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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

199. zk., 2016ko urriaren 20a, osteguna

N.º 199, jueves 20 de octubre de 2016


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

INGURUMEN ETA LURRALDE POLITIKA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE Y POLÍTICA TERRITORIAL
4434
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EBAZPENA, 2016ko urriaren 5ekoa, Ingurumen Administrazioaren zuzendariarena, zeinaren bidez formulatzen baita Amorebieta-Etxanoko arau subsidiarioen xedapen-aldaketaren ingurumen-txosten estrategikoa, merkataritza-zona mistoaren ordenantzari dagokionez.

RESOLUCIÓN de 5 de octubre de 2016, de la Directora de Administración Ambiental, por la que se formula el informe Ambiental Estratégico de la Modificación Puntual de las NNSS de Amorebieta-Etxano, relativa a la ordenanza de la zona comercial mixta.

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

2016ko ekainaren 3an, Amorebieta-Etxanoko Udalak prozedura hau izapidetzen hasteko eskatu zuen: Amorebieta-Etxanoko arau subsidiarioen xedapen-aldaketaren ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatua, merkataritza-zonaren ordenantzari dagokiona (aurrerantzean, plana), Ingurumen Ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legean xedatutakoaren arabera. Eskaerarekin batera, planaren zirriborroa eta ingurumen-dokumentu estrategiko bat aurkeztu ziren, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 29. artikuluan ezarritako edukia zutela.

Con fecha de 3 de junio de 2016, el Ayuntamiento de Amorebieta-Etxano, solicitó el inicio de la tramitación del procedimiento de evaluación ambiental estratégica simplificada de la Modificación Puntual de las Normas Subsidiarias de Amorebieta-Etxano, relativa a la ordenanza de la zona comercial, en adelante Plan, en virtud de lo dispuesto en la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental. La solicitud se acompañaba del borrador del Plan y de un documento ambiental estratégico con el contenido establecido en el artículo 29 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 30. artikulua betetzeko, 2016ko abuztuaren 12an, Eusko Jaurlaritzako Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak oharrak (egoki iritzitakoak) egiteko eskatu zien hainbat erakunderi, ohar horiek oinarritzat hartuta ingurumen-organo horrek ingurumen-txosten estrategikoa egin zezan. Zehatz-mehatz esanda, hauei egin zitzaien kontsulta: Kultura Ondarearen Zuzendaritza, Osasun Publikoaren eta Adikzioen Zuzendaritza, Natura Ingurunearen eta Ingurumen Plangintzaren Zuzendaritza, URAren Euskal Agentziako Plangintza eta Lanen Zuzendaritza (denak Eusko Jaurlaritzakoak) eta Bizkaiko Foru Aldundiko Ingurumeneko Zuzendaritza Nagusia. Interesatu gisa, Ekologistak Martxan-Bizkaia elkarteari egin zitzaion kontsulta.

En aplicación del artículo 30 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, con fecha de 12 de agosto de 2016, la Dirección de Administración Ambiental del Gobierno Vasco solicitó a diferentes organismos que realizaran las observaciones que consideraran oportunas y que pudieran servir de base para la formulación, por parte de este órgano ambiental del correspondiente informe ambiental estratégico. En concreto se consultó a la Dirección de Patrimonio Cultural, a la Dirección de Salud Pública y Adicciones, a la Dirección de Medio Natural y Planificación Ambiental y a la Dirección de Planificación y Obras de la Agencia Vasca del Agua-URA, todas ellas pertenecientes al Gobierno Vasco y a la Dirección General de Medio Ambiente de la Diputación Foral de Bizkaia. Como público interesado se consultó a la organización Ekologistak Martxan-Bizkaia.

Halaber, espedientean jasotzen den dokumentazioa eskuragarri egon zen Ingurumen eta Lurralde Politika Sailaren webgunean, interesdun orok ingurumen-arloan egokitzat jotzen zituen oharrak egiteko.

Asimismo, la documentación de la que consta el expediente estuvo accesible en la web del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial para que cualquier interesado pudiera realizar las observaciones de carácter ambiental que considerase oportunas.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 30. artikuluan ezarritako epea amaituta, Eusko Jaurlaritzaren Kultura Ondarearen Zuzendaritzak eta URAren Euskal Agentziak (espedientean daude horien emaitzak) bidali dituzte txostenak.

Finalizado el plazo establecido en el artículo 30 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, se ha recibido informe de la Dirección de Patrimonio Cultural y de la Dirección de Planificación y Obras de la Agencia Vasca del Agua-URA, ambas del Gobierno Vasco, con el resultado que obra en el expediente.

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 1. artikuluan xedatutakoaren arabera, lege horren helburua da ingurumenean ondorio adierazgarriak izan ditzaketen plan, programa eta proiektuen ingurumen-ebaluazioa arautu behar duten oinarriak ezartzea. Eta, horrenbestez, ingurumenaren babes-maila handia bermatzen du lege horrek, garapen jasangarria sustatzea helburu hartuta.

De conformidad con lo dispuesto en el artículo 1 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, constituye el objeto de la misma establecer las bases que deben regir la evaluación ambiental de los planes, programas y proyectos que puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente, garantizando un elevado nivel de protección ambiental con el fin de promover un desarrollo sostenible.

Halaber, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorraren 42. artikuluaren arabera, ingurumen-inpaktuen ebaluazioek, besteak beste, egoki bermatu beharko dute ingurumenaren gaineko eraginei buruzko azterketa planifikazio-prozesuaren lehen faseetan egingo dela, aukera egokienak hautatu ahal izateko, betiere jardueren ondoriozko eragin metatzaile eta sinergikoak kontuan izanik.

Igualmente, de acuerdo con el artículo 42 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, las evaluaciones de impacto ambiental garantizarán de forma adecuada, entre otros objetivos, que se introduzca en las primeras fases del proceso de planificación, y en orden a la elección de las alternativas más adecuadas, el análisis relativo a las repercusiones sobre el medio ambiente teniendo en cuenta los efectos acumulativos y sinérgicos derivados de las diversas actividades.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 6.2 artikuluan dago aurreikusita zein diren ingurumen-organoak egindako ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatutik pasa behar diren plan eta programak, betiere, honako hauek zehazteko: planak edo programak ez duela eragin nabarmenik ingurumenean, ingurumen-txosten estrategikoaren arabera, edo plan edo programen gaineko ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egin beharra, haiek ingurumenerako eragin nabarmenak ekar litzaketelako.

La Ley 21/2013, de 9 de diciembre, en su artículo 6.2, prevé los planes y programas que deben ser sometidos a evaluación ambiental estratégica simplificada por el órgano ambiental a los efectos de determinar que el plan o programa no tiene efectos significativos sobre el medio ambiente, en los términos establecidos en el informe ambiental estratégico, o bien, que el plan o programa debe someterse a una evaluación ambiental estratégica ordinaria porque pueda tener efectos significativos sobre el medio ambiente.

Aipatutako 6.2 artikuluak zehazten duenez, besteak beste, 6.1 artikuluan aipatutako programetan eta planetan aldaketa txikiak egiteko, ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatua egin beharko da; horretarako prozedura 29. artikulutik 32. artikulura bitartean dago arautua, eta V. eranskinean ezarritako irizpideak bete beharko dira.

El citado artículo 6.2 especifica que, entre otros supuestos, las modificaciones menores de los planes y programas mencionados en el artículo 6.1, serán objeto de una evaluación ambiental estratégica simplificada, cuyo procedimiento se regula en los artículos 29 a 32, y de conformidad con los criterios establecidos en el Anexo V.

