hacienda y Finanzas.

b) Espedientea izapidetzen duen Saila: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

c) Espedientearen zenbakia: KM/2016/050.

c) Número de expediente: KM/2016/050.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu mota: hornidura.

a) Tipo de contrato: suministro.

b) Xedearen deskribapena: ikus-entzunezko baliabideez hornitzea eta horiek instalatzea.

b) Descripción del objeto: suministro e instalación de medios audiovisuales.

c) Loteen araberako banaketa eta zenbakia: ez.

c) División por lotes y número: no.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua: 24.793,39 euro, BEZik gabe (30.000,00 euro BEZa barne).

4.– Presupuesto base de licitación: 24.793,39 euros, sin IVA (30.000,00 euros, IVA incluido).

5.– Behin-behineko bermea: ez dagokio.

5.– Garantía provisional: no procede.

6.– Dokumentazioa eta informazioa lortzea: www.contratacion.euskadi edo www.euskadi.eus/contratacion

6.– Obtención de documentación e información: www.contratacion.euskadi o www.euskadi.eus/contratacion

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Kaudimen ekonomiko eta finantzarioaren eta kaudimen tekniko eta profesionalaren beste betekizun batzuk: ez.

b) Otros requisitos de solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: no.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko azaroaren 10eko 13:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 13:00 horas del 10 de noviembre de 2016.

b) Aurkeztu beharreko dokumentazioa: administrazio-klausula partikularren agirian eskatutakoa.

b) Documentación a presentar: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko tokia: Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea, 1 (Lakua) M eraikina-3. solairua. 01010 Vitoria-Gasteiz.

c) Lugar de presentación: Dirección de Recursos Generales. Mesa de Contratación. C/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua) Edif. M-3.ª planta. 01010 Vitoria-Gasteiz.

d) Lizitatzaileak eskaintzari derrigorrez eutsi beharko dion epea: 15 egun, proposamen ekonomikoak zabaltzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 15 días desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak balioesteko irizpideak, administrazio-klausula partikularren agiriaren karatulan xedatutakoari jarraikiz:

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

Formuletan oinarritutako irizpideak. Talde honen haztapena guztira: 100 puntu.

Criterios basados en fórmulas. Ponderación total de este grupo: 100 puntos.

Proposamen ekonomikoa. Haztapena: 100 puntu.

Oferta económica. Ponderación: 100 puntos.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

Balioespen automatikoa duten irizpideak irekitzea: Entitatea: Kontratazio Mahaia. Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Donostia kalea 1 (Lakua). 01010 Vitoria-Gasteiz. Data: 2016ko azaroaren 17ko 12:00ak.

Apertura criterios de valoración automáticos: Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Recursos Generales. C/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua). 01010 Vitoria-Gasteiz. Fecha: 12:00 horas del 17 de noviembre de 2016.

11.– Beste argibide batzuk.

11.– Otras informaciones.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario.

13.– Hala badagokio, deialdiari buruzko informazioak biltzen dituen edo pleguak bertan lortzeko baliagarria den atari informatikoa edo web-orria: http://www.contratacion.euskadi.eus

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http://www.contratacion.euskadi.eus

14.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera:

14.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea».

Vitoria-Gasteiz, 2016ko urriaren 11.

En Vitoria-Gasteiz, a 11 de octubre de 2016.

Administrazioko eta Zerbitzu Orokorretako sailburuordea,

El Viceconsejero de Administración y Servicios Generales,

CARMELO ARCELUS MÚGICA.

CARMELO ARCELUS MÚGICA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental