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199. zk., 2016ko urriaren 20a, osteguna

N.º 199, jueves 20 de octubre de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
4437
4437

IRAGARKIA, Herri-administrazioetako euskarazko hizkuntza-eskakizunen gaitasun-mailak ebaluatzeko azterketa-ereduak egiteko zerbitzua kontratatzeko (A-022-DAPJ-2016).

ANUNCIO para la contratación del servicio de elaboración de modelos de examen para la evaluación de los niveles de competencia correspondientes a los perfiles lingüísticos de euskera de las Administraciones Públicas (A-022-DAPJ-2016).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: IVAP – Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea.

a) Organismo: IVAP – Instituto Vasco de Administración Pública.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

c) Agiriak eta informazioa lortzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea (IVAP). Erregistro orokorra. Lakua I.

1) Dependencia: Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP). Registro general, Lakua I.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 76 04 -- 945 01 76 65

4) Teléfono: 945 01 76 04 - 945 01 76 65.

5) Helbide elektronikoa: jon-salazar@ivap.eus

5) Correo electrónico: jon-salazar@ivap.eus

6) Kontratatzailearen profileko Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

6) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

7) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2016-11-03.

7) Fecha límite de obtención de documentación e información: 03-11-2016.

d) Espedientearen zenbakia: A-022-DAPJ-2016.

d) Número de expediente: A-022-DAPJ-2016.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskripzioa: Herri-administrazioetako euskarazko hizkuntza-eskakizunen gaitasun-mailak ebaluatzeko azterketa-ereduak egitea.

b) Descripción: elaboración de modelos de examen para la evaluación de los niveles de competencia correspondientes a los perfiles lingüísticos de euskera de las Administraciones Públicas.

c) Sortak eta kopurua: bai, 2 sorta.

c) División por lotes y número de lotes: sí, 2 lotes.

– 1. sorta: 1. hizkuntza-eskakizuneko eta 2. hizkuntza-eskakizuneko azterketa-ereduak.

– Lote 1: modelos de examen de los perfiles lingüísticos 1 y 2.

– 2. sorta: 3. hizkuntza-eskakizuneko eta 4. hizkuntza-eskakizuneko azterketa-ereduak.

– Lote 2: modelos de examen de los perfiles lingüísticos 3 y 4.

d) Gauzatzeko/entregatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoa.

d) Lugar de ejecución/entrega: Comunidad Autónoma de Euskadi.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 24 hilabete, kontratua sinatu eta hurrengo egun naturaletik aurrera zenbatzen hasita.

e) Plazo de ejecución/entrega: 24 meses, desde el día natural siguiente al de la firma del contrato.

f) Luzapenik: bai, bakarra; ezin da izan hasierako kontratuari ezarritako epea baino luzeagoa (24 hilabete).

f) Admisión de prórroga: sí, una, que no podrá ser superior al plazo fijado originariamente (24 meses).

g) Esparru-akordioa ezartzea: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco: no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición: no.

i) CPV (Nomenklaturaren erreferentzia): 80500000-9.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 80500000-9.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak: eskaintzak balioesteko hainbat irizpide dago.

d) Criterios de adjudicación: pluralidad de criterios de valoración de ofertas.

Balioesteko irizpideak: eskaintzak balioesteko irizpideak hainbat dira, eta segidan, labur bada ere, adierazten dira, baina karatularen 30.2 puntuan xedatutakoa bete beharko da beti.

Criterios de valoración: se enuncian a continuación de forma abreviada si bien la redacción completa de los mismos deberá obtenerse en el punto 30.2 de la carátula.

d.1.– Formulak aplikatuz automatikoki ebaluatzen diren irizpideak: bai.

d.1.– Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas: sí.

Prezioa. Haztapena: 50 puntu (bi sortetan).

Precio. Ponderación: 50 puntos (en ambos lotes).

d.2.– Balio-judizioaren bidez aplikatzekoak diren irizpideak: bai.

d.2.– Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor: sí.

Haztapena guztira: 50 puntu (bi sortetan).

Ponderación total: 50 puntos (en ambos lotes).

1. sorta:

Lote 1:

– 2. hizkuntza-eskakizunaren azterketa-eredu oso batek baldintza teknikoen agiriaren ezaugarriekiko duen egokitasuna (entzungaiak barne): Egingarritasuna (30,00 puntu). Diseinua (10,00 puntu). Hizkuntza-kalitatea (10,00 puntu).

– Correspondencia de un modelo completo de examen (grabaciones inclusive) del perfil lingüístico 2 con las especificaciones contenidas en el pliego de prescripciones técnicas: Aplicabilidad (30,00 puntos). Diseño (10,00 puntos). Calidad lingüística (10,00 puntos).

2. sorta:

Lote 2:

– 4. hizkuntza-eskakizunaren (4.HE) azterketa-eredu oso batek baldintza teknikoen agiriaren ezaugarriekiko duen egokitasuna (entzungaiak barne): Egingarritasuna (30,00 puntu). Diseinua (10,00 puntu). Hizkuntza-kalitatea (10,00 puntu).

– Correspondencia de un modelo completo de examen (grabaciones inclusive) del perfil lingüístico 4 con las especificaciones contenidas en el pliego de prescripciones técnicas: Aplicabilidad (30,00 puntos). Diseño (10,00 puntos). Calidad lingüística (10,00 puntos).

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 338.016,52 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 338.016,52 euros.

5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua: 169.008,26 euro + 35.491,74 euro (% 21eko BEZa), guztira: 204.500,00 euro.

5.– Presupuesto base de licitación: 169.008,26 euros + 35.491,74 euros (IVA 21%), total: 204.500,00 euros.

1. sorta:

Lote 1:

67.603,31 euro + 14.196,69 euro (% 21eko BEZa), guztira: 81.800,00 euro.

67.603,31 euros + 14.196,69 euros (IVA 21%), total: 81.800,00 euros.

2. sorta:

Lote 2:

101.404,96 euro + 21.295,04 euro (% 21eko BEZa), guztira: 122.700,00 euro.

101.404,96 euros + 21.295,04 euros (IVA 21%), total: 122.700,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: bai.

Definitiva: sí.

1. sorta: 3.380,17 euro.

Lote 1: 3.380,17 euros.

2. sorta: 5.070,25 euro.

Lote 2: 5.070,25 euros.

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: segidan, labur bada ere, adierazten dira, baina administrazio-klausula zehatzen agiriaren karatularen 29. puntuan xedatutakoa bete beharko da beti.

b) Solvencia económica y financiera y técnica o profesional: se enuncian a continuación de forma abreviada si bien la redacción completa de los mismos deberá obtenerse en el punto 29 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

Ekonomia- eta finantza-kaudimena: urteko negozio-zifra, amaitu diren azken hiru urteetatik negozio-zifra handiena izan duen urtearena (aipatutako 29. puntuan sorta bakoitzerako ezarritako kopuruetan).

Solvencia económica y financiera: volumen anual de negocios referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos (en los importes señalados para cada lote en el citado punto 29).

Gaitasun teknikoa eta profesionala: azken bost urteetan egindako zerbitzu nagusien zerrenda (aldi horretako bolumen handieneko urtean, aipatutako 29. puntuan sorta bakoitzerako ezarritako kopurua).

Solvencia técnica o profesional: relación de los principales servicios realizados en los últimos cinco años (importe anual durante el año de mayor ejecución señalado para cada lote en el citado punto 29).

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016-11-04, 12:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 12:00 horas del 04-11-2016.

b) Aurkezteko era: elektronikoki eta paperez.

b) Modalidad de presentación: electrónicamente y papel.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea (IVAP). Erregistro orokorra. Lakua I.

1) Dependencia: Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP). Registro general, Lakua I.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Helbide elektronikoa: www.contratacion.euskadi.eus

4) Dirección electrónica: www.contratacion.euskadi.eus

d) Aldaerak: ez da aldaerarik onartuko.

d) Admisión de variantes: no.

e) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari nahitaez: 2 hilabete.

e) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Deskribapena: automatikoki aplikatzekoak ez diren irizpideei buruzko eskaintzak («C» gutun-azalak) eta automatikoki aplikatzekoak («B» gutun-azalak) irekitzea.

a) Descripción: apertura de ofertas relativas a criterio/s no automático/s (sobre «C») y automático (sobre «B»).

b) Helbidea: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza, 1. aretoa, Lakua II. Ogasun eta Finantza Saila.

b) Dirección: Dirección de Patrimonio y Contratación, Sala 1, Lakua II. Departamento de Hacienda y Finanzas.

c) Herria eta posta-kodea: Donostia kalea 1, Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad: C/ Donostia-San Sebastián 1, Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Data eta ordua: «C» gutun-azalak: 2016-11-15, 10:15ean; «B» gutun-azalak: 2016-11-29, 11:00etan.

d) Fecha: sobre «C»: 15-11-2016, a las 10:15; sobre «B», 29-11-2016, a las 11:00 horas.

10.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo de las empresas adjudicatarias.

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: ez.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no.

12.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.contratacion.euskadi.eus

12.– Portal informático o página web donde figuran las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: www.contratacion.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2016ko urriaren 10a.

En Vitoria-Gasteiz, a 10 de octubre de 2016.

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendaria,

La Directora del Instituto Vasco de Administración Pública,

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.


Azterketa dokumentala


Análisis documental