Dokumentazio teknikoa eta planaren ingurumen-ebaluazioaren espedienteko txostenak aztertuta, eta ingurumen-dokumentu estrategikoa zuzena dela eta indarreko araudian ezarritako alderdien araberakoa dela ikusirik, Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak ingurumen-txosten estrategiko hau ematen du, hau da, Planaren proposamenean ingurumen-arloko alderdiak sartzearen alde egiten duena eta plana aplikatzearen ondorio adierazgarrien aipamena jasotzen duena, baita sartu beharreko azken oharrak ere, soilik ingurumen arlokoak. Zuzendaritza hori eskumeneko organoa da Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Legearen arabera, eta baita Ingurumen eta Lurralde Politika Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzeko den apirilaren 9ko 196/2013 Dekretuaren arabera ere.

Examinada la documentación técnica y los informes que se hallan en el expediente de evaluación ambiental del Plan, y a la vista de que el documento ambiental estratégico resulta correcto y se ajusta a los aspectos previstos en la normativa en vigor, la Dirección de Administración Ambiental, órgano competente de acuerdo con la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, y con el Decreto 196/2013, de 9 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial, procede a dictar el presente informe ambiental estratégico, que viene a valorar con carácter favorable la integración de los aspectos ambientales en la propuesta del Plan y a pronunciarse sobre la previsión de los impactos significativos de la aplicación del mismo, incluyendo las determinaciones finales que deban incorporarse, a los solos efectos ambientales.

Hauek ikusirik: Euskadiko Ingurumena Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorra; Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legea; Ingurumen eta Lurralde Politika Sailaren Egitura Organikoa eta Funtzionala ezartzeko den apirilaren 9ko 196/2013 Dekretua; Herri Administrazioaren Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legea, eta aplikatzekoak diren gainerako arauak.

Vistos la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el Decreto 196/2013, de 9 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial, la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de régimen jurídico de las administraciones públicas y del procedimiento administrativo común y demás normativa de aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Formulatzea Amorebieta-Etxanoko arau subsidiarioen xedapen-aldaketaren ingurumen-txosten estrategikoa, merkataritza-zonaren ordenantzari dagokiona (aurrerantzean, plana), Amorebieta-Etxanoko Udalak eskatua, eta honen arabera:

Primero.– Formular informe ambiental estratégico de la Modificación Puntual de las Normas Subsidiarias de Amorebieta-Etxano, relativa a la ordenanza de la zona comercial, en adelante el Plan, promovido por el Ayuntamiento de Amorebieta-Etxano, en los términos que se recogen a continuación:

A.– Planaren deskribapena: Helburuak eta jarduketak.

A.– Descripción del Plan: Objetivos y actuaciones.

Amorebieta-Etxanoko arau subsidiarioen xedapen-aldaketaren helburua hau da: berrikustea eta doitzea arau subsidiarioen eta ondorengo aldaketen bidez merkataritza-zona misto gisa kalifikatutako eremuen erabilera nagusiak, baimenduak eta debekatuak biltzen dituen araubidea, gainerako zonen parametroak edo zehaztapenak aldatu gabe. Edonola ere, hiri-lurzoruaren sailkapenean geratuko da.

La Modificación Puntual de las Normas Subsidiarias de Amorebieta-Etxano tiene por objeto revisar y ajustar el régimen de usos característicos, autorizados y prohibidos de los ámbitos calificados por las NNSS y modificaciones posteriores como «Zona Comercial Mixta», sin alterar ningún parámetro o determinación en el resto de zonas. La clasificación, en todo caso, se mantiene como Suelo Urbano.

Merkataritza-zona mistoaren ordenantzaren 8.1.3 artikulurako proposatzen den idazketa berrian, hipermerkatuko erabilera baimendutzat hartzea izan da irizpidea. Horretaz gain, erabilera horretarako, zehaztapentzat hartuko da hirigintza-antolamenduko irizpide berri bat sartzea; beraz, funtsezko eskakizuntzat hartuko da lotzea erabilera hori eta merkataritza-zona mistoak, udal-sareko bide-sistema nagusiari zuzenean lotuak.

El criterio que se adopta en la nueva redacción que se propone para el artículo 8.1.3. «Ordenanza de la Zona Comercial Mixta», pasa por considerar el uso «Hipermercado» como autorizado. Además, se adopta como determinación la imposición de un nuevo criterio de ordenación urbanística para dicho uso, considerándose requisito fundamental vincular este uso a las Zonas Comerciales Mixtas conectadas directamente con el Sistema General Viario Red Municipal.

B.– Planaren ezaugarriak aztertu ondoren, eta Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 31. artikuluaren arabera, lege horren V. eranskinean ezarritako irizpideak aplikatuko dira, plan edo programa bati ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egin behar zaion zehazteko.

B.– Una vez analizadas las características del Plan y de conformidad con el artículo 31 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, se procede a aplicar los criterios que están establecidos en el Anexo V de la citada Ley para determinar si un plan o programa debe someterse a evaluación ambiental estratégica ordinaria.

1.– Planaren ezaugarriak, bereziki honako hauek kontuan hartuta:

1.– Características del Plan, considerando en particular:

a) Amorebieta-Etxanoko arau subsidiarioetako merkataritza-zona mistoaren ordenantza berrikustea da planaren helburua, zona horren barneko eremuen erabilera nagusien, baimenduen eta debekatuen araubidea berrikusita eta doituta. Hartutako irizpidearen arabera, hipermerkatuko erabilera baimendua izatera pasatzen da, udal-mugartean merkataritza-gainazal ertainen bat jartzea posible izanik. Horretaz gain, erabilera horretarako, zehaztapentzat hartuko da hirigintza-antolamenduko irizpide berri bat sartzea; beraz, funtsezko eskakizuntzat hartuko da lotzea erabilera hori eta merkataritza-zona mistoak, udal sareko bide-sistema nagusiari zuzenean lotuak.

a) El Plan tiene por objeto la revisión de la ordenanza de la «Zona Comercial Mixta» de las NNSS de Amorebieta-Etxano, revisando y ajustando el régimen de usos característicos, autorizados y prohibidos de los ámbitos incluidos en dicha zona. El criterio que se adopta pasa por considerar el «Uso: Hipermercados» como autorizado, de cara a la posible implantación de alguna superficie comercial de tamaño medio en el término municipal. Además, se adopta como determinación la imposición de un nuevo criterio de ordenación urbanística para dicho uso, considerándose requisito fundamental vincular este uso a las Zonas Comerciales Mixtas conectadas directamente con el Sistema General Viario Red Municipal.

b) Zenbaterainoko eragina duen planak beste plan edo programa batzuetan.

b) La medida en la que el Plan influye en otros Planes o programas:

Edonola ere, asmoa da aldaketaren ardatza arau subsidiarioen eta ondorengo aldaketen bidez merkataritza-zona misto gisa kalifikatutako eremuak baino ez izatea, gainerako zonen parametroak edo zehaztapenak aldatu gabe. Nahitaez izapidetu beharko da plan berezi bat, egikaritze-unitateen antolamendu xehatua osatzeko.

En todo caso, se pretende que la Modificación se centre de manera exclusiva en los ámbitos calificados por las NNSS y modificaciones posteriores como «Zona Comercial Mixta», sin alterar ningún parámetro o determinación en del resto de Zonas. Será preceptiva la tramitación de un Plan Especial para completar la ordenación pormenorizada de las Unidades de Ejecución.

c) Eskakizun berria erabilera hori eta udal bide-sistema zuzenean lotuta egotea denez, hiri-mugikortasunaren efizientzia bermatzea da asmoa. Batetik, bermatu egiten da bide-sistemaren dimentsioak egokiak izan daitezela zirkulazioaren arintasunerako; eta, bestetik, eragotzi nahi da erabilera horiek koka daitezela hiri-egiturarekiko loturarik gabe eta oinezkoen irisgarritasuna bermatzen ez duten eremuetan. Hori dela eta, plana egokia da ingurumenaren arloko kontsiderazioak integratzeko, garapen jasangarria sustatzearren.

c) Con la introducción del requisito de vinculación del nuevo uso con la conexión directa al sistema municipal viario, se plantea garantizar la eficiencia de la movilidad urbana en el municipio de Amorebieta-Etxano. Por un lado, se garantiza que el dimensionado del sistema viario sea adecuado para la fluidez del tráfico y por otro, se pretende limitar la ubicación de estos usos en ámbitos inconexos de la trama urbana, ámbitos que no garantizarían la accesibilidad peatonal. Por todo ello, se considera que el Plan es pertinente para la integración de consideraciones ambientales que promuevan un desarrollo sostenible.

d) Planarekin edo programarekin zerikusia duten ingurumen-arazo garrantzitsu batzuk.

d) Problemas ambientales significativos relacionados con el Plan:

Ez da planari lotutako arazo adierazgarririk atzeman; betiere eragin-eremuan egiten diren jarduerak eta jarduketak –urbanizazio- eta jarduera-proiektukoak– honelaxe egikarituta: segurtasunari eta osasunari, ingurumenari, paisaiari eta kutsadura akustikoari buruzko indarreko araudia beteta.

No se detectan problemas significativos relacionados con el Plan, siempre y cuando las actuaciones y actividades que se lleven a cabo en el ámbito de afección, mediante el correspondiente proyecto de urbanización y actividad, se realicen atendiendo a la normativa vigente en materia de seguridad y salud, medio ambiente, paisaje y contaminación acústica.

Ildo horretan, positibotzat jotzen da planaren dokumentazioan jasotako zehaztapenak betetzea, hala nola:

En este sentido, se valora positivamente el efectivo cumplimiento de una serie de determinaciones contenidas en la documentación del Plan, tales como:

– Urbanizazio-proiektuak ingurumena eta paisaia lehengoratzeko programa bat izan behar du barnean, non identifikatzen baitira lehengoratu beharreko zona degradatuak eta horiek integratzeko neurri egokiak.

– El Proyecto de Urbanización correspondiente incluirá un Programa de restauración ambiental y paisajística que identifique las zonas degradadas que deban ser objeto de recuperación y que plantee las medidas que se estimen adecuadas para su integración.

– 1. eta 2. egikaritze-unitateen aldaketaren eraginpeko eremu batzuk Basarrate errekak zeharkatzen ditu edo haren mugakide dira. Eremu horietan, indarreko sektore-araudia bete behar da, ibaien ekosistemen gaineko inpaktua minimoa izan dadin; horretaz gain, europar bisoia kudeatzeko planean xedatutakoa ere bete behar da (118/2006 Foru Dekretua), erreka hori hobetu beharreko tarte gisa definitu baita plan horretan.

– Varios de los ámbitos afectados por la Modificación (UE-1 y UE-2) son atravesados o limitan con el arroyo Basarrate. En estos ámbitos, se deberá cumplir la normativa sectorial vigente para minimizar los impactos sobre los ecosistemas fluviales y, por otro lado, se tendrá que atender a lo dispuesto en el Plan de Gestión del Visón Europeo (Decreto Foral 118/2006) ya que este arroyo se define en el Plan como «tramo a mejorar».

– Kutsatuta egon daitezkeen lurzoruen inbentarioaren barruan dauden lekuetako lurzoruaren kalitateari buruzko deklarazioa behar da, eraginpean egon daitezkeen lurzati guztietarako, Lurzorua kutsatzea saihestu eta kutsatutakoa garbitzeko ekainaren 25eko 4/2015 Legeak araututako prozeduraren arabera.

– Declaración de calidad del suelo de emplazamientos incluidos en el Inventario de suelos potencialmente contaminados, para todas las parcelas que puedan resultar afectadas, de acuerdo con el procedimiento regulado por la Ley 4/2015, de 25 de junio, para la prevención y corrección de la contaminación del suelo.

– Amorebieta-Etxanoko Udalak baieztatu du, zarataren maparen arabera, zona horrek ez dituela betetzen kalitate akustikoaren helburuak erabilera berezi hori izan ahal izateko, Euskal Autonomia Erkidegoko kutsadura akustikoari buruzko urriaren 16ko 213/2012 Dekretuan xedatutakoaren arabera. Hala ere, udalak berak proposatu ditu ez-betetze horrek eragindako inpaktua minimoa izateko neurriak, hala nola abiadura murriztea eta antolamendu xehatua diseinatzea, urriaren 16ko 213/2012 Dekretuan aipatutako 37. artikuluan definitutako inpaktu akustikoari buruzko ikerketa oinarritzat hartuta. Hori dela eta, uste dute ezen, prozesuaren amaieran, legez xedatutako kalitate akustikoaren helburuak beteko direla.

– El Ayuntamiento de Amorebieta-Etxano asegura que, según el Mapa de Ruido, la zona incumple los objetivos de calidad acústica para el uso característico previsto, de acuerdo con lo establecido en el Decreto 213/2012, de 16 de octubre, de contaminación acústica de la CAPV. No obstante, el Ayuntamiento propone medidas que disminuyan el impacto producido por este incumplimiento, como la disminución de la velocidad y el diseño de la ordenación pormenorizada en base a la redacción de un Estudio de Impacto Acústico, definido en el artículo 37 del mencionado Decreto 213/2012, de 16 de octubre. Por todo ello, se considera que a la conclusión del proceso se cumplirán los objetivos de calidad acústica establecidos legalmente.

e) Era berean, plana egokitzat jotzen da ingurumen-arloko erkidego- edo nazio-mailako legedia txertatzeko.

e) Asimismo, el Plan se considera adecuado para la implantación de la legislación comunitaria o nacional en materia de medio ambiente.

2.– Efektuen ezaugarriei eta ziurrenik ukituko den eremuari dagokienez, eraginpeko lekuaren inguruan ez dago ez naturagune adierazgarririk, ez eremu ingurumen-baliodunik edo -kalteberarik.

2.– En cuanto a las características de los efectos y del área probablemente afectada, no existe en el entorno del emplazamiento afectado espacios naturales relevantes, ni ámbitos de valor y vulnerabilidad ambiental.

Bigarrena.– Ingurumen-dokumentu estrategikoan eta ingurumen-txosten estrategiko honetan ezarritakoa oinarritzat hartuta, hau zehaztea: aurrez ikusitakoaren arabera, Amorebieta-Etxanoko merkataritza-zonaren ordenantzari buruzko arau subsidiarioen xedapen-aldaketak ez du eragin garrantzitsurik izango ingurumenean, eta, beraz, ez da ingurumen-ebaluazio estrategiko arruntik egin behar.

Segundo.– Determinar que, de acuerdo con los términos establecidos en el documento ambiental estratégico y en este informe ambiental estratégico, no se prevé la Modificación Puntual de las Normas Subsidiarias de Amorebieta-Etxano, relativa a la ordenanza de la zona comercial, vaya a producir efectos significativos sobre el medio ambiente, y por tanto, no debe someterse a evaluación ambiental estratégica ordinaria.

Hirugarrena.– Ebazpen honen edukia jakinaraztea Amorebieta-Etxanoko Udalari.

Tercero.– Comunicar el contenido de la presente Resolución al Ayuntamiento de Amorebieta-Etxano.

Laugarrena.– Ebazpen hau bidaltzea Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitara dadin.

Cuarto.– Remitir esta Resolución para su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko urriaren 5a.

En Vitoria-Gasteiz, a 5 de octubre de 2016.

Ingurumen Administrazioaren zuzendaria,

La Directora de Administración Ambiental,

ALEJANDRA ITURRIOZ UNZUETA.

ALEJANDRA ITURRIOZ UNZUETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental